Nyugati Fény

Gyurcsány tiszta erőből nekiment a Fidesznek: Ukrán nyugdíjcsalók, határon túliak szavazójoga

Gyurcsány tiszta erőből nekiment a Fidesznek: Ukrán nyugdíjcsalók, határon túliak szavazójoga

Beizzította kampányát a DK. Ott ütik a kormányt, ahol a legjobban fáj, és ahol a társadalom többsége Orbánék ellen van. 

Miközben lassan az összes ellenzéki párt egymással van elfoglalva és fűtött tévéstúdiókból üzenget a másiknak, addig Gyurcsány - úgy tűnik - megtalálta a Fidesz-rezsim gyenge pontját, és teljes erőből bele is szállt.

A határon túliak szavazójoga elleni kampány ("Csak az szavazhasson, aki viseli is a döntése következményét!") csak a kezdet volt, pénteken ugyanis egy még forróbb témában: az ukrán és orosz nyugdíjcsalók ügyében indított kampányt a DK.  

Gyurcsány nem elégedett meg a sajtóban napvilágot látott oknyomozó cikkekkel - noha már azok is épp elég bicskanyitogató gyakorlatról számoltak be. Elment a helyszínre, tájékozódott és kvázi tényfeltáró dokumentumfilmet forgatott az ukrán határ mellett, aminek egyelőre az előzetesét tette közzé:

Pénteki évnyitó beszédében (Index-cikk itt) azonban már bővebben beszámolt róla, mit tapasztalt. 

Elmondta: az ukrán határ mellett "ordító szegénységgel" találkozott, mégis vannak olyan falvak, amelyek lakossága az elmúlt években másfél-kétszeresére nőtt, mert tömegesen költöznek oda emberek.

Kiderült, hogy ukrán állampolgárok ezrei jelentkeztek be a határ menti településekre, hogy az otthoninál sokkal bőkezűbb magyar nyugdíjat felvegyék.

Nem ritka a 200-300 ezer forintos nyugdíj sem, mivel elegendő egy végzettséget igazoló papírt (ezek többsége hamisítvány), valamint egy korábbi, lehetőleg jól kereső ukrán munkaviszonyról szóló papírt hozni (ezek többsége szintén hamisítvány), és máris dől a lé.

Gyurcsány elmondta: az ukrán határ mellett járva találkoztak olyan házzal, ahová több mint 100, de

volt olyan romos épület, ahová 202 "ukrános” volt bejelentve.

Erre helyi biznisz épült: egyes lakástulajdonosok havi 10 ezer forintért megengedik a papíron való bejelentkezést a házaikba. 

gyurcsany_ukran_hatar.jpg

Talán még ennél is felháborítóbb, hogy sok helyen maga a polgármester intézi az "ukránosok" lakcímbejelentését, így vásárolva magának elegendő mennyiségű szavazatot. A helyi lakosoknak pedig közmunkát ígér, (vagy annak megvonásával fenyegeti őket), hogy engedjék bejelenteni az ukránokat a lakásaikba. 

Komplett iparág épült tehát ki a magyar ellátórendszer megcsapolására. Oroszok és ukránok ezrei, talán tízezrei élnek vissza szisztematikusan a magyar adófizetők pénzével, miközben az egészet a helyi polgármesterek még szavazatvásárlásra is felhasználják.

Gyurcsány bejelentette: aláírásgyűjtést indítanak, hogy megszervezzék annak a többségnek az akaratát, akik ezt a becstelen gyakorlatot ellenzik. 

A történet épp elég érthető és épp elég felháborító ahhoz, hogy a DK erősen visszategye magát a politikai térképre vele.

Gyurcsány kezére játszik a kontraszt is, hogy miközben a többiek egymást csépelik, egymásnak üzengetnek, addig ő teljes mellszélességgel a Fidesznek megy neki. Ráadásul két olyan ponton, ahol a legjobban fáj, és ahol meg is tudja őket verni: egy csütörtöki Republikon-kutatás szerint a magyarok 71 százaléka ellenzi a határon túliak szavazójogát. 

Talán nem kockáztatunk nagyot, ha megelőlegezzük, hogy az ukrán és orosz nyugdíjcsalók ügyében még ennél is nagyobb százalékban állnak az emberek a DK álláspontja mögött.

A magányos hosszútávfutó célba érhet, eredményhirdetés áprilisban.

Oszd meg cikkünket, hogy másokhoz is eljusson!

Kérjük, támogasd a Nyugati Fényt - A valódi ellenzéki médiát!

.

109 komment Tovább
Gyurcsány tiszta erőből nekiment a Fidesznek: Ukrán nyugdíjcsalók, határon túliak szavazójoga Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
109 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Újabb mocskos sztori bizonyítja: Orbán módszeresen vásárolja fel az MSZP-t Újabb mocskos sztori bizonyítja: Orbán módszeresen vásárolja fel az MSZP-t
  • Nem csak a Fidesz, de a "közvélemény-kutatók" is hatalmas pofont kaptak Hódmezővásárhelyen Nem csak a Fidesz, de a "közvélemény-kutatók" is hatalmas pofont kaptak Hódmezővásárhelyen
  • Készül a Jobbik és az LMP összeborulása - De Vona zsebében ott lapul a kés is Készül a Jobbik és az LMP összeborulása - De Vona zsebében ott lapul a kés is
  • Leszakad az ember arca, amikor Botka vádol elvtelenséggel másokat Leszakad az ember arca, amikor Botka vádol elvtelenséggel másokat
  • Messziről bűzlik az Arton-sztori - Önbetörés vagy titkosszolgálati akció történt? Messziről bűzlik az Arton-sztori - Önbetörés vagy titkosszolgálati akció történt?

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2913569743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (109)
Az utolsó 100 komment:

tomfree 2018.01.13. 09:28:11

Végre valami értelmes kezdeményezés a baloldaltól
Válasz erre 

parazita666 2018.01.13. 09:29:13

@.Gordon Gekko.: A felcsúti apja párttitkár volt, a kenyéradó gazdád meg kisztitkár, kurvára utálhatták a kádár rendszert, meg komcsik sem voltak, csak onnan kapták a fizujukat... XD
Akkora idióta vagy baszd meg, hogy cirkuszban kéne mutogatni.
Válasz erre 

Simon Gabor a.k.a. Tom Wallace Bissaui Guinea 2018.01.13. 09:32:46

Feriről annyit kell tudni, hogy még az komolyság látszatát is kerüli. Azt meg kell adni kell hozzá önuralom h ne kapjon röhögőgörcsöt mikor az idős otthonokban road showzik ez a bohóc.

Hívei az utolsó demenciás munkásőrök, feri maga pedig bárkit kiszolgál egy kis befolyásért, még orbánt is.

A baloldal meg annyira passziv, h feri minnél nagyobb marhaságokat hord össze, annál tökösebbnek tünik a magukat már pelenkázó de igen harcias lelkületü házmesterek előtt. Be is fog jönni a dolog, feri meg fogja előzni a maszopot a tavaszi választáson, szvsz - hiába ha a baloldal egyszer megújul LOL
Válasz erre 

.Gordon Gekko. 2018.01.13. 09:33:45

@parazita666: sem pártttitkár nem volt az apja, sem ő nem volt kisz titkár

még vmi?
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 09:43:32

itt megint kijön, hogy mi is igazán a baj Gyurcsánnyal:
természetesen van alapja annak amit mond, jogos, és ki is kéne vizsgálni
de
1. erősen eltúlozza, túltolja a dolgot
2. Magyarországnak nem ez a fő baja. Erre nem lehet kampányt alapítani

Ennyi erővel azzal is kampányolhatna, hogy "a megyében lehessen végre pamutzoknit kapni" (Markos-Nádas: Kőbe zárt lélek)

Érdekes, a németeknek nincs azzal bajuk, hogy van egy csomó német állampolgár, aki megkapja a német nyugdíjat, de tavasztól őszig Magyarországon él, mert itt sokkal olcsóbb az élet, és a nyugdíjukkal/költéseikkel a magyar gazdaságot pörgetik, nem a németet. Pedig ez is milyen izgi kampánytéma lenne, vagy nem? :)
Válasz erre 

Muzsikok közt 2018.01.13. 10:01:46

Gyur csany egy féreg de nem hülye mint a pártja választói és a többi ballib vezető.

Észrevette h az mszmp az utolsókat rúgja és ha nem akciózik vmit akkor az mszp szavazók a jobbikhoz mennek majd.

igy most annyi a cél h belőlük amennyit lehet megszerezzen, s ennek van is realitása hisz hasonló szellemi szinten mozognak
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 10:05:50

ja, figyeljük a matekot:
Béla bácsi havi 10-ért megengedi, hogy oda az ukránok bejelentkezzenek
és
Gyurcsány talált olyan házat is, ahol 202 ukrán volt bejelentkezve

ezt azt jelenti, hogy Béla bácsi ezen havi több, mint 2 milliót kaszál. Ha ez így igaz.

Gyerekek, nem tudja valaki mennyi ott egy ház? Asszem én is beszállok a bizniszbe, a befektetás (a ház ára) már 1-2 hónap után visszajön, utána pedig tiszta a nyereség. Ez az évszázad üzlete :)))))
Válasz erre 

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2018.01.13. 10:22:44

Ez egy veszett róka.
Válasz erre 

2018.01.13. 10:33:08

Gyurcsány az egyik legkevésbé szimpatikus arc a politikai paletta ellenzéki részén, de ezúttal igaza van.
Válasz erre 

Magyarország Europa jovője 2018.01.13. 10:34:30

"Gyurcsány tiszta erőből nekiment a Fidesznek: "

Kb pont senkit sem erdekel, hogy nekiment e a fidesznek.
Csak azt szamit a baloldalt hogyan rombolja.
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 10:37:25

@karandash:
igaza?
Olvasd már el a "matekomat" kb kettővel feljebb! :)
Ha az igaz, amit ő leírt, akkor ott - csak a beszedett havi 10 ezrek hatására - olyan gazdagság van, ami a nyugati határszélen sincs. Kb aranyból van a kerítés :))))))

az van, hogy van igazságmagva annak, amit mond (nyilván van pár ilyen ember), de hogy ez nem tömeges, az biztos. Mert akkor az lenne a leggazdagabb terület Magyarországon.
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 10:40:39

@karandash:
még egy: Gyurcsány most is azt csinálja, amit régebben (és amibe bele is bukott), amikor azt haluzta, hogy azért nem jó a kettősállampolgárság, mert majd idejön 4-6-8 millió román és "elveszik a magyarok munkáját" (ismerős a szlogen? Ugye, nem is Orbán találta ki :)

Nem tudom, ezzel a szöveggel, amiről egyszer már bebizonyosodott, hogy egy hülyeség, és meg is bukott vele, miért áll elő újra meg újra.
Válasz erre 

Muzsikok közt 2018.01.13. 10:42:39

@nick papagiorgo: kényes ügy ez

mert az ukránok elleni patogás azt hozná orbánra h oroszbérenc, plusz ott van túsznak 100-150ezer magyar, akiket így is szivatnak, és se az EU, se Putyin nem védheti meg őket
Válasz erre 

André Goodfriend 2018.01.13. 10:52:40

Nemsokára felzabálja a maszopot...
Válasz erre 

Wildhunt 2018.01.13. 10:57:18

@nick papagiorgo: abban igaza van, hogy ezt a kommunizmusban kötött szerződést (is) fel kellene mondani. A drága hülyéink viszont nem fogják fel, hogy ad1: volt erre pont neki is 8 éve.
Ad2 : csak emiatt legfeljebb a nagyonhülyék fognak rá szavazni.
Válasz erre 

sinus67 2018.01.13. 10:59:04

@nick papagiorgo:
Azért a matekod sántít! A "szöveges feladatban" (poszt) nem olvastam olyat, hogy ahol 202 fő van bejelentve, ott kérnek havonta 10 mátyást. Namost!
Van olyan ház, ahol 202 fő van bejelente és van olyan ember, aki 10 matyit kér egy bejelentett után havonta. A két megadott érték közé szorzás jelet tenni így nem indokolt. A matematikai műveletek beillesztése az egyenletbe ezáltal hibás. Azaz az egyenleted végeredménye hamis.
Ülj le egyes! Holnap javíthatsz.

Másrészt! Vállalhatatlan Feri a videók elkészítése után/helyett tett-e feljelentést az ügyben? Ugyanis hamis papirok alapján igényelni bármilyen összeget bárkitől az bűncselekmény.
Válasz erre 

Elchango 2018.01.13. 10:59:54

Dogolj meg gyurcsotany ugy,ahogy vagy a tetves bunozo bandaddal egyutt!
Utalom a fideszt is, de Ti vagytok (DK-Maszop) az okai,hogy most eletemben eloszor raszavazok a fideszre.Csak ezert fogok hazautazni Magyarorszagra aprilisban.Szabadsagot veszek ki ra,hogy hozzajaruljak a pusztulasotokhoz!
Sirva konyorgok OV-nak ha kell,csak Ti ne gyertek vissza.
DK-MASZOP = rakos daganat a nemzet testen. Ezek vagytok.
Válasz erre 

króm nickel 2018.01.13. 11:03:16

@nick papagiorgo:

202 db ukránon, ha csak havi 200 ezer/fő nyugdíjjal számolunk, közel 500 milliót buknak a magyar adófizetők évente
Ez nem az évszázad üzlete, hanem egyszerű csalás és hazaárulás. Nem lep meg, hogy egy fidesztroll szívesen beszállna egy ilyen üzletbe.
Válasz erre 

Elchango 2018.01.13. 11:10:31

Jah es megvalami aljas kreten DK banda:

1. keretik a bizonyitekot kiteriteni a valasztasok elott OV titkos szamlairol. ugy korbetancolta a felbolond idiota vezeretek a sajtot,hogy olyat latott,hogy majd ettol OV nyulat fog es kulonben is...
2. Magyarazattal tartoztok minden rombolasra,amit a bunozo hordatok lemuvelt 2006-2010 kozott.GDP novekedes, inflacio, munkanelkuliseg, allamadossag, aht hiany, foglalkoztatottsag, stb stb stb....
Amikor a Ti tetves vezeretek volt a hatalmon,kulfoldon jarva mikor szoba hoztam,hogy Magyar vagyok mindenki csak rohogott 2006-2010 kozott es minden kulfoldi ismerosom,kollegam ezzel vart: tudod van az az idiota miniszterelnokotok, aki Europa szegyenye,aki miatt csodbe mentetek es most rajtatok rohog mindenki...
Na ezt hoztatok ti: nyugati feny....Pffffffffffffffffff

DK- Maszop = Europa szegyene.golyot a fejetekbe!
Válasz erre 

6. Ienin 2018.01.13. 11:11:46

@nick papagiorgo: Ne aggódj az a ház ahol 202 bejelentett ukrán van, az nem béla bácsié, hanem a fideszes polgármesteré vagy egy patkány jogász jegyzőjé.
Válasz erre 

Wildhunt 2018.01.13. 11:12:40

@króm nickel: de akkor miért nem tesz feljelentést? Ha bizonyítéka van különösen nagy összegű csalásra, miért a tvben haknizik?
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 11:14:25

@Wildhunt: @Muzsikok közt:
@króm nickel:
persze, ez egy kényes ügy. Nem is biztos, hogy illegális. (csak az biztos, hogy nem egy az egybe úgy van, ahogy Gyurcsány beállítja - és nem buknak ennyit a magyar adófizetők, króm nickel, de ha igen, akkor ennek többszörösét behozzák a nálunk nyaraló német nyugdíjasok). Amúgy a szmájlit láttad, vagy csak csípőből nevezel fidesztrollnak? :).
Ezt az ügyet vizsgálni kéne, nem kampánytémává tenni, hogy "ki a szemét ukránokkal, de most"

Gyurcsány viszont nem tököl, nem vizsgál, ő hóekével megy neki a Fidesznek, mert azt hiszi, most fogás talált rajtuk, és ez majd hány szavazót hoz. Hát, k****ra nem fog. Így biztos nem.
Válasz erre 

6. Ienin 2018.01.13. 11:16:58

@sinus67: Akkor nem bűncselekmény, ha az ilyen cselekedetet egy fideszes polgármester, vagy esetmeg orbán és polt rokona hajtja végre. Amikor kiderül hogy ilyen történt még egy törvényt is alkot gyorsan róla a maffiaparlament visszamenőlegesen, hogy törvényes legyen. Orbanisztán így működik, nem úgy ahogy az általad leírt jogállamban.
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 11:17:16

@sinus67:
ez csupán a te logikai okfejtésed.
A szövegben az van, hogy 10 ezret kérnek, meg az, hogy van ahol 202-en vannak bejelentve. Az nincs, hogy ahol 202-en vannak bejelentve, ott nem kérnek 10-et, vagy mennyit kérnek, vagy bármi. Ezeket Te vezetted le magadnak.
Ennyit azért ismerj már el, mielőtt "ülj le egyes" meg ilyenekkel dobálózol :)
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 11:18:53

@V. Orbán pápa reinkarnációja:
vagy a Mátészalkai városháza, nem? :)
Azért az se tűnik fel senkinek, hogy egy "romos épületbe" 202-en vannak bejelentve? Ehhez egy Gyurcsány kell, hogy észrevegye? Ne már :)
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 11:20:23

@Wildhunt: ó, ő már előállt azzal is, hogy bizonyítékai vannak Orbán svájci számláira. Ezzel tartotta fél évig izgalomban a közéletet, és azóta is azt várjuk, hogy előálljon valamivel (bármivel).
De valamiért nem siet :)
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 11:39:22

@sinus67:
egyébként ne veszekedjünk, én a "matekot" nem érettségi példának szántam, hanem annak, hogy Gyurcsány már megint demagóg módon hazudik/lódít/túloz stb.

Tehát (előadás)
Gyurcsány: én voltam ott, nyomorognak az emberek
nézők: Fúj, szörnyű, tűrhetetlen le a Fidesszel
Gy: van amelyik kínjában 10 ezerért ukránokat jelent be
nézők: Fúj, szörnyű, tűrhetetlen le a Fidesszel
Gy: és van olyan ház, ahol 202-en vannak bejelentve
nézők: Fúj, szörnyű, tűrhetetlen le a Fidesszel

de bazzeg, ha ezt így összeadjuk, akkor a kiadó ezen havi kétmilliót keres!
Gyurcsány már megint hazudik/lódít túloz, demagóg módon, pusztán a népszerűséget keresve (ahelyett, hogy a kérdést objektív módon vizsgálná). Ugyanezt tette az X millió románnal, meg Orbán svájci számláival: fellőtt az égbe egy lufit, ami aztán kipukkadt, és a saját állításait nem volt képes később bizonyítani. Most is ezzel az esettel van dolgunk.
Válasz erre 

6. Ienin 2018.01.13. 11:41:27

@nick papagiorgo: Mint orbán a soros tervvel mi? Valahogy a geci sem siet, hogy megmutassa azt az eu-s rendelkezést, ami azt tartalmazza. Nagy különbség azonban, hogy míg orbán naponta böfög fel hasonlókat, gyurcsány 10 évente.
Válasz erre 

6. Ienin 2018.01.13. 11:46:33

@nick papagiorgo: Nem a városháza, hanem csak egy egyszerű parasztház, amit a helyi fideszes rejtett strómanja vásárolt. Az ötletet, amit jó fideszesként előadtál, a fideszes haverjaid már 8 éve alkalmazzák. Elkéstél. 2010-ben feleannyiért vették a házat a haverjaid.
Válasz erre 

rallus 2018.01.13. 11:50:06

Ilyenkor érdemes eltöprengeni azon, hogy milyen iszonyatos teljesítmény volt Apró Piroskától amíg ebből az emberből miniszterelnököt fabrikált!
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.01.13. 11:50:17

A külföldön dolgozó magyarok se viselik a szavazás következményeit és még a nyugdíjak, meg az eü ellátásba se szállnak be. Ha már pénzről beszélünk, semmi személyes. Mer' ez így nettó demagógia a böszmétől.
Válasz erre 

6. Ienin 2018.01.13. 11:52:00

@nick papagiorgo: Havi kétmillió egy fideszesnek aprópénz. Sokszor milliárdokat lopnak. Ezzel a pár milliócskávak csak kiegészítik a jövedelmeiket, vagy lefizetik a seggnyalóikat, kamuválasztóikat.
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 11:54:08

@V. Orbán pápa reinkarnációja:
Gyurcsány kb félévente :)
Legutóbbi megmozdulása "Orbán svájci számlái" tavaly volt.
Ha összenézzük a két politikus súlyát/népszerűségét/pártjaik helyezését stb. kb ugyanott vagyunk :)
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 11:55:50

@V. Orbán pápa reinkarnációja:
szakadjál már le arról a gondolatról, hogy én fideszes vagyok! :)
Én egy teljesen átlagos állampolgár vagyok, akit jót röhög ezen az egészen, ennyi.
Nem mindenki fideszes, aki látja, hogy Gyurcsány egy hülye, már megbocsáss :)
Válasz erre 

Rudolf Magyar 2018.01.13. 12:00:18

Azok a kommentelők, akik a Gyúrcsányt szapulják,nem veszik észre, hogy az ellenfelei mind tartanak tőle?Vajon miért? Mikor kormányzott volna,az M,SZ.P-is betartott ,meg elárulta .Nagyon nehéz neki olyan becsületes társulatot neki találni,akik nem sumákok !Egy biztos még ő kormányzott ennyi adósága nem volt m.o-nak mint Orbán alatt lett! Igaz ennyi milliárdosa sem !
Válasz erre 

6. Ienin 2018.01.13. 12:00:34

@nick papagiorgo: De ha esetleg valami csoda folytán nem fideszes a háztulajdonos, akkor viszont a helyi és országos hatalom képviselői(polgármester, jegyző, rendőrfőnök, miniszterelnök) legalább ennyirefelelős azért hogy ott ezt büntetlenül csinálhatják. Fogjátok már fel, hogy a mindenkori hatalom képviselőinek felelőssége is van, nem csak kiváltsága, mint egy feudális földesúrnak. Aki szemet húny a bűncselekmények felett, vagy ne adj isten erről még törvényt is alkot nagyobb bűnös, mint aki az egészet végrehajtja.
Válasz erre 

6. Ienin 2018.01.13. 12:06:47

@nick papagiorgo: Azt nem a csuti nemzetvezető elvtárs mondta, hogy aki nincs ellene az vele van? Ebből arra következtettem, hogyha véded akkor egyetértesz vele, vagyis hű híve és seggnyalója vagy. Ne tagadd hovatartozásod, légy büszke arra hogy führered szolgálhatod!
Válasz erre 

rallus 2018.01.13. 12:08:06

Rudolf Magyar
Bokros Lajos szemérmességét félretéve felkínálkozott hű és odaadó társnak, de Ferenc nem tudta megbecsülni! Nagy kár, mert nem csak ránézésre illenek egymáshoz!
Válasz erre 

miklov 2018.01.13. 12:12:06

Csak azt felejtette el mondani, hogy Lónyán DK-s polgármester
Válasz erre 

William Kidd 2018.01.13. 12:23:02

Gyurcsanyi kampanya arra mozgosit, hogy orrbefogva, de behuzom a Fideszt. Ez a magyarellenes tetu nem kerulhet meg egyszer itt hatalomra.
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 12:28:04

@V. Orbán pápa reinkarnációja:
a helyzet a következő (csupán a tisztánlátás végett):
A Fidesz is követ el faszságokat, ezerekről van is naponta kb 100 topic, blog stb. Menjél fel rájuk. Nem fogsz ott engem megtalálni, mert a 100. fideszfikázó után nem fogok én is beszállni 101-iknek, ugyanakkor a fideszt sem védem ha faszságokat követ el (ennyit arról, hogy fidesztroll lennék).
Én ahhoz szólok hozzá, ha valami humoros (vagy általam humorosnak vélt) dolgot látok, márpedig ez a "Béla bácsi kjnjában kiadja a házát 10 ezerért, 200-an vannak nála bejelentve, tehát a "szegény" Béla bácsi havi 2 milliót keres" nyilvánvalóan az).
Ettől függetlenül nyugodtan tekintsél engem fideszesnek (mert "beszóltam" Gyurcsánynak), de ezt a részt én részemről lezárom, nem fogok szellemi fenékberúgó versenyt játszani, hogy te meg csak egy primitív DK-s seggnyaló vagy (nem tudom, az vagy-e), amire te válaszolsz, beindul az adok-kapok, és elvagyunk ezzel órákon át. Ez nem az én stílusom.
Ennyi.
További szép napot, meg minden jókat, érezd magad jól, mert ez a lényeg, és nem a fidesz meg a DK.
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 12:30:41

@Rudolf Magyar:
"még ő kormányzott ennyi adósága nem volt m.o-nak mint Orbán alatt lett!"
ezt azért a helyedben újragondolnám :)
továbbá ő volt az EGYETLEN miniszterelnök akit a SAJÁT pártja buktatott meg. Ez nem kis teljesítmény. Persze azok is árulók, idegenszívűek, Orbán kottájából játszók. Ezt mind tudjuk, ugye :)
Válasz erre 

Rwindx 2018.01.13. 12:32:17

Na most teljesen egyetértek gyurcsánnyal abban, hogy fel kell bontani az ukránokkal és az oroszokkal ezt a nyugdíj szerződést (akik meg ezzel biszniszelnek életük végéig a börtönben rohasztani). Ezt hangoztatom tizenpár éve, most is amikor a fidesz van hatalmon, de akkor is hangoztattam, amikor a böszme volt kormányon tehetett volna az ügy érdekében, de vastagon szart a kérdésre. Viszont erős a gyanúm, ha újra kormányra kerülne, újra csak szarna rá valami blabla körítés keretében, szóval simán elmehet a picsába.
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 12:34:55

@rallus:
"nem csak ránézésre illenek egymáshoz!"
Ja, mindketten(Bokros égy Gyurcsány is) az "igényes szórakoztatást" szolgálják, kb mint Sasjózsi.
A gond csak az, hogy nem a humor, hanem a politika területén próbálkoznak :)
Javasolnám nekik az éneklés/táncolást még, mindkettőnek van ebben tapasztalata, és ahol Pákó, Kis Grófo meg ezek sztárok lehetnek, nekik is terem még babér :)
Gyurcsány és a Bestiák featuring Vadai Ágnes. Ezzel pl. szép sikereket lehetne elérni falunapokon :)
Válasz erre 

2018.01.13. 12:36:07

@miklov: Bizonyíték van, csicska?

@William Kidd:

"orrbefogva, de behuzom a Fideszt"

Szerinted, ez kit érdekel? Amúgy is büdös vagy a seggnyalástól.
Válasz erre 

6. Ienin 2018.01.13. 12:36:29

@nick papagiorgo: Az utolsó mondatban egyetértünk.
Válasz erre 

2018.01.13. 12:37:22

@nick papagiorgo: Minden blogon leállsz hazudni?
Válasz erre 

2018.01.13. 12:39:56

@Rwindx: Mindegy, hogy mit hangoztattál, mert hazudtál. Így neked kellene elmenni a picsába. Aki a tolvajokat támogatja, az ne kommenteljen libsi blogon.
Válasz erre 

6. Ienin 2018.01.13. 12:43:54

Röhögnék egy nagyot ha azon a településen ahol ez előfordul dk-s lenne a polgármester. Akkor ezzel jól tökönszúrná magát. De gondolom ennyire azért nem hülye. De még ha tökön is szúrja ezzel magát, a tetteieltörpülnek orbán gaztettei mellett. Ha van két gazfickó én a kettő közül a kisebb szarkavarót választom.
Válasz erre 

.Gordon Gekko. 2018.01.13. 12:46:56

fideszre szavazok

cak mondom

és az összes határontúlit én fogom áthordani kocsival aki lusta szavazni
Válasz erre 

2018.01.13. 12:53:07

@.Gordon Gekko.: Tehát továbbra is a tolvajokra szavazol. Szerinted, kit érdekel? Hozz át mindenkit, hazudj tovább, lopj holnap is, csak ne itt reklámozd. Ez itt nem a tolvajok blogja, seggarc fideszes troll.
Válasz erre 

ember100 2018.01.13. 12:58:52

@nick papagiorgo:
Helló !

Csak halkan megjegyzem azok a német nyugdíjasok az egész életüket végigdolgozták Németországban :)
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.13. 13:02:08

@nemecsekerno_007:
“és még a nyugdíjak, meg az eü ellátásba se szállnak be.”

Azt elfelejted, hogy mielőtt elmentek már fizettek a nyugdíjalapba meg az eü ellátásért, most pedig mindezt a jelenlegi munkahelyükön teszik. Ezért az eü ellátás is ott jár nekik, minden más EU-s országban viszont az uniós biztosítási kártya alapján zajlik mindez.

Ha pedig a külföldön dolgozó nyugdíjba megy, akkor neki a külföldi munkája alapján is és az itthoni munkája alapján is jár az időarányos nyugdíj, tehát itthonról csak arra az időre kap nyugdíjat, ameddig itthon dolgozott! És ez nem bemondásra megy, vagy papírok felmutatására, hanem az országok nyugdíjbiztosítói között lezajlott egyeztetés alapján!

Tudom, mert velem pont ez van.

Ez semmiképpen nem összehasonlítható azzal, ami pl az ukránok meg az oroszok esetében történik, akik Magyarországon kapnak magyar nyugdíjat az Ukrajnában/Oroszországban (állítólag) ledogozott idő- és “igazolt” fizetés alapján!

Teljesen más a két dolog, és ha tetszik, ha nem, Gyurcsánynak igaza van ebben.
Válasz erre 

ember100 2018.01.13. 13:02:42

Helló !

Nem értem mi a baj ? :)
Minden ember a földön Magyarnak született csak nem itt él !
Akár egy eszkimó , kínai , spanyol ....... azt mondja hogy Magyar és a fityeszre a vezírre fog szavazni akkor minimum 2X nyugdíjat , orvosi ellátást a kútvölgyiben .... KELL hogy kapjon !
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.13. 13:06:43

@.Gordon Gekko.:
“és az összes határontúlit én fogom áthordani kocsival aki lusta szavazni”

Hová?
A postára?
Azok levélben szavazhatnak picim, nekik nem Magyarországon kell szavazniuk, tudod?

Gondoltam megmondom, mielőtt még elveszne a szavazatuk - a segítségednek köszönhetően..!
Azért ciki lenne, valljuk be.;)
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 13:10:48

@kutyás majmok népe:
@nick papagiorgo: Minden blogon leállsz hazudni?
persze. Minden blogon. Én ilyen kis termékeny vagyok :)
Látom, te is csak írsz, nem olvasol.
Azért szép napot neked is :)
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 13:17:54

@ember100:
persze. Semmi bajom velük.
De még Martin Schulz se (aki szerintem egy f*sz- és ha valaki nem ismerné a német SPD (szocik) vezetője) sem áll le, hogy "miért nyaralnak a németek Magyarországon, miért vesznek ott dolgokat, miért csináltatják meg a fogukat ott, miért nem Németországban mindezt), mert még ő is tudja, hogy ez az EU LÉNYEGE, hogy az ember ott éljen ahol akar.
Gyurcsány meg nem fogja ezt az adást. Nagy EU-párti, de ezt meg nem érti. Migránsokat befogad a saját házába, de az ukránok neki büdösek. Kicsit érdekes. Na mindegy.
Válasz erre 

rallus 2018.01.13. 13:26:08

nick papagiorgo
Gyurcsány ismeri a bázist, ahonnan meríthet és tudja, hogy az irigység az a közös nevező, ami csapatot kovácsol belőlük. Még véletlenül sem a munka... Már az ős kommunisták is azzal gyűjtöttek híveket, hogy nem dolgozni kell, hanem elvenni azoktól, akiknek van.. Alig változott valami. Arra ügyel, hogy ne azt kutassák, hogy vehette meg valaki fillérekért a magyar alumíniumipar jelentős részét..., inkább az elszakított területeken élő magyarok kényszerű ügyeskedésére fókuszál...
Válasz erre 

ember100 2018.01.13. 13:28:28

@nick papagiorgo:
Helló !

Azt ugye értetted hogy ezek az oroszok-ukránok NEM itt élnek , (20-200 egy lakásban - házban )
HANEM csak a pénzünket nyúlják le !
Persze az EU de menj ki Németországba és kérd ott a nyugdíjad , persze kapsz DE csak azután az idő befizetés után amit ott fizettél éltél !
VÁGOD ?
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 13:33:49

@morph on deer:
megmondom én neked, miért nincs igaza ebben.
Azért, mert egy hülye.
Ha az oroszok/ukránok által kiállított papírok hamisak (és ezért Magyarországon nem járna ellátás vagy nyugdíj), azért támadja be az orosz/ukrán kormányzatot. Ne a Fideszt. Nem a Fidesz hamisított papírokat, hanem (ha igaz, amit elmond- csak igaz lehet, végül is Gyurcsányt ismerjük, ő sose hazudik), az orosz/ukrán kormányzat.
De ő ezt az egészet a Fideszre hegyezi ki. Igazából leszarja ő, hogy a dolog mennyire valós vagy se, és magukat az embereket is leszarja. Ő csak hallott valamit, a valóságtartalmát (szokása szerint) nem ellenőrizte, csak megint felbocsátott egy bazi nagy kísérleti lufit, hogy lássuk, mi lesz.
Neki nem célja ezen emberek problémáinak megoldása. Neki az a célja, hogy a Fideszen üssön. Az hogy, amit mond igaz-e vagy se, számára lényegtelen, amíg az szavazókat hoz ill a szavazóbázist erősíti (" a rohadtfidesz megint hogy kizsákmányolja az embereket).

Abban a pillanatban, hogy pl. egy magamfajta szegényember (nem tudós, vagy politikus, csak egy egyszerű ember, aki logikusan gondolkodik) elkezdi ezt megnézni, rájön, hogy ez mekkora ordas nagy kamu. Ahhoz se kell sok ész, hogy rágyere, mi a célja ezzel.
Ennyi.
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 13:35:25

@ember100:
vágom, de ld. eggyel fentebbi hozzászólásom morph on deer-nek
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 13:36:46

@rallus: teljesen egyetértünk
Válasz erre 

ember100 2018.01.13. 13:38:22

@rallus:
Helló !

Akkor mi a közöz nevező a vezír és bandájában ?
A hatalom , pénz , omerta ....:)
Persze lehet fikázni a Gyurcsányt még akkor is ha véletlenül igaza van .
Aztán lehet nemzeti pántlikát kötni a lopásra meg minden.
Válasz erre 

króm nickel 2018.01.13. 14:09:56

Látom, sokan keverik a kettőt, de:
Az itt élő németek nyugdíját a német állam fizeti.
Az ide bejelentett ukránok, oroszok nyugdíját a magyar állam fizeti.
Válasz erre 

rallus 2018.01.13. 14:11:42

ember100
Porig aláznál, ha végre valami igazolt, konkrét lopás dokumentumait vágnád a pofámba!
Ezzel szemben:

2017. december 25. - 06:51
"Először márciusban fordult elő az, hogy Magyarország negatív kamattal tudott eladni állampapírt, vagyis gyakorlatilag a befektetők fizettek azért, hogy hitelt adjanak a magyar államnak. Októberre az MNB újabb lépéseinek köszönhetően pedig már az egyéves kincstárjegyeket is negatív hozam mellett sikerült értékesíteni.."
A befektetők, akik Gyurcsányék idején a 30% hasznot ígérő állampapírokat sem vették, mert tudták, hogy azt is ellopják, most idáig süllyedtek.. Ők nem olyan éberek, mint ti, mert igaz, hogy csak a pénzüket kockáztatják, ti viszont ..az örökre elvesztett zsírosbödönt.
Válasz erre 

lobster thermidor 2018.01.13. 14:22:29

@nick papagiorgo:
Kicsinyem!
A közpénzekkel a kormány gazdálkodik, tehát annak a felelőtlen elszórása az ő saruk!
Ráadásul van még egy rossz hírem! Ha téged itthon, külföldön, vagy bárhol hamisított papírokkal, útlevéllel, jogsival elkapnak, na pláne ha a kamu papírral csalást követsz el, akkor te pajtikám közokirathamisítást követsz el. Ezt természetesen mindenhol büntetik. Abban az esetben a magyar hatóságok járnak el, ha a csalást Magyarországon követted el. Ha pedig ahogyan a nyugdíjakkal történik, és az államot csapolod meg a hamis papírokkal, akkor azért még külön büntetés is jár.
Örülök, hogy segíthettem!
Válasz erre 

.Gordon Gekko. 2018.01.13. 14:41:08

@lobster thermidor: kussolsz
Válasz erre 

Janossz 2018.01.13. 14:44:40

@morph on deer:
Tökéletesen tisztában van vele ez a majomparádé, de ha egyszer erre programozták...
Ha százszor nem adta még elő ezt a kinn dolgozók járulékügyét, egyszer se.
De ha arra kerül sor, hogy is állunk a határon kívüliekkel, az sose csípi a szemét.
Mondom: A szemét!! :-)
Válasz erre 

csobi2011 2018.01.13. 14:53:54

Maradj is aktív Ferikém, mert akkor a biztos győzelem mellett a kétharmad is reális. Ha kicsit visszahúzódnál a nyilvánosság elől, még én is elkezdenék aggódni a fidesz győzelemmel kapcsolatban. Szóval jó egészséget és kitartást az elkövetkező három hónapban. Utána tökk mindegy mit művelsz.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.01.13. 14:59:38

@morph on deer:

"Azt elfelejted, hogy mielőtt elmentek már fizettek a nyugdíjalapba meg az eü ellátásért, most pedig mindezt a jelenlegi munkahelyükön teszik. Ezért az eü ellátás is ott jár nekik, minden más EU-s országban viszont az uniós biztosítási kártya alapján zajlik mindez."

- Azt meg te felejtetted el, hogy abból a pénzből az akkori nyugdíjakat fizették
- Az ottani nyugdíjjárulékból az itteni nyugdíjakra egy fillér se jut.
- Az eü befizetéseiből se látunk itt egy fillért se és az is ugyanúgy működik mint a nyugdíj.

"Ha pedig a külföldön dolgozó nyugdíjba megy, akkor neki a külföldi munkája alapján is és az itthoni munkája alapján is jár az időarányos nyugdíj,"

- az itthoni nyugdíjat akkor is az itthon dolgozók fogják kitermelni ha marad a felosztó-kiróvó rendszer

ezt nem akarják sokan elfogadni, pedig már ezerszer leírtam....
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.13. 15:13:08

@nick papagiorgo:
“Ha az oroszok/ukránok által kiállított papírok hamisak (és ezért Magyarországon nem járna ellátás vagy nyugdíj), azért támadja be az orosz/ukrán kormányzatot. ”

Mert szerinted ha a papírok nem hamisak, akkor rendjén van az, hogy a magyar állam fizet nyugdíjat oroszoknak/ukránoknak, - az Oroszországban és Ukrajnában elvégzett munka, és az oda befizetett járulékok alapján?

Ez tényleg így van jól?

Vagy az is a putyini seggnyalás és a kárpátaljaiak szavazatvásárlásainak része, hogy továbbra fenntartjuk ezt a hatvanas években a kádári Magyarország Szovjetúnióval kötött megállapodást, aminek alapján kölcsönösen elismerjük egymás állampolgárainak nyugdíj-jogosultságát.
Az valóban qrva jó, hogy te is bármikor bejelentkezhetsz mondjuk Ukrajnába, és fogod kapni az ottani nyugdíjat!

Már megint a hithű orbanista nyomta el a józan ítélőképességedet, azaz a fideszes beszél belőled, CSAK.

Gyurcsánynak továbbra is igaza van, picim!
Aki cseppet is magánál van, annak nem nehéz megértenie, miért NEM kell(ene) a magyar adófizetők pénzét azoknak adni, akik eddig egyetlen petákkal sem járultak hozzá Magyarországon, semmihez!

Bár, ha ez neked is sikerülne, akkor mondjuk nem is lennél fideszes, ez világos...
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.13. 15:42:54

@nemecsekerno_007:
“ezt nem akarják sokan elfogadni, pedig már ezerszer leírtam....”

Talán mert pont annyiszor nem igaz!

Tudod, az máshol úgy van, hogy a nyugdíjalapba befizetett lóvét nem feléli/elherdálja/elstadionozza a kormányzat, hanem a nyugdíjalapkezelő(k) befekteti(k), és aztán annak a hozadékából gazdálkodnak, az állam az alap- azaz mindenkinek járó, úgynevezett “garantált” nyugdíj szintjéig felelős.
Messze jobban működik, mint ez a piramisjáték, amit itt zajlik, de ott kapitalizmus van, ugye.

Már ne haragudj, de mi köze az itthoni eü finanszírozásához annak, aki annak az országnak az egészségügyi szolgáltatásait használja, ahol él?

Szóval gondold végig inkább, az ezeregyedik változat előtt, - szerintem.
Válasz erre 

Apostata 2018.01.13. 16:01:02

@miklov: DK-s, mi?
www.valasztas.hu/dyn/onk14/szavossz/hu/M16/T086/tjk.html
Válasz erre 

Apostata 2018.01.13. 16:04:27

@William Kidd:
Mitől magyarellenes?
Ezek nem kárpátaljai magyarok, ezek echte ukránok. Némelyikük gyereke a magyarok ellen tüntet Beregszászon: mno.hu/belfold/keleti-jarulekturizmus-hogyan-kapnak-ukran-nacik-szulei-magyar-nyugdijat-2431296
Válasz erre 

Apostata 2018.01.13. 16:14:10

@nick papagiorgo:
Tényleg nem a Fidesz hamisít papírokat.
A Fidesz csak elsüllyesztette a Bajnaiék által aláírásra készen letárgyalt megállapodást annak az egyezménynek a felmondásáról, aminek alapján az ukránok itt nyugdíjat vehetnek föl. Mert Orbán rájött, hogy a 2-300 ezres nyugdíjat nem az ő pénzéből fizetjük, viszont ezek a (papíron) áttelepült ukránok az ő csicska polgármestereit támogatják a szavazásokon, sőt, ha sikerül rábeszélni őket a magyar állampolgárság fölvételére, akkor őt támogatják az országgyűlési választáson is.
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 16:14:18

@morph on deer:
teljesen félreérted a helyzetet. A fő probléma veled (is) hogy azt hiszed, én valami fideszpapagáj vagyok, pedig nem. engem nem zavar, maradj meg ebben a hitedben, ha akarod, de ha megmaradsz, akkor az az objektivitásodat súlyosan károsítja., És én ugyanúgy, ahogy mással se, veled se fogok szellemi fenékberúgó verseny kezdeményezni a fideszgeci/dékásbuzi vonalon. Erről röviden ennyit, fentebb kifejtettem, hogy miért nem.

Az van, hogy van ez a helyzet, amit vizsgálni kellene. Adott esetben jogos is lehet (mások leírták, holmi régi szerződések alapján) ettől még nem biztos, hogy igazságos.
de
Gyurcsány nem vizsgálja. Ő csak megállapít (ami vagy igaz, vagy sem). Mindenért a Fideszt okolja, de ezzel a probléma megoldásában egy centit nem megyünk közelebb.

Ezt vagy megérted, vagy nem. Ha nem, sajnálom.

És igen, sok szempontból Orbán is hasonló, ill. lehet párhuzamokat vonni. De ez nem jelenti azt, hogy Gyurcsány a szememben ettől jófej lenne, vagy neki lenne igaza, csak azért, mert olyanokat mond, amikkel Orbánt ekézi.

Attól, hogy valaki Orbánt ekézi, nem lesz automatikusan igaza. Ezt is vagy megérted, vagy nem, és ha nem max sajnálkozni tudok.

És neked is elmondom, hogy minden jókat kívánok, legyél boldog, mert ez sokkal fontosabb, mint az egész fidesz/déká balhé. Ahogy haladunk a választások felé és durvulnak be a dolgok, , úgy lesz egyre fontosabb :)
Válasz erre 

Rwindx 2018.01.13. 16:27:40

@kutyás majmok népe:
Nem tudom mit szedsz, de szedd addig, amíg le nem szedál teljesen. Jobb lesz mindenkinek, neked is. Milyen szép amikor az ostoba libsik megmondják hol és mikor kihez mit szólhatok...
Válasz erre 

torró 2018.01.13. 16:46:19

Én azért megvárnám a kormányzati magyarázatot. Nem a magyarázkodást! A Ferinek meg már volt egy két félresikerült videó filmje, Oszkárra nem javasolt:DDD Mondjuk a nyugdíj dolgot nem értem, mármint hogy csak úgy fizetünk más állampolgároknak?
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 16:56:31

A következő a helyzet:
Gyurcsány vidáman beszól, hogy pl" a Mártírok útján sok a kátyú!"
én meg beszólnék neki, hogy "Minisztelnök úr! Amikor maga volt miniszterelnök, akkor kevesebb volt?"

És itt nem a fideszes/dékás dologról van szó.
Gyurcsány, Orbánon kívül az EGYETLEN a magyar politikai palettán, aki volt miniszterelnök, tehát tudja, milyen nehéz egy országot menedzselni, a problémákat megoldani, stb. stb. Ha valakitől, tőle várnánk bizonyos érettséget. K***a könnyű a partvonalról pofázni, hogy ezt kéne, azt kéne, csak amikor odakerülsz, akkor tudod meg, hogy milyen nehéz mindenkinek a kívánságát teljesíteni, mindent megoldani stb.

És ez a szegény hülye Gyurcsány, úgy látszik, ezt elfelejtette. Visszament ellenzékbe, és mintha resetet kapott volna. Olyan dolgokat kér számon Orbánon, amiket SAJÁT MAGA sem tudott megoldani.

Számomra ezért tök hiteltelen, mint ember, mint pártvezér, meg mint lehetséges kihívó. Ennél még Karácsony Gergely is jobb.
Ez mondjuk az én véleményem. El tudom fogadni, ha valaki ennek ellenére szereti, de egyetérteni nem tudok vele sajnos.
Válasz erre 

Rwindx 2018.01.13. 17:22:15

@torró: Igen fizetünk, valami kb 55 éves, a "baráti" Szovjetúnióval kötött szerződés alapján, ami most az utódállamokkal él. Többségével már fel lett mondva, de az ukránok alapvetően szaboltálják a tárgyalásokat. Ezokból kifolyólag egyoldalúan fel kellene mondani, és elhajtani őket a picsába.
Válasz erre 

William Kidd 2018.01.13. 17:49:19

@.Gordon Gekko.: Ez a beszed. :D
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.01.13. 18:50:07

@morph on deer:
"Tudod, az máshol úgy van, hogy a nyugdíjalapba befizetett lóvét nem feléli/elherdálja/elstadionozza a kormányzat, hanem a nyugdíjalapkezelő(k) befekteti(k), és aztán annak a hozadékából gazdálkodnak, az állam az alap- azaz mindenkinek járó, úgynevezett “garantált” nyugdíj szintjéig felelős.
Messze jobban működik, mint ez a piramisjáték, amit itt zajlik, de ott kapitalizmus van, ugye.

- Nálunk sose volt így, mert akkor egy generáció szívott volna a nyugdíjjal, ilyen a felosztó-kiróvó rendszer
- A MANYUP-ot meg hagyjuk, az a vicc kategória. 20-30 év múlva talán már kaptak volna onnan pénzt, de a kérdés, hogy emellett mennyit kaptak volna az államiből. Mert az nem mindegy, ugyanis azt az aktívak fizetik.
- ha nem így lett volna akkor nem baszott volna úgy arcon bennünket a válság. (megtakarítások helyett adósságunk volt (deviza, állami és magán is)
- ez az elstadionozza, elherdálja dolog meg ki****t demagóg és ráadásul nagyon erős csúsztatás. 270 Mrd-t költöttek 3 év alatt stadionokra. Csak a szociális kiadások 5000 Mrd-t tesznek ki évente. ÉVENTE, nem 3 év alatt.

Az ilyen "dehát mindent ellopnak" duma már nagyon gáz. Nyílván lopnak, ahogy loptak a szocik is, de az államháztartás nagyságrendjeivel kurvára nincsenek tisztában, még magukat értelmiségienk nevezők se.
Válasz erre 

torró 2018.01.13. 19:00:26

@Rwindx: Oké! Eddig rendben. Hány kormányunk is volt közben? Kádárit hagyjuk. Nézzük az MSZP-t. Volt Horn gyula, Medgyesi, Fercsi. Apropó! Ezek szerint ők is fizették ezeket a nyugdíjakat! Nem? És akkor? Hogy hogy ez akkor nem tűnt fel nekik? Kihúzok a kalapból egy nyulat meglepődést színlelve, mikor tudom hogy én tettem oda? Ez olyan ávós trükk, amikor a szalma kazalból előhúztak egy puskát, hogy a paraszt fegyvert rejteget. Na ne már!
Válasz erre 

GyuGyu 2018.01.13. 19:32:03

@Namir: így volt, a fityisz viszont jobban teljesít, hazudik még nappal is
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.01.13. 19:52:16

@Rwindx:
ukránokkal kötött szerződést nem lehet "egyszerűen" egyoldalúan felmondani, mert a nyakadba kötik, hogy putyinpincsi vagy.
Nézd meg, már az "ittlakók" is ezzel érvelnek (mert más érvük nincsen, de ez amúgy mellékes :)
Szegény ukránok sz*r helyzetben vannak, egy kompállam kelet és nyugat közt. Ami nekem büdös, hogy ezt megpróbálják kihasználni: törvényeket hoznak, ami az oroszok ellen van, de (mellékhatásként) mások ellen is. Ha ezek ellen ágálsz, Putyin szekerét tolod. Ez így nem fair, és nem is érnek el vele semmit. Kíváncsi vagyok, erre mikor jönnek rá.
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.13. 20:00:55

@nick papagiorgo:
“A fő probléma veled (is) hogy azt hiszed, én valami fideszpapagáj vagyok,“

Maradjunk annyiban, hogy olyan kiválóan alakítod ezt a szerepet, hogy sierült alaposan megtévesztened vele...

“Attól, hogy valaki Orbánt ekézi, nem lesz automatikusan igaza. Ezt is vagy megérted, vagy nem, és ha nem max sajnálkozni tudok.”

Ami ugye egészen más, minha valaki Gyurcsányt mondja el mindennek, hiszen az most a trendi, és polotikailag korrekt magatartás, tudjuk.

“Gyurcsány nem vizsgálja. Ő csak megállapít (ami vagy igaz, vagy sem).”

A helyzet az, hogy vizsgálták, még akkoriban, mikor a helyi értelmiség aztal volt elfoglalva, hogy buzgón körbevizelje a Kossuth teret, - gondolom terrotoriális okokból, mint a falkában szokás, - és azóta olyan sok minden nem változott ezügyben.
Azon túl, persze, hogy jelenleg jóval attraktívabb mondjuk Ukrajnában magyar nyugdíjból élni, és így jóval többen (vissza)élnek vele.

Szóval foglalkoztak vele, és a nyugdíjak elismeréséről szóló megállapodás ténykérdés.

Amiről érdemes lenne beszélni az a mostani jelenség, és hogy mi az igazság a Gyurcsány által említett 100-200 bejelentkezett személy, meg a pénzért való bejelentkezés, stb. körül, mert ezt valóban érdemes lenne megvizsgálni.

Úgy néz ki, hogy a jelenlegi kormányzatnak minden és mindenki fontosabb, mint ebben az országban élő rászorulók helyzete. Pedig most, hogy olyan qrva jó a gazdaság, hogy mindenre mázsaszám megy a pénz, annyira a saját lábunkon állunk, hogy nem vagyunk rászorulva a brüsszeli lóvéra sem, soha jobb alkalom nem lenne törődni végre a magyarországi magyarokkal is, nem?
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.13. 20:43:40

@nemecsekerno_007:
“- A MANYUP-ot meg hagyjuk,”

Akkor miért nem hagyod? Én nem hoztam elő, az te voltál, nem emlékszel?

“270 Mrd-t költöttek 3 év alatt stadionokra.”

Ez pont 270 Mrddal több a kelleténél!
Ehhez még add hozzá azt a pár ezer további milliárdot, ami a béka segge alatt parkoló futballra ment, és máris szabad szemnel is látható összegről beszélünk!

Ha ezt mondjuk az oktatásra fordította volna dicső vezéred, akkor mostanra talán még a fideszesek is tudnának írni-olvasni..!
Igaz, akkor nyilván valamivel kevesebb közmunkás dolgozna a helyi kiskirályoknak éhbérért, és akkor hogy lehetne sakkban tartani annyi szerencsétlent, hogy “jól” szavazzanak, hát nem?

Amit te magyarázol a nyugdíjról, az semmi egyéb, mint egy ócska piramisjáték! Mindig a következő fizesse az előző cehjét, ugye, és ez gurul is szépen, amíg hirtelen nem lesznek többen a kifizetési oldalon, mert akkor azonnal kiderül, hogy nincs semmi a kártyavár mögött, és borul a scheme.

A külföldön dolgozók NEM a hazaiak nyugdíját fizetik, hanem a sajátjukat!
Nagyon helyesen!
Ugyanez vonatkozik az egészségügyi hozzájárulásra is: ott fizetik, ahol igénybe is veszik!
És ez így van rendjén, tudod?

Pártunk és kormányunk történelmi lehetőséget cseszett el azzal, hogy azokat a hihetetlen összegeket, amelyeket például ezeknek a problémáknak a megoldására kellett volna költenie, szimplán elcseszte!

Itt egy kis ez, CSAK 10-20 milliárd, ott egy kis az, CSUPÁN 50, na jó, hát 70 lett, de igazan nem sok..!
És hány ilyen teljesen felesleges “CSAK” pár milliárdos kiadás volt?
Van fogalmad?

Ez ám a demagógia, mi?
Csak nehogy véletlenül kiderüljön, hogy dilettánsok pancsolják el a pénzünket, mert akkor még a Soros is nevetne a végén, és nem az egyre zsírosabb NER-es rablóbanda.

De örülök, hogy szerinted ez így van jól, ez azért nem semmilyen eredmény!
Akár még gratulálhatnék is.
Válasz erre 

Wildhunt 2018.01.13. 20:47:14

@morph on deer: 1. Minden kormány csak és kizárólag a szavazatokra hajt, jó reggelt.
2. Ha erről Bajnaiék valóban tárgyaltak, akkor ezt a Janukovics kormánnyal tették. A jelen demokratikus kormányuk meg nem foglalkozik vele.
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.13. 20:56:09

@Wildhunt:
Nem mondtam semmi olyat, ami cáfolná a szavazatokra hajtást, és nem csak a kormány, de Gyurcsány részéről is.
A különbség az, hogy ráadásul az ukrán/orosz nyugdíjturizmus valós probléma, míg például a polgármesterek Sorosozó konferenciája a Bálnában nem más, mint hazug parasztvakítás.

Nem tudom, hogy kivel tárgyaltak, nem is hoszem, hogy bármin is változtatna, ha tudnám is.

Ez így egy nagyon költséges, felesleges, és teljesen indokolatlan dolog, ideje megszüntetni.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2018.01.13. 20:59:12

Bírom a fidesznyik arcokat, akik persze nem fidesznyikek, de itt is azonnal a fityiszt védik ezerrel, mert még mindig emút nyóc év, meg a gyurcsány. Jó seggnyalást!
Válasz erre 

Rwindx 2018.01.13. 22:21:18

@torró: Ez így van.
Válasz erre 

Rwindx 2018.01.13. 22:24:02

@nick papagiorgo: én személy szerint szarok az ukránokra mint mondanak, eddig is összevissza hazudoztak mindenben mindekinek (lásd pl Világbank), aki még elhisz nekik bármit is, annak az legyen saját baja. És akkor még ott van a szokásos magyargyűlölet, úgyhogy azt tudom csak ajánlani, keressenek egy ménest...
Válasz erre 

lobster thermidor 2018.01.13. 22:33:29

@.Gordon Gekko.:
Hidd el, teljesen megértem, hogy a hozott, és szerzett képességek hiányában neked csak ennyire tellik, de lássuk be, hogy érvnek ez azért igen kevés lesz.
Válasz erre 

Wildhunt 2018.01.13. 22:41:50

@Rwindx: 2x. Valami viszont lehet még ezzel a szerződéssel, ha már 25 éve nem tudjuk felmondani.
Válasz erre 

ember100 2018.01.13. 23:46:27

@nick papagiorgo:
@rallus:
helló !

OLAF- Tiborc világítás elég valós , úgy hogy régebben még a don ügyészsége is vizsgálódott és valahogy nem találtak semmit :)
Van még több is vagy a korrupció nem lopás ?
Válasz erre 

William Kidd 2018.01.14. 07:10:30

Ezeket a torvenytelensegeket meg kell szuntetni, ettol fuggetlenul hanyingerkelto Gyurcsanyi nyilt vagy bujtatott magyarellenes uszitasa, mert a lenyeg ez. A hataron tuli magyarok ellensegei voltak regen is es azok is maradnak. Orok ellensege marad a nemzeti osszetartozasnak es kohezionak. Ezt a magyarok tobbsege soha nem felejti el.
Válasz erre 

Karipapa01 2018.01.14. 09:19:50

@.Gordon Gekko.: " sem pártttitkár nem volt az apja, sem ő nem volt kisz titkár

még vmi?"

Igen, van még valami! Hazudsz!
Válasz erre 

Első avagy Egetverő Arrogancia 2018.01.14. 09:54:17

@Elchango: szerintem maradj ott ahol vagy.... Ne pazarold a szabadságodat és a Magyarországon élő emberek jövőjével ne játsz
Válasz erre 

lobster thermidor 2018.01.19. 19:16:24

@William Kidd:
Nekem úgy tűnik, hogy te egyáltalán nem fogtad fel, hogy miről van szó.
Válasz erre 

Zoltán Hartai 2018.02.26. 15:09:09

@.Gordon Gekko.:A KISZ központi bizottságának volt a titkára
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard