Nyugati Fény

Előbújt Medgyessy Péter és hülyeségeket beszél

Előbújt Medgyessy Péter és hülyeségeket beszél

Aki azt hitte, a borzalmas 2016-os évet nem lehet már súlyosbítani, az csúnyán tévedett. Nem volt elég a Brexit és Trump; nem elég, hogy az idén elveszítettünk annyi értékes embert, amennyi 10 évre is sok lenne, de az utolsó napokban előkerült Medgyessy Péter is, hogy megossza bölcsességeit a nagyérdeművel.

A megpuccsolt miniszterelnök Péterfi Judit Magánszféra című (egyébként ügyes és jópofa) műsorának vendége volt. Medgyessy itt azzal robbantott bombát: Orbán leváltása érdekében a baloldalnak össze kell fogni a Jobbikkal. Sőt, burkoltan meg is fenyegette őket: ha finnyáskodnak és nem állnak össze, akkor el kell vele számolniuk a nép felé.

Bölcs Megyó közvélemény-kutatási adatokra is hivatkozott: lám, ha összeadnánk a Jobbik, az MSZP és a DK támogatottságát, akkor már le lenne kardozva Orbán.

megyoo.png

Eddig is tudtuk, hogy Medgyessy nem a legélesebb kés a fiókban, de hogy ezzel az ésszel tényleg miniszterelnök lehetett, az egészen új távlatokat nyit az aranyhalak és a törpehörcsögök számára a politikai életben.

Nem, Péter, ez nem úgy működik, mint a fakockákkal otthon, hogy 2 + 2 = 4.

Egymástól távoli pártok támogatottságát nem lehet mechanikusan összeadni, mert a szavazótáboruk nem kompatibilis egymással. A baloldaliak zöme sosem fog a Jobbikra szavazni, és a jobbikosok zöme nem ikszelne baloldali jelöltre soha.

Ezek a pártok egymás ellenében építették fel magukat - az elveik szembeköpése nélkül nem léphetnek semmilyen koalícióra. Mást gondolnak a gazdaságról, az Európai Unióról, a szabadságjogokról, kábé minden fontos kérdésről. Azon a napon veszítenék el a törzsbázisuk 80 százalékát, amikor lepaktálnának egymással.

A jobbikosok négyötöde a büdös életben nem szavazna többet egy olyan Jobbikra, amelyik koalícióra lépett a baloldallal. És vice versa ugyanez elmondható a baloldali-liberális emberekről. Egyik pártnak sem érdeke, hogy ilyen öngyilkos módon leamortizálja magát a választói előtt. 

Összetolni a Jobbikot a baloldallal pont az a legalja fideszes trükk, amivel a CÖF, a TV2, meg a habonyi genyókommunikáció próbálkozik újabban. Persze ha sokáig csinálod, lehet hogy kapsz még egy kitüntetést a Szijjártótól. Ha erre hajtasz, jó úton jársz.

Péter! A műsorból kiderült, hogy jó körülmények között élsz és szép családod van. Kívánjuk, hogy a nyugdíjas éveidben sportolj, menj színházba, unokázz, élvezd az életet. De ha jót akarsz az országnak, kímélj meg minket a világmegváltó ötleteidtől!

Nyugati Fény a Facebookon is!

Légy a támogatónk!

A Nyugati Fény az ország egyik legolvasottabb tényfeltáró és véleményblogja.

Függetlenek vagyunk a pártoktól, de határozott értékrenddel bírunk: a demokratikus jogállamban, a nyugatos értékekben hiszünk.

Egy öntudatos társadalomért dolgozunk, amelyik jól tájékozott a tényekről és átlátja az összefüggéseket.

Oldalunkat nem támogatják sem pártok, sem oligarchák. Kizárólag becsületbeli "előfizetőink" adományaiból működünk.

Ha fontosnak tartod munkánkat, támogasd a Nyugati Fényt - hogy legyen egy valódi ellenzéki újságod! A lehetőségekhez kattints ide.

 

41 komment jobbik medgyessy péter baloldal blődség Tovább
Előbújt Medgyessy Péter és hülyeségeket beszél Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
41 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Rohamtempóban kinyírta magát az LMP április óta - Ez már a végjáték Rohamtempóban kinyírta magát az LMP április óta - Ez már a végjáték
  • Orbán akarja szétszakítani a Jobbikot Toroczkain keresztül Orbán akarja szétszakítani a Jobbikot Toroczkain keresztül
  • Röhejesen túlméri az LMP-t, ezer sebből vérzik Gulyás Marciék közvélemény-kutatása Röhejesen túlméri az LMP-t, ezer sebből vérzik Gulyás Marciék közvélemény-kutatása
  • Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát! Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát!
  • Leszakad az ember arca, amikor Botka vádol elvtelenséggel másokat Leszakad az ember arca, amikor Botka vádol elvtelenséggel másokat

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr10012079991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kószák egyike 2016.12.29. 17:23:32

Lehet fikázni Petit, van mit rajta ,de sajnos ebben most van némi igaza, de persze nem úgy ahogyan ő elképzeli. Lehet finnyáskodni, de Vonáék nélkül nincs újra köztársaság.. Ez tessék elolvasni:
drot.eu/article/ruzsa-ferenc-szabadsag-visszavetele
Válasz erre 

Pikkelő 2016.12.29. 18:04:18

Szivárvány koalíciónak szokták nevezni és nem is olyan ritka. A politikában valóban nem működik a 2+2=4, de a 2+2 nagy valószínűséggel nagyobb mint 2. A másik alternatíva pedig a garantált elvhű vereség. Az utóbbi időben a Jobbik és a Fidesz helyet cserélni látszik a politikai palettán és ez sok esélylatolgató fantáziáját megmozgatta.
Válasz erre 

kószák egyike 2016.12.29. 18:58:27

Szóval a címben lévő "hülyeségeket beszél" kicsit mellé ment. Végül is a Nyugati Fénynek is lehet rossz napja. Egyezzünk ki abban, hogy "nem voltam ügynök d-209" Péter nem mondott akkora marhaságot mint ahogyan a blog szeretné beállítani.
Válasz erre 

József Fórián 2016.12.30. 08:12:40

@kószák egyike: Egyetértek!
Válasz erre 

H.Sandor 2016.12.30. 08:55:15

Szerintem a Nyugati Fény most egy kicsit melléfogott. A cikk írója szerintem valószinűleg nagyon fiatal,vagy erősen amnéziás.Medgyessy nem volt rossz politikus,csak naívan azt gondolta,hogy Orbán becsületesen politizál,pedig várható volt,hogy nem így lesz. Orbánnak azóta sikerült teljes mértékben igazolni,hogy minden tette mögött van valami hátsó szándék. Ahányszor megszólal,mindig ijedten kapok a zsebemhez,hogy nem vett-e ki valamit belőle? Azt se feledjük el,hogy az első Orbán-kormányt megelőző napon Orbán és Torgyán letették a nagyesküt,hogy soha nem támogatják egymást.Másnap pedig a Kisgazda Párt 70 képviselője többséghez juttatta Orbánt a parlamentben !!! Vajon mi történt a háttérben ? Vagy amikor Orbán azt üvöltötte a Parlamentben,hogy "Csuhások térdre imához",ma pedig az egymás ülepét simogatják és a KDNP már azt sem tudja,hogy milyen igényekkel lépjen fel.Ráadásul ez a pártnak nevezett formáció soha a Parlament lépcsőjéig sem jutott volna Orbán nélkül.
Hát ennyit az esélylatolgatásról és a választási matematikáról. Egyébként csalódtam a Nyugati Fényben. Ez a cikk olyan,mintha Orbán kottájából akarnának játszani,jó lett volna a nagyérdemű cikkírót is megismerni.
Azt azért még meg szeretném jegyezni,hogy Orbán soha nem volt "finnyás" a politikában és akár még egy köztörvényes /baltás/ gyilkost is felhasznált,ha az érdekei úgy kívánták.
Summa summárum: Medgyessynek igaza van,mert eddig soha nem látott összefogásra van szükség ahhoz ,hogy Magyarország valóban kitörjön a jelenlegi állapotból.
Válasz erre 

konrada 2016.12.30. 10:21:15

@Pikkelő:
... de ha 2 +2=esetleg 3-mal, ami talán több, mint a másik oldal, akkor már fog működni ez az unortodox matematika, vagy lesz 2x 2 ellentétes akarat, és egy káoszba fúlt ország?
Válasz erre 

midnight coder 2016.12.30. 10:33:54

@H.Sandor: "A cikk írója szerintem valószinűleg nagyon fiatal,vagy erősen amnéziás.Medgyessy nem volt rossz politikus,csak naívan azt gondolta,hogy Orbán becsületesen politizál,pedig várható volt,hogy nem így lesz"

Csak tudod, Medgyessyt nem a gonosz és aljas Patás puccsolta meg anno, hanem a derék Fletó.

Amúgy valóban nem az eszéért szerettük anno, de ezúttal tényleg nem mond hülyeséget, legalábbis abból a szempontból, hogy lehet hogy hasonló tervek vannak az MSZP háza táján. És ekkor már mindjárt érthetővé válik az is, miért is nem próbálta az MSZP megmenteni a népszabót: a hajdani antifasiszta népfrontos "baloldali értelmiség" aminek az újság a központja, és főleg madáretetője volt, mára kezd kissé kényelmetlenné válni.
Válasz erre 

grigorij 2016.12.30. 10:41:36

Felháborít, ahogy ez a neoliberális (nem liberális!!!) bloggervilág is azt a utat jelöli meg egyedülinek, ami miatt többek között Trump is nyerni tudott!
MP nem volt jó politikus, aki annak tartja, az nincs tisztában a 80-as végi időszakkal, a Németh-kormány korrupt, az országunkat kifosztó kormányzásával. A nemzeti vagyon ellopása nem Horn-nak köszönhető, hanem MP és csapatának, akik aztán ezt Antallll gyülekezetével csúcsra járatta!
De!
Most igaza van!
A blogger nem veszi figyelembe, hogy az ország 2/3-a (és ez a szám növekszik) már nem választ párt a mai korruptak közül. Bármerre is nézünk, csak ócska, pénz és pozícióéhes karrieristák, kistílű bűnözők hadát látjuk, mindegy milyen pártszínekbe öltöznek.
A 2/3-os többségnek az lenne a jó, ha az összes - értelemszerűen a fidesz, a kdnp és az lmp nincs ebben benne - párt egységbe tömörülne a 18-as választásokra, kötne egy megállapodást és megpróbálná megnyerni a választásokat.
És egy évig adminisztrációs kormányként csak a rendrakást végezné!
Visszaállítani az összes hatóság, hivatal eredeti jogköreit, az ügyséségen, a rendőrségen, a NAV-nál vagy a közmédiánál rendet tenne, ahogy a választési vonalon is!!!
Nem kell ehhez 2/3-os nyerés, hiszen a fidesz is visszamenőlegesen, erőből változtatott meg mindent a saját érdekei miatt.
Ha ez lement, akkor az egyezség megszűnik, kiírnak egy új választást és az azon nyerők vihetik asz országot.
Mert már nem lesznek poltpéterek, nem fog pár mocsok minden felett dönteni, nem központból irányítják az önkormányzatokat, az embereknek nem kell félniük a véleményükért!
Aki ezt nem érti, az a mai, zuhanó, elszegényedő, fasizálódó országért tevékenykedik.
Az újságírók, a bloggerek is.
Most ott tartunk, mint a Brian életében, amikor a két római katona (fidesz) gúnyosan mosolyok a különböző palesztin frontok (ellenzéki pártok) egymást legyilkolásán, hogy melyik is akarta elrabolni a góré nejét!
Ma az ellenzék egymást gyilkolja, a fidesz meg röhög és lop.
A média meg a neki kedves öldöklő mellett harcol a másik ellenzéki megsemmisítésén.
Én azt szeretném, hogy a blogger neve is kerüljön fel egy noteszlapra és ha megtörténne MP vágya, megtörténne a fidesz leváltása, akkor a induló "népbírósági" perek egyike róla szóljon! Hogy ő is az ország megsemmisítésén dolgozott az elvtelen és hazug posztjaival.
Válasz erre 

Janossz 2016.12.30. 10:41:51

Első feladat: Megszabadulni Orbántól és rendszerétől.
Második feladat: Visszaállítani a köztársaság intézményrendszerét, az alkotmányos működést.
Harmadik feladat: Új, demokratikus választásokon felállítani az ország felelős kormányát.
A választások jelenlegi rendszere, és lebonyolításának rendje miatt az első lépéshez teljes összefogás kell, anélkül nem megy.
Válasz erre 

élveteg 2016.12.30. 10:43:12

"Összetolni a Jobbikot a baloldallal pont az a legalja fideszes trükk, amivel a CÖF, a TV2, meg a habonyi genyókommunikáció próbálkozik újabban"

Tényleg ? A habonyi genyókommunikáció próbálkozna ?

"Nem ő az első volt SZDSZ-es politikus, aki felveti, hogy a Jobbik is támogatható az Orbán-kormány leváltása érdekében. Idén májusban a szintén SZDSZ-alapító Haraszti Miklós, az EBESZ volt biztosa beszélt arról az ATV-ben, hogy a baloldalnak egy technikai koalíció keretében össze kellene fognia a Jobbikkal, különben az Orbán-féle centrális erőteret nem lehet megszüntetni, azaz nem lehet leváltani a Fidesz-kormányt."
index.hu/belfold/2016/10/07/koszeg_ferenc_orban_elleneben_meg_vona_gaborra_is_lehet_szavazni/
Válasz erre 

midnight coder 2016.12.30. 10:56:46

@grigorij: "A nemzeti vagyon ellopása nem Horn-nak köszönhető, hanem MP és csapatának, akik aztán ezt Antallll gyülekezetével csúcsra járatta! "

Ez így ebben a formájában nem igaz. Bár volt egy-két nagyobb jobbos privatizáció is, de az oroszlánrészt a mafla Antallék orra előtt bizony a jó elvtársi kapcsolatokkal rendelkező ex-komcsik vitték. Anno volt is politikai vita arról, hogy el kellene távolítani a jóelvtársakat azokból a pozíciókból ahol lopni lehet, de aztán persze ebből sem lett semmi, mondván hogy nincs kire leváltani őket.
És bizony a privatizélés Horn idején lett csúcsra járatva.
Válasz erre 

midnight coder 2016.12.30. 11:03:51

@Janossz: A fő gond az, hogy a baloldal önmagában is kormányképtelen, nem hogy a Jobbikkal együtt. Másrészt, mit akarsz te visszaállítani ? A 49-es Rákosi-féle alkotmányt ? És szerinted, az új választásokon szerinted ki nyerne ? Bizony vagy a FIDESZ, vagy a fenti kormányképtelen koalíció, ami viszont nem tudná kitölteni a 4 éves ciklusát sem, ahogy amúgy a Fletó kormánya is elég necces volt ebből a szempontból. A baloldal maga az őskáosz, a Jobbik pedig szintén egy elég töketlen csapat.
Válasz erre 

grigorij 2016.12.30. 11:07:32

@midnight coder: Természetesen nem vitatkozni akartam, de érdemes megnézni a "Vetítő" sorozatban készített Privatizáció dokumentumfilmet.
Akik csinálják és akik leadják nem tartoznak a baloldal hívei közé.
Sajnos mire Hornig jutott a dolog, addig Németh-ék, majd Antalllék már letették a jogi keretek összes sarokkövét, addigra felépítették a privatizációnak nevezett tömeges vagyonlopás teljes hálózatát.
A filmben a Szabó-félék is megjelennek, le van vezetve a teljes solyamat.
Nagyon hasonlít a mai EU-s pénzek tervszerű lenyúlásához.
Horn már csak "úszott" az árral, aminek egyenes következménye lett a Bokros-csomag.
Sajnos az MDF-SZDSZ paktum erre nem tért ki...
És ma ezek a figurák ülnek a pozíciókban, akik az átmentéskor résztvettek a lenyúlásban.
Én emlékszem, hogy 90-ben az akkori munkahelyemet, egy neves állami gyárat, a Bielek nevű fővárosi tanácselnök és egy dzsogingos szarházi 1 milliárd "hitelből" vásárolt meg, privatizált.
És ezek csak a kishalak voltak, a gond a nyugati multiknak átjátszott, kamuhiteles privatizáció volt, ami csak a piacszerzés és a konkurencia megszüntetését jelentette.
Mi is megtehettük volna azt, amit a lengyelek. De büszkeségnek álcázott korrupció volt az út, így az országot azonnal még egyszer lenullázták, a többi ebből következik...
Most ugyanez történik, miközben minden ellenérdekelt gyülekezet a saját kis buliját védi (az újságírók is) és egymást üti-köpködi.
Tehát ez valójában hazaárulás. És aki ebben tevékenyen részt vesz: hazaáruló!
Válasz erre 

MENNYI? 98 MI 98? A NÉPSZAVAZÁS EREDMÉNYE 2016.12.30. 11:32:43

"Azon a napon veszítenék el a törzsbázisuk 80 százalékát, amikor lepaktálnának egymással."

Akkor viszont segiteni kell, hogy a Jobbik es a DK koaliciora lepjen.
Mar az ezzel valo fenyegetes is szavazat vesztessel jarhat mindket partnak.
Elkene inditani, egy kokemeny kampanyt, hogy teljessen osszemossak a ket partot.
Megkene bizni a Habonyekat, az garantalt, hogy vegen mar a Vona is elhinne, hogy valojaban DK-s.
Válasz erre 

midnight coder 2016.12.30. 11:41:51

@grigorij: A döntés persze már Némethek idején megszületett. A genszterváltás hősi története valószínűleg Moszkvából volt megszervezve, vagy legalábbis jóváhagyva. Akkoriban már kb. mindenki tudta, hogy a szocializmus pont akkora léptekkel halad a csőd felé, mint most az EU, csak nekik kisebb volt a tartalékuk. Gorbacsovék ügyesen kisakkozták, hogy valamit lépni kell, mert különben az elvtársakat elsöpri egy 1956 orosz verziója, az pedig az ottani helyzet fényében eléggé fájt volna. És kellett egy kísérleti nyuszi, egy kicsi ország ahol ki lehetett próbálni, hogy a Párt át tudja-e menteni a hatalmát. Valahogy biztos vagyok benne, hogy Horn nemigen mert volna páneurópai piknikelni moszkvai jóváhagyás nélkül...
És a kísérlet fényesen sikerült, a régi rendszer emberei sok-sok vagyonkára tettek szert, ezt simán médiára is tudták váltani, annyira hogy gyakorlatilag 100%-ban övék volt a teljes írott és elektronikus média (és akkor senki sem sírt a sajtószabadság miatt), és az istenadta nép 4 év múlva önként és dalolva választotta vissza a hatalomba a volt állampártot.

Én is egy ilyen cégnél dolgoztam a gengszterváltás idején, nálunk a vezérigazgató elvtárs, a párttitkár elvtárs, és a szakszervezeti vezető elvtárs vette meg MRP, kárpótlási jegy és némi hitel kombinációjával a céget.
Válasz erre 

Janossz 2016.12.30. 11:45:10

@midnight coder:

Sajnos nem olvastál elég figyelmesen, hát még egyszer:
Első feladat: Megszabadulni Orbántól és rendszerétől.
Második feladat: Visszaállítani a köztársaság intézményrendszerét, az alkotmányos működést.
Harmadik feladat: Új, demokratikus választásokon felállítani az ország felelős kormányát.

Ott a második fázisban megtalálod az okát, miért nem győzne ezek után a FIDESZ a választásokon. Előzetesben ülő vezetőkkel nehéz választást nyerni.
Az a visszaállítandó alkotmány nem a 49-es, Rákosista, hanem a húsz év alatt kiizzadott, konszenzusos utóda. Mintha nem tudnád.
Válasz erre 

Zoltán Rétháti 2016.12.30. 11:46:32

Eleve, ha vki azzal kezd bármilyen szöveget, hogy baloldal-jobboldal, eleve kétellyel fogadom, akármit is mond, ír. Régen, főként a közgazdászoknál, volt egy alapszabály, mielőtt bármit állított, előtte definiálta az általa használt fogalmakat, jelentéstartományukat. Ennek hiánya miatt értelmezhetetlen a legtöbb közlés, komment. Én "baloldaliakon" azokat a személyeket értem, illetve úgy értelmezem a reájuk vonatkozó kijelentéseket, azok, akikben működik az emberi szolidaritás, együttérzés a többi embertársa, sorstársa iránt, egyfajta sorsazonosság, felelősség felismerésének képessége. Ehhez képest nálam baloldalinak számít pl. a valóban vallásosnak, hívőnek magát tartó emberi közösség, egyáltalán az emberi közösség. Nem a rablók, maffiózók társasága, hanem az a közösség, amelyben az egyes emberek között kialakult a nem kényszeren alapuló munkamegosztás, egymásra utaltság, a közös érdek. Jobboldaliság nálam az elitista, csak önmaga teljesítményét méltató, elismerő, más érdekeit figyelmen kívül hagyó ember magatartása. Nos az eszmefuttatás, ilyen koordináták között, önmagát leplezi le, hiszen a választók túlnyomó többsége alapvetően nem pártcélok szerint, hanem a szociális beállítódása és az aktuális beetetettsége szerint szavaz. Megyó egyébként az utolsó mohikánok egyike, úriember volt és maradt, ő polgári miniszterelnök, bármilyen párt áll, állt mögötte. Aki őt értékeli, nézze meg, hány országtól kapott elismerést, kitüntetést, s vesse össze a többi me. protokoll plecsnijeivel. Ez összefügg a valóban fontos tevékenységével. Az sajnálatos, hogy a tyúkszaros országunk őt ugyanúgy értékeli, mint pl. Rubik Ernőt.
Válasz erre 

conchita wurst 2016.12.30. 12:11:50

A DK szidja a DK által megpuccsolt amúgy gyenge miniszterelnök, de nem gyenge jellem Megyót.

Ma is meglepődtünk..:)
Válasz erre 

Nzoltan 2016.12.30. 12:52:07

@Janossz: Na, ez a töketlen ellenzék már hat éve nem tudja megugkrni az első pontot. A többi már szóra sem érdemes.
Válasz erre 

Conchobar 2016.12.30. 12:57:12

"ez nem úgy működik, mint a fakockákkal otthon, hogy 2 + 2 = 4."- Node, akkor összefogás se kell? Hiába zavarták meg 2014-ben a maszop-gyűlést 'összefogást!' skandálva a dékás öregek? Merthát ami igaz Vonára ("pártok támogatottságát nem lehet mechanikusan összeadni, mert a szavazótáboruk nem kompatibilis egymással"), az igaz lehet Gyurcsányra is
Válasz erre 

midnight coder 2016.12.30. 13:32:47

@Janossz: Ha valóban előzetesben ülnek a tolvajok, akkor a FIDESZ mellett ott ülne az MSZP és a DK vezetése is, a meccs pedig a Jobbik és az LMP között zajlana - és persze ez utóbbinak esélye sem lenne. Végül is, nekem ez a forgatókönyv is tetszik.
Válasz erre 

Blogtolo 2016.12.30. 13:42:10

Most egy percre feledkezzünk el erről az optimista 2+2=4 elméletről. (Hisz Magyarországon ennek azért van hagyománya: aranylábú fiainknak is mindig van matematikai esélyük a VB-re kijutásra)

Tehát vegyük azt, hogy a Hazafias Népfron2 megnyerte hajszállal a választást.
Ki fog kormányozni, melyik program lesz megvalósítva a 25-ből ? (már ahol van egyáltalán program)
Ezt az "érdekek mentén hozzunk össze 2 pártprogramot" féle kormányzást már átélhettük az MSZP+Strabag Demokraták feledhetetlen szövetségével. Ugyanezt képzeljük el 25 pártocskával, az egymást utáló pártvezetőkkel. Abban az egyben értenének csak egyet, hogy mielőbb IMF-hitelekkel árasszák el a saját zsebüket.
Válasz erre 

midnight coder 2016.12.30. 13:49:01

@Zoltán Rétháti: "Én "baloldaliakon" azokat a személyeket értem, illetve úgy értelmezem a reájuk vonatkozó kijelentéseket, azok, akikben működik az emberi szolidaritás, együttérzés a többi embertársa, sorstársa iránt, egyfajta sorsazonosság, felelősség felismerésének képessége."

Na ja, ez a tipikus balliberális világkép. Amivel csak az a gond, hogy nem kicsit leegyszerűsített. Vannak a jók, akik szolidárisak az embertársaikkal, és vannak a gonoszok akik nem. Csakhogy mi van akkor, amikor több csapat embertársad van, akiknek az érdekeik ellentétesek egymással ? Akkor vajon kivel szolidarítasz ?
Válasz erre 

Sir Galahad 2016.12.30. 13:55:04

Most az egyszer egyetértek a Dk blogjával. Bizonyíték is van rá, hogy az efféle kényszerházasságok nem működnek: a legutóbbi választások alkalmával is csúfos bukás lett belőle, pedig akkor politikailag rokon, baloldali erők fogtak össze. Ha ebbe beveszik a Jobbikot is, tippem szerint a két szavazótábor jelentős része inkább otthon fog maradni. Ebből pedig győzelem aligha lesz.

Szerintem a baloldalon, ha kormányozni szeretnének, el kellene dönteni, ki a dudás a csárdában, a legerősebbnek bekebelezni a többit - ahogy a Fidesz tette - s ha ez megvan, jobb alternatívát kínálni a Fidesszel szemben, mint a Jobbik. Pillanatnyilag ebből még az első lépés sincs meg. És arról még nem is beszéltünk, hogy a Jobbik most inkább látszik a Fidesz lehetséges kihívójának, mint bármelyik baloldali párt.
Válasz erre 

konrada 2016.12.30. 14:15:25

@csentecsa:
Na meg kik szavaznának tömegével arra az opcióra, hogy nem számít a fejetlenség, a gazdasági irányithatatlanság, az ezzel járó visszaeséssel, ha ezzel szemben egyetlen program áll, a zorbán takarodj??
Válasz erre 

Janossz 2016.12.30. 14:46:48

@midnight coder:
" Csakhogy mi van akkor, amikor több csapat embertársad van, akiknek az érdekeik ellentétesek egymással ? Akkor vajon kivel szolidarítasz ? "
Te tényleg azt gondolod szolidaritásnak, ha az erdőben osztozkodó rablók a félkezű Jacknek kicsit többet adnak a zsákmányból?
Ezt a Stábban mondták?
Válasz erre 

Janossz 2016.12.30. 14:49:04

@konrada:
Igen, kétség kívül zűrös időszak jön majd Orbánék után. De az is az Ő bűnük lesz.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.12.30. 15:00:49

El kellett volna ítélni hütlen kezelésért, akkor nem bújna elö
Válasz erre 

Visceroid 2016.12.30. 15:57:45

"Nem lehet a Jobbik és a baloldal szavazóit mechanikusan összeadni!"

Azért az nem úgy van ám! Vona éppen most kívánt boldog hanukát!
Válasz erre 

Én már csak Hitler beszédeket hallgatok 2016.12.30. 16:34:25

@Janossz: "Első feladat: Megszabadulni Orbántól és rendszerétől."

Hulye vagy bazmeg. Senki nem akar megszabadulni, a vilag legjobb miniszterelnoketol.
15 millio magyar remeli, hogy a kovetkezo 30 evben is Orban Viktor lesz a miniszterelnok.
Válasz erre 

Janossz 2016.12.30. 17:14:49

@Én már csak Hitler beszédeket hallgatok:
-1(legalább) :-)
Válasz erre 

a nemzet fogatlan provokátora 2016.12.30. 19:52:54

@Janossz: Sokat álmodozol mostanában? (Mint Hitler a bunkerben..:)))
Válasz erre 

Janossz 2016.12.30. 19:56:24

@a nemzet fogatlan provokátora:
Ezt most levezetnéd, hogy miért böffentetted ide, protkós?
Miről jutott eszedbe, ha van neked olyan egyáltalán?
Válasz erre 

morph on deer 2016.12.31. 01:06:43

@Én már csak Hitler beszédeket hallgatok:
"15 millio magyar remeli, hogy a kovetkezo 30 evben is Orban Viktor lesz a miniszterelnok."

Majdnem!
A teljes mondat így hangzik:
"15 millio magyar remeli, hogy a kovetkezo 30 evben is Orban Viktor lesz a miniszterelnok Üzbegisztánban."
Ugye, hogy mindjárt sokkal jobban hangzik?
Válasz erre 

Eva Gyulai 2016.12.31. 02:08:06

Inkább azon kellene agyalni, hogy hogyan hozzunk össze egy minimum akkora tüntit, mint az internet adós volt.
Ki kellene kényszeríteni az arányos választási rendszert és megszűnnének a gondok. Szerintem meg lehet csinálni!
Válasz erre 

vigyorex 2016.12.31. 09:23:47

@Janossz: "Harmadik feladat: Új, demokratikus választásokon felállítani az ország felelős kormányát."

Milyen "demokratikus választási rendszer"-t tudsz kitalálni amiben nem a messzelegnagyobb támogatottságú pár jut kormányra hanem a feleakkora támogatással rendelkezők? Már ha nem azt akarod, hogy a Fifesz legyen a kormányerő
Válasz erre 

vigyorex 2016.12.31. 09:27:27

@Janossz: ja, hogy felállítanál első körben egy vérbíróságot ami elítélné az összes fideszest azon az alapon, hogy fideszes tehát geci

Te cuki demokrata :)
Válasz erre 

Janossz 2016.12.31. 10:35:17

@vigyorex:
Nem azon az alapon, és nem az összeset.
Csak a bűnözőket. Van olyan. Túl sok ügy van már a szőnyeg alatt, nem hiszem, hogy kitart a kormányzásuk az elévülési idő végéig.
Válasz erre 

vigyorex 2016.12.31. 11:29:32

@Janossz: azért a vérbíróságot nem cáfoltad, és elfelejtetted megemlíteni, hogy nem csak a fideszes hanem az összes politikusbűnözőt elítéltetnéd velük. Persze akkor nem maradna senki leváltani a Gorbánt
Válasz erre 

vigyorex 2016.12.31. 11:35:16

@Janossz: Mindemellett megjegyezném, hogy anno a kedvenceid már rápörögtek erre a dologra, Killer László orbánelítéltetési kormánybiztossal, az eredményét még talán te is tudod
Válasz erre 

Szaki4 2019.10.13. 21:19:44

Azért az idei önkormányzati választás, inkább Medgyessy-t igazolja.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard