Nyugati Fény

A Fidesz hét éve lopja a borunkat. És mi ezüsttálcán kínálunk mellé sajtot, és kérdezgetjük: ízlik-e.

A Fidesz hét éve lopja a borunkat. És mi ezüsttálcán kínálunk mellé sajtot, és kérdezgetjük: ízlik-e.

Egy emberként ünnepelte az ország a „fagyállós gazda” másodfokú ítéletét. Eszerint V. Pálnak mégsem kell börtönbe mennie: 7 év letöltendő helyett megúszta másfél év felfüggesztettel.

A férfi bűne az volt, hogy fagyállót kevert a saját pincéjében tartott borába, hogy megleckéztesse a bort megdézsmáló tolvajokat.

Ám a leckéztetés túl erősre sikerült: egy betörő meghalt a fagyállós bortól. Életét talán megmenthették volna, ha idejében felismerik a mérgezést. Ám mivel rendszeres dizájnerdrog-használó volt, a család a szernek tulajdonította a kábult állapotát. Így túl későn került orvoshoz, már nem tudták megmenteni az életét.

fagyallos_gazda.png

(képen: V. Pál, a "fagyállós gazda")

Az ítéletről szóló cikkek alatt 100 hozzászólóból 95 a borosgazda pártján áll. A kommentekben megjelenő fő érvek:

  • Megérdemelte a tolvaj, miért kellett betörni és lopni
  • Az apa ne hőbörögjön, inkább nevelt volna tisztességes embert a fiából
  • A gazda a saját telkén azt tesz a saját borába, amit akar

Ha e kommentekből kellene megítélni az országot, könnyen azt gondolhatnánk, hogy Magyarország egy virágzó kapitalista ország, amely csupa öntudatos polgárból áll, ahol tűzzel-vassal védik a magántulajdont.  

Nem is lenne ezzel baj, minden sikeres társadalom alapja a magántulajdon szentsége. Hiszen akkor fogok dolgozni, vállalkozni, értéket termelni, ha biztos lehetek benne, hogy a házam, telkem, cégem, és a munkám minden gyümölcse az enyém marad, azt tőlem senki el nem veheti.

Tegyük hozzá: ha a gazda „leckéztetni” akart, egy nagy adag hashajtó bőven elég lett volna. A lopás bűn, de még Szent István idejében sem járt érte halál, csak kézlevágás.

Mindenesetre a cikkek alatt tetőfokára hágott a polgári öntudat, mindenki bőszen védte a gazdát és átkozta a tolvajt.

De álljunk meg egy szóra: melyik országban is történik mindez?

Ja igen, megvan. Ott, ahol Orbán Ráhel férje 30 éves korára közbeszerzésekből lett milliárdos. Ott, ahol Matolcsy úgy szórja az adófizetők pénzét a rokonságnak és a pereputtynak, mintha olajnagyhatalom lennénk. Ott, ahol az Orbán-família vagyonát 6,9 milliárdra becsli a Forbes-magazin.

Ott, ahol a költségvetés jelentős részét a miniszterelnök strómanjai viszik haza közbeszerzésnek álcázva. Ott, ahol Orbán tízmilliárdokért költözik a budai Várba és minden zseléfejű fidelitaszosnak kacsalábon forgó palotája van már. Ott, ahol az alvilág válogatott maffiózói hetente vallanak Rogánra. És folytathatnánk a sort jövő hét szerdáig…

Hol marad a jogos felháborodás a milliószor nagyobb tételek esetén? Amikor nem pár liter borról, hanem az életünk munkájáról, a gyermekeink/unokáink jövőjéről van szó?

Ha a társadalom 95 százaléka szerint megérdemelte a halált a fagyállós bort lopó szerencsétlen, akkor mit érdemel az a bűnszervezet, amelyik hetedik éve maffiamódszerekkel rabolja a közvagyont?

Kövess minket a Facebookon is!

Támogasd a Nyugati Fényt - a valódi ellenzéki médiát!

156 komment Tovább
A Fidesz hét éve lopja a borunkat. És mi ezüsttálcán kínálunk mellé sajtot, és kérdezgetjük: ízlik-e. Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
156 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Rohamtempóban kinyírta magát az LMP április óta - Ez már a végjáték Rohamtempóban kinyírta magát az LMP április óta - Ez már a végjáték
  • Röhejesen túlméri az LMP-t, ezer sebből vérzik Gulyás Marciék közvélemény-kutatása Röhejesen túlméri az LMP-t, ezer sebből vérzik Gulyás Marciék közvélemény-kutatása
  • Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát! Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát!
  • Nem akarják összebotkázni magukat az értelmiségiek, bojkottálják a szegedi találkozót Nem akarják összebotkázni magukat az értelmiségiek, bojkottálják a szegedi találkozót
  • Hatalmas blődli a Vágó Gábor-féle népszavazás - Elmondjuk, miért! Hatalmas blődli a Vágó Gábor-féle népszavazás - Elmondjuk, miért!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5811697181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (156)
Az utolsó 100 komment:

Szolid sunmalac 2016.09.13. 08:59:31

@Tibi !:

Te ezek szerint ballibnek vallod magad, hisz személyes sértésként éled meg a ballibezést... :DD
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.13. 09:00:18

@Szolid sunmalac:
Az ország a narancsmaffia alatt megy tönkre, mert a narancsmaffia elüldözi a beruházókat míg a coclibek legalább hoztak beruházókat.
Válasz erre 

Szolid sunmalac 2016.09.13. 09:01:05

@István Tamasi:

Az oktatásügy rendszerváltás óta egyre szarabb.
Leginkább az MSZP-SZDSZ építette le, elsősorban és a Fidesz alatt is romlott a helyzet.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.13. 09:02:04

@Szolid sunmalac:
Inkább legyek ballib mint agyatlan fitymaszbirka.
Válasz erre 

Faszerkezet 2016.09.13. 09:02:52

Pedig ez egy egyszerű népléleki kérdés, felesleges ebbe messzemenő dolgokat belelátni. Az átlagember nem érzi ezt így át azért mert nem tudja, nem tudja magát az adott szituációba beleérezni.

az mindenki számára elérhető, átérezhető stbstb, hogy valaki feltöri az autóját, hétvégi házát, kisebb-nagyobb lopás áldozata lesz.

Azt nem tudja átérezni, hogy valaki megnyer egy milliárdos közbeszerzést, hiszen az emberek 99,8%-a életében még képen sem látott ilyen tendert, nem ült olyan asztalnál ahol ezek eldőlnek stbstb. Nem érzi úgy, hogy OV őt túrta ki a várból, hiszen az ország lakosságának 99,99%-a még álom szinten sem a várban lévő ingatlanokon pörög. /Nyugi, a német lakosság 99,99%-a sem tud a Brandenburgi kapu tőszomszétságába lakást venni/
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.13. 09:06:34

@Szolid sunmalac:
Nyilván mindig lehet jobbítani az oktatásügyön. a coclibek legalább igyekeztek feljavítani a gyengébb iskolákat. De a maffiaqrmány úgy állt hozzá, hogy a jó és közepes iskolákat lerontották a gyengébbek szintjére és így egalizáltak. Nem szeretnék "krétaügyezni", de vajon mennyit költött a maffiaqrmány oktatási eszközökre - például számítógépekre, digitális táblákra, projektorokra, stb - az elmúlt 6 év alatt? A válasz: NULLA, SEMMI!
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.13. 09:08:18

@Faszerkezet:
A nagy baj az, hogy a fitymaszmaffia eljutott oda, hogy az EU felzárkózásra adott pénzeinek 90-95 %-át ellopja. Lásd Voldemort ügy.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.13. 09:11:27

@koprofágia:
Az orbán klán vagyonából a 6,9 milliárd csak az a rész amit a Forbes igazoltan megtalált, az amennyire bizonyítéka is van és amiért a surmóklán nem tudja perelni őket.
Válasz erre 

Szolid sunmalac 2016.09.13. 09:12:54

@István Tamasi:

Marhaság. A ballibek éppenhogy lerombolták az oktatás minőségét minden szinten (eltörölték a nemzeti alaptanterve, szabad tankönyv rendszer),, az oktatás körülményeit ellehetetleenítették (tanároktól minden jogot elvettek, diákoknak megadtak, ekkor kezdődtek a tanárverések), és bezártak egy rakat iskolát.
Kötelezték az iskolákat a környéken élők felvételére, a kirugást a suliból törvényileg tiltották meg.

Csupa olyan dolgot vezettek be, ami lehet segített a tanulni nem akaró, iskolakerülő, többieket bomlasztók teljesítményén, hisz ráerőszakolták őket az osztályokra.
De az átlag teljesítményét porig rombolta.
Válasz erre 

Szolid sunmalac 2016.09.13. 09:15:56

@István Tamasi:

Miért rosszabb az Orbán apjának a bányákból származó pénze, a Gyurcsánynak a Motimból levő jövedelmétől pl ?
Válasz erre 

Faszerkezet 2016.09.13. 09:19:24

@István Tamasi:

Szeretnél egy jó öblöset fidesszezni??? Meghallgatom....

(Csak mert én tök másról beszéltem....)
Válasz erre 

négyláb 2016.09.13. 09:28:57

@Censored Trompf: Teljesen igazad van, a Nyugati Fény nagy harcosai nem buzgólkodnak a Horn-Meggyesi-Gyurcsány-Bajnai rezsimek orbitális lopásainak, egész iparágakat saját és külföldi kézre játszásának pellengérre állítása érdekében. Addig, amíg az SZDSZ tudományos szintre emelte az ország kirablását (az MSZP is tőlük leste el a módszereket és tanult), hol voltak ezek a Nyugati fénybe révült gazemberek?.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.09.13. 09:35:01

@Szolid sunmalac: Lófaszt tudsz te nicktolvaj!
Válasz erre 

négyláb 2016.09.13. 09:35:30

Az alaptémához szólva pedig hajrá fagyállós gazda, hajrá villanydrótos idős bácsi, ha az állam nem képes a magántulajdon védelmét garantálni, akkor a magánterületen minden módszer megengedett a védekezésre. Az idióták által ájultan imádott Amerikában miért lehet a magánterületre belépőt akár le is lőni? Na ezt kritizáljátok hangosan nagy jogvédők! (Meg norvég civilszervezetek)
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.13. 09:40:39

@Szolid sunmalac:
Mint írtam mindig lehet még javítani az oktatásügyön és ez így volt a coclibek oktatási rendszerével is.
Nettó hazugság, hogy a coclibek eltörölték a nemzeti alaptantervet, NAT az ő idejükben is volt.
A demográfiai változások körzetenként folyamatosak. Minden körzetben egyszer nő az iskoláskorúak száma, máskor csökken.
A renitens, kezelhetetlen gyereket akkoriban is és most is csak úgy tudták/tuják eltávolítani, hogy magántanuló lesz, de ehhez a szülő beleegyezése is kellett és kell ma is.
Ismétlem: a fitymasz "oktatáspolitikája" arról szól, hogy úgy egalizálja az átlagteljesítményt, hogy lerontja a jókat és a közepeseket a rosszak szintjére.
A kötelező - és eszméletlenül sok és bődületes hibát tartalmazó - egyentankönyv is az előző mondatban leírtat szolgálja.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.13. 09:45:46

@Szolid sunmalac:
Az orbán apja bányáinak helyzetbe hozása azért kártékony, mert drágábbak mint a konkurencia. Nem védem fletót, de az ő MOTIM-ja a mai ellenszélben is képes a piacon maradni és eladni tehát versenyképes árban és minőségben.

Azonkívül:
A csúti surmó apukája és testvére magyar természetvédelmi terület kellős közepén működteti Európa legnagyobb tőzegbányáját - természetesen milliárdos haszonnal a család javára - miközben a surmó nemzetiszínű féltéglával döngeti a mellkasát, hogy ő mekkora hazafffy.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.13. 09:47:41

@Faszerkezet:
Ez a friss, aktuális történet jutott az eszembe a beruházási pénzekkel kapcsolatban.
Válasz erre 

Kicknick 2016.09.13. 10:07:29

Kisbarátom, okos ember az első munkahelyén megtanulja hogy felfelé csak csodálkozunk....esetleg kérdezünk...
Válasz erre 

Füredi Károly 2016.09.13. 10:18:58

Az átlag embertömeg könnyebben felfog olyan fogalmakat, mint a "kannás bor", míg a "milliárd forint"-ról azt sem tudja elképzelni, hogy az mekkora papírhalom húszezresből.
Viszont vannak sokan, akik tudják.
Na ezért hülyeség, hogy a népszavazáson minden szavazat egyenlő. A szavazáskor a lapon egy 5 kérdéses felmérőt is ki kéne tölteni általános politikai műveltség témában, és aki azon megbuktatja magát, annak a szavazata is annyit érjen. Más szóval mindenki megkapja az esélyt, hogy beleszóljon a politikába, de a hülyék inkább hagyatkozzanak az okosokra, azzal mindenki jól jár. A kórházban is az orvos maga dönt a terápiáról, és nem szavaztatja azt meg a beteghordókkal és nővérekkel, pedig az lenne demokratikus ugye...
Válasz erre 

Fazi02 2016.09.13. 11:03:04

@William Kidd: Érdekes, valahogy erre a kommentre senki nem reagált, pedig szerintem ez áll a legközelebb a valósághoz. Főleg ez a mondatod:
"A nemzeti erzelmu jobbos magyarok meg inkabb depolitizaltak lettek es kivulrol nezik ezt a szarcsomot, amit magyar politikai kozegnek hivunk."
Nekem ez a legnagyobb bajom az ilyen blogok alatti kommentekkel, hogy rohadt szélsőséges az egész, vagy ballib vagy fityisz, nincs átmenet és nem is látom az erre való törekvést, sem a blogokon, sem az embereken, pedig nagyon kellene valami alternatíva, mert ha most lenne vasárnap a választás és bizony fogalmam sincs kire szavaznék. Talán a Kétfarkuékra, Ők legalább őszintén barmok.
Válasz erre 

Khonsu 2016.09.13. 11:07:39

@William Kidd: @$$$=$$$: A ballibek itt már nem fognak csinálni semmit, a Jobbik pedig max 20%-ig tudja felküzdeni magát, mert a nagy többség messze van a széljobbtól.

Az egyetlen ami belülről képes lenne megdönteni Orbánék rendszerét az a radikális, európai szélbal lenne, valami Syriza szerű cucc, az illeszkedik leginkább a "néplélekre". Furcsa módon viszont pont ilyen irányultságú politikai erő nincs az országban. Ennek hiányában a NER csak kívülről dönthető meg, belülről nem.

Mivel jelenleg mindenkinek van fontosabb dolga annál, hogy Orbán rendszerével foglalkozzon, így ilyen is csak abban az esetben várható, ha valami nagy katasztrófa és/ vagy jelentős átrendeződés üt be a világban.
Válasz erre 

nnnnnnnn 2016.09.13. 11:22:24

@William Kidd: csak most olvastam bocsi. jó meglátások!
Válasz erre 

Exploiter 2016.09.13. 11:24:59

@Tibi !:

Ez áll a legközelebb az igazsághoz.
A magyar nép szemléletében a politika = lopás, a politikus = tolvaj, a közpénz = az a pénz, amit még nem tudtak ellopni.
Ez nagyon szomorú, de érthető, hiszen amióta beléptünk az ún modern demokrácia korszakába, ezek a definíciók igazak. Épp ezért tűnnek megváltoztathatatlannak, pedig nem lennének azok.
És amíg a borlopást ők is értik, érzik és úgy hiszik, ha a rendőr nem, ők tudnak tenni ellene, addig az ilyesmivel mit tegyenek? Ha az ügyészség, bíróság nem tesz semmit, Pista bá menjen és mérgezze meg a minisztereket? Én támogatnám, sőt, de realitása nem sok van.
Válasz erre 

CyberPunK 2016.09.13. 11:25:21

Elnézve ezeket a kommenteket tényleg csak a menekülés az egyetlen értelmes alternatíva. Kit érdekelt, hogy ki mennyit lopott, akasztani mindet. Max az összeg ott számít, hogy mennyit lógjanak utána még a kötélen.

Amúgy én nem örültem a felmentésnek, rohadt nagy felelőtlenség volt a mérgezés, bárki ihatott volna belőle, ha továbbadja. Ellenben szavan nem lenne, ha lelőtte volna mint vadász a pásztorkutyát.
Válasz erre 

CoolKoon 2016.09.13. 11:38:37

@Tibi !: Mondom én, hogy az egész annyira bonyolult, hogy az átlagember (igen, a proli) fel se fogja. Ha megkérdezed tőle, hogy mi az az infláció, simán azt fogja hinni, hogy idegenül sértegeted. Na most az ilyentől várnád el, hogy egy kicsit is megértsen abból, hogy mire megy az adókból beszedett pénz? Kb. mintha a kutyámnak magyaráznám a magfizikát...
Válasz erre 

CoolKoon 2016.09.13. 11:41:48

@Szolid sunmalac: Már nem azért, de mi úgy tanultuk, hogy mivel két lábbal úszik az ember, ezért "úszott". Amúgy meg igen, ez is eszembe jutott, csak ez nem magyarázza azt, hogy az előző rendszerekben (kormányok alatt) is leszarták a nagystílű lopásokat...
Válasz erre 

2016.09.13. 11:45:26

@William Kidd:

Kik azok a balliberálisok?
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 11:51:53

@morph on deer: Megvan?
Tehát négy év alatt a -2,6 "2,6 százalékkal nőtt", azaz -2,6+2,6=0!!!
Mondom: NULLA! Semmi, zip, zero!

megmagyaráztad, tehát egyetértesz vele, tehát fingod nincs a témáról.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 11:54:47

@István Tamasi: Voldemort ugye nem lopott egy fillért sem elvileg, mert lefújták a pályázati kiírást, legalábbis erről volt szó.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.13. 12:02:36

@Francois77:
Persze csak 5 millát tett el az adónyomozók szeme láttára ügyintézési költségre. A pályázatot is csak azért fújták le mert kiderült Voldemort terve. Boldogabb országban -értsd: ahol nem egy maffiapárt uralkodik - már ebben a stádiumban lemondott volna a képviselőségről és elbujdosott volna a nyilvánosság elől.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 12:12:32

@István Tamasi: nem tudom, volt-e pénz a zacskóban, de azt igen, hogy ha volt, és eltette, akkor max átverte azt, aki átadta... mielőtt jön a vád, hogy védem, nem védem, csak ugye a pályázati segítség nem jött létre, tehát max csalás lehet a vád, és akkor is csak a pénzátadó részéről. aki viszont nem fog perelni, hiszen akkor el kellene mondani, mire akarta adni a lóvét. szóval nem lesz ez olyan egyszerű...
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.13. 12:19:34

@Francois77:
Az adónyomozóknak a főnökség - netán maga Tállai? - megtiltotta, hogy tetten érjék Voldemort - ugye milyen érdekes? Most lehet ajvékolni, hogy nem is pénz volt a nájlonzacskóban, hanem keresztrejtvények, ugye? A pénzátadók - amennyiben együttműködnek a nyomozás során - mentesülhetnek a büntetés alól.
Egykori jó osztályfőnököm mondása jut eszembe amikor a felelő nem tudta a választ: "Ne kavard, mert annál büdösebb. Ezt még egy 6 elemis falusi gyepmester is tudja." Ezt javaslom én is neked.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 12:25:34

@István Tamasi: nem vagyok a tanácsaidra szorulva, mert épp azzal kezdtem, hogy nem védem, kis szövegértés nem ártana.

sorolhatsz nekem akárhány talán-t és ha-t, de ezek ugye nem tények...
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.13. 12:30:35

@Francois77:
Tény, hogy több telefonlehallgatás is bizonyítja voldemort bűnösségét. Tény, hogy az adónyomozókat fölülről leállították. Tény, hogy nem ez az egyetlen amikor a narancsmaffia le akarta nyúlni vagy le is nyúlta az EU felzárkózásra adott pénzét.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 12:34:29

@István Tamasi: maga a telefonlehallgatás nem lesz elég, mert ahogy olvastam, egyikben sem ő maga beszél, hanem róla beszélnek. én is mondhatok telefonon rólad bármit, attól az még nem lesz igaz.
" Tény, hogy nem ez az egyetlen amikor a narancsmaffia le akarta nyúlni vagy le is nyúlta az EU felzárkózásra adott pénzét." na mondj egy példát, ahol bírósági ítélet van, mert ugye jogerős ítélet nélkül az ártatlanság vélelme áll fenn. kösz.

még egyszer mondom, mert úgy veszem észre, nem érted: nem védem, lehet, hogy igaz az egész történet, de ezt nem te fogod eldönteni, és nem is én, hanem a bíróság.
Válasz erre 

bontottcsirke 2016.09.13. 12:42:04

Je suis borosgazda!
Válasz erre 

Csillagszemű Juhász 2016.09.13. 12:59:45

@Francois77: azért az ugye megvan, hogy aki bement a cigiért az mást is vett? És ha nincs cigi akkor máshova kell menni. Ha úgy lett volna, hogy a trafik csak cigit árul, nem minden más szart, akkor nem ment volna tönkre sok egyéb kisbolt. És az megvan, hogy a kormány 10%-ban határozta meg a kisker arrest, miután a cimbik megkapták a trafikokat? Szóval ez egy óriási lopás volt, te is tudnád, ha érdekelne, és picit olvasgattál volna. De el lehet ezt intézni annyival is, hogy ballib károgás. Csak attól még nem ez az igazság.
Válasz erre 

Conchobar 2016.09.13. 13:03:50

"Hol marad a jogos felháborodás a milliószor nagyobb tételek esetén? Amikor nem pár liter borról, hanem az életünk munkájáról, a gyermekeink/unokáink jövőjéről van szó?" - Posztíró! Orbán nem a te pincédbe mászott be, meg nem is az enyémbe. Orbánéknak sehová nem kell bemásznia. Majd ha azt követeled, hogy a választók beleszólhassanak az adójuk elköltésének hogyanjába, majd ha követeled azon törvények eltörlését, amelyek tiltják a költségvetési kérdésekben való népszavazást, majd ha nem pusztán csak a kormánypárt ellen próbálsz uszítani, akkor majd komolyan lehet venni az írásodat
Válasz erre 

laci_52 2016.09.13. 13:05:40

"a társadalom 95 százaléka szerint megérdemelte a halált a fagyállós bort lopó szerencsétlen"

Talán nem kellene keverni a dolgokat. A 95 százalék egyetértett a másodfokú ítélettel(én is!), de ez nem jelenti azt, hogy szerintük a tolvaj megérdemelte a halált(szerintem sem!).

Amint a cikkből kiderült, nem is kellett volna meghalnia, ha időben orvoshoz/kórházba kerül. Csak hát egy drogos mindig zavartan viselkedik, nehéz felismerni, mi a baja...

A cikk többi részéből kiderül, hogy írója egy véresszájú ellenzéki, akitől ne is várjuk el, hogy tárgyilagos legyen.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 13:06:11

@Csillagszemű Juhász: eléggé tájékozott vagyok trafik-ügyben :) ahol én élek, nem mentek tönkre a kisboltok (7ker), sőt, nem egy trafik, amelyik korábban cigit is árult, átállt a lottóra, azt ugyanis nem lehet dohányboltban venni, és muzsikálnak vígan tovább. úgyhogy aki cigi nélkül tönkrement, legalább önmagát is hibáztathatja. de lopás? na az nem volt, mert senkitől nem vettél el a trafikját. megváltozott a kínálható termékek köre, de el nem vették. értem, hogy mire gondolsz, de akkor fejezd ki magad pontosan, mert egyelőre csak a hazudozásnál tartunk :)
Válasz erre 

Csillagszemű Juhász 2016.09.13. 13:14:34

Azt szeretném kérdezni azoktól akik a lopást, korrupciót támogatják, hogy ha nem lopnának, akkor a ballib visszakerülne a hatalomba? Mert itt ilyenek hangzanak el: lopjanak, csak ne a ballibek kormányozzák az országot. A lopással védik a hatlamat, vagy mi? He?
Válasz erre 

cselaxi 2016.09.13. 13:18:38

Itt tartunk. Ezért. Utálkozunk. Fröcsögünk. Vicsorgunk. Ha másnak jobban megy, az rémálom, csalás. Mindenkinél, mindent jobban tudunk. A szomszéd tehene is dögöljön meg! Mi nem ismerjük az összefogást, a jónak a keresését. Turáni átok? Amúgy: ha nincs képesség az érdemi hozzászóláshoz, akkor jön a "hogy néz már ki", "más fajú", "más vallású". Még mindig itt tartunk...
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.13. 13:21:37

@$$$=$$$: "tőlem lopjanak nyugodtan csak ne a ballibek legyenek hatalmon."

:))
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 13:22:28

@Csillagszemű Juhász: elmesélek neked egy történetet, talán megérted. illetve kettőt, hogy párhuzamot tudj vonni.

nézzük a mostani történetet: Mengyi Rolandot kikéri az ügyészség, mert gyanújuk van. A Fideszes parlamenti többség az első ülésen (tegnap) kiadja, hogy kiderülhessen az igazság.

nézzük a korábbi történetet: Hagyó Miklóst a rendőrség őrizetbe veszi 2010-ben pontosan akkor, amikor az immár Fidesz-kétharmados parlament először összeül. Tudod, miért akkor? mert Hagyó parlamenti képviselő volt, mentelmi joggal, és az új parlament összeülésével veszti el mentelmi jogát az előző parlamentben képviselőként működő személy. márpedig Hagyó addig a pillanatig képviselő volt, akit nem adott ki a saját oldala.

Azt hiszem, érthető. Ezért (is) mondják sokan, hogy lopjanak csak, amíg a saját életünk jobb, mint korábban, haladunk előre, és nem néz ki úgy, hogy megszorítások jönnek, mint 2006-tól folyamatosan, addig így állnak hozzá sokan. Ja és még valami: pl szilveszterkor sokan kimentek utcára bulizni, és nem volt balhé. Ez pont kettővel több indok, mint ami a baloldal mellett szólna.
Válasz erre 

Csillagszemű Juhász 2016.09.13. 13:22:29

@Francois77: Én se azt mondtam, hogy tönkre ment minden kisbolt, nyugi. De pár konkrét példával alátámasztani egy iparág lenyúlását azért erős. Én is ismerek olyan kisboltot, ami működik, de mivel 100 méterrel arébb nyitott egy trafik, ahol mindent lehet venni, azért eléggé elhasalt a forgalom. Ha tájékozott vagy trafik ügyben, akkor mind a ketten tudjuk, hogy ez lenyúlás volt. Elég konkrét adatok támasztják ezt alá. Ha szerinted nem volt az, akkor nem vagy tájékozott, max ismersz 2-3 trafikost, ami azért nem azt jelenti, hogy ismered az iparágat. :)
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.13. 13:24:48

@$$$=$$$: "inkább az antikrisztus mint mégegyszer egy gyurcsány"

Ja, te komolyan gondoltad? Akkor visszavonom a szmájlit.

A gyrcsány egyik bűne az, hogy 5 évig nem kormányozta az országot, hagyta a lejtőn lecsúszni. A gyurcsány igazi bűne, hogy orbánt, aki aktívan tönkreteszi az országot, bebetonoza.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.13. 13:26:40

@Francois77: "Mengyi Rolandot kikéri az ügyészség, mert gyanújuk van. A Fideszes parlamenti többség az első ülésen (tegnap) kiadja, hogy kiderülhessen az igazság."

A rendőrségi nyomozási szakaszban meggátolták, hogy valóban elkövesse a tervezett tolvajlást. Bűncslekmény hiányában felmentik.
Válasz erre 

Csillagszemű Juhász 2016.09.13. 13:26:45

@Francois77: Komolyan? Még mindig a Hagyó? Tudom, Nokiás doboz. Én azt nem értem cask, hogy mért elfogadható bárkitől, hogy lopjon? Miért? Erre válaszolj! Az nem válasz, hogy a másik is lop. Igen, lop? Akkor azt is ültessék le. Nekem az a megdöbbentő, hogy ilyen szar indokokkal védünk egyértelmű bűncselekményeket. Sőt, ez a dollárjeles csávó még örömködik is ezen. Ez szerinted normális?
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 13:27:53

@Csillagszemű Juhász: nem ismerek egy trafikost sem. de jártam külföldön, és sehol máshol nem okozott gondot, hogy külön dohányboltok vannak. sőt, sok helyen külön alkoholboltok is. egy rendszer átalakítását nem lehet fájdalommentesen megoldani.

és nem, nem lehet mindent kapni egy trafikban, amit egy kisboltban lehet. innen pedig már csak a kisbolt dolga, hogy milyen árakkal dolgozik, és hogy hol fogják megvenni a portékát, nála, vagy a trafikban. már ugye amit lehet...
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.13. 13:29:25

@Francois77: "senkitől nem vettél el a trafikját. megváltozott a kínálható termékek köre"

:)) Biztos úr, én nem ütöttem meg meg ezt az embert, hanem a falnak lölktem, ő maga verte szét a falon a fejét.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 13:30:44

@Csillagszemű Juhász: nem értetted meg a párhuzamot, pedig nem volt bonyolult. segítek: a fidesz, ha lop, de kiderül, akkor átadja az ipsét, a baloldal meg mosta amíg lehetett, konkrétan megvárták, hogy megszűnjön a mentelmi joga. nem Nokia-dobozról van szó, hanem arról, hogy a mentelmi jog a nyomozást akadályozza meg....

nem elfogadható a lopás, de ha csak aközött tudsz választani, hogy mindkettő lop, de az egyik bedönti az országot, a másik meg nem, akkor nem nagyon van valós választási lehetőséged :)
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 13:31:49

@atpijkamo116: a fennmaradt trafikok igazolják, hogy a megváltozott termékkörrel is tudnak működni sokan. hiszen, ahogy állították, korábban sem a cigiből éltek... ezért rossz a példa.
Válasz erre 

Csillagszemű Juhász 2016.09.13. 13:33:33

@Francois77: Sehol a világon nincs olyan rendszer, mint nálunk, ezt kérlek hidd el. Nem az a baj, hogy átalakult a dohánykereskedelem, hanem ahogy átalakult. Nincs pozitív hozadéka se fogyasztói, se egészségügyi se költségvetési oldalon. Viszont jól járt egy szűk csoport, és a csempészek.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 13:38:15

@Csillagszemű Juhász: én meg azt veszem észre, hogy a felmérések szerint kevesebben/kevesebbet dohányoznak, konkrétan személy szerint én is egyébként, a költségvetést meg nem látom panaszkodni.

csempészek előtte is voltak, utána is lesznek, nem a trafikok a probléma, hanem hogy az unió nem vár tovább az áremelésre.

jól járt egy csoport, egy másik pedig, amelyik saját bevallása szerint nem a cigiből élt, mert "szinte ráfizetés tartani", az meg panaszkodott. nem hat meg.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 13:38:58

@Csillagszemű Juhász: egyébként igazad van, Párizsban sem olyan a rendszer mint nálunk, ott a dohánybolt napi 2x3 órára nyit ki, ha jól emlékszem.
Válasz erre 

Csillagszemű Juhász 2016.09.13. 13:39:41

@Francois77: De értettem a párhuzamot, csak elég erőltetettnek tűnik ezzel igazolni a milliárdos gyanús eseteket.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 13:44:35

@Csillagszemű Juhász: mert azt akarod látni, hogy védek vagy igazolok bárkit is. szó sincs erről. én lennék a legboldogabb, ha lenne egy erős ellenzéki alternatíva, na nem mintha szeretném, hogy nyerjenek is, de a konkurencia mindig jobb munkára ösztönöz, és ha erős ellenőrzés van, nehezebb lopni. de ugye alternatíva nincs, erős meg pláne nincs. és akkor oda jutottunk, hogy vajon nyugaton miért jobb a helyzet? mert van alternatíva. namost, ugye, a fidesz nem tud alternatívát építeni magának, akinek meg feladata lenne, az egészen mással van elfoglalva. még mindig nem érted?
Válasz erre 

Csillagszemű Juhász 2016.09.13. 13:48:17

@Francois77: ne hozz fel külföldi példákat, mert nem hasonlíthatóak össze! Kevesebben dohányoznak, ez tény, de megin a saját példáddal igazolni egy trended elég fura. Kollégám 35 évesen kezedett el cigizni, szóval akkor most nő a dohányosok száma? A dohányzás csökken, igen. Ez így van kb az egész nyugati világban. Egyre drágább, nem menő, az emberek odafigyelnek az egészségükre stb. Nem a trafiktörvény miatt dohányoznak kevesebben, ezt te se gondolod komolyan. "A felmérések szerint kevesebben dohányoznak." Fogalmazzunk úgy, hogy kevesebb legális termék fogy. Mondok egy konkrét adatot, próbálj számolgatni. Az iparág kb tud 4-500 milliard HUF forgalmat. A feketepiac aranyá a trafiktörvény előtt volt 4%, utána hirtelen ez felment 20-ra. Én szívesen beszélgetek veled erről, de hidd el, sokkal jobban ismerem ezt az iparágat, mint te. Nem kell nekem hinned, attól még igazam van. :)
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 13:49:38

@Csillagszemű Juhász: igazad lehet. ha viszont tudjuk, hogy mennyi a feketepiac, akkor miért fekete? nem az a lényeg, hogy max sejtjük?
Válasz erre 

Csillagszemű Juhász 2016.09.13. 13:50:32

@Francois77: de értem. Én sem védem a másik oldalt. Attól még a tény tény marad. Normális ember nem örömködik azon, hogy milliárdok tűnnek el. Ez ijesztő.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 13:50:54

@Csillagszemű Juhász: téged zavar a trafikcucc, értem. engem nem. dumálhatunk róla, de attól se megváltozni nem fog, se meggyőzni nem fogjuk egymást. mondjuk én nem is akarlak meggyőzni.
Válasz erre 

élhetetlen 2016.09.13. 13:50:55

@Francois77: Ennek sem sok köze van a cikkhez, úgyhogy off: „jót röhögtem, mikor először elkezdtek panaszkodni, hogy cigi nélkül nem éri meg. :)”. Mert az ilyen egyszerű dolgok nem jutnak el az agyadig, minthogy, sokan cigiztek, bementek érte, közben megvettek egy lapot, vagy egy magazint. Csak egy napilapért nem mennek be, elvannak nélküle is. Egy üdítőért sem mennek be, mert van a trafikban is, stb. Úgyhogy röhögj csak a másik nyomorán.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 13:51:59

@Csillagszemű Juhász: nem örül senki. de a baloldalt jobban utálják sokan. abszolút érthetően.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 13:53:40

@élhetetlen: erre meg azt kell mondanom, hogy akkor nem kellett volna panaszkodni, hanem csendben tűrni, hogy a cigin annyit keresnek, amennyit, de bejön a többi másból.
tényleg csak röhögni tudok rajtuk.
Válasz erre 

Csillagszemű Juhász 2016.09.13. 13:59:10

@Francois77: Akkor ne legyen baloldal! Legyen jobb, cask a bűnöző politikusokat csukják le. Tudom, álomvilágban élek. :) De igen örül. Ez a dollárjel csávó örül. Sőt olvastam már olyat is, hogy ez nem korrupció, cask a kormány meghálálja a vállalkozóknak, hogy tesznek az országért. Érted? Meghálálja!
Válasz erre 

Csillagszemű Juhász 2016.09.13. 14:04:05

@Francois77: Egy sör mellett szívesen mesélnék neked a dohányzásról, az iparágról, néznél nagyot :) Most mennem kell. Azért annyit elmondhatok, hogy felüdülés néha olyan emberrel vitázni, aki nem elvakult, primitive bunko. Szép napot. Kurva angol helyesírás ellenörző átír mindent...
Válasz erre 

élhetetlen 2016.09.13. 14:06:03

@Francois77: Hát igen, ha kevés volt a 4 %, akkor azt is el kell venni tőlük. Mert kevés volt, különben a koncessziók kiosztása után miért emelték volna 10 %-ra. Ez így etikus? Vagy trafikot kaptál? Mert akkor értem, hogy röhögsz.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 14:24:08

@Csillagszemű Juhász: alternatíva nélkül nem megy, a Jobbik nem lehet, tehát marad az, hogy kell egy baloldal. én már 2010-ben azt mondtam, hogy ott a történelmi lehetőség, fel kell önmagát robbantani a baloldalnak és a semmiből építeni valami újat, új arcokkal. nem ment.

hogy dollárjel örül, az az ő dolga.
a kormány bevallottan egy hazai vállalkozói réteget épít. egy része ennek talán korrupció, ezt nem tudom, de az biztos, hogy ha megint csak választani kell aközött, hogy külföldre menjen a pénz, mint korábban, az SZDSZ-es időkben pl a Strabaghoz, vagy hogy hívták az osztrák céget, vagy maradjon itthon, akkor maradjon itthon.

nem szeretem annyira a sört, a cigit meg szívom inkább, mint beszélek róla, de egy NEM birka-náci-balliba-hazaáruló típusú fröccsözésre akár még...
Válasz erre 

Bafana 2016.09.13. 14:24:09

Nem kell a bűnt relativizálni! Egy gyilkost sem mentenek fel azért, mert vannak tömeggyilkosok is. Hogy jön ide Ráchel, meg a fideszesek sleppje? Amit a "fagyállós gazda" tett, azt egy "keményen dolgozó kisember" tette.
De én visszakérdezek. Ha ennyire fontos egy ránézésre jól szituált fehérbőrű férfi arcának mutogatása kitakarás nélkül, majdhogynem névvel, címmel, telefonszámmal - csakúgy, mint Szoboszlai Barnáé -, akkor miért nem mutogatják ugyanígy egy ómigráns, rejtett erőforrás, balogkedvenc arcát?
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 14:25:10

@élhetetlen: nincs trafikom, nem is lesz. minden átalakítás sérüléssel is jár, elég csak arra utalni, hogy Fletóék azért voltak képtelenek kormányozni, mert a sok egyeztetés közben elment a gyerek. melyik a jobb?
Válasz erre 

Jolka40 2016.09.13. 14:39:22

@István Tamasi: Hát milyen pénzből nyomtatják a plakátokat? Azt mégse várhatja el senki, hogy a saját zsebükből??!!!
Válasz erre 

élhetetlen 2016.09.13. 14:56:46

@Francois77: „a sok egyeztetés közben elment a gyerek. melyik a jobb?”. Nehéz kérdés ez. Most nincs egyeztetés. Csak a trafikok. Ha a 10 %, és a mit árulhatnak még, előre tudott lett volna, lehet, hogy több trafikos is megpályázta volna a saját trafikját, és nem kellett volna ötösével osztogatni őket. A szeletelés. A trafikosokat esetleg a szállítók tudták volna összerántani, de ők azt hitték, hogy de jó, kevesebb helyre kell kivinni ugyanannyi árut, nem tudták, hogy fél év múlva ők lesznek lapáton. Most nincs egyeztetés, határozott döntések vannak. Orbán költözik a várba. A Ligetbe múzeumokat, a sínek fölé ligetet építenek. Egy, csak egy városnéző buszt üzemeltető társaság lehet. Létrehoztak egy TAO-t, egy KLIK-et, nevezünk az olimpiára. És az apróságok. Felfüggesztik, majd betiltják a balatoni halászatot, horgász paradicsomot hoznak létre, a horgász viszont nem adhatja el amit fogott. Két év után meglepődnek, hogy nincs balatoni hal a balatoni vendéglőben. Csak a hírek, Orbán berendeli Vargát, hogy oldja meg. Varga két nap múlva jelenti, hogy megoldotta a problémát. Gondolom, szerzett halat a füredi partira, mert többet nem tudott tenni, az biztos. Ez csak ízelítő, de biztos, hogy ez jobb?
Válasz erre 

Stock 2016.09.13. 15:04:05

nemzetbiztonsagikockazat.blog.hu/
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 15:12:13

@élhetetlen: senki nem állítja, hogy tökéletes a kormányzás, de a hibákkal tűzdelt kormányzás is jobb, mint a nem kormányzás.
Válasz erre 

mojszipupi 2016.09.13. 15:24:04

FIÚK A BÁNYÁBAN
az Orbán család vállalkozásai

Avagy hogyan lett milliárdos az Orbán család a kezdetektől

www.es.hu/oszabo_attila-vajda_eva;fiuk_a_banyaban;2014-01-28.html
Válasz erre 

Pisti 90 2016.09.13. 15:41:15

Az a baj, hogy nincs alternatíva, mert egy baloldali kormány esetén is ugyanúgy meghurcolták volna a borosgazdát. :/
Válasz erre 

William Kidd 2016.09.13. 16:33:32

@Khonsu: Magyarorszagon a szelbalnak sose volt olyan eros tradicioja es tarsadalmi beagyazottsaga, mint a szeljobbnak. A szelbal magjat mindig egy belvarosi kisebbseg adta. En a magam reszerol eselyet se latom barmifele szelbal restauracionak. A Jobbik Orban trojai falova, Fidesz 2.0, szatelit part, ures zsebu saskahad. En a Fidesz regnum repedezeset es osszeomlasat Orban visszavonulasahoz josolom. O a narancs kiralysag maltere es veleje, ha eltunik nincs olyan utodja, aki potolna.

Jelenleg nincs tiszta es vallalhato politikai part a felszinen, aki egyszerre vallalhato es eselyes is a politikai hatalomra. Lehet ez eleve utopia, mert a politika alaptermeszete a mocsok es a korrupcio. De a remeny hal meg utoljara.
Válasz erre 

Baldrick68 2016.09.13. 16:59:32

Csak egy technikai kérdés.
Hová tüntettétek el a SAJÁT cikketeket és főleg miért?

nyugatifeny.blog.hu/2015/07/29/_frusztralt_ferfigyulolok_az_en_nevemben_ne_beszeljenek_mar_nok_is_lazadnak_a_feminista_agymosas_ell?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201510
Válasz erre 

HussarX 2016.09.13. 17:18:10

A mások blogja alatti hozzászólásokat lesajnálóan ekézni akkor lenne hiteles, ha a saját blogunk hozzászólásaiban legalább betartatnánk az olyan alapvető szabályokat, mint az egymás anyázásának tiltása. Jó, tudom, hogy fizikailag satnya emberek nagy élvezettel anyáznak másokat, amikor (végre) nem kell tartaniuk semmilyen retorziótól, de a moderátor nélküli blog hozzászólásoknak nem sok értelmét látom, igazi párbeszéd sajnos nem tud kialakulni.
Válasz erre 

spike179 2016.09.13. 18:13:57

Ánusztágítást rotációs kapával.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.09.13. 18:15:34

A liberális demokráciák egyik alapértéke a magántulajdon. Hamarabb volt mint a nők szavazati joga v. a melegházasság. Talán ezért felejtjük el időnként.

Nyílván nagyjából rendszerhiba az ami történt, de attól még nem kéne ráverni a borosgazdára. Az olyan MSZP-SZDSZ-es reflex lenne (Kádári gyökerekkel)
Válasz erre 

élhetetlen 2016.09.13. 18:25:54

@Francois77: Nem, ha helyrehozhatatlan dolgokat követnek el. Most kb. azt mondod, hogy hülyeséget csinálni jobb, mint semmit. Ezt azért át kéne gondolnod, ha egy országról beszélsz.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 18:34:36

@élhetetlen: azt szokták mondani, hogy rosszul dönteni jobb mint nem dönteni.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.09.13. 18:39:49

A gazda nem csak úgy hirtelen megmérgezte a borát, hanem először megpróbálta megvédeni más módon a tulajdonát, értesítette a rendőrséget, a karhatalmat, ráadásul mivel tudta kiről van szó, gyanút is megfogalmazott, de szartak bele.

Erre a saját kezébe vette a dolgokat és megoldást talált.

A politikai korrupcióra is sokan siránkoznak, hogy ezt kellene, azt kellene, de amíg az istenadta nép, a megkárosítottak, akiknek érdeke lenne az átlátható állam maga nem lép, addig semmi nem lesz.

És a megoldás nem a kormányváltás, hanem strukturális átalakítás, közvetlen demokrácia, visszahívható képviselők, megerősített autonómiák, lokális, aktív részvételre alapuló többszintű, alulról szerveződő rendszer.

Amíg Gyurcsányok és Orbánok irányítják az országot, addig annyit lopnak, amennyit nem szégyellnek és bizony láthattuk, hogy nagyon alacsony a morális küszöb.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.09.13. 18:45:12

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: ""És a megoldás nem a kormányváltás, hanem strukturális átalakítás, közvetlen demokrácia...."

A gond ott van, hogy a tisztelt állampolgárok közül is a többség símán kihasználja a kiskapukat, ha valamit ingyen is lehet használni akkor szemrebbenés nélkül megteszi és fel se merül benne, hogy erre most én rászorulok v. nem, esetleg elveszem a valóban rászorulóktól a lehetőséget.
Amíg ez az általános mentalitás, addig itt nem lesz komoly változás, csak páran verik a nyálukat, hogy a verébnek nagy a feje.
Válasz erre 

élhetetlen 2016.09.13. 18:47:27

@Francois77: Az a rosszul döntés szóljon csak rólad, ne az országról, és ne rólam. Nem tudom értékelni a bölcsességedet.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 18:54:07

@élhetetlen: szorri vagyok, ilyen igényekkel nem tudok mit kezdeni
Válasz erre 

Kelly és a szexi dög 2016.09.13. 18:55:18

nem érdemelt volna halált a tolvaj, de sajnos így alakult - a gazdát viszont emiatt hagyják békén
Válasz erre 

élhetetlen 2016.09.13. 19:04:57

@Francois77: Jó, nem vagyok szigorú, csak mondd meg, hogy a rossz döntés kinek jobb, mintha nincs döntés, de még nem okoztunk kárt.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.09.13. 19:09:20

@nemecsekerno_007: Ez rendben van, másrészről az is igaz, hogy senki nem változik meg úgy, hogy egy nap felébred, süt a Nap, kék az ég, csipognak a madarak és illatoznak a virágok, ő pedig elhatározza, hogy mostantól egy a társai általi szeretettől túlcsorduló szívű, feddhetetlen polgár lesz.

Mindenki, aki változást szeretne, kezdheti a saját életében, de ha az emberek nem fognak össze és nem szerveződnek a céljaik érdekében, akkor egyenként semmit sem érnek.

Egy erkölcsös társadalomnak jutalmaznia kell az erkölcsösséget, utána kell járnia az igazságnak és óvnia és védenie kell azokat, akik betartják a szabályokat, azoktól, akik áthágják őket.

Ha valaki egyéni moralitásra akarja építeni a társadalmi változást, az vagy őrült, vagy szándékosan akar balekokat maga körül, akiket bepalizhat.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.09.13. 19:12:00

@Kelly és a szexi dög: épp ez a törvényi rend értelme. Ha önbíráskodásra kerül sor, az mindig durvább, mindig kevésbé igazságos és mindig könnyebben célt téveszt, mintha felhasználnánk az évezredes társadalomszervezési tapasztalatokat.
Válasz erre 

Éva Lonkay 2016.09.13. 19:24:59

És mi a baj blogger? Csípnám, ha a lakáscímedet közzétennéd, hadd kutassanak a lakásodban a "C" típusú bűnözők. Ja, hogy azért ennyire nem vagy libsi? Csak bibsi?
Válasz erre 

Khonsu 2016.09.13. 19:45:13

@William Kidd:

Másképp látom. Szerintem a társadalom erősen baloldali beállítottságú (talán kádári reflexek továbbélése) rendszerkritikus és nemzeti elemekkel vegyítve. Vagyis alapvetően arra lenne legerősebb társadalmi igény, amit a modern, rendszerkritikus európai szélbal hirdet. Ezért furcsa, hogy még nem jött létre ilyen jellegű politikai erő az országban.

Hogy könnyebb legyen elképzelni, annak amiről írok semmi köze nincs a belvárosi ballib gondolatvilágához. Ez nagy vonalakban afféle szociálisan érzékeny Fidesz lenne.

Amit a Fidesz kiépített és jelenleg is épít, az egy elég összetett hálózat. Ez tovább élhet Orbán nélkül is, de még a politikai hatalom elvesztése után is. Évtizedekig mérgezheti még az országot, mint ahogy a ballibek "hagyatéka" sem tűnt el a bukásukkal.

A mondandód második részével egyetértek.
Válasz erre 

Francois77 2016.09.13. 19:51:19

@élhetetlen: maga az, hogy nem döntesz, bizonytalanságot szül a piacon, és ezzel kárt okoz
Válasz erre 

élhetetlen 2016.09.13. 20:17:28

@Francois77: Azért átfogalmaznám. Maga az, hogy döntenek a fejed felett, bizonytalanságot szül a piacon, és ezzel kárt okoz. Nem ezt akartad írni? Mert a magánember minden pillanatban dönt, aztán vagy megszívja, vagy nem, de, ha a feje felett döntenek rosszul, akkor az miért jó bárkinek? Befejezném ezt a szóváltást, mert semmi értelme.
Válasz erre 

2016.09.13. 20:34:15

Nem láttam azt a nagy ünneplést, és a 95%-ban sem lennék olyan biztos. Ha az én gyerekem ölné meg valaki akkor biztosan valami hasonlóan arányos intézkedésen gondolkodnék. Borért halál, akkor halálért mi? Teljes család kiirtása? Nem tudom, szerencsére nem nagyon érdekel, remélem megáll mielőtt fél megyék kiirtása jönne sorra.
Válasz erre 

William Kidd 2016.09.13. 20:54:46

@Khonsu: Mivel az evek alatt az elet minden teruletere beszivarognak, tartosan gyokeret ereszt a fideszes klientura. Viszont reszben elvtelen haszonleso is a nyaj, melyet csak Viktor vaskeze tart egyben. Ha a furkosbotot elengedi egyszer, szetszelednek. Kerdes mi johet utana?
Válasz erre 

ttibu 2016.09.13. 21:01:28

@Szolid sunmalac: Az illiberális barátaid már több ezerszer többet lopott mint az összes balos együttvéve !
Válasz erre 

Francois77 2016.09.14. 00:16:30

@élhetetlen: (ásít)
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.14. 09:37:45

@Francois77:
Igazad van. Amíg az ügyészséget Polt vezeti addig ő vajmi kevés fideszes ügyet enged a bíróság elé.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard