Nyugati Fény

Hazugság, hogy egyformák - A Fidesz ezerszer annyit lop (grafikonnal!)

Hazugság, hogy egyformák - A Fidesz ezerszer annyit lop (grafikonnal!)

Kevés dolog jellemzi jobban a mezei választópolgárt, mint az arányérzék döbbenetes, totális hiánya. Ilyen szellemi környezetben nyugodtan átírhatjuk a közkeletű mondást ("Csak nagyot érdemes hazudni"), így: csak nagyot érdemes lopni.

Grafikonon ábrázoltuk a Fidesz elmúlt 6 évének néhány korrupciógyanús ügyét – viszonyításként összevetve az MSZP legnagyobb botrányainak nagyságrendjével.  

lopaas.png 

1. Zuschlag-botrány: nagyjából 50 millió forint eltüntetése, Zuschlag János 6 évet ült miatta.

2. Simon Gábor 240 millió forintnyi, külföldön parkoltatott pénzzel nem tudott elszámolni. Kizárták a pártból, politikai hulla lett.

3. Tocsik Márta 804 millió forintos sikerdíjat vett fel az ÁPV Rt.-től, a botrány nagyban hozzájárult a MSZP-kormány bukásához.

4. Metrómutyi: 137,5 milliárd forintért újíttatjuk fel az oroszokkal a hármas metró vonalán közlekedő ócskavas kocsikat. Mindennél nyilvánvalóbb a túlárazás- és korrupciógyanú, hiszen ebből a pénzből vadonatúj szerelvényeket is vehettünk volna.

5. 2020-ig több mint 215 milliárd forintot költenek Orbánék üresen kongó stadionok építésére, haveri cégeken keresztül. A kétszeres-háromszoros túlárazás mellett érdemes megemlíteni azt is, hogy ez az összeg nagyobb, mint az összes magyar állami kórház teljes adósságállománya.

6. Matolcsy 260 milliárd közpénzt pumpált az MNB alapítványaiba, amely pénzek aztán unokatestvérének cégeinél, és egyéb Fidesz-közeli szélhámosok zsebében kötöttek ki.

Így viszonyulnak tehát egymáshoz a tételek. Erre mondják az úgynevezett „független”, „középen álló” megmondóemberek, hogy egyik kutya - másik eb, hiszen mindkettő lop.

Valóban: az egyik ellop egy kenyeret a pékségből, a másik ellopja a pékséget – nagyságrendileg ilyenek az arányok.

Ja, van még egy különbség: a baloldalon egy korrupciógyanús ügy általában az illető pártból való kizárását és a politikusi karrierje végét jelentette.

Ezzel szemben Matolcsyról maga Orbán jelentette ki, hogy a jobbkeze, és "az égnek a földdel kell összeszakadnia", hogy megváljon tőle. A belvárosi ingatlanok elkótyavetyélésétől a letelepedési offshore-botrányig több ügyben is nyakig sáros Rogán Antal pedig külön minisztériumot kapott.

Ne dőljünk be tehát a népszerű kocsmabölcsességeknek. A valóság az, hogy a közpénzeket ilyen ipari méretben lerabló kormánya Magyarországnak még soha nem volt.

Ha tetszett a cikk: Támogasd a Nyugati Fényt - az ország legütőképesebb ellenzéki gerillamédiáját!

 

116 komment fidesz hazugság korrupció lopás Tovább
Hazugság, hogy egyformák - A Fidesz ezerszer annyit lop (grafikonnal!) Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
116 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Orbán akarja szétszakítani a Jobbikot Toroczkain keresztül Orbán akarja szétszakítani a Jobbikot Toroczkain keresztül
  • 3 érv, amiért öngyilkos butaság bojkottálni a választásokat 3 érv, amiért öngyilkos butaság bojkottálni a választásokat
  • Gyurcsány tiszta erőből nekiment a Fidesznek: Ukrán nyugdíjcsalók, határon túliak szavazójoga Gyurcsány tiszta erőből nekiment a Fidesznek: Ukrán nyugdíjcsalók, határon túliak szavazójoga
  • Az LMP most eljátssza nekünk a nagy ellenzékit, de egy éve csúnyán lepaktáltak a Fidesszel Az LMP most eljátssza nekünk a nagy ellenzékit, de egy éve csúnyán lepaktáltak a Fidesszel
  • Vagy megállítod hazád putyinizálódását 2018-ban, vagy belenyugszol, hogy Magyarország a következő 30 évre elveszett Vagy megállítod hazád putyinizálódását 2018-ban, vagy belenyugszol, hogy Magyarország a következő 30 évre elveszett

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr378714282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (116)
Az utolsó 100 komment:

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.14. 12:34:48

@David Bowman: Hazudsz.

"A 4-es metró 452 milliárd forintból készült el"
https://hu.wikipedia.org/wiki/M4-es_metróvonal

Na és hogy mennyi a metró fajlagosan?
index.hu/belfold/budapest/2014/03/28/mennyire_draga_a_4-es_metro/

Hazudsz, hazudsz, hazudsz...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.14. 12:35:35

@werecke: A vecsési számlagyár nem korrupció, te barom!
Válasz erre 

Jolka40 2016.05.14. 12:36:45

Csak apróság, de minden hónapban minden számla mellé színesre nyomott rezsicsökkentéses papír.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.14. 12:37:05

@werecke: A cikk pont az ilyen agyatlan naracsbarmokról szól, mint te, akik csak szociznak, de számokról fogalmuk sincs.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.14. 12:38:40

@Jolka40: A rezsicsökkentést is jól eladják a sok baromnak. Arról nem beszélnek, hogy az egész világon energiaár csökkenés lépett fel, ami vastagon benne van a "rezsicsökkentéseben".
De a sok hülye beveszi, hogy ezt is a Fizessnek köszönheti.
Válasz erre 

pamut 2016.05.14. 13:00:48

A trafikos rablást is forintosítani kéne valahogy. Egy egész iparágat, a dohánykiskereskedelmet lopták el.

Questor? MET?
Válasz erre 

pamut 2016.05.14. 13:01:44

@mojszipupi:

"Már bocsánat, de kéretik feltüntetni a grafikonon (csak félő nem fér ki) a 3000mrd magán nyugdíj vagyon köztörvényes zsarolássa kikényszerített, majd hűtlen kezeléssel elherdált pontos összegét"

Csatlakozom a tűpontosan megfogalmazott kéréshez.
Válasz erre 

grafoguru 2016.05.14. 13:04:04

Majd mingyán gyün Birca, aztán lesz nektek coki!
Válasz erre 

Atya Isten (törölt) 2016.05.14. 13:07:13

Ne lopj!
Válasz erre 

BTO11 2016.05.14. 13:15:45

rezsicsökkentest a tömblakok vették be nagyrészt,én aki fával fütök nekem ez nem jött be.a 27% áfával ezt már vissza is vették.
2010 környékén Orban beszol az unionak forint leértékelődik a chf hitelem emelkedik ,bankadóban ez mindjárt észre sem veszik a bankok..
fasza munkatörvények ,a szolgáltatásban is be van vezetve a több havi munkarend,ne hogy má csak 6 napot dolgozzá 1huzamban.
uniós jogharmonizáció??? D:))
az elkurtukban a loptunk csaltunk szöveg az teljesen hogy is hangzott?
mert most is lopnak csalnak hazudnak ,csak hozott törvények alapján ,hogy törvényesnek látszódjon.
a legjobb marketingesek meg a fidesznek dolgoznak.
ne azt nézzétek mit mondok hanem amit csinálok.D.))
Válasz erre 

Szalay Miklós 2016.05.14. 13:16:41

Apropó, itt egy írás az érdekek erejéről, arról hogy sokkal inkább azok mozgatják a világot, mint bármi más.

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid071

(A legfelső sor a kép tetején, "Érdekek". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ. Ajánlom a többi politikai részt, spec. a baloldal-jobboldalt is.)
Válasz erre 

pamut 2016.05.14. 13:41:53

A rezsicsökkentés az nem csökkentés hanem növelés, ideje lenne már ezt a hazugságot is leleplezni.

1. Tavaly összeomlott az olaj és a gáz világpiaci ára, a csúcshoz képes harmadára-nagyedére esett az áruk. Nálunk is harmadára-negyedére esett a gáz meg a benzin ára? Nem, tehát még növelték az adóéket és a profitot a nekünk eladott energiahordozókon, növelték a rezsi árát.

2. A közüzemi cégek egy része veszteséges lett, pl. a távhőszolgáltatók. Az állam a mi pénzünkből fedezte a veszteséget. Tehát nem csak annyit fizettünk amennyi a csekken jött mindannyiunk postaládájába, hanem az ÁFA-n keresztül is fizettük a rezsit. Csak már nem a sajátunkat hanem másokét is. Ez is a rezsinövelés része, csak az alattomosabb, gyávaságból eldugottabb része.
Válasz erre 

Toadwart66 2016.05.14. 13:43:34

@David Bowman: "Csak nem igaz." Csak de. A kedvenc pártotok elindult a bukás útján. Remélem szétesik az egész, mint az Osztrák-Magyar Monarchia. Ezekben a grafikonokban Mészáros (Orbán), Rogán, Szíjjártó + n nertárs vagyona még nincs is benne. Az elmúlt 8 évet felejtsétek már el végre. Egyre kevésbé lesz hatásos. Azon gondolkodjatok inkább, mivel bizonyítjátok be, hogy ti soha nem voltatok fideszesek. Nemsokára nagy szükségetek lesz rá. Szerezzetek igazolást.
Válasz erre 

Reszelő Aladár 2016.05.14. 14:01:20

Alstom és a 4-es metróval mi van? A stadion ott lesz még, amíg a libsi világ be nem tiltja a versenysportot, mert az sérti a vesztes jogait.
A MNB pénze megvan. Műkincsben, ingatlanban, állampapírban meg csupa-csupa olyan csacskaságban amit a milliárdosok szoktak venni. Ők meg ugye szórják a pénzt.
De persze, adjunk az egészségügynek és az oktatásnak 500-500 milliárdot. Ettől egyből kiakadna a PISA teszt és 20 évvel nőne a várható élettartam. Persze elég lenne egyetlen inkompetens tanár és bunkó nővér, hogy megint menjen a hiszti hogy itt minden milyen szar.
El kell üldözni a legjobbakat és akkor tényleg nem lesz jobb.
Nem elég néhány elhivatott tanár ha a kollektíva nem akar fejlődni. Vitatkozhatunk elavult módszertanról, ha még az ellenőrzést szükségét is elvitatja a szakma (itt nem kell átláthatóság?). Adhatunk 2-3x büdzsét s lefingott korházaknak, ha megint a főorvosokhoz vándorol az egész. Ha a bonyolult műtét jobban fizet, akkor a pedikűrt is életmentő műtétnek tüntetik majd fel, arról nem is beszélve, hogy ez mennyivel módosítja a statisztikát. Csak ki ne derüljön, hogy kevesebb a beteg...
Válasz erre 

anyadmajma 2016.05.14. 14:05:14

@pamut: tévedsz, a bentin ára nálunk is a 4ére esett, ezért nem 450, hanem 350 forint. a többi az adó, ami ha ingyen lenne a benzin, akkor is 300 forint lenne az adó miatt.
A gáz meg megint csak nem lett olcsóbb, mert a mettől vesszük, és hát neki persze olcsóbb, mert ő a világpiacról veszi, de mi meg tőle, és hát nála az eladási ár nem lett olcsóbb. Ez teljesen rendben van Magyarországon.
Gyáva népnek nincs hazája.
Majd ha a fidesz által áhított 2 millió ember kimegy a Kossuth térre, akkor talán lesz változás a jó irányba, de ameddig mindenki csak azt szajkózza, hogy valaki csináljon már valamit, addig jó ez nekünk, ezt akarjuk.
Ahogy Che mondta, akinek nincs mersze fellázadni, annak nincs joga panaszkodni.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.05.14. 14:35:30

A tolvaj az tolvaj. Mindegy, hogy 1 kenyeret vagy a boltot lopta el. Különbség csak abban van melyik mennyi büntetést kap érte ha elkapják, és a hangsúly ez utóbbin van. Remélem a fideszes tolvaj bűnözők amikor kibuknak a hatalomból, nem fogják olyan könnyen megúszni mint a maszoposok!
Válasz erre 

Netuddki. 2016.05.14. 14:39:05

@pamut: Az orbán azt mondta, hogy azért nem adják olcsóbban a gázt (mert lehetne), mert ha felmegy az ára (mikor?) akkor fogják visszaadni a zembereknek.
Aztán ha felmegy majd (valamikor) a gáz ára, akkor akár le is tagadhatja, hogy ilyet mondott. Már ha addigra még hivatalban lesz a tolvaj bűnözője.
Válasz erre 

alfacharlybravo 2016.05.14. 14:40:19

@The Ghost Wolf: És jegybank elnökök surányi pl. Kóka 3,5 Milliárdja. Az ország rendszerszintű kirablását azért nehéz összeszámolni.
Válasz erre 

glinolid 2016.05.14. 15:08:04

Az MSZP-SZDSZ lopások mellé tegyétek be a magas alapkamatot és a progresszív adózás okozta károkat is. Ha már.
Válasz erre 

Tisztességes Természettudomány 2016.05.14. 15:13:28

Ne lopj!
(annyit)
Válasz erre 

megamedve 2016.05.14. 15:28:43

@akist: nem is rossz ötlet!
Válasz erre 

megamedve 2016.05.14. 15:30:39

@Atika!!!: na, most hoztál egy példát. A mai faszjancsik naponta nyomnak ennyit.
Válasz erre 

megamedve 2016.05.14. 15:36:17

@BTO11: igen, a devizahiteleknek a fütyisz tett be a legjobban, mikor halálravált fejjel az a barom Kósa beleböfögte az éterbe: Magyarország csődközeli helyzetben van
És hopp, a CHF máris felment 25%-ot.
Válasz erre 

Gyorgy Nagy 2016.05.14. 15:42:22

@megamedve: Mr 20% a debreceni BUKÓ TAPLÓ!
Válasz erre 

M_R 2016.05.14. 15:55:48

@Reszelő Aladár:

Te szép példája vagy a tipikus buta fideszbaromnak...

"Alstom és a 4-es metróval mi van? A stadion ott lesz még, amíg a libsi világ be nem tiltja a versenysportot, mert az sérti a vesztes jogait"

Mert a metrót azt majd betemetik, igaz? Az nem zavar hogy egy metróvonal némiképp hasznosabb mint egy olyan 20 ezres stadion, ahol az átlagos nézőszám nem éri el az 500-at (aminek a fele ingyenjeggyel bejutó slepp...)

"A MNB pénze megvan. Műkincsben, ingatlanban, állampapírban meg csupa-csupa olyan csacskaságban amit a milliárdosok szoktak venni. Ők meg ugye szórják a pénzt."

Értem, tehát ha az állami műkincsek haverok kezébe kerülnek az azért jó, mert bármikor pénzzé tehetik egy külföldi milliomos gyűjtőnél ha esetleg buknak... Ha az autódat ellopják, akkor azzal sincs gond, mert valakinél meglesz, aki el tudja adni Ukrajnában..

"De persze, adjunk az egészségügynek és az oktatásnak 500-500 milliárdot. Ettől egyből kiakadna a PISA teszt és 20 évvel nőne a várható élettartam. Persze elég lenne egyetlen inkompetens tanár és bunkó nővér, hogy megint menjen a hiszti hogy itt minden milyen szar."

Ja, akkor ne adjunk a sok bunkó tanárnak meg nővérnek fizetést sem.. Nem érdemlik meg - csak a Matocsy-félék meg a veszteséges MÁV vezérkar érdemli meg a havi 5 milliós fizetést.

"Adhatunk 2-3x büdzsét s lefingott korházaknak, ha megint a főorvosokhoz vándorol az egész. Ha a bonyolult műtét jobban fizet, akkor a pedikűrt is életmentő műtétnek tüntetik majd fel,"

Remélem ha anyád beteg lesz, akkor egy lefingott kórházba kerül ahol elég hamar kifngik..Mondjuk ha ilyen ivadékai vannak mint te, akkor lehet nem is kár érte...
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.05.14. 16:15:07

@Reszelő Aladár: Megvan a jo kurva anyad! Aztan ha mondjk jon egy kis euro kilenges, akkro mit mond kedven kuszaszemunk? Figyu, tartalekom ugyan nincs, de a forint vedelmekent kerek fogadd el ezt a hegedut! Mi? Hogy nem eleg? Akkor itt ez a zongoa, meg ez azertekes szonyeg is!"

Elmesz te anyad picsajaba!
Válasz erre 

willcox 2016.05.14. 16:23:01

@akist: És ez így is van, sokkal kevesebbet loptak. Pedig a lopás miatt nem szavaztam rájuk. Narancs droidokkal az a baj, hogy semmi nem tántorítja el őket. Persze ezért droidok, jobb lenne, ha gondolkodnának.
Válasz erre 

Niebur 2016.05.14. 16:52:30

@Atika!!!: Mikor érted már meg, hogy a völgyhíd az Orbán kormány döntése alapján épült. Persze ettől még lehet, hogy nem kellett volna megépíteni
Válasz erre 

David Bowman 2016.05.14. 18:06:19

@Lajos Csánó: Szerinted csányi meg a többi geci miből került a világranglistára? 3ezer miliárd Ft az koszos 10miliárd $. Ennyi van csányi farzsebében.
Válasz erre 

David Bowman 2016.05.14. 18:09:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nem hazudok, legföljebb tévedek. Ugyanez igaz a Wikipédiára is. Akkoriban az írta az újság, a Mallorcán ugyanakkor épült ugyanekkora metró tizedannyiba került. Ugyanígy az autópálya.
Válasz erre 

David Bowman 2016.05.14. 18:11:53

@Toadwart66: Melyik a kedvenc pártom? Segíts már, mert most, hogy a Jobbik kezdi leszalámizni magát, teljesen tanácstalan vagyok.
Válasz erre 

David Bowman 2016.05.14. 18:17:16

@Atya Isten: ...sokkal többet, mint én.
Válasz erre 

David Bowman 2016.05.14. 18:23:03

@pamut: A kuszafogú nő jól megvédte. Na, de legalább neki szép háza lett belőle.
Válasz erre 

jolankovacs 2016.05.14. 18:34:06

@BTO11:
Tévefsz, a rezsicsökkentést nem a tömblakók vették be.
Én kétlaki életet élek, panelben és a fővárostól keletre egy faluban.
A tömb 50 családja között 2012 óta nem találsz fidesz szimpatizánst, de a faluban csak azt.
Válasz erre 

Janossz 2016.05.14. 18:35:03

Mit vitatkozgattok itt? Nem megmondta a Főideológus Úr, hogy ez a politikájuk lényege!?
Rosszul látjátok, nem lopás, nemzeti elitépítés. Evvan.
Válasz erre 

midnight coder 2016.05.14. 18:47:14

@mojszipupi: "Már bocsánat, de kéretik feltüntetni a grafikonon (csak félő nem fér ki) a 3000mrd magán nyugdíj vagyon köztörvényes zsarolássa kikényszerített, majd hűtlen kezeléssel elherdált pontos összegét"

Én viszont szeretném látni a grafikonon a privatizáció során eltűnt közvagyont, a 4-es metró építése során eltűnt közvagyont, az eltűnt orosz államadósságot. Ja, és persze mindezt a mai forint árfolyamra átszámítva.
Válasz erre 

midnight coder 2016.05.14. 18:48:33

@Janossz: "Rosszul látjátok, nem lopás, nemzeti elitépítés."
Bizony. Tudod, olyan ez mint amikor a rendszerváltás során a tulajdonosi réteget kellett létrehozni. Szerencsére akkor is akadtak önfeláldozó jóelvtársak akik vállalták a gaz kapitalista hálátlan szerepét.
Válasz erre 

jolankovacs 2016.05.14. 18:55:07

A cusi megérdemelte a büntit amiért lopott, de a dumálásáért is, amiért kiakadtak rá. Sajnos ő is megúszta volna, ha öntelten nem pofázik. De ő legalább megkapta, leülte.
A baj csak az, ha ezt arányosítjuk, akkor mi lesz a fideszesekkel??
Ezerszámra kellene életfogytot kapniuk, de megkockáztatom, hogy akár súlyosabbat is. Sajnos a börtönkapacitás kevés lenne, a smasszerhiány meg katasztrofális. Igaz, ebben az esetben értelmet nyerhetnének a stadionok is. Emlékezzünk Chilére. A fogvatartottak között folyamatos lehetne a focimeccs. A bal oldalon az odavalók, a jobb oldalon az ő csapatuk. Pesze a "zárt"körű szurkolótábor sokkal nagyobb lenne a stadionimádók részéről.
Válasz erre 

jolankovacs 2016.05.14. 18:59:04

@midnight coder:
Teljesen jogos!!
Viszont ha a privatizációs vagyonosodást nézed, lehet, hogy a fidesz ott is nyerő.
Ne menj messzire, gondolj csak a főnök családjára.
Stílusosan: ez is öngóóóól!!
Válasz erre 

jolankovacs 2016.05.14. 18:59:39

@midnight coder:
Teljesen jogos!!
Viszont ha a privatizációs vagyonosodást nézed, lehet, hogy a fidesz ott is nyerő.
Ne menj messzire, gondolj csak a főnök családjára.
Stílusosan: ez is öngóóóól!!
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.05.14. 19:09:26

@midnight coder: Ennyi? Ennyire telik? Megint masra mutogatsz kiskancso? NEm azert zavartak el az apjuk faszara a maszopot, mert loptak? Es a fideszhez mit szolsz? Ne a maszopra mutogass, nem ok vannak kormanyon!
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.05.14. 19:58:14

@glinolid: húgyagyú cdn.tradingeconomics.com/embed/?s=hbbrate&v=201605020910n&d1=20060101&d2=20161231&title=false&url2=/euro-area/interest-rate&h=300&w=600
Válasz erre 

pamut 2016.05.14. 20:05:17

@midnight coder: én is szeretném látni a privatizáció során eltűnt közvagyont, de szerinted Rogán be fogja vallani mennyit lopott?
Válasz erre 

2016.05.14. 20:07:08

Bocs, hogy beleszólok, de nemrég magyarázta el nekem egy hithű fideszes, hogy a stadionépítés nem fideszes biznisz. Az a gyurcsány miatt van, aki ezzel akarta lejáratni orbánt. Bár lehet, hogy csak a csúti stadionról beszélt.
Érted, az akkor már hatalmon sem levő gyurcsány elintézte, hogy a kormány hozzon határozatot, azt a 2/3-os fidesz többségű parlament fogadja el és a fideszközeli cég ez alapján építse fel.
Na ilyen egy tipikus fidesz szavazó.
És ezektől várja el bárki is, hogy felfogja azt, amikor meglopja a saját kormánya?
Ugyan már.
Mo-n majd akkor lesz jó világ, ha az értelmesebbje már lelépett, a maradék meg csődbe vitte és az egészet szétosztották a szomszédos országok között. Trianonban már sejtettek valamit. :)
Válasz erre 

Narancsszínű karlendítés 2016.05.14. 20:10:12

@jolankovacs: Most iratkoztam be bitófaács és kosár(kötél)fonó tanfolyamra...
Válasz erre 

Janossz 2016.05.14. 20:11:05

@midnight coder: Akkor is akadtak jóelvtársak, sőt, a mai napig itt vannak köztünk. Bizony,
" Az Antall-kormány beiktatása után 1990 májusa és decembere között a Miniszterelnöki Hivatal politikai államtitkára, illetve 1990 júliusától decemberéig a privatizációért felelős kormánybizottság elnöke volt."
Na, ki volt ez az önfeláldozó privatizátor? (M. Gy.)
Okosat szóltál.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.05.14. 20:29:53

@werecke: Kérlek, pótoljad! Vagy csend...
Válasz erre 

midnight coder 2016.05.14. 20:34:34

@jolankovacs: Amit most privatizélnek el, az lófütty. 1986-ban gyakorlatilag minden értékesebb vagyon közvagyon volt. Legyen az vállalat, közmű, ingatlan. A polgárnak volt egy lakása vagy háza, meg egy többnyire szocialista autója. Esetleg a burzsoáziának egy-egy butikja vagy lángossütő bódéja a Balatonnál. 2002-re ennek a vagyonnak a nagy része megtalálta kis gazdáját. Többnyire a jóelvtársi kapcsolatok segítségével, és anélkül hogy az államadósság csökkent volna, vagy a hazai ipar fellendült volna. Két ciklus + a spontán privatizáció során egy ország vagyonát lopták szét. Ezt elég nehéz túlszárnyalni, bármennyire is igyekeznek Orbánék. A korlát az ellopható vagyon. Az első két ciklusban bővebben volt mit lopni.
Válasz erre 

Janossz 2016.05.14. 20:40:12

@midnight coder: Elment a kedved a vitától, hogy Matolcsy Elvtárs osztotta a zsugát 90-ben?
Elhiszem. Tudod, a Google, meg a Wikipedia korában nem olyan könnyű már belehazudozni mindenfélét a nagyvilágba.
Próbálkozni azért lehet.
Válasz erre 

midnight coder 2016.05.14. 20:41:05

@Janossz: Az Antall kormány idején a Párt ezerrel mentette át a hatalmát. Persze ehhez az impotens akkori politikusok is kellettek. Lásd MRP, kárpótlási jegyek. Én magam is láttam ahogy a párttitkár elvtárs, meg a szakszervezeti vezető elvtárs, meg a vezérigazgató elvtárs hármasban lenyúlja a gyárat akiknek akkoriban dolgoztam. Csak akkor naivan még azt hittem, hogy ez nem annyira gáz: ugyan a vezérigazgató elvtársat nem az eszéért szeretjük, de ha ellopta is a gyárat, majd eladja valami épkézláb kapitalistának. Ehelyett leépítette, és a telket próbálta eladni - amikor utoljára ott jártam még elég kevés sikerrel, de ennek már több mint 20 éve.
Válasz erre 

midnight coder 2016.05.14. 20:44:15

@pamut: Ha csak az tűnt volna el, amit Rogán lopott, akkor ma kb. ott tartanánk ahol a szlovének.
Válasz erre 

midnight coder 2016.05.14. 20:53:59

Amúgy a 4. metró elég öntökönlövés a grafikonon. Elsőre szerintem mindenki 4-es metrónak olvassa, ami tényleg elég érdekes beruházás volt.
Válasz erre 

Ezt is kitilthatod, a ballibsi szólásszabadság nev 2016.05.14. 21:00:17

Értem én, hogy a fidesz többet lop, még azt is aláírom, hogy sokkal többet. A cikk értelmét viszont továbbra sem látom. Mert ha összegzem, akkor mi is marad? Választók, szavazzatok újra a balosokra, mert mi kevesebbet loptunk (beleértve ezen háziblog tulaját, gyurcsikát és pártját is).
Ez most komoly, hogy a kisebb balos tolvajmaffia ezzel akar hatni a választókra, hogy ne szavazzanak a jobbos tolvajmaffia pártra?
Ja, meg ezzel takarózni, hogy a ballibáknál pár kishalat leültettek vagy eltanácsoltak a politikától, de a csúnya fidesznél még azt sem. Húha, micsoda különbség, ja nem, kb. ugyanaz.
Válasz erre 

pamut 2016.05.14. 21:05:14

@midnight coder: Akkor már nem is érdekel mennyit lopott Rogán?
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.05.14. 21:28:34

@midnight coder: Mert abban persze nem volt ott az Orban, meg ahogy az elso Orban kormanynal sem. DE, meg mindig nem szoltal hozza az itt es most ellopott milliardokrol te faszfej!
Válasz erre 

BTO11 2016.05.14. 21:37:29

@jolankovacs: bocsi de én bzonyos kábeles szolgáltatásban dolgozom és a tömblakók éltetik jópáran a rezsicsökkentést.
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.05.14. 21:44:01

@Ezt is kitilthatod, a ballibsi szólásszabadság nev: Komolyan azert kene hatalomban tartani a fideszt, mert tobbet lopnak?
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.14. 21:44:28

Fura egy grafikon ez. Egymás mellé tették a mszp bizonyított lopásait meg azt, hogy mennyit költött a fidesz sportlétesítmények építésére. Okés, biztos ellopták az összes pénzt, de akkor miből lett a stadion? :D

Aztán ott az MNB, alapítványokat támogatott. Miért nem vetjük össze azzal, hogy az mszp mennyi pályázati pénzt oszott ki? Logikus: az mszp kiosztott pénzekből egy fillér nem ment korrupcióra, egy fillért nem loptak el belőle, a fidesz által kiosztott pénzeknek pedig a 100%-át ellopták, az egész korrupcióra ment.

Mert a fidesz gonosz. Értem.
Válasz erre 

Atika!!! 2016.05.14. 22:01:29

@Niebur: Nekem ezt még biztosan nem írtad. Éppúgy csúsztatás, mint amire a cikk épül.

@megamedve: Kettőt. Hármat... Az ártatlanság vélelme meg a politikust is megilleti, legyen akármilyen szar alak. Hajrá, váltsd le, ítéld el, és boldoggá teszel.

Én csak a féloldalas közlés ellen vagyok. Akár erre, akár arra.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.05.14. 22:10:10

@glinolid: A világ legtöbb országában progresszív adózás van. Ha már... De ők a hülyék, mi meg helikopter.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.14. 22:21:24

@Punxsutawney Mormota: "A világ legtöbb országában progresszív adózás van. Ha már... De ők a hülyék, mi meg helikopter. "

A világnak abban a részében, ahova magyarország is tartozik minden állam vagy egykulcsos adót használ, vagy egykulcsos adót használt a közelmúltban vagy tervezi az egykulcsos adó bevezetését. Egyáltalán nem lógunk ki a sorból.

en.wikipedia.org/wiki/Flat_tax#/media/File:Flat_tax_in_Europe.svg
Válasz erre 

Tojglitojas 2016.05.14. 22:25:37

Ez az egész üres szájtépés, már bocsi.
Az tény, hogy a Fityisz a Rogánnal, Andyvel, Mészárossal, és a többi naplopó (Habony, Kósa, egyéb haverok), meg ugye a Matolcsy alapítványok, nyugdíjpénzek, többet lopott mint minden megelőző kormány együttvéve, benne az első Fidesz kormányt is. Én személyesen is kifejezetten utálom ezt a csapatot, remélem egyszer látni fogom, hogy sittre viszik őket.
DE: azért nem bukik meg és lehet még 10 évig sem, mert akkor most majd Tóbiás lenne a miniszterelnök? Vagy melyik balfék? Esetleg a Jobbik irányítana a gazdaságot? A külpolitikát?
Szóval a fidesz idős néniket erőszakol a nyugdíjas otthonban, közvetíti a köztévé, akkor is megnyeri a választást, amíg az ellenzéke ennyire töketlen és végtelenségig impotens. Innentől lehet siránkozni a lopásokon vagy arrogancián, de ez van, megtehetik, megteszik. Ennyi
Mert Viktor nem csak úgy ukmukfukk lett ekkora király, hosszú évek ellenzéki tevékenysége is kellett hozzá.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.05.14. 22:31:36

@$pi$: Csak éppen a nálunk sokkal jobban álló csehek és szlovákok kivezették. A nálunk sokkal jobban álló balti országokban tervbe van véve a pár éven belüli kivezetésük. A románok egy-két év múlva lehagynak minket és kivezetik. Mi meg maradunk versenyben Szerbiával meg Boszniával. Szép.
Válasz erre 

Sziszifusz 2016.05.14. 22:57:50

Na ez igénytelenség a javából.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.14. 23:01:00

@Punxsutawney Mormota: "Csak éppen a nálunk sokkal jobban álló csehek és szlovákok kivezették. A nálunk sokkal jobban álló balti országokban tervbe van véve a pár éven belüli kivezetésük."

Tehát logikus: ha majd sokkal jobban állunk, akkor kivezetjük. Nem logikus?

"A románok egy-két év múlva lehagynak minket"

Menj és nézd meg a számokat. A "románok mindjárt lehagynak bennünket" egy nagyon-nagyon buta politikai propaganda, nem több.

"Mi meg maradunk versenyben Szerbiával meg Boszniával. Szép. "

Nagyon szelektíven válogatsz. Lengyelország pl. elég szépen fejlődik, azt gondolom mondhatjuk, hogy jobban állnak nálunk és épp az egykulcsos bevezetését fontolgatják. Például...

De nem akarok arról vitatkozni, hogy "jajj nagyon rossz nekünk, mindenkinél szarabb nekünk, jajj mi lesz". A mondás az volt, hogy az egykulcsos adózás valami fura, torz magyar találmány, hogy mindenhol progresszív adózás van csak nálunk nem (kis túlzással, de ez volt a mondás). Ott a térkép, látható, a régióban az egykulcsos adózás sokkal elterjedtebb, mint a progresszív adózás. Ennyit akartam.
Válasz erre 

ember100 2016.05.14. 23:31:40

@midnight coder:
Helló !

Mond csak mi a privatizáció amit megszavaztak az emberek ?

A köz- állami vagyon újraelosztása !
Pl. az átlagember megvehette a lakását 10-20 % áron , a falusiak visszakapták- megvehették a földjeiket stb.
Persze aki sokat tudott , közel ült a tűzhöz az jobban melegedett :)
Szerinted mi lett volna a helyes privatizáció ?
Az ha az egész állami vagyont a Te kaptad volna vagy mi ?
Válasz erre 

eau sauvage 2016.05.14. 23:54:13

@Punxsutawney Mormota: "A világ legtöbb országában progresszív adózás van. Ha már... De ők a hülyék, mi meg helikopter. "

Ja. Csak nem 500 EUR/hó jövedelemnél lép be a 30-40%-os kulcs...
Válasz erre 

2016.05.15. 00:52:02

@akist: Hozzá lehetne írni, hogy "mi csak hazudtunk, hazudtunk".
Ahogy már valaki írta, a Stadion megépült, tehát a milliókból le kellene vonni a terület árát, az épület árát, a munkadíjakat és az összes ezzel kapcsolatos ügyintézés stb. költségeit.
Lopás az is, ha nem csinálnak semmit. Az a pénz, amit a fidesz most elkölt, az a pénz az mszp alatt is megvolt. Ők sem adták a kórházaknak...
A cikk elején a "csak nagyot érdemes hazudni" és a 'csak nagyot érdemes lopni" biztos tudatalatti elszólás volt. Érdemes lett volna egy hazugság grafikont is készíteni és akkor talán döntetlen lett volna az eredmény.
Válasz erre 

kószák egyike 2016.05.15. 07:58:19

@Tojglitojas: Nálad a pont. Egyetértek.
Válasz erre 

kószák egyike 2016.05.15. 08:02:15

A poszthoz: több adat kimaradt mindkét oldalról. A grafikon csak a felszínt karcolgatja. Akár szegfű akár narancs vonalon, de egyértelműen a narancs nyert, az isten adta nép meg folyamatosan veszít és szív. De amilyen birka lehet, hogy ezt is érdemli.

A nagyon mély fidesz hívők nem látják már csak miről szól itt a dal, akik képesek minden szart megmagyarázni:
orbanviktor.tumblr.com/
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.05.15. 10:58:13

@$pi$: persze persze... azt is meg akartad magyarázni, hogy nem EU pénzből van a magyar gdp növekedés, aztán még a pénzügyminisztered is megcáfolt, meg a számok is. index.hu/chart/2016/05/14/mindenki_lekorozte_magyarorszagot_novekedesben/
Válasz erre 

midnight coder 2016.05.15. 11:39:24

@ember100: Ja. Az a proletár aki megvehette 200 ezerért a panellakását majd eladta 4 millióért nyilván jól járt. Más kérdés, hogy utána mehetett Szabolcsba munkanélkülinek. Az viszont, aki saját erőből épített OTP kölcsönre, már nem járt annyira jól. A falusiak nem a földjeiket kapták vissza, hanem kárpótlási jegyet, amit aztán szarért-húgyért felvásároltak a jóelvtársak, majd privatizálták vele az üzemeket. A falusi proletár kapott némi alamizsnát, az ügyes jóelvtárs pedig kabátgombért szerzett milliókat. Alapvetően az egész folyamat ott volt elkúrva, hogy rohantunk vele. Mindent azonnal eladva, bezárva, KGST hidakat felégetve. Ezt az egészet picit lassabban, átgondoltabban, ellenőrzöttebben kellett volna csinálni. Csak ez az akkori politikának és értelmiségnek rohadtul nem volt érdeke.
Válasz erre 

midnight coder 2016.05.15. 11:43:04

@pamut: De, érdekel. Csak ha valaki leltárt csinál arról, hogy ki mennyit is lopott, az tegye fel szépen becsülettel mind a két oldal minden tételét és ne mazsolázgassunk pártállás alapján.
Válasz erre 

midnight coder 2016.05.15. 11:48:35

@Szelid sunmalac: Röfike, a privatizélés nagy része már lezajlott az első Orbán kormány idejére. Addigra már a közvagyon aránya alacsonyabb volt mint a legtöbb régi EU-s tagországban - és ezt két és fél ciklus alatt sikerült elérni, ami azért nem kis teljesítmény, ráadásul ott a 400 millió dolláros szovjet államadósság eltüntetése is.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.15. 13:13:13

@fidesz maszop dk egykutya: "persze persze... azt is meg akartad magyarázni, hogy nem EU pénzből van a magyar gdp növekedés"

Látod, így ferdítik el amit az ember mond. Vagy szándékosan hazudsz vagy tényleg ennyire nem értetted, amit akkor mondtam. Szerintem te tényleg el is hiszed, amit itt beszélsz... :(

Nem érdemli meg az emberiság a túlélést, megérett a pusztulásra. Tele a net az olyanokkal mint te. :(
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.05.15. 14:08:13

@$pi$: ne próbálkozz a tereléssel "elvtárs", már késő. Az ami nem érdemli meg a túlélést az sajnos magyarország (nem is fogja túlélni, ha ez így megy tovább pár száz évig), mert az ilyen hülye fideszbuzi majmok magyarázzák az 1-es bizonyítványt, és szavaznak is.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.15. 15:28:39

@fidesz maszop dk egykutya: "ilyen hülye fideszbuzi majmok magyarázzák az 1-es bizonyítványt"

El vagy te tévedve öreg.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.05.15. 16:41:40

@$pi$: ismerem már. "én nem vagyok fideszes..." "én nem a zemeszpére szavaztam...". Ki kéne találni valami újat, mondjuk jobban rejtve nyalni az imádott párt seggét.
Válasz erre 

pamut 2016.05.15. 16:57:52

@midnight coder: Nem, szerintem téged egy kicsit sem érdekel Rogán rablássorozata. Ha érdekelne, nem lennél fideszes.
Azt pedig végképp nem javaslom hogy komoly összehasonlítást csináljunk, mert a fidesz legalább egy nagyságrenddel többet lopott.
Válasz erre 

ember100 2016.05.16. 13:54:10

@midnight coder:
Helló !

Miért ha a proletárnak volt 2 milliója 10 lakást is vehetett , a parasztnak nem kellett volna eladni gombokért a jövőjét , de volt ismerősöm aki 80 milliós erdőt kapott vissza ami most mát vagy 300 milliót ér , látod nem adta el most gazdagabb :)
Lehet ezen rugózni egy ilyen dolog sosem lesz elég "demokratikus " egyenlő !
Válasz erre 

humor 2016.05.16. 22:01:27

@glinolid: Azt elfelejted, hogy az akkori alapkamatot az MNB akkori fideszes elnöke tartotta mesterségesen magasan, ezért is választották az emberek annak idején a devizahitelt.
Válasz erre 

glinolid 2016.05.18. 12:05:07

@humor: esetleg tenni kellett volna ellene...
Válasz erre 

Makkasz 2016.05.27. 23:16:55

@István Tamasi: A legtobb ember a milliardot es a milliot nem tudja megkulonboztetni. 300 millio ugyanakkora penz nekik mint 300 milliard.
Válasz erre 

Makkasz 2016.05.27. 23:17:35

1000 szer annyit nem lophat a fidesz, mert az mszp is tobbszaz milliardot lopott evente. 100 milliard * 1000, az 100.000 milliard. Az egesz budzse 16.000 milliard, a GDP 32.000 milliard. 5 es 10-szeres lehet az ellopott penz merteke a korabbi idoszakhoz kepest, 100 szorost pedig keptelenseg elerni.
Válasz erre 

Makkasz 2016.05.27. 23:18:13

Felrevezeto az abra. A lopas folyamatos 1990-tol, es egyre novekvo merteku. Az oszlopokat is kar narancssargara szinezni. Pl, Fidesz 2010 elott is lopott vastagon. De egyik hatalomba beleokostolt partot sem kell felteni, 100 milliardokat loptak ki a kozosbol. Az igaz, fidesz volt aki alarendelte a torvenyhozast, alkotmany, demokraciat, mindent a SZENT LOPASnak.
Válasz erre 

Ludas Feri 2016.05.30. 08:06:45

nemcsak politikai, hanem pénzügyi okai is vannak a Jobbikban kirobbant válságnak. 888.hu/article-a-jobbiknal-csapodott-be-az-offshore-bomba
888.hu/article-mit-keresnek-izraeli-uzletemberek-a-jobbik-korul
Válasz erre 

Ludas Feri 2016.05.30. 08:08:03

@István Tamasi: Na, szélkakas jobballiberátor kretének!
Ebből a pénzből mostan mi megvesszük a koronát azorbánynak, a Matolcsynak és megkoronázzuk őket!! - csak azért, hogy sztrókot kapjatok!
Lenne egy prózai kérdésem. A surányi a simor elftársatok mennyit fizetett be? www.mnb.hu/sajtoszoba/sajtokozlemenyek/2016-evi-sajtokozlemenyek/az-mnb-rekordmerteku-50-milliard-forint-osztalekot-fizet-be-a-koltsegvetesbe
Válasz erre 

Ludas Feri 2016.05.30. 08:09:26

@István Tamasi: Ez is a 45 év szocializmus és a 16 év rendszerváltás utáni maffia-álbaloldali uralomnak köszönhető...
a rombolás helyreállításához is legalább annyi év kell, vagy még több.

mi történt 1990-98 és 2002-2009 között! Privatizáció komlomedia.hu/video.php?id=2016052301#sthash.Z4Tivvc8.pPLLnb2L.dpbs
Válasz erre 

Ludas Feri 2016.05.30. 08:13:22

@Ktinka 35: hol tartanánk, ha 2002-ben a szocialista internáci-onista liberális-baloldal,
nem csalják el a választást és nem teszik tönkre a hazánkat és népünket??!!
Éllovasok voltunk, ám a magyarnép ősellenségei,
az internáci-onista "baloldal", a liberálisok, az őket 6alomban tartók segédletével,
2010-re, sereghajtókká züllesztették le az országot! spiler.blog.hu/2016/04/28/magyarorszag_a_legerosebbek_kozott_az_unios_hatalmi_matrixban
Válasz erre 

Ludas Feri 2016.05.30. 08:15:32

@Makkasz: jobban tenné, a magyargyűlölő, tehetségtelen, korrupt, hazug, internáci-onista liberál-bolsi-baloldali csürhe,
az üresfejű hazug vezetői,
az aljas slepp, az őket 6alombartókkal, -a soros-pénzelte szennyújságok, médiák, a magyarok ellenségei-,
ha végleg befognák a kerepelőjüket, és kussolnának!!!
1945-1989-1994-1998 gyalázatos nemzetrabló ténykedésüket követően,
2002-től újra igencsak belehúztak az mszmp jogutód, mszp-s kormányok, a slepp,
- 2004-től túlzott deficiteljárás Magyarország ellen
-2008-ra csőd,
- 2009 leminősítés, imf hitelmilliárdok, az államcsőd elkerüléséért index.hu/gazdasag/magyar/2009/03/30/leminositettek_magyarorszagot/
Válasz erre 

Ludas Feri 2016.05.30. 08:17:08

@Lajos Csánó:
2008 szeptembertől - 2010 májusig a 22 ezer 500 milliárd forintos magánnyugdíj kasszát leamortizálták 3 ezer 500 milliárdra.
ebből csak 3 ezer milliárd maradt és ment vissza a közösbe!!
Válasz erre 

Ludas Feri 2016.05.30. 08:18:10

@humor: hazudik!!!
Válasz erre 

Ludas Feri 2016.05.30. 08:19:43

@The Ghost Wolf: A nemzet ellenségeinek, évtizedek óta mindig a külföld, hol a szovjetek, hol a nyugat csicskásainak, a fóbiás síkidomoknak köszönhetően,
2004 től... túlzottdeficit-eljárás folyik hazánk ellen,
2008-ra csőd, és az IMF lélegeztető-gépén az ország,
Az mszp-liberális-kormányok, a gyurcsányi-bajnai-mesterházi, a sleppjükkel tucat számra bezárattak iskolákat,
óvodákat, bölcsődéket, orvosi rendelőket,
kórházakat, idős-otthonokat, a betegeket ellátó szociális intézményeket,
megszüntettek postákat, a vonatközlekedést,
még a síneket is felszedték és eladták a haveri színes-fémkereskedőknek a vagonokat is, síneket is és
mindezt a száguldó-pannon puma, meg a 36%-os os szja mellett!!!!
kepfeltoltes.hu/160506/V_O_olajozottan_m_k_d_ttSIMORi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Válasz erre 

Ludas Feri 2016.05.30. 08:22:34

@The Ghost Wolf: Obánozás közben,... mesélnél erről,
mert, ez
igen csak érthetetlen a magyar nép számára, hogy
- miért nem osztrák, a német, francia vagy angol,
- életszínvonal, foglalkoztatottság,
- fizetések, nyugdíjak,
- fejlett egészségügyi szolgáltatás,
- korszerűen felszerelt kórházak,
- felújított kórházak, orvosi rendelők, óvodák, bölcsődék, utak, stb.
- megfelelő oktatási rendszer volt Magyarországon, az 1945-1989 közti évtizedek alatt, és
miért nem így adtátok át a kormányzást az ANTAL kormánynak,
miért nem az maradt utánatok, 2010-ben sem,
- a 36%-os szja-val sem, amikor a magyar választók már sokadjára zavarták el, a magyar gyűlölő bűnözőket,
az identitás-zavaros, idegbeteg gyurcsányiferivel, a libatolvaj bajnaival, és az aljas sleppel együtt?

kepfeltoltes.hu/view/160528/V_I_1945-1989szoci_csoda1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Válasz erre 

Ludas Feri 2016.05.30. 08:25:05

@István Tamasi: Alstom-kenőpénzeket találtak az mszp miniszterelnökének számláján és
lebukott az mszp alelnöke,
az mszp pénztárnoka, az
mszp bankára is azzal, hogy százmilliókat rejtegettek külföldi titkos számlákon. www.fidesz.hu/hirek/2016-05-26/tobiasnak-kell-tavoznia/
Válasz erre 

Bárdos Lilla 2016.05.30. 13:32:37

@Ludas Feri: Ez a topic nem erről szól.
Ha a 200-es választási csalásról akarsz értekezni, nyiss új topikot!
Válasz erre 

István Tamasi 2016.05.30. 16:16:01

@Ludas Feri:
Ha hallgattzál volna nem derül ki hogy mennyire ostoba vagy:
- Az MNB nem egy nyereségorientált vállalkozás!
- A jegybanktörvény értelmében amennyiben többlet keletkezik az MBN-nél akkor azt MIND be kell fizetni az államkincstárba és nem csak a kisebbik részét. Ha viszont veszteség keletkezik akkor azt az államkincstár kell hogy megtérítse.
- Ugyan mekkora ajvékolást csapott volna a fitymasz és bérkommentelkői - köztük te is- ha Surányi és/vagy Simor akár csdak 1 forintot is úgy elszórt volna mint eltolcsi?
Válasz erre 

István Tamasi 2016.05.30. 16:19:19

@Ludas Feri:
Hogy mi történt 1990-től privatizáció örvén? Kérdezd meg eltolcsit mert ő is részese volt az antall kormány alatt!!
Válasz erre 

István Tamasi 2016.05.30. 16:22:41

@Ludas Feri:
Felőlem nyugodtan ekézheted az mszp-t, soha nem voltam a tagja. De közben ne feledkezz meg a fitymasznak a quaestorbotrányáról, hogy csak a legutóbbi disznóságukat említsem.
Válasz erre 

Érdekes 2017.07.10. 10:33:42

szép ahogy látni a lipsikék egymás makkjának nyáladzását egy félhülyének a posztjára. ennyi felületet sikerül már csak kerítenetek magatoknak "csajok"? "nyugatifény blög" :D:D:D:D:D:D:D nemcsoda, hogy az ilyen csúsztató, magyargyűlölő fajtátokat már senki sem akarja :) nyilván a posztoló is bátran állna bele egy komoly perbe a kis posztja és grafinkonja miatt, ha netántán valaki egy kis rágalmazás és becsületsértési pert indítana ellene, a "tűpontos" adatai (amit nyilván minden huncut forintig tud bizonyítani) és megfogalmazása miatt, igaz kiscsillag?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard