Nyugati Fény

Sebestyén Eszter: Így találkoztam az észak-koreai rendőrséggel Orbán Magyarországán

Sebestyén Eszter: Így találkoztam az észak-koreai rendőrséggel Orbán Magyarországán

Vendégszerzőnk: Sebestyén Eszter (civil aktivista, Ligetvédők-alapító)

A rendőri tanúvallomások alátámasztották az általam indított eljárásban tett kifogásaimat. Határozat még nincs. Az eljárás tanúvallomásai és okiratai minden esetben, legalább egy keresztmetszetben alátámasztják kifogásaimat. Jogosulatlan adatgyűjtés gyanúja is felmerül. Vállam konzervatív terápiával gyógyíthatatlan.

Süketnek tettettem magam, de nem vagyok hülye

A Magyar Köztársaság (nem elírás) rendőrsége válságos állapotban van. Az egyik, ellenük indított ügyben túl vagyok az iratbetekintésen és az összes „szembesítésen”. Ebben az eljárásban nem így hívják, de funkcióját tekintve az, ezért a továbbiakban idézőjel nélkül így nevezem. Nos, az általános rendőrségi helyzet lesújtó, deprimáló, égbekiáltó – még akkor is, ha van politikai szál. Alábbiakban kizárólag a saját esetemről írok, ugyanakkor az ügyekbe közvetlenül belelátóként úgy gondolom, általános lehet a probléma.

Amikor a rendőr egy súlyos jogsértésről úgy nyilatkozik, hogy „de hát, így szoktuk”; amikor meggyőződéssel, és őszintének tűnően állítja, hogy egy jogi folyamat az csak egy kérés (aztán csak le kell papírozni); amikor meg van győződve arról, hogy az helyes, hogy aki parancsot adott, az ellenőriz egy teljes eljárást (értsd: saját magát); amikor simán aláírhat, miközben nincs szolgálatban – és ezt te végignézed, az lélekölő, megsemmisítő. Ez csakis a végső csata lehet Isten és a Sátán között. Álmodban és ébren is az armageddon képe jelenik meg előtted. És szinte már azt is elfelejted olykor, hogy az ügy részese vagy. Mert a kilónyi döbbenet mega-felháborodáshoz vezet, majd gigányi apátiába csap át.

Mintha feléd kerekedne az egész, mert látod, hogy ez egy rendszer, amiben a számodra nagynak tűnő ügyed, vélhetően csak egy porszem.

Hogy is kezdődött? Nyár elején tetten értek alkotmányos alapjogom gyakorlása közben… (Részletek lásd: Csontom reccsent, a jogállam törött el) Mindeközben kitörték a vállam, majd gyártottak egy rakat nem létező papírt. 

elviszik.jpg

(Így viszik el az U-lakattal magát póznához kötő, békés aktivistát a Közlekedési Múzeumnál történt csata napján)

Az ügyben több eljárás folyik, a 6-7. kerületi ügyészség meg téli álmát alussza, ami igen fura 40 fokban. Na, de térjünk vissza oda, mi történt a szabad véleménynyilvánításért vállkitöréssel történő megbüntetésem után!

Amikor a tettenérést követő 8. órában elhagyom a Szinyei-kapitányság épületét azzal a jó tanáccsal, hogy jelentkezzem magam kihallgatásra, telefonálok másfél hét múlva, hogy ki az előadó és mi az ügyszámom. Két helyen állítják, hogy nem tudják, ki vagyok, nincs ilyen ügy, nem fogtak el ilyen nevű elkövetőt. Kapcsolgatnak még házon belül ide-oda, végül valahol adnak egy 4-jegyű „ügyszámot”, ami hozzám tartozik, s kisvártatva egy előadó nevét is. Itt még csak nevettem, nem gondoltam, hogy a helyzet ennyire súlyos. Világos, ugye? Egy rendőrségi alkalmazott (legyen bármi is a munkaköre és rendfokozata) kimond a szájával olyat, hogy az én ügyszámom XXXX, azaz 4 karakterből áll. Nyilván ez az iktatószám volt, azaz az ügyszám egy része, de mégis csak nevetséges, hogy ezt a szakavatott teljes meggyőződéssel ügyszámnak nevezi. Gondolom én, hogy az óvodapedagógus nem középiskolás fokon pedagogizál, és fordítva, de azt is gondolom, hogy mindketten tudják, hogy a gyerek az nem növény, a szülő pedig nem egy sárga tányér.

No, eztán a remek tapasztalat után beballagtam a rendőrségre, hogy hallgassanak ki. Az előadó már az első alkalommal is zavarban volt, beszélt össze-vissza, hogy ezt miért nem teheti meg (akit részletesebben érdekel ez a rész, itt és itt olvashat utána), ez után még 3-szor próbálkoztam nála, megkaptam tőle azokat a papírokat, amikről a médiából szereztem tudomást, megtudtam tőle továbbá, hogy voltam fogdán. Ez a rész különösen vicces volt, hirtelen úgy kezdtünk el viselkedni, mint két jó viszonyban lévő ovis. Azt mondja, miközben adja az aláírásommal ellátott papírokat, hogy már csak egy van hátra, a fogdáról szóló. Mire én: de én nem is voltam fogdán, ő: de, én: nem, ő: de. Majd: nem, de, nem, dedede, nemnemnem, de, nem. Amikor éreztem, hogy ez már kínosan ovis, abbahagytam, aztán leesett az is, hogy bölcs lett volna csöndben maradnom, akkor eggyel több olyan papírom lenne, ami nincs is. Így hát, ezt buktam, de annyira nem vagyok pusztán ettől az egy kis bakitól elkeseredve. Ha ontológiai művet vagy sci-fi-t akarnék írni, ahhoz így is van alapanyag bőven. Miért?

Két hónap alatt egyszer sem voltam kihallgatáson, viszont a médiában – a BRFK közleménye alapján – elképesztő dolgok jelentek meg rólam. Miért?

Az eset után két nappal, amikor már egynapos volt a Népszabadság információja (Válltörés lett a ligetvédők graffitis akciójából), és azt elég sokan átvették (másodközölték), majd erre reagálva kiadott a BRFK Sajtó egy elég abszurd közleményt, ezért tartottam egy sajtótájékoztatót, ahol ott volt az MTI és az összes híradó (leszámítva az M-betűset, ahol mindenkit azért fizetnek, hogy kiszolgálják nemzetünk Néróját és annak politikai dinasztiáját), és elég határozottan és világosan elmondtam: a BRFK Sajtó közreadott információjának az az oka, hogy a 6. kerületiek félretájékoztatták őket. Ehhez a mai napig tartom is magam. Úgy gondoltam, egy országos hír elég ahhoz, hogy észbe kapjanak és csináljanak már a lajhárok valamit. De nem így történt. Ezért eljárást kezdeményeztem, amelyben megvoltak a szembesítések és egy, a rendőrség részéről iratbetekintésnek nevezett, részemről legfinomabban szólva is részleges iratbetekintés. Ezekből a következők derülnek ki.

1. Két ügyszámom van. Világos, ugye? Egy hónapig semmilyen ügyszám nem volt, aztán hirtelen kettő lett. (Ha egy cselekményben több ügy van, akkor közös ügyszámra teszik őket normál esetben.)

2. Az egyik ügyszámon lévő ügy szerint (a „rejtélyes” számokból s azonosítókból kiderül):

a) előbb elengedtek a kapitányságról, aztán kihallgattak

b) ugyanezen ügyszámon van egy olyan verzió is, hogy kihallgattak és vallomást is tettem

c) a „rejtélyes” számok szerint – ahogy „a” pontban írtam – előbb történt az épület elhagyása és utána történt a kihallgatás (gondolom, egy kávézóban vagy az 1-es metrón), de az iratok időpontot is megjelölnek (ez a szöveges részben van, mint akármilyen polgári jegyzőkönyv esetén is), ami szerint azonban a kihallgatás volt előbb, és aztán engedtek el, csakhogy:

d) a teljes kihallgatás (és annak egy alternációja szerinti vallomástétel) és rabosítás mindössze fél órát vett igénybe, csakhogy:

e) a kihallgatás idején a Balesetiben (hivatalosan OBSI) voltam, non plus ultraként pedig

a készenlétes nyomozó, aki kihallgatott, nem volt szolgálatban, amikor kihallgatott

f) továbbá két papír árulkodik szabadon bocsátásomról, mindkettőn más aláírás szerepel, és más-más időpontról szólnak

3.) Az ügyről készült első jelentés (hivatalosan elfogás végrehajtásáról/kényszerítő eszköz alkalmazásáról) tartalmazza:

a) a véleménynyilvánítás szabadságával éltem

b) nem szegültem ellen

c) durva fizikai erőszakot követtek el ellenem (ez szerencsére részletesen le van írva)

d) véletlenül sem tartalmazza a leíró rész, hogy bűncselekményt követtem volna el, egy ráutaló sor sincs, és hiányzik belőle olyan apróság, hogy elfogtak volna

e) fentiek dacára, ugyanebben a jelentésben a cselekményt leíró szakasz után, sortörés, majd értékelés: a BTK 371. § szerinti bűncselekmény (rongálás) és ugyanezen trv. II. tv. 216. § szerinti szabálysértés (ellenszegülés)

sebestyen_eszter_1.jpg

(Sebestyén Eszter a válltörés után, fotó: Blikk)

Hm, úgy néz ki, hogy a fiúk jól megtanulták, hogy a jó hazugság 90 százaléka igaz, csak éppenséggel a közokiratok terén nem biztos, hogy így van. Miért? Mert ez egyszerűen rettenetesen rosszul néz ki.

Kábé úgy, mint amikor egy szakdolgozati értékelés szöveges része mondjuk, 4-esre értékel, az ajánlott érdemjegynél meg számmal kiírva ott virít egy kapa. Vagy amikor egy kórházi iraton a diagnózis vakbélgyulladás, a terápia meg valamilyen szemcsepp.

Ki volt a fogvatartásról kiértesített személy, és ki volt bent a fogvatartásom alatt a 6. kerületi rendőrségen?

Mi derül még ki a papírokból?

a) kiértesítettek egy olyan személyt fogvatartásomról, aki még csak nem is a rokonom, főleg nem közeli hozzátartozó – vagy igen, az…, de ez esetben multiplex személyiségzavarban szenvedek

Na, mi lehet a megfejtés? Vajon – a jelentés szerint – ki lehetett a kiértesített személy fogvatartásomról?

b) ugyanakkor a név mögött zárójelben az Ő címe szerepel, miközben én telefonszámot adtam meg

c) előállításom alatt bejött Egy közeli hozzátartozóm, de nem engedték be hozzám, mondván engem kihallgatnak épp, ez hajnal 2:00 és 2:30 közt volt, így van egy újabb kihallgatási időpontunk is (a másik kettő mellett), de nem is ez a lényeg, hanem:

d) az egyik iraton az Ő (másik Ő) tartózkodási helye van megadva az én tartózkodásimnak, és hát ez, éppen a nem létező kihallgatási jegyzőkönyv, így kérdés:

e) honnan szedték azt a címet, amikor egyikünknek se hivatalos címe

f) ugyanez a kérdés felmerül annak a közeli hozzátartozómnak az esetén is, akinek a telefonszámát adtam meg, és a jelentés szerint az Ő címén egy olyan embert értesítettek, aki nekem nem rokonom, mi több, nem is az a személy, aki érdeklődni ment a kapitányságra

Akárhogy is van: a rendőrség szerint van egy férjem, akiről nem tudják, hogy a kiértesített, vagy aki bejött érdeklődni, mindenesetre szerencsére egy másik rendőrségi papír arról árulkodik, hogy hajadon vagyok és egy gyereket egyedül nevelek mindössze 120. 000 forintból.

Egyszer nagyon szeretném megtudni, hogyan gyűjtötték be ezeket az információkat, egész pontosan adatokat, amikből következtetés útján információkat gyártottak. És itt szinte mindegy is, hogy valósak, vagy sem, mivel, ha az egyik valós, a másik nem lehet az, vagy egyik sem az.

Mert itt a lényeg: az adatszerzés módja.

„Ez az a pont, ami miatt egészen biztos, hogy van ügyemben politikai szál…” Innen folytatjuk!

Disclaimer: amennyiben fentiek összessége a valósággal bárminemű hasonlóságot tartalmaz, az a véletlen szüleménye.

Írta: Sebestyén Eszter

Kövess minket a Facebookon!

Kérjük, támogasd a Nyugati Fényt - a valódi ellenzéki médiát!

49 komment Tovább
Sebestyén Eszter: Így találkoztam az észak-koreai rendőrséggel Orbán Magyarországán Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
49 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Rohamtempóban kinyírta magát az LMP április óta - Ez már a végjáték Rohamtempóban kinyírta magát az LMP április óta - Ez már a végjáték
  • Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát! Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát!
  • 3 érv, hogy egy ócska blöff Botka legújabb "ajánlata" 3 érv, hogy egy ócska blöff Botka legújabb "ajánlata"
  • Parádés öngól: Botka azzal hencegett, hogy sikerült összefognia Gyurcsánnyal Parádés öngól: Botka azzal hencegett, hogy sikerült összefognia Gyurcsánnyal
  • Hatalmas blődli a Vágó Gábor-féle népszavazás - Elmondjuk, miért! Hatalmas blődli a Vágó Gábor-féle népszavazás - Elmondjuk, miért!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5211704213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Francois77 2016.09.14. 13:30:56

"Disclaimer: amennyiben fentiek összessége a valósággal bárminemű hasonlóságot tartalmaz, az a véletlen szüleménye." ha ez nincs ott, akkor is elég egyértelmű lett volna, hogy valóságot max nyomokban tartalmaz. mikor értik meg végre az emberek, hogy azért, mert kurva hosszan írnak valamiről, de bizonyíték (dokumentum, video, hangfelvétel, stb) nincs, attól még nem lesz igaz.
Válasz erre 

É2I 2016.09.14. 13:39:52

"Egyszer nagyon szeretném megtudni, hogyan gyűjtötték be ezeket az információkat, egész pontosan adatokat,"

Hogyan, hogyan... Abból a göngyölt word doksiból, amit húsz éve használnak, ctrl+c, ctrl+v-vel.
(Mint ahogyan teszik ezt ügyészeink, jogászaink, ügyvédeink - a fenti példád alapján is - orvosaink és bárkik. Ezért lesznek a jgykv-k, jelentések, szerződések, egyéb hivatalos íratok puszta zagyva halmazok, sajtpapírok.)
Válasz erre 

K0nrada 2016.09.14. 16:22:15

Lehet Eszti, hogy Soros Gyuri nevű főnököd segített az adatokban:

888.hu/article-soros-titkok-iv-internetes-megfigyelesen-dolgozhat-az-open-society
felhasználói aktivitásról készít rendszerezett térképeket, amelyeket később algoritmusokon keresztül egyedi, online preferenciák manipulálására használ fel.
Válasz erre 

Lucifer Morningstar 2016.09.14. 16:39:54

@É2I:

Ja. Ügyvéd hatodik nekifutásra tudta kitölteni a lakás adásvételi szerződését egy biankó adásvételi szerződésben, úgy, hogy az első piszkozatban javítottunk neki mindent amit a papíron felvett adatok alapján elírt.
Mindezt 5-6 év tanulás után, több tízezer forintos órabérért.
De ha elírok egy betűt vagy egy számot az adóbevallásban, akkor egy hasonló tudatlan seggfej ügyvéd büntet rommá, mert ugye tévedni csak nekik szabad.
Válasz erre 

pamut 2016.09.14. 17:34:59

@K0nrada:
te a 888 nevű mocsok szennylapot olvasod? :D
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2016.09.14. 17:46:26

Tisztelt Eszter javaslom: teszteld le az Észak Koreait is az után adj ilyen címet a mieinkről szerzett tapasztalataidnak. Nyafi-Nyafi.
Válasz erre 

cca. 2016.09.14. 18:04:32

Egy újabb semmitmondó poszt, hatásvadász címmel. Hamisítatlan libsi vinnyogás.
Válasz erre 

heptakontanonaéder 2016.09.14. 18:06:46

...mennyi análisan fixált nyalafinta fidióta...
Válasz erre 

MSZP Afrika Korps 2016.09.14. 18:13:52

Szegény ligetvédők. Legalább lesz Gyurrcsánynak is 8 szavazója.
Válasz erre 

PomberMaci 2016.09.14. 18:46:18

Sírnak a kretén liberálisok, holott ezt a kutyakomédiát ami jogállam helyett van itt, pont ők tették ilyenné, például amikor Kuncze apjuk kiadta az igazolást az ávós gyilkosnak, hogy itt nem vert senkit az ÁVH. Most persze vonyítanak, amikor visszanyal a fagyi.
Válasz erre 

ursus artos 2016.09.14. 20:14:51

A fényképet látva, úgy látom rendben van az állomány.
Válasz erre 

ursus artos 2016.09.14. 20:16:37

"a készenlétes nyomozó, aki kihallgatott, nem volt szolgálatban, amikor kihallgatott"
A rendőr bármikor szolgálatba helyezheti magát...
Válasz erre 

karpackie 2016.09.14. 21:14:56

@PomberMaci: Amikor a hozzád hasonló idiótákat látom,......vazze sír a lelkem:))))))))))))
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.09.14. 23:09:57

@karpackie: Semmi vész,mindig a szar úszik felül,de mindig elrohad.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.09.14. 23:15:52

@karpackie: Amúgy megnéztem egy hivatásos"íkúvitéz"idomított:blog.hu/user/631090/tab/activity
Vagy kéttucat más néven is trollkodik,ja és a hivatása olyan mint a szülőanyjáé,az egyik legősibb,de nem kém....hehee...
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.09.14. 23:18:31

@ursus artos: Na még egy "íkúvitéz",de nem :"kihallgatáskor"annak szabályai vannak,szigorúan.
Válasz erre 

heptakontanonaéder 2016.09.15. 02:53:30

@PomberMaci:
Rettenetesen hülye vagy te csipszek legalja! Kuncze nem, ismétlem _NEM_ adott ki semmit! Egy ausztrál bíró érdeklődött egy ügy kapcsán, méghozzá rettenet hülyén. Azt kérdezte a levelében, hogy az ÁVH-nál _ENGEDÉLYEZETT_ volt-e a kínvallatás. Az adminisztratív dolgozó fiatal tík (aki tudott angolul, tehát rá szignálták a választ), kivette az irattárból az ÁVH szolgszabot és átnyálazta. És válaszolt, a tényeknek megfelelően: Nem, az ÁVH szolgálati szabályzata nem engedélyezte, hanem egyenesen tiltotta! Ahogy a CSEKA, a KGB, a GRU, a Securitate, a Stazi, a 2ème Bureau, az MI5, a CIA, az ASIO és a GESTAPO szolgálati szabályzata is! Ha viszont azt kérdezte volna a levél, hogy _FOLYT-E_, szokás volt-e az ÁVH-nál a kínvallatás, akkor a válasz egyértelmű "IGEN" lett volna!
(te ezt a fasságot komolyan gondoltad, hogy egy _BELÜGYMINISZTER_ személyesen válaszol egy noname auszi izé levelére?)
Válasz erre 

viragildi 2016.09.15. 05:49:23

...kerestem az észak-koreai szálat a történetben, nem leltem, arrafelé kedves Eszter ugyanis nem arról van szó, hogy hanyag, vagy hibás az adminisztráció, hanem elég konkrétan fejbelőnek, vagy munkatáborba küldenek. Be kéne fejezni végre azt, hogy teljes erővel diktatúrát dumáltok a saját hasatokba....
Válasz erre 

ursus artos 2016.09.15. 07:39:24

@a nagy hohoohooo: "Na még egy "íkúvitéz"
Jó, hogy megjöttél...
Válasz erre 

NemodaBuda 2016.09.15. 09:02:02

Egy ilyen bejegyzés után hogy lehet valaki rendszerbarát ? És még a libsiket fikázza ! Ember, holnap eljönnek érted is ! Akkor mit csinálsz majd ? Vinnyogsz kínodban.
Válasz erre 

Kalmár 2016.09.15. 09:17:17

Na most már tuti biztos, hogy diktatúra van....
Méghozzá Észak Korea mintájára.
Most olvastam, hogy a Kim elvtársat ott is cigányozza, nácizza a legnagyobb nyomtatott sajtó, köpködi a legolvasottabb internetes oldal, gúnyolja az egyik legnézettebb kereskedelmi tv.
Ja. Nekem is feltűnt a hasonlóság! A Kim család kertes háza előtt is időnként liberók tüntetnek, nagy táblákkal, a frászt hozva a család gyerek tagjaira, mocskos rohadék módon!
Az talán gyanús, hogy ott egy Heti Hetes után légvédelmi gépágyú elé állna a tv társaság minden tagja, a takarítónőig bezárólag, majd a médiát felügyelő miniszter, az unokatestvérekig kutyákkal lennének széttépve.
Pont mint itt, nem?
Persze fletó őrjöngő, azonosító nélküli viperás verőlegényei nem bántották szegény ligetfejlesztés akadályozó, Soros kutya kisasszonyt. Legalábbis a kényes ízlését nem bántotta akkor!
Vajon miért?
Válasz erre 

Stock 2016.09.15. 10:04:10

nemzetbiztonsagikockazat.blog.hu/
Válasz erre 

K0nrada 2016.09.15. 10:31:28

@pamut:

A 888 kategóriákkal hitelesebb, mint a 444 féle hazudozás, és gyűlöletkeltés.

Melyik ballib média írta még meg, hogy a Soroséktól kiszivárgott dokumentumok szerint megfigyelik az egész közösségi médiát ?

Semelyik.

Neked miért jó, ha elhallgatják előled a tényeket ?

A 888 legalább megírja.
Válasz erre 

Burgermeister 2016.09.15. 11:36:55

@cca.: Igy van. Menjenek a határra a kerítést ölelgetni.
Válasz erre 

Ambiorix 2016.09.15. 11:48:42

Jól látom, ez itt a Velejéig rohadt természetpusztító hatalom kontra Baszott nagy egójú anarchista rohampicsák deathmatch?
(Hátradől. Popcornt vesz elő.)
Válasz erre 

232323 2016.09.15. 12:12:19

A rendőrség miatt (is) léptem le az országból.
Leszarom a cikket, el se olvastam, a képet se néztem meg.

Történet: betörés, stb.. felejentés és a rendőrök mosolyognak a kérdésre, hogy mire számíthatok. "Semmire. Le lesz zárva pár hét múlva". Verjék agyon, öljék meg az összes bűnözőt. Rögtön lenne hely ingatlanfejlesztésre, mert nem kell börtön. Akit elítélnek, lopásért, fehérgallérozásért, bármiért. Halál rá. Érdekes én nem sértettem még törvényt.... FURA! :)
Válasz erre 

232323 2016.09.15. 12:13:01

ja és ezekre a picsákra is halál akik direkt beállnak a pofonfa alá.

:)
Válasz erre 

labi 2016.09.15. 12:17:22

Kérem szépen a házának a címét, én is festegetnék rá valamit, hogy szerintem mi nézne ki ott jól. Kíváncsi lennék mennyire maradna türelmes és milyen módszereket alkalmazna a megakadályozásra. :)
Válasz erre 

2016.09.15. 13:01:50

@É2I: A fidesz az első "választási győzelme" előtt kiépített egy árnyéktitkosszolgálatot. El se hinnéd, milyen alapos listáik vannak... mindenkiről!
Válasz erre 

Peter100 2016.09.15. 14:19:10

Van ugye az a szakállas mondás, hogy aki kurvának megy, ne csodálkozzon ha megb@sszák.
Esztike drága - beálltál egy pofonfa alá, és egy levél rád esett.. Ez van. Ne nyávogj.
Menj menekülteket simogatni és vizet osztani a határhoz.
Válasz erre 

Balt 2016.09.15. 14:28:58

@a nagy hohoohooo: Czippel Feri bácsi, pont te reklamálsz a több nickért?! :)) E-f+áll.
Válasz erre 

Balt 2016.09.15. 14:31:47

@heptakontanonaéder: Kuncziánt felesleges védeni. A magyar BM legalja. De szerencsére elindította oda az szdsz-t, ahová való. (Mondom egykori szdsz-szavazóként.)
Válasz erre 

Balt 2016.09.15. 14:35:13

@Kalmár: @Ambiorix: :)))
Válasz erre 

heptakontanonaéder 2016.09.15. 15:40:14

@Balt: Szóval szerinted akkor Kuncz úr azt hazudta, hogy az ÁVH nem kínvallatott? Méghozzá _SZEMÉLYESEN_ hazudta?
Válasz erre 

sebestyén eszter 2016.09.15. 21:18:01

@Francois77: én nem tudhatom, h vannak e olyan tárgyi bizonyítékaim, amiket említesz. :) főleg azért, mert a másik tudta nélkül ezt ugye, törvény bünteti. de hát, sosem lehet tudni, ki járt arra, akinek a zsebében felhívott magától valakit a telefon... az efféle előfordul, ugye...
Válasz erre 

Francois77 2016.09.15. 21:21:22

@sebestyén eszter: persze. és bűntény esetén a tudomásodra jutott bizonyítékokat át kell adnod. ha meg nem bűntény, akkor miről is beszélünk???
Válasz erre 

sebestyén eszter 2016.09.15. 21:31:55

@ursus artos: de csak leírtam valamiért, nem? ;)
Válasz erre 

sebestyén eszter 2016.09.15. 21:33:51

@Francois77: de ha egyszer nem én voltam, akinek a zsebéből elindult egy telefonhívás...? ;) gondolom, át fogja adni.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.15. 21:34:42

@sebestyén eszter: én a megírtam kifejezést használnám inkább. a leírtam az olyan.....lediktálták-érzetű. a megírtam meg olyan esti mesés, szerintem közelebb áll a valósághoz.
Válasz erre 

sebestyén eszter 2016.09.15. 21:37:43

@a nagy hohoohooo: re > Na még egy "íkúvitéz",de nem :"kihallgatáskor"annak szabályai vannak,szigorúan.

nem volt szolgálatban. énértem, amit íkúvitéz akar mondani, de ő nem érti, mi mit akarunk mondani.
Válasz erre 

sebestyén eszter 2016.09.15. 21:44:02

@Francois77: megírni-leírni, ezt értem. azért a leírni kif-t használtam, mert ez a cikk-sorozat akkor született, amikor a szembesítési jkv-kat és az iratbetekintésen nyert papírokat összevetettem és készítettem egy összesítő táblázatot, és egy huzamban, leírtam mindent, amit azokból nyertem. két pisélés, 4 virsli és két sör - ennyire álltam föl. a 20 ezer karaktert ()ez fél ív vagy fél tanulmány terjedelme) kvázi egy ültömben írtam. ezért lehet a leírtam kifejezés. mert így történt. amúgy meg igazad van.
ráadásul a virslit nem is szeretem, az volt kéznél, amit gyorsan, főzés nélkül a képembe tudtam tolni.
Válasz erre 

sebestyén eszter 2016.09.15. 21:46:37

@viragildi: nem írtam le világosan, hogy ha van is politikai szál, akkor is elsősorban félreadminisztrációról és rendőrség válságos állapotáról van szó? vagy esetleg te nem olvastad a cikket? ha eddig nem tetted meg, igyekezz! utána írjál, köszi!
Válasz erre 

sebestyén eszter 2016.09.15. 21:51:43

@232323: pofon nem volt.:) nekem. :)
Válasz erre 

sebestyén eszter 2016.09.15. 21:53:05

@labi: a házam előtti járdára bármikor festhetsz. nem fog elküldeni a katonai rendészet. gyere!
Válasz erre 

sebestyén eszter 2016.09.15. 21:57:13

@István Zsolt: igazad van, csak ezekből a címekből vagy címcserékből az egyik, biztos nincs ott. egy másik simán lehet, sőt.:) szóval honnan van az első cím?
Válasz erre 

sebestyén eszter 2016.09.15. 21:58:39

@Peter100: anyukád nyávog? ezt akartad írni? adj neki langyos tejet! beválik.
Válasz erre 

sebestyén eszter 2016.09.15. 22:00:45

@Balt: baromira nem etikus vkinek a nickét bebuktatni! per se mit lehet várni tőled! és akkor én most baromi etikus vagyok, h nem írom ide, ki vagy. egyelőre.
Válasz erre 

sebestyén eszter 2016.09.15. 22:08:21

@a nagy hohoohooo: szerintem sincs semmi vész, mert a szar eleve egy bomlástermék, aztán, ha a víz színére kerül... na,mondd már, még gyorsabban rohad! :D
Válasz erre 

Balt 2016.09.16. 08:25:25

@sebestyén eszter: Hehe. Írd csak, vagy inkább vésd a ligeti fákba!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard