Nyugati Fény

Nyugdíjasok, ne dőljetek be Orbán alamizsnájának! Ezerszeresét ellopta a közösből és felelni fog érte

Nyugdíjasok, ne dőljetek be Orbán alamizsnájának! Ezerszeresét ellopta a közösből és felelni fog érte

Nyakunkon a választási kampány, Orbán elkezdte a hízelgést a legaktívabb választói rétegnek: a nyugdíjasoknak.

Bevált recepten ne változtass: 2014-ben a rezsihazugsággal simán repetázni tudott, most megint arra készül: némi odavetett alamizsnáért cserébe megúszhatja az elszámoltatást az elmúlt 8 év köztörvényes bűneivel.

A maffiakormány feje maffia-logikával gondolkodik: Lopj, amennyit csak bírsz, aztán a lopott szajréból dobj szét valamennyit és mindenki kussolni fog.

Üveggyöngyökért megvenni a nép szavazatát – ebben a műfajban már expert, és erre alapoz harmadszor is.

orban-rajongok.png

A Fideszben is látják, hogy a migráncsos hisztéria kifújt, nem tart ki 2018-ig. Az ügy magyar vonatkozásai amúgy is gyengécskék voltak, nem lévén célországa a menekülteknek. (Innen viszont százezrével menekülnek Nyugatra)

Szociális nehézfegyver kell tehát, hiszen a helikopteres pénzszórásnál semmit nem lájkol jobban a nép - gondolják most a Habony-művekben. Minimálbér-emelés a rabszolgáknak, ingyen virsli a nyugdíjasoknak Karácsony előtt.

Hogy érzékeltessük, milyen pitiáner parasztvakítás a 10 ezres virslipénz, egyetlen számot mondunk: Csak abból, amit a fideszes közvetítő cégek a letelepedési kötvénnyel kaszáltak, 40.000 forintot lehetett volna adni Karácsonyra minden nyugdíjasnak!

(120 milliárd forinttal és 3 millió nyugdíjassal számoltunk)

Most akkor tényleg vegyük ehhez hozzá a stadionépítést, a Mészáros Lőrincet, a Matolcsyt, vagy anélkül is érti mindenki, mire akarunk kilyukadni?

Nem az Orbán alamizsnájáért kell kezet csókolni, hanem mielőbb elzavarni ezt a köztörvényes bandát, és olyan kormányt választani, amelyik megszünteti a közvagyon törvényesített harácsolását. És akkor a nyugdíjasok nem négyévente csirkepénzt, hanem minden hónapban tisztességes nyugdíjat kaphatnának.

Az MNB számításai szerint egyébként 2,7% lesz az infláció, tehát Orbán 1,6 százalékos emelése vásárlóértékben nyugdíjcsökkentést jelent! Apropó, a 3000 milliárdos magánnyugdíj-vagyonnal mi van?

2018 a magyarok szellemi nagykorúságáról fog szólni. Intő példának ott a legutóbbi választás. Ezer forinttal olcsított gázszámláért a nyakunkon hagytuk a Fideszt, aztán mi lett belőle?

És akkor most a Rogán egy pár zoknijának áráért odadobnánk nekik az országot újabb 4 évre? Tényleg ennyit ér a becsületünk?

Ők meg közben megússzák, hogy százmilliárdokkal nyúlták le a saját népüket? Megússzák, hogy Azerbajdzsán-alsót csináltak egy demokráciából? Megússzák, hogy körözött bűnözőkkel bizniszelnek? Megússzák, hogy félmillió fiatalt űztek külföldre? Megússzák, hogy a komplett pereputtyuk gennyesre kereste magát az alattvalók pénzéből?

Reménytelenül önsorsrontók vagyunk, ha két ilyen ciklus után bármire felhatalmazást adunk a Fidesz-KDNP-nek. Nem folytathatják tovább a vadkeleti maffiatempót, nem úszhatják meg az elszámoltatást.

A hatalom közeléből is el kell kergetni a Fideszt – mert addig sem fejlődés, sem béke nem lesz ebben az országban.

Nyugdíjasok, ne dőljetek be Orbán alamizsnájának!

Kövess minket a Facebookon is!

A Nyugati Fény az ország egyik legolvasottabb tényfeltáró és véleményblogja.

Függetlenek vagyunk a pártoktól, de határozott értékrenddel bírunk: a demokratikus jogállamban, a nyugatos értékekben hiszünk.

Egy öntudatos társadalomért dolgozunk, amelyik jól tájékozott a tényekről és átlátja az összefüggéseket.

Oldalunkat nem támogatják sem pártok, sem oligarchák. Kizárólag becsületbeli "előfizetőink" adományaiból működünk.

Támogasd a Nyugati Fényt - hogy legyen egy karakán ellenzéki újságod! A lehetőségekhez kattints ide.

98 komment választás fidesz maffia orbán viktor manipuláció Tovább
Nyugdíjasok, ne dőljetek be Orbán alamizsnájának! Ezerszeresét ellopta a közösből és felelni fog érte Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
98 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Gyurcsány tiszta erőből nekiment a Fidesznek: Ukrán nyugdíjcsalók, határon túliak szavazójoga Gyurcsány tiszta erőből nekiment a Fidesznek: Ukrán nyugdíjcsalók, határon túliak szavazójoga
  • Jó reggelt kívánok, hány tüntetést is szervezett a Jobbik az elmúlt 8 évben? Jó reggelt kívánok, hány tüntetést is szervezett a Jobbik az elmúlt 8 évben?
  • Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát! Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát!
  • Leszakad az ember arca, amikor Botka vádol elvtelenséggel másokat Leszakad az ember arca, amikor Botka vádol elvtelenséggel másokat
  • Nem akarják összebotkázni magukat az értelmiségiek, bojkottálják a szegedi találkozót Nem akarják összebotkázni magukat az értelmiségiek, bojkottálják a szegedi találkozót

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4012008830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megamedve 2016.11.30. 05:40:21

Pedig sajnos be fognak neki dőlni simán.
Kész az új recept:
Magyarországon végre kezd beérni a polgári kormány rendkívül sikeres gardaságpolitikája, ezért a nyugdíjasok mind kapnak 10e Ft alamizsnát, és extra fél % nyugdíjemelést, a rabszolgák minimàlbér emelést, ami végig fog gyűrűzni úgyis az egész bérláncon, a nagy cégek tulajdonosai pedig pár milliárdot a zsebükbe.
Lehet károgni, de működni fog!
Válasz erre 

viragildi 2016.11.30. 05:53:12

Jesszus, ez a rinyálás már szánalmas.
Válasz erre 

Arthur Bloch 2016.11.30. 06:22:30

@viragildi: "rinyálás"? A tények makacs dolgok,mondják!!! Kecóka sajna egyből jó: jól ráérez a plebsz butaságaira!
Válasz erre 

viragildi 2016.11.30. 08:06:14

@Arthur Bloch: Marhaság. A választás valóban eldőlt, de azért, mert továbbra sincs kormányzó képes párt, amelyik legalább meg tudná szorítani a Fideszt. Tök mindegy mennyit kapnak a nyugdíjasok, vagy mennyivel emelik a minimálbért.
Válasz erre 

Arthur Bloch 2016.11.30. 08:25:02

@viragildi: Majd 2018-ban meglátjuk okoska!
Válasz erre 

gmihaly621 2016.11.30. 08:27:41

@Arthur Bloch: Van az a mondás, hogy "Egy tanú nem tanú" (Unus testis nullus testis). Nos, egy tény nem tény, több tény laza halmaza ugyan nem, de azok "állása" (tényállás), az már alkalmas a mérlegelésre. Ez a makacs hasonlat egy harmatgyenge firkászduma, amit mindig nagyon hatásos ripacskodással adnak elő firkászék, így annak jobban "bedől" az olvasó, mint a nyugger a belengetett emelésnek és utalványnak. Másfelől pedig, egy előrejelzés az egy dolog, de az utólagos számvetés fogja majd tisztázni, hogy mennyi is volt az annyi. Ha nagy lesz a balhé, esetleg lesz még nyögdíjkorrekció.
Válasz erre 

T.Jani 2016.11.30. 09:23:33

A nyugdíjasok és a talpnyaló élősködök a hivatalokban 1-2 ezer forintért simán eladják a gyermekeik unokák jövőjét, hiszen ők jól élnek, és van pofájuk azt mondani hogy el kell menni valamilyen termékkel házalni mert ő is úgy csinálja, hiszen havi 120-ból azért nem lehet megélni.
Ezeket visszaküldeném dolgozni a minimálbérért napi 12 órában, és utána ostorral hajtanám házalni!!!
Válasz erre 

ebella 2016.11.30. 09:27:34

Azért azt lássuk be, nem a nyuggereket kell előretolni. Aki dolgozik nagyon sok kevesebbet kap, mint a nyugdíjátlag. Az állami alkalmazottak közül is kétszázezer. (Nem a közmunkásokat értem, mert az még sokkal kevesebb.) Így maradjon örökre?
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.11.30. 11:49:22

@viragildi: Akkor mér Virág Ildi troll?...hehee...csak szarba van a gazdid....

tenytar.hu/igeretmero/oriasi_beremelest_akar_kormany_2017_tol

No csak no csak .--hogy hogy --ki vitte el a pénzt -- amit eddig nagy slungal bejelentettek azokat most vissza veszik -- erre mondta szegény édesanyám -- s-gget csinálnak a szájukból.
Rezső Becker Kedves munkavállalók számítsatok a BÉRCSÖKKENTÉSRE !!!
A szakmai bérminimum 161 ezer lesz januártól, ez középfokú végzettség esetén kötelező, pályakezdőknél is. Kivéve persze a pedagógusokat, ahol a középfokú végzettség mellett még a 3. kategóriában (6-8 év gyakorlattal) is csak 158 ezer.

9-11 évnyi szakma gyakorlattal viszont már havi 2 ezer forinttal többet kereshetnek, mint egy frissen érettségizett diákjuk!
Ennyit az "életpálya modellről".
Válasz erre 

Miklós Edelényi 2016.11.30. 13:51:09

T:JANI csak a saját nevedben beszélj !!a ledolgozott 44 év nem gyengítette a gerincemet!!igaz néha fáj de tartásomat megtartom1500forintér nem csókolok kezet egy gyenge jellemű miniszternek sem!
Válasz erre 

Tamer Link 2016.11.30. 13:57:02

Ez ám a kuruc hozzáállás! Abban viszont biztos vagyok, hogy a szerző nem nyugdíjas, hanem egy rettegő, aki fél a további Fidesz "diktatúrától"! Miért nem vették meg a választókat a régi kormánypártok? Miért nem adtak fizetésemelést a dolgozóknak? Hoppá!! De hiszen adtak és a kiáramló fedezetlen bértömeg évek során megrendítette az államháztartást! Miért nem adott Bajnai nyugdíjemelést? Miért vette el a tizenharmadik havi apanázst? Csak nem azért mert sz@rul gazdálkodtak? Most megy a rinyálás, mert a kormánynak van mozgástere és tud adni, de ehhez gazdálkodni kellett és nem ötletelni! Ameddig le nem váltják a kormányt ami diktatúrákban szokatlan- legalább ne sajnáljátok a nyugdíjasoktól.
Válasz erre 

MACISAJT 2016.11.30. 16:26:54

A nyuggerek akik a 2002-es választásokon beszopták lendvai ildikó néne 19 ezer forintos "csekkjeit" még élnek ? Mert akkor azt a trükköt a ballibák szerették..

Megsértette a jóhiszemű joggyakorlás elvét Lendvai Ildikó - állapította meg jogerős ítéletében a Fővárosi Bíróság. A szocialista politikus 2002-ben a „kormányváltó” szórólapján a nyugdíjasoknak ígért 19 ezer forintot úgy állította be, mint „Kártérítés jogcímén a polgári kormány által 1998 óta jogtalanul elvett összeg ellenértékét”.
Válasz erre 

Francois77 2016.11.30. 16:40:15

Azért a több pénzt eladni úgy, hogy szarul jár valaki, művészet lenne. Nem is fog sikerülni. nyomni a pánikot persze lehet, de az emberek egyre kevésbé hülyék. Az előválasztás meg úgyis pontot tesz a 2 nagyobb balos párt sorsára. De szép is lesz, mikor majd a fideszesek elmennek, és szépen leszavaznak a párbeszédesekre:) megteszik, amire a baloldal 6 évig képtelen volt: eltakarítják a szemetet;)
Válasz erre 

Pont Én 2016.11.30. 16:41:34

Pedig jó lesz ha megjegyzi a sok maszopos vén buzi, vége elvtársak.
Válasz erre 

sZulamith 2016.11.30. 16:46:12

Nem szabad elfelejteni, hogy sok nyugdijas szavazó, ilyen- olyan minőségben a Fidesz kormány pereputtya. Az viszont minden idős szégyene, hogy ahogy kezet csókol az idős nő. Az már csak hab a tortán, hogy a kormányfő megengedi.
A 10 ezer forintos utalvány is pénz, csak nem igy kellett volna adni. Az Osztrákok hozzáteszik a nyugdijhoz. A 100€ amit kapnak arányaiban kevesebb, de nincsenek is úgy rászorulva mint a magyar idős. Remélem a postások megbocsátják, és nem az időseken töltik ki a mérgüket:) Bizonyára lesz olyan, aki kevesebb készpénzért eladja.

Azt viszont remélem, hogy több százezret, meg a milliót kapó nyugdijasok át sem veszik, vagy odaadják rászorulóknak.
Válasz erre 

rovid 2016.11.30. 17:00:30

a képeket elnézve, van valami igazság Szalai polgármester elvtárs megjegyzésében!
Válasz erre 

pamut 2016.11.30. 17:09:45

Számokkal jössz meg logikával, fideszeseknek? :DDD ez mind libsi ármány!!! éjjenvikktór, ezt hajtogasd, ezt talán megértik...
Válasz erre 

János Póla 2016.11.30. 17:20:52

Addig amig nem közelítjük meg nyuhgdijjunkkal az EU-t, mivel oda tartozunk, addig ne higyjün ezzel kapcsolatban semmit Orbánnakse kormányának. A stadion épitései helyett inkább a sok szegény családokon és, a sok alacsony nyugdijjon segítettek volna, már lenne ok a támogatásukra. De igy?????? Ahogy ez ország népét ismerem, ujra sajnos orbánra fognak szavazni. Az egésszel csak egy gond van, hogy egyenlőre nincs egy határozott jellemű okos ember, aki igazán alkalmas lenne ezt az országot kivinni ebből a nagy rakás bűzlő szarból. Sajnos, egyre mélyebbre merülünk bele!!!!!
Válasz erre 

Narancsos kommunizmus 2016.11.30. 17:43:59

Azt a tízezres legközelebb oda lehet adni az orvosnak...
És ezt most nem az orvosok ellenében mondom.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.11.30. 17:45:54

@MACISAJT:

Hehee....Ekese,kocsobur,Aripeit....stb,Szabó Márk....fizetett FideSS troll......
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.11.30. 17:48:49

@csentecsa:

Bónusz +most elkezdődött a választásokra az osztogatás. Idejekorán, dehát a gyeplőt nem az utolsó egyenesben kell a lovak közé dobni, hanem időben. Jönnek a nyugdíjasok is, jövő héten felsrófolják a jövő évi emelést és ha nem érzik elégnek, jövőre megváltoztatják a rendszert, hogy magasabb lehessen a következő. Nagyon komoly pénzszórás jön jövőre.
..Na, tudjátok, hogy miértnyomta és nyomja szeretettminiszterelnökünk a rezsirizsát?
A rezsicsökkentés lenyomta az inflációt. A nyugdíjak karbantartása, ugyibár, az infláció mértékéveltörténik.
Namármost, hacsak 1 százalékkal kevesebbet kell emelni a nyugdíjakat, máris milliárdokat kaszál az állam. De ha csak ezt az egy százalékot kalkuláljuk,az a 150 ezer forint alatti nyugdíjaknál (megszorozva 12-vel) bőven fedezi a rezsicsökkentgetésekösszegét! Most csak azon töprenghetünk, hogy direkt így gondolták a fiúk a nyugdíjkérdést megoldani?
Egyszerűen zseniális.
Igen, én is úgy gondolom, hogy ez nagyon veszélyes - de próbáljuk egy kicsit elemelkedettebben nézni: sokan nem hittünk (az ún. liberális közgazdászok minden héten apokalipszist vizionáltak, emlékezzünk, pl. a kamatvágásoknál, különadóknál) abban, hogy ez működik és ennek m,ár sok éve. Szóval meglátjuk. Nem hiszek az OV által gazdaságpolirti8kának nevezett rövidtávú rögtönzéssorozatnak, szerintem ez nem gazdasági ideológia, hanem a tömény populizmus gazdasági alkalmazása - még egyelőre csakazért nem omlott össze amíg az EU végül is finanszírozza, amíg van honnan - pl. oktatás - elvenni, van honnan lopni, addig működik. Szpáhik "gazdálkodnak" így.
Válasz erre 

pioneer2016 2016.11.30. 17:58:51

Tellik a "virslipénzre", hiszen most tették fizetőssé a 86-os utat. Ne gondoljuk azt, hogy amit ad orbán, azt nem veszi el máshol. A lopott pénzből meg hülye lenne adni.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.11.30. 17:59:09

@rawmedia: Köszönjük, hogy ide szartál.
Csak szólok a cipőd szaros lett közben..hehee..A jobboldali értelmiség krémjét tetszik látni.És értelmes is felettébb.Az Ismerős Arcok daluk egyik sora dübörög folyamatosan a fülembe: "A hülyék mondják meg mi legyen". Sosem hittem volna korábban, hogy ez ilyen időkben is ennyire aktuális lesz.
A 1o ezer Ft-os utalvány egyszeri, nem épül be a nyugdíjba, a továbbiakban nincs nyoma! Ha ugyanannyival növelnék a nyugdíjat az bekerülne a bázisba és minden emelés annak %-val nagyobb összeg lenne!
A 10000 ft-os Erzsébet-utalvány minden nyugdíjasnak jól jön. Az is, hogy egy icipicivel több,1,6%-os lesz az emelés. A fene a randa természetemet, hogy az örvendezés közben is számolok. Az átlagnyugdíj 117.ooo ft. Ennek 1,6%-a kerekítve 1870 ft. Ha az egyszeri 1oooo ft-ot elosztom 12 hónapra, az a kerekítési szabályok szerint 830 ft. Együtt 2700 ft, Ha az idei karácsonyi ajándékot is beleszámoljuk, ennyi tehát a havi átlagnyugdíj növekedése. Az MNB saját számítása szerint jövőre az infláció 2,3%-os. Ha legalább ezt pótolni akarnák, az átlagnyugdíjasnak havi 2690 ft emelést kellene adniuk. És akkor még csak a pénzénél van, semmivel többet nem tud vásárolni. Tessék szíves tehát bespájzolni az Erzsébet utalványból egy évre, mert a nyugdíj csak ezt hozzászámolva nem veszít az értékéből. Csak tudnám, akkor hol itt a miniszterelnök által emlegetett gesztus, tisztelet és megbecsülés?! Ja! Megvan! A havi 10 ft különbözet a 2700 ft (emelés+utalvány) és az infláció miatt szükséges 2690 ft között. Hurrá! Dőzsölünk!
Ez aztán igazán gesztusértékű! Az ÁFA a szegények adója, a nyugdíjasok 3/4-e szegény. A kormány tehernek érzi az időseket, pedig ők itthon és teljesen elköltik a nyugdíjukat. Most a gazdasági növekedés szinte csak a fogyasztásból ered -beruházások jelentősen visszaestek - ebben nagy részt jelentenek a nyugdíjasok.Miközben "morzsákat" juttatnak a kisembereknek, ők gátlástalanul szétlopják az országot! Szerencsére nem mindenkit tudnak "hülyére" venni. Vannak még gondolkodni is képes nyugdíjasok. A felháborító az, hogy úgy tesznek,mintha kegyet gyakorolnának!
Vagyis a szokásos "Nesze semmi fogd meg jól!"-politika. Miféle 10000 forintos Erzsébet utalványról van szó? És hová kell rakjam a X-et 2018-ban?
Kétszer nagyobb nyugdíjemelés kell, nem egyszeri juttatás!
Nem oldja meg a nyugdíjasok egész évi anyagi problémáit, hogy az urizáló fideszes elit egyetlen alkalommal 10 ezer forintos juttatást ad abból a szajréból, amit egész évben maguknak összeloptak.
Ha a Fidesz valóban tisztelné a nyugdíjasokat, ezt az összeget minden hónapban megadná nekik. Ráadásul az Erzsébet-utalványból rezsit és gyógyszert nem is tudnak fizetni a nyugdíjasok.
A jövő évre ígért mikroszkopikus 1,6 százalékos nyugdíjemelés is csak a fele annak, mint amennyit a nyugdíjasok kaphatnának, ha az MSZP által javasolt nyugdíjszámítási módszer lenne érvényben! A magyar nyugdíjasok többet érdemelnek! Mert, csak példaként: a házastársi pótlék átlagos emelése 245 Ft/hó, baleseti járadékosoknak 415 Ft/hó, rokkant járadékosoknak 545 Ft/hó vagy árva ellátásnál 605 Ft/hó lesz január 1-től. ENNYI!!!
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.11.30. 18:07:19

Hááát dobtam vagy két hátast a tisztelt jobboldali "íkúvitézeken ",maradjunk abban :.aki nem érti ne babrálja.....menjen az anyja valahol várja..
Oszt mibül képzelik ezt az írtózatos nagy nyugdíjemelést?
Ja,gondolom a "Magyarország még jobban teljesít"...kamuból.....hááát lássuk a medvét!

Hogy én erre nem gondoltam... Most egész éjjel hálásan fogom ölelgetni könnyáztatta vánkosom (párnám, nem kívánt törlendő).

Jelentősen visszaestek az állami beruházások, amióta nem érkezik az EU-s pénz. A vállalatoknak köszönhető, hogy legalább nem két számjegyű a zuhanás.

Óriásit zuhantak a beruházások Magyarországon, amióta véget értek az EU-pénzekből finanszírozott projektek. A KSH friss adataiból kiderül: az idei első három negyedévben, amióta nincsenek uniós fejlesztések, 14,3 százalékkal estek vissza a beruházások. A legfrissebb három hónapos adatokban 9,3 százalékos a visszaesés a tavalyi harmadik negyedévhez képest, de csak a vállalatoknak köszönhetjük, hogy egy számjegyű a zuhanás.

A humánegészségügy és a szociális ellátás ágazata az egyik legnagyobb vesztes, ott egészen durva, 73 százalékos a visszaesés, amióta nincsenek EU-s pályázatok. A nagyobb államigazgatási fejlesztések közt ? a közigazgatás, a társadalombiztosítás, és a védelmi beruházások tartoznak ide ? 41, az oktatásban pedig 23 százalékos a visszaesés. Az is jól látszik az adatokból, hogy korábban mennyire sok EU-projekt foglalkozott a szennyvíztisztítással, hulladékkezeléssel és az ivóvíz minőségének javításával, ezen a téren csak ebben a negyedévben 79 százalékkal zuhant meg a beruházások száma.
hvg.hu/gazdasag/20161128_Brusszel_EU_beruhazas
Nadehúgy a sohasemhazudó sem gondolta.....Viktor ebből az erőlködésből az aranyeredből agyvérzés lesz..hehee..gyárthassátok a plakátokat heee..az mAgyar reformok ...majdcsakleszvalahúgy..
Válasz erre 

sZulamith 2016.11.30. 18:07:34

@csentecsa: Van egy címlapfotó is. Egy újszülöttnek minden vicc(fotó) új, ismerős:)?
Válasz erre 

hümhüm 2016.11.30. 18:12:45

Nyugdíjasok, ne dőljetek be Orbán alamizsnájának!
Forduljatok a NYUGATI FÉNYHEZ!
Ők nem 10000, hanem 20000 forintot adnak!
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.11.30. 18:20:30

@csentecsa:

Mennyibe kerülnek a stadionépítések?
Vajon kinek a faszát tisztelhetjük kendben humor Harold testvér?
(humor Harold: olyan emberke, aki azt hiszi magáról, hogy humoros, pedig nagyon nem.)
Neked sem a tanáraid voltak a hülyék

Csaxólok a link azért van mert abban van az információ mint a tojásban az élet,s nem mint a fejedben lévő jobbikuSS sötétség..heheee....

2016. április 22. péntek
Stadionláz, 1. rész: eddig 40 milliárd forint közpénz ment el az elkészült hét stadionra

A stadionláz teljes költsége valóban százmilliárdokban mérhető, az elkészült létesítményekre eddig összesen 42,11 milliárd forint ment el, ebből 40,2 milliárd forint közpénz. Sorra vettük a beruházásokat, és kiszámoltuk, mi mennyi volt. Választ kerestünk arra is, miért pont ezek a beruházások valósultak meg.

atlatszo.hu/2016/04/22/stadionlaz-1-resz-eddig-40-milliard-forint-kozpenz-ment-el-az-elkeszult-het-stadionra/
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.11.30. 18:22:34

@hümhüm:
Kommentelj minnél többet és többször ritkán látni olyan embert, aki egyszerre nem csak enni meg szarni tud, hanem a klavit is kezeli, gratula!
Válasz erre 

n3spr3ss0 2016.11.30. 18:28:12

@MACISAJT@hümhüm: Gyökér.
Válasz erre 

zaturek 2016.11.30. 18:28:14

Azt hittem, a Modoros blog újabb bejegyzését olvasom...
Válasz erre 

Budapest a kutyaszar városa 2016.11.30. 18:51:01

A legjobb lenne, ha Brüsszel beszüntetné a pénzszórást és leállítaná a narancsmaffia által ellopható pénzesőt, nem küldenének egy centet sem. Egyből kiderülne, mennyit érnek a Fideszközeli cégek versenyhelyzetben, már ha lenne egyáltalán bármilyen beruházás. Jó ideig szívás lenne nekünk, de úgy megbuknának Orbánék mint a sicc, aztán lassanként konszolidálódna a helyzet
Válasz erre 

Mérnork 2016.11.30. 18:51:34

Hát igen, anno 2002-ben lendvai mami 19 ezret igért fejenként a nyugdíjasoknak, ha a szocik nyernek, az tényleg sokkal haladóbb és demokratikusabb volt.... ;-))))
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.11.30. 19:03:39

@Mérnork:
2016 van bameg és ez 2017-ről szól , kiváncsi lennék derága hímvessző baro..., hogy te mennyire fogsz hőbörögni, ha 45 év befízetése után nem kapsz annyit, hogy megélj.Mindenkinek, aki merészel nem egyetérteni az itt papagájkodóval: Vannak ugye "kőbevésett" és vannak íratlan törvények....mindig azt szajkózzuk, ami éppen kedvezőnek tűnik...ha eleget dolgozunk a témán, előbb/utóbb igazzá válik...vagy mégse?
Valamit azért fel akartak mutatni ezen népes társadalmi rétegnek, hogy ne nagyon ugráljon, hőzöngjön. Sajnos sok helyen jól jön az alamizsna is és félő hogy már ettől is lecsendesednek.
Ha ezt meg lehet etetni a nyugdíjasok alsó-középső rétegével, akkor meg is érdemlik. Azért csak feltűnik nekik, hogy közben mit művel az a remek Orbán ember a gyerekeikkel és unokáikkal már jó ideje. 1,6%? A bérminimum 25%. Nagyon nyílik ez az olló. A melósoknak némi emelési remény, a nyugdíjasok egyre nagyobb többségének meg a folytatódó leszakadásból egyre mélyülő nyomor. (Majd a kölykeik eltartják őket a brutális béremelésükből - gondolja Viktor.)

Az utóbbi idők sok balhéját lenyomja ezzel a bejelentéssel.

Miután az Eu elkaszálta az Erzsébet utalványokat, ki kell üríteni a készleteket.
Azt is elismerte, hogy az infláció magasabb lesz, de ez nem 1,6%! Csak az MNB 2% fölé prognosztizálja az inflációt, és ha még lenne a 'nyugdíjas kosár', akkor az jóval nagyobb emelést indokolna. De ebben a korban már gyakori az Alzheimer kór (mondom ezt nyugdíjasként), ami pont a rövidtávú memóriát érinti. Tehát ki a faxom az a Pharaon, Tiborcz, Mészáros,....?
Talán nem kéne elzavarni az országból a fiatalokat.
Az a 27 Mrd amibe az Erzsébet-utalványok kerülnek pont annyi, amennyit orbàn exoszkeletonjai profitként 2016ban eltettek.
Hálás kézcsókom Viktornak.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.11.30. 19:27:48

@Mérnork:
Hát na,szegény agyrágó bogár,ott is éhen halt.
Nem semmitérő. Fizetett, vagy agyhalott. Középút nincs.
Lássuk azért a posztot is:
300 ft ért háborúba ment érte a nép, 800ft os átlagos nyugdíjemelésért nem is tudom, lehozzák neki a marsot és kolonizálják.
2002-ben Medgyessy Péter 19 ezer forinttal tisztelte meg a nyugdíjasokat (visított is a fideszoldal, mint a választási malac).
Orbán 2016-ban 10 ezer forinttal tiszteli meg a nyugdíjasokat.
2002 és 2016 között a fogyasztói árindex kb. 70%-kal nőtt.

ennyit a tiszteletről.
A 13. és 14. havi nyugdíj kellene svéd indexálással visszamenőleg nyóc évre, kamatos kamattal, a 30 % minimálbér emeléshez igazítva, és a rezsicsökkentés hatásait eltörölve, valamint a csökkentett hús ÁFA-t visszaállítva, merhogy az is eltűnt, és akkor a 10 eFt-os utalvány mögmaradna jövőre. A nyugdíjvédő naccsága hova lett no! :
Emelik a minimálbért, de annak a duplája sem sok. A magyar családok nagy részének egyáltalán nincs megtakarítása, tehát a fizetéséből kellene elköltöznie otthonról. De ez komoly nehézségeket okoz. :)
Valami szakértő vázolta a TV-ben, hogy egy átlag nyugdíjasnak300-500 Ft lesz az emelés. De mivel százalékos, nem egy ember havi 80 000 Ft pluszhoz jut az emeléssel. Nyilván az élete múlik rajta.

10.000 Ft, azaz TÍZEZER FORINT! Ez 2 millió nyugdíjassal számolva 20 milliárd forint. A MET-en meg az MNB, illetve a letelepedési kötvényen éves szinten a többszörösét lopták el és ebben a túlárazott EU-tól ellopott milliárdok nincsenek is benne.

Parasztvakítás kimaxolva!

Az már csak hab a tortán, hogyha mindenki ennyit kap és nincs rászorultsági alap, azzal megint a kisnyugdíjasok járnak rosszul. Én bizonyos nyugdíj felett biztos nem adtam volna ezt, inkább szétosztottam volna a leginkább rászorultak között az így megmaradó részt.
Én meg azt hittem hogy havonta kapnak Örzsi utalványt bakker:D
Annak idején ez a drága szent ember még a 14. havi nyugdíjat is akart adni nekik.. Most picit csalódtam. Azt hittem jobban szereti a nyugdíjas néniket és bácsikat .

Azért az is elmond mindent a magyar nyugdíjas társadalomról, hogy 1.6%os emeléssel valószínűleg el lehet velük felejtetni azt, hogy tönkrement az egészségügy és a korházba lassan csak befelé vezet az út.

A gesztus szó pedig elképesztő. Olyan mintha ő lenne a kiskirály és övé lenne minden adó forint...
mert nem látnak tovább az orruknál és fogalmuk sincs róla, hogy megint át lettek verve. matolcsy jegybankja jövőre 2,6 %-os inflációt jelez, vagyis 1 %-ot viktor már élből el is csalt a nyuggerektől. az erzsijegye meg le van tojva, dugja fel magának.
Hogy is van ez?
A következő 6 évben 40%-kal emelkednek a bérek.
Mondá a fideszes kormányzat.
Ez éves szinten olyan 6%-os emelkedés.
Erre most kapnak a nyugdíjasok jövőre 1,6% nyugdíjemelést, és egyszeri 10e Ft ajándék utalványt.
Még ha 60 ezer forintos lenne a havi nyugdíj, és emelnék 6%-kal, akkor is havi 3600 Ft menne a zsebbe. a 960 Ft helyett, ami az 1,6%-os emeléssel jár.
Cuki pofa ez az Orbán!
Megyek gyorsan a szeretlek Viktor oldalra, a vörös bongyorhajú vén kurva már biztosan online-ban masztizik.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.11.30. 19:28:00

@Arthur Bloch:
Leszarom mennyi ment el. Nyugdíjra, TB-re sokkal több. Amíg a politikusok és az államból élő választók kéz a kézben járnak, addig nagy változás nem lesz. Mer' az ugye nem megy, hogy előbb a politikusok álljanak le a lopással...
Válasz erre 

Francois77 2016.11.30. 19:31:26

@a nagy hohoohooo: ha nagyobb lenne az infláció, év közben plusz emelnek a törvény szerint. Aki hülye és tájékozatlan, hallgasson. Demokratikusan.
Válasz erre 

Francois77 2016.11.30. 19:33:40

@a nagy hohoohooo: a nyugdíjat valami alapján megállapítják. Az infláció feletti nyugdíjemelést művel érdemli ki a nyugdíjas? Utólag megdolgozik érte?
Válasz erre 

midnight coder 2016.11.30. 19:44:22

Vicces az, amikor a szocik azért nyivákolnak, amivel 2002-ben megnyerték a választásokat.
Válasz erre 

Pyrrhus 2016.11.30. 19:58:32

@csentecsa:
Arról van fogalmad, hogy az a nyugdíjas a 45 aktív éve alatt mennyit fizetett be az állam nyugdíjalapjába, és az mekkora összegre halmozódott fel a gondos kezelés, maga hozamú értékpapírokban való fialtatás által?
Csak ne izgulj, minden nyugdíjas előre befizette a leendő nyugdíjának a fedezetét 96 éves koráig.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.11.30. 20:04:06

@Tamer Link:
Ennek a kormánynak a mozgásterét úgy hívják, hogy EU felzárkóztatási program.
Oszt ebből pont többet lopnak, mint amennyit adnak, vagy ami fontosabb lenne, a célért hasznosítanak.

Viszont az ellenzék meg mehet a picsába a picsogással, mert 6 év után még mindig képtelen, vagy direkt nem akar komolyan vehető kormányalakító erőként fellépni.
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.11.30. 20:14:39

Szarok en arra, hogy valaki fideszes vagy sem. Szarok Orbanra, Gyurcsanyra es az osszes kocsogre. Amit en tudok, hogy nagyapam ledolgozott majd otven evet, vilageleteben fizette ,amit kellett, most meg ozvegynyugdijaskent kap alig hatvanezret. Ebbol kifizeti a rezsit meg gyogyszereket aztan kesz. Ezert gyakorlatilag most mar hat eve minden honapban en utalok neki egy huszast, hogy legyen mit ENNIE bazdmeg. Aki ezekutan orul itt a havi egyszer itizezernek, az egy mocskos kibaszott barom. Turelmes ember vagyok, de az ilyen gerinctelen rohadekokat kibeleznem es a kutyak ele vetnem a maradekait a csaladja szeme lattara. Aztan azokat is kibeleznem hogy hirmondoja se maradjon.
Válasz erre 

Wildhunt 2016.11.30. 20:15:39

@Szelid sunmalac: +1
Válasz erre 

Francois77 2016.11.30. 20:19:17

@Szelid sunmalac: ha igaz, amit leírtál, akkor nagyapám nagyon átbaszták korábban. Vagy mégsem fizetett mindent, ha nagyanyád után kap nyugdíjat, ugye.
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.11.30. 20:24:12

@Francois77: Figyu, kurvara leszarom a bevalt trollkodasi taktikaid faszikam! Itt nem tudsz karaktergyilkolni baszod, mert ez SAJAT TAPASZTALAT. Te NEKEM akarod megmagyarazni, hogy en tudom rosszul a sajat tortentem? Takarodj a picsaba hulyegyerek!
Válasz erre 

Francois77 2016.11.30. 20:28:52

@Szelid sunmalac: az előbb még nagyapádé volt. :)
Válasz erre 

midnight coder 2016.11.30. 20:42:20

@BiG74 Bodri: Arról nem is szólva, hogy az ellenzék amikor kormány volt, ugyanúgy ellopta ezt a pénzt, és a "mozgástere" is kb. ugyanonnan volt. És mintha valamivel kevésbé ment volna jól a szekér.
Válasz erre 

fda 2016.11.30. 21:06:32

@pioneer2016: "Ne gondoljuk azt, hogy amit ad orbán, azt nem veszi el máshol."
Nem "orbán", hanem az állam. Az állam azt tudja szétosztani, amit előtte adók formájában beszedett. Mi ezen a meglepő?
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.30. 21:12:52

@Tamer Link: "Miért vette el a tizenharmadik havi apanázst? Csak nem azért mert sz@rul gazdálkodtak?"

És ez miért nem adja vissza? Mert szarul gazdálkodik? Egyébként nem kell írni, eddig is egyértelmű volt, hogy ugyan az a fidesz mint a maszop. Amit eljátszanak azt csak színház a parasztnak, hogy azt higgye választhat :)
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.30. 21:13:50

@midnight coder: Vicces, hogy a fideszesek hogy szociznak amikor a pártjuk pont ugyanúgy csinál mindent mint a maszop :)
Válasz erre 

NagyVonalakban 2016.11.30. 21:46:39

Elèg ez a tízezer forint.....jövő ilyenkor meg majd lesz húszezer... vagy ha nem elég, akkor harminc...Medgyessy tizenkilencet adott, Orbán jövőre többet ad- a nyugdíjasokat megveszik kilóra....
Válasz erre 

Bobby Newmark 2016.11.30. 21:47:49

@viragildi: Bazdmeg, akkor kormányzok én. Tökmindegy, ki megy oda, ennél a kibaszott kirablásnál CSAK jobb lehet az országnak. Még egy seggidióta, dilettáns Jobbik az elbaszott faszbarom ötleteivel sem tudna ekkora kárt okozni.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.30. 21:48:06

@csentecsa: a komcsik ellen, tehát a te pártod, és színitársulata ellen. Tehát ha sikerül a kétfarkú kutyáknak rákerülni a cédulára, akkor arra. Ha nem, akkor lmp, jobbik vagy fasszal szavazok...
Válasz erre 

Spiritmonger 2016.11.30. 22:10:58

Nyugatifény blog, ti aztán nagyon tudtok rettegni. Pedig elmondom, hogy nem ez a stratégia a kifizetődő, menjetek el inkább dolgozni, és akkor nektek is jobb lesz. Gyuribácsi pénze el fog apadni, mert kell neki otthon, így hiába maradtok lánglelkű demokraták, megélhetési rettegők és hivatásos antifasiszták, ez egyre kevésbé lesz jövedelmező. Nyugodjatok bele, hogy a szánalmas pártocskátok nem kerül kormányra 2018-ban. Akkor sem, ha megfeszültök, fasizmust óbégattok és minden kormányintézkedést okkal-ok nélkül kritizáltok. Ez a hajó elment, csomagoljatok!
Válasz erre 

Larry Silverstein 2016.11.30. 22:15:48

e
Válasz erre 

Larry Silverstein 2016.11.30. 22:17:07

A fidesz nyuggerkommandóján múlik hogy az MSZMP végül 15 vag 5%-ot kap-e. Nem mindegy.

Ettől függetlenül érdemesebb lett volna jobbikos fiatalokat vásárolni ebből a pénzből.
Válasz erre 

Francois77 2016.11.30. 22:20:57

Schiffer megint nyilatkozott, ezt sem teszitek ki az ablakba :D
Válasz erre 

lombozódó 2016.11.30. 22:52:07

Na és mennyi is a minimál nyugdíj. Nem kellene azon emelni ( 28 500 )
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.30. 23:06:25

@Francois77:

Sehol se talalom, ha megkerlek belinkeled? Vagy legalabb elarulod, hol keressem? Mindig orommel hallgatom/olvasom, ha ezeket fikazzak :)
Válasz erre 

Francois77 2016.11.30. 23:11:51

@Zsoltbacsi: hvg.hu/itthon/20161130_schiffer_andras_demokrata_interju

Idézem a lényeget:"A Demokratikus Koalíció és az LMP viszonyát értékelve az egykori frakcióvezető úgy fogalmazott: a DK olyan kultúrát testesít meg, ami összeegyeztethetetlen a demokratikus értékrenddel. Szavai szerint ezt jól szemlélteti, hogy "milyen gyűlöletcsoportok masíroznak" a közösségi oldalakon a DK "logója alatt"."
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.30. 23:19:33

@Francois77:

Koszonom!
Válasz erre 

Francois77 2016.11.30. 23:26:55

@Zsoltbacsi: nekem főleg a masíroznak kifejezés tetszik. Mint a zombik;)
Válasz erre 

fox7hill 2016.12.01. 08:10:21

Mitől közölnek olyan alacsony inflációt ? Valószinűleg a helikopterezés költségei zuhantak drasztikusan mert pl. a tűzifa ára 15-20% emelkedett az elmúlt egy évben.
Válasz erre 

fox7hill 2016.12.01. 08:10:21

Mitől közölnek olyan alacsony inflációt ? Valószinűleg a helikopterezés költségei zuhantak drasztikusan mert pl. a tűzifa ára 15-20% emelkedett az elmúlt egy évben.
Válasz erre 

sZulamith 2016.12.01. 08:10:53

@csentecsa: Ha ismerős megköszönöm, ha meg nem akkor a mentőket hívom:) Ja, és egy miniszterelnöknek más normákat kell betartani. Ezerszer ezer szem figyeli minden mozdulatát. (az avatar képem nemcsak illusztráció, okoska:))))
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.12.01. 11:33:13

@csentecsa: azzal a kevés pénzzel amit öszeszedtek azok az ermberek fizetik, akiknek rohadtul elegük van a korrupt hazaáruló elkúró komcsikból, az mszmp-ből ami álca alatt folytatja módszert váltva azt amit előtte is csinált.
A fidesz azért komcsi, mert kisz tagokból és mszmp tagokból áll, akik a kádár rendszer új verzióját akarják visszaépíteni, hasonló a módszerekkel mint ahogy anno ő csinálta. Támogatói is a "régen de jó vóót" nyuggerek meg lumpenprolik akiknek nagyon nem tetszett, hogy bukott kádár meg a "szent" szovjetúnió, és hogy a kapitalizmus felé mozdult kicsit az ország, na meg az sem, hogy öregszenek. És persze azért, mert ugyan úgy államosítgatnak, állandó ellenségképet keresnek hogy lekössék a birkákat, lopnak, és életképtelen rendszert építenek, mint amikor még álca nélkül árulták a hazát, és az elvándorlási kedv is hasonló...
Válasz erre 

bandika57 2016.12.01. 13:04:47

@Francois77: schiffer? ki nem szarja le? ki hisz még neki? Hofi mondta, igaz nem rá, de ráillik:
"Hozzá képest a meztelencsiga egy gerincoszlop"
Válasz erre 

Francois77 2016.12.01. 13:30:46

@bandika57: ahogy elnézem a Dk reakcióit mostanában Schifferre, nem nagyon szarják le, mert kapálóznak ezerrel :)
Válasz erre 

Mariann19 2016.12.01. 15:42:29

A 2017-es nyugdíjemelés Fidesz általi interpretálása egy mesterien felépített dramaturgia folyománya, mely már a 2018-as választási sikereik érdekében fogantak.
Első etapban megjelent a közfelháborodást kiváltó 0.9%-os emelés belengetése. Erre jelent meg Orbán a jóságos, adakozó atyuska szerepében, aki ezt megemelte 1.6 %-ra mint az igazságosság felkent papja, learatva a személyének szóló hálát. Fokozva a dicsőségét, jött a bónusz 10.000.- Ft-os Erzsébet utalvány abban a reményben, hogy a nyugdíjas társadalom ájultan fogadja a nagy jótéteményt.
A napokban számos hír jelent meg az adományozásról, melyeket több száz komment kísért, én a facebookon olvastam ezeket. Megdöbbentő volt, hogy cca 100 kommentben 2 szólt elismerően az orbáni jótéteményről, a többi hozzászóló kb. a"kenje a hajára" stílusban dühöngött.
Az emberek jó része matematikailag még nem érzékeli az ellopott százmilliárdok nagyságát, azok éteri magasságban vannak számukra, de a drámaian keveset azt igen.
Úgy tűnik, hogy az állampolgárok kezdenek eszmélni, érzik a sanda politikai taktikázást, már nem lehet hülyének nézni őket.
Jó lenne a köztudatba markánsan deklarálva belevinni, hogy a nyugdíj és a nyugdíjemelés nem az Orbán általi kegyes adomány, hanem az Alaptörvényben rögzített állampolgári jog annak hozzáféréséhez. Orbán és kormányát nem osztogatásra kértük fel, hanem közpénzeink technikai elosztására. Nagy különbség!
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.12.01. 16:13:55

@Francois77: bizony! Ez nagyon tipikus az mszmp-seknél, mindig rettegnek valakitől miközben az mondják, hogy "leszarják" ugyan ezt csinálják a fideszesek is gyurcsánynál. "leszarják" de közben állandóan tőle rettegnek :D
Válasz erre 

Francois77 2016.12.01. 20:36:47

@Mariann19: egyetértek. És mivel az emberek egyre kevésbé hülyék, esélye sincs az ellenzéknek. És jól van ez így:)
Válasz erre 

Francois77 2016.12.01. 21:15:54

m.origo.hu/itthon/20161201-jogerosen-mar-a-kormanyfo-nyert-mig-elso-fokon-korabban-veszitett.html

Most akkor mégis az unió finanszírozza részben a DK-t? Ejnye:)
Válasz erre 

Mariann19 2016.12.02. 09:46:19

@Francois77: "És mivel az emberek egyre kevésbé hülyék, esélye sincs az ellenzéknek."
Mondjuk egy ilyen totalitárius diktatúrában, mint amelyben mi itt szenvedünk, az ellenzéknek nehéz bármiféle befolyást aktivizálnia a választók felé. A hülye szó helyett a továbbiakban inkább az értelmi képesség kifejezést használnám, mert a választóknál ennek a fejlődése fogja Orbánt megbuktatni. Ja, és a kormány által generált nyomor bugyrai.
A 2014-es választás eredmények településfajták szerinti megoszlásából le lehet szűrni azt a tendenciát, hogy a fővárosi, városi arány magasabb az ellenzék javára, mint a falvakban. Nem kétséges, hogy ez az értelmi szintet szimbolizálja, hiszen a városi lakosság informáltabb, ott van az értelmiség java, az iskolázottság szintje magasabb. Az értelem fokozatos térnyerése egy természetes folyamat, a vidék lakossága is eszmélni fog, tehát a Fidesz ennek is az "áldozata" lesz becslésem szerint ha nem is 2002-ben, hanem a következő ciklusban.
A másik kormányt buktató tényező a fokozódó elnyomorodás, amely pont azokat az embereket érinti, akik a Fidesz odaadó hívei , tehát a vidék, falvak népessége.
A Fidesz gazdaságpolitikájának drámai következményei 2022. utáni időkre datálhatók. Addig az eu-s támogatásból lesznek beruházások, így foglalkoztatás is, utána jön az ugrás a sötétbe. Ehhez társul a paksi beruházás beindulása, az olimpia megrendezése.
Kb. a felsoroltak lesznek a Fidesz sírásói.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.12.02. 10:24:46

@Mariann19:

Azert erdekes amiket irsz. El is hiszed, vagy csak felmondod a dk lecket?

Tisztelettel szeretnelek emlekeztetni 2 tenyre:
Fidesz levalthatosaga: azert erdekes, hogy egyszerre mondjatok, hogy nem lehet levaltani a fideszt, es rogton utana jon a mondat, hogy micsoda disznosag, hogy 27 szazalekkal valasztast tudtak nyerni. A ketto kozul valamelyik tehat hazugsag. Mellesleg Trump szuk 18 szazalekkal lett elnok (58/325)
Kik szavaznak a Fideszre: megint elojott a szokasos szoveg, kar, hogy kb minden orszagban megbukott. Nem tudom miert kell sertegetni a masik oldalt, raadasul meg igazatok sincs. Konkretan szerintem nem tudnal komoly ceg kozvelemenykutatasat elohuzni, ami igazolna az elmeletedet, sot!
Itt a Republicon felmerese, oket igazan nem vadolhatod Fideszpartisaggal.
republikon.hu/media/20993/partok2015_v4.pdf
A felmeresbol kiderul:
-minden telepulestipusban vezet a Fidesz, sot Budapesten meg az orszagosnal is jobban!
-korcsoport alapjan szinten jol allnak (tobbiek oregednek)
Es a legdurvabb:
-iskolazottsag javulasaval aranyosan esik a "demokratikus ellenzek" tamogatottsaga! Masik felmeres szerint az egyetemistak (a jovo ertelmisege) koreben mind az mszp mind a dk 1-2 szazalekon all...

Es ez csak egy felmeres volt, valaszthattam volna masikat/frissebbet is, de azert ezt raktam be, hatha a Republiconnak jobban hiszel, mint a Nezopontnak/Szazadvegnek.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.12.02. 11:33:10

@Francois77: az a gáz, hogy a fideszt is teljes egészében az únió finanszírozza, meg a gázszerelőt, és a saját lábán álló vejet is, meg úgy egészben az országot is.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.12.02. 11:44:00

@Zsoltbacsi: azé "elvtárs" el kéne döntenetek, hogy a republikon most ballibsi soros hátterű statisztikagyár, vagy nem :D
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.12.02. 11:48:41

@fidesz maszop dk egykutya:

Termeszetesen az. Horn "Elmeszapicsabaferi" Gabor mar letette a nevjegyet az Szdszben....
Ettol meg lehet idezni, ha ugyanazt mondja mint a tobbiek...
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.12.02. 12:39:25

@Zsoltbacsi: nemnem. Akkor lehet idézni, ha azt mondja ami nektek jó, ami meg nem jó az kihúzni, eltakarni, mert az csak ballibsi soros fizette cucc :D
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.12.02. 13:10:45

@fidesz maszop dk egykutya:

Persze, ha meg a szazadveg kutatasat teszem be, akkor azon horogsz, hogy orbanberenc statisztika.
Meg egyszer csak neked: kis (hibahataron beluli) elteresekkel mindenki ugyanazt mondja!

Mariann allitasa az volt, hogy pesten haldoklik a fidesz. Ehhez kepest legutobb 290 vs 214re nyerte a fopolgarmester valasztast, egyebkent meg a 23 keruletbol 18at siman (atlagosan 22 szazalekkal verte a masodikat) hozott....
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.12.02. 15:09:36

@Zsoltbacsi: lol századvég pénzmosó nem kutat, csak megírja ami a megbízó kér :)
Válasz erre 

www.cigarettatoltogep.com · http://www.cigarettatoltogep.com/ 2016.12.02. 15:29:35

Az a baj ezzel, hogy ha jól élnének az emberek akkor nem lehetne ennyire irányítani Őket ilyesmivel... Mindig van egy olyan réteg ami nem dúskál... elég azoknak kedvezni... Jó lenne ha egyszer az alapján döntenének az emberek, hogy ki mennyire rátermett az elnökségre és nem az ígéretek miatt... Szerintem sokan nem is tudják, hogy mi a pártprogramja a jelöltjének...Talán jó megoldás lehetne, ha 1 maximum 2 éves ciklusokra kapná meg a kormánypárt a hatalmat....
Válasz erre 

Mariann19 2016.12.02. 16:12:11

@Zsoltbacsi:
Kedves Zsolt bácsi! Egy fatális tévedésedet szeretném eloszlatni. Tekintettel arra, hogy veled lassan személyes ismeretségbe kerülök hosszú, korrekt tartalmas vitáink által , közlöm veled, hogy sem dk-s, sem MSZP-s nem vagyok. Megveszekedett liberális lévén korábban az SZDSZ odaadó híve voltam, az ismert okok miatt a továbbiakban nem tudtam mellettük állni. Így jártam.
Szememre, /többesszámban is/ veted, hogy ellentmondásba kerülünk a Fidesz választási győzelmeinek értékelésében. Idézlek:
"Azt mondjátok, nem lehet leváltani a Fideszt, és rögtön utána jön a mondat, hogy micsoda disznóság, hogy 27%-kal tudtak nyerni."
Tévesen szemléled a két állítást. Korántsem ellentmondásról van szó, hanem két külön választandó kérdésről. Nagy különbség.
A Fidesz leváltását egyelőre totálisan korlátozza az erőszakosan magukra szabott választási törvény, amely messze elkerüli a népakarat érvényesülését, a demokráciát. Egy fordulós, a szavazó kerületek földrajzi átrajzolása, a határon kívüliek részvétele, adminisztrációs technikák alkalmazása a végeredmény javukra történő korrekciókkal.
Úgy tűnik, hogy félreértetted a településfajtákkal kapcsolatos megfigyelésekről írtakat. Nem azt állítottam, hogy a Fidesz milyen helyezéseket ért el a településeken. Arról beszéltem, hogy a településfajtánkénti összevetésben milyen arányú a résztvevő pártok támogatottsága. Ebből kiderül, hogy a fővárosi, megyeszékhelyi, városi szavazó kerületekben a Fidesz ARÁNYA alacsonyabb, mint a falvakéban. Ezt a jellemzőt hoztam összefüggésben a választók informáltságával, tájékozottságával.
Ezt a tabellát ajánlanám, hogy megkeresd, akár a google-on, nagyon tanulságos.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.12.02. 17:14:40

@Mariann19:

Nem tudom.... Azert az akkor is minimum furcsa, hogy egyszer "CSAK" 27 szazalekrol van szo, mintha az annyira semmiseg lenne, utana meg csalasrol. De meg szerencse, hogy demokracia van: a tavolmaradok velemenye senkit se erdekel. Ez mar 2000 eve igy van, csak most epp nem all erdekeben a baloldalnak ezt beismerni, ezert jonnek a 27 szazalekos terelessel...
A valasztojogi torveny valtoztatasa pedig eredetileg a bal oldal otlete volt. Tudom, hogy most sokan legszivesebben letagadnak, de szinte minden pontjat ok koveteltek korabban. Peldaul az 1 fordulo bevezeteset, tenyleg egy vicc volt, hogy ugyis 99szazalekban visszalepett a harmadik a masodik javara. A szavazokeruletek atrajzolasa szukseges volt, mert mint emlitettem mar nem 386 fos a parlament. Egyebkent meg egy szinte 100 szazalekos gyozelem utan korlubleul lotto "biztossagu" az atrajzolas. Bezzeg ha az angol vagy az usa rendszer (tisztan egyeni) lett volna itt, akkor 382:4 arany lett volna a fidesznek (jobbik-lmp be se jut). Ja, es termeszetesen a mostani ellenzek volt a leghangosabb azugyben is, hogy milyen szemetseg, hogy egy Veszprem megyei hangja 2,5x annyit er, mint egy Pest megyeie. En ertem, hogy probaljak magyarazni a bizonyitvanyt, de eleg hiteltelen annak tudataban, hogy 7-800 ezer all szemben kb 2,5 millioval. Vagy talan a tisztan listas valasztasokon (EP) hasitotok...?
Es a vegso erv, hogy a balos valasztasmatematikusok is kenytelenek beismerni, hogy a 2014es eredmeny behelyettesitve a 2010es rendszerbe 260 mandatumot jelentene a Fidesznek. 257+ mar 2/3....

A masikrol meg hozz legyszi Te egy tablazatot. 1: nem teljesen ertem, mire gondolsz 2: nehogy mar nekem kelljen keresgelni, hogy mit akarsz Te bizonyitani :)
Válasz erre 

Mariann19 2016.12.02. 17:49:25

@Zsoltbacsi:
"A másikról meg hozz légyszi te egy táblázatot.
Kedves Zsolt bácsi! Nekem volt egy állításom egy általam ismert táblázat alapján. Az ajánlásom azért történt, hogy győzödj meg róla.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.12.02. 21:45:12

@Mariann19:
Kedves Mariann! En ertelek, csupan annyira kertelek, hogy oszd meg velem a "bizonyitekodat". Nem azert kerdeztem, mert nem hiszek neked, hanem mert nem pontosan ertem, hogy mire gondolsz. Az altalam belinkelt kutatas pontosan a Te mondanivalodat cafolja. Es meg egyszer, ne nekem kelljen mar alatamasztani a Te mondanivalodat.
Ennyi erovel en is mondhatnam, hogy a hold haromszog alaku, es kanarisarga. Ha nem hiszed olvass utana!
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.12.02. 22:47:24

@Mariann19:

Epp most jelent meg egy cikk a temaban:

kettosmerce.blog.hu/2016/12/02/nem_a_mucsai_prolik_hanem_a_budapesti_kavezok_ertelmisege_tartja_fenn_orban_rendszeret

Ez az elso 2 mondata:
"Orbán nyugdíjasoknak adott tízezer forintos Erzsébet-utalványa kapcsán is beindult a kórus: azért tart itt Magyarország, mert a „nyuggereket” megvásárolják, és akkor rászavaznak az Orbánra. Pedig ha megnézzük a Policy Solutions és a Závecz Research közös kutatását, akkor azt lájuk, hogy nem a buta prolik, hanem a tanult nagyvárosi és budapesti középosztály tartja fenn Orbán rendszerét. "

Mondjuk Jambornak (aki irta) a kerdeset se hiszem el...
Válasz erre 

Nevoeiro66 2016.12.03. 08:09:43

Micsoda rinyálás... :)
Válasz erre 

Nevoeiro66 2016.12.03. 08:14:10

@Mariann19:

Milyen totális diktatúra te elmeroggyant???
Válasz erre 

Mariann19 2016.12.03. 09:04:25

@Nevoeiro66:
Nem totális, hanem totalitárius diktatúrát fogalmaztam meg, te félművelt hülye. Látom, bonyolult lett volna pontosan leírni a fogalmat. Ezért a magyarázatát meg sem kísérelem, mert a szövegértés még magasabb értelmet igényel, nem tudnád megugrani.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.12.03. 09:45:22

@Mariann19:

Bocs, hogy belepofázok a beszélgetésetelbe (már ha annak lehet nevezni), de nekem is elmagyarázhatnád ezt a totalitárius diktatúrát.

Tények, amiket ismerünk:

1: a kvotanepszavazason atlag FOLOTTI volt a reszvetel ugy, hogy 2 kivetelevel az osszes part a tavolmaradasra buzditott!
2: 2014ben is atlagos volt a reszvetel
3: a jelenlegi kozvelemenykutatasok se mutatjak ki a bizonytalanok szamanak a novekedeset
4: okt 23-i gyulesen es a nepszabos tuntetesre gyakorlatilag a csaladtagokon es a haverokon kivul szinte senki se ment el (kis tulzassal mondhatnam azt is, hogy egy atlagos hetkoznap reggel csucsidoben majdnem ugyanennyi ember megfordul a Blahan)

Most te jossz! Legyszi bizonyitsd mar be nekem, hogy tenyleg rendszervalto hangulat van, es hogy a zembereknek annyira eleguk van a Zorbanbol! Vilagosan latszik, hogy mi a kozakarat, eleg alsagos (akarmilyen) diktaturat vizionalni.
Válasz erre 

Ludas Feri 2016.12.03. 10:12:54

@megamedve: pics.coldline.hu/pics/2404611-20161130-aSwmZ5.jpg
Válasz erre 

Ludas Feri 2016.12.03. 10:14:17

@Arthur Bloch: Magyarázza már el nekem egy „baloldali”, mert Én sok millió magyarral együtt, azt egyáltalán nem értem, hogy miért kell az 1945-2010 közt eltelt alibi-liberális-baloldali kormányok évtizedek után a felzárkóztatással foglalkozni!!!
Elmélkedj el talán azon, hogy … a "baloldali”, liberális kormányok évtizedek alatt,... miért szegényedtek el a magyarok családok és
miért maradt el a "baloldali'" kormányok évtizedei alatt, … az az életszínvonal, az az oktatási rendszer, azok a kórházi ellátások,
miért maradtak el a "baloldali'" kormányok évtizedei alatt, …. azok a fizetések, azok a nyugdíjak, és
mind azok, amit most nagy hangon ugyan ők ájvékolva hiányolnak, amelyek már,
az osztrákoknál, németeknél, franciáknál, olaszoknál, görögöknél, stb. 1945-1989-1998, de 2002-2010 közti évtizedekben is megvannak,
... hogy ezeket a alibi-liberális-baloldali kormányok alatt keletkezett óriási hiányosságokat, elmaradásokat ne most kelljen pótolni,
a 2010 óta eltelt pár év alatt megoldani!!!
Válasz erre 

Ludas Feri 2016.12.03. 10:18:38

@Arthur Bloch: Addig nem volt plebsz, amíg a nemzet nyakára tankokkal rátelepített álbaloldali banda hatalomban volt?
... most, hogy a magyarok milliói elzavarták a hazug, tolvaj álbaloldali bandát, ellenség lett ugyan az a tömegg... ejnye, ejnye,... Ön magától ennyire buta, vagy elbutították??

Magyarázza már el nekem egy magát értelmesnek tartó „baloldali”, mert Én sok millió magyarral együtt, azt egyáltalán nem értem, hogy miért kell az 1945-2010 közt eltelt alibi-liberális-baloldali kormányok évtizedek után a felzárkóztatással foglalkozni!!!
Elmélkedj el talán azon, hogy … a "baloldali”, liberális kormányok évtizedek alatt,... miért szegényedtek el a magyarok családok és
miért maradt el a "baloldali'" kormányok évtizedei alatt, … az az életszínvonal, az az oktatási rendszer, azok a kórházi ellátások,
miért maradtak el a "baloldali'" kormányok évtizedei alatt, …. azok a fizetések, azok a nyugdíjak, és
mind azok, amit most nagy hangon ugyan ők ájvékolva hiányolnak, amelyek már,
az osztrákoknál, németeknél, franciáknál, olaszoknál, görögöknél, stb. 1945-1989-1998, de 2002-2010 közti évtizedekben is megvannak,
... hogy ezeket a alibi-liberális-baloldali kormányok alatt keletkezett óriási hiányosságokat, elmaradásokat ne most kelljen pótolni,
a 2010 óta eltelt pár év alatt megoldani!!!
Válasz erre 

megamedve 2016.12.03. 14:33:50

@Ludas Feri:
haha!
-elvettétek az adójóváírásunkat
-elvettétek a cafetériánkat
-megadóztattátok a minimálbért
-világbajnok ÁFA-t adtatok
- kizsaroltátok 15 év magánnyugdíj megtakarítását
- extra jövedéki adó az olcsó benzinre (nehogymár jó legyen nektek gyerekek)
- 30 új adó 2010 óta
- nemzeti gázszerelő oligarcha, rendszerszintű lopás, korrupció
- MNB alapatványi lopások, haverok, szeretők kitartása
hirtelen ennyi, de van még bőven.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.12.03. 14:50:26

@megamedve:

Szinte az osszes pontodat meg tudnam cafolni, de nem fektetek energiat bele, egyebkent is sokan leirtak mar. Inkabb kerdezek valamit:

Szerinted a tobbeg magyarorszagon ellensege a sajat zsebuknek, es csak extrem sportbol szavaznak a fideszre? Mert ezt akarjatok elhitetni!

Csak egy aprosag, mondjuk az AFA. Azert veritek a nyalatokat most, es horogtok, mert Orban fele-harmad akkorat emelt az afan, mint akit most vissza akartok hozni (raadasul ennek a blognak a gazdaja is emelt). Szoval amikor valaki 5 szazalekot emel az fasza, amikor valaki 2-ot, akkor meg o az ordog. Nem mondom, hogy most jo igy, de legalabb ne az legyen a leghangosabb, aki semmivel se volt kulonb (Gyurcsany 2006 jan 1-tol 20 helyett 25%)!
Válasz erre 

László Avarosi 2016.12.03. 21:06:18

A bűnözők ezután majd kézbesítőnek kiadva magukat bejuthatnak a lakásokba.
Válasz erre 

Arthur Bloch 2016.12.04. 05:19:20

@Ludas Feri: Ferkó! Roppant egyszerű a válasz! Anno a II.V.h. után a háborúzó nagyhatalmak felosztották a maguk hosszútávú érdekeik szerint nem csak Európát! Ezt követően a magyarság a történelmileg már rég begyepesedett mentalitása szerint hol lázongott,hol asszimilálódott az adott helyzethez. Eklatáns példa: 56. amikor huszárosan felkeltünk,de nem tudtunk egy "közösséget" kialakítani! Alkalmazkodtunk a Kádári feltételekhez...majd a kialakult világ-helyzetben csináltunk egy "gengszter"-váltást! Azóta is megosztott hol " nemzethy" - mdf - mszp- fityisz- mszp- majd újra fityisz hívő az alkalmi többség!!! A mostani "nemzethy"-ek a társadalmi egyenlőtlenségeket fokozva,ki akarják alakítani a magyar tőkésosztályt... " Utólérjük" a nyugatot, - miben is ?- mainapság ott tartunk,ahol a part szakad! Gerinctelen vezetés, gyáva és nézet nélküli impotens ellenzék,egy hazafiaskodó néppártosodó jobbikkal...aki ezt nem látja át: az bozo=önelégült buta,vagy csak az örök plebsz,amit terelgetni kell!!! Hirtelenjében csak ennyit! Persze egy mélyebb elemzés felesleges is lenne,ami már nem a kommentek világa...
Válasz erre 

megamedve 2016.12.04. 20:23:00

@Zsoltbacsi: 1 Megcáfolhatnál, de nem tudsz.
2 Én egy szóval sem említettem, hogy vissza akarnék hozni bárkit is.
3 Mindenki, aki erre következtet abból, ha valaki szerint szar az ami most van, fideszbérenc
4 3 hónapja regisztráltál ezen a néven, és ennyi idő alatt 1300 hozzászólásod volt, ez is sok mindent elárul
Válasz erre 

tiszafa 2016.12.16. 18:03:05

Két kérdés:
1./ Olcsóbb lett- e a villany meg a gáz.
2./ Hol áll Mo. az árak rangsorában Európában, mert egyeseknek piaci=európai árak kellenek verseny alapon?
Erről szól a dolog ,a többi mellébeszélés, vagy nem ide tartozik.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard