Nyugati Fény

Ez a két sztori megmutatja, miért rohadunk fényévekre a civilizált Európától

Ez a két sztori megmutatja, miért rohadunk fényévekre a civilizált Európától

Két tanulságos történet az elmúlt napokból, amelyek lézersugárként világítanak rá, miért vagyunk siralmasan elmaradva a világ civilizált felétől.

Az első: Svédországban lemondott az oktatási miniszter, mert egy üzleti vacsorán megivott két pohár bort, majd egy közúti ellenőrzésen 0,2 ezrelék mg/l alkoholt mértek nála.

A lemondott miniszter történetesen egy 29 éves hölgy volt, aki 27 évesen lett a svéd kormány tagja. Aida Hadzialic egyébként Boszniában született, menekültként érkezett Svédországba. Innen küzdötte fel magát a legfelső szintre, pártja nagy reménységének tartották.

Aida a két pohár bor elfogyasztását élete legnagyobb hibájának nevezte és másnap reggel benyújtotta lemondását a svéd kormányfőnek.

cimlapkep2.png

(képen balra: Aida Hadzialic, jobbra: Prague Pride)

Egy magyar agy számára teljesen szürreális a történet.

Hogy lesz egy menekült lányból miniszter, ráadásul 27 éves korára? A politika nem csak a farzsebükben nyeles fésűt hordó, szenilis hímsoviniszták kiváltsága? Csupán a teljesítményével bejuthat valaki közéjük ekkora hátrányból indulva?  

Továbbá: mi az, hogy következménye van valaminek? Pláne két pohár bornak? Mi az, hogy nem kezd el rögtön hadoválni, mesélni, visszamutogatni, hanem benyújta a lemondását? Nálunk egy politikus százmilliárdokat lapátolhat ki a nemzeti bankból, komplett kerületet kótyavetyélhet el negyedáron a haverjainak, villákat írathat a hároméves kisfia nevére, a haja szála sem fog görbülni.

Ez meg két pohár bor miatt bocsánatot kér és azonnal lemond?

A másik hír a hétvégéről: húszezer ember vonult fel a legnagyobb békében és vidámságban a prágai Pride-on. A menetet karneváli hangulat, sok zene, tánc kísérte. Atrocitás nem történt.

Szolidaritása jeléül a menetben jelen volt Karla Slechtová fejlesztési miniszter és Adriana Krnácová, Prága főpolgármestere is. Az egész rendezvényért Jirí Dienstbier cseh emberi jogi miniszter vállalt védnökséget.

És akkor megint vegyünk egy nagy levegőt. Azért is, mert itt nem Nyugat-Európáról, hanem egy velünk egyidőben rendszert váltott, posztkommunista országról beszélünk.

El tudjuk képzelni, hogy nálunk Balog Zoltán és Tarlós Istvánnal együtt vonuljon a melegek egyenlő jogaiért? Hogy Semjén Zsolt nem hadovál aberrációról, Kerényi Imre buzilobbiról, hogy Tarlós nem nevezi visszataszítónak a melegfesztivált?

El tudjuk képzelni, hogy olyan vezetői lesznek egyszer az országnak, akik a hergelés, a gyűlölet szítása helyett az elfogadás gesztusait gyakorolják?

Svédországban két pohár bor miatt lemond a miniszter, Prágában a polgármester kiáll a melegek egyenlő jogaiért.

Csak két hírecske az elmúlt napokból, az embernek mégis sírni támad kedve, ha belegondol: mikor leszünk a politikai kultúrának és a közerkölcsnek ezen a szintjén.

Kövess minket a Facebookon!

Támogasd a Nyugati Fényt – a valódi ellenzéki médiát!

77 komment kritika társadalom melegek Tovább
Ez a két sztori megmutatja, miért rohadunk fényévekre a civilizált Európától Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
77 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Nem csak a Fidesz, de a "közvélemény-kutatók" is hatalmas pofont kaptak Hódmezővásárhelyen Nem csak a Fidesz, de a "közvélemény-kutatók" is hatalmas pofont kaptak Hódmezővásárhelyen
  • Gyurcsány tiszta erőből nekiment a Fidesznek: Ukrán nyugdíjcsalók, határon túliak szavazójoga Gyurcsány tiszta erőből nekiment a Fidesznek: Ukrán nyugdíjcsalók, határon túliak szavazójoga
  • Jó reggelt kívánok, hány tüntetést is szervezett a Jobbik az elmúlt 8 évben? Jó reggelt kívánok, hány tüntetést is szervezett a Jobbik az elmúlt 8 évben?
  • Megcáfoljuk a 3 leghazugabb "érvet", amivel a határon túliak szavazójogát szokták védeni Megcáfoljuk a 3 leghazugabb "érvet", amivel a határon túliak szavazójogát szokták védeni
  • Az LMP most eljátssza nekünk a nagy ellenzékit, de egy éve csúnyán lepaktáltak a Fidesszel Az LMP most eljátssza nekünk a nagy ellenzékit, de egy éve csúnyán lepaktáltak a Fidesszel

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7310412328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.08.15. 18:15:37

Tarlós mint a melegek legnagyobb támogatója? Hát állítólag 7 évente kicserélődik a génkészletünk egy része ami miatt az ember felvehet új és szokatlan tulajdonságokat. Szóval lehet lehet ...akár még télapó is lehet Tarlósból.
Válasz erre 

patrik bateman 2016.08.15. 20:15:00

Nem véletlenül van a mentelmi jog kitalálva - nincs szondáztatás
Válasz erre 

pamut 2016.08.15. 22:18:55

ennél 100x durvább dolgok mutatják meg, naponta, hogy lepukkant balkán vagyunk nem nyugat.

hogy csak egyet mondjak a maffiakormány nyugaton már rég börtönben ülne hússzoros életfogytiggal / fő, ezzel szemben nálunk röhögve ők az élet császárai és épp most Orosz/Törökországot csinálnak hazánkból.
Válasz erre 

nagyhollo 2016.08.15. 22:35:03

Európai civilizáció? Civilizált "ájrópa"? Eszik vagy isszák?
Válasz erre 

nem várt fordulat 2016.08.15. 22:44:29

nagyon nem fideszes vagyok, de teljesen felesleges arra buszkelkedni ha az ember mas. hagyjuk mar ezt a prideot, nem kell.
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.15. 22:46:01

A dolog pikantériája az Aida Hadzialic sztoriban az, hogy a vacsora Dániában zajlott, ahol ráadásul az a véralkohol szint még legális. Az ellenőrzés a Dánia és Svédország közötti híd svéd oldalán történt, ahol pedig pont az a határérték! Még annyit, hogy a szonda valójában 0.001 mg értéket mutatott, de az kb a duplájának felel meg a vérvételből mért szinten.
Nem fellebbezett, nem mismásolt, közölte, hogy olyat tett, ami helytelen és elítélendő, nem méltó egy svéd politikushoz, minek következtében lemond.

Az is lehet, persze, hogy arrafelé egyszerüen nem ismerik az "oszt jónapot" kifejezést, és hirtelen nem jutott más, hasonló jelentésű mondat az eszébe...Vikingek..!
Válasz erre 

Paprikajancsi007 2016.08.15. 22:49:40

Bezony Svedistannal a legjobb peldalozni.
Csehorszag is jofele a ,,csak kereszteny menekulteket fogadunk be" szoveggel.

Buzikat pedig ki nem szarja le?
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.15. 22:51:41

@nagyhollo:
"Eszik vagy isszák?"

Eszik bizony, de késsel villával, azért nem ismerheted!
Azért ne búsulj, nem vagy egyedül: amikor azt tanították, Orbán is hiányzott...
Válasz erre 

JGDus 2016.08.16. 00:38:59

Mikor? Soha - sajnos. Behozhatatlan hátrányban vagyunk, mint "Risztov Rióban".
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.08.16. 00:56:38

Nem tudok aludni, amíg nem lesz migri miniszterünk, aki a buzimenetben csapatja.

Élet-e e nélkül az élet?
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.08.16. 01:04:45

Madzsarisztán kikéri magànak, hogy e két fake
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.08.16. 01:07:11

történettel hasonlítgatsák!
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.16. 02:01:56

Jajj, jajj, de szar ország ez, máshol lemond a miniszter mert iszik, itt meg csak kitörik a bokája a volt miniszterelnöknek ha iszik.

Rábasztatok libbantak, a buzikat senki sem bántotta, most miért kellett iderángatni a cseh ratyikat?
Mellesleg Tarlós pont az az arc aki nem hiányozhat egy buliból sem..

Arról szeretnék már látni valami cikket, amit ma véletlen hallottam a rádióban. Hogy a mandiner állítólag bizonyítékokat talált, hogy a 444.hu-t Soros pénzeli, meg még a kommentek is fizetettek? Csak mert annyit habonyművekeztek
Válasz erre 

miért 2016.08.16. 02:10:00

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: 33-as IQ-val azért szép dolog ennyit hablatyolni!
Válasz erre 

Mercel 2016.08.16. 02:11:25

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:

Értem, hogy hörögsz csak azt nem, hogy mit mert annyira összefüggéstelen volt amit összehordtál.:)
Válasz erre 

Mercel 2016.08.16. 02:18:02

Egyébként Magyar szemmel az itteni miliőből kitekintve mindkét példa extrém.
Válasz erre 

sírjatok 2016.08.16. 02:56:19

Érthetetlen, hogy nem pl. ezt a sztorit találtad meg:

"Nőnek öltözött brazil férfit erőszakolt meg egy afgán Ausztriában"

www.krone.at/oesterreich/afghane-vergewaltigt-brasilianer-in-frauenkleidern-20-jaehriger-in-haft-story-524738
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.08.16. 04:19:09

Én nem szeretném, ha van egy tényleg jó oktatási miniszter, akkor lemondjon és menjen a levesbe csak azért mert megiszik két pohár bort.

Bírálják el úgy, mint minden állampolgárt. Ha kell fizessen, ha kell akkor vegyék el a jogosítványát, vagy kérjen bocsánatot nyilvánosan. És következő nap menjen be a munkahelyére és végezze a dolgát, mint minden ember.

Nem tudom miért kellene, hogy ez legyen a példekép. Az erőszakos, anarchiába süllyedt bűnöző társadalomnak se egy drákói rendszer az ellenpontja, ahol ha valakit valamin rajtakapnak, akkor a kezét levágják, felakasztják, majd a hulláját is felnégyelik és kitűzik a város négy kapujára.

Hanem az olyan társadalom, ahol alacsony a bűnözés, jó a felderítettség és ezért az emberek kedvesek lehetnek és megbízhatnak egymásban.

Nem attól lesz jó egy kormány mert a miniszter a kardjába dől, ha csorba esik a becsületén.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.08.16. 04:28:11

"A Löfven-kormány kétéves működése alatt Hadzialic már a harmadik miniszter, aki lemondásra kényszerült. Asa Romson zöldpárti környezetvédelmi miniszter, miniszterelnök-helyettes májusban köszönt le több elszólása miatt. Legutoljára azzal okozott botrányt, hogy "balesetnek" minősítette a 2001. szeptember 11-i amerikai terrortámadásokat. Korábban, idén áprilisban Mehmet Kaplan építésügyi és városfejlesztési miniszter mondott le, miután Izraelnek a palesztinokkal való bánásmódját ahhoz hasonlította, ahogy a náci Németországban bántak a zsidókkal."

Nagy példakép ám az ilyen ország. Ha valami baromságot mondd a miniszter, akkor nem megmondják neki, hogy barom vagy és igazítsd ki, hanem kész, ennyi volt a karriere.

Valóban ezek a legmegfelelőbb emberek akkor a posztra? Mert szerintem igazán jó szakembereket nem rugdosnának ki csak így, minden kis botlásra. Ez nem egy egészséges munkakörnyezet, ez inkább egy lagymatag szovjet rendszer, bár még ott is több tolerancia volt a legvéresebb időket leszámítva.

Ráadásul ezek közül egyiknek sincs szakmai vonatkozása. "A GDP-növekedés nem érte el a kitűzött célt." "Sikertelenek maradtak a tárgyalások XY vállalattal a tervezett megaberuházással kapcsolatban, hírek szerint a szomszéd országba csoportosítják át a termelést." Lemond a gazdasági miniszter

"Visszaesett az ország a PISA-rangsorban." "Botrány az egyetemeken..." Lemond az oktatási miniszter. Ezeket megérteném. A saját területén, a munkájával kapcsolatban olyan kudarcok érték, amikre meghozta a becsületbeli döntést. Tiszteletre méltó viselkedés.

Iszik és vezet, nőügyei vannak. Kit érdekel? Ez az ő saját sara, nem mint miniszter vallott kudarcot, miért a munkáját adja fel?

Lehet valaki szerint ennek így kell lennie, de én nem értek egyet, számomra ennek nincs semmi értelme.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.08.16. 04:35:52

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:
Igazad van.
Nagyon igazad van, főleg, hogy szép kontrasztokat használsz. Egy jó szakmai miniszter ne mondjon le 2 pohár bor miatt, de ha szar munkát végez akkor igen. Pont úgy ahogy Magyarországon, ja nem.
Válasz erre 

paráznabillegető 2016.08.16. 05:24:08

micsoda sztorik!
bámulatos!
arról hallottál, hogy egy nép, amely negyven évig kavargott a sivatagban, és közben csuda dolgok történtek velük?
vagy esetleg, hogy meghalt senna?
hm.
Válasz erre 

lobster thermidor 2016.08.16. 05:46:00

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
Azt nem írták meg, hogy hol kell jelentkezni a pénzért, ha maguktól nem küldik el a Sorosék? Ugyanis én még egy fillért sem kaptam a kommentelésért.
Válasz erre 

lobster thermidor 2016.08.16. 05:55:09

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:
Te a tipikus magyar gondolkodást képviseled. Iszik a miniszter, és részegen vezet, nen baj. Veri a feleségét? Az sem probléma szerinted. Holott annak, aki a köz szolgája, annak nem csak a szakmai munkában kellene kiemelkedőt byújtania, hanem a magánéletben is fedhetetlennek kell lennie. Ha ilyen megengedő vagy, akkor vajon hol húznád meg a határt a kis stkli, és a büntetendő gazemberség között? Én természetesen a svéd példával értek egyet, ahol a zéró tolerancua működik, és nem a sumákolás.
Válasz erre 

Arthur Bloch 2016.08.16. 06:02:14

@lobster thermidor: ...bozo!!!- Hogyan lehet valaki ??? Istennek barmai ! sorakozó!!!!
Válasz erre 

Lucifer Morningstar 2016.08.16. 06:09:52

Magyarországon ezt sokkal frappánsabban oldják meg, azonnal kirúgják a rendőrt aki vezetés közben lebuktatja a részeg politikust.
Magyarország jobban teljesít, mint az elmaradott nyugat.
Válasz erre 

Tamás Csacsicska 2016.08.16. 06:12:40

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Nem elég tisztességesnek lenni, annak is kell látszani. Erről szól a mese.
Válasz erre 

Lucifer Morningstar 2016.08.16. 06:14:06

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:

"nőügyei vannak. Kit érdekel? "

Nincs szebb példakép mint a titkárnővel félredugó dajcstompika.

Hiszen milyen nagy dicsőség számodra az, ha a lányodat tömi meg és csinálja fel az íróasztalon, ezzel tudsz dicsekedni a kocsmában a haveroknak. Ha van egy kis szerencséd akkor még egy telefonos videót is be tudsz mutatni nekik az afférról, hogy méginkább az élet császára lehessél.
Válasz erre 

Singekém A Nyugati Fényről demokratikusan kititva (törölt) 2016.08.16. 07:07:45

@lobster thermidor: "Te a tipikus magyar gondolkodást képviseled. Iszik a miniszter, és részegen vezet, nen baj. Veri a feleségét?"

Ááááá.... a tipikus magyar gondolkodást inkább te képviseled. Hibázott, ezért fejezzük le!
2 ezrelék alkohol az tuladonképpen józanság. Előbb ülnék be a gyerekeimmel együtt egy gyakorlott vezető mellé, aki 2 ezreléknyit ivott, mint egy kezdő mellé. Erről ennyit.

Azt gondolom a csajnak abszolút nem kellett volna lemondania. Kifizeti a büntetést, aztán megy tovább az élet. Túlreagálta. Ez kurvára nem ugyanaz a kategória, mint eltüntetett pénzek után fapofával azt mondani, hogy sajnálom - én nem tudtam róla - és továbbra is felvenni a fizetést.
Válasz erre 

Singekém A Nyugati Fényről demokratikusan kititva (törölt) 2016.08.16. 07:16:23

@Soványka: Ezt már én is javasoltam nekik egyszer egy pár napja. Ki is lettem tilva a jelenlegihez hasonlító eredeti nick-nevemmel. Hát hiába.... ez a nagy szólásszabadság, tudod! :-)
Válasz erre 

2016.08.16. 07:21:29

Hát én azért el tudom képzelni, hogy lesz egy menekült lányból miniszter, ráadásul 27 éves korára... biztos jól beterpesztett a prime ministernek, és ezt kapta jutalmul.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.16. 07:40:30

1. Biztos, hogy az illető oktatási miniszter azért került a székébe mert tényleg ő a legalkalmasabb ? És biztos, hogy nem csak azért mert nő és migráns ? A 29 év azt jelenti, hogy az egyetem után a csajnak kb 6 éve volt szakmai gyakorlatot szerezni, plusz végigjárni a politikai szamárlétrát.
Ha viszont tényleg ennyire jó, akkor helyes dolog, hogy egy ilyen közlekedésbiztonsági kihágás miatt lemond a posztjáról ?
2. Az sem annyira biztos, hogy a politikusok és a "civil jogvédő" szervezetek tüntetései keverednek. Különösen annak fényében, hogy általában azok a politikusok járnak ilyen fesztiválokra, akik közben tömegesen telepítik be a homokosokat lefejező vallási fanatikusokat.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.16. 07:43:46

@BiG74 Bodri: "Nagyon igazad van, főleg, hogy szép kontrasztokat használsz. Egy jó szakmai miniszter ne mondjon le 2 pohár bor miatt, de ha szar munkát végez akkor igen. Pont úgy ahogy Magyarországon, ja nem."

Ja, tényleg nem. De kellene.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.08.16. 08:08:46

A kormányunk javarészt bűnözőkből áll. Ezt csak az 1,5 millió birka nem látja, aki elég is nekik a hatalomhoz. A virslilóbálást viszont nem értem, hogy minek idekeverni. Totál más kérdés.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.16. 08:17:26

@Kampánymigráncs: Eleddig Antallék kivételével a gengszterváltás óta minden kormányunk javarészt bűnözőkből állt. Ezt eddig az a 3 millió birka nem látta, aki az egyik vagy a másik oldal törzsszavazója. Eleddig a parlamenti pártok közül csak a Jobbiknak és a LMP-nek tiszta többé-kevésbé a keze, de gyanítom hogy náluk is inkább az alkalom hiányzott.
Válasz erre 

Voznyák Pista2 2016.08.16. 08:22:49

Szerintem a csaj nagyon rühellte már azt a posztot valamiért.
Ez jó alkalom volt hogy letiplizzen.

Ja, meg hogy menekült volt ? Ja, elmenekült egyik európai országból egy másikba. Gyanítom kultúrált körülmények között, és nem sz.rta össze közben a közlekedési eszközt amivel vitték.

Kis különbség nem ?

A pride, meg véleményem szerint semmi más, mint beteg emberek felvonulása. Ha valaki úgy érzi, hogy "szolidaritást" vállal velük, tegye, engem, és még sokan vagyunk így nem különösebben érdekel.

Talán még a házasságkötést is engedném nekik, a gyermekvállalást azonban nem.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.08.16. 08:29:01

@Lucifer Morningstar: ha a titkárnő egy felnőtt nő, nem is zavar, hogy a főnökével kefél, sosem tudtam megérteni, hogy miért kellene, hogy ez nekem fájjon.

@lobster thermidor: mint írtam, ez nem az íratlan törvények feladata, hanem az írottaké. Ha a miniszter börtönbe megy, értelemszerűen nem tudja ellátni a feladatát és nem lehet miniszter. Ha valami lényegtelen kis ügybe keveredik, mint ez, az szerintem rohadtul nem kellene, hogy számítson.

Két pohár bor utáni vezetésről van szó. Ami nem részeg vezetés, habár veszélyeztetésnek betudható, mert tényleg a reflexekre nagy szükség van, és számít a reakcióidő. Én sosem tenném.

Csakhogy a svéd törvények értelmében ez nem bűncselekmény. Nem azért mondott le, mert a mindenkire egyenlő törvény erre kötelezi. Hanem mert arcot vesztett és rosszul mutat a kormánynak.

Tudom, hogy az itteni provinciális öngyűlölő gyarmati szemléletű embereknek a svédek az istenek és minden úgy tökéletes, ahogy ők csinálják, csakhogy ez pont egyáltalán nem az elszámoltathatóságról és az egyenlőségről szól. Szerintem ha valaki TÉNYLEG veri a feleségét az nem miniszteri vagy képviselői kategória, nem politikai kérdés. Hanem büntetőjogi. Ezért sem értek egyet azzal, hogy ilyen formában működik a mentelmi jog, mint ahogy mostanában, és ide venném azt is, hogy a botrányokat nem a kormánynak, nem a saját csapatnak kellene megítélnie, hanem az ügyészségnek jogi és a választóknak politikai szinten. Ezért is kellene, hogy a képviselők visszahívhatóak legyenek. Ezért is kellene megnyirbálni a mentelmi jogot.

De ha valaki jogilag tiszta, akkor én úgy vélem álszentség azt tartani egy miniszterről, hogy neki az erkölcs mintaképének kellene lennie. Ugyanígy nem tartom azt sem helyénvalónak, hogy munkáltatók akár az egyszerű dolgozók után kémkedjenek és ha nem helyénvalónak tartják a Facebook posztjaikat, vagy találnak valamit a magánéletükben, akkor rögtön lapátra teszik.

Ez nem erkölcsösség, ez álszentség. Része egy új, gyomorforgatóan moralizáló kultúrának, ami Amerikából terjed mindenfelé, mint a rák.

Ha valaki jó miniszter, az sokat jelent az országnak. Azért van ott, mert jó programokat indít, átlátja a helyzetet, jó munkát végez. Ha egy ugyanolyan jó embert is találnak, értékes hetek veszhetnek el, amíg mindent rendesen átadnak, arról nem is beszélve, hogy akkor miért nem mindjárt őt bízták meg?

Ez egy lózung, látható hogy a játék csak arra megy ki, hogy szépen mutató bábuk legyenek, és az egész világ láthassa, hogy a svédek mennyire Erkölcsösek.

Szerintem satnya, hazug dolog és csak felszínes embereknek imponál.
Válasz erre 

Tompahawk · https://rohadtkunyho.blog.hu 2016.08.16. 08:29:31

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Igazad van. Egyetértek.
Csak egy dolog, ezek úgy kerülnek pozícióba, hogy szentnek hazudják magokat. A politikusok világszerte mindenhol. Van aki nem viseli el a szégyent, perfekcionista vagy mi. Nem biztos, hogy nemes az indíttatás, lehet, hogy csak a sérült egó hisztérikus hadművelete. A becsületmártír taktika. Tekintve, hogy mekkora galibát okoz egy miniszter hirtelen lemondása, nem olcsó egy ilyen teátrális hőstett.
Válasz erre 

John Doe3 2016.08.16. 08:36:05

@Singekém A Nyugati Fényről demokratikusan kititva: Az a 2 ezrelék valójában 0,2 ezrelék. Dehát a matematika az ördög találmánya...
Válasz erre 

Lucifer Morningstar 2016.08.16. 08:41:41

@midnight coder:

Nem lennének a buta fidessjobbikos jobbágyok, nem lehetne kin röhögni.
A jobbik mint a tisztaság mintaképe... Az év vicce.

Bűnözés, büntetett előélet, pornószínésznő és minden mocsok ami a világon elképzelhető felvételi követelmény náluk.
Válasz erre 

Croma Soma 2016.08.16. 08:42:01

Egyszerűen nem hiszem, hogy egy 27 éves embernek lehet akkora tudása, szakmai tapasztalata, emberi bölcsessége, hogy egy ilyen kulcspozíciót jól ellásson. Valószínűbb, hogy egy kirakatemberről van-volt szó, akinél tényleg nem megengedhető még egy ekkora botlás sem.

A "Büszkeség Napja" abból indult, hogy annak ellenére, hogy mások vagyunk a társadalom számára épp úgy hasznosak vagyunk, ez egy olyan dolog, amivel jóérzésű ember azonosul. Ahova jutott az, hogy arra vagyunk büszkék, hogy különbözünk tőletek ostoba barmok, akik kénytelen-kelletlen viselitek a társadalom terheit, ezt jóérzésű ember visszataszítónak talàlja.
Itt már nagyon régen nem arról van szó, vajon ki mit csinál a hálószobában. :(
Válasz erre 

Lucifer Morningstar 2016.08.16. 08:44:21

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:

"sosem tudtam megérteni, hogy miért kellene, hogy ez nekem fájjon."

Nem is csodálkozom azon, hogy a keresztény és családi párt egyik szekértolója nem tudja felfogni, miért szánalmas ha az ország-világ előtt habzó szájjal hangoztatott családerkölcsben alaptétel a házasságtörés, a nőverés, a félredugás.
Válasz erre 

Lucifer Morningstar 2016.08.16. 08:45:54

@Croma Soma:

szíjÁrtó elvtárs? Megvan?
Válasz erre 

Lucifer Morningstar 2016.08.16. 08:47:03

@Croma Soma:

BKK orrturka elvtárs megvan?
Válasz erre 

protézisesh 2016.08.16. 08:50:12

@lobster thermidor: "zéró tolerancia, nem sumákolás" Svédországban?

És a mértéktelen pozitív diszkrimináció? Azzal miért nincs tele a sajtó, hogy Svédországban 2-300%kal emelkedik a szexuális bűncselekmények száma és hogy az elkövetők MINDEN esetben bevándorló afrikaiak, közel-keletiek? Ezt miért nem reklámozzátok?

Ez a hír, hogy egy miniszter ivott két pohár bort, aztán lemondott? Szomorú, hogy nincs sofőrje, férje, barátja, taxisa, aki hazavitte volna.

A hozzád hasonló "zérótoleranciák"-ról szokott kiderülni mindenféle sötétség, ahogy a papokról, börtönigazgatókról, internátusok tanárairól, stb...
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.08.16. 08:52:18

@Lucifer Morningstar: "a házasságtörés, a nőverés, a félredugás."

A házasságtörés a házaspár magánügye, ahogy a válás és minden egyéb ami ide tartozik. Nem élünk a középkorban, hogy törvényi úton kellene ezt szabályozni.

A nőverést idekeverni pedig ritka prosztó dolog.

"a keresztény és családi párt egyik szekértolója" Aha, bocsánat, tehát te egy ilyen szánalmas kis izaddós baloldali aktivista vagy, akinek minden csak pártpolitika, és aszerint ítél meg minden közéleti kérdést, hogy az pro- vagy anti-Orbán. Az én hibám, hogy értelmes emberszámba vettelek és válaszoltam.
Válasz erre 

Faszerkezet 2016.08.16. 09:05:31

Húúú gyerekek..... Ha szerintetek emiatt rohadunk fényévekre a "nyugattó", akkor csak rohadjunk. :)
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 1 2016.08.16. 09:18:27

Csak a ballibek rohadnak fényévekre a Nyugatról. A romkocsmai állandó részegségükben észre sem vették, hogy Orbán Viktor 2010 óta az EU utolsó helyéről az élre vezette az országot (nemhiába akarják a nyugati kommentelők 99,9%-ban Orbán Viktort a mniszterüknek), a magyar gazdaság ma az EU húzógazdasága, az emerebek jóléte még soha nem volt ilyen magas, különösen a rezsicsökkentés után.
Ma már nem viszik ki külföldre a lopott közpénzeket, hanem Magyarországon fekteti be őket Mészáros Lőrinc és a többi magyar nagytőkés, úgyhogy megértem, hogy a liberalisoknak nagyon nem tetszik Orbán Viktor nemzeti országa.
Válasz erre 

Conchobar 2016.08.16. 09:19:26

"Ez a két sztori megmutatja, miért rohadunk fényévekre a civilizált Európától" - Akkor most már mindannyian láthatjuk, hogy mi miatt rohad a 'Nyugati Fény' blog fényévekre a civilizált Európától
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.16. 09:20:41

@Lucifer Morningstar: Ha nem lennének a szövegértés terén kihívásokkal küzdő liberós olvtársak, akkor nem kellene ideírni, hogy én kimondottan a korrupcióról beszéltem, nem általában véve a Kerekasztal lovagjairól, arról nem is szólva, hogy kimondottan a kétkedésemet fejeztem ki azzal kapcsolatban, hogy az eleddig még kormányra nem került, így korrupciós lehetőségekhez még hozzá nem fért Jobbik illetve LMP kormányra kerülve kevesebbet lopna mint az eddigiek.
Válasz erre 

Faszerkezet 2016.08.16. 09:24:56

Jah, mellesleg azt a kis szösszenetet ne felejtsük ki, hogy kedves Aida 1992-ben jutott Svédországba.... Ennek fényében azért erős, hogy "innen kellett felküzdenie magát..." Honnan? Nem svéd oviba járt?
Válasz erre 

Conchobar 2016.08.16. 09:26:12

"El tudjuk képzelni, hogy nálunk Balog Zoltán és Tarlós Istvánnal együtt vonuljon a melegek egyenlő jogaiért?" - Tehát akkor, ha Balog meg Tarlós integetve felvonulna a budapesti prájdon, akkor utolérnék Európát. Ha meg ott a prájdon mindenki szeme láttára partiba kapnák Orbánt, akkor meg tán még be is előznék Európát. Az Eurépát
Válasz erre 

Singekém A Nyugati Fényről demokratikusan kititva (törölt) 2016.08.16. 09:26:45

@John Doe3: Errare humanum est... természetesen 0,2-re gondoltam, ahogy a cikk is írja. Ami pedigleg elég messze esik a részegségtől, hogy úgy mondjum inkább józanság.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 1 2016.08.16. 09:27:14

@midnight coder:

ne hazudj te liberális, a Jobbik meg az LMP sokkal többet lopna mint a Fidesz!
Bár nem voltam sose Fidesz szavazó, Orbán Viktort meg pláne nem bírom, mégis azt kell hogy mondjam, nála senki se tud jobban kormányozni, a menekülteket példaszerüen intézte el, Arra meg pláne büszkék lehetünk, hogy ma már a közpénzek nem a külföldi multikhoz, meg a minden forintot elnyelő egészségügybe meg oktatásba áramlanak, hanem a magyar nagytőkésekhez, akik hála az egykulcsos adónak, még több pénzt vihetnek haza, hogy abból még jobban tudják otthon fejleszteni a gazdagságukat.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.16. 09:29:40

@Ballib cenzúrázók réme 1: Azért ez így ebben a formájában nem teljesen igaz. A legjobb, amit el lehet mondani Orbánékról, hogy valamivel kevésbé fatökűek gazdasági vonalon mint az MSZP volt az utóbbi két ciklusban, amikor úgy húzott el mellettünk Szlovákia mint a rakéta. De GDP növekedés szempontjából a relatív helyzetünk a térségben azért annyira nem fényességes, az államadósság annyira nem fényességes, a bürokrácia nem csökkent érdemben - a söralátétes adózásról fényévekre vagyunk, az egészségügy helyzete katasztrófa, az oktatásé sem annyira jó mint amennyire nem, a BKV járműparkja egy közlekedési múzeum ezer éves légkondi nélküli járgányokkal, élükön a jó öreg Ikarusokkal amiket már csak a kosz és a rozsda tart össze.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.16. 09:34:01

@Ballib cenzúrázók réme 1: Ja, hogy te troll vagy, bocsi. Az LMP nem hiszem, hogy valaha is labdába rúg, a Jobbik viszont jó eséllyel pont annyit fog lopni mint bárki más. A lopás a rendszerbe van kódolva, az aki nem lop, az hosszú távon bukik, mint anno az MDF az első ciklus után. Ahhoz, hogy egy párt a felszínen maradjon média kell, szervezet kell, az pedig sok pénzbe kerül.
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.16. 09:41:23

@midnight coder: Felsorolod, hogy mi nem olyan fényességes. Basszus, mégis milyen kormány kéne ahhoz, hogy a BKVnak hiperszuper légkondis buszai legyenek? Az államadósság nem csökkent annyira - oké, de csökkent. De most tényleg, 10-20-40 évnyi lemaradásokat vár el valaki, hogy behozzanak?
Válasz erre 

alfacharlybravo 2016.08.16. 09:47:37

Hogy lehet a kommnetelésért pénzt kapni engem csak letiltottak érte, a twitteről is kizártak szóval tényleg baj van a szólásszabadsággal a liberós libsi médiákban. Végül is az akol melege jól esik.
Tényleg kulturált lehetett a meleg felvonulás Prágában senki nem fingott hangosan csak olyan huhogósat. A haverom mondása volt, hogy ez úgy kiesett mint öreg buzi fenekéből a kaki.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.16. 09:51:23

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Én már a kevesebb balfaszkodásnak is tudnék örülni. Lásd vasárnapi boltbezárás, internetadó kísérlete, a legnagyobb kánikulában kibaszni a 9-es busz vonaláról a légkondis buszokat, KLIK körüli bohóckodás, stb.
Válasz erre 

Sandor Pal 2016.08.16. 10:39:13

Jót röhögtem ezen a blogon. "Nyugati fény".... Hogy össze ne guggoljam magam a gyönyörtől......:-)))!

Ami pedig a témát illeti:
Winston Churcill angol miniszterelnök nem volt "európai ember". Napi jó fél liternyi "whiskey" mellett. De, azért jól elvolt ott az Egyesült Királyságban...:-)))
Mai példát említve, Juncker elvtárs se józanodott ki már úgy jó húsz év óta....Mondjuk, ő amúgy se európai.

Annak azért kifejezetten örülnék, ha valaki meggyőzne arról, hogy például mitől "európai", mitől "kulturális", mitől az európai "értékrend" része, ha valaki a farkával kurkászik egy hasonnemű figura seggében....:-)))))?
Válasz erre 

eßemfaßom még áll 2016.08.16. 10:48:53

Svédországban azért emelkedik a szexuális bűncselekmények száma mert meleg van.

A Mintaország :))))

hir.ma/18-2/megvan-miert-svedorszag-noi-vonzzak-legjobban-a-migransokat-18/680194
Válasz erre 

2016.08.16. 11:19:24

@nagyhollo: Te igyad. Az legalább meglátszik rajtad, az olvasás kevésbé.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.08.16. 11:20:14

Azok az országok fejlődnek, ahol minden ember fontos, ahol szabadon dönthetnek a saját sorsukról és ahol az állam ehhez segítséget nyújt. Az állampolgárok és a körükből kikerülő elit is ismeri az egyéni felelősséget, nem hárítja senki másra saját hibáját. Az állam átlátható, a választott képviselők ellenőrzik azt és nem beépülnek az államba. Az állam, minden polgár állama, mindenkit egyenlően kezel. Az alkotmány a társadalom közös műve, amit épp ezért mindenki respektál. A társadalomban létezik mobilitás, társadalmilag hasznos teljesítménnyel lehet feljebb kerülni és hiányában persze lejjebb is. Az emberek azért érzik hazájuknak az országot, mert jogaik vannak és nem azért, mert aki nem éljenez, az hazaáruló. Nem az állam akarja megmondani mindenben a tutit, az alkotmányos rendszer a polgárok önállóságában és kezdeményezőképességében bízik. Az állam nem lopja el a lehetőségeket, hanem szaporítja.
Válasz erre 

HHPP 2016.08.16. 11:21:30

"Továbbá: mi az, hogy következménye van valaminek? "

A kovetkezmenyek vallalasat ott kene kezdeni, hogy az mszp feleloseget vallal es beismero valomast tesz az 56-os GYILKOSAGOKERT, TOMEGGYILKOSAGOKERT, HABORUS BUNTETTEKERT.
Itt kene kezdeni, hogy az mszp es az egesz baloldal valalja a feleloseget a forradalom levereseert, verbefolytasaert. Mert az elfogadhatatlan, hogy ugyan olyan TOMEGGYILKOS GENGSZTEREK VANNAK az mszp-ben, mint 56-ban, csak most arab terroristakkal szovetkeznek a nemzet ellen.
Válasz erre 

2016.08.16. 11:25:23

@Voznyák Pista2: "Ja, meg hogy menekült volt ? Ja, elmenekült egyik európai országból egy másikba." Délszláv háború, Szrebrenica, Szarajevó. Rémlik valami?
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.16. 11:27:50

@nu pagagyí: Egyrészt ilyen ország a világon sincs, másrészt az elmúlt 30 évben leginkább az a Kína fejlődött, ami a lehető legmesszebb áll az általad leírt ideális államtól.
Bónusz: a jelenlegi fejlett országok is akkor alapozták meg a mostani fejlettségi szintjüket, amikor a lehető legtávolabb álltak ettől az ideától. Lásd ipari forradalom, gyarmatosítás...
Válasz erre 

protézisesh 2016.08.16. 11:40:35

@nu pagagyí: Kína?
Válasz erre 

2016.08.16. 12:14:26

Kimaradt az, hogy egy minisztert hogyan szondázhattak meg, amikor kiderült róla, hogy miniszter. Meg az, hogyhogy nem volt sofőrje. Ez itt az új középkor küszöbén minálunk elképzelhetetlen. A második esetről az a véleményem, hogy ez egy átvett primitívebb minta, mint ami nálunk van. Ha itt a melegek szabadon melegedhetnek egymás otthonaiban, akkor mi szükség van a felvonulásra?
Válasz erre 

megamedve 2016.08.16. 12:28:27

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: szoktam kommentelni a 444.hu-n, de eddig még nem kaptam utalást a számlámra Sorostól. Most hogy mondod, küldök neki egy fizetési felszólítást.
Válasz erre 

megamedve 2016.08.16. 12:32:01

Nekem semmi bajom a melegekkel, de legyenek szívesek tolerálni felém azt a velemszületett tulajdonságomat, hogy hetero vagyok, és sajnos gusztustalannak tartom amit csinálnak. Ettôl függetlenül tőlem csinálják, de nem kell ezt a képembe tolni.
Válasz erre 

Tompahawk · https://rohadtkunyho.blog.hu 2016.08.16. 13:24:48

@midnight coder: Már ha fejlettség alatt gazdasági mutatókat értünk.
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.16. 13:36:40

@megamedve: "szoktam kommentelni a 444.hu-n, de eddig még nem kaptam utalást a számlámra Sorostól."

Azt a 444 kapja, tőlük kérd!
Válasz erre 

Croma Soma 2016.08.16. 13:38:27

@Lucifer Morningstar: és a következő hozzászólásodra is...

Az egyik ember alkalmatlansága és hitványsága, nem menti föl és nem magyarázza a másik hibáit, még akkor sem, ha Laci alkalmatlansága nagyságrendekkel nagyobb is, mint Aidáé.
Válasz erre 

NemodaBuda 2016.08.16. 16:42:00

Ugyan nem ide tartozik, de amelyik kormány azt propagálja, hogy teljesítette az igéretét, azaz beváltja az 1 millió új munkahelyet és a munkaerő foglalkoztatás terheinek csökkentését célzó igéreteit, és teszi ezt folyamatos jelen időben - nos attól minden kitelik ! Cikket írat a 350 ezer forintos havi bérről, amihez még érettségi sem kell ! A többit jövő időben !
Válasz erre 

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.08.20. 17:15:06

@Sörömpőőr: Akkor szerinted Szíjjártó, hogy a bánatos kurva anyjába lett akkor ember mint amekkora. Külügy és külgazdasági miniszter egyben. Nehogy azt mond nekem, hogy a nemzetközi diplomáciai tapasztalata alapján, amikor egyetlen dologhoz ért. Ha valahol egy kicsit is negatívabban nyilatkoznak a vezírről vagy a politikájáról, akkor ő pánikszerűen behívatja az érintett ország nagykövetét a külügyminisztériumba.
Ez a mocskos kis geci csak azért lehet ott ahol van, mert OGV szereti magát körülvenni volt futballistákkal. Olyan is az országunk külföldi megítélése.
Nem hiszem, hogy Svédországban számít az, hogy ki mekkorát terpeszt a miniszterelnöknek. Ne felejtsd el, hogy Svédország nem egyenlő a kis magyar feudális rendszerrel.
Válasz erre 

lobster thermidor 2016.08.29. 15:39:43

@protézisesh:
Az egyik dolognak annyi köze van a másikhoz, mint a tyúknak az ábécéhez!
Válasz erre 

lobster thermidor 2016.08.29. 15:44:41

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:
Engedd meg, hogy hamis, hajánál fogva előrángatott érvek helyett eldönthesse a svéd miniszter maga, hogy mit tart helyesnek, és mit nem. Amíg Magyarország ilyen sehonnai erkölcsi állapotban van, ez érendő az utca egyszerű emberétől a politikusokig, addig nem kellene még ezen a helyen sem osztani az észt egy sok évszázados, kialakult, a hazaitól fényévnyi magaslatokban levő morállal rendelkező ország ügyeiben.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.08.29. 18:42:52

@lobster thermidor:
Felőlem a svéd miniszter elmehet apácának, beállhat az ISIS-be, a köldöknézők szektájába, vízbe ölheti magát, túladagolhatja magát heroinnal, vagy találhat új hivatást rénszarvaspásztorként.

Egyikhez sem kell kikérnie az én, vagy bárki más véleményét, és egyik sem érdekel. Svédország sem. Ott, ahol én lakok, ott ilyen ne legyen.

Szaúd-Arábia is nagyon gazdag, pedig oda nem menekítette senki a pénzét az első és második világháború alatt, és nem sikerült zsíros üzleteket nyélbe ütniük azzal, hogy az egymást gyilkoló felek mindegyikének aranyáron adtak el fegyvert; én mégsem gondolom, hogy itt is hirtelen eljöhet a Kánoán, ha elkezdjük buta majom módjára másolni a kedves jó vahhábitákat.

A morál pedig szintén se nem érint, se nem érdekel. Az én vallásomnak nem képezi részét.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard