Nyugati Fény

Gazember, aki a szándékos erőszakot mentegeti

Gazember, aki a szándékos erőszakot mentegeti

Hosszú idő után ítélet született Budaházy György és tettestársai ügyében.

Budaházy első fokon 13 évet kapott – ha a másodfok is rábólint, feltételesen sem szabadulhat. Bűnösnek találták társtettesként elkövetett terrorcselekmény, felbujtóként testi sértés és kényszerítés bűntettében, mindezt bűnszervezetben elkövetve.

budahazy-csintalan-schiffer.png

 (fotón: Csintalan Sándor, Budaházy György, Schiffer András)

A per középpontjában a Magyarok Nyilai nevű csoport állt, amelyet a vád szerint Budaházy azzal a céllal hozott létre, hogy erőszakkal megváltoztassa a kormány politikáját, és félelmet keltsen emberekben, lakossági csoportokban.

A vád szerint 2007 és 2009 között végigrobbantották az MSZP és az SZDSZ irodáit, valamint kormánypárti politikusok (többek között Szilvásy, Kóka, Hiller) házait. Gyurcsány gyerekeit egy időben golyóálló mellényben vitték az őrezred tagjai iskolába. Felgyújtották a Broadway jegyirodát, két melegbárt, valamint vascsövekkel félholtra verték Csintalan Sándort.

Nagyon fontos hangsúlyozni: nem az elkövetőkön múlt, hogy nem történt még nagyobb tragédia. Hogy nem égett benn senki a felgyújtott szórakozóhelyen, vagy Csintalan nem halt bele a fejére mért ütésekbe. De a gyilkolás esélye megvolt.

Na, ezekből a bűnözőkből kezd most nemzeti hőst gyártani a "jobboldali" és szélsőjobb legendárium, amely teljes egységbe forrt.

A megbomlott elméjű Schiffer András a szándékos terrorcselekményeket próbálja összemosni a 2006-os rendőri túlkapásokkal. SzemkilövETésekről sipítozik, mint Morvai Krisztina, miközben pontosan tudja, hogy ha történt is ilyen baleset, semmiféle parancs nem volt és nem is lehetett rá.

Történtek rendőri mulasztások és túlkapások 2006-ban, (ezekről a Gönczöl- és a Papp-jelentés tényszerűen beszámol) de ritka aljasság kell ahhoz, hogy ezeket a hibákat összemossuk Budaházyék előre eltervezett, szándékos terrorcselekményeivel.

Schiffer aljas hazugságát egyetértően osztotta meg a fél mandineres brancs, Stumpf Andrástól Skrabski Fruzsináig, akiket megmagyarázhatatlan okból még mindig „mérsékelt jobboldalinak” tartanak egyesek, miközben legtöbbször morvaibbak a Morvainál, bayerebbek a Bayernél.

Közös még bennük, hogy egy mukkot nem szólnak a 2006-ban megsérült több tucat rendőrről, meg arról, hogy a randalírozók az élet kioltására alkalmas betondarabokkal, utcakövekkel, Molotov-koktélokkal dobálták a rendőröket. Az nem fér bele a világképükbe.

Kaltenbach Jenő, a lovagkereszt-visszaadási hullám elindítója azt nyilatkozta a legfrissebb Magyar Narancsnak:

„valami olyan rettenetes gyűlöletkultúra kezd itt kialakulni, aminek a vége csakis az erőszak lehet."

Minden tiszteletünk mellett azt kell mondanunk, hogy a professzor úr egy dologban téved: a jövő időben.

Az erőszak már itt él velünk, néhány főkolomposát pont tegnap ítélték el első fokon.

A többiek szabadon folytatják az uszítást, vagy az uszítók és robbantgatók szerecsenmosdatását. Ők ugyanolyan gazemberek, mint akik bombát varrtak a focilabdába vagy véresre verték Csintalant.

Lájkolj minket a Facebookon is!

TUDTAD? A Nyugati Fény az olvasók mikroadományaiból működik.
Támogasd a valódi ellenzéki médiát!

86 komment terror budaházy györgy stumpf andrás schiffer andrás Tovább
Gazember, aki a szándékos erőszakot mentegeti Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
86 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Orbán akarja szétszakítani a Jobbikot Toroczkain keresztül Orbán akarja szétszakítani a Jobbikot Toroczkain keresztül
  • Újabb mocskos sztori bizonyítja: Orbán módszeresen vásárolja fel az MSZP-t Újabb mocskos sztori bizonyítja: Orbán módszeresen vásárolja fel az MSZP-t
  • Nem csak a Fidesz, de a "közvélemény-kutatók" is hatalmas pofont kaptak Hódmezővásárhelyen Nem csak a Fidesz, de a "közvélemény-kutatók" is hatalmas pofont kaptak Hódmezővásárhelyen
  • Gyurcsány tiszta erőből nekiment a Fidesznek: Ukrán nyugdíjcsalók, határon túliak szavazójoga Gyurcsány tiszta erőből nekiment a Fidesznek: Ukrán nyugdíjcsalók, határon túliak szavazójoga
  • Botka kiutálta Gyurcsányt az összefogásból: Külön listán indul a DK Botka kiutálta Gyurcsányt az összefogásból: Külön listán indul a DK

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3211665628

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Első Kézből: Gazember, aki a szándékos erőszakot mentegeti 2016.09.01. 12:52:01

Schiffer aljas hazugságát egyetértően osztotta meg a fél mandineres brancs, Stumpf Andrástól Skrabski Fruzsináig, akiket megmagyarázhatatlan okból még mindig „mérsékelt jobboldalinak” tartanak egyesek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rocky_ramone 2016.08.31. 15:24:23

Schiffer mindig is egy identitás nélküli, színtelen-szagtalan kamuellenzéki volt, aki megannyi kérdésben puszihaveri viszonyt ápolt a Jobbikkal. Lejárt szavatosságú nímand, szemétdombon a helye.
Válasz erre 

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.08.31. 16:56:49

@rocky_ramone: Igazad van, de mindjárt jön Birca és jól leballibáz téged.
Válasz erre 

NemodaBuda 2016.08.31. 18:10:01

Semmiképpen sem akarom a szándékos erőszakot helyeselni, de azért fel kell készülni ennek a szándékos erőszaknak a visszaverésére - erőszakkal is ! Most már éppen itt lenne az ideje, mert orbánék kezdenek felállni a rengeteg rendőrrel, tekessel, egyéb katonával meg magával a sereggel is, amelyik már nem az, amelyiket nem lehetett belföldön bevetni !
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2016.08.31. 22:47:56

Hogy Budaházy mennyire komoly terrorista, azt nem tudom megítélni, de engem inkább csak az érdekel, hogy hogy képes egy felnőtt ember hinni abban, hogy
1. egy politikus parancsot ad arra, hogy kilőjék egy tüntetőnek a szemét, holott minden ilyen atrocitás az ő népszerűségét erodálja. Egyetlen épelméjű politikus se akar mártírt csinálni az ellenfeleiből.
2. egy rendőr képes a gumilövedékkel egy mozgó ember szemét szándékosan eltalálni. Amerikai rendőröknél is csak minden harmadik golyó talál, de ha lőnek közben rá, akkor még annyi se, és azok kicsit többet gyakorolnak...
Válasz erre 

Francois77 2016.09.01. 00:23:28

Schiffer nem mosott össze semmit semmivel, csak felhívta a figyelmet, hogy ebben az ügyben végre van ítélet, még ha csak elsőfokú is, más ügyben meg a valódi elkövetőket nem ismerjük még mindig.
Válasz erre 

nnnnnnnn 2016.09.01. 11:22:33

ugyan, nem kell ez a gyűlölködés. budaházy egy szerencsétlen flótás. jót akart ő a magyar nemzetnek, ezért senki normális ember nem haragszik rá, más kérdés, hogy a törvény az bizony törvény, a cselekedeteinek kell lennie következményeinek is. nem kell őt gyűlölni ezért. mindenki tudja, hogy az akkor hatalmon lévő balliberális oldal milliárdszor több kárt okozott az országnak mint pár leégett lábtörlő.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.01. 11:32:31

Tudta?
Eddig Magyarországon az egyetlen meggyanúsított és /első fokon/ elítélt terrorista magyar.
Válasz erre 

Szalay Miklós 2016.09.01. 11:34:06

Akit kicsit közelebbről érdekelne a politikai (és gazdasági) bal- és jobboldal mibenléte, beleértve a szélsőségeket is, az ezt nézze meg:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid073

(A legfelső sor a kép tetején, "Bal oldal - Jobb oldal". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.01. 11:35:13

@$$$=$$$:
Normális ember nem hiszi el, hogy egy szándékos gyújtogató, robbantó, lakóházakba belövöldöző - azaz közveszélyokozó - "jót akart a magyar nemzetnek".
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.01. 11:37:12

@Francois77:
2006 kapcsán is volt több vizsgálati eljárás és ítélet, de egyik sem tárta fel a kapcsolatot a garázda csürhe és egy bizonyos politikai párt között noha kerülte erről nyilvánosságra adatok.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.01. 11:43:25

@István Tamasi: azért nem, mert a hallgatás mindenki érdeke.

olyan ez, mint a túlkapások: konkrétan beazonosítottak rendőri egységet, amely szadista módon, indokolatlanul és gátlástalanul vert ártatlan embereket. azért mondom azt, hogy egység, mert ugyan egy személy kilétét próbálták kideríteni, és azt a személyt bíróság elé állítani, de mivel nem vallottak egymásra, kollektív bűnösség meg ugye nincs, kénytelenek voltak elengedni a kérdést.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.01. 11:52:35

Schiffernek 2006 kapcsán telejesen igaza van.
Amit Gyurcsány parancsára Gergényi vezényletére művelt az azaonosító nélküli büntető brigád, az a legalja volt a demokráciának.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.01. 11:53:41

A másik meg, hogy Csintalan megveretésekor azok örvendeztek elsősorban, akik most piedesztára emelik.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.01. 12:00:31

Ez megvan ?

index.hu/belfold/2016/09/01/az_mszp_tamogatja_a_kormany_menekultkvota_elleni_harcat/
Az MSZP támogatja a kormány menekültkvóta elleni harcát
Az MSZP kész lenne támogatni a kormányt a kötelező kvóták elleni fellépésben abban az esetben, ha az Európai Unió valóban tervezne ilyen lépéseket, mondta Molnár Gyula pártelnök a Hír Tv-nek.
Válasz erre 

$pi$ 2016.09.01. 12:08:38

@Lord_Valdez: "1. egy politikus parancsot ad arra, hogy kilőjék egy tüntetőnek a szemét, holott minden ilyen atrocitás az ő népszerűségét erodálja. Egyetlen épelméjű politikus se akar mártírt csinálni az ellenfeleiből."

Elkúrta? :D

"2. egy rendőr képes a gumilövedékkel egy mozgó ember szemét szándékosan eltalálni."

Úgy, hogy órákon keresztül lövöldöz a tömegbe fejmagasságba.

"Amerikai rendőröknél is csak minden harmadik golyó talál, de ha lőnek közben rá, akkor még annyi se, és azok kicsit többet gyakorolnak... "

Nem is mondta senki, hogy minden lövedék talált.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.01. 12:09:34

@Ballib cenzúrázók réme 18: annyira nem létezik a probléma, és annyira álkérdés a népszavazási kérdés, hogy azért kialakítottak rá álláspontot:) én őszintén sajnálom az mszp-s szavazókat, nem lennék a helyükben.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.01. 12:13:39

@Lord_Valdez: tudod, rossz a nézőpontod.
1. nem arra ad utasítást, vagy javasolja, hogy lőjenek maradandó sebesülést okozva, hanem magát az akciót rendeli el.
2. gumilövedékkel sehol a világon nem lőnek fejmagasságban. ugyanis a gumilövedéknek nem az a célja, hogy maradandó sérülést okozzanak vele, ami fejen ugye elég könnyű.

de a legszebb az, amikor a Klubrádióban Bolgár a következő szavakkal mossa a moshatatlant: mi az hogy szemkilövetések? többesszámban? mikor csak egy maradandó sérült volt?
ja, hogy az egy az nem egyel több pont, mint amennyinek lennie kellene? a rendőrökön egyébként nem múlt, több szem is sérült, csak jó orvosaink vannak...
Válasz erre 

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.09.01. 13:06:31

@első kézből:
Schiffer Anna, Andriska nagynénje írta egy nyílt levélben Andriskának:
"Na, ez az, ami miatt szólnom kell! Sem dédapád, sem nagyapád soha nem értett egyet szélsőséges politikai véleményekkel, soha, semmilyen körülmények között sem lettek volna hajlandók jobboldali szélsőségesekkel együttműködni. Meggyőződéses baloldaliak voltak, és tisztességes meggyőződésük okozta a szélsőséges baloldaliak, de inkább a baloldali eszméket megcsúfoló politikai bűnözők általi meghurcolásukat.

Te Őket tagadod meg mindennapi politizálásoddal, nevükre, bennem hordozott emlékükre hozol szégyent!"

Van olyan leesett alma amit a disznók messzire hurcolnak el a fa alól.
Válasz erre 

szvsz 2016.09.01. 13:29:18

Ennyit a nagyondemokrata judeobolsevistákról. Tegnap még tapsikáltak neki, de ha ma már nem ugyanaz a véleménye mint nekik, akkor rögtön mocskos ősnáci lesz a kebelbarátból. LOL.
Válasz erre 

Ad Dio 2016.09.01. 14:16:01

Budaházy egy elmebeteg barom. Nekem cseppet sem fog hiányozni. Rohadjon a börtönben rá a műanyag lakat.
Viszont ő nem a betegség, hanem a tünet. A betegséget az akkori kormány terjesztette. A rendbontásoknak és az elkeseredés megannyi formájának a gyökere egy tehetségtelen, hatalomcentrikus kormányzat volt, amit Gyurcsány Ferenc neve "fémjelzett".
Válasz erre 

Ad Dio 2016.09.01. 14:26:15

@Lord_Valdez:

A "szemkilövetés" egy jelképes hivatkozás egy emblematikus esetre.

Senki nem gondolja komolyan, hogy személyesen Gyurcsány Ferenc odaállt volna a rendőrök sorfala elé, és kiadta volna a parancsot: "szemre menni. Az első kilőtt jobb szemért, vendégem egy sörre az elkövető".

A "szemkilövetés" utalás Magyarország demokráciájának legsötétebb óráira: azonosító nélküli rendőri vérengzésekre, attakokra, jogtalan előállításokra, szervezetlen, gyűlölet hajtotta tömegkezelésre, békés tüntetők szétkergetésére ÉS fej magasságban leadott gumilövedéke sorozatokra.

Mindezek oka pedig a miniszterelnök és a kormány emberi szavakkal kifejezhetetlen böszmesége volt.
Válasz erre 

aeidennis 2016.09.01. 15:14:58

Nem értem miért írtok "rendőrökről" 2006 okt. 23-a kapcsán. Ha beöltözök rendőrnek és kiállok a kiskörútra lövöldözni még nem leszek rendőr. Ahhoz az is kell, hogy azonosítható legyek mint rendőr. Akkor ez felsőbb utasításra nem történt meg, melynek az volt a célja, hogy a rendőrnek öltözött emberek következmény nélkül követhessenek el bármit.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.09.01. 15:28:22

"A megbomlott elméjű Schiffer András a szándékos terrorcselekményeket próbálja összemosni a 2006-os rendőri túlkapásokkal."

Schiffer egy barom.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.09.01. 15:30:31

@Ballib cenzúrázók réme 18: "A másik meg, hogy Csintalan megveretésekor azok örvendeztek elsősorban, akik most piedesztára emelik. "

Idézz egy ilyen örvendezést! Vagy megállípthatjuk, hogy csak dumálsz a levegőbe, ahogy szoptad.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.09.01. 15:31:27

@Szalay Miklós: kurva anyádba az állandó önreklámozásoddal!
Válasz erre 

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.09.01. 15:31:52

Schiffer András tízből kilencszer fején találja a szöget. Most is pontosan sújtott le a pörölyével.
Válasz erre 

xm95 2016.09.01. 15:32:26

Csak hogy értem, tehát akkor először felvonultak a mocskosrohadtszemet rendőrök Gyurcsanytol szemelyesen kiadott szemkilovesi paranccsal pl a tv szekhaznal, és várták a mit sem sejto, jóhiszemű, vétlen, jogaiért békés keretek között kiallo polgárokat, akik véletlenül jártak csak arra, sőt, segítő kezet akartak nyújtani a székház tűznek oltasaban és a büfé automatainak feltolteseben. Aha.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.09.01. 15:32:33

@$$$=$$$: " jót akart ő a magyar nemzetnek, ezért senki normális ember nem haragszik rá, "
Ja, az Iszlám Állam harcosai is jót akarnak az iszlámnak.
Te tényleg ennyire hülye vagy?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.09.01. 15:33:28

@rocky_ramone: "Schiffer mindig is egy identitás nélküli, színtelen-szagtalan kamuellenzéki volt, aki megannyi kérdésben puszihaveri viszonyt ápolt a Jobbikkal. Lejárt szavatosságú nímand, szemétdombon a helye. "
Egyetértek.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.09.01. 15:35:29

@xm95: És direkt balliba rendőröket osztottak oda, szemkilövésre kiképezve, akik kizárólag nemzeti érzelmű békés tüntetőkre lőttek, gyújtogatókra, kövekkel dobálókra véletlenül se.
Válasz erre 

dukeekud... 2016.09.01. 15:36:56

@Francois77: " mert ugyan egy személy kilétét próbálták kideríteni, és azt a személyt bíróság elé állítani, de mivel nem vallottak egymásra, kollektív bűnösség meg ugye nincs, kénytelenek voltak elengedni a kérdést."

Az orban kormany legnagyobb bune, hogy azokat a gyilkosokat nem allitotta birosag ele. Ha nem deritheto ki, akkor nyomravezetoi dijjat kellett volna felajanlani. Barmennyit. Mas jelentektelen ugyekben tobb szaz millios dijjakat tuztek ki, itt meg semmi sem tortent. Az ujkori magyar tortenelem legsulyossabb buncselekemenye tortent. Kb minimum 500 millio forinttal kellett volna inditani a verdijjat. De ha keves akkor 5 milliardra emelni.
Ennyiert biztos lett volna nehany ember aki elmondja az igazat.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.09.01. 15:39:00

@dukeekud...: Milyen gyilkosokról beszélsz? Ki halt meg? Már megint megittad a haverok elől az összes kannás bort.
Válasz erre 

gázóra ellenőr 2016.09.01. 15:40:31

@dukeekud...: Jól van! Megnyugszik a beteg! És legközelebb megbízhatóbb helyről szerezze be a drogját!
Válasz erre 

Netuddki. 2016.09.01. 16:00:06

Ellopták a Tévémacit, szemetek. Dupla ennyit érdemeltek volna...
Válasz erre 

morph on deer 2016.09.01. 16:20:10

@$pi$:
"Úgy, hogy órákon keresztül lövöldöz a tömegbe fejmagasságba."

Tévedés.
Ahhoz, hogy egy lövés találjon, a lövés irányán kívül még a cél hehyzetének van döntő szerepe.
Azaz: nem csak a golyó mehet fejmagasságban, hanem a fej is lehet abbsn a magasságban, ahol a golyó útvonalával épp keresztezik egymást!

A gyakorlatban:

Rendőr lődöz derékmagasságban, mert az úgy szabályos. Eközben a békés tüntető spontán felháborodása kifejezéséhez keresi a szavakat, de nem találja. Talál viszont kockakövet, a lába előtt hever! Ennek következtében,
ahhoz, hogy egy kockakő alakú véleményt a rendőrök közé lehessen zúdítani, fel akarja azt venni a földről, ezért aztán lehajol, közben fél szemmel figyeli az eseményeket.

Drámai végkifejlet:

A gumilövedék, ahelyett, hogy tökön találná a verbális kihívásokkal küzdő, bár véleménye kifejezésének vágya által erősen késztetett - egyébként teljesen ártatlan - tüntetőt, sajnálatos módon annak az épp övön aluli magasságban tartózkodó fél szemével találkozott..!

Így történt! Ki tudja?
Történhetett esetleg így is?
Hát hogyne, semmi sem szól ellene!

És ez akkor is előfordulhatott volna, ha csak megbotlik, meg akarja kötni a cipőfűzőjét, vagy nem is kockakőért, hanem pl. a szappanért hajol le...

Figyelmedbe ajánlom!
Meg a Morvai féle fékezett gondolkodású szakértőknek is, hogy bizony, nem csupán a röppálya egyik vége határozza meg, hogy egy kilőtt golyó mivel találkozik..!
Válasz erre 

$pi$ 2016.09.01. 16:39:22

@xm95: "szemelyesen kiadott szemkilovesi paranccsal pl a tv szekhaznal"

A tévé székháznál a rendőrség nem csinált semmit. Remegve végignézték ahogy pár tucat huligán szétver és felgyújt pár cuccot. Aztán egy másik napon, egy másik helyszínen egy másik tömegen jól bosszút álltak. Merthogy egy korrekt rendőrség ezt teszi: bosszút áll.

Gyurcsány saját bevallása szerint folyamatosan kapcsolatba állt az illetékesekkel és instruálta a rendőrséget, hogy mit és hogyan tegyenek. De persze akkor még nem kellett a demokráciáért aggódni, akkor még nem volt "súlyosan aggályos" a hatalmi ágak szétválasztása, mert akkor még a baloldal volt hatalmon és azoknak szabad.
Válasz erre 

$pi$ 2016.09.01. 16:44:05

@morph on deer: "azt venni a földről, ezért aztán lehajol, közben fél szemmel figyeli az eseményeket."

Fen vannak a neten a felvételek, folyamatosan fejmagasságban lőnek. Te meg mosdatod őket.
Válasz erre 

bakkermann 2016.09.01. 16:51:17

"A Gönczöl jelentés tényszerűen beszámol"...hahaha, ilyet is csak egy idióta írhat le.
Válasz erre 

gázóra ellenőr 2016.09.01. 16:53:58

@$pi$: Általában a puskát a fejmagasságba kell emelni ha célozni akarsz vele.
Válasz erre 

$pi$ 2016.09.01. 17:02:01

@gázóra ellenőr: "Általában a puskát a fejmagasságba kell emelni ha célozni akarsz vele. "

Nem is érted b+ miről van szó... :(
Válasz erre 

morph on deer 2016.09.01. 17:03:00

@$pi$:
"Te meg mosdatod őket."

Te meg megint nem olvasol, csak írsz?
Kaptál egy lehetséges változatot, és sehol nem állítottam, hogy így történt!

Lehetséges, így is történhetett.
Azt én nem láttam, hogy fejmagasságra céloztak volna. Az, hogy a fegyvert vállhoz tartva lő valaki, még messze nem jelenti azt, hogy a golyó ugyanabban a magasságban halad!
De gondolom, hogy a szakvélemények pontosabb képet tudnak adni ennél, akkor viszont elég egyszerű a helyzet.
Válasz erre 

$pi$ 2016.09.01. 17:07:27

@morph on deer: "Kaptál egy lehetséges változatot, és sehol nem állítottam, hogy így történt!"

Nappersze. Lehetséges változat, hogy épp azokat lőtték fejen, akik épp lehajoltak. De nem akarod védeni őket, mert te csak egy lehetséges változatot adsz elő. Meg nem is láttad, hogy hogyan lőttek, de a világért sem véded őket.

Ne nézz már mindenkit hülyének.
Válasz erre 

dukeekud... 2016.09.01. 17:19:58

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Milyen gyilkosokról beszélsz? Ki halt meg? "

Az a tanar, akit megvakitottak a Gyurcsany emberei, kesobb ongyillkos lett. Ezert nem tulzas gyilkossagrol beszelni. Es ezt a bunt sosem fogjak tudni lemosni magukrol a liberalisok, 50 ev mulva is emlekezni fog ra mindenki.
Válasz erre 

gyurmicsek 2016.09.01. 17:21:36

@$pi$: Te meg ott voltál és láttad a saját szemeddel a lövedéket, így te tudod azt is ki lőtt.
Akkor hol aprobléma? Nevezd meg és legyen vége ennek a szánalmas töprengésnek.
Válasz erre 

dukeekud... 2016.09.01. 17:22:41

@morph on deer: ELMEBETEG ALLAT VAGY !!!!!!
Video felveteleken egyertelmuen latszik, hogy fejre celoznak a gyilkosok.
Válasz erre 

gyurmicsek 2016.09.01. 17:26:12

@dukeekud...: Volt, aki azért lett öngyilkos, mert Orbánék elvették a rokkant nyugdíját. Meg ezer esetet lehetne előhozni, ergo minden politikus gyilkos?
Kb. 100 000 emberből 20 lesz öngyilkos egy évben nálunk, szóval sok gyilkos mászkál közöttünk.....
Válasz erre 

$pi$ 2016.09.01. 19:03:13

@gyurmicsek: "így te tudod azt is ki lőtt."

Nem mondtam ilyet. Nem mondtam, hogy tudom ki lőtt. Azt azonban lehet látni a felvételen, hogy lőttek és azt is, hogy hogyan.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2016.09.01. 19:19:56

Tisztázzuk, a tényeket, ugyanis a szerző több dolgot egymásra lapátolt, a nagyobb hatás, (közvélemény manipulálás kedvéért), ez ismert szónoklattani trükk, már a rómaiak is ismerték.

1, Ha Budaházy hazafi és elragadtatta magát, meg kell vizsgálni, hogy ki manipulálja ha idegen hatalmi kapcsolat nem lelhető fel, le kell hűteni ne forró önfejűsködjön, és ne garázdálkodjon értelmes ember és pont. Kapjon három hónap letöltendőt, három évre felfüggesztve, mint ahogyan a tanárverők is szoktak.

2, Szóba került Morvai Ildikó és Bayer Zsolt, tegyük fel a kérdést, Hazudtak-e? Ha igen tessenek bizonyítani! És kapják azt a büntetést amit Budaházy.

3, Kaltebach Jenő a lovag kereszt vissza adási hullám elindítójának és vazallusainak. Ha nem óhajtanak élni a magyar nép kormányának a kitüntetésével, rendben, de ez esetben a zsíros és jól fizető állami állásokról is mondjanak le, a verseny szféra, minden bizonnyal örömmel üdvözli ezeket a talpig becsületes karaktereket.

4, A gyűlölet beszédet viszont ha jól emlékszem Kertész Ákos kezdte el, pl. az anyázást. "Költő hazudj, de rajt' ne fogjanak", Arany Jánost idézem, mert ha a költő hazudik azt belehet bizonyítani. Ugyanis a hazudozásnak, pl. Marx hazugságainak van egy sajátossága, és pedig az, hogy sohasem válhatnak valósággá, azon egyszerű oknál fogva mert nem létezik, ezt pedig mi magyarok már egyszer megtapasztaltuk, amikor elmebetegek osztották az észt és az igazságot, rajtuk kívül senki sem érezte jól magát.
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2016.09.01. 19:40:01

@$pi$: @Francois77: @Ad Dio:
Ne, ne, ne! Én nem egy agymosott fideszes birka vagyok, aki bármit bevesz. 10 éve megy a duma arról, hogy a szemkilővető Gyurcsány szlovák/izraeli zsoldossokkal összeverette az ártatlan tüntetőket és szemeket lövetett ki. Még ez a két szerencsétlen is azon értetlenkedik, hogy a szemeket kilövető Gyurcsány miért nincs börtönben.
És akkor azzal jöttök nekem, hogy ezt nem is kell szó szerint érteni. Ne már! Ne, srácok, ne! Ennyire nem nézhetek ki hülyének. Ezt nem veszem be.

Egyébként, ha realisztikusan nézzük, akkor Gyurcsányt az ügyben egy dolog miatt lehet elmarasztalni, ez pedig az utána történő elszámoltatás elmismásolása. Az összes többi baromság.
Válasz erre 

$pi$ 2016.09.01. 20:28:39

@Lord_Valdez: "értetlenkedik, hogy a szemeket kilövető Gyurcsány"

Ő maga nyilatkozta, hogy folyamatos kapcsolatban volt a rendőrökkel és nagyon elégedett a munkájukkal.

Akkor mi a f@szt kell értetlenkedned? Megmondta b+, ahogy azt is megmondta, hogy hazudoztak. Miért van az, hogy soha nem hisztek neki amikor olyat mond ami kompromittálja?
Válasz erre 

morph on deer 2016.09.01. 20:33:49

@$pi$:
"Ne nézz már mindenkit hülyének."

A jelek szerint erre nincs szükség, megy az anélkül is..!

Nem láttam!
Na és?

Nálam ez nem vallásos meggyőződés kérdése, tudod?

Azt láttam viszon, amikor a rendőrök minden különösebb ok nélkül tahó módon beledolgoztak egy zászlóval a hátán álldogáló faszit az aszfaltba, míg társaik falaztak hozzá. Ezt láttam, meg azt ahogy a vérző fejű szemen talált személyt a mentőbe rakják - a fejre célzást meg nem.
Melyik rész nem világos?

Én ugynis, ha nem láttam, vagy egyéb módon nem győződtem meg valamiről, nem kezelem tényként - senkinek a kedvéért.

Ezért írtam, hogy "lehetséges változat" merthogy az!
Ráadásul nem mond ellent a te verziódnak sem, de nem az az egyetlen lehetőség, mint látod.
Válasz erre 

morph on deer 2016.09.01. 20:39:15

@dukeekud...:
"ELMEBETEG ALLAT VAGY !!!!!!
Video felveteleken egyertelmuen latszik, hogy fejre celoznak a gyilkosok."

Akkor nézegesd tovább, kis kedves, jó?

Bár a jelek szerint téged valahogy sikerült kihagyniuk, és valljuk be, ez súlyos hibának bizonyult...
Válasz erre 

kovier 2016.09.01. 20:49:48

Mondjátok már meg, hogy lehet ekkora idióta a mai magyar jobboldal... nak nevezett antiszociális lipótszökevény? Ti tényleg normálisnak érzitek magatokat, amikor mentegettek magyar terroristákat, gyűlölködő keresztlovagokat, közpénzlopást, csak mert jobboldali és a szocik ellen irányult? Tényleg ennyire hülyék vagytok, hogy van nagyobb bűn a társadalom ellen, mint a belső terror, és többszörös megosztottság, a mindenki gyűlöl mindenkit állapot? Bűnöző országot akartok? Tényleg ezt akarjátok, így kibaszni a saját kölykeitekkel? Hogy háborúskodó, gyűlölködő társadalmat hagytok rájuk? A bűn az bán, annak nincs oldalirányultsága! Azt akár bal, akár jobboldalról követték el, ugyanolyan szigorral és következetességgel kellene elítélni és üldözni! Mi már rég nem leszünk, de a gyűlölet, a terror migránsok nélkül is itt marad az utódainkra! Milyen erkölcsi magaslat az, hogy nem baj, hogy terroristaként garázdálkodtak, mert baloldali politikus ellen tették? Ez a legalja a politikának és az emberi kapcsolatoknak! Aki ilyet mond, az tényszerűen hazaáruló! Milyen erkölcsi érték az, hogy budaházi terrorizmusa rendben van, a verőemberes népszavazási kezdeményezés rendben van, Matolcsy köztörvényes közpénzlopása rendben van, de egy ellenzéki békés tüntetés az liberális hiszti! Ti a józan paraszti ész, az elemi emberi értékrend megcsúfolói, szégyenei vagytok! Az lenne a legjobb tényleg, ha az normális 7,5 millió kisebbség, aki nem ért egyet orbán politikájával, elhúzna ebből az országból, és élhetnétek ti boldogan a nagy kocsmai nihiletekben, míg meg nem ennétek egymást más ellenség híján! Semmi gond, pusztítsátok csak el az országot, a nemzetet... mindenki jobban jár majd! IQ negatív született bűnöző csürhe vagytok, nem jobboldal! Basszus de kiakasztottatok... Hogy közlekedtek ti, hogy az orrotokig sem láttok el?
Válasz erre 

Ad Dio 2016.09.01. 21:13:51

@Lord_Valdez:

Lordom. Maga nem fidesz ütődött, hanem valami más irányból sérült. De kérem, ez ilyen helyeken aligha meglepő. Rá se rántson.

A Gyurcsány nem csak hogy elfelejtette felelősségre vonni a gazfickókat, hanem véletlen még ki is tüntette őket. Fatális hanyagság, nemde?

Persze ez sem baj. Itt Abszurdisztánban mindenki úgy ütődött, ahogy neki tetszik. Ezt a bölcsességet egyébként Trebitsch-től hallottam. Mármint az igazitól. És neki azért elhihetjük, nemdebár?...
Válasz erre 

morph on deer 2016.09.01. 21:46:12

@Lord_Valdez:
"Egyébként, ha realisztikusan nézzük, akkor Gyurcsányt az ügyben egy dolog miatt lehet elmarasztalni, ez pedig az utána történő elszámoltatás elmismásolása. Az összes többi baromság."

Így igaz!
Csak szólok, hogy sehol normális helyen nem nézik tétlenül, ha a "hazafias" csürhe tankkal és utcakővel akar "véleményt" kifejezni..!

Azon lehet vitatkozni, gondolkozni, felháborodni, stb., hogy a rendőrség miért inkompetens és tahó módon reagált - bár az én tapasztalatom alapján valószínűleg azért, mert csak úgy tud - de azon nem érdemes hisztizni, hogy miért avatkoztak be a randalírozás megállítása céljából.
Mert az volt a kötelességük!
Meg okuk is volt rá!

A békés tüntetőnél pont volt egy megfelelő akkumulátor, és teljesen spontán úgy gondolta, hogy az épp békésen arra sétáló nagymamának és kisunokájának megmutatja, hogyan is működik..! Istenem, hát közben letarolt egyet s mást, megesik az ilyen..!
Nem?
Mi is történt a felelősségre vonása gyanánt?
Vagy a kődobáló fiatalokkal?

Csak például:
Amikor a G10 summit Svédországban volt (a kétezres évek elején)és az antiglobalizációs ifjúság összetörte a fél belvárost Göteborgban, az esti tüntetés ugyancsak kődobálásba fordult.
Amikor az egyik eltakart arcú hős fejbetalált egy rendőrt és az véres fejjel esett össze, a másik rendőr minden további nélkül lelőtte a "hőst", ahogy illik, éles lőszerrel. Több kő nem repült, mondjuk. A részletekre nem emlékszem, csak arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy a rendőrségnek sehol nem kötelessége tolerálni, ha rátámadnak.

Közben találtam anyagot erről, lehet tanulmányozni, meg a következményeket is:
en.m.wikipedia.org/wiki/EU_Summit_2001
Válasz erre 

Weißkopf 2016.09.01. 21:47:45

@$$$=$$$: "budaházy egy szerencsétlen flótás. jót akart ő a magyar nemzetnek". Bájos. Ha mondjuk egy ellenkező előjelű budaházy robbantgatna a mai kormánytagok, fideszes potentátok házánál, ajtajánál, akkor is ez volna a véleményed? Pedig ő tenne csak igazán jót a hazának.
Válasz erre 

Weißkopf 2016.09.01. 21:50:24

@morph on deer: "a rendőrségnek sehol nem kötelessége tolerálni, ha rátámadnak." Pontosan. Vagy ahogy Moldova György rendőrségről írott könyvében olvasható: aki kezet emel a rendőrre, annak el kell törni a kezét.
Válasz erre 

Weißkopf 2016.09.01. 21:57:30

@Kovicser: Qrvára igaz!
Válasz erre 

Francois77 2016.09.01. 23:02:58

@Lord_Valdez: neked kimaradt az elmúlt 10 év? csak hallottál róla, azt is keveset?
Válasz erre 

Francois77 2016.09.01. 23:15:05

@morph on deer: csak azért, hogy ragaszkodjunk a tényekhez, bár te hírből sem nagyon ismered őket, majd egyszer, ha találkozunk, bemutatom. de:

normális országban a rendőrség rendet tesz, aztán ha nagy a visszhang, kivizsgál, és ha történt visszaélés, akkor megbüntetik a szakmai felelősöket.

MAJD EZT KÖVETŐEN

valaki elviszi a politikai balhét, hogy ilyen előfordulhatott. Nem azt vallja be, hogy kézivezérelte a rendőrséget, hanem azt vállalja magára, hogy nem voltak a rendőrök száz százalékosan felkészülve a MUNKÁJUKRA.

olyan apróságokra már ki sem térek, hogy ha van két külön tömeg, akkor azt nem egymásba nyomom, hanem közé állok, főleg, ha csak az egyik balhés, a másik nem. viszont arra nincs magyarázat, amikor földön fekvő embert több rendőr elkezd rugdosni. ezt bosszúnak hívják mifelénk, és a bosszú nem keveredhet a szolgálattal.

a végére meg egy kérdés: ha kiállítok egy tankot, ami járóképes, egyébként, csak kiveszem belőle az aksit, akkor utána rá se nézek, mert elvan az magában? vagy egészen véletlenül volt ott mellette mindig 2 ember, csak elmentek pisilni, egymás kezét fogva közben?

na erről ennyit. térjünk át a kerék-Bárczy Szabolcs ügyre, hátha van itt 1-2 titoktudó, érdekelne, ki lesz a Dk 15-20 képviselője 2018-tól az ellenzéki padsorokban :)
Válasz erre 

morph on deer 2016.09.01. 23:55:13

@Francois77:
Elszámoltatással egyetértek, ezt kifejeztem felljebb.
Rendőrség szakmaiatlansága: ditto
Rendőri brutalitás: ami indokolatlanul történt ugyan magyarázható, de nem menhető.
Ezekről eddig is máre bben az értelemben nyilatkoztam.

Tank ügy nálam nem jön be. Se így, se úgy. Még jó, hogy nem sikerült lőnie az idiótájának...

A "rátolták" csúsztatás. Nem tudták megakadályozni, az súlyos hiba.

Az legalább olyan súlyos, hogy az ünnepség szervezőit többször és már jóval korábban is iformálták arról, hogy gáz van, küldjék másfelé a tömeget - de ez nem történt neg.

Az pedig a nyilvánosságra került telefonokból is egyértelmű, hogy a randalírozók szándékosan húzták rá a rendőröket az ünneplőkre.
Hozzánemértésre vall, hogy hagyták magukat.

Szóval a lényeges pontokban nagyjából egyet is tudnánk érteni.
A különbség ott van, hogy szerintem nem a vérszomjas farkasok törtek rá a gyanútlan bárányokra, hanem minimum ketten voltak a táncban, hibák tucatjaival mindkét részről.

Ennek az előrángatása qrvára nem segít az érdekelteknek, ezt lehet tudni előre.
Már persze ha nem ügyvéd az ember.
Válasz erre 

BéLóg 2016.09.02. 00:03:04

Mindig is tudtam hogy a Sifferi náci!
Válasz erre 

Francois77 2016.09.02. 00:15:48

@morph on deer: az erzsébet tér felől haladtak a rendőrök az astoria felé. a fideszes gyűlésről az embereknek merre kellett volna mennie, ha nem az astoria irányába?az erzsébet hídtól mentek hazafelé...

tudod, az a különbség a rendőr meg a civil között, hogy az egyiknek a munkája, hogy rend legyen, a másiknak meg a vágya. az a rendőrség ott megbukott. normális helyen vele bukik a teljes rendőri vezetés, a miniszterelnök pedig másnap. reggel.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.02. 00:17:03

egyébként én kezdenék megbarátkozni Schiffer személyével, mert szerintem záros határidőn belül köztársasági elnök lesz belőle. csakszólok :)
Válasz erre 

Bajer Zsolt 2016.09.02. 02:25:26

Szerintem még most sem lenne késő kideríteni, az emberekre lövöldöző rendörök kilétét.
Összeekéne fogni, összegyűjteni mondjuk 100 millió forintot és felajánlani annak aki hitelt érdemlő bizonyítékkal szolgál a tettesek beazonosítására.
Legyen az bárki, még ha maga is részt vett a lövöldözésben az se számít, a lényeg hogy elkapjuk azokat a férgeket. Ha 1 millió ember adna 100 forintot, vagy százezerren 1000-et, már meg is volna.
Pár száz millióért csak lenne valaki aki elmondaná az igazat.
Válasz erre 

2016.09.02. 03:10:53

@István Tamasi: Budaházy lehet, hogy terrorizmusért lesz bekaszlizva, de sok magyar szemében erkölcsi győztes vagy legalábbis nem egyaljas gonosztevő, hanem egy politikai fantaszta.

Közben meg a 90-es évekbeli olajmaffia és a 2006-os rendőrterror elkövetői szabadlábon vannak, sőt állami luxusnyugdíjat kapnak. Biszku is feldobta a talpát, mielőtt rács mögé dughatták volna.

Nem az a baj, hogy Budaházy-t lecsukják, hanem hogy másokat nem. Gergényinek és a rendőrterroristáinak az életfogytiglan is kevés lenne, de ők jó haverjai Pintérnek, megúszták. Ez bassza sok ember szemét, hogy gyakorlatilag nincs jobb és baloldal, hanem van egy üzleti-politikai elit, ami összezár, ha veszélyben a hatalma. Kóka, Gyurcsány, Gergényi és a többi Orbán fülkeforrdalma után is puhára estek, mert holló a hollónak nem vájja ki szemét... Gyurcsány is egy hasznos bolondja az Orbán-rezsimnek, amíg ő keveri a kakit a ballib oldalon, addig nem kell félnie Orbánnak az ellenzéktől.
Válasz erre 

2016.09.02. 03:16:48

@Weißkopf: Kelet-Európában, ahol moslékzabáló alemberek élnek jobbágyi sorban, ott nyilván így gondolkoznak. Ahol az emberek maguk választják a sheriff-et, ott nem az elnyomás szimbóluma a rendőrség. Sajnos a magyar rendőrség még mindig a tekintélyelvű horthysta és kommunista múltba fordulva próbál tekintélyt építeni. Ismerem a mentalitást, több rokonom rendőr, a felelősséghárítás, ügyek elkerülésének, lepasszolásának bajnokai, akik csak a korai nyugdíjig akarják kihúzni.
Válasz erre 

2016.09.02. 03:29:57

"Történtek rendőri mulasztások és túlkapások 2006-ban"

Na pont akkoriban ismertem meg egy akkor még rendőr tiszthelyettest (Pestre vezényelt vidéki, közrendvédelmis), aki akkor járt levelezőn rendőrtisztire, ő hencegett el kéjesvigyorral arról, hogy bármit megtehetnek, mert a parancsnokaik szabad kezet adtak és bevédik őket. Egy iszonyú nagy paraszt volt, vidéki talpas rendőr, akit felvezényeltek embereket verni Pestre. Ja és a túlóradíjuk nagyon magas volt, ezt külön imádta.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.09.02. 07:32:30

@dukeekud...: Te hülyegyerek! Lőttél már gumilövedékkel? Tudod milyen a röppályája? Ha 100 méterre akarsz a testére lőni, akkor a feje fölé kell hogy mutasson a fegyver csöve.
Buta seggfejj vagy!
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2016.09.02. 07:33:27

@Ad Dio:
Akkor most nézd meg pi válaszát és mond ismét, hogy nem kell szó szerint venni!
Válasz erre 

Ad Dio 2016.09.02. 07:56:31

@Lord_Valdez:

Lordom kérem. Mindenkinek joga van hülyének lenni. Neked is, nekem is meg Pisinek is. Neki különösen, minthogy természet adta képességei nagy jövőt jósolnak számára az élet ezen területén. Ez mit sem változtat a fennforgó tényálláson. Tudniillik. Értelemszerűen. Ez kézenfekvő.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.02. 10:04:18

@Francois77:
A polt féle ügyészség pedig azt nem volt hajlandó kivizsgálni - pedig számos bizonyíték került napvilágra - hogy a fitymasz nevű maffia bérelte fel a csürhét zavargásra.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.02. 10:13:26

@karandash:
- Komoly mentális kihívásokkal küszködik az akinek egy robbantgató, lövöldöző, gyújtogató banda vezére csak egy fantaszta.
- Valóban nagyon szomorú, hogy a 2006-os gyújtogató, romboló csürhe felbérlői a mai napig büntetlenül szabadlábon vannak.
- Biszku ellen a polt féle ügyészség több évnyi vizsgálódás után sem tudott több épkézláb vádat összehozni mint pár darab vadásztöltény engedély nélküli birtoklása.
- Szánalmas, hogy 8 év után is még mindig gyurcsányoz, miközben gyurcsány elleni vizsgálatba a polt féle ügyészségnek beletört a nemzetthy színű bugylibicskája.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.02. 10:44:55

@István Tamasi: 2006-7-ben még nem Polt volt a főügyész, és hidd el, mindent megpróbáltak, hogy a Fideszre húzzák a szervezést...
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.02. 10:53:01

@Francois77:
A sikertelen vizsgálat már polt ideje alatt történt.
Nem kellett "megpróbálni", mert adatok bizonyítják a fitymasz érintettségét a 2006-os zavargásokban és a kapcsolatait a fociultra kopaszokkal.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.02. 12:30:34

@István Tamasi: élj már kicsit a való világban :)

ha lett volna bármi kézzelfogható bizonyíték a Fidesz ellen, akkor 2010 előtt rájuk is verik a balhét, lételeme lett volna ez a baloldalnak, hogy ne legyen kétharmad.

ami meg a fociultrákat illeti: azok annak mozognak, aki fizet.
Válasz erre 

dukeekud... 2016.09.02. 12:56:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "@dukeekud...: Te hülyegyerek! Lőttél már gumilövedékkel? Tudod milyen a röppályája? Ha 100 méterre akarsz a testére lőni, akkor a feje fölé kell hogy mutasson a fegyver csöve."

1. Azonosító nélküli kék ruhás elmebetegek lövöldöztek, azok ott közönséges fegyveres bünözök voltak. Az is aki azonosító nélkül az utcára küldte őket.
2. Azokat a fegyvereket nem lehetett volna gumilövedék kilövésére használni, mert nem voltak engedélyeztetve.
3. A használt gumilövedék, úgyszintén engedély nélküli, és a gumilövedék gyártója, KIZÁROLAG katonai felhasznalásra engedelyeztette azokat.
4. A gumilövedekkel nem szoktak nagy távolságról találomra a tömegbe lövöldözni. Hanem KIZÁROLAG közelről (max 20 méter), egy támado CÉLZOTT megfékezésére használják,
nem pedig az ellenzék terrorizálására egy nemzeti ünnepen.
Ott akkor, nem rendőri túlkapás történt, hanem TERRORTÁMADÁS a lakosság ellen.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.02. 13:02:59

itt valaki korábban azt írta, hogy fej fölé kell célozni ahhoz, hogy fejen találjanak valakit. lehet. az viszont biztos, hogy a gumilövedéket acélpont megállítására használják, tehát lábra vagy max testre lőnek vele. de jellemzően lábra.csakmondom
Válasz erre 

2016.09.02. 15:10:55

@István Tamasi: 50 év múlva a Rongyos Gárdával meg az 56-os felkelőkkel, (a baloldal szemében terroristákkal) fogják egy lappn emlegetni Budaházyt. Nem én kívánom ezt, egyszerűen a magyar lélek ilyen, a korrupt hatalom ellen lázadók megszépülnek az utókor szemében. Nem Budaházy tetteire fognak emlékezni, hanem arra, hogy a Gyurcsány-Orbán hatalmi tengely ellen mozgolódtak. Gyurcsány meg a patkányarcú, érettségi nélkül rendőrtisztté tett Gergényi pedig sose mossák le magukról a szégyent. Ez a történelem ítélete. Lehet ez ellen habzó szájjal fröcsögni, de ezen semmi se fog már változtatni. Ezért se lesz már Gyurcsány soha demokratikusan megválasztva, egyetlen esélye egy fegyveres puccs vagy külföldi tankokon bevonulni Budapestre, mint anno Kádár. Orbán meg akármilyen korrupt, mivel elhárította a rapefugee áradatot, már nehezen fogják alapvetően rossznak látni őt az emberek.

Ez nem értékítéletva részemről és Budaházyt se mentegetem, egyszerűen felvilágosítalak, hogy hogy fog ez az egész kabaré lecsapódni a néplélekben.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.02. 17:16:53

@Francois77: Mégis csak jellemző, hogy melyik politikai csoportosulás bérel fel RENDSZERESEN kigyúrt, rövid hajú, rövid eszű verőlegényeket
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.02. 17:22:59

@dukeekud...:
- Enyhén szólva csúsztatás, magyarán hazugság, ellenzéknek titulálni a felbérelt csürhét.
- Na persze , a gumilövedéket katonai célra fejlesztették ki. hehehe Ez egy olyan geg mint a Kelly hősei filmben a festéklövedék a Tigris ellen. Ha megpróbálná elképzelni, hogy gumilövedéket használnak Afganisztánban a tálibok meg Irakban az ISI ellen, akkor nem írna ilyen ostobaságot.
SOKADSZOR ISMÉTLEM: Többszöri felszólítás után tömegoszlatásra használták a gumilövedéket, sőt fideszes vélemény volt, hogy az éles lőszer is törvényes lett volna.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.02. 17:25:01

@karandash:
Egyetértek, hogy budiházit és társait egy lapon/napon lehet/kell emlegetni - mint terroristákat - a rongyosgárdával.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.02. 17:31:26

@István Tamasi: bizonyítékokat is sorolod, vagy csak állítasz a vakvilágba?
Válasz erre 

2016.09.03. 01:37:25

@István Tamasi: látod, ezért se kerültök ti soha többé a hatalom közelébe (demokratikus úton), mert gyűlölitek azokat, akiktől elvárjátok, hogy rátok szavazzanak. Orbán egy tolvaj, de legalább annyi esze van, hogy nem nevezi habzó szájjal fröcsögve alembernek a szavazóit. Egy ország sincs a világban, ahol a hazájuk védelmében fegyvert fogott szabadcsapatokat gyűlölnék. Hozzáteszem, hogy itt a Rongyos Gárdáról beszélek, még mielőtt belemagyaráznád, hogy Budaházyékra értem...

Minden országban volt hasonló mozgalom, ahol területi változások történtek. Ahol volt még reguláris hadsereg, ott az vállalt szerepet. Sajnos Magyarországon Károlyi balfaszsága miatt egyetemistáknak, polgároknak, volt katonáknak kellett fegyvert fogni, hogy legalább Ausztria ne szaggathassa meg annyira a magyar nemzet testét.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.03. 08:03:06

@Francois77:
Ott vannak például az USA nagykövetség kiszivárgott táviratai/emailjei a fitymasz és a csürhe kapcsolatáról.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.03. 08:08:16

@karandash:
Persze orsós nem nevezi alembernek a szavazóit csak úgy kezeli őket.
A rongyosgárda tipikus terrorszervezet volt, a címeres nemzetáruló és nemzetgyilkos horthy fehérterrorjából nőtt ki.
A "magyar nemzet testének szaggatásárról" szóló tirádádban kifejthetnéd ugyan mennyiben járult hozzá Erdélynek Romániához csatolásában az, hogy a székely hadosztály elárult bennünket és átállt a románokhoz /két évvel Trianon előtt/?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard