Nyugati Fény

Orbán rögeszméje miatt halt meg a rimóci polgármester

Orbán rögeszméje miatt halt meg a rimóci polgármester

A hétvégén meghalt a Nógrád megyei Rimóc polgármestere. Az RTL Híradó megtudta: kocsijával egy előtte kacsázó, részeg biciklist akart kikerülni, amikor összeütközött egy szemből érkező autóval. Beszkid Andor olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy életét már nem tudták megmenteni.

 

A biciklis megállás nélkül tovább ment. A férfi az RTL Híradónak azt mondta: egy csörrenést hallott, de nem foglalkozott vele. A rendőrség eljárást indított ellene. A rimóci polgármester halála mindenkit megdöbbentett.

A tragédia miatt mindenki a biciklist okolja, pedig van itt egy szinttel magasabb felelősség is, amiről eddig senki nem beszélt.

Két éve úgy módosították a KRESZ-t: ezentúl szabadon lehet ittasan kerékpározni. A szabályozás miatt akkor rengetegen tiltakoztak: civil szervezetek, újságírók, valamint a Lánglovagok Egyesület és a Magyar Kerékpárosklub is. Szinte mindenki megjegyezte: fogalmuk sincs, kinek az ötlete volt a rendeletmódosítás és hogyan lehetséges, hogy mindenfajta egyeztetés nélkül átverték azt.

A Hír24 nyomozta ki: az ötlet személyesen Orbán Viktor szívügye volt. A miniszterelnök a TV2 Naplójának 2011. november 13-ai adásában nyilatkozta Dorogi Gabriellának:

„Én most éppen a piás biciklisekért harcolok. Valaki azt találta ki még valamikor régebben, ha biciklin az ember iszik, akkor megbüntetik. Szerintem ez a magyar valóság ismeretének teljes hiánya alapján született.”

 

A mondat az alábbi videóban 4:30-nál található.

A Kormányzati Információs Központ 2014-ben azzal a blőd indoklással magyarázta a KRESZ enyhítését: az ittas kerékpárosok csak önmagukra veszélyesek, másokra nem.

A rimóci polgármester tragikus halála után nincs több helye a félrebeszélésnek. Orbán rögeszméje már emberéleteket követel.

Az eszelős szabályozást vissza kell vonni, az ittas biciklizést ugyanúgy tiltani kell, mint az ittas autóvezetést!

Oszd meg cikkünket, hogy másokhoz is eljusson!

A Nyugati Fény az ország egyik legolvasottabb tényfeltáró és véleményblogja.

Függetlenek vagyunk a pártoktól, de határozott értékrenddel bírunk: a demokratikus jogállamban, a nyugatos értékekben hiszünk.

Egy öntudatos társadalomért dolgozunk, amelyik jól tájékozott a tényekről és átlátja az összefüggéseket.

Oldalunkat nem támogatják sem pártok, sem oligarchák. Kizárólag becsületbeli "előfizetőink" adományaiból működünk.

Ha fontosnak tartod munkánkat, támogasd a Nyugati Fényt - hogy legyen egy karakán ellenzéki újságod! A lehetőségekhez kattints ide.

 rimocipolgarmester.png

144 komment halál alkohol orbán viktor Tovább
Orbán rögeszméje miatt halt meg a rimóci polgármester Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
144 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Rohamtempóban kinyírta magát az LMP április óta - Ez már a végjáték Rohamtempóban kinyírta magát az LMP április óta - Ez már a végjáték
  • 3 érv, amiért öngyilkos butaság bojkottálni a választásokat 3 érv, amiért öngyilkos butaság bojkottálni a választásokat
  • Megcáfoljuk a 3 leghazugabb "érvet", amivel a határon túliak szavazójogát szokták védeni Megcáfoljuk a 3 leghazugabb "érvet", amivel a határon túliak szavazójogát szokták védeni
  • Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát! Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát!
  • Hatalmas blődli a Vágó Gábor-féle népszavazás - Elmondjuk, miért! Hatalmas blődli a Vágó Gábor-féle népszavazás - Elmondjuk, miért!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6911979616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (144)
Az utolsó 100 komment:

Bicepsz Elek77 2016.11.22. 00:24:07

1, Miert akarta kielozni? Dudaljon ra oszt varjon.
2,Ha eloz ott elozzon ahol lehet: o ment masik savba es nem a kerekparos hibaja ez!!!
Válasz erre 

pamut 2016.11.22. 00:25:14

@Bolsi Buster:
:DDD
ez jó poén volt! :DDD
vagy várjunk csak, lehet komolyan mondod hogy a mocsadék maffiózó nem hazudik?
csak nem fideszes agymosott hazaáruló vagy?

na mindjárt kiderült, elég ehhez egy gyorsteszt: válaszolj, hazaárulásnak és aljas geciségnek tartod-e hogy orbán a pénzt a stadionokra kúrja el miközben százával hullanak az emberek a kórházi fertőzésekben?

lehet próbálkozni tereléssel, félrebeszéléssel, gyurcsányozással vagy ufózással is, de az ugyebár mind igent jelent, de persze tisztességes választ nem is lehet elvárni egy fideszestől.
Válasz erre 

Bicepsz Elek77 2016.11.22. 00:28:09

@pamut: A törvény nem oszt vagy szoroz: azok akkor is reszegen fognak biciklizni, ha az ISIS venne at a hatalmat!!
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.11.22. 00:29:19

@Bolsi Buster:
Az állásfoglalást köszönjük, de a tényszerűen azonosított ittasságot nem helyettesítheti, csak mentességet adhat önkontrollra képtelen emberek számára.
A bloggerrel ellentétben, nem hiszem, hogy ilyen éles kapcsolat van a baleset és a törvény között. Sokakkal ellentétben, sokak mellett hiszem, hogy ez a törvényváltozás csak egy gesztus az egybites alkoholizálók felé, talán épp felcsút-alcsút közösségét kiemelve.
Onnantól viszont, hogy orkbán soha nem hazudott, rá kellett jönnöm egy fityisztrollhoz van szerencsém (?). Amit én nem tekintenék nagy szerencsének.
Válasz erre 

pamut 2016.11.22. 00:30:24

@Bicepsz Elek77:
szóval szerinted nincs is értelme törvényt hozni ilyen esetre, elítélni, bezárni azt aki ilyet tesz, és így megelőzni további baleseteket, megóvni emberi életeket?
Válasz erre 

Bolsi Buster 2016.11.22. 00:42:35

@BiG74 Bodri: Fentebb vki belinkelte, a statisztikát, érdemben nem befolyásolt ez semmit, a kerékpáros balesetek száma évek óta csökken.

Ez a polgárok felnőttként kezelése, ennyi. Lehet hogy láttál már amerikai filmeket, ott szonda sincs, a rendőr csak annyit akar tőled, akkor is ha AUTÓT vezetsz, hogy szállj ki menj végig az egyenes vonalon aztán ő megmondja h részeg vagy vagy vezethetsz.

Úgyhogy ez egy kissé túl van itt spilázva a posztban.
Válasz erre 

Bolsi Buster 2016.11.22. 00:54:13

Arról nem beszélve hogy hány olyan esetről tudtok, hogy a rendőrök bicajosokat szondáztattak volna korábban? A falvakban rendőr sincs, így nem is tudták volna megtenni, ott már 100 éve mindenki bicajjal jár kocsmába (is).

Szerintem a szabályokat hozzáigazították a való világhoz, mi értelme olyan kresz szabálynak amit nem tartatnak be amúgy sem?
Válasz erre 

morph on deer 2016.11.22. 00:54:51

@karpackie:
"A véleményed erősen csúsztat"

Arról volt ugye szó, hogy 'kerékpározás közben' lehet szeszesitalt fogyasztani - ahhoz meg jobb a butykos. Pohárból kilötyög.
Ahhoz pedig, hogy ezenközben ellenőrizhesd, hogy mikor válsz 'láthatóan ittassá' szerintem a tükör lehet a legjobb, hacsak nincs túl sötét...

Persze, hogy hülyéskedek!
De könyörgöm, ki az a barom, aki az alkoholos befolyásoltság (ittasság) szintjét a hatás 'látható' jeleihez köti?
Nooormális?

Van haverom, akin a fél liter vodka sem látszik, meg olyan is, aki már egy felestől sem lát tisztán. Továbbá ugyanarra a személyre is hat/hathat különböző mértékben ugyanaz az alkoholmennyiség, attól függően, hogy milyen egészségi, mentális, stb állapotban van, pihent, vagy fáradt, éhes vagy jóllakott, meg még egy tucat más faktor ami számít.

Aminek lehetne némi realitása az bizonyos tolerancia a kerékpárosoknál. Mondjuk 0.002% szemben az autósok 0.000% - val, vagy valamilyen más ésszerű megközelítés.

De ez a 'ránézésre' dolog a legngyobb baromságok egyike, amit egy szabályozás tartalmazhat! És ha a rendőr 'úgy látta', hogy van egy enyhe hullámvonal a nyomsávban, vagy a kalap ferdén áll a Józsi fején, akkor még az is lehet, hogy csak a szél nagyobb..!

Szerintem ez továbbra is úgy baromság, ahogy van, függetlenül attól, kinek a lelkén szárad.
Válasz erre 

Tisztességes Természettudomány 2016.11.22. 01:01:21

Nem a piás bringást védem, de autósként tökmindegy, hogy milyenek a körülmények, előzni csak tiszta helyzetben lehet. Ha nekirongyolok a szembejövőnek, akkor én rontottam el, és nem a kátyú, az előttem haladó autós, a lassító traktor, a döglött kutya vagy a kacsázó biciklis a hibás.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.11.22. 01:02:26

@Bolsi Buster: www.vezess.hu/hirek/2015/07/27/kotelezo-lehet-a-fedelzeti-alkoholszonda/
Meg egy csomó érdekesség van még arról, hogy igen konkrétan megnevezik az ittasságot, mérhetően, sőt olyan szabályaik vannak alkoholos téren ami egyáltalán nem a lazaságot, felnőtt polgárságot feltételezi.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.11.22. 01:03:28

@Bolsi Buster: Ami az amerikai filmekben gyakran látható, azok nem kis része még az amerikaiak számára is röhejes. Egyszer megkérdeztem egy amerikait, hogy ha egy vonat elüt valakit, akkor tényleg továbbszáguld-e fékezés nélkül, esetleg valami biztonsági szabály előírását követve. Azt mondta, hogy ez csak egy hülyeség.
Válasz erre 

Bolsi Buster 2016.11.22. 01:04:34

@morph on deer: Te láttál már amerikai filmet? Tudod, hogy ott hogy állapítják meg hogy józan vagy-e? Nemcsak bicajosnál, autósnál is.
Válasz erre 

Bolsi Buster 2016.11.22. 01:07:01

@Androsz: Te mi a faszomról beszélsz?
Válasz erre 

Bolsi Buster 2016.11.22. 01:14:05

@BiG74 Bodri: Ellenkezőleg, a zéró alkoholtolerancia tipikus posztkomcsi becsípődés.

Németország, Olaszország, Franciaország, USA, mindenhol ihatsz és vezethetsz (ez utóbbi államonként más)

en.wikipedia.org/wiki/Drunk_driving_law_by_country
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.11.22. 01:21:57

@Bolsi Buster:
Sehol nem mondtam, hogy posztkomcsi, vagy sem, de az usa szokásaira hivatkozni néhány film alapján nem polgári tradíció. Megjegyzem, ha én láttam olyan filmet ahol az usákoknál alkoholszondát használtak akkor az most ér, vagy sem?
A zéró toleranciáról pedig egy szót sem ejtettem, az egy másik dolog.
Válasz erre 

Bolsi Buster 2016.11.22. 01:23:41

@BiG74 Bodri: Milyen néhány film? Akkor még1x en.wikipedia.org/wiki/Drunk_driving_law_by_country
Válasz erre 

Bolsi Buster 2016.11.22. 01:27:23

Egyébként leszarom, mert nem iszok ha vezetek és ki lehet ezt bírni. Csak nálunk a jogalkotó nem bízza rád, hogy az ebédhez sört iszol-e vagy 1-2 deci bort ami máshol még belefér.

Viszont azzal egyetértek hogy a bringásoknál ne legyen ilyen szabály, ha már 100 évig a gyakorlatban senkit se zavart a minden vidéki kocsma előtti fullos biciklitartó. Aki meg részeg azt meg szedje le a rendőr a bicikliről, és kész.
Válasz erre 

dr. Trebitsch 2016.11.22. 01:27:39

Szerintem a gyalogosan közlekedőt is meg kellene büntetni ha ittasan gyalogol! Hogy van az, hogy ő meg ott tántoroghat az úton? Ez nagyon balesetveszélyes! Egyáltalán, a gyalogos közlekedésre is elő kell írni egy vizsgát! Aki nem teszi le, az ne mehessem ki az utcára, mert balesetet okozhat!
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.11.22. 01:36:26

@Bolsi Buster:
Na, még1x:
"Lehet hogy láttál már amerikai filmeket, ott szonda sincs, a rendőr csak annyit akar tőled, akkor is ha AUTÓT vezetsz, hogy szállj ki menj végig az egyenes vonalon aztán ő megmondja h részeg vagy vagy vezethetsz."
"Te láttál már amerikai filmet? Tudod, hogy ott hogy állapítják meg hogy józan vagy-e? Nemcsak bicajosnál, autósnál is."
Tetszett volna vikivel kezdeni. Amúgy a kontrollvizsgálat célja a vezetésre alkalmas állapot megállapítása, létjogosultsága nem az alkohol tartalom függésében megállapítható alkalmasság vizsgálata, hanem minden más akár alkoholtól független a vezetést negatívan befolyásoló probléma kiszűrése, drog, betegség, rosszullét, fáradtság stb.
Ha a teszten megfelelsz, de az alkoholszonda az állam elfogadott alkoholértéke fellett jelez, akkor buktál.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.11.22. 01:39:23

@dr. Trebitsch:
Tény, hogy egy bizonyos alkohol szint felett, az önkontroll hiány miatt az ittas személy ön- és közveszélyes.
Válasz erre 

pamut 2016.11.22. 01:40:38

@Bolsi Buster: lol, amerikára hivatkozol, ahol ha valami akkor pont ez el van kúrva :D
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.11.22. 01:44:25

@dr. Trebitsch:
Sőt, a munkahelyek jelentős részén is zéro tolerancia van. A gyalogosok képzése pedig az óvodában kezdődik, amikor igen oktatják az alapvatő közlekedési ismereteket.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.22. 01:48:37

Kit érdekel a rimóci poldármester halála, mikor többen halnak meg a kórházi fertőzésekben, mint az utakon, mert már fertőlenítőszerre és gumikesztyűre se telik, nemhogy a nővérek fizetésére.
Válasz erre 

Bolsi Buster 2016.11.22. 01:51:15

@pamut: Ami nekem tetszik az ottani hozzáállásban:

1) eleve csak azt baszogatják, aki gyanús, tehát eleve csak akkor vesz ki a rendőr ha vmit nem lát okésnak
2)rutinellenőrzés nincs
3)ha külföldi v. csak más államból való vagy akkor figyelmeztetnek, jóindulatúan, legalábbis először
4) eleve pl. müszaki vizsga sincs a legtöbb államban, de ha azért okozol balesetet, mert a kocsid nem volt oké, akkor szétperelik a fejedet
5) nyugat európában is ihatsz mindenhol, mértékkel, és vezethetsz

Ettől függetlenül engem az autósoknál a zéró tolerancia nem zavar, a többi dologból azért szívesen szemezgetnék a fenti hozzáállásból

De a konkrét biciklis dologban csak annyi történt hogy eltörölték az amúgy sem alkalmazott szabályokat, azzal teljesen 1etértek.
Válasz erre 

pamut 2016.11.22. 01:56:07

@Bolsi Buster: jól van, ettől még az usa ilyen ügyekben nem példa, sőt.
Válasz erre 

pamut 2016.11.22. 01:57:31

@Bolsi Buster:
ja, erre "lefelejtettél" válaszolni:

"@Bolsi Buster:
:DDD
ez jó poén volt! :DDD
vagy várjunk csak, lehet komolyan mondod hogy a mocsadék maffiózó nem hazudik?
csak nem fideszes agymosott hazaáruló vagy?

na mindjárt kiderült, elég ehhez egy gyorsteszt: válaszolj, hazaárulásnak és aljas geciségnek tartod-e hogy orbán a pénzt a stadionokra kúrja el miközben százával hullanak az emberek a kórházi fertőzésekben?

lehet próbálkozni tereléssel, félrebeszéléssel, gyurcsányozással vagy ufózással is, de az ugyebár mind igent jelent, de persze tisztességes választ nem is lehet elvárni egy fideszestől."

szerinted az hogy nem mersz rá válaszolni, az milyen választ jelent fideszről magyarra fordítva? :D
Válasz erre 

Sics68 2016.11.22. 04:08:33

Először is, a cikk hülyeség, nézzük miért:

I.

A járművezetés személyi feltételei
4. § (1) Járművet az vezethet, aki
...
b) a jármű biztonságos vezetésére képes állapotban van, továbbá
c) a vezetési képességre hátrányosan ható szer befolyása alatt nem áll, és szervezetében nincs szeszes ital fogyasztásából származó alkohol.
...
(4)5 Az (1) bekezdés b) pontjában foglalt feltétel fennállása esetén a kerékpárosra nem kell alkalmazni az (1) bekezdés c) pontjában a járművezető szervezetében szeszesital fogyasztásából származó alkohol jelenlétére vonatkozó korlátozást.

***

Magyarul: kerékpárt lehet vezetni KEVÉS alkohol elfogyasztása után, HA amúgy az érintett a jármű vezetésére képes állapotban van.

Másik, hogy bizony felmerül az autós felelőssége is: ha nem látja hogy biztosan nincs szembekjövő forgalom, akkor mit keres a szembejövő sávban??? Előzni és kikerülni is csak akkor lehet a szembejövő sávban, ha nincs szembejövő forgalom...

Szóval ez bizony egy "osztott felelősség"-ű baleset.

II.
Én is az amcsi megoldást tartanám jónak:
- nézzük meg tud-e egyenesen menni
- megérinteni az orrát
- visszafele számolni hármasával .. ilyesmi.
( Van erre egy halom "teszt" vagy gyakorlat... amit persze ott csak indokolt esetben végeztetnek el a vezetővel, miközben vagy két kamera is veszi a történteket, így utóbb se lehet vitatni..)

Ugyancsak hülyeségnek tartom a Magyaroszágon alkalmazott (Nyugat-Európában, USA-ban stb nem) zéró toleranciát autósoknál: ha iszik egy pohár bort vagy egy sört az gond, az meg ha 24 órája ébren van nem gond.

Miközben egy halom fene tudja milyen hatású vegyi anyagot, kábítószereket de sima "ne vezess vele" orvosságokat is, képtelenség közúti ellenőrzésnél kimutatni.

Ezeket csak célzott laborvizsgálattal lehet megfogni, amikor kb tudják mit keresnek ... és még ekkor is macerás lesz belőni hogy mennyit és mikor fogyasztott... többszöri vérvétel, lebomlási termékek koncentráció-változásának a mérése szükséges hozzá kb ... és még akkor is nagy pontatlansággal lehet lesz csak megbecsülni az eredményt.

Szóval a vezetésre alkalmas állapot tesztelésére kéne fókuszálni a hülyeség helyett.
Válasz erre 

Balt 2016.11.22. 05:46:27

2015.05.13. 15:0489
A statisztikák szerint nem nőtt, hanem csökkent a bringások által okozott balesetek száma, holott tavaly egy törvénymódosítás lényegében engedélyezte az ittas kerékpárvezetést. Ez azonban nem jelenti azt, hogy törvényen felül állnának a kerékpárosok

m.origo.hu/auto/20150513-az-engedelyezett-ivastol-nem-lett-tobb-kerekparbaleset.html

m.origo.hu/auto/20140614-iszik-es-teker-a-zero-tolerancia-megsem-zero-az-ittas-kerekparosokkal-szemben.html

Stb.

2022 is elment, Zsolti, de ezért ne a bringásokra haragudj! XD
Válasz erre 

2016.11.22. 05:54:11

Azt a kerékpárost, aki láthatósági mellény nélkül, első-hátsó fényvisszaverő prizmák és világítás nélkül és ittasan megy ki az útra, azt ott helyben félholtra is verheti a rendőr felőlem. Az meg, hogy továbbtekert az általa okozott baleset után, az börtönt ér a biciklisnek. Akár ittas volt, akár nem.

Orbán a pálinkafőzés engedélyezésével és az alkesz bringásoknak kedvező KRESZ-szabályokkal a leépült, kocsmatöltelék, vidéki szavazóinak akart kedvezni.

Bicikliztem, biciklizem is, de ittasan soha nem ülnék biciklire. Még egy üveg sör után se.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.22. 06:45:00

@Francois77: Húzd már ki a nyelved Orbán seggéből!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.22. 06:46:27

@FikkFakk: Mit nem hisz el? Hogy meghalt a polgármester? Hogy ittas volt a biciklis? Hogy módosították a törvényt? Te miért vagy ekkora fasz?
Válasz erre 

kovacsbelane 2016.11.22. 06:52:07

Karakan ellenzeki ujsag? :)
Leirtak mar paran: a torveny nem a bebaszott bringasokat simogatja, mindossze engedi, hogy ket froccs utan hazagurulj, ha alkalmas vagy ra. A kocsmazo videki nepek eddig is ittasan gangoltak haza, torvenytol fuggetlenul.
Válasz erre 

Larry SiIverstein 2016.11.22. 06:54:25

Orbán Viktor miniszter úr a globális felmelegedés elleni harc jegyében engedte meg a biciklisek alkohol fogyasztását. Ezzel elősegíti azt hogy sokkal többen kerékpározzanak és ne is fázzanak télen.
A rohadt ballibsik a szénlobbi által pénzelve támadják ezt a jó törvényt.
Válasz erre 

suzuki4 2016.11.22. 06:54:50

@Larry Silverstein: At gondolom,hogy nem az Ön feledata eldönteni,hogy tudom-e a KRESZ-t.
Egyébként 4.par.4.bek."(4)5 Az (1) bekezdés b) pontjában foglalt feltétel fennállása esetén a kerékpárosra nem kell alkalmazni az (1) bekezdés c) pontjában a járművezető szervezetében szeszesital fogyasztásából származó alkohol jelenlétére vonatkozó korlátozást."
Ebből adódóan nincs korlátozva,hogy a kerékpáros mennyit ihat.Segítek egy kicsit.1/197KPM-BM együttes rendelet.
Válasz erre 

Larry SiIverstein 2016.11.22. 06:56:08

@kovacsbelane: Így van. A vidéki Magyarországot kell támogatni az autójukkal füstöt eregető ballibsi városiakkal szemben.
Válasz erre 

Larry SiIverstein 2016.11.22. 06:58:32

@suzuki4: Az én időmben ez nem volt probléma. Ha valamelyik TSZ tagot basztatta a zsernyák, csak simán szóltunk a járási párttitkárnak és el volt sikálva a dolog. Most is felesleges volt ilyen ballibsi törvényeket hozni.
Válasz erre 

Larry SiIverstein 2016.11.22. 07:01:50

@BiG74 Bodri: Ma, amikor a vidék tele van bringautakkal, köszönhetően Orbán Viktor miniszterelnök úr, a nemzetmentő kormány fejének országépítő munkájának, miért lenne probléma, hogy az emberek a pihenés után haza biciklizhessnek?
Válasz erre 

Larry SiIverstein 2016.11.22. 07:02:47

@Bolsi Buster: nyilvan piás volt a villamos vezető.
Válasz erre 

Larry SiIverstein 2016.11.22. 07:07:12

@Bolsi Buster: Hülye libsi! Ha nem szondáztatnak a rendőrök, akkor miért volt szükség ilyen libberált törvényre?
Válasz erre 

Larry SiIverstein 2016.11.22. 07:09:30

@Bolsi Buster: Na! Látom ezek a libbant országok a példaképeid, ahol lehet piálni, hogy a Soros félék gazdagodhassanak.
Válasz erre 

Larry SiIverstein 2016.11.22. 07:11:22

@Bolsi Buster: Látom libsi sokat szívtál. Ellentmondsz önmagadnak. Támogatod a törvény, de ugyanakkor mert szorgalmazod a hatósági fellépést. Idióta libbant vagy, szerintem nem is magyar.
Válasz erre 

Larry SiIverstein 2016.11.22. 07:13:27

@Bolsi Buster: "De a konkrét biciklis dologban csak annyi történt hogy eltörölték az amúgy sem alkalmazott szabályokat, azzal teljesen 1etértek."
Hülye amerikás libsi! Akkor meg miért akarod hogy a piást leszedje a fakabát? Kora reggel már tök részeg vagy?
Válasz erre 

toportyánzsóti 2016.11.22. 07:21:45

@Larry SiIverstein: Libsizés mutassa a szellemi kapacitásod.Fajtádnál lejjebb már semmi nincs.
Válasz erre 

toportyánzsóti 2016.11.22. 07:23:25

Csuti orálmuzsik télleg rögeszmés gyilkos,de ezuttal túltoltad a bicajt.Tiltás nem oldott még meg soha problémát.
Válasz erre 

Francois77 2016.11.22. 07:55:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: cica, én nem beszéltem Orbánról, csak nem vagyok agyhalott mint te:)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.22. 08:03:52

@Francois77: Látod milyen hülye zombi vagy! A cikk az Orbán által hozatott hülye törvényről szól, te meg véded azt. Tehát nyelved Orbán seggében van. Elszállsz a szarának izétől? Neked az a kábszer?
Válasz erre 

Nem tudjuk hányféle génje van az embernek 2016.11.22. 08:05:33

A nemzetmentő kormány hozott egy vidéket támogató törvényt és ez persze nem tetszik a Soros féle finánctőke által támogatott, rétet csak Pasaréten látott ballibsi városiaknak.
Válasz erre 

Larry SiIverstein 2016.11.22. 08:06:43

@toportyánzsóti: Te hülye libsi! Az ilyeneket felnyomtuk a járási pártitkárnak és mehetett ki kapálni az esőben a TSZ-ben.
Válasz erre 

Larry SiIverstein 2016.11.22. 08:09:14

@toportyánzsóti: "Tiltás nem oldott még meg soha problémát."
Persze a tízparancsolat sem. Hülye libsi!
Válasz erre 

Francois77 2016.11.22. 08:29:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: a törvényről sem beszéltem:) a közlekedési szituációról igen, csak nem értetted meg, de arról meg, hogy hülye vagy, ne én tehessek :)
Válasz erre 

kommentes nikk 2016.11.22. 08:40:44

Na azért álljon meg a menet, ez a csávó nem azért biciklizett piásan, mert a szabályozás megengedi (egyébként így az sem engedi meg), hanem mert ez egy tök sima alkoholista volt, aki éppen bringával akart hazamenni. Szóval ha a szabály zéró toleranciás, ez a fazon akkor is csaprészegen biciklizett volna haza. Aki nem hiszi, menjen el egy random faluba a kocsma elé este, és nézze meg, hogy távoznak az emberek.
Válasz erre 

elismert felhasználó 2016.11.22. 08:50:44

Teljesen igaza van a törvényalkotónak.
Ha jogom van a kocsmában részegre inni magamat, akkor legyen jogom onnan kerékpárral haza is jutni.
Vagy feküdjek az árokba és fagyjak halálra?
Az autósok meg bekaphatják. Figyeljenek oda. Van fék és kormány, használják, ha már összespórolták, összenélkülözték a kocsi árát, amit én bölcsen eliszok.
Csak száguldoznak, már ha van pénzük tankolni. Ostoba népség...
Válasz erre 

Alick 2016.11.22. 09:01:28

Netán a polgármester is kapatos volt, hogy képtelen volt az alkeszt türelmesen és biztonságosan kiderülni? És persze Orbán gonosz dzsinnje közben rossz irányba rángatta a kormányt.
Tudtommal részegen nem szabad bringázni... de tök mindegy, hogy mi van a szabályban, ha egyszer az "alkoholos útakadály" biztonságos kikerülése egyértelműen a gépjárművezető felelőssége!
Válasz erre 

2016.11.22. 09:08:02

A politikai kapcsolódást kihagyva csatlakozom az előttem szólóhoz. Szeretnék látni egy statisztikát, hány ittas biciklis okozott balesetet a jogszabálymódosítás előtt évente, és hányat azóta.
Nekem pont jól jött, hogy nyugodtan hazatekerhetek, ha ittam egy sört valahol. Az igazi trógereknek, akik meg mata részegen szoktak tekerni, azoknak mindegy, hogy szabad vagy sem, rá fognak ülni a drótszamárra, ahogy eddig is, és ott fognak billegni az autók között - ahogy azelőtt is tették. Az engedmény egyébként legjobb tudomásom szerint úgy szól, hogy akkor lehet ittasan kerékpározni, ha biztosan tudja irányítani az illető a járgányát. Tehát aki a lábán is alig áll, az most sem szabad ráüljön. Szóval, ne bántsa senki ezt a jogszabályt, van még elég sok egyéb marhaság amivel lehet foglalkozni.
Válasz erre 

elismert felhasználó 2016.11.22. 09:08:32

És az jutott még eszembe, hogy ha úgy gondoljátok, hogy Orbán ezért felelős, akkor ha van bátorságotok, van merszetek, akkor a bizonyítékok és tények alapján tegyetek feljelentést.
Válasz erre 

halaloszto 2016.11.22. 09:13:05

@Francois77: nyilván nem volt fék a kocsiján, nem tudott a bringás mögött lelassítani és várni. vajon ha a bringás nem lett volna részeg, csak mondjuk gázpalackot visz, vagy kátyút kerülget, akkor is Orbán lenne a hibás?
Válasz erre 

halaloszto 2016.11.22. 09:15:58

@SHERIFF66: teljesen igazad van. és kiderül hogy nem az a lényeg hogy a bringás piás volt, hanem hogy nem volt rajta lámpa. és olyan törvényt még ov sem hozott hogy kivilágítatlanul ér bringázni. csak ugye a bulvár...
Válasz erre 

vidéki embör 2016.11.22. 09:21:44

Na ehhöz mán tényleg elmebetegnek köll lönni! Azelőtt nyilván nem ivott ez a szöröncsétlen kerékpáros, csak mióta KÖTELEZŐ így kereközni?!!!
Válasz erre 

metal · http://electric.blog.hu 2016.11.22. 09:34:23

Ezt a szánalmas erőlködést! Tehát most már a hülye alkoholista biciklisért is Orbán a felelős? Mielőtt ezt a szabályt megalkották, soha egyetlen biciklis sem ült részegen a bicajra? Különben a szabály nem azt engedi, hogy részegen biciklizz, hanem azt, hogy enyhén ittasan.
Elvtársak nem ártana most már politizálni is, mert ez a szánalmas vergődés nagyon kevés lesz 2018-ban.
Válasz erre 

tacsi61 2016.11.22. 09:47:02

Ez a moslék akko is biciklizne ha zéró tolerancia vonatkozna a bringásokra is !
Részérem a családnak .
Válasz erre 

Merlot 2016.11.22. 10:24:12

@suzuki4: "Hogy ez kinek az elmeroggyant találmánya volt,nem tudom,de vagy teljesen elmebeteg,vagy a közlekedéshez semmit nem ért. (Vagy mindkettő) "

Ott a válasz a blogban fotóval (videoval) illusztrálva: A nemzet Gecijének.
Aki nem mellesleg valóban elmebeteg.
Válasz erre 

Merlot 2016.11.22. 10:26:52

@Larry SiIverstein: Geci náci!
Válasz erre 

kasu 2016.11.22. 10:49:38

Őrület, mennyire hülyék és / vagy rosszindulatuak az orbánellenesek. Soha senki nem támogatta a csontrészeg bringázást és szabályszegést. Olyan ez, mintha az időjárást is ráfognánk: AZÉRT ilyen vagy olyan, mert... mert megnyerték a választásokat! Persze ha nem nullázta volna le magát a bal, ha képesek lennének egyetlen épkézláb gondolatra, egy hangyányi összefogásra és persze ha nem hazudozzák teli a történelmet, épp lehetnének kormányzati tényezők is. Vagy várományosok. De így nem lesznek. Mondjuk a megmaradt politikusaikat elnézve, hallgatva, azért nem is olyan nagy baj.
A privát gecizést pedig nem fogom fel másnak, mint ami: a tahók eszköztára, primitívsége, elme nélküli "okosságuk" bizonyítása.
Válasz erre 

erol 2016.11.22. 10:58:48

Sajnálom szegény polgármester urat, de gyanús, hogy ő is ittas volt, de mindenesetre túl gyorsan ment, ha nem tudott lefékezni (egyáltalán megpróbálta?).
Válasz erre 

Motorman 2016.11.22. 11:00:56

A rendelkezés úgy szól, hogy "...ittasan is közlekedhet, ha a jármű biztonságos vezetésére képes állapotban van...." A pasas nem volt ilyen állapotban, ezért nem is "közlekedett", hanem tolta a bringát. Tehát amint a bíróság is megállapította GYALOGOS VOLT!!! (Persze így sem kellett volna az úttesten kóricálnia!) Szerintem is a részeg ember volt a hibás, csak épp az inkriminált törvénymódosításnak semmi köze a történtekhez!
Válasz erre 

erol 2016.11.22. 11:00:57

Amúgy utálom orbánt, de ehhez kivételesen semmi köze.
Válasz erre 

Bolsi Buster 2016.11.22. 11:16:32

Az hogy lehet ésszel inni és cangázni, meg pálinkát főzni, király dolog.

Nem rossz ha az embert felnőtt polgárnak, nem idiótának nézik.
Válasz erre 

Macropus Rufus 2016.11.22. 11:41:56

@suzuki4: "Hogy ez kinek az elmeroggyant találmánya volt,nem tudom,"
nagy úgy néz ki, hogy Orbán Viktor ötlete volt.
Válasz erre 

Macropus Rufus 2016.11.22. 11:46:21

@ubu1a:
"Hiába lehet alkohol fogyasztás után kerékpárral közlekedni, az benne maradt a szabályban, hogy a kerékpár vezetésére alkalmas állapotban kell lenni."
és ki dönti el, hogy mi a kerékpározásra alkalmas állapot? Mert én pl. még 6 feles után is tudok cangázni, sőt akkor vagyok istencsászár. Tudod, minél többet iszik valaki, annál nagyobb májernek hiszi magát. Szóval a részeg ember szent meggyőződése lehet, hogy most egy Lance Armstrong
Egyáltalán miképpen is lehetséges, hogy a forgalomban valaki legálisan ittasan résztvehet? :o
Válasz erre 

Bolsi Buster 2016.11.22. 11:48:27

@Macropus Rufus: és ki dönti el, hogy mi a kerékpározásra alkalmas állapot?

A rendőr - ha elolvasnád a korábbi kommenteket, akkor nem kéne ugyanazokat a köröket futkosni.
Válasz erre 

vNHM 2016.11.22. 11:49:14

Tuti a polgarmester is szesszel turbisitott. A balesetrol egyedul o tehet, az idiotak pedig Orbant hibaztatjak...
Válasz erre 

fda 2016.11.22. 12:04:18

Fröcsögés helyett el kellene olvasni a KRESZ vonatkozó szamályát is. Szóba sem kerül, hogy ittasan, vagy részegen engedne biciklizni: vezetésre alkalmas állapot a feltétel.
Ha valaki megiszik egy pohár sört, amíg a gyerekek fagyiznak, utána még nyugodtan hazaindulhat, nem kell attól félni, hogy a rendőr beleköt. Egy átlag felnőtt ezután még képes normálisan hazamenni, akkor is, ha kimutatható, hogy valahány ezredmásodperccel romlott a reakcióideje. Ennyi a könnyítés, nem több. Végre egy életszerű szabály.
Válasz erre 

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.11.22. 12:24:31

Nemoly rég, a rendőrök még ellenőrizták a bizajosokat, és szondáztatták őket.
A ballib blogok itt srítak, hogy mi ez a terror, miért nem a bűnözőket kapják el inkább.
Persze a nagy terror közepette Józsi bácsi ugyanúgy bebaszva ment haza, és ugyanúgy elütötték őt, vagy ment a padkára a kocsi.

Aztán módosítottak, és két sört engedélyztek.
Erre ugyanúgy hisztiznek a ballibek, csak épp az ellenkező indokkal.
Józsi bácsi meg szarik az egészre és bebaszik a kocsmában, mint 1 éve, vagy mint jövőre.
De á kell varrni minden egyes hulla homlokára, hogy Orbán a hibás, mert különben nincs fizu.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.22. 12:43:12

@Francois77: Hülyegyerek! Olvasd már el mégeccer mit írtam! Amíg nem tanulsz+olvasni nem reagálok rád!
Válasz erre 

Netuddki. 2016.11.22. 12:45:37

Olyan szabályt nem akarnak hozni ezek az ütődött tolvajok, hogy ne legyen kötelező kivilágítani éjjel a biciklit? Ha már a magyar rögvalóságból, kissé bepálinkázott roma logika alapján levezetjük ezt is...
Válasz erre 

Francois77 2016.11.22. 12:49:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ezt írtad szó szerint: "Látod milyen hülye zombi vagy! A cikk az Orbán által hozatott hülye törvényről szól, te meg véded azt. Tehát nyelved Orbán seggében van. Elszállsz a szarának izétől? Neked az a kábszer?" majd közölted, hogy személyeskedek:) mondom, zárjuk le, mert magad égeted.
Válasz erre 

Zoltan Hazafi 2016.11.22. 13:02:14

@Bolsi Buster: Ebben csak az a poén, hogy nem mindenkire egyformán hat az egy sör. Van az "energiatakarékos" részeg, akinek bőven elég. Meg annak is, aki nem szokta.
Válasz erre 

qwertzu 2016.11.22. 13:11:44

Add vissza a jogsid teeeeeeeeee.......
Ha valaki nekimegy a szembejövő autónak, akkor ott egy valaki hibás: ő maga. Én értem, hogy korményfikázó blog vagytok, de ez nevetséges.
Válasz erre 

smartdrive 2016.11.22. 13:13:25

persze, toljuk át a teljes felelősséget a bringásra, nehogy az autós is hibás legyen, aki egy előre tervezhető szituációban az elvárható óvatosság nélkül előzött
Válasz erre 

Bolsi Buster 2016.11.22. 13:22:09

@Zoltan Hazafi: Egen, ezért nincs a magyar jogszabály szerint semmi korlát a bringásoknál, csak a rendőr állapítja meg adott konkrét esetben, hogy a vezetési képesség fennál-e..:)

Amiről ott beszéltem, hogy a nyugat európai országokban 0,05 mg/100 ml véralkohol a törvényes határérték többnyire (UK 0,08) az autósoknál az pont azért van amit te is mondasz mert van aki bebaszik 2 deci sörtől mert 20 kiló vasággyal.
Válasz erre 

tüszimanó 2016.11.22. 13:26:30

"hazudtunk nappal, éjjel meg este"

Folytassátok :)
Válasz erre 

igazi hős 2016.11.22. 13:37:27

Itt most a sötétség árad a fény helyett. A szabályozás nem mentesít a járművezetésre alkalmas állapot alól, tehát részegen nem szabad bringázni.
A zéró tolerancia szűnt meg, azaz ha ittál és tudsz biztonságosan bringázni, akkor megteheted.
Németországban az autósok is vezethetnek 1-2 sör után, még sem hullanak, mint a legyek.
Válasz erre 

Zoltan Hazafi 2016.11.22. 13:48:28

@Zoltan Hazafi: Az autónak négy kereke van, és viszonylag stabil. A biciklinek kettő. tehát egyensúlyozó "képességre" is szükség van hajtásánál - minél lassabban megy, annál nagyobbra. Az alkohol pedig - embertől és beb@szás mértékétől függően - éppen erre a képességre hat. Nem éppen előnyére... Amikor tehát a kerékpárosok alkoholfogyasztáshoz való "jogát" liberalizálták, én is megvakartam a fejem búbját. De - ki nem?
Válasz erre 

Atika!!! 2016.11.22. 13:49:01

A józan biciklist is ki kell kerülni. Szabályosan ahhoz is át kell menni az autó egy részével a szembe sávba. Meg aztán attól, hogy ott egy bringás, még figyelembe kellene venni, hogy jönnek-e szemből, meg kéne győződni arról, hogy biztonságos-e a bringás kikerülése (megelőzése). Mindemellett persze részegen nem kéne, és amúgy nem is szabad. Mint ahogy millió más szabályt is be kéne tartani. Kéne...
Válasz erre 

Macropus Rufus 2016.11.22. 13:52:48

@Bolsi Buster: elolvastam a linked jenkikre vonatkozó részét. Hát kérlek, 0.08%-os véralkohol szint tudod mennyi? Ha én (90kg) megiszok egy pohár (3dl) Arany Ászokot, már 0.194%-os a véralkohol szintem. Ha csak bort akkor 0.11%. Ha meg a jó magyar szokás szerint letolok 5cl páleszt (30%) akkor is 0,148% lesz a váralkohol szintem. Szóval gyakorlatilag a jenkiknél max. ízesített sört lehetne inni, mert attól (3dl esetén) csak 0.002% lesz a véralkohol szintem.
A németeknél is a kezdő sofőrök (2 évnél frissebb jogsi) és/vagy 21. évét be nem töltött emberek esetében 0% lehet. Aztán a kamion sofőrök, buszvezetők, stb. 0.03% (lásd feljebb: ez már több mint 3dl Arany Ászok!), bicaj esetében max. 0.16. Ez max. egy pohár (3dl) bor. Sör már nem jöhet szóba.
Szóval amit írtál igaz, de még sem.
Válasz erre 

Macropus Rufus 2016.11.22. 13:58:40

@BalIib cenzúrázók réme 18: te egy sötét ember vagy. Tudod kit hívtam nemzet mentőnek?
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szálasi_Ferenc te sötét barom.
Válasz erre 

Bolsi Buster 2016.11.22. 13:58:43

@Macropus Rufus: Hülyeség. Próbálkozz rendes méréssel, pl. itt:bloodalcoholcalculator.org/

fél órája fogyasztott 0,5 L sör 37 év/94 kg = 0,04
Válasz erre 

Bolsi Buster 2016.11.22. 14:02:33

@Bolsi Buster: Ha vizet is iszol rá, akkor gondolom kevesebb lesz, én ott nullát adam meg.
Válasz erre 

Macropus Rufus 2016.11.22. 14:17:54

@igazi hős:
"Németországban az autósok is vezethetnek 1-2 sör után, még sem hullanak, mint a legyek."
hát ez kb. nem igaz. Olvasgasd azt a linket amit feljebb tettek be, de azért itt van még egyszer:
en.wikipedia.org/wiki/Drunk_driving_law_by_country

1-2 sör (6dl) simán átlépi a németeknél megengedett maximális véralkohol szintet. Az, hogy a rendőr nem foglakozik vele egy dolog, és az egy másik, hogy a törvény mit ír elő. A törvény a cangásoknál engedi meg a legnagyobb véralkohol szintet 0.16%. Az általad említett 1-2 sör egy 90kg embernél (pl. nálam) 0.32% nyomja a véralkohol szintet ami már 2x a maximálisan megengedettnek. Szóval jogsi szevasz 1 évre, és még grátiszkén kap a delikvens egy 1000€ büntit is. Ha azt akarom, hogy ez ne történjen meg, akkor várnom kell nem keveset míg a cucc kiürül belőlem. Ha most megiszok 6dl sört akkor olyan negyed öt magasságában érem el azt a szintet ami mellett már a németeknél is vezethetek.
Válasz erre 

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.11.22. 14:19:03

@smartdrive:

Dehogy a bringásra tolja a felelőséget.
A seggrészeg bicajos ugyanolyan ártatlan áldozat, mint a 100-al hajtó öv nélkül forgalommal szembehajtó autós.
MIndenki ártatlan.

Egy hibás van.
MInden hulláról Orbán tehet.
Nem olvastad a cikket ?
Válasz erre 

Bolsi Buster 2016.11.22. 14:40:27

@Macropus Rufus: 'Az általad említett 1-2 sör egy 90kg embernél (pl. nálam) 0.32% nyomja a véralkohol szintet ami már 2x a maximálisan megengedettnek.'

Miről beszélsz? Nem sikerült végigpötyögnöd az appot?
Válasz erre 

Bolsi Buster 2016.11.22. 14:49:04

@Macropus Rufus: www.thecalculator.co/lifestyle/BAC-Calculator-158.html

2 db.(lehet, hogy 0,33as) corona extra 4,6% sör után 30 perccel 94 kilós férfiban a tütümérő 0.032-őt mutat ami simán legál kategória Ausztriában
Válasz erre 

tüszimanó 2016.11.22. 14:51:29

@Macropus Rufus: "Az általad említett 1-2 sör egy 90kg embernél (pl. nálam) 0.32% nyomja a véralkohol szintet "

0,32 ezrelék lesz az, nem %. Tudod, egy pici 0-val több van a / után: ‰
Válasz erre 

tüszimanó 2016.11.22. 14:56:24

@Macropus Rufus: 0,32%-nál közel vagy a kómához
Válasz erre 

Rwindx 2016.11.22. 15:04:47

A poszter fogalmatlan: részegen bringázásért a rendőr továbbra is megbüntet.
Válasz erre 

has 2016.11.22. 15:20:50

Még mit nem! Az ittas kerékpározás hungarikum. Nem szabad betiltani. Azt viszont elő kellen írni, hogy aki egy ilyen hülyén keresztül gázol, az ittasság megállapítását követően ne lehessen zaklatni. Ügy lezárva, autóban keletkezett kár megtérítése után.
Válasz erre 

hillman. 2016.11.22. 16:31:15

Igazi hungarikum a husvéti hullám. 3-10 részeg bringás libasorban egymás nyomában kacsázik. Ha a rendör meglátja elfordul. Ha megállnak eldölnek. A beszédet nem értik.
Két ember felrak a bringára majd meglöknek. Hiszen hazavisz a lovam.

Ha nem tudsz alkalmazkodni a hüjék létezéséhez akkor beszoptad. Most is tilos a részegen bringázás(10-30ft), de ettöl még szokás.
Válasz erre 

Laci65 2016.11.22. 23:54:44

Volt pár olyan értelmes hozzászólás itt,hogy az illető aki irta ott tarthat agyban ahol a biciklis.Elkapta a kormányt a sötétben,nem versenyszerűen előzte a biciklist,inkabb tolhatta volna a biciklijével együtt az árokba és akkor nem egy hasznos tagja veszett volna el ismét a társadalomnak....Kikerülést is olvastam több helyen,de ez nem egy kivilágitott pesti út volt és sokan világosban összeütköznek mert vannak olyan tehetségesek...megmentette a biciklist és még ezután van aki őt támadja?! Vidéken azt választják polgármesternek aki tesz a közösségért! Én nem ismertem de Ő tett az emberekért!
Válasz erre 

tüszimanó 2016.11.23. 09:52:33

@Laci65: Neked ugye nincs jogosítványod? Mondd, hogy nincs.
Válasz erre 

toportyánzsóti 2016.11.23. 12:42:55

@Larry SiIverstein: Osztoba jószág,csak égeted a fajtád.Oviban szokás annyi tudást felszedni,az a huje kocsog aki mondja másnak.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard