Nyugati Fény

Ákos, Kövér, meg a többi gyökér! Tényleg a konyhában van a nő helye?

Ákos, Kövér, meg a többi gyökér! Tényleg a konyhában van a nő helye?

Nyolc aranyat szereztek sportolóink a riói olimpián. Ebből Hosszú Katinka egymaga hármat abszolvált, és úgy alakult, hogy a nyolcból hetet nőknek sikerült begyűjteniük.

Ez utóbbi információ egy normális országban nem bírna hírértékkel. Hogy férfi vagy nő szerzett-e egy díjat, annyira kellene számítson, mint az, hogy szőke, barna vagy fekete hajú volt-e az illető. Ismételjük: egy normális országban.

De mi nem vagyunk egy normális ország. Nálunk még mindig a legfelső szintről vonják kétségbe a nők jogát az önérvényesítéshez, és kiabálnak középkori suttyóságokat a mikrofonba.

  • Nálunk egy Varga nevű fideszes gombnyomogató feláll a Parlamentben és azt mondja: a nőknek 3-4 gyereket kellene szülniük, ha el akarják kerülni a családon belüli erőszakot.
  • Nálunk a világ szégyenére házelnökké választott Kövér László szerint „lányaink” önmegvalósításának legmagasabb minősége az, ha unokákat szülhetnek „nekünk”.
  • Nálunk a Kossuth-díjas, de önimádatban és pátoszban aranyérmes Kovács Ákos azt bírja belemondani a kamerába, hogy a nőknek nem az a dolguk, hogy karriert építsenek, hanem hogy beteljesítsék a "női princípiumot".

Nálunk az ország fideszesebbik fele még mindig tenyészkancának tekinti a nőket és nem is szégyelli magát érte.

aranyermes_buszkesegeink.png

És akkor jön Szász Emese, jön Kozák Danuta, jön az a Hosszú Katinka, aki önmagában külön műfajnak számít azzal a bátorsággal, amivel szembeszállt a Kiss László-Gyárfás Tamás-féle gazemberekkel.

(De említsük meg minden éremszerzőnk nevét, akiknek nagyon gratulálunk: Szabó Gabriella, Fazekas-Zur-Krisztina, Csipes Tamara, Kapás Boglárka, Márton Anita, Szilágyi Áron, Imre Géza, Cseh László, Kenderesi Tamás, Rédli András, Somfai Péter, Boczkó Gábor)

Ha az ákosi-kövéri parancsnak megfelelően a sportolónőink visszatakarodtak volna a konyhába meg a szülőszobába, akkor most a 8 magyar arany helyett lenne 1 darab.

Az ezüstöket és a bronzokat is beszámítva pedig a 15 érem helyett lenne 5 - a nők nélkül.

Kovács Ákos, Kövér László, és mindenki, aki szerint a nők a karrier helyett maradjanak a pacalfőzésnél:

Mit éreztetek Szász Emese csodálatos hajrájánál, amikor az utolsó 10 találatból 8 az övé volt?

Megdobbant-e a szívetek, amikor Kozák Danuta több mint egy hajóhossznyit vert rá a második helyezettre 500 méteren?

Büszkék vagytok-e Hosszú Katinkára, akinek a körme alatt több becsület és gerinc van, mint egy autóbusznyi fidelitaszosban?

Kövér, Ákos, és a többi gyökér! Hol vagytok most mind? Nem sül le a bőr az orcátokról? Mikor hallunk tőletek legalább egy halk bocsánatkérést?

Kövess minket a Facebookon is!

Támogasd a Nyugati Fényt - a valódi ellenzéki médiát!

139 komment kritika olimpia kövér lászló kovács ákos Tovább
Ákos, Kövér, meg a többi gyökér! Tényleg a konyhában van a nő helye? Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
139 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Orbán akarja szétszakítani a Jobbikot Toroczkain keresztül Orbán akarja szétszakítani a Jobbikot Toroczkain keresztül
  • Röhejesen túlméri az LMP-t, ezer sebből vérzik Gulyás Marciék közvélemény-kutatása Röhejesen túlméri az LMP-t, ezer sebből vérzik Gulyás Marciék közvélemény-kutatása
  • Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát! Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát!
  • Itt a nagy szavazás: Botka László vagy Lattmann Tamás legyen az ellenzék miniszterelnök-jelöltje? Itt a nagy szavazás: Botka László vagy Lattmann Tamás legyen az ellenzék miniszterelnök-jelöltje?
  • Vagy megállítod hazád putyinizálódását 2018-ban, vagy belenyugszol, hogy Magyarország a következő 30 évre elveszett Vagy megállítod hazád putyinizálódását 2018-ban, vagy belenyugszol, hogy Magyarország a következő 30 évre elveszett

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2411069962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

Magentax 2016.08.21. 16:17:06

Ezek a vénemberek a 19. századba képzelik még mindig magukat.
Még hogy fi(atal) desz - röhögnöm kell. Mind totyakos, pocakos,.mammogós, a változást látni és érteni képtelen öregapó.
Nyugdíjba velük!
Válasz erre 

Vén Csataló 2016.08.21. 17:31:12

Egerszegi Krisztina?
Vajon hogy lett neki 5 arany, 1 ezüst és 1 bronz mellé 3 gyereke?
Válasz erre 

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2016.08.21. 17:39:35

@Első Kézből:

Akarod mondani, a magyar nők azért nem szülnek, mert olimpiai aranyérmekre hajtanak? :-D
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.21. 18:08:12

@Magentax: Tudod, a 19. század európai kultúrája még fenntartható volt. A mostani nem az, és hosszú távon akkor is pusztulásra van ítélve, ha nem fogadunk be pár millió muszlimot a 15. századból. Európa öregszik, és hála a liberális oktatásnak és nevelésnek, butul is rendesen.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.21. 18:09:10

Amúgy nem tökmindegy, hogy milyen doppingteszter milyen zászló alatt hány aranynak látszó ezüstérmet hozott haza ? Mert hogy az érmek anyaga valójában ezüst...
Válasz erre 

csakférfi 2016.08.21. 18:16:45

@Vén Csataló: ismered a dörgést ,ha jól látom.
:)
Az arany az olimpián nem zárja ki a 3 gyereket.-Tehát a poszt ökörsége hogy csak is kizárólag!
"a nőknek 3-4 gyereket kellene szülniük, ha el akarják kerülni a családon belüli erőszakot"-------------gyanítom nem ezt mondta,ismét a poszt hegyezi ki erre az aljas gonosz érthetetlen bunkó meghatározásra.csakhogy önmagát jobbnak higgye.Ez kicsinyesség és korlátoltság!mármint a posztolótól.Bizonyosan nem a "nyugat fénye"

„lányaink” önmegvalósításának legmagasabb minősége az, ha unokákat szülhetnek „nekünk----nyilván a posztoló fiatal férfi és nincs tisztában a gyermekek születésének felemelő érzésével.valamint az anyaság és apaság boldogító voltával.Ez érzelmi sivárság előjele.az aranyat összehasonlítani vagy egyáltalán a karriert összehasonlítani ezen "családi állapottal"
olyan mintha az alma és a körte ízéről nyitnánk vitát.Melyik a jobb---olyannal aki csak egyiket kóstolta.

ez külön tetszik:
-"nőknek nem az a dolguk, hogy karriert építsenek, hanem hogy beteljesítsék a "női princípiumot".
ez egy féligazság.ugyanis a férfi nem tud szülni ezért kizárólag (mivel a természet így alkotta meg) csak a nő képes.Eredetileg (amikor még híre-hamva sem volt semmiféle pénznek karriernek és társadalomnak,sem pszichológiának)
tehát nem lehet férfi princípium.A másik ellenérv az hogy azt nem állította hogy csakis kizárólag.Ismét visszakanyarodunk az első állításhoz."Az arany az olimpián nem zárja ki a 3 gyereket."
tehát futhatjuk a köröket és fröcsöghetünk köpködhetünk.akkor is csak a fásultság az állandó gyűlöletkeltés miatt.
Ez a mai magyarország.köszönjük Orbánnak aki elkezdte a "népet" hangolni effelé.
Anno ha valaki ezt látja előre hogy egy hatalommániás kis egoista majommá válik miniszterelnökként.gyanítom 89'-ben belökik Nagy Imre mellé a sírba és élve eltemetik.
A posztoló nem különb attól akiket köpköd!
ennyit megtanultam a"gengszterváltás" óta.
"voltam már szépasszony kocsisa"
:) :)
Válasz erre 

75. Vladys 2016.08.21. 18:20:38

"Ez utóbbi információ egy normális országban nem bírna hírértékkel. Hogy férfi vagy nő szerzett-e egy díjat, annyira kellene számítson, mint az, hogy szőke, barna vagy fekete hajú volt-e az illető. Ismételjük: egy normális országban."

Ez lenne a normális, csak egy ilyen ország sem létezik. Láttuk mi lett, mikor szentusákiának egy néger csaj nyert egy aranyat úszásban.

@midnight coder: Te ugye most nem arról a kultúráról beszélsz aminek a vége a két világháború lett és kitermelte a kommunizmust, fasizmust és a nemzetszocializmust?
Válasz erre 

75. Vladys 2016.08.21. 18:27:51

Idézek a KETTŐS MÉRCE blog egy hasonszőrű posztjából:

"Egy idén megjelent tanulmány[2] azt vizsgálta, hogy az 1960 és 2012 között megszerzett női olimpia érmek számát milyen történelmi, gazdasági és társadalmi tényezők határozták meg.

Azt találták, hogy azoknak az országoknak a női sportolói sikeresek, ahol a nők munkaerőpiaci jelenléte és iskolázottsága magas.

A társadalom nyitott, támogatja a nemek egyenlőségét és a népesség nagy része egyetért azzal, hogy „jobb az olyan házasság, ahol mindkét fél dolgozik”. Ezek a mutatók nagyobb összefüggést mutattak ki, mint az egy főre eső GDP. Találtak azonban két tényezőt, amely kimagasló női részvételt és éremszerzést eredményezett az országok között. Az első nem meglepő, hiszen a rendező országok mindig jobban szerepelnek. A második elgondolkodtató: az államszocialista vagy volt szocialista blokkhoz tartozó országok a népességgel arányosan sokkal több sportolónőt indítottak, és azok arányosan sokkal több érmet szereztek, mint kapitalista országokból érkező versenytársaik."
Válasz erre 

2016.08.21. 18:28:03

Csak az akarja a nőket a konyhába száműzni a fakanál és a tűzhely mellé, csadorba öltöztetni, elnyomni, megsemmisíteni, uralkodni felettük aki valójában fél tőlük.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.08.21. 18:33:44

@Vén Csataló: Úgy baszd meg, hogy először nyert 5 aranyat, aztán évekkel később férjhez ment, és gyerekeket szült.
Válasz erre 

Vén Csataló 2016.08.21. 18:45:06

@Punxsutawney Mormota: Akkor most kizárta a kettő egymást vagy sem? Ja hogy mégsem!
Válasz erre 

Singekém A Nyugati Fényről demokratikusan kititva (törölt) 2016.08.21. 18:45:15

@Punxsutawney Mormota: Úgy bazdmeg, hogy ő olyan karriert választott, ahol 14 évesen már eredményes lehetett, és mire véget ért a nagyon sikeres karrierje, addigra még nem volt késő gyereket szülni. Viszont egy átlagos karrier mondjuk 25 évesen indul és akár 62 éves korig mehet. Namost azt viszonylag nehéz összeegyeztetni 3 gyerekkel. Nem mondom, hogy lehetetlen, de a legtöbbeknek nem sikerül vagy félresikerül.
Válasz erre 

AngeI 2016.08.21. 18:47:10

Hiába próbálja a poszter kényszeresen szembeállítani a kiváló sportteljesítményt a hagyományos női szerepfelfogással, csalódnia kell. Egyik hölgy sincs ugyanis megfertőzve a gender idiotizmussal. ,és biztos vagyok benne, hogy sportolói életük lezárultával mindketten remek házasszonyok, és boldog anyukák lesznek, akárcsak Egerszegi Krisztina..:)
Válasz erre 

gyászhuszár 2016.08.21. 18:51:46

Oszinten, ha nem kapjak fel hogy mennyi no szerzett aranyat es mennyi ferfi fel sem tunik de nyilvan nalunk mar ebbol is kovetkezteteseket kell levonni, krealni. Szerintem legyunk buszkek rajuk, a tobbit hagyjuk az okosokra!
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.21. 19:00:58

@75. Vladys: "Te ugye most nem arról a kultúráról beszélsz aminek a vége a két világháború lett és kitermelte a kommunizmust, fasizmust és a nemzetszocializmust?"

Ja. És a darwinizmust, az iparosodást, a tömegek oktatását, az elektromosság használatát (dinamó, izzólámpa), a vasutat, az autózást, aminek a végén létrejöttek az első repülőgépek és a relativitáselmélet, azaz azt az időszakot amikor a mai világunkat igazából megalapozta.
Válasz erre 

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2016.08.21. 19:02:55

@Lady Scarlett:

Ez, ugye, hülyeség! Aki (legyen akár férfi vagy nő) a nők felett uralkodni akar, az a férfiak felett is uralkodni akar és vélhetően legkevésbé a félelem motiválja.
Válasz erre 

75. Vladys 2016.08.21. 19:16:30

@midnight coder: Attól még nem volt fenntartható, ezt bizonyítja a több százmillió hulla.
Válasz erre 

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2016.08.21. 19:26:04

@75. Vladys:

Nem akarlak tudatlanságod és tévképzeteid puhapihe fészkében megzavarni, de a világháborúk és a totalitarizmusok a felvilágosodás, a pozitivizmus és a modernitás termékei.
Válasz erre 

Bicepsz Elek77 2016.08.21. 19:26:14

Hat most illik azt mondani, hogx a noi sportoloinkba tul sok a ferfihormon a ferfi sportoloinkban meg tul keves??
Válasz erre 

wolves84lb 2016.08.21. 19:27:35

@Vén Csataló: ugye tudod, hogy Egerke mar visszavonult annyi idosen, ahany evesen IronLady most olimpiakat nyert.

Egernek 25 eves kora utan pont eleg ideje volt erre.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.21. 19:32:04

@75. Vladys: A százmillió hulla ellenére is fenntartható volt. Ha nem lett volna az, nem lennénk itt. A hullák meg előtte is nagyban termelődtek, és azóta is, csak kevésbé lettek lelkesen összeszámolgatva.
Válasz erre 

75. Vladys 2016.08.21. 19:42:35

@midnight coder: Nem volt fenntartható, ezért bukott meg és ért véget a gyarmati korszák. Semmivel se volt jobb és fenntarthatóbb az a korszak mint a mai.

@bbjnick: mondandód első része szimplán alpári vitakultúra jele, ezért ignorálnám. A többivel csak kiegészítetted amit mondtam, nem pedig megcáfoltad.
Válasz erre 

AngeI 2016.08.21. 19:57:44

@wolves84lb: A két hölgynek is lesz. Ma már nem ritka, hogy a 30-as éveik első felében vállalnak gyermeket a nők..
Válasz erre 

chrisred 2016.08.21. 20:01:19

@Vén Csataló: Úgy, hogy 14 éveeen kezdte, 18 évesen már négy aranya volt.
Válasz erre 

val 2016.08.21. 20:01:53

"Tényleg a konyhában van a nő helye?"

Attól függetlenül, hogy Ákos soha nem mondott olyat, hogy a konyhában van a nő helye, neked és a többi libsinek egy rakás szakállas nőt kívánok.
Jóóóó naaaagy kolbásszal. :D
Válasz erre 

csakférfi 2016.08.21. 20:02:02

@Lady Scarlett:
Ej ej ej!
megint a feminista felhangokkal teletüzdelt komment.
senki sem akarja a nők jogait megkérdőjelezni.
sehol sem olvastam semmiféle törvényt hogy az általad említett princípiumokról
tény hogy évszázadokig az volt a divat.Akkor sem volt törvény!
Csak bevett szokás!
Az hogy az iszlám ezt szentesíti a mai napig.Nos az ad némi aggodalomra okot!
Na de itt a moooodern jurópában?
2016 ban!
Miket kell vénülő koromra megérnem.
:) :)
Válasz erre 

csakférfi 2016.08.21. 20:06:44

@bbjnick:
A "lady.-nek írt válaszodra hadd reagáljak.
A hölgy jól látja.
Az aki fél önnön kicsinyességétől.
Próbál szolgasorba taszítani embereket,legyenek azok férfiak ill nők.
Egy bölcs ember aki bizonyos a saját személyét illetőleg---nem tesz ilyet.
Így a hölgynek ebből a szempontból igaza van.
:) :)
Válasz erre 

sedi 2016.08.21. 20:13:54

Brávó-brávó! Taps.

Ez a férfi vs. nő dolog nagyon jó dolog, csak semmi értelme. Hosszú Katinka tudtommal nem férfiakkal mérkőzött meg, vagy tévednék? OMG
Ákos pont erről beszélt: a nő dolga nem az, hogy a férfival versenyezzen.
Csak a hozzátok hasonló szellemi csövesek szerint az.
Válasz erre 

chrisred 2016.08.21. 20:14:43

@balfaszokkal sáncoló: Nyilvánvalóan nem a férfi sportolók ellen irányul az írás, meg ezek a gondolatok, hanem pár csököttagyú politikus/celeb agresszív gondolatai indukálták, akik kizárnák a nőket a közösségi életből a és háztartási segédeszközzé fokoznák vissza őket.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.08.21. 20:37:45

Gratula a csajoknak (is).
Véleményem szerint, ha valaki a nőkben legfőképpen az anyát, és a gyermekeit nevelő lényt látja, az nem feltétlenül alábecsülés. Mondhatni azt is, hogy a nő képes 100 %-ban átvenni a férfi teendőit, de a férfi soha nem lesz képes a nőét, már biológiailag sem. Igy a nő az alapja fajunk, nemzeteink fennmaradásának. Ez óriási dolog, viszont hála a felvilágosultabb társadalmaknak nem kényszeríthető, hanem ösztönözhető.
Az ösztönzés viszont láthatóan fogalmilag nem jön le sem kövérnek, sem ákoskának, sem néhány tokos agyú tökösnek.
Olimpikonjaink jó példák arra, hogy egy nő, nem csak szülni, gyereket nevelni, férjet kiszolgálni képes,jó vagy való. Bármit meg tudnak tenni, ezt nem kellene elvitatni.
Válasz erre 

Vaszilics Fedor Emánuel 2016.08.21. 20:53:06

@sedi: Erről van szó. Női sportolók érmeket nyertek, miután NŐKET GYŐZTEK LE egy versenyben. Ha férfiakkal kellett volna versenyezniük, még a selejtezőkre sem jutnak ki. Szóval ha a poszternek az volt a célja, hogy hülyét csináljon magából, akkor gratulálok, mert tökéletesen sikerült.
Válasz erre 

chrisred 2016.08.21. 21:11:47

@eßemfaßom még áll: "A szerecsenmosdatás a ténytagadás egyik sajátos vállfaja. Olyan cselekvés (vagy cselekvéssorozat), amely során a cselekvő (vagy cselekvők) egy vagy több múltbeli, mindenféle szempontból (különösen kiemelve az általános erkölcsi nézőpontokat) védhetetlen, gyalázatos és/vagy felháborító nézetet, történést vagy cselekményt próbál kedvező (vagy kedvezőbb) színben feltüntetni. Eszközei a források semmibevevése, az össze-visszahazudozás, a féligazságok használata, az érzelmekre hatni próbáló retorika, a “rosszullétig sulykolás”, a csúsztatás és egyéb demagóg retorikai fogások."
Válasz erre 

chrisred 2016.08.21. 21:15:02

@BiG74 Bodri: Alábecsülés, ha valaki azt mondja, hogy a nők általában vagy csak erre, vagy csak arra képesek, a kettőre együtt (hivatás+család) nem.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.08.21. 21:22:48

@BiG74 Bodri:
"Olimpikonjaink jó példák arra, hogy egy nő, nem csak szülni, gyereket nevelni, férjet kiszolgálni képes,jó vagy való. Bármit meg tudnak tenni, ezt nem kellene elvitatni."
Szerintem nagyon jol osszefoglalatad. Koszi! :o)
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.08.21. 21:28:22

@chrisred:
Szerintem is, ezért kellene a fogalmazásra odafigyelni.
Válasz erre 

hetykusz 2016.08.21. 21:39:52

Hosszú Katinka 200m gyors 1:51.18 Micheal Phelps 200m gyors 1:42.96. (régiadatok wikiből) Nem lekicsinyíteni szeretném Katinka eredményét, de azért sosem érné utol a férfiakat... Nem véletlenül tesznek különbséget a férfi, és női sportok közt, mert sosem lehetne esélyegyenlőség a 2 nem közt. Az olimpia pont inkább kiemeli, hogy nő, és férfi közt igen is van különbség, és nem lehet őket minden téren azonos csoportba sorolni, mert alul maradnának. Elhiszem, hogy büszkeségből sok nő elhiszi, hogy igenis egyenlők, de miért kell egyáltalán ezzel foglalkozni? Én nem tudok varrni, és felnézek arra nőre, aki megvarrja a nadrágomat, és ha kell, én megjavítom az autóját. Buta emberek erőltetik azt, hogy egy nőnek pont annyit kell érnie mint egy férfinak... Szerintem meg kiegészítik egymást, és így teljes a család...
Válasz erre 

Bérgyilkos Bohóc 2016.08.21. 21:55:57

Nem mondod, bazmeg, hogy női úszást egy nő nyert. Nem térek magamhoz! De amúgy azt is hallottam, a női futást nő nyerte, és női cselgáncsot is nő nyerte, állítólag! Csak szólok, nehogy meglepődj!
Nem érzed mennyire gecire kínos , kicsinyes és ugyanakkor szánalmas, majd' egy évvel az ominózus kijelentések után melldöngetve előbújni a proli mocsárból, odabaszni az asztalra, hogy na, most végre fel tudunk mutatni valakiket, akik most jól rácáfolnak a kiosztott szerepekre. Nem mintha nem lehetett volna azóta már ezer példával cáfolni, vagy más irányokból megdönteni a tézist, de te nem éred be kevesebbel, neked ehhez minimum olimpikonok kellettek. Vagyis itt a bizonyíték: nem igaz, hogy a nőnek a konyhában a helye, mert elhozták NEKED az aranyat! Ez igen, ez érv. Bravó.Taps!

"Ha az ákosi-kövéri parancsnak megfelelően a sportolónőink visszatakarodtak volna a konyhába meg a szülőszobába, akkor most a 8 magyar arany helyett lenne 1 darab."

És akkor mi a búbánatos fasz lenne? De most komolyan! Drágább lenne a kenyér vagy elárvereznék a házadat? Nem, én nem akarom, hogy a kötelezően a konyhába menjenek, csak egyszerűen nem értem, hogy amúgy miért kéne rettegnünk az 1 aranytól?
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 22:21:24

Esetleg meg kéne kérdezni mondjuk Egerszegit, hogy melyiknek örül jobban mire büszkébb, az öt érmének, vagy a három gyerekének. Bármibe lefogadom, hogy a gyerekeinek.
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 22:23:04

@balfaszokkal sáncoló: Mert kisebb a nők agya.
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 22:25:41

Egyébként Kövér mintha a saját lányáról beszélt, hogy szeretné, ha unokákat szülne neki, Ákos pedig elmondta a véleményét.
Hülye balfasz nyugatiszél! A feministák már rég mellettetek állnak, a normális emberek meg kiröhögnek titeket, egy darab szavazattal nem kaptok többet.
Válasz erre 

Kelly és a szexi dög 2016.08.21. 22:41:14

Senki nem mondta azt, amit Ákos vagy Kövér szájába akarsz adni - faszé kell csúsztatni!?
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.08.21. 22:42:28

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
"meg kéne kérdezni mondjuk Egerszegit, hogy melyiknek örül jobban mire büszkébb, az öt érmének, vagy a három gyerekének. Bármibe lefogadom, hogy a gyerekeinek."
En nem fogadnam le, mert ennel ertelmesebb nonek nezem. Szerintem nagyon udvariasan azt valaszolna, hogy ez egy ertelmetlen kerdes, mert MINDKETTORE nagyon buszke.
Miert gondoljak nehanyan, hogy egy no CSAK erre vagy CSAK arra kepes, hogy csak ez vagy az lehet neki a fontos, hogy csak erre vagy csak arra vagyik? Miert nezik le ennyire a noi nemet?

@hetykusz:
"Nem lekicsinyíteni szeretném Katinka eredményét, de azért sosem érné utol a férfiakat... "
Meg szerencse, hogy senkinek eszebe sem jutott ilyen osszehasonlitast vegezni! Neked miert?
Válasz erre 

Ktinka 35 2016.08.21. 22:44:28

Kövér Ákos véleménye Kövéré és Ákosé.
A legtöbb ember normális és nagyra értékeli bárki teljesítményét, függetlenül attól, higy nő e, vagy férfi.
A nők társadalmunk egyenrangú tagjainak kéne hogy legyenek, akkor is, ha kormányunk törvénybe iktatta, hogy nem azok - nem jár nekik egyforma bérezés.
Flashmob Ákos koncertje előtt, sommás véleményekkel:

www.youtube.com/watch?v=QAmAsKKbIJs
Válasz erre 

2016.08.21. 23:03:35

"De mi nem vagyunk egy normális ország."

Ne beszélj többesszámban.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.08.21. 23:16:38

@Jankove:
"Ne beszélj többesszámban."
Igazad van! Ez igy magyartalan. Ugy mondanam, Magyarorszag nem egy normalis orszag.
Válasz erre 

élhetetlen 2016.08.21. 23:27:18

@Singekém A Nyugati Fényről demokratikusan kititva: Az átlagos karrier. Legyen huszonöt a kezdet, de lehet 23 is. Öt-hét évet komolyan lenyom egy cégnél, jól teljesít, számítanak rá. Elmegy szülni, volt olyan, aki az első gyerek után visszajött egy fél évre, évre, hogy ne maradjon le, volt aki nem. De, mivel már letett valamit az asztalra, visszavárják, visszajöhet. Központvezetőm, osztályvezetőm, projekt menedzserem nők voltak, de mindegyiknek volt legalább két gyereke. Persze ehhez a rohadt multik kellenek, mert az öt fős bt ezt nem támogatja. Ja, és az ELTE-n prof barátnőm is felnevelt két gyereket. Igen, kell hozzá egy olyan férj is, aki nem csak a vacsorát várja az asztalra. A félresikerültről csak annyit, hogy az említettek közül egy vált el, ami nem rosszabb az országos átlagnál. Azt hiszem, nem vagy igazán képben a kérdésben.
Válasz erre 

vecsybb 2016.08.21. 23:29:52

Ennyi:

https://m.facebook.com/AkosOfficial#!/AkosOfficial/photos/a.10150101709892908.289238.27007027907/10155032168507908/?type=3&source=54

Mikor ez a kép készült, még nem tudtuk, hogy Rio ezüst - és aranyérmesével fotózkodunk...! Szívből gratulálunk az ezüsthöz Imre Gézának! :-)
#hajrámagyarok #TeamHUN #veletekvagyunk #fencing #Rio2016 #Ákos #ImreGéza #SzászEmese
Válasz erre 

Tisztességes Természettudomány 2016.08.21. 23:32:07

Kövér László ELSŐSORBAN ezekre a sportolónőkre gondolt, hogy miért nem szülnek AZONNAL gyereket. Csak így történhetett
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.08.21. 23:36:49

@vecsybb:
"Mikor ez a kép készült, még nem tudtuk, hogy Rio ezüst - és aranyérmesével fotózkodunk...! Szívből gratulálunk az ezüsthöz Imre Gézának! :-)"
Akos nem tagadta meg onmagat: Szasz Emesenek meg VELETLENUL sem gratulalt volna az aranyert. :o(
Válasz erre 

vecsybb 2016.08.21. 23:40:59

@Attilajukkaja: legalabb nezted volna meg a kepet: azert van Imre Geza neve kiirva, mert a foton nem szerepel, azon ugyanis Szasz Emese van rajta Akossal...
Te szerencsetlen :)
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 23:49:28

@Attilajukkaja: Te hülye barom! Akkor tette ki amikor Imre ezüstöt nyert 9-n. Kb. ennyit tudsz a világból.
Minden sportolónak akkor gratulált amikor nyerte. Hatodikán pedig Szásznak
m.facebook.com/AkosOfficial/photos/a.10150101709892908.289238.27007027907/10155023728362908/?type=3&source=48

Ostoba fasz vagy.
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 23:51:28

@vecsybb: Nem, azért van megemlítve mindkettő, mert két éves a kép. Rajta vannak mindketten. 6án kirakta a gratulációt Emesének, 9én meg Gézának.
És azért írta oda, hogy amikor készült még nem tudták, hogy egy ezüst és egy arany tulajdonosa áll ott.
Válasz erre 

John Aybier 2016.08.21. 23:53:39

Tökre örülök az aranyaknak, de csinálj egy gyors közvéleménykutatást, hogy mondjuk 10 férfiből hány dugná meg azokat az úszónőket (hogy mondjuk azért nem súlyemelőt mondjak), akinek nagyobb a háta és kissebb a melle mint egy férfinak. Márpedig ez előfeltétele a népszaporulatnak, vagy legalább a népesség fenntartásnak. Ha másból nem talán ebből rá kellene jönni, hogy nem jó ötlet felcserélni a szerepeket.
Válasz erre 

vecsybb 2016.08.21. 23:54:21

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: igaz!
Válasz erre 

Flúgatlan 2016.08.21. 23:55:51

Undorító fröcsögés a cikk. Mikor mondta pl. Ákos, hogy a nőnek a konyhában a helye? Olvastam azokat a szövegeket, de egyáltalán nem ilyen szélsőséges álláspontot fogalmaztak meg, mint hogy a nőnek a konyhában lenne a helye. Úgyhogy ez a cikk csak egy szokásos demagógia: a másik kiragadott mondatát ötszörösen felfújom, és azt cáfolom nagy hevülettel.

Aranyos lányaink meg majd eldöntik, hány gyereket akarnak szülni, lehet belőlük még sokgyerekes anyuka is. Ha nem ezt tartják céljuknak, ne tegyék, joguk van rá. Másoknak meg joguk van azt mondani, hogy a nők a gyerekszüléssel és neveléssel és a család körében tudnak igazán beteljesedni. Kövérék azt mondták, hogy ők így gondolják, és nem hőbörögnek olyan gusztustalanul, mint a cikk írója azokra, akik más véleményen vannak.
Válasz erre 

Orban VikTROLL 2016.08.22. 00:22:14

Szerencsejuk volt, de mostmar irany a konyha.
Amugy ferfi iranyitas nelkul semmire sem jutottak volna, feluton Brazilia fele eltevedtek volna.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2016.08.22. 00:28:57

4 gyermekem van, és tisztelem a feleségemet. -Elhangzik/megvalósul sok képmutató dolog a hivatalos ideológia képviselői részéről, időnként valóban elfogadhatatlanul toleránsak házasságtörő, feleségverő politikusaik felé. -DE!!! A nők megbecsülését nem segíti, ha ferdítetek, csúsztattok, hazudtok olyan megnyilvánulásokkal kapcsolatban, amelyek pontosan a női szerep megbecsülését fejezik ki, pld. Ákos. Mert ha megszakadtok, akkor sem tudtok, Ti, liberális férfiak gyermeket szülni. Soha nem tudjátok pótolni az anya szerepét, aki már anatómiai mássága miatt is saját testéből táplálja a szoptatás által a csecsemőt! És emellett is sokszor tehetséges, értelmes, képzett, akinek mintegy a tudásának az elvesztegetése az otthon ülés/ mosogatás. Ez egy komyoly dilemma, de szülni nem tudunk helyettük, és emiatt nem fasizmus/ sovinizmus az, ha a konzervatívok felfogják a statisztikákat, miszerint Európában, és benne Magyarországon kevesebb gyermek születik a kultúránk képviselőitől, mint amennyi a halandóságot pótolni tudná!!! Beteg, öngyilkos gondolkodás, amelyik ezt nem tekinti problémának, és nem keresi a megoldást!
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.08.22. 00:38:59

@vecsybb:
"azert van Imre Geza neve kiirva, mert a foton nem szerepel"
Akkor ki az az elso ferfi balra???????

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
"Te hülye barom! Akkor tette ki amikor Imre ezüstöt nyert 9-n. Kb. ennyit tudsz a világból."
Eloszor is fogd vissza magad a szemelyes mocskolodasokkal, ha engem szolitasz meg!
A kepen ket ermes sportolo szerepel, de csak az egyiknek gratulal. Es mindegy mikor tette ki azt, illene mindkettojuknek gratulalnia.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.08.22. 00:41:52

@John Aybier:
"10 férfiből hány dugná meg azokat az úszónőket (hogy mondjuk azért nem súlyemelőt mondjak), akinek nagyobb a háta és kissebb a melle mint egy férfinak. Márpedig ez előfeltétele a népszaporulatnak"
Ezen jot rohogtem! Errol szerintem konzultalj Egerszegi vagy Janics Natasa ferjevel. :o)))
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.08.22. 00:45:37

@_droid_:
"majd anyatokat kerdezzetek meg, elcserelt-e volna titeket egy olimpiai eremert."
Teged? Egy bronzert is! :o)
Amugy hallottal mar arrol, hogy olimpiai aranya(ka)t szerzo nok gyerekeket is szoktak szulni?
Válasz erre 

TizenötmiIIió Magyarok 2016.08.22. 00:49:04

Ez megint egy szokasos katintas vadasz indexes kamublog, egy pofatlan libsi hazugsaggal.
Válasz erre 

2016.08.22. 00:52:45

A férfi sportolóknál korábban értek el az emberi teljesítőképesség határaira. A nőknél még van tér hova fejlődni, rekordokat dönthetnek. De persze az eredményeik jócskán elmaradnak a férfi versenyzőkéitől. Drogok, dopping, új edzésmódszerek miatt a nők egyre jobban közelítik a férfi eredményeket, csökkennek a különbségek férfiak és nők közt. Hogy ez mennyire pozitív folyamat, arról lehet vitatkozni. Amikor NDK-s atlétanők bajuszt növesztettek, akkor mindenki fintorgott. Most hogy Hosszú Katinkának van brutális izomzata, mindenki tapsikol. Egerszegi egy vékony kislány volt, a mai úszónők jó része meg inkább az NDK-s időket idézi.

Én azt mondom, hogy a nemi egyenlőség jegyében meg kell szüntetni a nemi kategóriákat a sportban, mert a férfi-női felosztás patriarchális csökevény. Tessék csak minden embernek együtt versenyezni. Ahogy a rasszokat se szegregálják, a nemeket se kellene.
Válasz erre 

Barakov 2016.08.22. 00:56:22

@Attilajukkaja:
Te sem tagadod meg magad, sekélyes barom. Ha már Ákos facebook oldalát nézegeted, legalább lapozz hárommal lejjebb: ugyanarra a képre korábban- idézem-ezt írta: "Szívből gratulálunk Szász Emesének az olimpiai aranyhoz! :-)
(A fotó 2015. nyarán, Vácott készült.)"
ÉS hogy miért nem gratulált az ezüstérmes Imre Gézának augusztus 6- án, amikor a fentebb idézett poszt készült? Talán mert nem aznap szerezte az ezüstöt, hanem 9-én, baromarc! Akkor írta az általad említett posztot is. Ha csak fröcsögni tudsz és hazudozni, akkor inkább ne irkálj. Az okoskodó hülye prototípusa vagy, semmi más.
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.22. 00:57:55

@Attilajukkaja: Nehéz felfogni a pici hibbant agyaddal, hogy minden érmes sportolónak külön gratulált akkor amikor nyert valamit?
Válasz erre 

Barakov 2016.08.22. 00:59:06

@csakférfi: Azt hiszem, tökéletesen megfogalmaztad a lényeget a kretén posztíró ferdítéseivel kapcsolatban.
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.22. 01:00:55

@Attilajukkaja: "Amugy hallottal mar arrol, hogy olimpiai aranya(ka)t szerzo nok gyerekeket is szoktak szulni?"
Miért gyerekeken kívül még miket szoktak szülni az aranyérmesek? Mert a tornából felmentett selejtek néha kinyomnak olyat is mint ami te vagy
Válasz erre 

2016.08.22. 01:13:46

Megosztó, kirekesztő, szűklátókörű poszt. Azok nem női vagy férfi aranyak, hanem magyar aranyak. Amikor a korábbi olimpiákon a magyar férfiak nyerték sorra az aranyakat, akkor a magyar férfiak nem álltak neki szapulni a nőket, hogy szart se tudnak és bezzeg a férfiak... Aagyar férfiak tudtak örülni a magyar kajak-kenus lányok, kézilabdás lányok, úszónők, vízilabdás lányok sikereinek. Kizárólag a feministák, balibek képesek az aranyat szerzők nemére koncentrálni. Tehát ők a kirekesztők.
Válasz erre 

2016.08.22. 01:16:02

@Attilajukkaja: hazudsz
Válasz erre 

__droid 2016.08.22. 01:20:54

@Attilajukkaja: kerdezd csak meg.

a kopedelem gyurcsanyista berbloggenek meg uzenem, hogy kinyalhatja a seggemet. nem lesztek te kormanykozelben soha tobbe, hiaba tiltod ki a kommenteloket, te kis takony.
Válasz erre 

2016.08.22. 03:12:49

@Attilajukkaja: "Akos nem tagadta meg onmagat: Szasz Emesenek meg VELETLENUL sem gratulalt volna az aranyert. :o("

Hazudsz, gratulált.
Válasz erre 

2016.08.22. 03:18:09

@Bérgyilkos Bohóc: Singapore 1 aranyat nyert. Simán kiegyezne sok ember azzal, hogyha Magyarország egy aranyat hozott volna el, de az életszínvonal olyan magas lenne, mint az illiberális demokráciák mintapéldájában, Singaporeban.
Válasz erre 

HabonyArpad 2016.08.22. 03:24:55

Nem sikerult lejartani se Kover Laszlot se Kovacs Akost, mint ahogy Smith Palt sem.
Smith Pal most is oriasi nemzetkozi megbecsulesnek orvend, pedig mennyi aljas hazugsaggal probaltak lejaratni 6 evvel ezelott.Es megis tovabbra is az olimpiak meghatarozo alakja. Szart sem ert a sok libbant gyulolkodes.
Válasz erre 

Ejkekjetter 2016.08.22. 03:26:20

Az megvan, hogy 2013ban csak Ausztráliában 54 darab férfi szült gyermeket? Ötvennégy. Szóval kedves férfi pajtásaim, irány a konyha, meg valami menő klinika, oszt olyan méhen kívüli terhessé tesznek, hogy a princípiumok adják a másikat. Mondjuk azt érdemes lenne szem előtt tartani, hogy egy férfiben és egy nőben sokkal sokkal több közös, mint amiben különböznek, de haladjunk tovább az erőszakkal az erőszak ellen egy erőszakmentes világért, mert az úgy jó.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.08.22. 04:02:41

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: @Barakov:
"Nehéz felfogni a pici hibbant agyaddal"
"Te sem tagadod meg magad, sekélyes barom"
Majd ha anyukatok megtanit titeket tisztessegesen kommunikalni, valaszolok nektek. Addig szalljatok le rolam, mert ugysem reagalok a frocsogo szitkozodasaitokra.

@karandash:
"hazudsz"
?
A fenykep alatt, amit ide belinkelt vecsibb, nem gratulalt. Akos blogjat pedig eszem agaban sincs nezegetni!! A valaszom amugy is csak vecsibbnek szolt. Mit utitek bele az orrotokat?

@__droid:
"kerdezd csak meg."
Nekem semmit sem kell megkerdeznem az anyamtol, mert o kemenyen dolgozott egesz eleteben es gyereket is szult, nevelt. Nala nem volt kerdes, hogy csak ezt vagy csak azt tudna csinalni. Ahogy a legtobb nonel sincs, igy Nagy Timeanal, Janics Natasanal vagy Egerszegi Krisztinanal sem volt. Tobb olimpiai aranyat is szereztek es elotte, kozben vagy utana szultek is. Csak a Koverek es Akos fajtak nezik le ugy a noket, mint akiknek csak egy dolog menne az eletben: vagy a karrier, vagy a csalad. Hat oriasit tevednek!!!
Válasz erre 

Barakov 2016.08.22. 04:36:18

@Attilajukkaja:
"Majd ha anyukatok megtanit titeket tisztessegesen kommunikalni, valaszolok nektek. "
Válaszoltál. Épp' úgy, ahogy anyukád téged megtanított.És a reakcióid is pontosan olyanok. Tájékozatlanul, anélkül, hogy a dolgoknak utánanéznél, vonsz le következtetéseket, ítélsz meg másokat. De mit is várok, hiszen az ország tele van pontosan a magadfajta sekélyes barmokkal, mint te, vagy akár @vecsibb, aki megnézi Ákos oldalát- hiszen máshogy nem találhat rá arra a linkre- és hazug módon igyekszik félretájékoztatni. Lassan mehetnétek felvételizni a magyar televízióhoz, ott igény van rátok. Az pedig, hogy akár a cikkíró, akár a baloldali média egy az egyben azt a látszatot igyekezett kelteni Ákos mondandójánál, hogy nőgyűlölő, rettentő és rosszindulatú primitívségre vall. Úgy tenni, mintha nem értenék, miről beszélt, holott pontosan tudják/tudták. Az átlagember nem feltétlenül követi egy adott ismert ember életútját végig- főleg, ha érdektelen számára. Az újságírónak azonban kutya kötelessége utánanézni, ha már arra vetemedik, hogy cikket ír róla. És pontosan ez a visszataszító a médiában, hogy most már nem feltétlenül felületesen dolgozik, hanem egész egyszerűen módszeresen hazudik. És ezeket a hazugságokat szopják be a sekélyesek. @csakferfi fogalmazta meg szépen röviden, hogy mi a szarról beszélt Ákos. A többi szemenszedett hazugság és azok a barmok, akik alapvetően rühellik Ákost, mint egy infantilis, lovagolják ezt a témát meg tavaly óta.
....

Hovatovább, mivel itt kommentelési lehetőség van, nincs külön megszabva, hogy ki kivel kommunikálhat, kihez szólhat. Ez nem chatszoba.
Válasz erre 

Rоdney2 2016.08.22. 05:36:02

Látom megy a perpatvar. :-))
Válasz erre 

chrisred 2016.08.22. 05:38:57

@karandash: Fordítva, inkább kirekesztésre reagál. Ákos ugyanolyan vallási agymosott, mint a radikális muszlimok, Kövér meg az MSZMP-s múltja miatt rekompenzál, ezért pápább a pápánál. A nyilatkozataik meg gusztustalanok és sértőek voltak, ami miatt már akkor bocsánatot kellett volna kérniük. De természetesen pont az ilyenek nem szoktak soha, mert ők mindig tévedhetetlenek, legalábbis a fanatikus hívek előtt ezt a látszatot kell kelteniük. Ezért érdemlik meg, hogy a pofájukba dörgöljék azt, hogy a lányaink az olimpiai szereplésükkel olyan boldogságot a magyar embereknek, amit ők egész életükben nem fognak, hiába van a kezükben pénz és hatalom.
Válasz erre 

ebella 2016.08.22. 05:46:05

Azért vannak nők, akik örömmel maradnak otthon és nevelik a gyerekeket, Én ismerek pár ilyet. A sajátom is húsz évet HTB volt. Most újra tanít mert unatkozni kezdett mikor a gyerekek felnőttek, de semmi baja nem volt az otthonléttel. Sőt kifejezetten jól érezte magát.
Válasz erre 

ebella 2016.08.22. 05:55:43

Aki azt képzeli, hogy csak az ő elgondolása a nők életéről, igényeiről a helyes és az egyedül elfogadható, az buta. Hagyjuk a nőt dönteni a saját életéről! De a férfi is elmondhatja, szerinte mi lenne a jó, neki mi teszik. Párban élünk többnyire. Addig kell keresni míg megvan a nagyjából hasonló elképzelésű párod!
Válasz erre 

2016.08.22. 06:20:41

@ebella: egyetértek, a feminácik próbálják megszabni, hogy mit gondoljanak a nők és férfiak a nemi szerepekről. Csak az a vicces, hogy az ultrafeminista Norvégiában a nők kisebb hányada megy mérnöknek, mint a nőket nyíltan elnyomó iszlámista bangladesi társadalomban vagy a kínai pártállami diktatúrában, ahol a társadalon picit férfiközpontúbb, mint mondjuk Európában. Ahol meg a nők választhatnak, mert olyan nagy a jólét, ott jellemzően szülés után nem mennek vissza dolgozni soha többé (Japán, Singapore). A feminácik a nőket fogyatékos hülyéknek nézik, akiknek meg kell mondani, hogy mi a jó nekik. Ha nőgyűlölő társadalmumk lenne, akkor eleve nemis sportolhatott volna ez a sok női aranyérmes, hanem csadorba bugyolálva szolgálnák ki a férjüket. Ja, ezzel pont a ballibbantak kedvencét, a mohamedán társadalmat írtam le... amit a ballibbantak importálni akarnak Európába.
Válasz erre 

2016.08.22. 06:27:05

@Attilajukkaja: tehát az igazság az, hogy Ákos gratulált, te meg a valósággal ellentétes dolgot állítottál, tehát hazudtál. Megesik ez mással is, de ballibákkal picit gyakrabban, mint az átlag populációval. Hogy a leleplezés után még el se ismered amit tettél, az gyomorforgató.
Válasz erre 

2016.08.22. 06:42:32

A következő olimpián jó lenne, ha az egyenjogúság nevében minden számban a versenyzők nemtől függetlenül közösen versenyeznének. Akkor megnézném, hogy hol kerül be a top 10-be bárhol egy nő. Esetleg azokban a versenyszámokban, ahol pontozás van. Szinkronúszás, műugrás... ahol az olimpia eredeti jelszava, a Citius, Altius, Fortius (Gyorsabban, Magasabbra, Erősebben) érvényesül, tehát puszta test-test elleni harc, időre, mérhető távra, megmozgatott tömegre megy a játék, ott a nő megszégyenülten kulloghatnának haza, és rögtön helyére kerülhetne minden, hogy kinek vanaz olimpián a helye és kinek van a konyhában a helye. És a feminácik szájhabozva tiltakozhatnának a természet és az evolúció ellen.

A legnagyobb poén, hogy transgender sportolók, mint Caster Semenya, lenyomják a nőket a versenyeken. És kik harcolták ki, hogy ezek a férfiak nőkkel együtt indulhassanak? A ballibbantak! Majd amikor egy transgender ökölvívó pépesre veri a női ellenfele fejét, akkor lehet csettinteni a nyelvünkkel, hogy végre, eljött az ideális világ, ahol teljes az egyenlőség, nincs kirekesztés, mindenki versenyezhet ott, ahol akar.
Válasz erre 

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2016.08.22. 06:48:49

@csakférfi: @Lady Scarlett: @karandash:

Pontosan. Ezek a női érmek nem érnek annyit, mint amennyit a Férfi érmek érnek, mivel nem áll mögöttük akkora teljesítmény.

A női sport maga a megvalósult női kvóta, amelynek a lényege az, hogy a nők kevesebb teljesítményért ugyanolyan dijazást, anyagi és erkölcsi elismerést várnak el, mint amit egy Férfinak jár, ha érmet szerez.

Miért van az, hogy meg se kell néznem a pontos eredményeket és BIZTOS lehetek benne, hogy azok meg sem közelítik az azonos versenyszámban érmet szerzett Férfi sportolók eredményeit?
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.22. 06:57:47

@75. Vladys: Azért bukott meg, mert a II világháború után túl nagy szerepet kaptak a túlhumánok. Aztán nézd meg, hogy mi lett a volt gyarmatokkal a felszabadulásuk után. Kb. 1000x szarabb hely lett mindegyik mint a gyarmatosítók idején volt. A nagy felszabadítás után a népek elsősorban is veszett szaporodásba kezdtek, ezzel együtt aztán megjött a nyomor, éhezés, a háborúk, a szélsőségek, a bűnözés, a betegségek. A túlhumánok pedig jelenleg épp Európa felszámolásán dolgoznak, és nem is minden siker nélkül. Hiába na, a jószándék a legjobb építőanyag, a pokolba vezető út is azzal van kikövezve.
Válasz erre 

sedi 2016.08.22. 06:57:51

@karandash: "A következő olimpián jó lenne, ha az egyenjogúság nevében minden számban a versenyzők nemtől függetlenül közösen versenyeznének. Akkor megnézném, hogy hol kerül be a top 10-be bárhol egy nő."

Igen, ez lenne a megvalósult liberalizmus, ahol a magyar Kukutyin Bt. versenyezhet a Deutsche Telekom konszernnel. Szabad verseny, meg "egyenlő esélyek".
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.22. 07:01:14

@Huffnágel Pista: Persze hogy nem. De mondok neked mást is: ha állóképességet és erőt igénylő sportról van szó, akkor szinte biztos, hogy néger lesz a nyertes. Ugyanakkor persze a másik oldalon a nem béke vagy irodalmi Nobel-díjasok között sokkal kevésbé nyüzsögnek a négerek. Bizony, nem vagyunk egyformák, bármennyire is szeretnék ezt másképp látni a túlhumánok.
Válasz erre 

na__most__akkor 2016.08.22. 07:05:12

@Kelly és a szexi dög:
1.
"Senki nem mondta azt, amit Ákos vagy Kövér szájába akarsz adni - fasz..." (részlet!)

--- véletlenül így adódott a részlet ---

2.
@gyászhuszár: @wolves84lb: @Bicepsz Elek77: @Attilajukkaja: @TizenötmiIIió Magyarok:
magyarok? MAGYAROK??
A magyaroknak van egy ábécéjük. Abban az ábécében van é, á, í, ó, ú. Ja, és ö,ő,ü,ű is.

Ti, tizenötmillió bicepses gyászhuszárok... FUCK (English characters)

2.
Ki az az Ákos? egy gyászhuszár?
Válasz erre 

belfegorka 2016.08.22. 07:30:32

Az Ákosok és a Kövérek megnyilvánulása csak egy-egy impotens ember véleménye. Ezzel akarják kompenzálni a semmit.
Válasz erre 

Tibor Zöld 2016.08.22. 07:46:38

Esetleg normális országban élnénk, ha a cikkíró és a többi gender, PC élharcos nem nézné le azokat a nőket akik szülnek, mert nem kisebb teljesítmény egy, netán több gyerek élének egyengetése az egyetemig és azon túl. Talán ugyan annyi elismerő szót érdemelne a szülő nő, ha nem többet mint egy olimpiai bajnok, ugyanis az aranyéremmel kitörölhetetitek, ha nem szül senki adófizető honpolgárt, aki majd megtermeli nektek a nyugdíjat, meg az egyéb ellátásra való pénzt. Ja, már késő...
Válasz erre 

sure_shot 2016.08.22. 07:53:06

Hihetetlen, hogy mekkora itt a paranoia és a mindenáron balhézni akarás. A faszom kivan már ezzel a nemek közti feszültséggenerálással. szánalom.
Válasz erre 

Singekém A Nyugati Fényről demokratikusan kititva (törölt) 2016.08.22. 07:53:46

@élhetetlen: "Azt hiszem, nem vagy igazán képben a kérdésben. "

Azt hiszem, hogy az, aki 3 db személyes környezetből vett példából próbál általánosítani a milliós társadalomra.... na az nincs képben.

A nagy képen az látszik, hogy 1,3 gyerek születik egy párra levetítve és ez elég baj, és ne mondd, hogy azért, mert nincs lóvé: Németországban ugyanez a helyzet.
Válasz erre 

ebella 2016.08.22. 07:55:30

@karandash: Összefoglalva: Ne mások mondják meg mi a jó a nőnknek egyenként! Se nők, se férfiak! Mindenki válasszon maga, ha van lehetősége!
Válasz erre 

É2I 2016.08.22. 08:09:40

Akkor fordítsuk meg: Minden nő nyerjen olimpiai aranyat, de ne szüljön gyereket, vagy majd csak 40 éves kora után.
Ugye valami ezzel sem stimmel?

Bár a posztban említett megnyilatkozásokba könnyen bele lehet látni a férfisovinizmust, de ezek a balf.szok csak szimplán nem érezték, hogy ez így is értelmezhető. De úgy látszik a konzumidiotizmus mindkét félnél jelen van. :O

Ettől függetlenül az összes olimpiai RÉSZTVEVŐ SPORTOLÓ előtt le a kalappal! Gratulálok nekik, nemtől, helyezéstől függetlenül!
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.22. 08:47:42

Az egész poszt marhaság.

A nőknek a konyhában a helye mentalitást leginkább a ballibek löketik.

Ákos és Kövér arról beszélt, hogy a gyerekszülés a női princípium lényege.

És mint ilyen ez természeti törvények alapján iagz állítás.

Az más kérdés hogy a ballibek célja, hogy kihaljon a nemzet.
Válasz erre 

Aldou Raine 2016.08.22. 08:53:16

Kovács Ákos és Kövér László, meg nyilván az egész maradi, Horthy-korban rekedt, urambátyám-konzervatív, nagynemzeti Fidesz-vezetés úgy ahogy van egy ázsiai mentalitású, elavult és szalonképtelen banda. Nem ismerik az internetet (csak használják, ha muszáj, napi két percben), nem ismerik a haladó eszméket, nem nyitottak a világra és betokosodott nézeteket vallanak a nemi szerepekről is. Berendeztek Európa közepén egy múltszázadi királyságot saját meggazdagodásukra, melyben CSAK ők lehetnek az urak. Az értelmiség meg húzzon a picsába, a nők meg a konyhába a pacalörkölt mellé, amit majd feltálalhatnak nekik a szotyi előtt4
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.08.22. 09:06:16

@csentecsa1: es ha nem lesz? Az levon az ertekukbol? Akkor mit fogsz szolni?
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.08.22. 09:13:36

@ebella:
"Azért vannak nők, akik örömmel maradnak otthon és nevelik a gyerekeket, Én ismerek pár ilyet."
Persze, de hogy jon ez most ide? A lenyeg, hogy a no dontse el, hogy mit akar kezdeni, hogyan osztja be az eletet, es ne egy Kover mondja meg neki.
Válasz erre 

__droid 2016.08.22. 09:24:28

@Attilajukkaja: kerdezd csak meg, aztan olvasd el mit mondott a kover.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áII 2016.08.22. 09:25:56

Ki is gondolta volna, hogy a legdemokratább posztoló kiszedegeti a kommentjeimet. aztán jószokása szerint kitilt a picsába
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.08.22. 09:32:33

@__droid:
Mit kerdezzek meg es kitol? Hogy anyam elcserelne-e egy aranyeremert, vagy mirol beszelsz?
Válasz erre 

SiKom 2016.08.22. 09:40:01

@balfaszokkal sáncoló:
"Londonban a 8 aranyból 5-öt férfiak szereztek, a 4 ezüstből 3-at szintén férfiak, a 6 bronzból 4-et úgyszintén. Milyen következtetést vonsz le ebből? Egyáltalán mi értelme ennek a baromságnak??"

Egyertelmu: az angol noknek a konyhaban a helye!!!
Válasz erre 

__droid 2016.08.22. 10:11:24

@Attilajukkaja: mi szukseged van ilyen toltelekkomentekre? kerdezd csak meg tole, aztan olvasd el mit mondott a kover. vegul nezd meg ujra, mit kanyaritottak ide ebbol a gyurcsanyista uszitok.
Válasz erre 

2016.08.22. 10:15:18

@Lady Scarlett: pontosan !
Válasz erre 

sírjatok 2016.08.22. 10:28:51

lol sírjál
Válasz erre 

arckönyv 2016.08.22. 10:38:02

nos én rühellem a fideszt és ákost sem csípem (a gerinctelensége miatt megérdemelte amit kapott), de azért én megnéztem a vele készült interjút és erősen félre lett magyarázva az amit mondott...
Válasz erre 

Nancsi 2016.08.22. 11:00:28

Az a helyzet, hogy nem a férfiaknak ketyeg - mit ketyeg, csörög, veszettül - 30 évesen a biológiai órája, hanem a nőknek. Nem a férfiak esnek pánikba 30 évesen, és dőlnek a farkába az első férfinak, aki hajlandó nekik gyereket csinálni, hanem a nők. Nem a férfiak maradnak 35 évesen egyedül 1-2 gyerekkel, hanem a nők.
Szóval mi, férfiak, nagy vonalakban letojjuk hogy a nők mennyire önmegvalósítanak, mennyire építenek karriert, és mit csinálnak a saját konyhájukban. Egyrészről mindig lesz pont elég épeszű nő, aki tudja hogy hol a helye, mi a dolga, és főz a mi konyhánkban. Másrészről az emancip.ncinknak is szükségük van szexre, vagyis ha éppen unalmas otthon már az élet, mindig lesz pár kiéhezet, önmegvalósító feminista pics, akibe tudunk üríteni.

Evvan...
Válasz erre 

Ravasz Figyelmeztetés 2016.08.22. 11:08:34

@balfaszokkal sáncoló: Mert a férfi sakkozók olyan szinten lemossák a pályáról a női sakkozókat, hogy még csak nem is vicces (ezerszer agresszívabban és kockázatosabban játszanak, mint a nők). De ez nem csak a sakkban van így, hanem minden szellemi játékban, a videójátékokban is. Mielőtt a Polgár-lányokkal jönnél: ők a kivétel, ami erősíti a szabályt,
Válasz erre 

Ravasz Figyelmeztetés 2016.08.22. 11:14:53

@midnight coder: Aha, szóval minden létező sportban a feketék dominálnak szerinted.
Ja nem, az úszásban sehol sincsenek. A súlyemelésben sem. A diszkoszvetésben, gerelyhajításban, rúdugrásban se nagyon. Hülye vagy.
Válasz erre 

dadddd 2016.08.22. 11:16:15

"Kovács Ákos, Kövér László, és mindenki, aki szerint a nők a karrier helyett maradjanak a pacalfőzésnél"

Egyiket sem kedvelem, de ez nettó hazugság.
Válasz erre 

csakférfi 2016.08.22. 11:59:39

@Barakov: Köszönöm!
Olykor jól esik a "dícséret".
meg látni mások írásait---hogy nem őrültem meg!
Néha kétségeim támadnak.
:) :) :)
@Huffnágel Pista: Ne már.
A férfi az erősebb nem.A nő a gyengébbik.Ezért a fizikai teljesítmény nem lehet ugyanolyan.
Aki ebben is "versenyt"-kvótát,meg mindenféle agyrémet ,elveket vizionál.....-nos hagyjuk.
:) :)
Válasz erre 

csakférfi 2016.08.22. 12:06:16

@Huffnágel Pista: Ja még valami,eszembe jutott.

A kétféle előítéletesség: mint borsó meg a héja
2016. augusztus 14. - Tamáspatrik

A mai politikai közbeszédben a rasszizmus és a homofóbia olyan előítéletességet jelent, amelyen a ma emberének már túl kellene tudnia lépni. Amikor azonban tudományos vizsgálatnak vetették alá ezt a kérdést, akkor azt találták, hogy akik ezt hangoztatják, általában ők sem mentesek az előítéletektől másokkal szemben, például azt gondolják, hogy az ilyen, konzervatívan gondolkodók elmaradottabbak.

Tehát ilyen elv mentén aki nők és férfiak közötti "rasszista" (jobb -rosszabb) megnyilvánulásokkal operál az.......!
Semmi hangulatom a negatív jelzők osztogatásához. Épp kajálok.
Mellesleg jó étvágyat!
:) :)
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.08.22. 13:05:55

@HabonyArpad: Ez jo volt :) Smith Pali az olimpikon...LOL....
Válasz erre 

Netuddki. 2016.08.22. 13:16:48

Kimaradt, hogy a tolvajok fejedelme is megszólalt ebben a kérdésben...
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.08.22. 13:30:51

Szar ugy mi?! Meg a Viktor is azt mondta, hogy a magyar ferfiakkal valami nincs rendben es onvizsgaatot kell tartani...Na bazdmeg...A sok narancstroll meg em varta meg mit mond majd a foni. Ebbol most hogy mosakodnak ki? "De hat mi nem is..ize! Mi nem arra gondoltunk! Mocskos libsik kiforgatjak a vezir szavait!"
Válasz erre 

Bajer Zsolt 2016.08.22. 13:57:11

A libsi blogger arra persze nem ter ki, hogy ha nem szuletnek gyerekek, akkor 20 ev mulva se nok, se ferfiak nem szereznek majd ermeket semmelyik olimpian sem.
Válasz erre 

Tom66 2016.08.22. 13:58:09

Kedves Cikkíró! Vagy olvasni nem tudsz vagy pedig a szövegértéseddel vannak gondok. Az agyadban tényleg szükség lenne egy kis fényre.
Válasz erre 

Doberdo 2016.08.22. 14:12:52

@karandash: A mai 1.23-ra. Akkor a Zorbán is kirekesztő, mert ő is mondta, hogy baj van a magyar fiukkal. Amúgy a magyar fiukkal nincs is akkora baj.....
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.22. 14:31:39

@Doberdo:

És aerről született is egy ballib poszt.
reflexman.blog.hu/2016/08/22/orban_viktor_belerugott_a_magyar_ferfiakba

Szerintem még három ilyen fikázó írás várható a ballibhektől ebben a témában, csak vigyázni kell, hogy az ezzel ellentétes témájú, Orbánnal szinkronban konklúziót levonó ballib blogok írásai addig lekerüljenek a címlapról.

Mint pl ez is.
Válasz erre 

Rоdney2 2016.08.22. 14:40:22

@Ballib cenzúrázók réme 18: ballibázzatok csak! :-))
Válasz erre 

kotyesz 2016.08.22. 15:34:24

Világnézettől függetlenül mindenki elismeri, hogy egy nép / ország fennmaradásának elengedhetetlen része a reprodukció , mondjuk csúnyán önmagunk bővített újratermelése (bővítettnek a lógósok, karrieristák miatt kellene lennie), ez a legolcsóbb verzió is mert a házaspárok a saját csemetéjükön igyekeznek a nevelés 20-26 évében nem spórolni! Tehát ez is jórészt az erőforrásokról szól. A gyerekvállalás/nevelés sem a szülésről szól hanem, ott kezdődik (na jó kicsit hamarabb) . A politikum és intézkedései nagyrészt felelősek a demográfiai gondokért, az eltávozott min. félmillió emberünk döntőrésze fiatal , sokan házasságkötés helyett vágtak bele a távozásba. Nem hiszem, hogy visszafordítható lenne a folyamat de a magyarországi gondok jelentős része a a TSZ.-esítésre vezethető vissza, a családi gazdaságok százezreinek szétverése, tönkretette a vidéki családi gazdaságok százezreit, kistermelők tömegei lettek megtűrt alkalmazottak a saját földjeiken. Ellenpélda lehet Kína vagy akár a lengyelek is békén hagyták a parasztságot, akik demográfiailag helyrehozták hazájukat.
Úgy látszik az ember nem tud élni a biztonságérzet nélkül. És, hogy hol a nő helye? Tárjuk fel a lehetőségeket (a férfiaknak is), és válasszanak belőlük, ha nem jó változtass ! Amíg fiatal vagy megteheted, de utólag senki se dörgölje mások orra alá miért nem így vagy úgy történtek dolgaim, legyenek elképzeléseitek milyen jövőt (öregkort) szeretnétek magatoknak. Szeretném ha jobb lenne az ország vagy a korfa és úgy általában minden állapota. De 50 már elmúltam, ha 80 év múlva még nagyobb gondokról cikkeznek a fényes nyugati lányok (mint a kövérákos beszólás), ha követhetem (föntről), tudjatok róla nektek szurkolok.
Ja és innen is gratulálok minden helytállt olimpiai csapattagnak akárhanyadikként is végzett , ha kiadta a lelkét is akkor ha volt jobb nála az nem az ő hibája!
Válasz erre 

Szalay Miklós 2016.08.22. 16:12:27

Tessék egy alapos és (szerintem) objektív összefoglaló a nemi különbségekről, arról, hogy milyenek a nők és a férfiak:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid052

(A legfelső sor a kép tetején, "Férfi és nő". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.08.22. 17:44:16

@__droid:
" kerdezd csak meg tole, aztan olvasd el mit mondott a kover. "
Folyton csak ezt mantrazod,...minden ertelem nelkul. Koszi, tobbszor ne probalkozom a temaval nalad, mert nem adsz erdemleges valaszokat.
A tenyek viszont tenyek maradnak: ezt az Olimpiat csunyan buktuk volna a nok altal hozott aranyok nelkul!
Válasz erre 

grafoguru 2016.08.22. 17:46:26

Csak azt nem értem, hogy ha valaki ír egy vitatható dolgot, attól mitől lesz ő libsi a kommentelők nagy részének a szemében?

Honnan derül ki például a blogból, hogy az író az egyéni jogokra, a lelkiismeret és az életmód szabadságára koncentráló világot szeret(ne)? Hogy támogatja a személyes szabadságon és törvény előtti egyenlőségen alapuló világot, a szabadságot, a vallásszabadságot, a megismerés szabadságát, a gondolkodás és szólás kiterjedt szabadságát, a vélemény szabadságát, a jogállamiságot, a jog előtti egyenlőséget, a gondolatok szabad áramlását, a magántulajdont, a szabadpiacot, a kormányzati átláthatóságot, a szabad választásokat, vagy azt, hogy az állam ne hatoljon az egyén magánéletébe?
Honnan derül ki, hogy ő elveti az államosításokat, az állam túlzott beavatkozó szerepét a gazdaságba?
Honnan derül ki a blogból, hogy az író ilyen, azaz libsi?

Valaki meg tudná ezt magyarázni?
Válasz erre 

Rоdney2 2016.08.22. 18:05:44

@Szalay Miklós: Mekkora büdös paraszt vagy az állandó reklámjaiddal!
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.08.22. 18:43:05

@grafoguru:
"Honnan derül ki a blogból, hogy az író ilyen, azaz libsi?"
Ne keress ertelmes valaszokat, mert nalunk erzelmi alapon dol el, hogy kit milyen dehonesztalo jelzokkel latnak el. :o)
Igy mennek a valasztasok is: utalom - szeretem alapon. A partok programjaira mar regen nem kivancsi senki.
A szerzo nyilvan azert libsi, mert elutasitja a Kover Laszlo altal tamasztott partallami elvarasokat a nokkel szemben. Azt hiszem, az o nezetei anyira szuperkonzervativak, neofeudalisak, hogy minden kadarista megnyalja utana a tiz ujjat.
A libsi amugy is egy szitokszova valt, vagyis gondolkodas nelkul hasznaljak egyesek, amikor sertegetni akarnak masokat. Sokan igazabol azt sem tudjak, mit jelent. :o)
Válasz erre 

grafoguru 2016.08.22. 19:23:03

"A libsi amugy is egy szitokszova valt, vagyis gondolkodas nelkul hasznaljak egyesek, amikor sertegetni akarnak masokat. Sokan igazabol azt sem tudjak, mit jelent. :o)"

Gyanítom én is, hogy fogalmuk sincs. Valaki elkezdte, a többit meg viszi a csordaszellem. Pláne ha az a valaki maga a Vezííír.
Válasz erre 

2016.08.22. 20:53:10

@Ildomár: nem hatja meg, nem is olvassa a visszajelzést, neki küldetéstudata van. a sziriuszról jött :-)
Válasz erre 

2016.08.23. 00:00:50

@ebella: ez Magyarországon adott. Mindenki azt csinál, amit akar. A szélsőbal szájhabzik folyton, hogy Ákos, Kövér meg kitudja kik szerint a nő fontos szerepe a családban van és ők így élnek. Ők így látják, de attól még mehet minden nő egyetemre, kúrathatja magát mohamedán migrásokkal, járhat swinger klubba, dolgozhat, de ha akarja, akkor a testéből is megélhet, akár mint pornós, akár mint gyári melós. A világban megférnek egymás mellett az Ákos és Kövér által támogatott klasszikus anyaszerepre vágyó nők, meg a multinál robotoló droidok, akik sose szülnek, mert folyton a következő meetingre koncentrálnak és önmegvalósítanak. Joguk van hozzá.

Egyelőre leginkább a ballib által körbenyalt mohamedán bevándorlók körében divat az, hogy asszonynak kuss a neve, otthon marad és szül, utcára meg csak lefüggönyözve mehet és csak férfi kísérettel. Ha meg nem így él, akkor becsületét védendő meggyilkolja a saját családja.
Válasz erre 

2016.08.23. 00:19:19

@Attilajukkaja: a nők által nyert aranyak kvótaaranyak. Nincs mögöttük akkora teljesítmény, mint a férfiak aranyai mögött. Egyébként meg teljesen jól bizonyítja az olimpiai díjazás, hogy Magyarországon a nőknek mindenben egyenlő jogaik vannak a férfiakkal, sőt, rosszabb teljesítménnyel is a férfiakkal azonos pénzdíjat kaphatnak. Egy férfi úszó egy távot mondjuk 1 perc alatt úszik és ezzel bronzérmes, egy nő ugyanezt a távot 1perc 30 másodperc alatt ússza és ezzel aranyérmes, mert hitványabb volt az ő futamában a versenyzők átlagos teljesítménye.
Ugyanazt a pénzdíjat kapják a magyar államtól.
Kvótanők ezek, akik valójában csak úgy lehetnek aranyérmesek, hogy kikönnyített feltételekkel versenyezhetnek. Nesze neked meritokrácia.

Én csak akkor fogok olimpiai sportokat nézni, ha nem lesznek tele reklámokkal, ha minden dopping szabad lesz és mindenki együtt versenyezhet. Férfi, nő, transgender, néger, ázsiai, fehér. Akkor majd elválik a szar a májtól. Ja és az ilyen kamu, pontozással értékelt sportokat el lehet felejteni. Mint műkorcsolya, jégtánc, szinkronúszás, szertorna... Ezekben semmi objektivitás nincs. Szertornában se azonos számokban versenyeznek a nők a férfiakkal és pontozás dönt a helyezésről. Nevetséges.
Válasz erre 

frecskaj 2016.08.23. 19:30:06

jó nagy fos cikk
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.08.24. 09:37:37

@karandash:
"a nők által nyert aranyak kvótaaranyak. Nincs mögöttük akkora teljesítmény, mint a férfiak aranyai mögött."
Savanyu a szolo? :o)))))

"valójában csak úgy lehetnek aranyérmesek, hogy kikönnyített feltételekkel versenyezhetnek."
Hogy a ferfiak fizikuma, biologiai felepitese egeszen mas, mint a noke, az ugye neked is megvan? A sakkban viszont Polgar Judit siman megver egy kiemelt szintu ferfi sakkozot.
A feltetek pedig nincsenek "kikonnyitve" a nok szamara, hiszen ugyanolyan vizben usznak, ugyanazon a palyan futnak, mint a ferfiak. A kulonbseg csak annyi, mint pl. a ferfiak birkozasaban: egy 65 kg versenyzot nem eresztenek ossze egy 85 kg-sal. Mindenki a sajat kategoriajaban indul.

"Én csak akkor fogok olimpiai sportokat nézni, ha nem lesznek tele reklámokkal, ha minden dopping szabad lesz és mindenki együtt versenyezhet."
Egeszsegedre! De addig nagyon sok erdekes es jo versenyrol lemaradsz. Viszont kijarhatsz a felcsuti stadionba mulatni! :o))))
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.08.24. 09:39:59

@grafoguru:
"Gyanítom én is, hogy fogalmuk sincs. Valaki elkezdte, a többit meg viszi a csordaszellem. Pláne ha az a valaki maga a Vezííír."
Pontosan! :o)
Válasz erre 

Balt 2016.08.24. 18:05:53

Nnna. Pont ezért nem szavaz rátok egy jóérzésű sportoló/-nő sohasem. Az análkamrás athéni csalókat kivéve persze.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.24. 18:14:50

@frecskaj: "jó nagy fos cikk"

Igen, de a fideszesek kzdték a fosozást. Ez csak reakció. Örülök, hogy segíthettem értelmezni!
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.24. 18:16:04

@karandash: "a nők által nyert aranyak kvótaaranyak. Nincs mögöttük akkora teljesítmény, mint a férfiak aranyai mögött."

:))
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.24. 18:35:38

@dadddd: "a nők a karrier helyett maradjanak a pacalfőzésnél"
Egyiket sem kedvelem, de ez nettó hazugság."

A pacalt én sem. :))
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.24. 18:39:29

@Nancsi: "Az a helyzet, hogy nem a férfiaknak ketyeg - mit ketyeg, csörög, veszettül - 30 évesen a biológiai órája, hanem a nőknek."

Akkor te még nem hallottál a férfiak kapuzárási pánikjáról, (Olyan 40-60 éves kor között.)
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.08.25. 12:54:13

@atpijkamo116: @karandash:
Mi bajotok a pacallal???
Ettetek mar jo pacalt? Nyilvan nem. Pfff, mekkora luzerek. :o) Meg a jo magyar pacalt sem ismerik!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard