Nyugati Fény

Ha nincs meg a 4 millió szavazat, Orbán nyilvánosan beleég a legfontosabb ügyébe

Ha nincs meg a 4 millió szavazat, Orbán nyilvánosan beleég a legfontosabb ügyébe

Vége a nyárnak, kezdődik a hardcore politikai szezon.

Most úgy néz ki, nem lesz igazuk a foteljükből az ellenzéket gyalázó megmondóembereknek. A mérhető pártok igenis beleállnak az ellenkampányba, mínusz LMP.

A Fidesszel persze nem vehetik fel a versenyt: Orbánék úgy szórják a közpénzt a saját propagandájukra, mintha olajnagyhatalom lennénk.

De a szűkös lehetőségeikhez mérten az MSZP, a DK, az Együtt és a Kétfarkúak is beleadnak mindent, hogy felhívják a figyelmet: csapda és szemfényvesztés az orbáni népszavazás, ezért nem szabad érvényes szavazatot leadni.

orban-drukkk.png

Ma megtudtuk: az említett pártok fejenként tízmilliós nagyságrendű pénzt tesznek a saját ellenkampányukba, amiből plakátok, szórólapok, valamint országjáró körút, utcai kitelepülés és tüntetés is lesz.

Üdvözlendő, hogy a DK-tól a Kétfarkúig felismerték az egyetlen lehetőséget: érvénytelenítéssel kell kihúzni a dolog méregfogát.

Mivel a kérdés szándékosan úgy van feltéve, hogy szembemenjen az emberek igazságérzetével, ráadásul hülyeség is, ezért arra jó szívvel nem lehet igent mondani.

Viszont ha elegen maradnak távol (vagy szavaznak érvénytelenül), akkor az van, hogy Orbán beleégett a legfontosabb ügyébe, a saját politikájának kulcskérdésébe, amelyet ráadásul ő növesztett azzá.

Négymillió érvényes szavazat kell, ennek hiánya óriási bukás a Fidesznek, hiszen azt jelenti, hogy az egész pályás letámadás és az 5 milliárdos gigakampány ellenére nem sikerült mozgósítani a szavazó korúak 50 százalékát. (Nem véletlenül ígért Kósa Lajos pénzt azoknak, akik a részvétel mellett agitálnak.)

Fontos elmondani, hogy a távolmaradás és az érvénytelen szavazat a lényegét tekintve ugyanaz: egyik sem számít bele a szükséges 4 millióba. Ki-ki az ízléséhez, habitusához mérten választhat a kettő közül, ezen tehát fölösleges összeveszni.

Egyedül a Fodor Gábor és Ceglédi Zoltán által szorgalmazott "igen" szavazat számít bele az Orbán által áhított négymillióba. A baloldali bojkott és a Kétfarkúak érvénytelen szavazata nem.

Ne tegyük meg a Fidesznek azt a szívességet, hogy érvényes szavazattal legitimáljuk a parasztvakító manőverjüket!

Süljenek csak bele, koppanjanak egy nagyot, amikor nem lesz meg a szükséges 4 millió ember. És akkor nincs több dobásuk, akkor október harmadikán végre elkezdhetünk foglalkozni az ország égbekiáltó, valós problémáival.

Kövess minket a Facebookon!

TUDTA? A Nyugati Fény az olvasók mikroadományaiból működik.
Támogassa a valódi ellenzéki médiát!

321 komment fidesz orbán viktor népszavazás ellenzék menekültek Tovább
Ha nincs meg a 4 millió szavazat, Orbán nyilvánosan beleég a legfontosabb ügyébe Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
321 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Újabb mocskos sztori bizonyítja: Orbán módszeresen vásárolja fel az MSZP-t Újabb mocskos sztori bizonyítja: Orbán módszeresen vásárolja fel az MSZP-t
  • Nem csak a Fidesz, de a "közvélemény-kutatók" is hatalmas pofont kaptak Hódmezővásárhelyen Nem csak a Fidesz, de a "közvélemény-kutatók" is hatalmas pofont kaptak Hódmezővásárhelyen
  • 3 érv, amiért öngyilkos butaság bojkottálni a választásokat 3 érv, amiért öngyilkos butaság bojkottálni a választásokat
  • Készül a Jobbik és az LMP összeborulása - De Vona zsebében ott lapul a kés is Készül a Jobbik és az LMP összeborulása - De Vona zsebében ott lapul a kés is
  • Leszakad az ember arca, amikor Botka vádol elvtelenséggel másokat Leszakad az ember arca, amikor Botka vádol elvtelenséggel másokat

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3011660094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (321)
Az utolsó 100 komment:

Janossz 2016.08.30. 18:54:40

@Kalmár: Jó, ha kicsit lassabb az észjárásod, majd lassabban írom, hogy értsd!:-)
-Jó, nem vagy kopasz. Kopaszok azok voltak, akiket valakik felbéreltek egy demokratikus népszavazási kezdeményezés meghiúsítására. Rémlik valami?
-Ez bizony elég baj a demokráciára nézve, pláne, hogy az igazságszolgáltatás szépen elmaszatolta az ügyet. Nincs bűnös, nincs felelős.

Eddig tudsz követni?

A parasztok alól meg igenis eladták a földjeiket, amire Te gondolsz, az nem tízezer gazda volt, aki földet vett, hanem tízezer GAZDAG. Vagy csak közel volt a tűzhöz a frissen vett aranykalászos diplomájával.
Mondom, bringa, csizma, vidék. Majd megtudod.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.08.30. 18:54:46

@Kalmár: "Minden szavazókörben 5-6 ember számol. Nem tölt ki senki semmilyen üres szavazólapot!"

Tekintve, hogy egy hazug, liberálisozó, köcsög fideszes vagy, biztosan el is hisszük neked. Muhaha!
Válasz erre 

Janossz 2016.08.30. 18:59:48

@Tibi !: Az érvénytelen szavazat erősen ajánlott köztisztviselők, közalkalmazottak, meg helyi szinten valamelyest függő viszonyban tevékenykedők esetén. Mond Neked az a név valamit, hogy Kubatov? Tőle is minden kitelik. A listákért például egyenesen odavan.
Válasz erre 

Kalmár 2016.08.30. 19:02:48

@Tibi !: Elhinni?? Ja, hogy te még olyan kis porbafingó tacskó vagy, hogy nem jártál szavazókörbe!
Akkor értem. Takarodj az ágyba kis szaros! Holnap suli!
Válasz erre 

Netuddki. 2016.08.30. 19:06:33

@Janossz: Ha közalkalmazott lennék magasról leszarnám a kubatovot. Próbálnának a miatt kitenni, hogy nem mentem el szavazni!
Válasz erre 

Netuddki. 2016.08.30. 19:07:12

@Kalmár: Mi van tolvaj orbánfarturkász? Lebuktál?
Válasz erre 

Kalmár 2016.08.30. 19:17:48

@Janossz: Nekem mindegy milyen lassan írsz! Erre már vannak kezelések! A diszgráfia nem szégyen.
Az nem kérdés, hogy erősebb a demokrácia most, mint a szocik alatt.
A szocik két népszavazást is elkezdtek.
Nem tudtak 200 ezer aláírást összeszedni. Jellemző
A Fidesz könnyen összeszedett 2 milliót! Ez mond azért valamit az emberek véleményéről, nem?
Ha olyan nagy gazda vagy, segíts! Hány ember gazdálkodott azon a kb 350 ezer hektáron amit eladtak az állami földekből??
Ha megvan, jöhetsz vissza magyarázkodni!

10 ezer gazdag.....vazze.
Válasz erre 

Kalmár 2016.08.30. 19:26:09

www.origo.hu/gazdasag/20160830-gazdasag-gdp-faz-gazdasagpolitika-novekedes-foglalkoztatas.html

Itt a lényeg! Gazdasági ügyekben totál eszköztelen az ellenzék! KO a gazdasági teljesítmény különbség a Fidesz és a szocik kormánya közt.
Így marad a szájtépés, náciveszély, demokrácia féltés stbstb.

Azért ez jó hír!
Válasz erre 

Janossz 2016.08.30. 19:30:14

@Kalmár:" Az nem kérdés, hogy erősebb a demokrácia most, mint a szocik alatt"
Legalább húsz kopasz verőlegénnyel.
Eridj kampányolni vidékre, pajtás! Meglátod jó lesz! Csak a kutyák, arra vigyáznék...
Válasz erre 

Kalmár 2016.08.30. 19:46:40

@Janossz:
2millió vs. 200 ezer nem lesz itt baj csak fontos, hogy minél többen menjünk el. Még te is.

Én vidéken élek, nem értem ezt az erőlködést, de ez a kutya téma beteges nálad! Nagyon természetellenes az ilyen vonzódás! Vigyázz büntetendő!
Gondoltam, hogy földügyben megpucolsz! Nagyon helyes!
Válasz erre 

BéLóg 2016.08.30. 20:02:37

Ha ha ha ha ha ha ha.
Már megint sikerült alulmúlnotok a Sötét Foton fényességét, gratulálok.

Szerintem az lenne a lyó, ha nem adnátok ennyire alá. Négymillió? Lófaxot mama!
A felcsúti krisztus már akkor megbukik (megbukott, meg fog bukni), ha nem lyön össze NYOLCMILLIÓ szavazat!
Válasz erre 

BéLóg 2016.08.30. 20:10:30

@morpho: Kedves Véglény!
ha nem tudnád, MINDEN magyarországon bejelentett lakcímmel rendelkező embernek SZEMÉLYESEN kell szavaznia, akár Londonban mosogat, akár Ámerikában osztja az észt.
Minden NEM MAGYARORSZÁGON élő ember szavazhat levélben.
Nem tudom, hogy zsugorítani kell valakinek az agyát hogy a két ALAPVETŐEN különböző státus között különbséget tudjon tenni?

Bármely magyar állampolgár FELADJA magyarországi lakcímét, életét, UGYANÚGY szavazhat levélben mint pl. a Felvidéken, a vajdaságban vagy éppen az Erdélyben élő.

(Csak tudod az emberek AZÉRT nem szokták ezt a lakcímesdit feladni, mert valami évi pártízezer forintokért EÜ-biztosíthatják magukat. Aztán ha gond van, fapados repülővel vagy akár gyalog is HAZAJÖNNEK ha betegek és GYÓGYKEZELTETIK magukat. Miközben fogadott hazájukban többszázezer Ft-os biztosításért kapnák meg ugyanazt az alapszolgáltatást, mint amit itthon.)
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.30. 20:24:48

Tényleg van pofája a ballibnek egyszerre kijelenteni, hogy nincs demokrácia, és bojkottálni a demokratikus népszavazást.
Válasz erre 

Janossz 2016.08.30. 20:32:06

@Kalmár: A kutya Rád nézve jelent veszélyt, ha elmész a kisemmizettek közé agitálni. Ti. könnyen rád uszítják.
De nem mész Te olyan helyre, ez itt a közeged, itt éled gyöngy életed naphosszat.
Ahol meg negyven alibi kacsával ki lehet túrni a földjéről évtizedek óta ott legeltető többszáz juhos gazdát, ott nincs miről beszélni a földről, természetesen nektek van igazatok, mert a hatalomban csak úgy lehet.....még egy darabig.
Ha azt a Filip nevezetűt is felkéritek, biztos meglesz a hatmillió.Az nagyon tud számolni.:-)
Na csá!
Válasz erre 

Janossz 2016.08.30. 20:33:08

@Kalmár: A kutya Rád nézve jelent veszélyt, ha elmész a kisemmizettek közé agitálni. Ti. könnyen rád uszítják.
De nem mész Te olyan helyre, ez itt a közeged, itt éled gyöngy életed naphosszat.
Ahol meg negyven alibi kacsával ki lehet túrni a földjéről évtizedek óta ott legeltető többszáz juhos gazdát, ott nincs miről beszélni a földről, természetesen nektek van igazatok, mert a hatalomban csak úgy lehet.....még egy darabig.
Ha azt a Filip nevezetűt is felkéritek, biztos meglesz a hatmillió.Az nagyon tud számolni.:-)
Na csá!
Válasz erre 

öregmatróz (törölt) 2016.08.30. 20:50:17

@Kalmár: persze....

Mon mindíg hót tiszták voltak a választások...
Válasz erre 

öregmatróz (törölt) 2016.08.30. 20:55:48

@Kalmár: persze....

Mon mindíg hót tiszták voltak a választások...
Válasz erre 

nick papagiorgo 2016.08.30. 20:59:06

Pár megjegyzés:

1. amióta Gyurcsány Ferenc, mint Magyarország (akkori) miniszterelnök hivatalos hörgőkampányt indított be a kettősállampolgárság ellen, ilyeneket mondogatva, hogy majd betelepül Xmillió ROMÁN és majd elveszik a MAGYAROK (elnézést a kiemelésért, de ezt ő maga üvöltötte a saját szájával) munkáját - szóval azóta ne szóljon nekem senki, hogy pl. a mostani kormány milyen mocskos kampányt folytat. Először saját szemünkben a szálkát, hm?

2. emberek százezreinek (millióinak) a zöldhatáron való bekocogása, úgy, hogy eldobálják a saját okmányaikat, és "no fingerprint, Germany" felkiáltással megpróbálnak keresztülhussanni Európán, nem jó. Nem jó se nekünk, se senki másnak. A németeknek se.

3. a németek eddig a hozzájuk beérkezettek közül kb hatvan (!) embert tudtak elhelyezni a munkapiacon. Ez csak egy szám, megfontolásra.

4. el lehet hozzánk utalni ezer embert, tízezret, százezret, egymilliót is. Tökmindegy, egy hát múlva Németországban lesznek megint, csupáncsak azért, mert ott a segély nagyobb, mint nálunk egy havi fizetés. Ezzel nem is lenne gond (tehát ezen az elven befogadhatnánk akár tízmillió embert is, úgyse lenne nálunk egy hét múlva száz se). Én viszont nem szeretném végignézni, hogy Magyarországot az Eu pl. megbünteti, mert "nem vigyázott a migránsaira" és a nálunk elhelyezett migránsok megint Németországban állnak sorba segélyért. Mártepdig a migránsokat, meg a hülye politikusokat ismerve, ez simán megtörténhet.

Ennyi lenne, elnézést a közbeszólásért.
Válasz erre 

chrisred 2016.08.30. 21:26:41

@nick papagiorgo: 1. Aki akkor fel volt háborodva a mocskos kormánykampány miatt, annak most is megengedett, vagy neki is tilos?
Válasz erre 

morpho 2016.08.30. 21:59:09

@nick papagiorgo:

Csipázom az ilyen nick papagiorgo szerű formákat. Elkezd egy mondatot, amiből semmi nem igaz, de ő erre építi fel az egész mondandóját, ami aztán nagyon vicces lesz, de közben nekem kellemetlen.
Nem fogom végigvenni az egész faszságot, csak elkezdem:
" amióta Gyurcsány Ferenc, mint Magyarország (akkori) miniszterelnök hivatalos hörgőkampányt indított be a kettősállampolgárság ellen, ilyeneket mondogatva, hogy majd betelepül Xmillió ROMÁN és majd elveszik a MAGYAROK (elnézést a kiemelésért, de ezt ő maga üvöltötte a saját szájával) munkáját"

Majdnem így volt, csak hát nem a kettős állampolgárságról szóló népszavazásnál mondta, hanem a magyar igazolvány bevezetésénél és nem Gyurcsány Ferenc, hanem Kovács László és nem betelepülőkről, hanem 23 millió román munkavállalóról volt szó. A többi stimmel. Illetve inkább nem merek a folytatásnak nekimenni.... Szóval jó kis kommentet írtál, na!
Válasz erre 

Void Bunkoid 2016.08.30. 22:18:10

Minden sorosozónak ajánlom a figyelmébe a következő wikipédiacikket:

hu.wikipedia.org/wiki/Orb%C3%A1n_Viktor

"1988 áprilisától a Soros Alapítvány támogatásával működő Közép-Európa Kutatócsoport munkatársa volt. 1989 szeptemberétől 1990 januárig a Soros Alapítvány ösztöndíjával az oxfordi Pembroke College-ban az angol liberális filozófia történetét hallgatta, de tanulmányait az 1990-es magyarországi országgyűlési választás miatt félbeszakította."

Persze gondolom tudjátok. No de ez mán csak így van. Minden Anakin Skywalker a hatalomtól Darth Vaderré válik :P
Válasz erre 

Void Bunkoid 2016.08.30. 22:19:37

@morpho: erről a régi szovjet vicc jutott az eszembe... "a hír igaz, csak nem Minszkben, hanem Moszkvában, nem Zsigulikat hanem Moszkvicsokat, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak." :))))
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.30. 22:27:09

@morpho: Légy erős, a a kettős állampolgárságról szóló népszavazásnál mondta az egész baloldal. Erről még Fletó nyilatkozott is Debreczeni Józsefnek.
Tényleg, nem betelepülőt mondtak, hanem munkavállalót, de mondjuk ahhoz hogy munkát kapjon azért csak itt kéne hogy legyen.
Szóval te most amit mondtál az nem vicces, neked lehet kellemetlen mert hazudsz. Közben másokat fikázol. Kitalálom. Ballib vagy? :D
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.30. 22:36:03

@chrisred: Mutassál már egy-két képet akkorról leszaggatott plakátokról. Meg átfestett plakátokról. Vagy mi mutatta a hatalmas felháborodásodat?
Válasz erre 

Kalmár 2016.08.30. 23:02:52

@Janossz: Már megint kutyázol. Komolyan gusztustalan vagy. Remélem a valóságban nem molesztálod őket ennyit!

Ne idegeskedj légy szíves! Még a végén megözvegyül az a szegény pudli....
Válasz erre 

Kalmár 2016.08.30. 23:16:14

Washington 3 millió dollár jutalmat tűzött ki azok számára, akik bármilyen információval segítséget nyújtanak az Egyesült Államokban is kiképzést kapott, majd az Iszlám Államhoz csatlakozott Gulmurod Halimov volt tádzsik rendőrezredes elfogásához, írja az MTI.

Amerika gyújtogatja az egész világot! Napról napra több országban tesznek "rendet"
Napról napra több lesz a migráns, menekült vagy nevezzük bárminek!
Válasz erre 

Neo07 2016.08.30. 23:42:46

Nettó hazaárulás ez a blogbejegyzés.

Oldják meg a válságot azok az országok, amelyek kirobbantották, illetve gyarmattartó múltjukból fakadóan gyakorlottak a bevándorlók kezelésében, Magyarország és a többi K-Európai ország szeretne ebből kimaradni.

Még egyszer: nem arról van szó, hogy Mo nem akar menekülteket befogadni (a jelen esetben ezek nem menekültek, hanem bevándorlók, hiszen Görögország , Törökország biztonságos ország), hanem arról, hogy nem akarjuk a nemzeti szuverenitásunk egyik utolsó darabját felszámolni, és hagyni, hogy idegenek határozzák meg, hogy hány idegen jöhet be ide.

Az EU olyan, mint a Monarchia. A Monarchia idején felejtettünk el hazát védeni, ennek eredménye volt trianon. A történelem könnyen ismételheti önmagát...
Válasz erre 

2016.08.31. 00:03:35

@morpho: ezt nagyon benézted. Az egész arról szól, hogy Orban jól tudja, nem lesz meg a nègy millió. Így elmondhatja, azért fogadja el a kvótát, mert a nép így akarta...
Válasz erre 

2016.08.31. 00:05:01

@Medgar: már megtette Orbán, ne legyen kétséged.
Válasz erre 

mizar uno 2016.08.31. 00:08:05

TUDTA?

A svájci postás bahrein-be is jár.
Válasz erre 

morpho 2016.08.31. 03:29:10

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
"Légy erős, a a kettős állampolgárságról szóló népszavazásnál mondta az egész baloldal. Erről még Fletó nyilatkozott is Debreczeni Józsefnek"

Jöhet a link!
Válasz erre 

morpho 2016.08.31. 03:32:15

@Könnyen elkaptuk, uram!:
"ezt nagyon benézted. Az egész arról szól, hogy Orban jól tudja, nem lesz meg a nègy millió. Így elmondhatja, azért fogadja el a kvótát, mert a nép így akarta..."

Szerintem tévedsz. Ha ez így lenne, akkor nem költött volna kampányra 5!!!! Mrd forintot és nem folyna a csapból is ez a trágyalé. Szerintem ő nyerni akar. Mindig azt akar. Ha néha nem nyer, az személyes kudarc, aztán pár hónapra megy a vigyorgóba...
Válasz erre 

chrisred 2016.08.31. 05:19:17

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Értem. Aki nem szaggat le plakátokat, az nem is lehet felháborodott.
Válasz erre 

ebella 2016.08.31. 05:29:37

Nem reprezentatív, de az a kb. ötven ember, akivel szóba került, hogy megy vagy ne, 90%-ban nem megy.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.31. 07:00:28

@Neo07: "A történelem könnyen ismételheti önmagát."

Nem is hinnéd mennyire könnyen. Európa pont úgy fog iszlamizálódni ahogy anno Erdély elrománosodott.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.31. 07:05:16

"De a szűkös lehetőségeikhez mérten az MSZP, a DK, az Együtt és a Kétfarkúak is beleadnak mindent, hogy felhívják a figyelmet: csapda és szemfényvesztés az orbáni népszavazás, ezért nem szabad érvényes szavazatot leadni."

Pedig a balfékek kormányzása során is ezresével tűntek el a milliárdok, a privatizéléstől az orosz államadósságon át a háromszoros áron épült autópályákig. Csak úgy tűnik, az egykori jóelvtársaknak eszük ágában sincs a pénzt visszaforgatni a balfék pártokba. Ami azt jelenti, hogy azért a jóelvtársak sem teljesen hülyék, és pontosan látják hogy a mostani baloldal egy lyukas garast nem ér.
Válasz erre 

ebella 2016.08.31. 07:06:00

@midnight coder: És azt nem lehet megakadályozni. Ahogy azt sem lehetett volna. Illetve, ha legyőzzük a törököt, akkor lehetett volna. Ha...

Ma még ilyen ha sincs. Egyszerűen benn vannak az Eu-ban az iszlám hitűek, tízmillió szám. Ha kilépnénk is csak ideiglenes megoldás lehetne, és rengeteg pénzbe kerülne. Olyan sokba, hogy abba rokkanna bele az ország.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.08.31. 07:10:39

A fidesz agresszivitása látszik a megjelent agitpropos nickek számán is. A vak is láthatja, hogy ez is a kampány része. Nem szabad elveszteni a józanságunkat, mert Viktor az EU-tól akar távolodni és a putyini erdogani úton haladni. Ez nem jó nekünk.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.31. 07:10:40

@morpho: Ezzel együtt a baloldal ezzel mindenképpen veszít. Ha Orbán nyer akkor azért, ha Orbán veszít akkor pedig "gazdagabbak" leszünk pár ezer iszlamistával, akik onnantól kezdve folyamatos problémaforrást fognak jelenteni. És minden egyes balhé amit majd elkövetnek, a baloldalra hull vissza. Ahogy onnantól kezdve az összes, a bevándorlók által elkövetett merénylet is. Márpedig ezen a fronton elég csúnya dolgok várhatók a következő 20 évben. Azaz ezzel a dologgal a balfékek bizony hosszú távra elásták magukat.

A baloldal részéről az egyetlen értelmes stratégia az lett volna, ha szépen fejükre szórnak egy rakás hamut hogy valóban eddig hülyeséget beszéltek, elnézést kérnek a dolog miatt, és beállnak szépen Orbán mögé a kampányba.
Válasz erre 

ebella 2016.08.31. 07:13:53

@midnight coder: Mert akkor nem veszették volna el örökre a szerepüket, ha azt mondják Orbánnak van igaza, csinálja ahogy jónak látja. Okos.
Válasz erre 

ebella 2016.08.31. 07:21:35

Az azért érdekelne, hogy na akadályozná meg Orbán, hogy Franciaországból, Angliából, ide költözzön egymillió arab aki ott már állampolgár?

Egyébként most is veszünk vissza arabokat akik nem kellenek nyugaton, csak mélyen hallgat róla a propagandagépezet. Egy ilyen vette el a fegyverét a rendőrnek szegeden.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.31. 07:23:44

@ebella: Igen, az csak idő kérdése, hogy Európa iszlám kalifátus legyen, és kb. olyan Mad Max legyen ott is, mint most Szíriában van. De ez még sok idő - legalább 20 év mire az iszlamisták átveszik a hatalmat és nekikezdenek a nagyüzemi népirtásnak. És lesz egy határ az iszlám és Kelet-Európa között. Putyinék Oroszországa nem fog iszlamizálódni, ahogy a kínaiak sem. A kettő valószínűleg erős szövetséges lesz. A másik oldalon az iszlám szélsőséges Európa lesz, ahol a sííták irtják a szunnitákat, és mindketten a zsidókat és a kersztényeket, a feketék irtják a fehéreket és az arabokat, az arabok és fehér iszlamisták pedig a feketéket. A legjobb befektetés ma Európában egy géppisztoly.

A kérdés az, hogy mi a határ melyik oldalán fogunk majd dekkolni.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.31. 07:29:49

@ebella: Az egy kisebb veszteség lett volna. Csak a baloldal nem tudja lenyelni a békát a hosszú távú túlélés érdekében. Ez volt 2006-ban is. Ha anno Fletó amikor megpuccsolta Megyót, leállítja a pénzszórást, és a 2006-os bukás árán is, de visszateszi az országot a helyes pályára, akkor 2010-ben jó eséllyel indulhattak volna Orbánék ellen. Így viszont 20006-ot megnyerték, de legalább 3-4 ciklusra kiütötték magukat.

Ha a baloldal ma bevállalta volna az arcvesztést, akkor ha 2018-ban nem is, de utána talán még lett volna valaha esélye, különösen ha alakul valami Fico-ékhoz hasonló nemzeti baloldal, ami elsősorban az ország érdekeit tartja szem előtt, és így próbálja meg védeni az itteni csóró polgár érdekeit. De a baloldal ma csak annyit tud, hogy ha Orbán A-t mond akkor mi B-t mondunk. Ha Orbán megtiltja, hogy beleugorjunk a kútba, akkor azért is beleugrunk!
Válasz erre 

ebella 2016.08.31. 07:31:28

@midnight coder: Putyin országában más ma is tízmillió számra laknak muszlimok. Csak az a kérdés, mikor szaporodják túl, az oroszokat. Rendszeres az összetűzés már ma a piacokon is a helyekért muszlimok és keresztények közt. Még ezt se tudja Putyin rendbetenni.

"Jelenleg az ország lakosságának 15 százaléka muzulmán. 144 millióan élnek Oroszországban és ebből körülbelül 21-23 millió ember muzulmán. Ez az arány gyorsan változik, mivel a muzulmánoknál sokkal nagyobb a születési arány. Egy átlagos orosz nőnek 1,4 gyereke születik és egy keresztény nőnél Moszkvában ez a szám csupán 1,1. Egy populáció fenntartásához pedig átlagban 2,1 gyerekre van szükség."

www.dzsihadfigyelo.com/2013/11/19/a-kovetkezo-horrorisztikus-forgatokonyvunk-egy-muzulman-oroszorszag-allig-felfegyverkezve/
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.31. 07:32:47

@ebella: Arabok már nagyon régóta vannak itt. Már a szocializmus idején is voltak itt szépen, főleg valutáztak anno.
Válasz erre 

ebella 2016.08.31. 07:33:49

@midnight coder: A baloldal mindenképpen halott. Majd egy új talán húsz év múlva. De szerintem akkor sokkal gyorsabban van végük, ha azt mondják, Orbánnak igaza van, Miért szavazzanak akkor rájuk?
Válasz erre 

ebella 2016.08.31. 07:37:26

@midnight coder: Elolvastad a születési arányokat is a huszonkétmillió oroszországi muzulmán és a cca kilencven-százmillió orosz közt? Mert az egy-másfél emberöltő és már ők lesznek többségben. Putyin ide, Putyin oda. És azt még te is megérheted, de a gyerekeid ha vannak, 100%.
Válasz erre 

ebella 2016.08.31. 07:38:19

@midnight coder: Ne kezdjük az óvodától. Magam is naponta látom őket. A számarány számít.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.31. 07:42:04

@ebella: Igen, az oroszoknál is vannak ilyen területek. De míg az oroszoknak van megoldásuk erre, addig a liberális Európának esélye sincs ellenük. Én igazából első körben nem a született iszlamistáktól tartok elsősorban. Európa gazdasága már most is erősen süllyedő pályán van. Ez a süllyedés csak fokozódni fog: ami azt jelenti, hogy az a szociális háló ami jelenleg garantálja ott a társadalmi békét, nagyon könnyen és gyorsan semmivé válhat. És akkor sok-sok ember fog ott nagyon-nagyon-nagyon nagyot esni hirtelen. Sok-sok európai fiatal jövője lesz kilátástalan - és ehhez add hozzá a másik csapat, még kilátástalanabb helyzetben lévő bevándorló iszlamista gyereket, plusz pár szélsőséges vallási vezetőt, és már meg is van a Mad Max képlete.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.31. 07:42:57

@ebella: Putyinéknak még mindig ott a hadseregük.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.31. 07:45:08

@ebella: A baloldalnak pár évre tényleg vége van. De ezzel a húzással azt érik el, hogy végleg végük legyen. Ráadásul rövid távon is: a saját táborukból is sok-sok szavazót veszítenek ezzel, és pláne sok el nem kötelezettet. Elveszítenek jó pár millió szavazót, hogy pár ezer szélsőséges hívük jól érezze magát.
Válasz erre 

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.08.31. 07:47:06

@Ballib cenzúrázók réme 18: Számomra, és nagyon sokak számára az állam által finanszírozott és állami reklámokból élő Magyar Idők és 888.hu nem tekinthetők autentikus hírforrásnak, Ugyanúgy ahogy a szintén állami forrásokból és reklámokból élő M1-4 plusz Duna Tévék továbbá az MTVA sem tekinthető pártatlan hírforrásnak. Az M1 híradóban a nigériai magyar nagykövet, valami orvosnak mondja magát, az esetleg menekültként jelentkező helyi lakosság genetikai rendellenességből adódó megbetegedési lehetőségét, mint fertőző betegség valószínűségét magyarázta az M1 híradósának.
Aki ekkora aljasságra képes, és ezt le is adja a tévében az nem tekinthető még hírforrásnak, csak a fajtád további rettegésére rájátszó uszítónak.
Szóval ne gyere ilyen médiumokkal nekem, mert ők nincsenek magasabb színvonalon, mint kedvenc magazinotok a Hihetetlen című folyóirat,
Válasz erre 

Lémusz 2016.08.31. 07:54:00

A kérdés a következő:
„Akarja-e, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését?”
„Mivel a kérdés szándékosan úgy van feltéve, hogy szembemenjen az emberek igazságérzetével, ráadásul hülyeség is, ezért arra jó szívvel nem lehet igent mondani.”
Merjétek már bevallani, hogy szeretnétek, ha – az ország lakosságának véleményét figyelmen kívül hagyva – illegális bevándorlókat telepítenének Magyarországra!
Itt az ideje, hogy felvállaljátok az álláspontotokat. Nem baj, ha valaki másképp gondolkodik. Folytattam már eszmecserét olyannal, aki egész más – elsősorban humanitárius – szempontból tekintett az eseményekre. Becsültem is őt a véleményéért, csak nem tudtam azonosulni vele.
„Viszont ha elegen maradnak távol (vagy szavaznak érvénytelenül), akkor az van, hogy Orbán beleégett a legfontosabb ügyébe, a saját politikájának kulcskérdésébe, amelyet ráadásul ő növesztett azzá.”
Ez igazi politika. Az adott ügy van olyan súlyú, hogy az összes pénzünket és erőnket a kampányra áldozzuk, de tulajdonképpen csak egy porhintés.
Már nem is azért kampányoltok, hogy a saját véleményetek kerüljön ki győztesen, hanem a kormányváltás illúziójáért. Ügyes fogás ez, hiszen a saját szempontotokból csak akkor veszíthettek, ha annyian nemmel szavaznak, ahányan korábban még szavazni sem mentek el. Utána pedig majd magyarázhatjátok, hogy aki nem ment el, vagy érvénytelen szavazatot adott le, tárt karokkal várja a bevándorlókat, még akkor is, ha azok nem tudják igazolni a személyazonosságukat.
Természetesen az sem árt, ha az EU leváltja a FIDESZ-t, és szakértő kormányt nevez ki. Hiszen a népszavazáson az emberek a távolmaradásukkal felhatalmazzák Brüsszelt, hogy a magyar országgyűlés jóváhagyása nélkül Magyarország ügyeit intézze.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.31. 08:54:27

@The Ghost Wolf:

Kicsit szánom az olyan embereket akik csak a ballib véglények által irányított 444, hvg, és index híreit fogadják be, és a valóság többi szeletét tagadják.
A cikkekben minden esetben ott van a német forrsá feltüntetve a 888-nál, és a magyar hírlapnál is.

Hogy a te szűklátókörűséged okán ezeket a tényeket tagadod, a ballib marhaságokat meg magadba szívod, az a te hibád.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.31. 08:59:12

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:

"Tényleg van pofája a ballibnek egyszerre kijelenteni, hogy nincs demokrácia, és bojkottálni a demokratikus népszavazást."

Hát igen.
Nincs új a nap alatt.

Ugyaníg a határontúli honfitársainkat letolvajozták, akik ellopják majd a nyugdíjunkat, és TB-n élősködnek, majd, Erdélyben nyomtatott szórólapokon uszítottak magyart magyar ellen Gyurcsányék, most meg muszlim csürhével töltenék fel az országot.

Agyrém.
Válasz erre 

ebella 2016.08.31. 09:18:20

@midnight coder: A hadsereg nem játszik.. Ha több lesz a muzulmán, mint a nem muzulmán (és ez huszonöt éven belül közeli esély Oroszországban), akkor mit tesz? Százmillió muszlimmal 2045-ben,, ami huszonöt évente meg három-négyszereződik, mit tud tenni?
Válasz erre 

ebella 2016.08.31. 09:20:49

@midnight coder: Nincs is több millió (potenciális) szavazója a baloldalnak. De nekem az a véleményem, attól nem lenne, ha most az Orbánt támogatnák.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.31. 09:24:16

@ebella:

Franciáknál a 25 év alattiak 30%-a muszlim.
Számukra nincs visszaút.
Életük egyre nagyobb terror hullámok között fog telni, egész addik, amíg fel nem veszik mindannyian a muszlim hitet.
Vagy meghalnak.
Ez honfoglalás.

Épp mint azok akik itt éltek mi elöttünk.
Hol vannak az avarok, vandálok, gótok ?
Hol van a kultúrájuk, hitük, családmodelljük ?

Megöltük őket, vagy asszimilálódtak.
Ez a sors vár ránk is.
Ha hagyjuk.
Válasz erre 

vajdasagi 2016.08.31. 09:29:13

@Ballib cenzúrázók réme 18: "MI MEGVÉDJÜK KERÍTÉSSEL A HATÁROKAT.
Mert csak azzal lehet megvédeni. "

Ebben igazad van - csakhogy a népszavazás nem arról szól ám, hogy kell-e kerítés. Ehelyett egy hazugságról szól. És egy gyűlöletkapmányt folytatnak ennek érdekében. No, ezt bojkottálni kell.

Megvezetnek téged. Vagy te is azok közé tartozol, akik eladják a jövőnket pár garasért. Apropó: mennyit fizet a habony-művek a kommentjeidért? Meg lehet ebből élni? És nem sül le a bőr a pofádról?
Válasz erre 

nick papagiorgo 2016.08.31. 09:32:47

@morpho:
nagyon örülök, hogy "csipázol".
Én sajnos kevésbé csipázlak, mert sajnos abszolút nem vagy képben, arra is lusta vagy, hogy utáanézz, de azért engem betámadsz.

Itt van pár link a témában:
mno.hu/migr/gyurcsany-vall-a-23-millio-romanrol-es-kover-kotelezeserol-497726

ez mondjuk egy alfahíres, annyi az érdekesség, hogy látható benne a kiváló szóróanyag:
alfahir.hu/nyolc_eve_tortent_a_szegyen_napja-20121205

Nem az a baj, hogy tévedsz, én is tévedek néha.
A stílusoddal van a baj, miszerint leugatsz, mintha te mindig mindent tudnál, aztán a következő mondatoddal simán lebuksz. Kicsit több szerénységet, ha kérnem szabad.
Válasz erre 

vajdasagi 2016.08.31. 09:38:30

@Ballib cenzúrázók réme 18: Az avarok, vandálok, gótok nem tudtak alkalmazkodni a kor változásaihoz, kihívásaihoz, és ezért haltak ki. Mi magyarok akkor fogunk kihalni, ha nem javítjuk meg fényévekkel az oktatási rendszerünket. Nagyon nagyon sok magasan képzett ember kell, és akkor semmilyen migráns-áradat nem tud minket lenyomni.

Ha meg egy engedelmes, agyatlan és idegen-gyűlölő tömeg leszünk, akkor végünk. Ez az igazi kérdés. Ehelyett azonban a vezetőink lopnak és közben gumicsontokkal szórakoztatnak minket.

És az óra ketyeg. A kihalás felé haladunk. A képzettek tízezrei pedig elvándorolnak. Hát nem látod, hogy hol az igazi probléma?!
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.31. 09:40:49

@vajdasagi:

Adva van egy népszavazás.
A népszavazáson lesz egy darab kérdés.
A kérdés így hangzik:

"Akarja-e, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését?"

Te vagy az akit ballib gyűlölködők pénzelnek, vagy megvezetnek, mert erre a krédsére minden jóérzésű ember NEM-el válaszol.
Nincs susmus hogy otthon maradok, mert ha otthon maradsz, holnap a ballib gyűlölködők rád hivatkozva fogják betelepíteni az országba a muszlim csürhét !

El kell menni mindenkinek szvazani !
Vagy muszlim nőket erőszakoló, potenciális terrorista lehet a te szomszédod is !
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.31. 09:42:41

@vajdasagi:

Marhaság.
Minden kor kihívása az, hogy szaporodj, és ne hagyd hogy mások leigázzanak.

Jelenleg a mainstream liberálnáci véleménydiktatúra mindkét alapvető túlélési ösztönről izomból le akarj beszélni az embereket.

Ne hagyjuk !
Válasz erre 

nick papagiorgo 2016.08.31. 10:00:13

Egyébként, hogy maga a blogbejegyzés mennyire demagóg, szélsőséges és uszító arra talán jó példa az utolsó mondat:

"Süljenek csak bele, koppanjanak egy nagyot, amikor nem lesz meg a szükséges 4 millió ember. És akkor nincs több dobásuk, akkor október harmadikán végre elkezdhetünk foglalkozni az ország égbekiáltó, valós problémáival."

Először is, demagógiával vádolni valakit, és utána legalább olyan demagóg módon érvelgetni, nem szép dolog.
Másodszor: mi az, hogy "És akkor nincs több dobásuk"? Ha érvénytelen lesz a népszavazás, megbukik a kormány, vagy mi?
Harmadszor: mi az hogy "akkor október harmadikán végre elkezdhetünk foglalkozni az ország égbekiáltó, valós problémáival."? Eddig nem lehetett foglalkozni a problémákkal, csak majd okt 3 után lehet, vagy mi?

Félerértés ne essék, én nem a Fidesz meg a kampánya mellett érvelgetek (gy ideje már itt minden népszavazás, választás stb. demagóg, tökmindegy ki csinálja). Csupán arra próbálok rávilágítani, hogy azok a pártok, akik most kígyót-békát kiabálnak a Fideszre, egyfelől ugyanezt csinálták korábban, csak fordítva, másfelől annyi gerincük sincs, hogy azt mondják, hogy szavazz igennel, vagy szavazz nemmel. Micsoda hozzáállás ez, hogy maradj otthon (mert nekünk most az a legjobb)? Az országgyűlési választásokon is erre fognak buzdítani? Ez lenne a demokrácia, hogy a legjobb, ha a szavazók nem szavaznak? Erre hogy buzdíthat egy magát demokratának tartó párt?
Válasz erre 

chrisred 2016.08.31. 10:02:49

@Ballib cenzúrázók réme 18: Erre a kérdésre minden jóérzésű ember azt válaszolja , hogy a kötelező betelepítést az Országgyűlés jóváhagyásától függetlenül el kell utasítani. Ilyen opció viszont nincs. Ha valaki elmegy a népszavazásra és nemmel válaszol, az Országgyűlésre ruház át olyan jogkört,mivel az jelenleg nem rendelkezik.
Válasz erre 

ebella 2016.08.31. 10:11:07

@Ballib cenzúrázók réme 18: Ha nem szaporodunk, hagynunk kell. Huszonhét év alatt a kárpát -medencei magyarság hárommillió fővel lett kevesebb. A bolsik az alatt csak tizenkét évet uralkodtak. A nagyobb részét un, nemzeti kormányok vezették. Ide. Hogy tudnánk nem hagyni?Elodázni tudjuk. De akik tíz gyereket szülnek, azok ellen nem lehet felvenni a küzdelmet eredményesen. Európa se tudja, mi se tudjuk, az oroszok se tudják. Kína az egyetlen aki a maga diktatúrájával és igen nagy tömegű lakosságával megmaradhat hosszú távon is.

Én semmi kiutat nem látok magunknak.
Válasz erre 

morpho 2016.08.31. 10:44:57

@nick papagiorgo:

"Nem az a baj, hogy tévedsz, én is tévedek néha"

Nem barátom, a baj az, hogy én egyáltalán nem tévedek! Te valóban "tévedsz", vagy hazudozol.
Vegyük akkor át még egyszer:
A 23 millió román munkavállaló a fidesz magyarigazolványos akciója és a magyarromán egyetértési nyilatkozat miatt történt. Nem Gyurcsány mondta, hanem Kovács László és nem 2004-ben volt, hanem évekkel korábban, amikor Gyurcsány max sportminiszter volt. Semmi köze a népszavazáshoz. Továbbá az MSZP és a kormány nem a nemek mellett kampányolt 2004-ben, hanem a távolmaradás mellett.
Összevissza beszélsz egy halom hülyeséget, aztán amikor betolják az arcodba elkezded a stílust csesztetni, ahelyett, hogy utána néznél és elnézést kérnél. Ezután betolsz két linket, amely engem igazol. Hát nehéz erre bármit is mondani. Néha olvass is, ne csak írj!

Ui. A belinkelt plakáton nincs pártlogó. Keress olyat, amin van! Sok sikert!
Válasz erre 

nick papagiorgo 2016.08.31. 11:28:13

@morpho:
hát barátom, te tévedsz, nehát hazudozol:)
vegyük át még egyszer:

Az Orban-Nastase megállapodás lehetővé teszi, hogy 23 millió román munkavállaló érkezzen Magyarországra."
Kovács László, az MSZP elnöke 2001. decemberében. Később elismerte: „túlbecsülték a veszélyt."
www.blikk.hu/aktualis/ime-a-10-legnagyobb-magyar-politikusi-hazugsag/npbl29e

Ezt valóban Kovács mondta előszőr, Gyurcsány javaslatára.

A népszavazáson 2004-ben az MSZP és a kormány nem a távolmaradás mellett kampányolt, hanem a nem-ek mellett. Konkrétan azt állították (személyesen Gyurcsány), hogy minden magyarnak évente 160 ezer forinttal több adót kellene fizetnie, illetve 800 ezer román munkavállaló települ majd be:

web.archive.org/web/20050128131342/http://www.mszp.hu/download/kampany/nepszavazas041205/felelos.pdf
hu.wikipedia.org/wiki/Gyurcs%C3%A1ny_Ferenc

Az a te nagy bajod, hogy összekevered a "23 milliós román" dolgot (amit valóban Kovács mondott 2001-ben) a "800 ezres román" dologgal, amit Gyurcsány mondott 2004-ben.

Én mondjuk annyiban tévedtem, hogy a 800 ezres számot nem becsültem meg pontosan.
Te meg pl. abban, hogy ilyeneket írsz, hogy a MSZP már 2004-ben is a távolmaradás mellett kampányolt, perdig marhára nem. Az alfahíres link (ha vetted volna a fáradtságot hogy ránézz) is engem igazol, nem téged.

De fikázzál nyugodtan. Véletlenül el se ismerd, hogy netán tévedsz. Ettől leszel nagyfiú, meg a mások sértegetésétől :)
Válasz erre 

Neo07 2016.08.31. 12:03:02

@vajdasagi:
"A kihalás felé haladunk. A képzettek tízezrei pedig elvándorolnak. Hát nem látod, hogy hol az igazi probléma?!"

Rátapintottál az egyik lényegre. Jó reggelt!

Erről szól az EU, az agyelszívásról! Az EU-n belül nincs elvándorlás, hanem szabad mozgás van. Erről szól az EU, a nyelveket tudók menjenek más országokba, asszimilálódjanak, az ő gyerekeik nem érzik majd magukat magyarnak; itt a birodalom perifériáján meg marad a nyomorgás... Ugyebár, ha kevesebben vagyunk az országon belül, kisebb a fogyasztás, kisebb a befolyó adó, ergo, csökken a gazdaság (elméletileg, ha sok más tényező nem változik).

Magyarország sok pénzért kitanítja a fiatalokat, akik elmennek ("szabadmozognak") a birodalom más részeibe, azt itthon maradók meg biorobotként elvegetálnak alacsony bérekért, alacsony hozzáadott értékű munkával (összeszerelés).

Erről szól az EU. Az EU kedvéért kellett egy csomó jövedelemforrásról lemondani (vámok), a gazdaságunkat kivéreztetni (ha bejön az olasz paradicsom, ki veszi meg a magyart? kevesebben, mint eddig), ezért adnak kompenzációs pénzeket támogatás címén (amit persze nem lehet gazdaságerősítésre fordítani, csak játszóterekre meg térkövezésekre, na jó, közlekedésfejlesztésre is).

Az elvándorlás csak nagyobb bérekkel akadályozható meg, viszont sem a vállalkozások, sem az állam nem tudja "kitermelni" ezt, csak nagyon kis lépésekben, ami sokáig tart. Olyan sokáig, hogy az EU "vívmányának" "hála", csaknem kiürül az ország.
Válasz erre 

ZX 2016.08.31. 12:15:16

@Neo07: "Az elvándorlás csak nagyobb bérekkel akadályozható meg, viszont sem a vállalkozások, sem az állam nem tudja "kitermelni" ezt, csak nagyon kis lépésekben, ami sokáig tart."

Talán ha a pénzeket arra költenék a mire szánják...
Az a legnagyobb baj, hogy a korrupció már olyan ipari méreteket öltött, hogy hihetetlen. Ez az ami a valóságban lassítja a növekedést és késztet kivándorlásra, nem az "agyelszívás"
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.31. 12:24:03

@chrisred:

Ebben nincs igazad. Az országgyűlés az EU nélkül is hozhatna határozatot arról, hogy fogad menekülteket. Megtették többen, igaz azóta megbánták.

Itt arról szavazunk, hogy az EU ne kényszeríthesse ránk, hogy a mi általunk megválasztott parlament felhatalmazása nélkül, muszlim migránsok tízezreit költöztesse az országba.

Ha ballib kormány lenne, EZ kérés nélkül is lenne felhatalmazás ez tiszta.

Most azért kell küzdenünk, hogyha nem a Soros Gyurinak, és Merkelnek megfelelő kormányt választunk, akkor ne tudják Soros gyuri, és Merkel akaratát ránk erőltetni.

Ha olyat választunk, és visszahozzuk az elkúrókat, akkor önként és dalolva nyaljuk a földet meghajolva elöttük, és akaratuk elött.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.31. 12:26:06

@ebella:

A kiút az messze van.

Most és itt, a túlélés a tét.

Ha túléltük a muszlim honfoglalást, akkor lehet gondolkodni a kiúton is.
Válasz erre 

ZX 2016.08.31. 12:26:11

@Ballib cenzúrázók réme 18: A mai gyógyszeradagod bevetted már?
Válasz erre 

István Tamasi 2016.08.31. 12:38:46

@AufWiedersehenMonty:
1. Diktátor mikor mondott le? A lemondása arra utal, hogy nem volt diktátor.
2. Akire te célzol ő nem adott parancsot szemkilövésre ezt 2010 utáni vizsgálat is igazolta.
3. Akinek kilőtték a szemét magának kereste a bajt azzal, hogy többszöri felszólítás ellenére sem hagyta el a területet.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.31. 12:41:22

@István Tamasi:

"3. Akinek kilőtték a szemét magának kereste a bajt azzal, hogy többszöri felszólítás ellenére sem hagyta el a területet."

Szöges ellentétben azzal a zöld ligetvédővel, aki megránotta a kicsi kacsóját, a rendőri intézkedés közben, miután 15 rendőr rimánkodott neki szinte térden állva, hogy húzzon onnan a f@szba.
És ami okán telesírtátok a médiát.

Mocskos kettősmércét toló Gyurcsanyista féreg vagy.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.31. 12:44:54

@István Tamasi:

Megjegyzem 2006.okt.23. már történelem.

Történelemkönyvben fog szereplni a kedvenc elkúród, aki beazonosíthatatlan karhatalmistákat küldött több tízezer ünneplőre (index szerint 40 ezer).
És felszólítás nélkül verték kardlappal, viperával, és egyéb tömegoszlatásra alkalmatlan fegyverrel (bíróság mondta ki), a tömeget.
Akik meztelenre vetkőztetve fogdágban alázták meg az előállítottakat.
Amiért kitüntették az olajügyekben is érintett Gergényi nevű rendőrfőkapitányt.

Történt ez Rákosiék után 50 évvel kereken, így méltón emlékezhetünk 60 évvel a történtek után Rákosi, és Gyurcsány brutális tömegoszlatásaira egyként.
Válasz erre 

chrisred 2016.08.31. 12:53:54

@Ballib cenzúrázók réme 18: Nem látom a "menekült" kifejezést a népszavzási kérdésben, ezért nemértem, hogy kerül ez ide. Egyébként pedig nem igaz, a jelenlegi magyar jogrend nem szerint az országban történő letelepedésnek előre meghatározott feltételei vannak, amit minden személynél külön kell megvizsgálni, és a magyar országgyűlés sem rendelkezik felhatalmazással, hogy ezektől a feltételektől eltekintsen.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.08.31. 12:56:08

@Ballib cenzúrázók réme 18:
Mocskos hazudozó fitymaszféreg vagy:
- Nem szóltam egy szót sem a Ligetvédőkről, noha megérdemelne néhány szót, hogy ugyanazok a kigyúrt kopaszok ütötték a Ligetvédőket akik 2006-ban is a magját képezték a randalírozó, gyujtogató csürhének.
- Igen, történelemkönyvben fog szerepelni, hogy egy magát demokratikusnak hazudó párt csürhét bérelt fel randalírozásra, gyújtogatásra.
- Igen, az is történelemkönyvben fog szerepelni, hogy a csúti g..i "másként vállalkozók" társaságában jelent meg az olajozás fő helyszínén /kunmadarasi volt szovjet reptér/ meg olajozásban vastagon érintett sanyát nevezi ki belügyminiszternek.
Válasz erre 

Wildhunt 2016.08.31. 12:57:23

@BéLóg: Ebből a kommentből blogbejegyzést írhatnál. Benne van gyakorlatilag minden, ami a liberális kivándorolt és mocskos újkettősállampolgár viszonyáról szól. Kösz.
Válasz erre 

Wildhunt 2016.08.31. 13:00:06

@chrisred: Ha neki a szír kecskepásztor ugyanannyit jelent, mint a Nagyváradi magyar, akkor mindegy.
Válasz erre 

nick papagiorgo 2016.08.31. 13:12:26

@chrisred:
a "menekült" kifejezés valóban nincs benne a kérdésben. Mindazonáltal ez a népszavazás (kimondva vagy kimondatlanul) erről szól. Nem valószínű, hogy az EU belgákat vagy olaszokat akarna hozzánk betelepíteni.

Egyébként igazad van, a letelepedésnek vannak feltételei. Most azt a kérdést ugorjuk át, hogy az illető menekült vagy migráns (ne induljunk el ebbe az irányba). Szerény véleményem szerint az egyik ilyen feltétel pl. az hogy az illető az adott országban akarjon élni.

Namost, itt (Magyarországon) kb. senki nem akar élni. Az akar itt élni, aki itt adja be a menekültkérelmét, most fejből nem tudom, ezek hányan vannak ,de elenyészően. A nagy részük Németországban, Svédországban és egyéb gazdag helyeken akar élni.

Ebben a dologban számomra az a durva, hogy az EU (mint szerv), akármilyen elvek alapján is, el akarja dönteni, hogy ez itt éljen az meg amott - miközben ezt nem akarja sem a befogadónak kijelölt állam, sem maga a befogadott (minkét fél jól meg szívatva, ezt vegyük észre). Ezen egyébként el lehetne kezdeni jogászkodni, hogy ha egy menekült pl. Németországban akar élni, akkor milyen jogon mondom neki azt, hogy nem, te Magyarországon élsz. Csak hát sajnos a jogvédők jelenleg mással vannak elfoglalva :)

Nem világos számomra az sem, hogy mi történik, ha pl. hozzánk "beutalnak" mondjuk ezer embert és azok - mivel eleve nem ide készültek - egy hét múlva már pl. Németországban vannak. Ennek lesz valamilyen következménye? Mert ha nem, akkor ez az egész betelepítősdi egy bohóckodás......
Válasz erre 

ZX 2016.08.31. 13:25:10

@nick papagiorgo: Ez az egész bohóckodás, jól látod. Ezért nincs értrelme elmenni szavazni. Ez csak gumicsont. Addig nyugodtan, csendben lophatnak ezek a senkiházik.
Válasz erre 

VT Man 2016.08.31. 13:52:08

@Zoltan Hazafi:
"Ezek megőrülnek addig..."

Nem, nem "ezek" orulnek meg, hanem az ellenzek fog megorulni, ha ez tovabb folytatodik. Mar 2 honapja ezen megy a ragodas az ellenzeknel, ez a legfontosabb tema.

Ha ilyen olcson meg lehet vezetni az ellenzeket, par milliardot biztos raaldoz meg majd a kormany 2018-ig.
Válasz erre 

VT Man 2016.08.31. 13:53:28

@nick papagiorgo:
"Namost, itt (Magyarországon) kb. senki nem akar élni."

Igy van!

Ha a nemeteknel gyengebb orszag jo lenne nekik, akkor mar a gorogoknel letanyaztak volna. Vagy az olaszoknal, vagy a szerbeknel.
Válasz erre 

morpho 2016.08.31. 13:56:59

@nick papagiorgo:
Köszi, hogy beismerted, hogy az alapállításod hülyeség volt. Haladunk azért, ha lassan is.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.08.31. 14:05:13

Nem igazán értem. Ha valaki elmegy szavazni és nemmel szavaz az miért is baj? Az igen esetében érzek egy felesleges természet elleni nyomást. De nem véletlenül lett így feltéve a kérdés. Részemről egyértelmű, hogy a nem mögött sem a kérdés tartalma áll, hanem egy idióta politikusi gerinctelenség, mert nem véletlenül lett így feltéve a kérdés. Viszont a nem, a fityisztől eltekintve erkölcsileg támogatható, ha valaki szereti ha a szemébe vakuznak.
Részemről leszarom a szavazásdit, az egész gyomrom kifordul már kampánytól, meg jaj kérdezzük meg az embereket, mert számít mit mondanak kurmányig. Nekem jogom van nem menni! Nem azért mert bojkottálok, hanem azért, mert feldughatják maguknak az egész álságos, amúgy jogilag, politikailag értelmetlen szart. Ez a szavazás a fityisz békemenet pótléka, nem a demokrácia csúcsa.
Viszont kurmànytól függetlenül aki szavazni akar szavazzon szíve szerint, aki nem az meg élvezze az alternatív programját, senkit szó ne érje a döntése miatt.
Válasz erre 

nick papagiorgo 2016.08.31. 14:16:30

@morpho:
bocs az alapállításom nem volt hülyeség, csak te értetted félre, és utána nagy buzgalmadban nekem estél.

Az alapállításom az volt, hogy "Gyurcsány azt mondta, hogy betelepül Xmillió román és majd elveszik a magyarok munkáját" - ebben annyit tévedtem, hogy nem Xmillió, hanem nyolcszázezer.

Te viszont vidáman féreértetted, és Gyurcsány 2004-es kijelentését összekeverted Kovács László 2001-es kijelentésével, és alpári stílusban nekem estél. Már bocs, de ez az igazság.

Elég szomorú, hogy több baloldali politikus is képes hasonló marhaságot mondogatni, és nem vagyok rád mérges, hogy összekevered őket, végülis egyik kutya, másik eb.

De az, hogy te még mindig azt hiszed, hogy az én alapállításom hülyeség, és rám kennéd az egészet, eléggé vicces :) Nem meglepő, mert sokan forgatják ezt a fegyvert, de azért vicces, én jól elvagyok ezzel :)
Válasz erre 

nick papagiorgo 2016.08.31. 14:27:40

@VT Man:
pontosan.

Normál esetben a menekült beadja a kérelmét az adott ország nagykövetségén pl. és elbírálják, és ha befogadják, akkor mehet.
Itt nem ez történt. Megjelent többszázezer ember, papírok nélkül, akik így átvonultak országokon, gyakran szabályos ütközeteket víva a határt védő rendőrökkel vagy katonákkal.
Azért ez így nem jó.

Aztán megérkeztek oda, ahová vágytak, de úgy látszik, hogy ott túl sokan vannak, és ezért adnának belőle más országnak is. De sem őket nem kérdezik meg, hogy akarnak-e oda menni, sem a más országokat, hogy kell-e nekik vagy sem.
Ez sem túl jó.

Kezdek aggódni, hogy mi lesz ennek a töketlenkedésnek a vége.
Válasz erre 

ZX 2016.08.31. 14:38:36

@nick papagiorgo: Nincs rendjén, hogy tömegek papírok nélkül jönnek be, De! Azért egy háború sújtotta országban igen gyakran lesz a lángok és a törmelékek martaléka az útlevél, lássuk be! Na meg útközben is bőven akad lehetőség elhagyni.
Az megint egy másik kérdés, hogy a magyar hatóságok papírok ide-vagy oda, senkiről nem hajlandóak elhinni a menekült státuszt, és procedúra nélkül automatikusan utasítják el a kérelmeket. Így ugyan ki akarna kérelmet benyújtani? Én sem tenném, főleg ha a szabályok miatt ezután 10 évig próbálkozni sem érdemes sehol az Unióban, mert a rendszer kidobja.
Arról meg végképp ne is beszéljünk, hogy a rendőrök direkt hergelik a menekülteket, hogy amikor azok feldühödnek, jól lehessen mutogatni a tv-ben, hogy nézzétek csak, ilyen állatok jönnének ide.
Gusztustalan!
Válasz erre 

Neo07 2016.08.31. 15:01:57

@ZX: "...senkiről nem hajlandóak elhinni a menekült státuszt,..."

Csodálkozol? Amikor a feketenéger és a vágott szemű kínai is egyaránt szírnek hazudják magukat?... Szerinted hihető, hogy mindenki január elsején született? Nem akarnak ujjlenyomatot adni...

Nem lehet országokon, határokon keresztül átmasírozni, ilyet egy valódi menekült nem tesz. Ő örül, ha a határ túloldalán végre nem fütyülnek a golyók... Ehhez képest ezek a bevándorlók a jó pénzekért, segélyekért, nagy autókért akarnak menni a gazdag országokba. Nem tűnik fel neked, hogy Görögország, Bulgária, Magyarország, úgy általában a birodalom perifériája nem jó nekik, hanem csak a gazdag centrumba akarnak menni? Mindezt papírok nélkül? Akkor hogy-hogy a jófajta legújabb mobiljaikat nem hagyták el? Csak az útlevelet? Ne nézzenek minket teljesen hülyének! Merkel diktátornőnek lehet, hogy már elment az esze, de nekünk még nem.
Válasz erre 

nick papagiorgo 2016.08.31. 15:04:38

@ZX:
Az éremnek két oldala van.
Az lehet, hogy lángok martaléka lesz az útlevél.
De pl. ha te el akarnál jutni az USÁ-ba, és ott állnál a határon, és azt mondanád, hogy "hát, lángok martaléka lett az útlevél, de azért én bejönnék", kissé furcsán néznének rád :)

Egyfelől nem egy darab azonosításra alkalmas okmánya van egy embernek, amely ha elveszik, akkor mindjárt azt mond magáról, amit akar (hány éves, mihez ért, hol lakik stb).
Másfelől, egy csomóan maguktól (ill pl. embercsempészek stb. tanácsára) dobálták el az összes iratukat, hogy aztán azt mondhassanak magukról, ami kedvezőbb (pl. hogy szírek, közben nem is). Ha emlékszel, voltak tudósítások arról, hogy a határ szerb oldalán bokáig lehetett járni az azonosító okmányokban.

A magyar hatóságok meg a rendőri hergelések ugyanilyen kétoldalú dolgok.
A világ nem olyan fekete-fehér, mint amilyennek egyes politikusok (ilyen vagy olyan oldalról) le akarják festeni őket.
Válasz erre 

ZX 2016.08.31. 15:22:30

@Neo07: @nick papagiorgo: Persze, persze, nyilván nem mindenki menekült, ez azért teljesen egyértelmű. de a magyar hatóságok szándékosan, megtagadták a menekült státuszt olyanoktól is akik azért tényleg azok voltak.
A menekültek örültek, hogy a határ túloldalán vannak, ez így is történt. Csak éppen a törökök utálják őket, meg azért az sem egy krőzus ország. Jól ellehetetlenítették az ott élést. Na ezek után ha én a helyükben lennék, biztos nem Szerbiában, vagy a válságban levő Görögországban vagy Mo.-n teleopednék le. Gondolom ti sem. Attól, hogy menekültek, még nem hülyék. Persze, hogy olyan országot választanak ahol jók az iskolák, és esetleg munka is akad.
Válasz erre 

nick papagiorgo 2016.08.31. 15:35:39

@ZX:
az a baj, hogy az egyik "menekült" cseszik ki a másikkal.
Én pl. elhiszem, hogy a szírek menekültek, akiknek segítség kell.
De azt már nem, hogy minden menekült szír, ugye.
Azok, akik a menekültstátus érdekében szírnek hazudják magukat, épp az igazi szírek esélyeit csökkentik ezzel.
Namost, ha te hatóság volnál, és azzal a helyzettel találkoznál, mint a Brian életében, hogy "Én is Brian vagyok! Én is! Én is és a feleségem is!" - akkor mit tennél? :)
Válasz erre 

ZX 2016.08.31. 15:43:30

@nick papagiorgo: Erre való lenne a határőrség, ha nem olvasztották volna bele a rendőrségbe. Lenne aki szakszerűen ellenőrzi és elbírálja az egyes eseteket. Gyorsan, de hatékonyan. De ez már nem az én területem, mások jobban értenek hozzá hogyan lehet megállapítani valakiről ki jogosult menekültkérelemre és ki nem. Az, hogy élből mindent visszadobunk, nem megoldás.
Válasz erre 

morpho 2016.08.31. 16:01:08

@nick papagiorgo:

Az alapállításom az volt, hogy "Gyurcsány azt mondta, hogy betelepül Xmillió román és majd elveszik a magyarok munkáját" - ebben annyit tévedtem, hogy nem Xmillió, hanem nyolcszázezer.

Elhanyagolható, mondhatni jelentéktelen. Pláne, hogy Gyurcsány szót nem ejtett románokról. Figyu: " Amikor azonban
elmondjuk, hogy a határon túli
fiatalok jelentôs része, vagy a
közel 800 ezer magyar igazolvánnyal
rendelkezô határon
túli nemzettársunk valószí-
nûnek tartja, hogy áttelepedik
Magyarországra..."
(Gy. F.)

A valószínűnek tartja nem jelenti azt, hogy betelepül=Hazudtál.
A határon túli nemzettársunk nem román=Hazudtál
X millióról szó nem volt=Hazudtál

Most akkor mi a baj velem? Tudom, hogy kellemetlen, ha az ember lebukik, de ha már így van, illene kapitulálni és elnézést kérni. Nem miattam, én pont leszarom, hanem magad miatt. Tudod, a tükör, meg a plafon, meg ilyenek. Á, amúgy tökmindegy...
Válasz erre 

nick papagiorgo 2016.08.31. 16:53:49

@morpho:
valóban az.
A végén még kihozod, hogy nem is Gyurcsány mondta :)

Olyan vagy, mint a fekete lovag, levágják két lábát, még mindig azt mondja, hogy bolhacsípés :)

További jó szorakozást.
Válasz erre 

nick papagiorgo 2016.08.31. 17:05:18

@morpho:
csak hogy örüljön a beteg lelked:

csak hát nem a kettős állampolgárságról szóló népszavazásnál mondta, hanem a magyar igazolvány bevezetésénél = ott mondta, Hazudtál

és nem Gyurcsány Ferenc, hanem Kovács László = Gyurcsány volt, Hazudtál

és nem betelepülőkről, hanem 23 millió román munkavállalóról volt szó.= betelepülők, Hazudtál

Továbbá az MSZP és a kormány nem a nemek mellett kampányolt 2004-ben, hanem a távolmaradás mellett. = a nemek mellett kampányolt, Hazudtál

Csak hogy lásd, hogy én is tudok ilyet :)
Nem kellene neked elmenni orvoshoz, amúgy? :)
Válasz erre 

2016.09.02. 03:23:43

Egy magyar nőt megerőszakolt 3 afrikai néger illegális migráns Németországban. Orbánnak ebben igaza van, hermetikusan le kell zárni Európát. Én továbbmegyek: az illegális inváziós csoportokat bele lehetne géppuskázni a tengerbe, ahogy azt az arab és mohamedán országok is csinálják egymás közt.
Válasz erre 

vajdasagi 2016.09.03. 11:42:15

@Ballib cenzúrázók réme 18: A "szaporodj"-nak én eleget is teszek. Meg ha ez a kormány engedi, talán majd a gyerekeim is eleget tesznek ennek.

De hidd el, azt, hogy a nemzetünk megmaradjon, most elsősorban a kormányunk oktatáspolitikája és korrupciója gátolja, és nem a migráncsok. Merthogy a menekülteket is meg a migránsokat is a kerítéssel - nagyon helyesen - távol tartjuk magunktól.

Hát nem látod, hogy a rendes emberek nagy többsége el fog menni ebből az országból? Nemsokára végleg összeomlik az államilag finanszírozott egészségügy, romjaiban van az oktatás, a nyugdíjpénzeimet ellopta ("megvédte") a Fidesz - ezek a legsúlyosabb problémáink. A menekülteket csak azért használja a Habony-művek, hogy elterelje a figyelmedet.
Válasz erre 

vajdasagi 2016.09.03. 11:48:14

@nick papagiorgo: "Nem világos számomra az sem, hogy mi történik, ha pl. hozzánk "beutalnak" mondjuk ezer embert és azok - mivel eleve nem ide készültek - egy hét múlva már pl. Németországban vannak. Ennek lesz valamilyen következménye? Mert ha nem, akkor ez az egész betelepítősdi egy bohóckodás......"

Teljesen jogos kérdés. Kár, hogy ezeket szinte senki nem teszi fel.

Amennyire én értem, a kérelme elbírálás idejére kellene őket befogadni. Aztán ha visszautasítjuk a kérelmét, akkor hazaküldjük őt, ha meg elfogadjuk a kérelmét, akkor azután szabadon mehet bárhova az EU-n belül. És nyilván szinte mindenki el is fog menni akkor nyugatra.

Vagyis: tömeghisztériát csinált a Habony-művek a "szinte semmiról".

nagyon várom, hogy esetleg valaki tényekkel és érvekkel cáfoljon meg, és nem mocskolódással.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard