Nyugati Fény

Hülyét csinált egy fegyveres rabló a TEK-esek parádéjából

Hülyét csinált egy fegyveres rabló a TEK-esek parádéjából

Mint egy falat kenyér, úgy kell Orbánéknak minden külföldi terrormerénylet. Ilyenkor lehet fontoskodni, eljátszani a nemzet megmentőjét. Aprópénzre váltani ártatlan emberek halálát a politikai tőzsdén. 

Minden nap főnyeremény nekik, amikor nem Matocsy, Tiborcz, vagy a félanalfabéta Mészáros Lőrinc ügyeiről, netán a lerohasztott oktatásról, kórházakról, hármas metróról folyik a közbeszéd.

Tegnap a berlini tragédia ürügyén indították be a néphülyítő kommandót. A várost telerakták harckocsikkal meg nyakig felfegyverzett TEK-legényekkel, az állami médiában úgy riogatták a lakosságot, mintha nem lenne holnap.

tekparade.png

Csakhogy porszem került a narancsos gépezetbe. Egy piti rabló, ügyet sem vetve a TEK-es bohóckodásra, fogta a fegyverét és gond nélkül kirabolt egy belbudai dohányboltot, majd el is menekült a katonai erődemonstráció közepette.

A hírt az MTI adta ki, aminek a nyomán egy tucatnyi médium megírta, pl itt, itt vagy itt. Úgy látszik, az óvatlan MTI-sek bele sem gondoltak, mekkora blamáról tudósítanak épp. Kábé mintha egy orvosi konferencián azért halna meg valaki, mert a jelenlévők közül senki nem tudta őt szakszerűen újraéleszteni.

Könyörgöm, milyen "fokozott ellenőrzés" az, ahol egy FEGYVERES gond nélkül grasszálhat és meg is szökhet? Ennyi erővel simán gyilkolhatott is volna azzal a fegyverrel, és ugyanúgy megléphetett volna a TEK-esek orra előtt. Akkor miről beszélünk?

Szerencsére nem vagyunk a fanatikus terroristák célpontjai, így Orbánék katonai bohóckodása olcsó parasztvakítás csupán. Nem kell terrorral riogatni az embereket, és nem kell azt hazudni, hogy a helyzet magaslatán vagyunk. Lám, az élet ironikusan gondoskodik róla, hogy minden turpisság lelepleződjön.

A mi terroristáink a szegénység, a fagyhalál, a kórházi fertőzések - ebbe hal bele minden évben több száz magyar. Üdvös lenne, ha tankos parádézgatás helyett végre ezzel foglalkoznának a méltóságos nagyurak.

Kövess minket a Facebookon is!

A Nyugati Fény az ország egyik legolvasottabb tényfeltáró és véleményblogja.

Függetlenek vagyunk a pártoktól, de határozott értékrenddel bírunk: a demokratikus jogállamban, a nyugatos értékekben hiszünk.

Egy öntudatos társadalomért dolgozunk, amelyik jól tájékozott a tényekről és átlátja az összefüggéseket.

Oldalunkat nem támogatják sem pártok, sem oligarchák. Kizárólag becsületbeli "előfizetőink" adományaiból működünk.

Ha fontosnak tartod munkánkat, támogasd a Nyugati Fényt - hogy legyen egy karakán ellenzéki újságod! A lehetőségekhez kattints ide.

98 komment budapest hazugság terror orbán viktor átverés manipuláció tek Tovább
Hülyét csinált egy fegyveres rabló a TEK-esek parádéjából Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
98 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Orbán akarja szétszakítani a Jobbikot Toroczkain keresztül Orbán akarja szétszakítani a Jobbikot Toroczkain keresztül
  • Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát! Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát!
  • Itt a nagy szavazás: Botka László vagy Lattmann Tamás legyen az ellenzék miniszterelnök-jelöltje? Itt a nagy szavazás: Botka László vagy Lattmann Tamás legyen az ellenzék miniszterelnök-jelöltje?
  • Nem akarják összebotkázni magukat az értelmiségiek, bojkottálják a szegedi találkozót Nem akarják összebotkázni magukat az értelmiségiek, bojkottálják a szegedi találkozót
  • Szocialisták állítják: Megsértették a titkos szavazást Botka megválasztásánál Szocialisták állítják: Megsértették a titkos szavazást Botka megválasztásánál

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5812065023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sakkosfx 2016.12.21. 15:08:13

A rabló-gyilkos nem terrorista, az ellen nincsenek kiképezve! Éljen a demokrácia ahol a népszavazás dönt, minden fontos kérdésről! És nem csalafinták a kérdések!
Válasz erre 

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.12.21. 15:44:28

Talán a párizsi terrortámadás után küldték ki a TEK-et ugyanígy, akkor az Oktogonnál rabolt ki egy bankot valaki. Azóta is bottal ütik a nyomát.
Válasz erre 

Treff Bubi 2016.12.21. 16:17:40

Korábban is történtek sikeres rablások, amikor nem volt párhuzamosan TEK-akció máshol, semmi összefüggés nincs a két esemény között. A jelenlegi információk szerint nem lehet tudni, hogy valódi fegyver volt-e a támadónál. Nem védem a TEK-et, mert védhetetlen ahogy működnek, de ez az eset abszolút nem az ő saruk.
Válasz erre 

Európai téridő 2016.12.21. 16:33:26

Mi van, ez az új baller mantra, hogyaszongya: "mint egy falat kenyér..." stb., stb.?
Válasz erre 

1bitang 2016.12.21. 16:39:02

Tényleg nem a TEK sara. Ők csak bohócok, akiket mindíg szerepeltetnek, amikor valamit el kell(ene) titkolni, vagy elterelni róla a figyelmet. Mit csinálna (csinálhatna) a TEK, ha én (öngyilkosjelölt) terorista, egy átlagos, méretes női táskával a vállamon, nézegetném a kirakatot és bárhol, bármikor felrobbantanám a táskában lévő néhány kg robbanóanyagot?
Válasz erre 

Megoldó 2016.12.21. 16:39:30

@Európai téridő: Szerinted csak elszánt baloldali lehet akinek nem tetszik ami itt folyik?
Szerintem minden normális ember várja a végét ennek a rémálomnak.
Csak egyelőre tenni még nem tesz ellene senki. Bezzeg lengyel barátaink már az elején megakadályozzák azt, ami itt sajnos szépen kifejlődött...
Válasz erre 

vNHM 2016.12.21. 16:41:49

*Ásít*
Válasz erre 

Ballib Cenzúrázók Réme 15a 2016.12.21. 16:59:01

Ostoba balliberálisok, a magyar ember az elmúlt nyolcévbe meg a baloldali médiába meg Gyurcsányba hal bele. Orbán Viktor alatt végre sínen vagyunk, leváltunk a liberális halálba zuhant Európáról és megtaláltuk a jövő útját a keleti nyitásban az orosz a török és arab szövetségeseinknél.

Most látja csak a világ, hogy Orbán Viktor mekkora zseni volt, amikor nem volt populista, hogy kórházakra meg oktatásra meg BKV fejlesztésre szórja a pénzeket hanem inkább 10 méter magas 200 kilóméteres szögesdót kerítést épített, hogy megvédje a magyar családokat a terroristák százezreitől és attól, hogy ezek túlszaporodják a magyar családokat.

Orbán Viktor azt is nagyon jól tudja, hogy leginkább akkor fogja tudni megvédeni a magyarokat, ha hazahozza az összes 600 ezer magyar migránst, hogy végre biztonságban legyenek. Mindenki támogassa Orbán Viktort hogy hazahozza őket, hogy végre biztonságban legyenek ők is, ne csak mi, Orbán Viktor népe.

SOHA TÖBBÉ MSZP-T AKI ENGEDNÉ HOGY A 600 EZER MAGYAR TOVÁBBRA IS NYUGATON MARADJON! TÁMOAGASSÁTOK ORBÁN VIKTORT HOGY HAZAHOZZA KÜLFÖLDI MAGYAROKAT EGYTÖL EGYIG!
Válasz erre 

2016.12.21. 17:05:52

@Ballib Cenzúrázók Réme 15a: hülye, ha hazajönne 600 ezer magyar, elvennék a munkádat... még a segélyedet is.
Válasz erre 

2016.12.21. 17:13:32

@Ballib Cenzúrázók Réme 15a: az orosz meg nem szövetségesed. Mióta Trump, azóta már nem vagyunk érdekesek. Más módon támadja azEU-t, nem kell már a beépített álnok.
Egy nagyon okos ember mondta: mindenki annyit ér, amennyije van. Mid van,neked ami kell Putyinnak? Politikai befolyás egyre kevesebb, eddig együtt dübörögtünk az angolokkal, de May leszarja Orbánt, piacunk hibahatáron belüli az orosznak. Katonai jelentőségünk 100 éve nincs...
Mit pattogsz?
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2016.12.21. 17:19:17

Bezzeg a fejlett német rendőrsèg!
Európa egyik leggazdagabb országának fővárosának kellős közepèn egy terrorista simán le tud lépni.
Válasz erre 

Jolka40 2016.12.21. 17:30:19

@Könnyen elkaptuk, uram!: Még a migránsoknak se kellettünk.
Válasz erre 

szombuda 2016.12.21. 17:31:14

@Ballib Cenzúrázók Réme 15a: pihenj, még agyvérzést kapsz. Nagyon szuper csak tudod nem csak az a lényeg hogy mit hanem hogy hogyan. Mert a sok kerítés építés jözben szétlopják az országot mint az MSZP tette évekig. Nagy megváltás tényleg...
Válasz erre 

kószák egyike 2016.12.21. 17:38:25

Tisztel szerző! Legyünk pontosak, csak egy apró megjegyzés, de a hitelesség fontos. A BTR nem tank. Tankja a Magyar Honvédségnek sem nagyon akad. Persze attól még a TEK-nek lehetne. De nincs...egyenlőre...
Válasz erre 

Gyűrött Papír 2016.12.21. 17:53:38

@kószák egyike: Tank Jú.
Válasz erre 

Krisztina Szabovik 2016.12.21. 17:59:57

Egy volt rendőr mesélte,hogy fejre kellene gyúrni,nem karra a Tek-kes srácoknak.
Egy nagyon jó cikk jelent meg épp az Indexen,miszerint nulla a felderítő,észt,tudást követelő munkavégzés-nem is értenek hozzá-kizárólag csak a nyers erőt mutató bohóckodás a repertoár.
Egyszerűen odaadták ezt a feladatot egy pártkatona rendőrnek-Hajdúnak-aki hiába van jó komaságba Pintérrel és Orbánnal,fingja sincs a fedett nyomozás,felderítés,logikai láncolatok összerakása,nyelveket nem beszélnek,nincs tiszteletük a külföldi titkosszolgálatok előtt,fedett nyomozók nem tudnak beépülni,stb,stb.......kizárólag a nyers erő,kettő fogja a harmadik Tek-kes fejét,és betörik vele az ajtót...hogy hol az ajtó,milyen erővel,melyik lépcsőház,hogy miért törjük be....stb..azt már nem tudják.
Válasz erre 

öreg_répatorta 2016.12.21. 18:07:56

Jól látom, hogy a TEK-es legény szemüveges?
Válasz erre 

öreg_répatorta 2016.12.21. 18:11:14

@Ballib Cenzúrázók Réme 15a: amikor a 16:59-et írtad a szer a csúcspontjára érkezett?
Válasz erre 

herut 2016.12.21. 18:13:33

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nem száz,ezer éve.
Válasz erre 

Krisztina Szabovik 2016.12.21. 18:18:22

@Krisztina Szabovik:
"A TEK tragédiája voltaképpen az, hogy két szék közé a pad alá esett: a titkosszolgálatok rendvédelmi szervként, a rendőrök titkosszolgálatként tekintenek rá. Pedig nem rendőri szerv, nyomozati jogkörük nincs.

De nem is titkosszolgák, mert ugyan kapott a szervezet „nemzetbiztonsági jogkört”, de rendőri múltú vezetőinek gondolkodása, megnyilvánulása és munkamódszere más, mint a titkosszolgáké, még akkor is, ha pár embert átvettek a szolgálatoktól. Ezért igazából egyáltalán nem meglepő, ha a külföldi titkosszolgálatokkal való kommunikációjuk sem a legjobb. Ezt egyébként nemrég Bodnár Zsolt, a TEK főigazgató-helyettese is elismerte, bár azt is mondta, hogy a francia terrortámadások óta sokat javult ez.
A TEK megalakulásáig a terrorelhárítás megosztott volt: az Alkotmányvédelmi Hivatal (AH) és a rendőrség is foglalkozott vele, attól függően, hogy melyik szervezet szerezte meg az információt, vagy kihez futott be egy bejelentés.
Nyugat-európai, a területre rálátással bíró biztonsági források az Indexnek azt állítják, hogy a TEK „hibrid” helyzete miatt a CTG-n belül erős vita folyt arról, hogy a Hajdu János vezette szervezetet egyáltalán felvegyék-e a tagjaik közé. Úgy tudjuk, mások mellett a britek, németek és spanyolok is lobbiztak ellene. Nem arról volt szó, hogy a magyarokban ne bíztak volna meg, hiszen a titkosszolgálattal 2004 óta lényegében gond nélkül együttműködtek.
Miután terrorügyben a TEK lett az egyedüli illetékes, nem lehetett kérdés, hogy a CTG-ben helyet kell kapnia a Hajdu János vezette szervezetnek. Ám a CTG-tagság nem jelentette azt, hogy a TEK teljesen el tudta fogadtatnia magát a nemzetközi titkosszolgálati közegben. Mint azt megtudtuk, évekkel ezelőtt az egyik nyugat-európai titkosszolgálat vezetője egy budapesti, informális látogatásán a CTG brit, német, spanyol, belga és luxemburgi tagszervezetek vezetőinek nevében jelezte: jobban örülnének, ha a külföldi partnerszolgálatok továbbra is inkább az AH-val, mintsem a TEK-kel állnának kapcsolatban.
A postás szerepét betöltő titkosszolgálati vezető a budapesti kollégáinak példaként egy olyan esetet említett, amikor egy nem várt TEK-es rajtaütés az általa vezetett külföldi partnerszolgálat többéves műveleti munkáját tette tönkre, életveszélyes helyzetbe hozva egyik kapcsolatukat. Mint kiderült, a külföldi titkosszolgálat korábban azzal a kikötéssel osztott meg a terrorelhárítókkal egy fontos információt, hogy a lelkükre kötötte: mielőtt bármit tesznek, jelezzék feléjük. Ez elmaradt..."
Válasz erre 

Európai téridő 2016.12.21. 18:39:25

@Megoldó: Ez a "bezzeg" bizony balos érvelés. Másképpen kellene megközelítened.
Válasz erre 

Frank99 2016.12.21. 19:03:48

inkább tennék ki a helyi migránsok -lsd. a cigányok- által elkövetett életellenes és erőszakos bűncselekmények statisztikáját. De már ott tartunk, hogy a Pannon Lapok pl. újságjaiban már az sincs ki írva, hogy O. vagy L. vagy K. Hanem pl. 3 zalakomáromi fiatalember rabol ki és ver szinte agyon péket, akik kitették a pékárut a sütöde elé (nemrégi tröténet Zalából) . DE a nép, az istenadta nép, a pakisztánitól fél....SŐT! A cigány félti a segélyét, mert jön a paki, és elveszi. :-()
Válasz erre 

Frank99 2016.12.21. 19:06:20

@Ballib Cenzúrázók Réme 15a:
Sínen? Ja, mint József Attila.....
Válasz erre 

anddd 2016.12.21. 19:15:51

@kószák egyike: inkább egyelőre lesz az, de ne zavarjon...
Válasz erre 

anddd 2016.12.21. 19:17:13

@Krisztina Szabovik: Jól bizony, ez a jómadár ott bohóckodott a szerb határnál is, elég könnyen felismerhető.
Válasz erre 

gtamascs 2016.12.21. 19:30:28

Még mindig nem tank (láttatok már tankot, ugye, hogy nem így néz ki?), a többi viszont sajnos igaz.

Alapvető tévedés, hogy a terror elleni küzdelem az utcán zajlik. Privát mobilok lehallgatásával, privát emailek elolvasásával, emberek követésével, kapcsolati hálók felderítésével stb. zajlik.

Egy terrortámadást csak úgy lehet elkerülni, ha már előtte letartóztatják a potenciális elkövetőket (bizonyítékok alapján).

Teljesen mindegy, hogy ott áll a piac mellett egy katonai jármű vagy sem, mert mire érdemben reagálni tudna egy támadásra, az már véget is ért.
Válasz erre 

metal · http://electric.blog.hu 2016.12.21. 19:45:53

A pártoktól "független" "tényfeltáró" blog azt a tényt véletlenül kifelejtette (gondosan ügyelt rá, hogy nehogy megemlítse), hogy a városközponttól távol lévő egyáltalán nem frekventált helyen lévő dohányboltot raboltak ki. Míg a készültség a nagy forgalmú területeken volt.
Válasz erre 

conchita wurst 2016.12.21. 19:46:11

a sünök csak az arabokat, négereket nézték és helyesen cselekedtek

ált ilyen fedőakciókkal terelik el a figyelmet a terrortámadásokról

szerencsére nem kell olyan blamáról beszélni amit a berlini, zürichi, brüsszeli v. párizsi kollégák követtek el
Válasz erre 

has 2016.12.21. 20:29:51

@Ballib Cenzúrázók Réme 15a: Ellentétben veled, akik kimentek nem hülyék.
Válasz erre 

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.12.21. 20:33:12

Nem pontosan értem.

Ha TEK-esek vannak az utcán akkor senki nem tud fegyverrel Pékséget rabolni ?

Merre grasszált az utcán fegyverrel az illető ? Én speciel úgy hallottam, hogy a fegyvert a boltban vette elő, és az utcára lépés elött zsebre tette.

Gyucrsányéknál más hír ment körbe ?
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 21 2016.12.21. 20:38:44

@Ballib Cenzúrázók Réme 15a:

Nocsak egy régi nickhamisító.
Te vagy a sorban a 5. Már azóta van 3 újabb is, aki csak miattam hamisított nicket, Soros Gyuri parancsára.
Igazán büszke vagyok rátok.
Ti vagytok az én személyes trollgyűjteményem:

blog.hu/user/1116494
blog.hu/user/1116496
blog.hu/user/1121526
blog.hu/user/1126362
blog.hu/user/1151910
blog.hu/user/1184981
blog.hu/user/1191006
blog.hu/user/1193568

-----

Megjegyzem a Nyugatifény az egyik leginkább cenzúrázó blog, ami nem is csoda, hisz ez a DK háziblogja.
Válasz erre 

werecke 2016.12.21. 20:39:41

@1bitang: Ennek a felderítése a titkosszolgálatok dolga. Minek vannak határőrök amikor van határsértés ? Minek vannak bankőrök amikor előfordul bankrablás is. Minek van mezőőr amikor lopják a krumplit ? Minek az erdőőr amikor a fát is lopják ? Minek vannak rendőrök amikor van bűncselekmény ? Preventív céllal vannak. És ha mégis megtörténik a baj legyen aki intézkedjen a helyzet rendezésében. Ki csinálná jobban , a munkásőrség ?
Válasz erre 

Tamás Csacsicska 2016.12.21. 20:43:11

@Ballib Cenzúrázók Réme 15a: Most hogy szóltál, máris indulunk. Németországba, Ausztriába, Angliába.
Válasz erre 

kissiú 2016.12.21. 20:48:29

Olvtársak, a 15a csak ironizál. A 18-as komolyan gondolja.
Válasz erre 

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.12.21. 20:50:46

@Ballib cenzúrázók réme 21:

de hát neked csak 1 darab (!!!) hozzászólásod van te nickhamisító kretén balliba! A 15-ös az igazi, meg 9-es is, de te egy nyomorék Soros seggnyaló tolvaj vagy. Pont olyan mint a gazdád.
Válasz erre 

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.12.21. 20:55:22

mekkora csődöt mondott orbán diktátor a 30 milliárdos kerítésével meg az 1000 határvadászával! A terroristák úgy sétálnak be Magyarországon keresztül Európába ahogy akarnak. Sőt, Budapestre jönnek egyeztetni meg mobiltelefonok 100-ait vásárolni mert tudják, hogy itt még a szomszédja is államilag védett terrorista az orbánnak. Nagyon jól jön orbánnak minden terromerénylet, nemhiába szeretik a terroisták a magyar kiruccanásokat.
Válasz erre 

sentinel216 2016.12.21. 21:01:16

Most mit izélgetitek ezeket a TEKes legényeket? Ők kamionokra, IFÁK - ra, de legalább 150 köveket hajigáló muzulmánra voltak eligazítva. Egy darab fegyveres rablóért még a sisakjukat sem veszik föl.
Válasz erre 

conchita wurst 2016.12.21. 21:07:14

@sentinel216: pontosan

a rablás lehet kamubol hogy elterelje a figyelmet a terorrol

de ezek fegyelmezetten kikepzett katonak
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 21 2016.12.21. 21:15:04

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Hogy a Nyugatifényre nem tudok a többi nickemmel írni, az éppen azt jelenti, hogy a Nyugatifény cenzúrázik keményen.

Megjegyzem tévedsz ami a kerítést illeti.
Orbán totális győzelmet aratott a sokat támadott kerítésével is, hisz amíg nem volt, 100-szor több potenciális terrorista áramlott az EU-ba.
Nem véletlen hogy azóta több kilóméter hosszan országok tucatjai húztak fel kerítést.

Ha a magadfajta ballib migránsseggnyalókon múlna, ugyanúgy tobzódna a nőket erőszakoló, potenciális terrorista muszlim csürhe a Keletinél, mint a kerítés elött.
Válasz erre 

impala 2016.12.21. 21:24:34

@kissiú: ezek hülyék ahhoz, hogy észrevegyék :)
Válasz erre 

2016.12.21. 21:27:43

@öreg_répatorta:

Á, dehogy, csak egy elemző, aki most kijött terepre egy kicsit :-)
Válasz erre 

alien 2016.12.21. 21:47:25

Nem páncélos es nem nyakig fegyverkezik valaki.
Válasz erre 

KunnHalmiAgnes 2016.12.21. 21:56:45

Nem lehet, hogy a TEK-esek a rablok ??
Mert gyanus, hogy mindig akkor van rablas amikor ott vannak, es a tettes is mindig eltunik.
Válasz erre 

TizenötmiIIió Magyarok 2016.12.21. 22:06:10

@Ballib cenzúrázók réme 21: "Orbán totális győzelmet aratott a sokat támadott kerítésével is, hisz amíg nem volt, 100-szor több potenciális terrorista áramlott az EU-ba."

Nem csak hogy megallitotta oket, hanem meg elotte honapokig, tomeghalalt, meg kaoszt, josoltak a kerites elott, es az se jott be, pedig libsik nagyon szerettek volna.
De hat egyetlen par oranyi incidens kivetelevel, a kerites tokeletessen bevalt. Es elkepeszto allapotoktol, koltsegektol mentette meg az orszagot.
Válasz erre 

Treff Bubi 2016.12.21. 22:13:42

@Sexual Harassment Panda: "Bezzeg a fejlett német rendőrsèg!
Európa egyik leggazdagabb országának fővárosának kellős közepèn egy terrorista simán le tud lépni." De az iratait előzékenyen a kocsiban hagyja, hogy azért nagyon sokat ne kelljen fáradozni a nyomozással :D
Válasz erre 

Alick 2016.12.21. 22:18:36

Tankkal nehéz verébre lőni...
Válasz erre 

lpt1 2016.12.21. 22:38:40

@Sexual Harassment Panda: Ja, csak a német rendőrség az eksön után vonult ki, a magyar meg előtte, mégse...
Válasz erre 

kiskutyauto 2016.12.21. 22:50:11

Ez már megtörtént nem túl rég pont ugyanígy.. akkor is a TEK-etlenkedtek ezek a dilettáns, wc-pucolásra sem való orbán-gestapos idióták... akkor egy bankot rabolt ki valaki fényes nappal, a nagykörúton: hot24.hu/tek-orra-elott-rabolt-bankot-egy-ferfi-video/ ...ennyit a hazaáruló náci rablógyilkos orbánmaffia gestapo-járól... de semmi új, ezt már sok éve csak a hülye nem tudja, de hát van bőven idióta orbanisztán-abszurdisztánban...
Válasz erre 

Max Cuda 2016.12.22. 00:25:12

IMÁDOK EBBEN AZ ORSZÁGBAN ÉLNI!!!!!!
Orbán istencsászár és a jobboldal van hatalmon, jó fizetésem van, és emellett még a retek libsik is olyan szinten el vannak nyomva, be vannak csicskítva hogy az állandó gyengécske nyüszítésen kívül másra nem képesek mint ezen a kretén blogon is!!
I LOVE IT!!!!! :DDDDD
Válasz erre 

2016.12.22. 01:39:17

Megjegyzem a berlini merénylő is kereket tudott oldani a nagy készültség ellenére. El is kaptak egy pakisztánit, akinek valószínűleg nincs köze a merénylethez. Most olvasom az indexen, hogy megindult a hajsza a valódi merénylő felkutatására Berlinben. Így pár nappal a merénylet után ezt vicces olvasni.

A TEK egy jól felszerelt, de rosszul vezetett csapat. Sokszor blamálják magukat, nyilván a parancsnok nem az esze miatt került a szervezet élére

@poszt
"A várost telerakták harckocsikkal meg nyakig felfegyverzett TEK-legényekkel, az állami médiában úgy riogatták a lakosságot, mintha nem lenne holnap."

Állig felfegyverzett. A mintha nem lenne holnap szófordulat pedig roppant idegesítő, tudom, angolból fordította a szerző, de magyarul elég bénán hangzik. Az indexponthun szoktak ilyesmit leírni a firkászok, hogy trendik legyenek.
Válasz erre 

2016.12.22. 01:46:26

@öreg_répatorta: védőszemüveges.
Válasz erre 

lobster thermidor 2016.12.22. 03:12:20

A TEK nem hagyja magát félrevezetni egy ilyen nyilvánvaló provokációtól. A parancs az parancs, muszlim terroristát kell keresniük, egy piti hazai fegyveres rablás nem eset nekik.
Válasz erre 

lobster thermidor 2016.12.22. 03:12:20

A TEK nem hagyja magát félrevezetni egy ilyen nyilvánvaló provokációtól. A parancs az parancs, muszlim terroristát kell keresniük, egy piti hazai fegyveres rablás nem eset nekik.
Válasz erre 

cardiobascuralis 2016.12.22. 04:24:45

A BTR nem harckocsi, hanem mint a neve (BronyeTRanszpartyor) is mutatja, páncélozott szállítójármű.

@Könnyen elkaptuk, uram!:
@szombuda:
@öreg_répatorta:
Szerintem szedjetek valami humorérzék-javítót. A csávó épp ironizált.
Röhej, hogy itt mindenki ennyire ideges, hogy ez sem esik le.

@kószák egyike:
@gtamascs:
Legyünk pontosak, tankja minden gépkocsinak van.
Amire te gondolsz, az meg harckocsi magyarul. A tank a háziasszonyszintű megnevezés.

@alien:
Mondjuk páncélosnak pont páncélos. Fegyverkezni a magyarban valóban állig szokás.
(Itt jegyezném meg, hogy összerúgni sem a port szokta a magyar, hanem a patkót. A port meg csak úgy rúgja, de nem össze, hanem összevissza. Jókedvében, mint:
Iszom a bort, rúgom a port,
Szeretgetem a szépasszonyt.
(Persze van, aki az első tagmondat utáni részeket felcseréli olykor, és a szépasszonyt rúgja a vakkomondorral.)

@karandash:
Na ja, nekem a felrobbant az internettől áll fel a hátamon a szőr, és simán olyanra is írják, amit 100-an néztek meg összesen, ebből 99 indexes, meg egy, aki kirakta a netre.
Az indexesek nem trendik, hanem ostoba, műveletlen faszfejek.

Ami a tenoristát illeti: órákkal később nehéz elkapni, bár a TEK mondjuk egy 5 házból álló zalai faluban is el tudta téveszteni a címet, ahova mentek (körúti robbantó), és egyre inkább úgy áll a helyzet, hogy nem a tettest fogták el, akkora blamának néz ki az ügy, mint a móri rablógyilkosságé, ahol elfogtak és elítéltek egy csávót (Kaiser Ede), aki a környéken sem járt abban a hónapban sem (más kérdés, hogy azért elkövetett annyit, hogy rárohadhatna a műanyag lakat, mire kiengedik, de gyilkolni nem gyilkolt).
Válasz erre 

2016.12.22. 04:44:13

Figyi poszter, a rablo nem kamionnal ment dohanyboltot rabolni, hanem egy maroklofegyverrel. Elobbivel hamarabb feltunt volna, nem csak a TEK-eseknek, ebben egyeterthetunk. Mellesleg, az utca embere csak oldalso nezetbol ismer fel egy pisztolyt. Kezben, lefele tartva felulnezetbol mar ez nem olyan biztos.
Harmadszor, ha zsebre teszi, eldugja kabat ala, maris csak egy atlagpolgarnak latszik.
Negyedszer, az atlagpolgar biztonsagerzete -megha hamis is- ettol erosodik. A latszattol.
Te meg hiaba irogatsz, hogy mi van a latszat mogott, az addig senkit nem fog erdekelni, ameddig valami nagy tragedia nem tortenik, a latszat ellenere, ugye.
Ez van. Ilyen Magyarorszag, ilyen az emberi termeszet. Hinni akar abban, hogy ez velunk nem tortenhet meg.
Remenykedjunk.
Válasz erre 

ebella 2016.12.22. 05:33:16

És hogy tudták volna megakadályozni, ha tízszer ennyien vannak is? Hogy lehet az ilyesmit megakadályozni, hogy bemész egy boltba fegyvert rántasz kirablod, elrakod a fegyvert, kijössz?
Válasz erre 

tpl 2016.12.22. 05:46:15

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: érdekes ertelmezés, mégha épeszű magyar nem így gondolja is.
Válasz erre 

tpl 2016.12.22. 05:56:47

Egy újabb ertelmetlen, gyűlölködő poazt. Az állami szolgálatban lévő fegyveres erők tagjait egy tisztességes országban nem fikázzák/gúnyolják, hanem tisztelik és támogatják. Elvegre is ezek az emberek akár az életük árán is megvédenek bennünket. Ezért koszonet jár a TEK-eseknek, Libsikéim. Shame on you Első Kétből.
Válasz erre 

n3spr3ss0 2016.12.22. 06:11:05

Ahol egy Bakondi főtanácsadó lehet,ott nem kell csodálkozni semmilyen baromságon.
Válasz erre 

megamedve 2016.12.22. 07:18:37

@Treff Bubi: hát igen, ez tényleg érdekes dolog. Elmegy tömeggyilkolni, majd az iratait otthagyja szépen előkészítve. Hmm.... teljesen életszerű ugyebár.
Válasz erre 

ebella 2016.12.22. 07:48:43

@megamedve: Mondjuk elveszthette a kamionossal való küzdésben, dulakodásban is, aki ugye ellenállt, bár többször megszúrta. Végül, már a tömegbehajtás előtt lelőtte. De attól ez valóban érdekes kérdés.
Válasz erre 

Dinkainka 2016.12.22. 08:37:13

@tpl: Én is segítettem már át egy fehér bottal közlekedő TEKes legényt a zebrán, szóval ne általánosítsunk! A TEKes legény is talál rablót, mint a vak tyúk magot, csak ritkán! A dzsediket könnyebb elkapni, azok nem futnak mint a nyúl
Válasz erre 

Netuddki. 2016.12.22. 08:40:24

Ez valóban a népek biztonságát szolgálja.
Mert mit csinál egy öngyi terrorista ha meglát a bevásárlóközpont mellett lévő TEKes ótót? Rögtön megindul benne a nyálképződés, és a helyett hogy bemenne a bótba robbantani, célbaveszi a harcjárműnek kinéző, terrorista figyelem elterelő eszközt és megpróbálja azt felrobbantani. Na, ez az igazi pisológiai hadviselés...
Válasz erre 

Netuddki. 2016.12.22. 08:45:21

@Dinkainka: Neeeeeeem! A dzsediket azért könnyebb elkkapni mert dzsediknek néznek ki. Az átlag öngyi tenorista meg átlagembernek néz ki ha el akar vegyülni, azt lehetetlen kiszúrni.

Mellesleg jobb helyeken a tenoristát arról szúrják ki, hogy megfigyelik, lehallgatják, így értesülnek róla ha akciózni akar.

Rosszabb helyeken meg az erődemonstrációval a plebset akarják terrorizálni, ha véletlenül eszébe jutna holmi lámpavas valamivel kapcsolatban. Mondjuk annak kapcsán hogy a farkasflóris a dutyi helyett újabb 1.3 milliárd elsikkasztanivaló közpénzt kap.
Hogya jó qrva tolvaj annyát az orbánnak!
Válasz erre 

mpl 2016.12.22. 08:52:48

@Ballib Cenzúrázók Réme 15a:
Keresd fel kezelőorvosodat, gyógyszerészedet, de sűrgősen :-))
Válasz erre 

Void Bunkoid 2016.12.22. 09:12:13

@Ballib cenzúrázók réme 21: "Hogy a Nyugatifényre nem tudok a többi nickemmel írni"...

Minek van neked ennyi nicked? Nem elég egy? Ha meg valahol kispadra tesznek, minek visszamenni másik néven, nem vagy képes felfogni, hogy ott persona non grata lettél, és a hóhér f*sza sem kíváncsi rád ott többé, akármi is legyen a neved? :)
Válasz erre 

Fikalnyik Eugén 2016.12.22. 09:44:10

Ezt kurvára benézték a szélsőbalosok mert a rablás a Törökvész úton volt a TEK-esek meg a Mammuthnál kilométerekre vannak.
Válasz erre 

Faszerkezet 2016.12.22. 10:02:47

Mindig imádtsam az ellenzéki újságírást. Ugyanis tökmindegy mi történik, mindenről lehet megfelelően beszélni.

Most kinnvan a TEK, miakurvaanyjáértvankinn.....

Ha nincskinn, Miakurvaanyjáértnincskinn......
Válasz erre 

Csaba121 2016.12.22. 10:16:21

@Faszerkezet: De mit tenne a TEK, ha terroristák lennének odakint??????
Ugyan azt mint a rablók esetében, SEMMIT, mert kb. ugyan annyira venné észre mindkettőt,
ez itt a probléma...
Válasz erre 

DONÁLD TRAMP 2016.12.22. 10:30:51

URISTEN ! Megy valami müsor az ATV-n, ahol a Vona Gábor megvalja a melegségét, és könyörög a balaoldali szavazoknak,hogy szavazzanak rá.
Válasz erre 

DONÁLD TRAMP 2016.12.22. 10:31:35

Közben már a Gyurcsánnyal beszélgetnek.
Válasz erre 

DONÁLD TRAMP 2016.12.22. 10:36:29

És már a Juhász Péterrel beszélgetnek, nem semmi hová keveredett a Vona.
Válasz erre 

Faszerkezet 2016.12.22. 10:46:44

@Csaba121:

Az, hogy a TEK kinnvan, az több dolog miatt van. Az egyik ilyen - bármennyire hihetetlen - de az állampolgárok megnyugtatása.

A másik az elérhetőség. Ha neadjisten történik valami, akkor közbe tud avatkozni. NEM, nem tudja megelőzni, pont azon okokból amit írtál. És nem, nem rakhatunk sima posztos rendőröket oda, mert nincsenek kiképezve erre.

Ez meg egy kretén hangulatkeltés balról, hogy az emberek félnek a TEK-től. Miért félnének??? Legalábbis én baromira nem félek tőlük.
Válasz erre 

bakkermann 2016.12.22. 11:13:21

Kiemelkedően nyomorult cikket sikerült írni. A TEK az állampolgárok biztonságérzete és az esetleges gyors beavatkozási lehetőség miatt van kint. Csak egy hülye gondolja, hogy a TEK-nek kellene a dohánybolt kirablásokat meg az éppen folyó sikkasztásokat, házasságon belüli erőszakokat, stb. is pusztán a jelenlétével megakadályozni.
Arról nem is beszélve kedves észosztó Nyugati Fény, a könyörögni igét egyes szám első személyben könyörgöknek ragozzuk. Általános iskola...
Válasz erre 

martineden 2016.12.22. 11:22:58

@öreg_répatorta: ,,Jól látom, hogy a TEK-es legény szemüveges?"...nem, csak a szemuveg szaran van a halokeszulek
Válasz erre 

martineden 2016.12.22. 11:23:33

@martineden: Hallokeszulek
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 1 2016.12.22. 11:38:13

Az egész éves alattamos álliberalista, álcivil, álmagyar és álnihilista támadások a nemzeti megmentő és migráns üldöző Orbán Viktor kormányunk ellen csak még jobban megerősítették bennünk a hitet, hogy a végsőkig ki fogunk tartani Orbán Viktor mellett. Most Karácsony előtt mindenki álljon meg 10 percre és mondja velünk a mi közös imánkat Orbán Viktorért és a nemzeti megmentő kormányának az örökké fennmaradásért:

HISZEKEGY

Hiszek az Orbánban
Hiszek minden szavában,
Hiszem, hogy NER-Magyarország
A legboldogabb kontinens az egész világban

Hiszek a Matolcsiban,
Hiszem hogy kétszer-kettő öt,
Hiszem hogy a magyar gazdaság
Fényévekkel jár az egész világ előtt

Hiszek a Rogánban,
Hogy megmérhetetlen a lakása,
Hogy az Ötkert saját zsebre el nem privatizálta,
Letelepedési kötvények offshore cégeibe a milliárdokat sose átjátszotta

Hiszek a Lázárban,
A családi összefogásban,
Még szép, hogy a dohányból jött dohányból
Egész Csongrád-megyét felvásárolta

Hiszek a Szíjjártóban,
Hogy a futsalosok hatalomra születtek,
A Tarsoly féle nemzeti keresztapák
Börtönbe nem mehetnek!

Hiszek a Kósában,
Minden makogásában,
Hogy neki is az égből pottyantak
A luxusingatlanok a két karjába

Hiszek a röghözkötésben,
Hiszek a tandíjban,
Hiszem hogy a magyar iskolás
a PISA tesztek legnagyobb bajnoka!

Hiszek a Századvégnek,
Hogy ők nem is pénzmosoda,
Hiszem hogy 5 milliárd kell hozzá,
hogy a Fidesz népszerűséget kimutassa.

Hiszek a Ráhelban,
Hiszek a Tiborcban,
A Flieres haverokban,
Az önálló lábon álló nem is családi strómanokban.

Hiszek a Gázszerelőben,
Hogy keze-lába tiszta,
Akárcsak a műkörmösnek,
És az egész fidesz nagycsaládnak

Az utolsó leheletemig hiszek az Orbánban!
A kommunisták, az EU, az EP, az ellenforradalmárok, a CNN, a Tavares, a Velencei Bizottság, a Soros, a Simicska, a norvégok, a liberálisok, a Kun Bélák, a migránsok, az álcivilek, a háttérhatalmak, a külső erők, a szoft púderek és a kvóták elleni harcában,
Hiszem hogy sose fog elfáradni,
Még a szentté avatása előtti órákban.
Sem.
Válasz erre 

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.12.22. 12:11:48

Apró hiba a post érvelésében, ami durva hazugságnak is elmegy, hogy a TEK ugye adott objektumokat védett, a rablás pedig nem ott volt. Innen pedig csak az derül ki, hogy a Nyugati Fény szerzője hazudik. Ellenzéki újságról beszél, de sem impresszum, sem névvel vállalt cikk nincs. Még a blogos nicknevet is elrejtik. Szóval egy anonim pártszócső, ami ebben a témában egy alapvető, egyszerűen ellenőrizhető kérdésben nyilvánvalóan hazudik és így szolgál politikai érdekeket.

Érdekes az, hogy ilyen torzítás akkor jelenik meg, akkor kerül címlapra, amikor a 4-es metró építése körüli durva korrupció felmerül. Olyan szerződéseknél amik végig kellett, hogy menjenek (nem lehetett csak úgy lecserélni őket) így amik bőven MSZP-SZDSZ vezetés alatt születtek és az akkori önkormányzati vezetés, az akkori kormány felelőssége az ügy. Ez a korábbi rekord korrupciót jelentő Alstom ügy után szintén nagyobb ügy, mint bármely mai korrupciós botrány.

A post kényszerű hazugsága (sokan olvassanak valamit ami másra mutogat) így akkor jelent meg, amikor arra szüksége van "ferikének". Igen érdekes az, hogy a hasonló esetek megelőzésének lehetetlenségét a legtöbben felismerik, így ilyen átlátszó faszsággal foglalkozik a névtelenséget választó szerző. Persze: A kommentelők is alapból "névtelenek", a visszakövethető nicknevet leszámítva. Meg a blog szerző e-mail címet, más megkereshető adatot is megtud. A tisztesség alapján a blog szerzőnek legalább nick nevet, a pénzt kérő "újságnak" impresszumban minden fontos adatot kellene villantania.

A pénzért, ellenőrizetlenül, névtelenül, nagy nyilvánosság előtt való hazudozás, rágalmazás kapcsán igyekeznek elbújni mindennemű felelősség elől, mert maguk is látják, hogy becstelenek, gerinctelenek. Remélem a szerző kedves szülei is látják, hogy a csemetéből ilyen gerinctelen alakot sikerült nevelniük. Mert ez az ő szégyenük, és nagyságrendileg nagyobb ciki, mint a TEK tevékenysége.
Válasz erre 

Francois77 2016.12.22. 12:39:03

Azért amikor a DK házi blogja nyomja az ígét, finoman emlékeztetnék a romagyilkosságokra. Meg a csendben maradtál volna... kezdetű örökbecsűre.
Válasz erre 

2016.12.22. 13:22:36

A páncélozott csapatszállítóban legalább a tekes legények biztonságban vannak, a vonulgatásuk másra nem jó.
Válasz erre 

2016.12.22. 13:32:36

@Válasszunk: Töki! Abban igazad van, hogy ennek a blognak a színvonala nem túl magas, sok hülyeséget leírnak, viszont a szadeszre, maszopra mutogatni, miközben 6 éve kiárusítjátok a hazát, tömitek a zsebeteket... 6 év alatt nem tudtátok elkapni az előző rezsim korrupcióval vádolható egyéneit? Mi a f@szt csináltatok eddig? Tudjuk, szájkarate meg a mutyizás..
Mára az állam = korrupció a képlet.
Legalább befognád a pofádat és sunyítanál, ha már haszonélvezője vagy az ország tönkretételének, de nem B+, te még kikéred magadnak! Szégyelld magad!
(persze nem szégyelled, mert a magyar adófizetők pénze az neked jár)
Válasz erre 

_ng_ 2016.12.22. 13:35:03

Én könyörgöm, te könyörgöl, ő könyörgik, ...
Válasz erre 

bakkermann 2016.12.22. 13:39:04

@_ng_: na ja
Válasz erre 

HorseFucker 2016.12.22. 15:07:56

@Ballib Cenzúrázók Réme 15a: Itt is ugatsz szar geci fideSS-es bértroll ? Meddig bírod még fasszopó ? A Vakondi is egy darab szar, mindig is az volt... Csak eljön még az idő amikor mind ott hintáztok a körúton a lámpavason....
Válasz erre 

HorseFucker 2016.12.22. 15:10:49

Lehet hogy csak simán TEKetlenek a tekesek ? :D :D:D
Engem persze szétvernének.... mert azt nem kunszt
Válasz erre 

KunnHalmiAgnes 2016.12.22. 15:43:53

Az emberek igenis jobban felnek a TEK-tol, Orban fasisztaitol, mint a szegeny menekultektol. Egyebbkent is nehany gazolas, robbantas, bele kell hogy ferjen egy varos eletebe.
Válasz erre 

Tblog 2016.12.22. 16:34:46

A cikkíró is ezzel foglalkozik és ez hozta az olvasókat is. Nem igaz?
Válasz erre 

Tomiko 2016.12.22. 16:51:25

@sakkosfx: Mondjuk a TEK nem csak terroristák ellen van kiképezve. Rendvédelmi szerv az is. Már eredetileg az lett volna. Ahol nagy a baj, oda persze egyenruhás küldenek.
Válasz erre 

Tomiko 2016.12.22. 16:53:26

@KunnHalmiAgnes: Kétségtelen, hogy ebben az országban még csak a TEK zaklatott igazán állampolgárokat, akik semmit nem tettek. A menekültek még nem törtek rá senkire tévedésből se :)
Válasz erre 

Tomiko 2016.12.22. 16:58:07

@bakkermann: Te lehetsz az egyetlen ember, aki biztonságot érez, ha TEK-est lát. Én inkább megijedek. Fekete barbi hadsereg. Vicces.
Válasz erre 

Tomiko 2016.12.22. 17:33:12

@Fikalnyik Eugén: jaj. A TEK csak kb. 100m-es körben hatékony?
Válasz erre 

Tomiko 2016.12.22. 17:35:14

@Alick: A lényeg, hogy nagyot szóljon, villanjon. Médiasereg ez nem más.
Válasz erre 

bakkermann 2016.12.22. 17:42:21

@Tomiko: Most akkor a Fekete Barbi hadseregtől félsz?
Válasz erre 

KunnHalmiAgnes 2016.12.22. 18:05:30

Ertsetek meg rohadt fasisztak. A MENEKULTEK KOZOTT NINCSENNEK TERRORISTAK.
Válasz erre 

cardiobascuralis 2016.12.23. 02:15:54

@tpl:
Lófaszt, seggfejkém.
Ezek nem állami szolgálatban vannak, hanem Fidesz-szolgálatban, azt a faszt védik, akinek derékig a seggében vagy. Ha egyszer kihúznád a fejed, még a te mákszem agyaddal is észrevennéd.

Kb. annyira tiszteletreméltóak, mint az SD vagy a Gestapo volt a hitleri Németországban.
Illetve annyira sem, mert azok bár fasiszták voltak, legalább értettek ahhoz, amit csináltak, GPS nélkül is odataláltak a címre, ahova kellett, a TEK meg GPS-sel sem. Egy olyan faluban, ahol összesen 5 ház van.
Válasz erre 

Tolesz 2016.12.23. 08:23:09

Egy kis fény azért kéne ennek a blognak. A pesti belvárosban parádéznak a TEK-esek, erre a II. kerületben rabolnak. És mi köze van a kettőnek egymáshoz? Majd a Vörösmarty térről átlőnek? Amúgy pedig nem a piti tolvajok miatt vannak a TEK-esek (amúgy tök értelmetlenül, ez nem vitás).
Válasz erre 

szaktatar 2017.01.12. 19:51:24

Feketepizsamások és bociruhások utcára küldése csak parasztvakítás. Egy idő után úgyis "haza mennek". Az egyetlen eddig bevállt "last ditch" szer:

www.kaliberinfo.hu/nap-kepe/terrorelharitas-3-szam-1-kulonbseg
Válasz erre 

szaktatar 2017.01.13. 00:04:07

@Ballib cenzúrázók réme 1:
Ámen. X-DDD
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard