Nyugati Fény

A sokszorosát tűrjük meghunyászkodva annak, amiért a lengyelek fellázadtak

A sokszorosát tűrjük meghunyászkodva annak, amiért a lengyelek fellázadtak

A Fideszt majmolja a lengyel kormány. Az ultrakonzervatív-populista Kaczynski-párt házelnöke kitiltotta a tudósítókat a lengyel parlamentből.

Januártól csak pár válogatott újságíró és kormánybarát tévé tudósíthat a Szejmből, a folyosókon pedig egyáltalán nem lehet kérdezni a politikusokat.

Korábban felmerült a gyanú, hogy a PiS mamelukjai sunyiban mások helyett is gombot nyomtak, ezért az újságírók elkezdtek jobban figyelni rájuk. Erre érkezett válaszként a "helyi Kövér László" húzása.

Nagyon hasonló történik egyébként a lengyeleknél, mint ami nálunk hetedik éve zajlik. Egy magát nemzetinek hazudó, gátlástalan populista párt megszállta az országot, fokozatosan építi le a demokratikus jogállamot. Most épp a független sajtót akarják korlátozni - vagyis valójában az emberek jogát ahhoz, hogy objektív információkhoz jussanak a kormánypropaganda helyett.

Az egyetlen különbség, hogy lengyel barátaink a jelek szerint nem tűrik lehajtott fejjel a nagyurak ámokfutását.

lengyel_tuntetes.png

A lengyelek tömegei - köztük nagy számban fiatalok - péntek este elbarikádozták a Szejm minden kijáratát. A rendőröknek könnygázzal kellett oszlatni, hajnali 3-ra sikerült kimenekíteni a főkolomposokat: Jarosław Kaczyński pártelnököt és Beatą Szydło miniszterelnököt. Az utcai tüntetések azóta is folytatódnak, pedig Lengyelországban sincs túl meleg december közepén.

Eközben nálunk egy hangos szó nélkül megtörténhetett hogy:

  • Az 5 milliós fizetésen tartott Matolcsy bicskanyitogató arroganciával pojácáskodott az őt kérdező újságírókkal, egyetlen kérdésükre nem volt hajlandó válaszolni.
  • Kövér László alpári stílusban leugatta az őt kérdezni merészelő riporterlányt
  • Orbán elzavarta a népszabadságos újságírót a sajtótájékoztatóról, majd a háta mögött le is sorosbérencezte
  • Az ifjú KDNP-s Hollik István válogatott jelzőkkel gyalázta a hatalmat ellenőrző riportereket
  • Kövér László kénye-kedve szerint tiltogat ki komplett szerkesztőségeket a Parlamentből, mintha az a saját szemétdombja lenne, és nem az ország háza, ahol tízmillió magyar sorsát befolyásoló döntések születnek, és ahonnan az újságíróknak joguk van tudósítani

Mindez csak az elmúlt néhány hét termése.

Egyetlen szerencséje a narancsos gazembereknek, hogy ezt kizárólag velünk lehet megtenni. Ha feleannyi életösztönnel és önérzettel rendelkeznénk, mint lengyel barátaink, itt már kő kövön nem maradt volna. 

Ha vicces kedvünkben lennénk, azt mondanánk: miután végeztek a lengyel tüntetők, átjöhetnének hozzánk is, hogy ne kelljen nekünk felállni a fotelből az X-Faktor és a Sztárban sztár mellől.

Ja, van még egy jellegzetessége a lengyel helyzetnek: ellenzéki pártok és civilek összefogva tiltakoznak a diktatórikus hatalom ellen. Felismerték ugyanis, hogy nem ellenségei, nem riválisai, hanem természetes szövetségesei egymásnak.

Nálunk persze nehéz lenne hitelesen a Parlament előtt tüntetni civileknek az ellenzéki pártokkal - amíg ez utóbbiak bent eljátsszák a demokráciát Orbán színjátékában.

A Nyugati Fény február óta (a kopaszbalhé napjától) követeli az ellenzéki pártoktól, hogy vonuljanak ki a Parlamentből. Ne asszisztáljanak az orbáni diktatúrához, ne tudja a Fidesz eljátszani a világ felé, hogy parlamenti demokrácia van Magyarországon, amikor nincs.

A DK képviselői (fél éves késéssel) meghallották a szavunkat, lemondtak a fizetésükről és kivonultak. A többiek (MSZP, LMP, Együtt) még mindig bent hajbókolnak.

"Köszönöm a szót, házelnök úr" - ebből a mentalitásból lótúró lesz, nem elszámoltatás.

Az általunk nagyra becsült Bodnár Zoltán, miután kilépett Fodor kamupártjából, azzal indokolta a döntését: olyan szintre jutott az orbáni önkény, hogy itt már nem a Fidesz ellenzékeként, hanem a rendszer ellenzékeként kell dolgoznia minden tisztességes embernek.

Mélyen egyetértünk vele - továbbra is az ekként gondolkodó emberek első számú médiája leszünk az országban.

Kövess minket a Facebookon is!

A Nyugati Fény az ország egyik legolvasottabb tényfeltáró és véleményblogja.

Függetlenek vagyunk a pártoktól, de határozott értékrenddel bírunk: a demokratikus jogállamban, a nyugatos értékekben hiszünk.

Egy öntudatos társadalomért dolgozunk, amelyik jól tájékozott a tényekről és átlátja az összefüggéseket.

Oldalunkat nem támogatják sem pártok, sem oligarchák. Kizárólag becsületbeli "előfizetőink" adományaiból működünk.

Ha fontosnak tartod munkánkat, támogasd a Nyugati Fényt - hogy legyen egy karakán ellenzéki újságod! A lehetőségekhez kattints ide.

48 komment tüntetés társadalom lengyelország demonstráció Tovább
A sokszorosát tűrjük meghunyászkodva annak, amiért a lengyelek fellázadtak Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
48 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Orbán akarja szétszakítani a Jobbikot Toroczkain keresztül Orbán akarja szétszakítani a Jobbikot Toroczkain keresztül
  • Röhejesen túlméri az LMP-t, ezer sebből vérzik Gulyás Marciék közvélemény-kutatása Röhejesen túlméri az LMP-t, ezer sebből vérzik Gulyás Marciék közvélemény-kutatása
  • Újabb mocskos sztori bizonyítja: Orbán módszeresen vásárolja fel az MSZP-t Újabb mocskos sztori bizonyítja: Orbán módszeresen vásárolja fel az MSZP-t
  • Itt a nagy szavazás: Botka László vagy Lattmann Tamás legyen az ellenzék miniszterelnök-jelöltje? Itt a nagy szavazás: Botka László vagy Lattmann Tamás legyen az ellenzék miniszterelnök-jelöltje?
  • Parádés öngól: Botka azzal hencegett, hogy sikerült összefognia Gyurcsánnyal Parádés öngól: Botka azzal hencegett, hogy sikerült összefognia Gyurcsánnyal

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4912054117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peter Götz 2016.12.18. 16:27:48

birka magyarország-ez a tény!
Válasz erre 

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.12.18. 17:03:13

@Peter Götz: Sajnos nagyon igazad van. A sok barom nem emelné fel a seggét, legfeljebb, ha a TV-t vinnék a nappaliból a betörők.
Válasz erre 

Mariann19 2016.12.18. 17:18:12

A Fidesz kormány láthatóan egy saját maga által kreált trónust állított fel magának, amelynek mesterséges magaslatából szemléli az országot, királyi parancsokat teljesít a mamelukok sisere hada.
Ennek szellemében pózolt Matolcsy is a parlamentben az újságírók kérdéseire adott cinikus, pökhendi stílusában, melynek valódi szüzséje akár a "Közöd?" is lehetett volna.
Ebben a primitív világlátásban láthatóan nincs tisztában Matolcsy fenegyerek /sem/, hogy amikor az újságíró kérdez, azonnal mögé kell képzelni 10 millió magyar embert. Ugyanis az újságíró az állampolgárokat képviseli, általa köteles beszámolni kvázi a magyar népnek a feltett kérdésekre.
Ezt a szellemiséget el kell tiporni a magyar közéletből, erre jó példa a napjainkban játszódó lengyel eseménysorozat, ahol már gyökereiben kívánják megakadályozni a média kizárását a közéletből.
Egy dologban nem értek egyet a posztban foglaltakkal, nevezetesen azzal, hogy a parlamentből való kivonulás a gyógyír a hazai zsarnoki hatalom megfékezésére. A lengyel ellenzék nem vonult ki, hanem elfoglalta a pódiumot, jelezve, hogy a hatalom nem kizárólag a kormánypárté.Ez a gesztus felbátorítja az embereket az ellenállásra, hiszen van hová és kihez csatlakoznia. A tömegpsziché, mint olyan, foglalkozik ezzel a hatással, érdemes kipróbálni.
Válasz erre 

megamedve 2016.12.18. 17:20:58

Igen, most is egytértek, a DK- s vonaltól eltekintve. Gyurcsány màr eljátszotta a direkciót.
Válasz erre 

balansz 2016.12.18. 17:24:30

Egyszer érdemes lenne elemezni, hogy az újságíróknak milyen felelőssége van abban, hogy a társadalom ilyen közönyös, és mindent különösebb zúgolódás nélkül tudomásul vesz.
Két példa, amiből kiderül, hogy mire gondolok.
Amikor Kövér kitilt az Országházból egy újságírót, akkor a többi nem seggnyaló kolléga miért nem szolidáris, miért nem mondja azt, hogy ezt már mégse, és miért nem hirdet bojkottot.
Vagy ahogyan az ellenzéki média kezeli az ellenzéki politikusokat. Nem emlékszem olyan esetre, hogy egy újonnan felbukkanó arcot három hónap alatt ne szedett volna szét a média, és nem a lakájmédiáról beszélek. Félreértések elkerülése végett: tudom, hogy sok középszerű megélhetési politikus próbálkozik, de talán egy kis türelmi időt csak kellene adni, nem pedig rögtön a betonba döngölni, ahogy kidugja a fejét. Meg állandóan azt sulykolni, hogy ez az ellenzék képtelen leváltani a mostani rezsimet. Aztán meg tágra nyílt szemekkel csodálkozunk, hogy az emberek közönyösek.
Válasz erre 

kheiron 2016.12.18. 18:12:54

@balansz:
"és nem a lakájmédiáról beszélek. "

Dehogynem a lakájmédiáról beszélsz (másfajta ugyanis nincs), épp csak az ellenzéki politikusok seggnyalóiról. :-)
Válasz erre 

HaD 2016.12.18. 21:19:23

Elvtársak! Foglaljuk el az iszkra nyomdát:)
Válasz erre 

Skankhunt42 2016.12.18. 22:30:23

jajajajaj párszáz tüntetőt szembeállítani a kormánnyal amelyik tarolt a választáson (mert ugye ott kell nyerni, nem az utcai hőzöngésben), röhej
Válasz erre 

millhouse 2016.12.18. 22:37:43

Azt a baromságot, hogy az újságíró az állampolgárokat képviseli, melyik filmben láttad?
Az ilyen újságírót úgy baszná ki a gazdája, mint azt a bizonyos macskát. Az összes média a tulajdonosainak az érdekeit képviseli. Pont.

Ezzel az agyrémmel szemben amit itt összehordasz, az országgyűlési képviselő tényleg az állampolgárokat képviseli. Érted, képviselő-képvisel. Megvan? Az újságíró mögött a gazdáin kívül nem áll senki, ennyi.
Szívesen.
Válasz erre 

morph on deer 2016.12.18. 23:21:58

@HaD:
"Elvtársak! Foglaljuk el az iszkra nyomdát:)"
Francokat szivi!
Előbb az Aurórát szidolozzuk fényesre - a változatosság kedvéért Viktorka alfele helyett - megpróbálunk elsütni valami ágyút is rajta, majd kiisszuk a sárazsadányi pincészet készleteit, csakúgy, mint 99 éve Péterváron!

Kit érdekel itt ennél több, de őszintén?

Nem úgy, mint a hülye polákoknál, ahol még felbukkant pár visszamaradt darwini csökevény egy nálunk szinte már teljesen ismeretlen fejlődési rendellenességgel!

Ezt 'gerinc'-nek hívták régebben egyébként, csak a fiatalok kedvéért, akik még nem találkoztak ezzel az idejétmúlt fogalommal.

Mert köszönhetően tévedhetetlen vezérünknek mi már rég meghaladtuk ezt a primitív állapotot!
Bizony!
Nálunk már olyan sokkal korszerűbb anyagok vették át az idejétmúlt 'gerinc' szerepét, mint a 'takony' meg/és/vagy a 'geci' - amit egyes tanultabb, azaz nem Hoffman Rózsa emlőin nevelkedett - avítos személyek még mindig 'sperma'- ként aposztrofálnak...

A lényeg mindenképpen az, szeretett NER-társaim, hogy mi már nem süllyedhetünk olyan mélyre, mint a lengyelek, akik még a "libsizmus" világméretű - egyébként Tusványoson kezdeményezett - bukása után is képesek kiállni a jogaikért és a sajtószabadságért!

"Nem, nem, soha!" - nem fogunk ellenszegülni az orbáni akaratnak és ellenállni a cselédsorba taszításnak, hiszen nekünk ez a jó, és már a Viktor is megmondta, hogy nekünk a legjobb..!

Szóval mi nem fogjuk követni a lengyel példát, ha a fene fenét eszik, akkor sem!
Mást meg lassacskán amúgy se tudna...
Válasz erre 

pamut 2016.12.18. 23:27:58

Valóban elkeserítően meghunyászkodó a magyar, mintha szinte kérné hogy nyomják el, alázzák meg, uralkodjanak felette.

Pláne ha a nemzeti identitásunkhoz mérjük (=lázadó, szabadságszerető, kurucos nemzet), konkrétan pont az ellenkezőjét bizonyítjuk. Valszeg a nemzeti önkép eleve hamis, jobban belegondolva 1848 és 1956 két kivétel volt a majdnem folyamatos ezeréves elnyomásban, és ezeket is pár maroknyi pesti libsi robbantotta ki.

Azért tegyük hozzá, mert úgy korrekt, hogy az is belejátszik ebbe, hogy Orbán a lopáson túl egy dolgot tanult még ki: a göbbelszi agymosást. Ehhez, ezt el kell ismerni nagyon ért.

Olyan szinten építette ki az uszítás és gyűlöletkeltés infrastruktúráját, és a hívei ezzel való szellemi és főleg érzelmi rabságban tartását, ami az egész EU-ban példátlan.
Ha az intézményesített karaktergyilkosságra adnának Nobel díjat, Orbán kapná meg elsőként.
Ha troll-seregek felállítására és azokkal minden ellenségesnek ítélt kezdeményezés (vagy blog) szétveréséért járna egy csillag, Orbánnak már egy egész galaxist adtak volna.
Ha Orwell élne, a magyar tapasztalatokra építve megírhatná az Új 1984-et.

Szóval amikor összevetjük a lengyel és magyar helyzetet, ne felejtsük el hogy a lengyel kormányzó gecik egész biztosan sokkal kevésbé értenek az aljassághoz és leszalámizáshoz és a totális hazudozáshoz mint a mi kis dúcsénk.
Válasz erre 

Mariann19 2016.12.18. 23:40:21

@millhouse:
Nem sok fogalmad van az újságírás mibenlétéről, jobb lett volna, ha hallgattál volna. Továbbra is állítom, hogy az újságíró az állampolgárok tájékoztatására predesztinált, egyben a feltett kérdései úgy értelmezendők, mintha az állampolgárok sokasága tette volna fel azokat.
"Az újságíró mögött a gazdáin kívül nem áll senki." - mondod.
Öcsisajt! Ezt a te gazdáid teszik, akik kizárólagos tulajdonlást szereztek szinte az egész médiában. Ők azok, akik zsarnok gazdaként diktálják a tempót, mert annyira nem hülyék, hogy ne tudják, a média hatalom, egyben eszköz is a dezinformációkra, a torz szellemű befolyásra, undorító orientációra. Azonban ez nem az újság műfaja, hanem a diktatúra egyik megjelenési formája. Nem feltételezem rólad, hogy az általam leírtak összevetésében érzékelnéd a különbséget, de ha csak egy morzsányi is eljut az agyadba, máris okosodtál.
Dixi!!!
Válasz erre 

odamondó 2016.12.19. 00:21:10

Ja mert a nem közömbös lengyel el fog érni bármit. Pár nap után hazamennek...

Továbbá mindenhol a fiatalok szervezii az ellenállást. Na azok már Londonban vannak vagy tervezik, hogy mennek. Minek tüntetni akkor...
Válasz erre 

HabonyArpad 2016.12.19. 00:58:06

A cia ugyanazt a forgato konyvet hasznalja, a Lengyeleknel, amit nalunk is.
A helyi libsik amerikai segitseggel probaljak megbuktatni a nemzeti kormanyukat.
Válasz erre 

Albert Ejstejn 2016.12.19. 02:07:58

@Mariann19:
"Továbbra is állítom, hogy az újságíró az állampolgárok tájékoztatására predesztinált, egyben a feltett kérdései úgy értelmezendők, mintha az állampolgárok sokasága tette volna fel azokat."

Ez egy röhejes hazugság.
Az ujságírok döntő többsége mostanra külföldi titkosszolgálatok által pénzelt zsoldos, akik harci tevékenységet hajtanak végre. Kormányokat buktatnak, választásokat csalnak el hamisítanak meg, és minden modon dezinformálnak, zavart keltenek az adott közöségben, ahol müködnek.
Ma már nem fáklya vivők, hanem az ellenség előretolt hadoszlopai.
És ezért teljessen indokolt a gyanakvás, minden magát ujságíronak mondó személlyel szemben.
Mint ahogy civilszervezetek is, nagyrészt előretolt helyörségekként, titkos ellenséges bázisként tevékenykednek.
Válasz erre 

millhouse 2016.12.19. 02:26:10

@Mariann19: Ne haragudj, de nehéz nevetés nélkül olvasni, te valami álomvilágban élhetsz. A sajtómunkások nem valamiféle Grál lovagok, hanem magántársaságok alkalmazottai, akik a tulajdonosok elvárásainak próbálnak megfelelni. Egyáltalán nem állítom, hogy ez nem egy legitim hozzáállás a részükről vagy ilyesmi, csak kezeljük már a helyükön őket az isten szerelmére.
Egy országgyűlési képviselőnek ezzel szemben papírja van róla, hogy ő állampolgárokat képvisel.
Az újságírónak nincs ilyenje. Bocsánat, de ennél érthetőbben nem lehet ezt elmagyarázni.
Válasz erre 

2016.12.19. 02:57:42

@Peter Götz:
„írók, politikusok, mindenfajta újságok riporterei, röviden irodalmi ügynökök úgy a szocialista mozgalomban, a fenekük pedig a német sajtón ül. Minden újságon rajta tartják a kezüket, és elképzelheted, hogy milyen émelyítő az, az irodalom, amit ez eredményez.” Ez az egész tabuval védett világ, Michael Bakunyin

Liszt véleménye

„Birtokba vették a szépirodalom és az újságírás terét. Mint sáskasereg rohanták meg a sajtót, hatalmukba kerítették az időszaki iratokat, magukhoz ragadták a gondolatok vezérlését, s meg fészkelni látszották magukat a közvélemény-árulásban.
Ha nem tudnánk, hogy egy gyökerű, hazugok vagytok!
Válasz erre 

2016.12.19. 04:45:47

@Skankhunt42: az azért vicc, hogy a sajtót kitiltják mindenhonnan, szarba se veszik a kérdéseiket.
Én tudom, hogy minden média propaganda, de miért csak a kormánypropagandát toló "újságíró" kérdezhet kormánypárti politikusoktól?

Nem vagyok egy DK és Gyurcsámypárti figura, még mielőtt...
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.12.19. 05:53:03

'Nagyon hasonló történik egyébként a lengyeleknél, mint ami nálunk hetedik éve zajlik. Egy magát nemzetinek hazudó, gátlástalan populista párt megszállta az országot, fokozatosan építi le a demokratikus jogállamot.'

=sorosék ott is kikerültek a hatalomból és fájdalmasan ajvékolnak
Válasz erre 

megamedve 2016.12.19. 06:44:16

@pamut: így van! Ez a főgeci döbbenetesen mesteri módon tudja homályba dönteni a népet. Mondjuk azt azért tegyük hozza, hogy ehhez jó az alapanyag is
Válasz erre 

megamedve 2016.12.19. 06:48:28

@Albert Ejstejn: már a nicked alapján is sejtettem (gondolom jó sokat törted rajta az agyadat, miután átvetted a megbízó leveledet), de dumád alapján biztosak lehetünk benne: te is tag vagy a gecitengerben....
Válasz erre 

torró 2016.12.19. 06:51:22

A tisztelt újságírók mára átestek a ló másik oldalára. Méghogy a mi érdekeinket! Na ne röhögtessenek! Itt meg pláne nem érdemes fényezni magatokat. Itt net használók vannak akik ismerik a guglit. Érted? Információs sztráda lelkem! Meglátszik a zavargást keltők milyen anarchista jellegű dumával szednek össze kisebb tüntetésekre emberkéket. Akiket ha megkérdezel az utcán, azt sem tudja miről van szó. A lányom barátja az axelnél főszerkesztő, úgy hogy most nehogy valaki nekiálljon megmagyarázni nekem a dolgokat! A mai újságírás mottója, mindent lealázni, lehazudni, bemocskolni. Itt tartunk!
Válasz erre 

2016.12.19. 07:25:08

És mire mennek e lengyelek a nagy tiltakozással? Ott szopnak a hidegben és ennyi. Majd szépen hazamennek karácsonyozni és lenyugszanak. Ezekkel és lengyel barátaink vezetőivel is tök értelmetlen sztrájkolva beszélgetni. Amíg nincs polgárháború, addig minden így is marad!
Válasz erre 

midnight coder 2016.12.19. 07:29:40

És az megvan, amikor az MSZP kormány tiltotta le a HírTV-nek nyilatkozást ?
Nincs új a nap alatt elvtársak!
Válasz erre 

torró 2016.12.19. 07:37:59

@abcd1234:
Okos ember vagy te barátom! Már csak a polgárháború hiányzik nekünk. Egyáltalán végig gondolod a következményeket mielőtt ilyen hülyeséget leírsz? Ha annyira háborúzni van kedved , menj ki Aleppóba!
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.12.19. 07:45:31

lehet hogy a sokszorosát türitek annak ami miatt a lengyelek lázadoznak (de lehet hogy nem lázadoznak csak szeretnétek hogy lázadozzanak)

De ez semmi ahhoz képest amit a következő 6 évben lesztek kénytelenek eltürni. 6 év múlva pl. nem lesz MASZOP.
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.12.19. 08:20:22

5-6 éve még minket is próbált - sikertelenül - bujtogatni a soros média a legitim nemzeti kormány ellen

- IMF nélkül államcsőd lesz
- bankadó miatt elmennekabankok
- szupermarketadó miatt minden szupermarket CBA lesz
- rezsicsöki miatt lerohadavilág, nemleszáram
- diktatúra miatt NEMLEHETSZÓNI
- kerítés NEMJÓ, nemállítjameg az arabot
- kerítés NEMKELL, mert az arab jó, az arab rejtett GDP generátor

Mi. 6 év alatt látjuk, hogy semmi nem igaz abból amit a sorosmédia hazudozott. A lengyeleknek is meg kell érteniük ezt, hogy felvirágozhasson az országuk.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.12.19. 08:43:37

@torró:
Ezt a sok hülye háborúzni akaró barom honnan keveredik elő?

@ogli dzsí:
A faszomat másolod mindenhová a hülyeségedet? Már ezért is fizet a pártközpont ?
Válasz erre 

bandiras13 2016.12.19. 08:45:01

Nagyon hasonló történik egyébként a lengyeleknél, mint ami nálunk hetvenedik éve zajlik. Egy magát magyarnak hazudó, gátlástalan faji kirekesztő népcsoport megszállta az országot, fokozatosan építi le a demokratikus jogállamot. rózenfeld mátyás , rajk lászló, a ma is élő szellemi őrököseik díszes kompániája.

Aki uralja a sajtót, az uralja az emberek gondolkodását. Ami a TV-ben és az újságokban megjelenik, AZ VAN, amit a média nem ír meg, az nem létezik. Ebbe az internet kissé belerondít, de attól még mindig igaz.

A lengyel parlamentben áll a bál, és a felháborodás jogos, de mi van azoknak a céljaival akik utcára vitték a hasznos idiótákat? Ismerjük már az ilyen tüntetéseket, mikor pl a legutóbbit is kénytelenek voltak angolul megtartani, mert a spontán összeverődött tömegben alig volt aki értett magyarul:
index.hu/belfold/2016/12/03/ahmed_h._szabadulasaert_tuntetnek_a_blahan/
Válasz erre 

illiberális 2016.12.19. 08:51:09

Népszabadságos újságíró? Miért megjelenik még a Népszabadság? Legfeljebb az interneten ír blogokat az a hölgy akit elküldtek. Az más kérdés hogy ha még nem vonták be a regisztrációját akkor szerintem is hiba volt elküldeni. Ami a demokráciát illeti tökéletes demokrácia sehol sincs a fejlett Nyugaton a gazdasági elit irányítja próbálja befolyásolni a politikát meg a médiát(ne felejtsük el Trump maga is multimilliárdos és nem forintban) nálunk illetve Oroszországban és egyre inkább Lengyelországban és még sok másik Kelet Eu országban is a politika határozza meg kiből lesz, lehet gazdasági elit. Az biztos hogy nálunk a rendszerváltást követő első évek demokráciája a szabadrablásról meg az anarchiáról szólt ma legalább már anarchia nincs, erősen központosított irányítás egyszemélyi vezetés és tetszik nem tetszik de ez bizony segített abban hogy az ország kimászott abból a mély gödörből ahova a "demokratikus" Gyurcsány és társai irányították. Ezért fog győzni a FIDESZ ismét 2018-ban is a szavazó többséget nem érdekli Mészáros Lőrinc, Garancsi, Tiborcz, Népszabadság meg a többi, őket csak egy dolog érdekli legalább egy kicsit jobban és nagyobb biztonságban élnek(nem mindenki de a többség igen!) nem kell minden év végén azért izgulni hogy vajon milyen adó meg áremelés következik, a demokrácia vagy a demokrácia hiánya csak a Budai lakásaikban(Nem Pasaparkban!) unatkozó liberális elit meg ellenzéki politikusok vesszőparipája de egyre inkább azaz érzésem hogy igazából az ellenzéki politikusok sem akarják hogy Orbán (most) távozzon. Egyébként bárki szerint is elképzelhető hogy a JOBBIK összeáll az MSZP-vel meg Gyurcsánnyal?? Márpedig a JOBBIK nélkül esélye sincs bármilyen ellenzéki összefogásnak.
Válasz erre 

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.12.19. 08:54:32

Ettől azért egyszerűbb a helyzet.

A magyarok azért nem tüntetnek mert nincs rá okuk. Sokkal jobban mennek a dolgok, mint az elkúrók alatt. Csökken a munkanélküliség, államadósság, nőnek a reálbérek és a gazdaság.

Nyugi majd megyünk tüntetni, ha valamilyen oknál fogva, egy véletlen folytán az elkúrók visszatérnek a hatalom közelébe.
Naponta fogunk tüntetni ellenük, mert a hazaárulókat nem szeretjük !
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.12.19. 08:57:49

@bandiras13: 2014 előtt még az volt a téma hogy orbán náci, örülök hogy a szocik is észrevették h ez nem müxik és most akkor már zsidó marxista lesz orbán a 2018as kampányban....

hehe
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.12.19. 09:38:17

@dunántúli gyerek: dehogynem lesz maszop "elvtárs" viktor nem hagyja veszni az elvtársait, nehogy valami új erő kerekedjen a helyükön, ami megerősödhet, és kiteregetheti az ügynökaktákat, meg a többi maszoo-dk-fidesz koala által rejtegetett elvtársi dolgot.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.12.19. 09:40:21

@Legeslegalja: dehogynem szereted, te is hazaáruló vagy, amit a nagyon pártközeli jóelvtársi családi körben tanultál.
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.12.19. 09:40:40

@fidesz maszop dk egykutya: már most is ott van a Jobbik a maszop helyén, csak 2026 ra a maszop meg is szünik. 2022ben már nem jutnak be.

szdszes förgatókönyv, az élet írta
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.12.19. 09:42:19

@Legeslegalja:
Mondja egy orosz bérenc fizetett provokátor. Ha-ha-ha.
Válasz erre 

bandiras13 2016.12.19. 10:00:23

@BiG74 Bodri:
Ha már a fizetett provokátorokról beszélünk, érdemes megnézni ezt a spontán összeverődött tömeget, akik még magyarul se tudnak:
index.hu/belfold/2016/12/03/ahmed_h._szabadulasaert_tuntetnek_a_blahan/
Válasz erre 

exterminador 2016.12.19. 10:11:50

Milyen érdekes, minden blogon ugyanazok a kormánypárti trollok habzanak. Azért remélem, legalább rendesen megfizetik őket.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.12.19. 10:25:02

@bandiras13:
Nekem nincs szükségem nyalandó seggre akár angolul, akár németül, akár oroszul tolja nekem az igazságát.
És egyik oldal aljassága sem mentesíti a másik oldalt aljasságát.
Válasz erre 

pamut 2016.12.19. 10:37:44

@midnight coder:
Akkor a Hír Tv Orbán egyik trollja volt, politikai fegyvere, egyetlen céljuk a valóság kiforgatása, a hazudozás, rágalmazás, pont úgy ahogy ma a TV2, MTV, Echo, 888, meg a többi fideszes szennylap.

Persze tudom, neked mint fideszesnek az a Tv meg újság, amelyik orbán kezében egy hazugságfegyver.
És persze a mániákus szociásoddal legitimálod azt a szart ami most az országban folyik, kollaboráns bűnös vagy.
Válasz erre 

bandiras13 2016.12.19. 11:11:11

@BiG74 Bodri: Én beérném valódi magyar sajtóval, ahol idegen államok alapértelmezett polgárai nem juthatnak szóhoz. Magyar seggbe magyar lófaszt.
Válasz erre 

morph on deer 2016.12.19. 12:06:09

@Legeslegalja:
"A magyarok azért nem tüntetnek mert nincs rá okuk. Sokkal jobban mennek a dolgok, mint az elkúrók alatt. Csökken a munkanélküliség, államadósság, nőnek a reálbérek és a gazdaság."

Valószínűleg te sem fogod fel, ahogy itt még jónéhányan, hogy a lengyelek nem emiatt tüntetnek!
A jelenlegi tüntetés azért kezdődött, mert törvényt akartak elfogadtatni arról, hogy korlátozzák az újságírók/tudósítók/média mozgásterét és kérdezési szabadságát a politikusoktól a parlamentben.

Tehát nem a havi 0,9-1,6% - os nyugdíjemelés, vagy a plusz három milliárd, azaz háromezer millió a felcsúti hobbifocira, semmi ilyesmi!

Azaz az információs- és sajtószabadság korlátozása miatt, érted?
Furcsa, elhiszem, de van ilyen...
Válasz erre 

Mariann19 2016.12.19. 16:09:39

@Albert Ejstejn:
Bocsáss meg, de az a röhej, amiről te írsz. Valóságos, kémregénybe illő érveket sorolsz fel az újságírók hazai és nemzetközi szerepéről.Eközben eszed sem jut ennek a foglalkozásnak a valódi missziója, amely - sematikusan - a hiteles tájékoztatás. Jól lehet, működik az általad vizionált vagy vélt újságírás is pl. nálunk, a lakájmédiában. Azonban az már nem az újságírás ismérvei szerinti munka, hanem a hatalom szimpla seggnyalása.
Válasz erre 

Mariann19 2016.12.19. 16:35:44

@millhouse:
"Te valami álomvilágban élhetsz." Neked elárulom, hogy egy vagány, dörzsölt csaj vagyok, akinek a véleményalkotásban a racionalitás jelenti a főcsapást. Úgy látom, hogy te kizárólag gazdasági alapokra helyezed e tárgyban az érvelésedet, a munkaadó és munkavállaló közötti viszonyra. Az újságírás ennél több, mert etikai normák szerint kell, hogy végezze a munkáját. Eközben nemcsak kötelessége, hanem JOGA is van a hiteles tájékoztatásra. Ne a jelenlegi közmédiára jellemzőkre gondolj., amelyek kizárólag az állampolgári torz befolyás szándékában merülnek ki, mert ezek tényleg a gazda parancsait tükrözik. Ezt az állításomat híven alátámasztja az is, hogy ezt a terepet erőszakkal szélesíti a kormány az egyes médiák bekebelezésével annak érdekében, hogy a saját hatalmi érdekei mentén motiválja az állampolgárok véleményét.
Egyébként megköszönöm az előbbi válaszod korrekt hangvételét. Tényleg.
Válasz erre 

CsipkeRózsa 2016.12.19. 18:13:32

@lényeglátó: Válasz erre
 

lényeglátó
2016.12.19. 02:57:42

Te itt most zsidóztál?
Nem ők vették hatalmukba a sajtót. Orbánról és kormányáról van szó, ők a bűnösök. Még akkor is, ha neked jól esik egy kis zsidózás, a szó kimondása nélkül is.

Egyébként, ezt a gondolatot már máshol, máskor is leírtad, talán még bővebben is.
Válasz erre 

millhouse 2016.12.20. 03:15:15

@Mariann19: Miért kéne elhinnem, hogy a tulajdonosi elvárások kizárólag a közmédiáknál érvényesülnek, egy magántársaságnál pedig kizárólag a polgárok hiteles, etikus tájékoztatása lebeg a tulajdonosok szeme előtt, még akár az érdekeik ellenére is?
Ha már annyira demokraták vagyunk, akkor ilyen alapon én meg akár azt is gondolhatnám, hogy a kormány, amikor a közmédiát "kézivezérli" akkor csak érvényesíti a köz akaratát, hiszen a kormány hatalmának forrása mégiscsak a nép. Szemben a magánmédia tulajdonosaimnak hatalmával, aminek pedig a pénz.
Válasz erre 

Thrasher 2016.12.27. 10:31:22

az önfaszszopkodós bejegyzésnél meg lezártátok a kommentelést? :D
szánalmasan beképzeltek vagytok
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard