Nyugati Fény

Egy szavatokat sem hiszi már a nép, ez az igazi tragédia

Egy szavatokat sem hiszi már a nép, ez az igazi tragédia

A migránsos népszavazás előtt egy héttel barkácsbomba robbant a belvárosban.

A detonációban két rendőrjárőr megsérült, állapotuk stabil. A rendőrség 16 órával az esemény után szólalt meg először, annyit mondtak: a robbantó kifejezetten a két rendőrre utazott, őket akarta „kivégezni”. Továbbá adtak egy elnagyolt leírást az elkövetőről, de képet nem közöltek róla, pedig a környék tele van térfigyelő kamerákkal.

A robbanás körül furcsa kérdőjelek gyűlnek, és nincsenek megnyugtató válaszok.

  • Hogy kerültek a helyszínre civil ruhás rendőrök azonnal a robbanás után?
  • Miért akar bárki megölni két fiatal kisrendőrt? Miért ér ez meg neki 25-30 év fegyházat?
  • A rendőrség miért nem tisztázta egyértelműen, hogy terrorcselekmény történt-e vagy sem? Egy ilyen felfokozott hangulatban az emberek megnyugtatása lenne a legfőbb cél, nem?

terez-krt.png

A Nyugati Fény nem fogja felderíteni ezt a bűnügyet és nem is vállalkozunk találgatásokra. Mi szeretünk a tényekből kiindulni.

Van itt viszont egy jelenség, amiről beszélnünk kell, és erre világosan rámutatott az ügy.

A lakosság többsége nem hisz már a kormánynak és a kormány alá rendelt rendőrségnek.

Mondhatnak ezek bármit, az emberek meg lesznek győződve az ellenkezőjéről és a legrosszabbat feltételezik Orbánékról.

Tünetértékű, hogy a kommentelőktől a hivatásos megmondóemberekig rögtön az önmerénylet teóriája ugrott be mindenkinek.

Súlyos bizalmi válságban van az a kormány, amelyikből simán kinézi a saját népe, hogy képes egy ilyen aljasságra, csak azért, hogy növelje a hisztériát és a részvételt a népszavazáson.

A lakosság többsége cinikusan körberöhögi már ezt a hatalmat és ezt a rendőrséget. Eljátszották már a hitelességüket Pintérestől, TEK-estől, mindenestől. De mi lesz, ha egyszer tényleg jön a farkas, és senki nem fog már hinni a notórius riogatóknak?

Ha tolvaj gazembereknek tartja is az ország a hatalmon lévőket, egy minimális hitelességgel rendelkezniük kellene: hogy a lakosság nem nézi ki belőlük, hogy emberi életekkel is képesek játszani a hatalmuk érdekében.

A Fideszről ezt a minimális jó szándékot sem feltételezi már az ország jelentős része, és ez tragikus, életveszélyes.

Ahol ilyen bizalmi deficit van a lakosság és a hatalmon lévők között, ott egyszerűen nem lehet normálisan élni, nyugodtan építkezni, hosszú távra tervezni.

Orbánéknak menniük kell, mert addig sem fejlődés, sem béke nem lesz ebben az országban.

Lájkolj minket a Facebookon!

Támogasd a Nyugati Fényt - a valódi ellenzéki médiát!

154 komment fidesz rendőrség robbantás Tovább
Egy szavatokat sem hiszi már a nép, ez az igazi tragédia Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
154 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Rohamtempóban kinyírta magát az LMP április óta - Ez már a végjáték Rohamtempóban kinyírta magát az LMP április óta - Ez már a végjáték
  • Röhejesen túlméri az LMP-t, ezer sebből vérzik Gulyás Marciék közvélemény-kutatása Röhejesen túlméri az LMP-t, ezer sebből vérzik Gulyás Marciék közvélemény-kutatása
  • Nem csak a Fidesz, de a "közvélemény-kutatók" is hatalmas pofont kaptak Hódmezővásárhelyen Nem csak a Fidesz, de a "közvélemény-kutatók" is hatalmas pofont kaptak Hódmezővásárhelyen
  • Jó reggelt kívánok, hány tüntetést is szervezett a Jobbik az elmúlt 8 évben? Jó reggelt kívánok, hány tüntetést is szervezett a Jobbik az elmúlt 8 évben?
  • Készül a Jobbik és az LMP összeborulása - De Vona zsebében ott lapul a kés is Készül a Jobbik és az LMP összeborulása - De Vona zsebében ott lapul a kés is

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2511744023

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kvótanépszavazást megerősító robbantás? 2016.09.26. 19:53:47

Mr. Bean véleménye a robbantásról.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

nnnnnnnn 2016.09.26. 12:44:21

" egy minimális hitelességgel rendelkezniük kellene: hogy a lakosság nem nézi ki belőlük, hogy emberi életekkel is képesek játszani a hatalmuk érdekében."

az emberek nem is néznek ki belőlük ilyesmit, csak a balliberális blogok sugallják és súlykolják ezt már legalább egy hete folyamatosan napi kitudjahány bejegyzésben/cikkben/kommentben.
Válasz erre 

paragrafus 2016.09.26. 12:53:19

2016. szeptember 20.
Magyarországon is bármikor bekövetkezhet terrortámadás, ezért egyre több olyan gyakorlatra van szükség, amellyel a biztonságot hatékonyan tudjuk szolgálni – jelentette ki a honvédelmi miniszter kedden Újdörögdön, a Magyar Honvédség 2. Különleges Rendeltetésű Ezred és a Terrorelhárítási Központ (TEK) lövészeti bemutatója utáni sajtótájékoztatóján.
mno.hu/belfold/simicsko-barmikor-tortenhet-terrortamadas-magyarorszagon-1362567
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.26. 12:53:57

@$$$=$$$:
Egy maffiától - amelyik az oktatástól meg az egészségügytől elvon pénzeket míg a vezérürü falujába kisvasutat meg makovecz stílusú stadiont gyepfűtéshez kazánházat épít - bármi, még az önmerénylet / lásd 2006-ban csürhét bérel károkozásra, gyújtogatásra/ is kitelik.
Válasz erre 

CyberPunK 2016.09.26. 12:54:18

Na, akkor egy másik vélemény: mi van akkor, hogy a liberális arabsimogatók robbantottak, mert tudták, hogy az emberek úgyis a kormányra fogják?
Válasz erre 

2016.09.26. 12:59:27

@$$$=$$$: Tudom, hogy vannak olyan emberek a Földön, aki hisznek abban például, hogy 1939 őszén lengyel katonák rohanták le a német rádióállomást, ezért tört ki a világháború véletlenül, vagy, hogy a szovjetek bombázták Kassát és ezért lépett Magyarország hadba Szovjetunióval. Például abban is sok millió német hitt, hogy Hitler ezeréves birodalmat hoz létre. Csak azért, mert néhány millió hisz valamiben, azért még nem biztos, hogy igaz. Ha 1000 ember hiszi azt, hogy belső munka volt a robbantás és 9.900.000 pedig azt, hogy nem, akkor sem biztos, hogy a többségnek van igaza.
Válasz erre 

2016.09.26. 13:03:10

@CyberPunK: Éppenséggel lehet. De akkor miért a Gyurcsány ellenesek gyújtogattak, törtek-zúztak a fővárosban, akik ugye semmiképpen se lehetnek liberálisok és miért nem gyújtogattak már vagy százszor Orbán ellen a liberálisok? Pedig nekik még tényleg lenne okuk rá, nem kellene lefizetni őket, hogy zavargások legyenek.
Válasz erre 

CyberPunK 2016.09.26. 13:06:08

@roli101: Pont azért, mert a liberálisoknál nincs meg a megfelelő erő egy tömegdemondstrációra, de egy csőbombához elég egy elmebeteg is.

Btw, biztosra veszem, hogy soha a büdös életben nem tudjuk meg mi volt a háttérben, max valami hülye elviszi a balhét szerelemféltés ürügyén szigorúan okt 2. után.
Válasz erre 

Hard merchandise 2016.09.26. 13:10:59

Érdekes, akik most azt hangoztatják, hogy csak a mocskos ballibek hiszik a kormányról, hogy képes ilyen aljasságra, azok úgy gondolják, (sőt: tudják) hogy 2001.09.11 az USA kormány önmerénylése volt. És vice versa.
Válasz erre 

szilmi 2016.09.26. 13:11:47

@István Tamasi: 100% egyetértek.
Válasz erre 

szilmi 2016.09.26. 13:13:43

@István Tamasi: 100% egyetértek.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.09.26. 13:21:42

A ballibek 10 éve eladnák az anyjukat ha annnyira lennének bizalmi válságban mint Orbán.
Válasz erre 

Lady Ann 2016.09.26. 13:21:53

"Ahol ilyen bizalmi deficit van a lakosság és a hatalmon lévők között, ott egyszerűen nem lehet normálisan élni, nyugodtan építkezni, hosszú távra tervezni."
Szerintem ezek nem terveznek hosszútávon, a plebs meg nem érdekes.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.09.26. 13:24:59

@Lady Ann: EZEK nem terveznek hosszútávon, bár Orbán a 3. ciklusát tolja, nincs olyan ember aki emléxik olyan baller miniszterelnökre amelyik kihúzott legalább 1 teljes ciklust...:)
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.09.26. 13:34:25

Bármivel vádolják a kormányt, az biztosan hazugság, "mert a ballibek". Ennyi jön le a kommentekből. Bármiről is szóljon egy írás, az a válasz, hogy "mert a ballibek". Nincs butább egy fideszesnél. Ennyi a tanulság.

@Willkommenskultur: Orbán egy szociopata, és semmitől sem riad vissza a hatlom érdekében. Ráadásul van benne jó adag rátartiság is. Ez valószínűleg származásából következik. Ha nem az lenne, akkor kb a második elbukott választása után elment volna dolgozni. Szóval ez nem dicsőség, hanem szégyen.
Válasz erre 

Bobby Newmark 2016.09.26. 13:44:45

Hát, láttunk már megöngyilkolt olajügyes nyomozót, offsórosító szakembert, nemzeti rendszerben nem együttműködő vállalkozót, ezek után egy halálos áldozattal nem járó robbantás már gyerekjáték.
Válasz erre 

Bobby Newmark 2016.09.26. 13:46:48

@CyberPunK: Ők nehezen küldenek oda két civil ruhás nyomozót, hogy felügyeljék, minden a terv szerint megy-e.
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 13:52:23

Újabb szánalmas írás. Először is jobbulást a sérült rendőreinknek és eredményes nyomozást a hatóságoknak!
Sajnos van akinek mindenről csak a szemétorbán jut az eszébe. Kimaradt a "monnyon le" kórus srácok!
Azt el tudod magyarázni, hogy a Kormány érdekeit hogyan szolgálja ez a robbantás? Ja nem tudod, mert nem szolgálja a Kormány érdekeit, hanem sokkal inkább a fröcsögő bal-lib ellenzéknek kedvez? Az nem számít! Szemétorbántehetmindenről! Na add le az állampolgárságod és húzzál Londonba mosogatni!
Válasz erre 

Mariann19 2016.09.26. 13:58:58

@CyberPunK: "Mi van akkor, ha a liberális arabsimogatók robbantottak, mert tudták, hogy az emberek úgyis a kormányra fogják."
Nem logikus a hipotézised. A liberálisok /nevezzük így an block őket/ célja a népszavazás eredménytelensége. Ez a terrorcselekmény a szavazókat pedig inkább arra inspirálja, hogy hosszú tömött sorokban vonuljanak a szavazó urnákhoz az esetet is példázó terrorista veszély ellen. Ez a célok antagonisztikus ellentmondása.
Mégis az van, hogy ez a mesterségesnek tűnő robbantás kontraproduktív lehet a Fidesz számára.
Ugyanis az eset nem hordozza magában a terrorcselekmények jellemzőit. Így nem nagy tömegben zajlott, hanem olyan időpontban, amikor a lakossági mozgás minimális, így nem kerülhet sor jelentős halálos áldozatokra, melyek a megfélemlítés legjelentősebb eszközei.
Ezek után a gondolkodó emberekben felmerül a gyanú, hogy ez egy hatásvadász célú, megszervezett műbalhé a választások kormány általi céljának megvalósítására.
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 14:06:44

@Mariann19: Magad írod le, hogy a robbantás a Kormány szempontjából kontraproduktív. Akkor miért is jó a Kormánynak? Abban az esetben növelné a választási részvételt, ha muszlim radikális merénylők követték volna el. Volt ilyen hír? Nem volt. Akkor mégegyszer:
Miért szolgálja szerinted a Kormány érdekeit a robbantás?!
Válasz erre 

tüszimanó 2016.09.26. 14:11:16

"A lakosság többsége nem hisz már a kormánynak és a kormány alá rendelt rendőrségnek."

hu.wikipedia.org/wiki/Vágyvezérelt_gondolkodás
Válasz erre 

tüszimanó 2016.09.26. 14:15:32

csak jelezném, hogy az a pár DK-s blog akik Ferenc üzenetét közvetítik a Népnek, messze van a "lakosság többsége" kifejezés magyar nyelv szerinti jelentésétől.
Válasz erre 

csutka52 2016.09.26. 14:18:13

játszunk el a gondolattal:hol volt hol nem , van egy Vajna Andy filmes-és van egy Habony aki az ötletek gazdája....a forgatókönyvet megírták, a helyszín és időpont este kicsi forgalom-és a statiszták ...a helyszínt a civil ruhás zsaruk biztosították-és vajon a sérültek is -ami filmben is szörnyű látvány(akár itt is lehetett piros festék )-nyomókötést rászorító civilruhás zsaru-és a rendőri segélykérés ...hát többször meghallgatva sem tűnt kétségbeesősnek-inkább betanult volt...Aztán azonnali zsaruhegyek-lezárnak hermetikusan mindent-tehát még véletlenül se lehet ott valaki aki közelről meggyőződhet. Egyik tanu egy fekete nylonnal letakart testről beszél, akit a mentőbe tettek-azt hitte halott is van( de nincs) -akkor vajon miért takarták le egészen? HOMÁLY -és egy káosz ....Mi az, hogy tegnap olyan felvételt láttak, hogy ahogy elhaladtak a járőrök utánok hajította a merénylő a bombát-ma meg távirányítós volt állítólag. Mi az, hogy a hír hatalmas -ma még bemutatják a fantomképet-ez is hír...miért nem láthatjuk már, hiszen 146 kamera pásztázza a környéket. Vajon az idő kell, hogy eltűnhessen? (veszélyes lenne?)
Válasz erre 

Mariann19 2016.09.26. 14:19:18

@f123:
Amennyiben megfigyelted az utóbbi hónapok migránsügyet illető kormányzati kommunikációt, a migránsok terrorveszélyét helyezi kilátásba a kormány a szavazók megnyerése érdekében.
A robbantással testközelben lehet érzékeltetni a migránsok várható jelenlétével a megfélemlítést.
Migránsügyben nem vagyok híve a toleranciakultusznak, de a kormány által választott propagandának sem.
Sokkal célravezetőbb lenne az embereknek a távlati veszélyeket ecsetelni, amelyek valósak /ökológia következmények/ - mint egy pillanatnyi statikai helyzetre alapozva a migráns kérdést -belpolitikai haszonszerzésre felhasználni.
Arra már ki sem merek térni, hogy milyen nemzetközi hatalmi célok vezérléséről van szó.
Válasz erre 

Bobby Newmark 2016.09.26. 14:25:36

@f123: Csak azoknál, akik képesek gondolkodni. A Fidesz meg nem rájuk építi a politikáját.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.09.26. 14:26:27

@Willkommenskultur: "A ballibek 10 éve eladnák az anyjukat ha annnyira lennének bizalmi válságban mint Orbán."

Mer' ha a hozzád hasonló orbánfartureszek mindhalálig bíznak a tolvajok fejedelmében, akkor nincs bizalmi válság mi? Magyarország viszont nemcsak orbánfarturkászokból áll osotba. Sőt, ezek vannak kisebbségben. Akkor?
Válasz erre 

konrada 2016.09.26. 14:27:31

@Mariann19:
Ezt beszéld meg a blogolóval, mert ő ezt írta:

"A lakosság többsége nem hisz már a kormánynak és a kormány alá rendelt rendőrségnek.

Mondhatnak ezek bármit, az emberek meg lesznek győződve az ellenkezőjéről és a legrosszabbat feltételezik Orbánékról."

Azaz - lehet bármilyen rossz véleményed a blogíróval egyezően a kormányról, azt talán nem hihető, hogy a kommunkiációs szempontból ennyire hülyék.

S azt azért nem hihető, hogy ha a lakosság többsége nem hisz a kormánynak, akkor olyant tesznek, amiről a többség azt gondolja, amit a blogíró szerint gondol...

Azaz vele beszéld meg, melyikőtöknek van igaza, mert az egyik állítás mindenképpen hülyeség. (Bár szvsz. mindkettő...)
Válasz erre 

CoolKoon 2016.09.26. 14:29:48

"A Fideszről ezt a minimális jó szándékot sem feltételezi már az ország jelentős része, és ez tragikus, életveszélyes." - A jóindulat utolsó foszlányait akkor játszották el, amikor a Kubatov nevű fideszes féreg verőlegényeket küldött a fideszes nyanya "védelmezésére" az OVB-irodához. Az bizony egy elég egyértelmű jelzés volt ám....
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 14:44:43

@Mariann19: Azért a migráns-beáramlás kapcsán terrorveszélyről beszélni nem tűnik indokolatlannak, tekintettel arra a ca. 320 halottra, akik a legutóbbi időkben olyan terrortámadásokban haltak meg, amelyet muszlim szélsőségesek követtek el, akik közül számosan a migránsokkal érkeztek. Vagy ezt uszító kormánypropagandának érzed?
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.09.26. 14:50:49

Dietmar Klodó ismét aktív?
Válasz erre 

laci_52 2016.09.26. 14:53:26

Ilyen elvakultan ellenzéki, a tárgyilagosságot hírből sem ismerő posztot még az Indexen is csak nagy ritkán lehet olvasni, pedig van itt belőlük bőven.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.09.26. 15:01:39

@f123: Olyan, mint a "cigánybűnözés". Az utóbbi időkben egyébként már nem is volt külföldiekhez köthető terrorcselekmény Nyugaton, csak a fideszmédia virtuális világában. Mostanában inkább elenük követnek el terrorcselekményeket. A menekültek nem terroristák, ellenkezőleg, az otthonukat tönkretevő és a terrorcselekményekre is kapható vallási fanatikusok elől menekültek el.
Válasz erre 

ebella 2016.09.26. 15:03:43

Én a Jobbikra szavazok és már régen nem hiszek a nemzetvesztő, senkiházi, csak a saját zsebbel foglalkozó, minden erkölcsi gátlást elvesztett Fidesznek.
Válasz erre 

ebella 2016.09.26. 15:04:41

@laci_52: Ahogy nemzetvesztő kormányt védő propagandisták dumáiból is.
Válasz erre 

Tibi !! 2016.09.26. 15:25:26

Szerintem Gyurcsány és sleppje volt.

MInden jel erre mutat.

Többek között a rendőrökön kárörvendő posztok szerzői kivétel nélkül agyatlan Gyurcsnyisták.
Válasz erre 

bundazsák 2016.09.26. 15:26:04

@f123: "...Vagy ezt uszító kormánypropagandának érzed? "

Sajnos ez az. Ha alaposabban utánanéz az ember az elmúlt 2 év terrorista akcióinak itt a vén kontinensen, akkor rá kell döbbennie, hogy bizony nem a jelenleg menekülők (migránsok) hajtották azokat végre. Még akkor sem, ha a kormányzati kommunikáció ezt mondja. Olyan iszlám szélsőségesek tették, akiknek a szülei, nagyszülei vándoroltak el szülőföldjükről a jobb élet reményében. A valódi tettesek már belga, francia, stb. állampolgárok, hiszen eleve ott születtek. Soha nem szembesültek azokkal a körülményekkel, amelyek miatt a felmenőik a kivándorlást választották. Tény, hogy ezek a leszármazottak alapvetően talajt vesztett emberek, emiatt sokkal könnyebben radikalizálhatók, mint a szüleik, akik még tisztán emlékeznek arra a nyomorra, ami otthon volt. A tettesek azonban nem migránsok, még akkor sem, ha a menekültáradatot kihasználva jutottak vissza Európába.
Válasz erre 

2016.09.26. 15:27:39

@f123: Nem Kormány, hanem KÚRMÁNY! Miért ajnározod ezt a kleptomán brigádot? Lőrincnek, Árpinak, vagy netalán Andynek dolgozol? Jól megy a letelepedési kötvény biznisz? Szereted a lopást? A magas adókra gerjedsz, meg a népsanyargatásra? Stadionra, kisvasútra, meg a gazdád egyéb hóbortjaira van pénz, egészségügyre, oktatásra nincs?

És ezek után ti vagytok a nemzeti érzelműek, akik megvédik a magyar embereket?
Elmentek ti a picsába!
Válasz erre 

Bobby Newmark 2016.09.26. 15:29:27

@Tibi !!: Na várjál, eddig jobber faszkalapok főellenségei voltak a szemkilövető rendőrök, hirtelen vágtatok egy hátraarcot?
Muhaha.
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 15:40:28

@bundazsák: Aha a nizzai merénylő sem volt migráns a németországi késelő sem, a kölni zaklatók sem voltak azok hadd ne soroljam tovább. A FAZ, a der Standard, a Guardian -ismét hadd ne soroljam tovább- is a magyar kormánypropagandát tolja szerinted?
Válasz erre 

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.09.26. 15:41:20

A lakosság segítségét kérik, de nem teszik közzé a térfigyelő kamera képét, mert még nem sikerült olyan gyorsan kicserélni photoshoppal a választási irodáról jól ismert elkövető kopasz fejét Gyurcsányéra, vagy Soroséra...
Amúgy jobbulást kívánok a két szerencsétlenül járt rendőrnek!
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 15:45:12

@Dr. Trejo: Nem nekik dolgozom, a véleményemet magam alakítom ki, nem a munkaadóm. Ennyit tudsz? Ennyi jön ki belőled?! Ha ennyire szar itt te húzz a picsába! Ja, hogy a kutyának nem kellesz? Akko küzdjé gyökér, hadd röhögjek!
Válasz erre 

kalbász 2016.09.26. 15:46:16

Ez a ti dicsőségetek, ahogy minden alkalmat megragadtok a csúsztatásra és mocskolódásra.
Most is. Nem vártok ti semmit, bármi alapján kihozzátok hogy ők voltak. Azonnal.
Válasz erre 

bundazsák 2016.09.26. 15:47:05

@f123:
A németországi késelő, a kölni zaklatók nem terroristák, hanem simán bűnözők, amilyenek itt is vannak szép számmal a menekültek nélkül is. A nizzai merénylő sem a mostani menekültekkel érkezett, hanem sok évvel ezelőtt, hiszen francia állampolgár. Ezt nem lehet 5 perc alatt megszerezni.
Válasz erre 

Habony Árpád. 2016.09.26. 15:49:17

"Miért akar bárki megölni két fiatal kisrendőrt? Miért ér ez meg neki 25-30 év fegyházat?"

Hat ezt talan a Gyurcsanytol es az altala penzelt arab terroristaktol kene megkerdezni.
Válasz erre 

parazita666 2016.09.26. 15:52:58

@f123: Ez neked vélemény? Fröcsögő, kankós pöcs! A köztörvényes bűncselekményeitekre, annyi a válaszod, hogy menjek el? Hát a jó kurva anyádat! Ebben a kurva országban fizetek nem kevés adót, és ezek után van pofád ilyen hangot megütni velem te geci!?! Te tolvaj szarházi! Rohadj meg te hazaáruló bolsevik fasszopó!
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 15:54:18

@bundazsák: Ok, a bűnözők jöhetnek, mert a terroristák már itt vannak. Ezt állítod? Ezt szeretnéd?
Válasz erre 

willcox 2016.09.26. 15:56:20

@Willkommenskultur: Tudod éppen ez a baj, bármit megtehet, de tényleg bármit és még mindig nagyon sokan bíznak benne.
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 15:56:22

@parazita666: Visszafogott hangot használtam a tiédhez képest. Küzdjé hadd röhögjek tovább rajtad kicsi majomfigurácska! :-D
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 15:59:31

@parazita666:Ja és igen húzz ahova akarsz!
Válasz erre 

willcox 2016.09.26. 16:00:24

@Tutta? Kampánymigráncs: Teljesen egyetértek és még mindig rengetegen vannak. Azzal vannak megetetve, hogy ez a nemzeti kormány, pedig szerintem nem az. Nagyon profi gengszterek köre akik a saját pecsenyéjüket sütögetik.
Válasz erre 

öreg_répatorta 2016.09.26. 16:00:36

@Habony Árpád.: Vagy tőled, Árpi :-D
Válasz erre 

willcox 2016.09.26. 16:02:42

@Habony Árpád.: Ez az a szint, amire már válaszolni sem érdemes. Jobbulást kívánok!
Válasz erre 

sírjatok 2016.09.26. 16:26:28

@Tutta? Kampánymigráncs: "Bármivel vádolják a kormányt, az biztosan hazugság, "mert a ballibek"."

Hát ezen igazán nem lehet meglepődni, tekintve a következő állítások igazságtartalmát:
- nincs is migráció, ez orbán terelése
- ok vannak migránsok, de ezek mind szíriai menekültek, jól képzett emberek
- ok talán nem mind szíriai menekült, és tán a képzettségük sem ideális, de biztosan nincs köztük terrorista
- jó lehet hogy volt köztük 1-2 terrorista, de a kerítés akkor sem megoldás
- rendben a kerítés mégiscsak megállítja őket, de miért nem korábban építették

na itt tartunk most. Igen, ezek után ballib = hazudik, ennyi.
Válasz erre 

Bobby Newmark 2016.09.26. 16:32:05

@sírjatok: Nem tudom feltűnt-e, de ezt néhány gyökér, bukott baloldali politikus hangoztatta. Akik pártjainak összesen nincs 20% támogatottsága.

A Fideszt meg úgy az ország 70%-a rühelli.

Kicsit kevés az átfedés ahhoz, hogy a kettőt összemosd.
Válasz erre 

pánpéter 2016.09.26. 16:34:09

Kedves DK agytrösztök!
Ha lenne egy csöppnyi bőr a képeteken, a cikket azzal kezdtétek volna, hogy jobbulást a két súlyosan sérült rendőrnek.
Az, hogy ebből is politikai tőkét próbáltok kovácsolni - most mondom, nem fog menni -, tökéletesen bemutatja, milyen beteg emberek is vagytok ti valójában.
Válasz erre 

Bobby Newmark 2016.09.26. 16:37:30

Viccesen vak az Index a közzétett fotókkal kapcsolatban.
Válasz erre 

TwoBee 2016.09.26. 16:39:06

@CyberPunK: akkor az van mint a toronyugrasnal. Minel tobb a csavar benne annal nehezebb megcsinalni...
Válasz erre 

hegyilany 2016.09.26. 16:40:28

@nnnnnnnn: Nem vagyok balliberális, de balliberális blog, teljesen önállóan egyből ez jutott eszembe. És a környezetemben lévőknek is, pedig ők sem ballibarális balrogok... vagymik
Válasz erre 

hegyilany 2016.09.26. 16:41:10

@hegyilany: akarommondani "se balliberális blog"
Válasz erre 

Mariann19 2016.09.26. 17:09:37

@f123:
"Miért szolgálja szerinted a kormány érdekeit a robbantás?"
A válasz roppant egyszerű. Azért, mert közvetlenül a választások előtti napokban felerősíti a migránsok elleni tiltakozást, a tőlük való félelmet. Esetleges jelenlétük terrorveszélyt rejt magában . Az így kialakított érzelem hullám az urnákhoz hajtja a szavazókat.
Válasz erre 

igazi Ténytár 2016.09.26. 17:15:50

@nu pagagyí: Pintér újra "nem" találkozott vele?

___________________
1998. szeptember 25.:

Az RTL Klub híradójának Pintér kijelenti: SOHA NEM TALÁLKOZOTT Dietmar Clodóval, aki jelenleg előzetesben ül feltételezett bombagyárosi munkássága miatt.

magyarnarancs.hu/belpol/a_pinter-ugy_telefonalas_utan_visszaultem-62014

_____________________
2003

Pintér: Egyszer TALÁLKOZTAM Clodóval

Újabb fejezet Pintér Sándor és a maffia kapcsolatának történetében?” –ezzel a címmel nyújtott be írásbeli kérdést a belügyminiszternek Doroszi Dávid. A jobbikos honatya azt firtatta a Heti Világgazdaság cikkére hivatkozva, hogy tényleg több ízben is találkozott-e Pintér Sándor üzleti ügyben Dietmar Clodo-val a kilencvenes években?

Doroszi felidézte, hogy a HVG nemrég azt írta, hogy a Magyarországon 2001-ben robbanószerrel való visszaélés és maffiatagság vádjával tíz év fegyházra ítélt Clodo azt állítja: három alkalommal ült le tárgyalni Pintér Sándorral a kilencvenes évek második felében. Clodo állítása szerint magyar cég e különleges biztonsági üvegekkel kereskedett, Pintér pedig a Preventív Security-t képviselte azon a termékbemutatón, amikor első alkalommal találkoztak.

www.vg.hu/kozelet/politika/pinter-egyszer-talalkoztam-clodoval-414643
___________________
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 17:16:36

@Mariann19: Inkább az ellenkező hatást váltja ki. A Kormány feladata megvédeni az állampolgárokat, egy ilyen eset gyengíti és nem erősíti a regnáló Kormányt.
A szombati robbantást -egyenlőre úgy tudjuk- nem iszlám szélsôségesek vagy migránsok követték el, ez pedig azt erősítheti, hogy értelmetlen a népszavazás, hiszen nem kell ide migráns, megoldjuk a terrort mi magunk.
Szóval nem látom az előnyt a Kormány oldalán, sőt ez inkább előnyös az ellenzéknek vagy legfeljebb döntetlen.
Válasz erre 

igazi Ténytár 2016.09.26. 17:21:20

@Habony Árpád.: Újra nyomjatok az 2006-os GYF elleni rágalmat?

Azóta mar Köztársasági Elnök az elkövetője...

_____________________
Áder: Gyurcsány ne szervezzen merényletet saját maga ellen!

inforadio.hu/belfold/2006/09/23/ader_gyurcsany_ne_szervezzen_merenyletet_sajat_maga_ellen-73966/

InfoRádió / MTI 2006.09.23. 11:48

\"Felszólítom Gyurcsány Ferencet, ha azon töri a fejét, hogy utcára küldi provokátorait, ha netán azt gondolja, hogy néhány ember élete sem drága ár azért, hogy ő hatalomban maradjon, és hogyha esetleg az is megfordult a fejében, hogy saját maga ellen megrendezne egy merényletet, ezt ne tegye\"

- jelentette ki sajtótájékoztatóján Áder János fideszes politikus, az Országgyűlés alelnöke.

Áder János szerint Gyurcsány Ferenc szorult helyzetben van, a nyugalom nem jó neki. Úgy vélte, a kormányfő számára nyilván politikailag nem hasznos, ha a következő nyolc napban arról szól a közbeszéd, miért nem csinált a kormány négy évig semmit, vagy hogy kaptak-e csúszópénzt a szocialisták és a szabad demokraták a Strabagtól vagy sem.

_____________________
Válasz erre 

Mariann19 2016.09.26. 17:33:05

@konrada:
"Lehet bármilyen rossz véleményed a blogíróval egyezően a kormányról, az talán nem hihető, hogy kommunikációs szempontból ennyire hülyék."
Próbálom racionálisan szemlélni az eseményeket.
Jelenleg az állampolgárok két vonulat között vergődnek, az egyik a migránsok iránti /finoman szólva/ antipátia, a másik a kormányzati munka negatív megítélése.
A közvélemény kutatások szerint a nép 70%-ban nem ért egyet a kormány politikájával, változást szeretne, a migráns kérdésben legalább ilyen mértékben egyetért a kormány szándékaival. A kormány ezt a helyzetet nagyon jól ismeri, és a kommunikáció eszközét használja fel ennek a kettősségnek a feloldására akár nemtelen propagandával is.Még nem igazolódott be, hogy a robbantás a kormány vagy egyéb szervezkedés akciója volt-e, egy biztos, hogy fokozza az emberekben a migránsok iránti ellenszenvet, amely módfelett kedvez a kormány által remélt választási eredménynek.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.09.26. 17:40:18

@sírjatok: Értem. A ballib hazudik, tehát a fidesz nem hazudik. A kabátom kék, tehát a cipőm barna. Mi a szart akartálezzel a hozzászólással mondani? Mert én annyit akartam, hogy ne ballibezzetek már az elvársaiddal, mert fárasztó. Nincs is olyan, hogy balliba. Ez egy kreálmány, akit utálhattok és amit rámondhattok mindenkire, aki nem a gypsyt imádja. Göbbels elégedetten csettint, olyan jól követitek a receptjét. De most már le kéne állni. Nem akarunk Putyint és Erdogant, EU-t akarunk.
Válasz erre 

Mariann19 2016.09.26. 17:42:35

@f123:
"Inkább az ellenkező hatást éri el. A kormány feladata megvédeni az állampolgárokat."
A robbantás ténye szerintem megerősíti azt a hitet az emberekben, hogy a kormányt kell támogatniuk a szavazáson. Hiszen lám, ha jöhetnének a migránsok jól megtűzdelve terroristákkal, ez a jövő várna rájuk. Ergo, a kormány migránsellenes fellépése jelenti számukra a védelmet.
Látod, nézőpont kérdése.
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 17:52:26

@Mariann19: Túl nagy kockázat és túl kicsi nyereség ez a jelenlegi kormányzatnak. Az ellenzéknek a Jobbik-in kívűl kb. mindegy, nincs veszítenivalójuk. Én magányos belföldi elkövetőre tippelek, aki begőzölt a sok acsarkodástól, ami pl. ezen a blogon is jól látható (tisztelet a kivételnek) v semmi köze a politikához az egésznek...
Válasz erre 

torró 2016.09.26. 18:10:31

Kijár úgy általában emberek között, beleértve a poszt íróját is? Nem csak úgy az ellenzékiek között, hanem mindenfelé? Na? Ja és beszélgettek is az emberekkel? Nem úgy, hogy a haverokkal, hanem naponta többel. Ha igen, akkor nem írná senki, hogy az emberek nem bíznak a kormányban. Ez így ebben a formában nem igaz!( mondaná Markos Gyuri pártitkára) .A robbantásról, meg valóban senki nem fog tudni semmi használhatót. Volt nálunk pár eset, kiderült valami? Agyalogni sem érdemes rajta!
Válasz erre 

sírjatok 2016.09.26. 18:13:24

@Tutta? Kampánymigráncs: "Értem. A ballib hazudik, tehát a fidesz nem hazudik."
Azon problémáztál, hogy miért van az, hogy az emberek azt hiszik, hogy a ballib hazudik.

Bemutattam, hogy azért, mert tényleg hazudik, migráns kérdésben pl. sorozatban, egymás után, kivétel nélkül minden állítása megcáfolódott a "nincs is migránskérdés"-től a "jól képzett szír menekültek"-en keresztül a "kerítés nem jó semmire"-ig.

Erre jön az obligát fideszezés. Az a helyzet, hogy a fidesz sokkal jobban látta előre, hogy mi fog történni, a menekültválságot, a migránsok összetételét, Európa jobbra tolódását, a kerítés hatékonyságát. Igen baszki, ha a fidesz A-t mond, az ellenzék meg nemA-t, akkor az egyiknek igaza lesz, a másiknak meg nem.
Válasz erre 

sírjatok 2016.09.26. 18:15:35

@Bobby Newmark: "A Fideszt meg úgy az ország 70%-a rühelli."

Ja, így is lehet számolni, Csak akkor a Jobbikot meg 80%, az MSZP-t 90%, az LMP-t 95%, és így tovább.

Annyira szánalmas, mikor jöttök ezzel a "nem is többség" bégetéssel.
Válasz erre 

2016.09.26. 18:16:53

Az ATV-t meg a ballib bérkommentelőket azért ne tekintsük már az ország jelentős részének XD
De szerintem se lenne őszinte a meglepődés ha Pintér S szerveztette volna meg a robbantást... De ha Ferenc testvér lenne hatalmon, akkor meg még kevésbé lepődnénk meg ha róla derülne ki ugyanez
Válasz erre 

Mariann19 2016.09.26. 18:17:14

@f123:
"Túl nagy a kockázat és túl kicsi a nyereség ez a jelenlegi kormánynak."
Abból érdemes kiindulni, hogy más oldalról a kormány számára óriási a kockázat a szavazás kimenetelét illetően.
Nem csupán a belpolitikai következményekre kell gondolni, hanem a nemzetközi megítélésre, és annak folyományaira.
Orbán Viktor politikusi ambíciói, melyek a nemzetközi vezéri státuszt is vizionálják, egy sikertelen népszavazás által meghiúsulnak. Nem lesz mire hivatkoznia az eu-ban a kényszerítő betelepítéseket illetően, valamint óriási presztízsveszteséget szenved személyében és pártjában is.
Hatalmas a tét, amelyhez arányos eszközök kellenek, akár nemtelenek is a szent ügy érdekében.
Nagy téteknél a mindennapi életben is megjelenik a hazardírozás.
Válasz erre 

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2016.09.26. 18:22:00

@f123: Istenem, de bunkó vagy!
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.09.26. 18:26:00

kiadták a vidiót a robbantásrul? diktatúra!

ha trump nyer amerikába, lehet hogy a pentagonba csapódó repülőről is kiadják a vidiót? Segítség!
Válasz erre 

feryke 2016.09.26. 18:43:15

Évekkel ezelőtt voltam a gyurcsány nagygyűlésen akkor is ezt mondogatta orbánnak mennie kell Azóta eltelt jó pár év és még mindig itt tart Semmi konkrétum program csak le kell váltani Azt hiszi ennyi elég a népnek Ilyen politikus van már egy tucat
Válasz erre 

Bobby Newmark 2016.09.26. 18:48:03

@sírjatok: Ez egyébként egy helyes meglátás, a magyar politikai viszonyokat figyelembe véve. Mindenki rühell mindenki mást, megy az árokásás ezerrel.

Azt nem értem, hogy miért tagadod, mikor te is egy rozsdás bökővel átvágnád az én torkom, ha tehetnéd. Nem mintha én nem tenném ugyanezt minden szolgalelkű fideszessel, aki asszisztál az ország módszeres kirablásához, azzal a felkiáltással, hogy legalább nem Gyurcsány rabolja ki.

Választókerület-csalással meg ugye nem túl nehéz 30%ból papíron kétharmadot csinálni, főleg ha nincs ellenzék.
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 18:53:44

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: Mire föl ez a körmönfont érvrendszer?
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 19:01:55

@Mariann19: Nincs se bel, se külpolitikai következmény. Presztízsveszteség van, semmi más. Az, hogy a nem győznek nagyon nagy arányban, az egyértelmű. Orbán az ellenzéket fogja érte hibáztatni, megnézik, hogy hol alacsony a támogatottság és hol volt gyenge a mozgósítás, azokat a választókerületi elnököket előveszik, néhányt lecserélnek. Ennyi fog történni. Attól, hogy nem lesz érvényes a népszavazás, a Kormány nem sérül érdemben és kormányzóképes erő sem lesz helyettük a láthatáron. Ezért túl nagy a kockázat és kicsi a nyereség.
Válasz erre 

Anti_FIDIÓTA_troll_patrol (törölt) 2016.09.26. 19:48:10

Úgy van! Műbalhé volt kérem szépen!
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.09.26. 19:50:22

@f123: Mit jelent az hogy presztízsveszteség? Mert ugyanezt hajtotta a baloldal mindig, ne adózzon a bank, mert presztízsveszteség, ne adózzon a multi, mert presztízsveszteség, ne csökkenjen a rezsi, mert presztízsveszteség....miről beszélsz?
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 20:11:05

@Willkommenskultur: Te miről beszélsz? Ha nem megy a szövegértés miért gyötröd magad? Miért szerinted mi lesz ha, csak 46% fog résztvenni a népszavazáson?! Segítek, semmi. Akkor a 2-es számú szöveget mondja el O.V. és az lesz, amit leírtam. Mit nem bírsz ezen felfogni?
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.09.26. 20:27:18

@f123: Szóval mi az hogy presztízsveszteség?

A részvételi aránytól függetlenül belföldön a fidesz mindenkit szarráver, az lesz a következmény. Ezzel jelzi az EUnak hogy itt az van amit ő akar.

Mint ahogy európában is úgy alakult a migripolitika eddig, mint ahogyan Orbán már 1,5 éve elmondta, amikor mindenki mást mondott Orbánon kívül. Nagyot kockáztatott, és nyert. És most hazaviszi a főnyereményt.

A faisztázó horvát kormnyfőt azóta leváltották, a horvátot úgyszintén, Merkel meggyengült, Hollande-ot és Renzit is migriellenesek váltják le, a britek kiléptek a migrik miatt (is). Orbán erősebb mint valaha.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.09.26. 20:28:37

@Willkommenskultur: *osztrák kancellárt is leváltották
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.09.26. 20:29:02

Jááájjjjjjj. Ez nem pont olyan mint a "globális háttérhatalmak" meg az "illuminátusok".

Conteo ez a javából :) Kicsit átírnám a közmondást:

- Más szemében a véletlent, sajátjában a Conteo-t se. :)

Jajjj, gyerekek ki nem vette be a gyógyszerét még ma?
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 20:32:43

@Willkommenskultur: Ha nem tűnne fel, ugyanazt mondjuk. A presztízsveszteség az, hogy nem tudja Orbán az érvényes népszavazás legitimációját használni Brüsszellel v bárkivel szemben.
De ez nem nagy veszteség és sem belpolitikai sem külpolitikai szempontból nem történik semmi.
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 20:34:52

@f123: Bocs, most vettem észre, hogy az egyik hozzászólást elgépeltem:
"A nem-ek győznek nagy arányban ez egyértelmű" azt akartam írni.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.09.26. 20:39:41

@f123: Mi az hogy nem történik semmi? Orbán már eddig is megváltoztatta az EU politikáját népszavazás nélkül is.

Akik most azt mondják hogy a népszavazásnak nem lesz semmi hatása eddig is pont ezt mondták Orbán pattogásáról, csakhogy az idő az ellenkezőjét bizonyította.

A magyar népszavazás, ha eredményes, ha nem, nem köti brüsszelt, de ilyet Orbán sehol sem állított. Azt mondta hogy hatással lesz brüsszelre, és eddig bejöttek a húzásai.
Válasz erre 

Liba Tóni 2016.09.26. 20:48:39

- Miért nem volt a helyszínen robbantás után tűzoltó?

- Azt mondják, hogy robbanószert használt az elkövető, nem házi készítésű robbanószert, csak hozzárakott csavarokat, meg szegeket. Akkor mégis - ha egy 20-25 éves fiatalt keresnek, honnan jut hozzá egy ilyen fiatal igazi robbanószerhez? Szakértők szerint értett hozzá, aki csinálta. De hol tanulta akkor a fiatal? Nem lehetséges, hogy valamelyik állami szerv megfelelőségi kényszerből kiadta valami hülyegyereknek, hogy csinálja meg a balhét? Hisz nem sokkal korábban pont a honvédelmi miniszter nyilatkozott, hogy Magyarországon is elképzelhető terrortámadás... Lehet, hogy elszólás volt?

Kurvára senki nem hiszi el, hogy itt tényleg terrortámadás akart volna lenni. Elnézve a nyugati terrortámadásokat, itt ha valaki terrort akart volna elkövetni, nem így kezd neki és nem ennyi áldozat lenne. Ennyire amatőr és pitiáner biztos nem akart lenni egy olyan fiatal, aki a híradások szerint 1. értett a robbanószerhez 2. tudta, hogy helyezze el, hogy se túl nagy kár ne legyen, se kicsi, csak pont beférjen a hírekbe... Nekem erősen olyan érzésem van, hogy csak robbantani akartak, hogy megijesszék a népet, de komolyan ne sérüljön meg senki, még a ház se, ahol robbantanak, de nagy legyen a hangja és legyen pánik. Mert felelős vezető sem akarná csak egy szutykos népszavazás miatt, hogy valaki meghaljon. De rosszul sült el - és most nem tudják esetleg kezelni a helyzetet?
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.09.26. 20:55:42

@Liba Tóni: 1) senki nem mondta hogy terrortámadás történt, de az ellenkezője sokkal valószínübb.

2) egy egyszerü szöges bomba elkészítésének a módját bárhol megtalálod a neten

'Nekem erősen olyan érzésem van, hogy csak robbantani akartak, hogy megijesszék a népet, de komolyan ne sérüljön meg senki, még a ház se, ahol robbantanak, de nagy legyen a hangja és legyen pánik. Mert felelős vezető sem akarná csak egy szutykos népszavazás miatt, hogy valaki meghaljon. De rosszul sült el - és most nem tudják esetleg kezelni a helyzetet?'

....:) A 15 éve történt 9/11es ún. terrortámadásoknál a Pentagonba csapódó repülőgép videóját még senki se látta. Mesélték, de vidió az nincs. A világ legbekamerázottabb helyén van a Pentagon.

Ehhez képest a körúti robbantás után a rendőrség kiadta a felrobbantott rendőr egélyhívását és az esetről készült videót is.

Ügye?
Válasz erre 

anyadmajma 2016.09.26. 21:01:07

@Willkommenskultur: ja, '947ben is milyen erősek voltak a bolsik Magyarországon, aztán meg mi lett belőle.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.09.26. 21:09:11

@Liba Tóni: Csak Pintér tudja használni a Google-t, hogy össze tudjon rakni egy primitív bombát:

search.yahoo.com/yhs/search?hspart=Lkry&hsimp=yhs-SF01&st=dd&channelid=888&av=windows&type=YHS_SF_10600&p=how+to+make+a+pipe+bomb&param1=na3P9y1NXVZbMmPWCNoFhuSLL4x1gqeHqMQ80-orVZXVfVEM7iK0xbus2DjyOWlc5J3XfPRLcJh1PE75ENLmQ14gqb8rpZ0kKkeIijGUXJ18R0H6myfR0GXr33y66_v26FDP6RiTg_ElGcyWC5K1YsDZ3r8wuiSNnJmtU_ITBf5uwiItsOOEgR5vwO6jEUzfv_vt8rBZMVgc_4q5keaBWovjMVs9
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.09.26. 21:14:42

www.origo.hu/gazdasag/20160926-morgan-stanley-szerint-a-magyar-gazdasag-alapmutatoi-javultak-a-legjobban-a-regioban.html

'A Morgan Stanley hétfőn ismertetett helyzetértékelése szerint a magyar gazdaság alapmutatói javultak a legnagyobb mértékben a régión belül 2008 óta.'

Nincs ballib, nincs probléma.
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 21:23:25

@Willkommenskultur: Olvasd már el légyszíves mire írtam, amit írtam. Engem nem kell győzködnöd én elmegyek szavazni és behúzom a nemet.
Válasz erre 

f123 2016.09.26. 21:31:17

@Liba Tóni: Ez az a variáció, aminek semmi értelme. A kockázat sokkal nagyobb, mint a nyereség. A Kormány semmit sem nyer a robbantással.
Válasz erre 

agarik 2016.09.26. 22:14:41

Miért mennének el?
Ezt is megússzák.
Miért mennének el?
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.09.26. 22:51:00

@sírjatok: Miért baj, hogy ha valamit csinál a fidesz, akkor fideszezés van? Azt értsd meg a csökött agyaddal, hogy ha valaki nem tapsikol a fidesznek, ha nem örül, hogy sík hülyének nézi Orbán Viktor, attól még nem mszp-s, ballib, vagy mittudomén mi. Ez a fidesz legnagyobb hazugsága. A lejáratott baloldalhoz köt mindenkit, aki nem fideszes... pedig nem kisebbség, aki nem az. És te ezt az agitpropot lököd, te mocsok.
Válasz erre 

Énmégújvagyok 2016.09.26. 22:52:23

@nnnnnnnn: No, amit írtál, kurvára nem értem, de azért reménykedem benne, hogy te tudod, mit akartál mondani!

Kis adalék a bejegyzéshez:

outside.mfor.hu/mfor/images/robbantas_160926.jpg

outside.mfor.hu/mfor/images/robbantas1_160926.jpg

Két fotó, a szar bennük az, hogy nem igazán ugyanaz a ruha van a két fotón és az első nem akkor készült, amikori (2016/09/24) a dátum alatta!
Ki lát napjainkban (szeptember) karácsonyi fényeket a körúti fákon,üzleteke, portálokin?
Válasz erre 

Énmégújvagyok 2016.09.26. 22:54:48

Azt majd elfelejtettem, ki sétáltat gyereket babakocsiban éjjel negyed tizenegykor:
outside.mfor.hu/mfor/images/robbantas_160926.jpg
Jobb felül fehér,világos kabátos alak!
Válasz erre 

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2016.09.27. 02:12:08

Amikor egy ilyen dolog történik, az ember fejében végigfut a lehetséges elkövetők, lehetséges indokok listája. De az, hogy mikor még semmit nem tudni, akkor az egész ellenzéki sajtó elkezdje teli szájjal a kormányt vádolni, ez nagyon durva. Ehhez valami elképesztő rosszindulat, vagy gyűlölet szükséges. Ettől függetlenül benne lehettek Orbánék is, de ez egyáltalán nem biztos..
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.27. 04:57:55

@megamovieboy: "teli szájjal a kormányt vádolni"

Azt nézd, "kinek az éredeke?"
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.09.27. 06:51:19

Úgy tűnik nem kell ahhoz migráns, hogy Budapesten robbantgassanak. Simicskó megmondta, hogy bármikor bekövetkezhet ilyesmi és állta a szavát.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.09.27. 06:54:59

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelenül szavazok: Azt hiszem ez is olyan "véletlen" lehetett, mint a választások előtt hirtelen korrupttá váló szocialista politikusok hada. Aztán mindig kiderül, hogy korrupció ide, meg oda, olyan szegények, mint a templom egere, ellentétben a nem korrupt orbán családdal, rogántónikkal, habonyokkal és a többi tapig becsületes fideszes bűnözővel.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.27. 07:06:01

@nu pagagyí: "megmondta, hogy bármikor bekövetkezhet ilyesmi és állta a szavát. "

:))
Válasz erre 

midnight coder 2016.09.27. 07:09:54

A másik oldalból az ember sok mindent kinéz, és nem is mindig alaptalanul, lásd Pl. haveri kutya. A rendőrpalotára rálövő polgár pedig a mai napig nincs meg. És az is érdekes kérdés, hogy kinek és milyen megfontolásból juthatott az eszébe rálőni a rendőrpalotára ? Engedélyezett fegyverrel csinálta ? Vagy engedély nélkülivel ? Ez utóbbi esetben még többet kockáztatott az illető, a nagy semmiért. Lehet, hogy ugyanaz az elmebeteg volt ?
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.09.27. 07:12:22

@megamovieboy: Talán, ha a rendőrség megpróbálna időben, tényszerűen tájékoztatni, akkor hinnénk is nekik. De Magyarországon élünk, ahol nyilvánvaló összefüggéseket képtelenek feltárni a hatóságok, főleg ha egy bizonyos politikai csoportosulás (jobboldal) is érintett lehet. Máig nem tudjuk, ki szervezte a 2006-os TV székház elleni ostromot. Tudjuk, kik voltak az elkövetők, de nem tudjuk kik álltak mögöttük. Ki csődítette oda az agresszív szurkolói csoportot, akik láthatóan jól összehangolt módon léptek fel. Az is terrorcselekmény volt, ott sem tudunk semmit, csak a következmény világos, fideszes puccs történt, előbb az önkormányzatoknál, majd az országban.
Válasz erre 

midnight coder 2016.09.27. 07:23:38

@nu pagagyí: "Azt hiszem ez is olyan "véletlen" lehetett, mint a választások előtt hirtelen korrupttá váló szocialista politikusok hada. "

Nem volt abban semmi véletlen. A szocik látták, hogy annak az esélye, hogy nyerjenek kb. akkora mint hogy sikeres Mars-expedíciót indítsanak az elvtársak, így elkezdte egymást feljelentgetni a sok jóelvtárs a népszabóban. Aki csak tudott valamit a másik viselt dolgairól szépen felnyomta, hogy neki jusson hely a várhatóan sokkal kisebb tűznél.

"Aztán mindig kiderül, hogy korrupció ide, meg oda, olyan szegények, mint a templom egere"
Hány éves vagy te, királyfi ? Az egy dolog, hogy valaki megszedi magát a korrupcióból, az egy másik hogy visszaforgatja-e a pénzt a politikába, különösen egy olyan helyzetben amikor látszik, hogy a befektetés a büdös életben nem fog megtérülni.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.09.27. 07:24:55

A Keresztény Nőegylet Orbán Viktor tagozata követeli a robbantgatások azonnali megfékezést, a migráncsbűnözés felszámolását, amihez elengedhetetlennek tartja a rendkívüli állapot azonnali kihírdetését, a, statáriális bíráskodás bevezetését, a hazaáruló ellenzéki politikusok azonnali tömlöcbe vetését!
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.09.27. 07:27:34

@midnight coder: Látom, hiszel a véletlenekben.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.09.27. 07:31:19

@nu pagagyí: Pontosabban te sem hiszel benne és én sem.
Válasz erre 

midnight coder 2016.09.27. 07:37:04

@nu pagagyí: "De Magyarországon élünk, ahol nyilvánvaló összefüggéseket képtelenek feltárni a hatóságok, főleg ha egy bizonyos politikai csoportosulás (jobboldal) is érintett lehet. Máig nem tudjuk, ki szervezte a 2006-os TV székház elleni ostromot. "

Valóban nem tudjuk, de azt igen hogy ez akkor csak az MSZP-nek volt akkor érdeke: ürügyül szolgált a másnapi füstfüggönyre, ami pedig arra volt jó, hogy ne az szerepeljen a nemzetközi sajtóban, hogy 1956 ötvenedik évfordulóját Magyarországon azok ünneplik, akik anno behívták az oroszokat.

És anno bizony a rendőrség az MSZP irányítása alatt állt, méghozzá nem kicsit: elvégre e nélkül a másnapi hajcihőt sem lehetett volna végrehajtani, és az sem véletlen hogy a TV székháznál annyit bénáztak a rendőrök. Ezért nem találták meg anno, hogy kik szervezték.
Válasz erre 

gmihaly621 2016.09.27. 07:37:28

"hogy fecseg a felszín, hallgat a mély."
Válasz erre 

midnight coder 2016.09.27. 07:50:47

@nu pagagyí: Amíg nem tudjuk hogy ki volt, addig max. találgatni lehet. Pár ötlet:

1. Egy sima elmebeteg aki utálja a rendőröket. Esetleg pont az, aki anno rálőtt a rendőrpalotára. És azért időzítette mostanra, hogy mindenki a FIDESZ-es szálat keresse, illetve mert most még nagyobb sajtóvisszhangot kap a dolog mint egyébként.

2. Terrorista. Bár ami látszott belőle az alapján nem nézett ki terroristának, de egyrészt muszlim lehet született európai is, másrészt Pl. a szírek egy része sem tér el nagyon optikailag az átlagpolgártól. Nekik is jó az időzítés, ráadásul ők is előszeretettel támadnak rendőröket, katonákat. Katonát találni viszont nálunk sokkal macerásabb erre a célra, míg a rendőr könnyű célpont.

3. Szimpla bűnöző. Lehet, hogy valamelyik rendőr vagy mindkettő tudott valamit amit nem kellett volna. Itt az időzítés véletlen.

Mindhárom mellett szólnak érvek. Az ipse nagyon ügyes volt: pont annyira rejtette el magát, ami még nem volt túl feltűnő, viszont megakadályozta az azonosítást. Ettől bármelyik lehet. A robbanószer házilag barkácsolt volt, de ez sem szűkíti a kört. Mást pedig nemigen tudunk.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.09.27. 07:51:25

@midnight coder: Gergényire gondolsz, Pintér haverjára? Nem volt véletlen a rendőrség bénázása, a titkosszolgálat impotenciája. Az állam már akkor is tele volt a Fidesz beépített embereivel, mostanra pedig helyre kis pártállammá fejlesztette a Fidesz a rendszert. Magyarország fokozatosan egy bűnözőkből álló csoport markába került, akik fokozatosan szállták meg előbb az állami pozíciókat, majd az egész országot. A magyar rezsim semmiben nem különbözik egy afrikai, vagy közép-ázsiai diktatúrától. Már csak a diktátor aranyból készített lovasszobra hiányzik a parlament elől, de ahogy elnézem az általa kinevezett talpnyalók hadát, az sem sokáig.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.27. 07:53:47

@f123:
Tudta?
Magyarországon csak magyarok követtek el terrorcselekményt, miráncs egy sem.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.09.27. 07:54:21

@midnight coder: "Amíg nem tudjuk hogy ki volt, addig max. találgatni lehet". A találgatás a lényeg, a népszavazás előtt a közmédia nyilván gondoskodik majd a találgatások megfelelő irányáról.
Válasz erre 

midnight coder 2016.09.27. 07:57:49

@nu pagagyí: Persze. Akkor nyilván másnak a békés felvonulókra hajtották volna a másik utcából a szélsőjobbosokat, majd egyként vernek szarrá mindenkit. Az azonosító nélküli rendőrök, és az MSZP magánhadserege kéz a kézben. Trükkösek ezek a mindenhova beépülő reakciósok, akarom mondani FIDESZ-esek.
Válasz erre 

midnight coder 2016.09.27. 07:58:45

@nu pagagyí: A baloldali média, az index-szel az élen pedig az ellenkező irányról.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.09.27. 08:04:06

@midnight coder: Tudjuk, hogy nem kellett hajtani a szélsőjobbosokat, telefonon utasítgatták őket, merre van a Fidesz nagygyűlés. Olyan fürgék voltak, hogy a rendőrök utol sem érték őket. Azért, ha már tippelgetés. Ha kiderülne, hogy a mostani robbantó is valamelyik kelet-európai ország profi bűnözője, az nagyon Pintérre vallana. Amiben ő is érintett valamilyen módon, ott Klodók, meg Rohácsok szoktak lenni.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.09.27. 08:09:03

@midnight coder: Az Index is fityiszközeli tulajdonos kezében van (Spéder). Becsületükre legyen mondva, a hozzád hasonlók relativizáló baromságaival szemben még teret adnak a tényeknek is, így legalább van miről beszélnünk. Próbáld ezt meg a totálfityesz médiában.
Válasz erre 

viragildi 2016.09.27. 08:33:07

Én nép nem hittem, hogy önrobbantás volt. Én nép nem gondoltam, hogy politikai akció volt. Én nép persze olvastam tótavét is, és én nép el is küldtem a picsába. Én nép téged is szívesen elküldelek, ha gondolod, ha én népre célozgatsz egy jól behatárolható, hisztérikus, beszűkült ellenzék , a népként aposztrofálásában.
Válasz erre 

Rwindx 2016.09.27. 08:48:28

1. Poszter, te nem a Nép vagy.
2. Ti eddig sem hittétek el egy szavukat se, úgyhogy ez nem fog földhöz verni senkit. Ahogy mi sem a tiéteket. A ti szavahihetőségetekről pedig a Nép is nyilatkozott kétszer is az utóbbi 6 évben.
Válasz erre 

kalbász 2016.09.27. 08:52:29

Milyen nép, bakker.
A másik szekta nézi ki belőle, de mindenből.
Akármit is csinál az minimum világraszóló botrány és aljas köcsögség.
BÁRMIT.
Válasz erre 

kalbász 2016.09.27. 08:54:11

@nu pagagyí: Milyen totálfityesz média, ember.
A balosok 99%-os médiafölény lecsökkent 60% közelibe.
És máris ríttok, hogy diktatúra.
Kibaszott nevetségesek vagytok.
Méghogy az index fideszes. LOL:
Válasz erre 

zassz 2016.09.27. 09:04:26

@f123: Azért kíváncsi lennék, mi lenne a "Te Országoddal", ha mindenki, aki nem szereti a jelenlegi "rendet" kiköltözne egy időre az országból. Szívesen megnézném, mire jutnátok egymással :).
Ha van, várom érdemi válaszodat. "Libsi", stb, fröcsögéssel ne rabold a saját idődet, érdemi, intelligens válaszodat viszont örömmel venném. Azt azért tegyem hozzá, nem közöltem e kommentben, hogy "gyúrcsánybérenc", "libsibolsi" stb lennék, csak tudd, nem vagyok az. Ettől függetlenül az alapkérdésem adott...
Válasz erre 

Chayenne 2016.09.27. 09:52:20

Elképesztő ez a hazug cinizmus amivel a baloldal működik!
Amikor bizalmi válságról beszéltek, akkor szimplán hazudtok! Még a baloldali emberek is tisztán látják, hogy pl a migráns kérdés mennyire veszélyes.
Gyurcsánynál nem volt bizalmi válság?! Orrba-szájba hazudtak meg Sukoróztak meg amiről még nem tudunk! Ne értsd félre, nem védem a Fideszt! Kalap szar tolvaj banda, épp mint MINDEGYIK! De van 1 apró ám nem elhanyagolható különbség: ők nem akarnak négerekkel és muszlimokkal összeterelni minket, ahogy ti "kedves ellenzék" ! Én nem akarok velük élni, tőlük fosni, és rettegni ha a lányom elmegy otthonról! És ezért az egyért már inkább a Fidesz mint ti....a többi kérdésben hasonlóan tolvaj és hazug banda vagytok mint ők....ez igaz! Szóval ne keltsétek itt külföldi pénzen a hangulatot! ( Magatoktól már szarni nem vagytok képesek egyedül, szétestetek köszönhetően Ferinek, akiről meg se lehet mondani milyen érdekek szolgálatában áll)
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.09.27. 10:05:36

@Chayenne: " Ne értsd félre, nem védem a Fideszt! Kalap szar tolvaj banda,... "
A "kalap szar" van hatalmon, jelenleg ők keserítik meg az életedet, veszik el a jogaidat és esélyeidet. Értelmes ember arra haragszik, aki árt neki, nem olyanokra, aki labdába sem rúgnak. A te szavaiddal "elképesztő a cinizmusod", holott csak egy agymosott barom vagy, megérdemled a rád váró jövőt.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.09.27. 10:07:47

@kalbász: Te még a múltban élsz, valószínűleg a Kádár-korban, amikor a szélsőjobboldali média nem kapott szerepet, mert megvoltak a házi rasszistáik.
Válasz erre 

incognito ergo sum 2016.09.27. 11:38:24

tisztára mintha a fideszt olvasnám amikor a szocik voltak kormányon.

ebből meg az is következik, hogy aki ezt a blogot írja, kb annyira széleslátókürű, mint a fidesz :(
Válasz erre 

Tom66 2016.09.27. 11:45:52

"Becsületükre legyen mondva, a hozzád hasonlók relativizáló baromságaival szemben még teret adnak a tényeknek is, így legalább van miről beszélnünk."

Tényeknek? Jót röhögtem a fenti idézeten. Pontosan úgy hazudoznak, maszatolnak mint a másik oldal, ha elhiszed amit leírnak akkor neked sem ártana máshonnan tájékozódni.
Válasz erre 

Yoss 2016.09.27. 11:51:56

@f123: Ja, annak. Mivel mi egy kis jelentéktelen ország vagyunk, ha olyat akarnak csinálni, ami "nagyot durran" azt nem itt kell csinálni.
Válasz erre 

Yoss 2016.09.27. 11:56:27

@sírjatok: Ez egyetlen dolgot jelent, miszerint az összes jelenleg aktív politikust el kéne zavarni a halál faszára és szakértői kormányt alakítani. Másrészről az, hogy a többi politikust/pártot is utálják, még nem jelenti azt, hogy a kormánynak akár csak egy harmados támogatottsága lenne. Ha a nép 70%-a a pokolba kívánja őket, akkor ne hozzanak olyan döntéseket, amik 30-35 évre szólnak és jó eséllyel gazdaságilag romba dönti az országot. Lásd paks, olimpia, stb..
Válasz erre 

Yoss 2016.09.27. 11:58:21

@Chayenne: Egy igazi, mélyen ostoba fidesz szopnyik vagy, ez nyilvánvaló. Ahhoz hogy utáljuk és a halálát kívánjuk orbánnak és az összes cimborájának, nem kell balosnak lenni, elég annyi ha látja az ember mi folyik itt és mi a valószínű kimenetele a jelenlegi haramia politikának.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.09.27. 12:01:08

Biztos nem bűnözői kör volt aki csinálta, mert a fokozott rendőri ellenőrzés nekik nem jó.
Válasz erre 

GQ 2016.09.27. 12:35:39

@ebella: mondjuk én ezt nem verném nagydobra, de mások vagyunk, na...
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.09.27. 12:44:08

@Yoss: szakértői kormányt persze....szakértői kormányokat államcsődveszély esetén (vagyis mo-n baloldali ámokfutás után) szoktak megbízni

bokros csomag bajnai csomag

olyanokkal minek előjönni aminek nulla a társadalmi támogatottsága?
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.09.27. 12:44:55

@Yoss: ne azt magyarázd kit utálsz, hanem azt hogy kire kéne szavazni ha vasárnap lenne a választás
Válasz erre 

GQ 2016.09.27. 13:05:10

@feryke: há' tisztára, mint a fidesz és viktor néhány (túl sok) éve, nem?
Válasz erre 

Márk_Márk 2016.09.27. 13:20:20

25-30 év fegyházat gyilkosságért sem nagyon szoktak adni, hacsak nem példát akarnak statuálni. Egyébként 10-12 év a jellemző.

Másrészt voltam tanúja olyan motorbalesetnek a Hun utcánál (ami eléggé kint van a picsában a XIII. kerületben), ahol mire megálltam az autóval, kiszálltam és visszamentem, hogy elsősegélyt nyújtsak, már ott volt 2 civil ruhás rendőr. Pedig kurvára nem a Nagykörút.

A Nyugati Fény meg persze, hogy nem derít ki semmit, hiszen semmi más, csak egy hisztiblog.
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.09.27. 13:25:07

@Márk_Márk: Az a lényeg a hírben, hogy az egyetlen aki ezt a civilruhás dolgot említi, az ún. tanú a Népszabadság fotósa. Állítása szerint ki is hallgatták őt gyilkossági kísérlet gyanúsítottjaként, de állítása szerint erről nincs jegyzőkönyv.

na ennyit a civil nyomozókról
Válasz erre 

christophe 2016.09.27. 13:31:34

Rendoroknek jobbulàst!A viktorèsbandàja pedig bàrmire kèpes,hogy a hatalmàt ès igazàt fenntartsa,megvèdje.Ehhez hozzàjàrul,mèg egy-kèt furcsasàg,robbantàs elott lezàrt,kornyèk,16 ora eltelte a hivatalos àllàsfoglalàsig....
Válasz erre 

2016.09.27. 13:40:41

@f123: Látod.látod ... ilyen az, amikor valaki más még tőled is jobban benne van Orbán seggében ... neki te is libsibolsi ballibbencs vagy :D Szórakoztató volt olvasni, hogyan próbálod meg győzködni az elvtársat, hogy te is a segglyuk környékén tepersz ám! :DDDD
Szánalmasak vagytok mindketten.
Válasz erre 

2016.09.27. 13:56:33

Az baj hogy az ellenzek meg hiteltelenebb mint a kormany.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.09.27. 14:03:47

@ogli dzsí: A bokros csomag az Antall-kormány utáni helyzetet kezelte (30% feletti infláció, 90% feletti GDP arányos infláció, rohamtempóban leértékelődő forint, csőd-csőd hátán). A bajnai csomag a nemzetközi pénzügyi válság miatti helyzetre adott válasz volt, a válság előtt ugyanis semmi probléma nem volt: 67% volt az eladósodottság, alacsony volt az infláció és a megszorítások ellenére is elfogadható növekedés volt).
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.09.27. 14:08:27

@nu pagagyí: Igen, ezt benéztem, teljesen igaz amit Bokrosról írsz.

A bajnai csomag pedig a válságra adott válasz volt, de hazugság, hogy a válság előtt nem volt probléma. Előtte is emelkedett a GDP arányos adósság (emelkedő pályán volt), mégpedig egyedül a régióban.

Nálunk a válság előtti évben 1% növekedés volt a szlovákoknál 10%. Az infláció magas volt, a mostanihoz képest.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.09.27. 14:19:00

@ogli dzsí: "elvtárs" ez a szöveg nagyon unalmas, és csak rávilágít arra, hogy habonykommandó bizony létezik, központi irányítással, hiszen az összes kollégád ugyan ezt írogatja február óta ;)
Válasz erre 

micsoda? 2016.09.27. 14:32:36

Szerintem ez a robbantás várható volt, Annyi félelmet gerjesztő hirt közöl a magyar média, hogy valaki berágott, legyen már itt is egy kis csetepaté, és lett. Örüljünk, hogy a "nagyok" komolyabban gondolkodnak.

Egyébként a kormány nagyon elvárja, hogy higgyünk a szavazás erejében, szavazzunk nemmel. Ezzel az a bajom, hogy amikor mi kérjük, hogy a kormány higgyen a véleményünknek, fittyet hány. Tapasztalhattuk a legutóbbi Bayer Zsolt kitüntetése ellen tiltakozó, kitüntetésüket visszaadó értékes emberek véleményére, a kormány kommunikációját, ill. a semmi intézkedést. .
Éppen ezért el sem megyek szavazni.
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.09.27. 14:37:33

@fidesz maszop dk egykutya: Milyen szöveg?

1)Te tudod, hogy kit választanál meg?
2)Te tudod, hogy orbánt le kell váltani?

1. kérdés józan ész 2. kérdés ballib propaganda, annyit minden ballib tud 2010 óta hogy orbánt le kell váltani

Változtatott ez bármin 2014ben? Akkor miből gondolod hogy 2018ban ez bármin változtatni fog?
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.09.27. 14:59:02

@ogli dzsí: az árpi által megkövetelt szöveg. Ő azt hiszi változtat ez valamit, ezért követeli meg tőletek kádárkatona csicskáitól ezt a szöveget :)
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.09.27. 15:03:01

@fidesz maszop dk egykutya: De miből gondolod hogy ha nincs válasz az elég bármilyen fordulathoz 2018ban?
Válasz erre 

Márk_Márk 2016.09.27. 15:18:02

"Egy szavatokat sem hiszi már a nép, ez az igazi tragédia"

Ezt egyébként az ellenzék bármelyik pártjáról is el lehet mondani, Gyurcsányról meg annyival súlyosbítva, hogy esetében még annyira sem, mint Orbánéban. Két elmebeteg hazudozó, a szomszédos szobában lenne a helyük egy elmegyógyintézetben.

Az a szomorú, hogy a Kétfarkú Kutya "örök élet, ingyensör, adócsökkentés" szlogenje jóval hihetőbb, mint bármelyik jelenlegi parlamenti párt bármelyik mondata.
Válasz erre 

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.09.27. 15:22:05

Orbán a saját rendőreit is legyilkolja, ha a helyzet megkívánja. A cél szentesíti az eszközt. Nekem ne mondja senki, hogy ilyen esztelen állami önkény közepette a rezsim nem képes ilyesmire. Nagyon is!
Válasz erre 

wega 2016.09.27. 15:22:18

@f123: " @Mariann19: Magad írod le, hogy a robbantás a Kormány szempontjából kontraproduktív. Akkor miért is jó a Kormánynak? Abban az esetben növelné a választási részvételt, ha muszlim radikális merénylők követték volna el. Volt ilyen hír? Nem volt. Akkor mégegyszer:
Miért szolgálja szerinted a Kormány érdekeit a robbantás?! "

Mégegyszer:
- mivel elég 'húzós' az ügy, tovább növeli (felkelti) a fenyegetettség érzését a népszavazásban bizonytalan népesség körében (akik elég ostobák is, ezt bevenni)

Indoklás:
- természetesen azonnal felmerült a kérdés, 'terrorista-e' volt az elkövető, és TERMÉSZETESEN a 'nyomozás érdekében' kitérő válasz érkezett minden rendőrök rendőrétől. (lásd fenn: bizonytalanság)
- van újabb téma, ráadásul elég kemény, lehet róla-, vele kapcsolatban, tovább gerjeszteni a terrorizmustól való félését a kiművelt népnek
- valóban vannak furcsaságok az eseményekben, amire magyarázat még nincs

Úgyis mindenki azt gondol az esetről, amit épp akar, vagy megfelel az érdekeinek, vagy épp az elvárásainak.
A gond valóban ott van, hogy az alattvalókban egyáltalán felmerülhet a posztban taglalt motiváció.
És e feltételezés megszületésében nem kis része van 'vezérünk' továbbá talp-, se@@nyaló személyzetének eddigi 'áldásos, becsületes, mi több, TISZTESSÉGES' tevékenységének.

Ugye?
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.09.27. 17:12:23

@ogli dzsí: van válasz, a golyó a politikusokba. Fordulatot meg előbb utóbb hoz az ország hanyatlása.
Válasz erre 

Mariann19 2016.09.27. 18:29:11

@wega:
Továbbra is fenntartom azt a véleményemet, hogy a robbantás körülményei nem hordozták magukban a terrorcselekmények jellemzőit, hiszen azok célja az elementáris megfélemlítés, drámai számú emberáldozatokkal. Mondhatni, hogy a terrorcselekmények végrehajtási módszereihez képest ez a robbantás nem volt "életszerű".
Ezért az esemény ok-okozati összefüggését másban kell keresni.
Persze nincs rá bizonyíték, hogy ez egy mesterséges hangulatkeltő akció volt-e az október 2-i választások kimenetelére, de tagadhatatlan, hogy felborzolta a kedélyeket, az eddigi ingadozókat esetleg mozgósítja a kormány melletti kiállásra.
Forr-buzog a blogszféra, hipotézisek tömkelege árad a kommentekből, mivel nincs egzakt magyarázat a történtekre a kormány részéről. Zavaros és ellentmondó nyilatkozatok között téblábol a közvélemény, és ez az atmoszféra pontosan elegendő ahhoz, hogy aktivizálja a választókat az október 2-i választásokra.
Válasz erre 

Bobby Newmark 2016.09.28. 10:34:30

@Chayenne: Azért ne legyenek kétségeid, ha fordított lenne a helyzet, és a Fidesz lenne ellenzékben, akkor ők kampányolnának az igen mellett. Magyar politika ilyen, az ellenzék ész nélkül tolja homlokegyenest az ellenkezőjét, mint a kormány. Fidesz pontosan ugyanezt csinálta 2006-2010 közt, keresztülhúzott MINDENT, akár tényleg egy hulladékfos intézkedés volt, akár értelmes és jó.

Az EGÉSZET, úgy ahogy van fel kéne számolni a gecibe, hozni egy törvényt, hogy itt a határ, aki a mai nap előtt _valaha_ politikai tisztséget vállalt, annak életfogytig közügyektől eltiltás.

Amíg ez nem történik meg, addig csak hagyjuk a volt komcsiknak meg a fattyaiknak hogy felváltva kifosszák az országot.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard