Nyugati Fény

Gusztustalanul rátehénkedik a tragédiákra a Fidesz

Gusztustalanul rátehénkedik a tragédiákra a Fidesz

A politika sehol a világon nem makulátlan úriemberek hótiszta vetélkedése a hatalomért. De civilizált országokban léteznek bizonyos alapszabályok, melyeket mindenki betart. A legelemibb tisztesség és humánum jegyében.

Ezek közé tartozik, hogy ha történik egy tragédia a világban, akkor azt NEM használjuk fel a saját nyomorult politikai pecsenyénk sütögetésére. Az amúgy is pattanásig feszült indulatokat ilyenkor nem korbácsoljuk, hanem csillapítjuk. Ártatlan emberek halálát pedig nem próbáljuk aprópénzre váltani a napi politikai tőzsdén.

Természetesen nem is Magyarországról és a Fideszről beszélnénk, ha a kormányzó nagyurak nem köpnék szembe ezt az emberiességi normát (is).

cimlapmotazs.png

Amikor Kósa Lajos- és Németh Szilárd-kaliberű hitvány percemberkék krákognak „kényszerbetelepítésről” meg „kvótás népszavazásról” a nizzai áldozatok még ki sem hűlt holtteste fölött, akkor tényleg nem marad más, mint a borzongás és a hányinger.

A borzongás és a hányinger, hogy ezeknek minden tragédia csak egy ürügy, hogy felböfögjék az uszító szövegeiket, hogy gátlástalanul összemossanak pár tucat fanatikus terroristát a terror elől menekülő civil milliókkal.

Elviselhetetlen gazemberek vagytok, akik mindent a saját politikai túlélésükre tettek fel. Ennek érdekében gumicsizmával tapossátok az emberiességi minimumot is.

Hiába magyarázzák a hozzáértők, hogy nem az Iszlám Állam elől menekülő szerencsétlen civilek jelentik a terrorveszélyt, hiába mondják, hogy a terror nem a szögesdróton jön be, hanem legálisan, útlevéllel utazik.

Agyoncsaptátok a nyelvet, kiirtottátok az értelmes párbeszéd lehetőségét. Semmit nem akartok felfogni, semmit nem akartok megoldani, csak mantrázzátok a debil paneljeiteket. Tisztességes ember gyomra kifordul tőletek.

A menekültellenes propaganda maradt az egyetlen témátok, amiről nem a bődületes korrupció jut az emberek eszébe az első másodpercben. 1300 szerencsétlen civil miatt veritek a cirkuszt hónapokig, az ő hátukon felkapaszkodva akarjátok újabb 4 évre meghosszabbítani a lopást.

De nem fogunk bedőlni a szemfényvesztésnek. Minél jobban próbáljátok elterelni a figyelmet a szátokkal, annál inkább a kezeteket fogjuk figyelni.

Kövess minket a Facebookon!

Támogasd a Nyugati Fényt - hogy legyen egy valódi ellenzéki médiád!

100 komment Tovább
Gusztustalanul rátehénkedik a tragédiákra a Fidesz Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
100 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Újabb mocskos sztori bizonyítja: Orbán módszeresen vásárolja fel az MSZP-t Újabb mocskos sztori bizonyítja: Orbán módszeresen vásárolja fel az MSZP-t
  • 3 érv, amiért öngyilkos butaság bojkottálni a választásokat 3 érv, amiért öngyilkos butaság bojkottálni a választásokat
  • Jó reggelt kívánok, hány tüntetést is szervezett a Jobbik az elmúlt 8 évben? Jó reggelt kívánok, hány tüntetést is szervezett a Jobbik az elmúlt 8 évben?
  • Megcáfoljuk a 3 leghazugabb "érvet", amivel a határon túliak szavazójogát szokták védeni Megcáfoljuk a 3 leghazugabb "érvet", amivel a határon túliak szavazójogát szokták védeni
  • Itt a nagy szavazás: Botka László vagy Lattmann Tamás legyen az ellenzék miniszterelnök-jelöltje? Itt a nagy szavazás: Botka László vagy Lattmann Tamás legyen az ellenzék miniszterelnök-jelöltje?

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr558897074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2016.07.17. 21:50:04

Mondjuk ez jogos, pl. a romagyilkosságoknál se élt vissza az MSZP-SZDSZ a kommunikációval.

Én személy szerint amúgy a Fideszre szavaztam, de már megbántam.
Válasz erre 

Hard merchandise 2016.07.18. 06:15:59

"De nem fogunk bedőlni a szemfényvesztésnek"
Nem a lóf@szt...
Válasz erre 

viragildi 2016.07.18. 06:38:24

Idióta úr, amikor Franciaországban egy olyan derék menekült hajt be az emberek közé kamionnal, aki 2005-ben érkezett az országba, mégis miről kellene kommunikálni, a kanalas gémek párzási szokásairól? Meddig akarod még tagadni az integráció sikertelenségét, a radikalizálódó muszlimokat, és pláne, mi a repedt faxért nem látod be végre, hogy mivel megoldás nem létezik, az egyetlen lehetőség, ha nem engeded be őket!
Válasz erre 

Arthur Bloch 2016.07.18. 07:07:03

@viragildi: Az a "derék" ember már a saját eredeti hazájában is KEZELT demenciában szenvedett!!! - Az pedig,hogy sikerült bejutnia az új hazájába, olyan kérdés,hogy vajh idehaza mennyien szenvednek ebben a betegségben??? - Az integráció bizony hosszú időt igényel: csak szét kell néznünk a szép hazánkban...ne csináljunk buta napi politikát ezekből a régóta velünk élő - EU vagy M.o. - bajainkból, inkább tanulnunk kellene ezekből!!! - Az pedig elég jellemző,amikor valaki leidiótáz egy másik embert...bozo
Válasz erre 

Botka Lajos 2016.07.18. 09:00:51

Szerintem is gusztustalan.Szinte minden Orbán alatt való kötelezően mondja el a véleményét arról amiről talán nekünk hallgatni kellene.Franciaország 1789. óta szabad állam hirdeti az egyenlőséget és demokráciát.Nem tesz különbséget bőrszín ,származás alapján.Nekünk ill. talán a Fidesznek sajnos ez egyre érthetetlenebb dolog .Talán ezen kellene elgondolkodnunk!Egy népszavazást tervezünk őszre aminek annyi értelme értelme lesz,hogy nyugaton végleg megbizonyosodnak arról kik is vagyunk mi magyarok.Merem ezt azért leírni mert egyetlen bevándorlónak sem célországa kis országunk.Hangsúlyozom nem értek egyet a migránsok magatartásával.De azzal sem,hogy nem vesszük tudomásul,hogy ennek előzménye ma már más országokban tényként kezelt igazságtalan,hazugságokon nyugvó nato által generált beavatkozás volt.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.07.18. 10:12:09

Ez a terrorcselekmény és a cikkek alá érkező kommentek arra tökéletesek, hogy végre pontosan tudjuk, hogy ki az aki képes látványosan örömködni más európai polgárok halálának, liberálisozni, migránsozni egy ilyen helyzetben, az bár törvényt nem sért vele, de olyan erkölcsi vonalat lép át, amit nagyon nem kéne.
Rossz szokás, de megint ott voltam a 888-on is... hááát..
Döbbenet, ezek örülnek, hogy tessék, "már megint igazunk van, rohadt migránsok" és "éljen orbán"...igen tessék olvasni,ezek tényleg örülnek. amig más gyászol, addig Orbán, Habony és a talpnyalóik a tenyerüket dörzsölik és a már jó előre megírt migráncsozós kommentjeiket másolgatják be mindenhova. ha nem arab volt, ha nem is úgy volt, kit érdekel, mire kiderül (1-2 nap) már elvégeztük a dolgukat.
Pont azt akarja elérni az IS, hogy féljenek az emberek. Sajnos itthon is a propaganda a félelmet gerjeszt.
"Az idiotizmus vallástól és világnézettől független."..egy példa a vallási göncbe bujtatott terrorizmusra.
A kollektív bűnösséget azért már egy ideje nem tartjuk túl szép dolognak, nem?
De... most jöjjön az áldozathibáztatás a részemről:
Franciaország tehet az arab terrorizmusról.
Oroszország tehet a csecsen terrorizmusról.
Törökország tehet a kurd terrorizmusról.
USA tehet a néger és arab terrorizmusról.
És nem hiszem, hogy ismervén a történelmet, nagyon kéne ezeket magyaráznom. Úgy gondolom, hogy ebben a kontextusban az "áldozathibáztatás", picit más természetű, mint ahogy azt használni szoktuk.
Arra akartam ezzel célozni, hogy kurvára nem a mostani migránsválság az oka ennek, meg nem az IS, hanem az, amit az európai nagyhatalmak csináltak a világban az elmúlt évszázadokban.
Nem tudom eléggé hangsúlyozni, hogy sajnálom a történteket, és nem érdemlik meg, mert tényleg nem a mostani emberek bűne, de... ennek az ellenkezőjéről nem engem kell meggyőzni, hanem a terroristákat. Én azt próbáltam megvilágítani, hogy a franciák nem most kezdték azt, ami miatt most rohadt nagy gondjaik vannak a terrorizmussal.
Nem mellesleg: Magyarország is szívesen kivette volna a részét a gyarmatosításból ha beleérhetett volna a keze a kondérba. Csak nem volt elég hosszú keze hozzá. De legyünk nyugodtan meggyőződve róla, hogy megtette volna ugyanazt mint Franciaország vagy Spanyolország, vagy USA, ha lett volna rá lehetősége.
Ha már magyar példal: így röpke 100 év távlatából mai napig napi téma a Trianon, sőt... lehet, hogy lesz majd valami hülye mihígmélymagyar"édeserdélyért akár orbánhorthymiklósviktor szarát is megenni hajlandó"csoport, akik pár év múlva ezért fognak robbantani Versailles-ban. Ki tudja? Elég nagy az a széljobbikuSS állatkert, és alacsony a kerítés.
És ezt nagyon nehéz lesz helyrehozni pláne azzal a kibäszott populizmussal, ami a mostani menekültekre hárítja ennek a teljes felelősségét.
Erdogan intézkedéssorozata arra enged következtetni, hogy pontosan tudta mikor mi fog történni, és mit kell tennie az oprettpuccs alatt. Vagyis a megrendelő egyértelműen Erdogan volt. Akiket meg behülyítettek, fogalmuk se lehetett róla, hogy egy jól behatárolt demokrácia hajlamokkal beoltott szűk kis csoportot kevertek bele a slamasztikába, akikről tudták, hogy biztosan nem lőnek a fegyvertelen tömegbe, hiszen a demokratikus rend helyreállítása címén szervezték be őket, nem a lakosság lemészárolhatásának az ígéretével. Alattomos egy bepalizás volt. Le lehet számolni a demokratikus érzelmű katonákkal végleg.
Én azt gondolom, hogy minden olyan vezető akinek számít valamit az országában élő emberek testi épsége, nos az a vezető egy olyan helyzetben mint ami Törökországban kialakult az este, felszólítja az embereket hogy maradjanak otthon.
Ha valaki utcára hívja a CIVILEKET ilyen helyzetben, nos az nem tesz mást, mint élő pajzsként használja az embereket.
Emlékszünk:Orbán"ha a békemenet nem lett volna én már nem lennék hatalomban!"?
Ezzel az Erdogan-nal bótol az EU: Isten ajándéka a puccskísérlet, ... közölte - az isztambuli reptéren - mivel erre hivatkozva most megtisztíthatja a hadsereget az ellene szervezkedőktől. De nem állt meg itt, hiszen a puccs másnapjának délelőttjén már az igazságszolgáltatást is megtisztogatta. Várható az is, hogy új, a jelenleginél tekintélyelvűbb alkotmányt is keresztül fog verni a parlamenten Erdogan a puccsra hivatkozva.
No! Így kell ezt csinálni kérem. Ma csinálok egy puccsot,holnap erre hivatkozva kitekerem az összes ellenlábasom nyakát. Ez, a török demokrácia. Remélem senki nem gondolja, hogy az EU-ba valók. Talán éppen a szemünk fénye, a Szijjártó gyerek.
Válasz erre 

Conchobar 2016.07.18. 11:20:08

@a nagy hohoohooo: "Erdogan intézkedéssorozata arra enged következtetni, hogy pontosan tudta mikor mi fog történni, és mit kell tennie az oprettpuccs alatt. Vagyis a megrendelő egyértelműen Erdogan volt" - Ez nagy ho-ho, hanem egy nagy hülyeség. Ilyen alapon a törökországi robbantásokat is Erdogannak lehetne tulajdonítani. Meg úgy általában, minden negativ történést a Közel-Keleten. Aztán még ott van az is, hogy teljesen értelmetlen katonai önpuccsot kirobbantania Erdogannak (különösen, ha a bírói karban is tisztogatni akar), felesleges vérontással is jár, ilyesmi könnyen ki is tudódhat (puccsok alatt nem ritkaság a köpönyegforgatás), meg aztán, becsúszik valami, és akkor ott vesztére egy sikeres puccs. Célszerűbb a puccsot megelőzni, lecsapni a szervezkedőkre, ezután is lehet ám tisztogatni. És az az előnye is megvan, hogy azt követően lehet fényezni a vezetést, meg a belbiztonságot. Igazából még puccs-előkészület se kell, elég a vád is. Sztálin és Hitler se bonyolította túl ezeket a dolgokat, nem szerveztek önmaguk ellen se puccsot
Válasz erre 

Conchobar 2016.07.18. 11:28:19

@a nagy hohoohooo: "Ha valaki utcára hívja a CIVILEKET ilyen helyzetben, nos az nem tesz mást, mint élő pajzsként használja az embereket." - Ezt akkor mondhatnád, ha a civilek nem önként mentek volna ki az utcára megvédeni Erdogan-rezsimet, hanem az Erdogan-párti fegyveresek hajtották volna ki őket az utcára
Válasz erre 

Stenonis 2016.07.18. 11:28:31

@Modor Tibi:
Olyan nincs.
Egy igazi fideszes nem bán meg semmit és folyamatosan élteti a pártot!

Hát azt akarod, hogy a Gyurcsányi visszajöjjön?

Penitencia: egy zarándoklat Felcsútra, OV házának megtekintése, kisvasutazás és a PAFC meccsén szurkolás a csodálatos arénában.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.07.18. 11:44:18

@a nagy hohoohooo: Bizony.
A nemzet aranytorkú megszégyenítője meg másnap csontig benyal az erdogánnak? Nem is puncisták voltak, hanem egyenesen terroristák! Hát elmennek ezek a tolvaj bűnöző fideszes tahók a retkes annyukba!
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 11:54:06

Ha terrorista muszlimok, vagy azok leszármozattjai ölik az őslakos Európaiakat, akkor ennek a ténynek a közlése, miért is veri k a biztosítékot ?
Válasz erre 

Netuddki. 2016.07.18. 11:56:22

@Ballib cenzúrázók réme 15: Tudod te azt tolvaj fidesztroll mi a probléma! Mégis felteszed az értetlenkedő, ostoba kérdésedet. Elmész te is anyádba, a tolvaj bűnöző gazdáiddal együtt!
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 11:58:42

A valóság az, hogy a muszlimok integrációra alkalmatlanok, képtelenek, ahogyan ezt az elmúlt évtizedek bizonyították.

Sehol sem sikerült integrálni őket.

Ennek oka, hogy a muszlimok vallások okán, a Korán betűje szerint, minket kafírokat másodrendű, alárendelt polgárokként kezelnek.

Néhány pontosan megjelölt idézet:

www.hetek.hu/hit_es_ertekek/201508/kafirok_gyaurok_ellensegek

Mit mond a saria a a kafírokról? Két idevonatkozó idézet: „A kafírokkal szemben hajthatatlannak kell lenni, keményen kell fellépni ellenük, utálni kell őket, amíg el nem fogadják a Legmagasztosabb Allah által kirótt sorsot, mivel ez Allah rendeltetése.”

Az Allahért való gyűlöletet és Allahért való szeretetet Al Walaa wal Baraa-nak hívják, mely az iszlám etika és a saria alapelve. Egy muszlimnak gyűlölnie kell, amit Allah gyűlöl, és szeretnie, amit Allah szeret. Allah gyűlöli a kafírokat, következésképp a muzulmánok is ugyanígy tesznek.

„Allah és követői gyűlölik azokat [a kafírokat], akik bármiféle felhatalmazás nélkül vitáznak Allah jelei felől [a Korán verseiről]. Így pecsételi le Allah az arrogáns, lenéző szíveket.” [Korán 40:35]

A kafírokat ezért ki lehet gúnyolni: „Azon a napon [ítélet napján] a hívők ki fogják gúnyolni a kafírokat, miközben nászágyukon ülnek, és nézik őket. Vajon megkapták-e a kafírok a fizetségüket azért, amit cselekedtek?” [Korán 83:34] A kafírokat le is lehet fejezni: „Ha a csatamezőn találkoztok a kafírokkal, vágjátok le a fejüket, míg fölényesen le nem győztétek őket, majd fogjátok a rabokat, és szorosan kötözzétek meg őket.” [Korán 47:4]

A kafírok ellen szabad összeesküvést szőni: „Összeesküdnek ellened és cselszövést terveznek ellened [Mohamed ellen], ám én is összeesküdök ellenük, és cselszövést tervezek ellenük. Ezért viselkedj higgadtan a kafírokkal, és hagyd őket békén egy ideig.” [Korán 86:15]

A kafírokban szabad félelmet kelteni: „Ekkor a te Urad az Ő angyalaihoz szólt és ezt mondta: Veletek leszek. Adjatok erőt a hívőknek. Én pedig rettegést fogok kelteni a kafírok szívében, le fogom vágni a fejüket, és az ujjuk hegyét is.” [Korán 8:12]

Egy muzulmán számára egy kafír nem lehet barát: „A hívők ne barátkozzanak kafírokkal más hívők helyett! Akik mégis ezt teszik, elveszítik Allah védelmét, egyedül maradnak önnönmaguk védőiként. Allah figyelmeztet benneteket, hogy féljétek őt, hisz mindenki hozzá fog majd visszatérni.” [Korán 3:28]

A kafírok gonoszak: „És mondd: Ó, Uram, nálad keresek menedéket a gonoszok (kafírok) sugalmazásai elől. És nálad keresek menedéket, Uram, az ő jelenlétük elől.” [Korán 23:97]

A kafírok végül átkozottak is: „Meg lesznek átkozva, és ahol rájuk lelnek, ott megfogják és megölik őket. Allah ugyanezt tette azokkal is, akik előttük jöttek. És nem fogtok változást találni Allah megszokott eljárásaiban.” [Korán 33:61]
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 11:59:31

@Tibi !:

Ostoba GYurcsány csicska...

Hiába ugrálsz, a magyarok megvédik magukat a muszlim honfoglalóktól.
Válasz erre 

vNHM 2016.07.18. 11:59:34

Megszokott szar. Add vissza azt a 20 masodpercet, amit elvettel az eletembol ezzel a fossal!
Válasz erre 

pamut 2016.07.18. 12:05:35

LOL, a fideszes férgektől kértek számon emberi minimot, normákat, jó ízlést, a civilizált viselkedés minimumét? :DDD

Ezek fideszesek. Tehát az anyjukat is megb***nák 2 fillérért. Lopnak amit érnek, kopaszokból álló Orbán-különítményt küldenek a magyarok nyakára, ennyi erővel Putyintól vagy Erdogantól is elvárhatnátok hasonlókat :D
Válasz erre 

Az apokalipszis lovasa 2016.07.18. 12:13:32

...lol, tehát ha a fidesznek volt igaza, akkor szemét fidesz, ráül a témára, de ha tévedett volna, akkor hülye fidesz, tévedett.

"Hiába magyarázzák a hozzáértők, hogy nem az Iszlám Állam elől menekülő szerencsétlen civilek jelentik a terrorveszélyt, hiába mondják, hogy a terror nem a szögesdróton jön be, hanem legálisan, útlevéllel utazik."

Tényleg hiába mondják, mert ezek mind megcáfolódtak. És ha 30 merénylő közül 25-öt Ahmed Mohammednek hívnak, akkor ezeket az Ahmed Mohammed fajtákat mégiscsak jobb lenne nem számolatlanul és ellenőrzés nélkül beereszteni, amíg pontosan különbséget nem tudunk tenni a felrobbanós meg a nem-felrobbanós Ahmed Mohammedek között.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.07.18. 12:23:14

@Ballib cenzúrázók réme 15: qrcsánycsicska? csak ennyire futja? Ostoba, lúzer, egybites, tolvaj fidesztroll!
Válasz erre 

Netuddki. 2016.07.18. 12:24:05

@Ballib cenzúrázók réme 15: Vagy csak egy balfasz, lúzer, nicktolvaj provokátor..
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.07.18. 12:28:05

@Conchobar: Úgy látszik másik sorba álltál amikor az észt osztották,a huggyosforradalmi hülyékébe
Válasz erre 

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.07.18. 12:40:05

@viragildi: "Idióta úr, amikor Franciaországban egy olyan derék menekült hajt be az emberek közé kamionnal, aki 2005-ben érkezett az országba,"

Legálisan, útlevéllel, és nem menekültként, te soknickű trágyalé!!
Válasz erre 

Conchobar 2016.07.18. 12:41:37

@a nagy hohoohooo: "kimaradt Orbán hányszor hívta harcba a békemenetet,a recept ugyanaz" - Mert Orbán hívta harcba a békemenetet? Úgy gondolod, hogy nincs pár száz, vagy pár ezer ember, aki megtegye helyette? Ami meg azokat a sorokat illeti, te még most se álltál be egyik sorba se
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.07.18. 12:48:49

@Conchobar: Na dalold szépen a Republic után:
'aki hülye az marad..'Conchobar vagyok..innen ismert.
''Orbán ha a békemenet nem lett volna én már nem lennék hatalomban''
Válasz erre 

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.07.18. 12:52:53

@a nagy hohoohooo: "Vagyis a megrendelő egyértelműen Erdogan volt."

Ez egyáltalán nem biztos. Ez egy teória, és lehet, hogy így történt. De nem állíthatod 100%-ra biztosan.

Főleg egy olyan országban, ahol az elmúlt ~ 50 évben ezelőtt már 4 katonai puccs zajlott le. Tehát meg van a hagyománya.

Az ötödik a sorban elbukott. Meg vannak az okai. És most tételezzük föl, hogy valódi puccskísérlet történt.

Szóval az okok:

1. A hadsereg ezúttal nem volt egységes, csak egy kisebb része kelt fel. "Hála" az elmúlt években az Erdogan által indított hatékony tisztogatási, vagy fogalmazzunk úgy: domesztikálási tevékenységnek.

2. Másik fő ok a hatékony tömegkommunikációs eszközök.használata. Már a törökök sem csak a tv, rádió mellől figyelték a történéseket, mint 1980-ban, a legutóbbi katonai puccs idején. Az elnök hatékonyan tudta mozgósítani híveit, a lakosság ezúttal az események aktív résztvevőjévé vált.

3. Még lehet egy talán nem mellékes jelentőségű magyarázat a puccs besülésére: a világ összes hatalmi tényezőjének Erdogan és a török kormány mögé való felsorakozása. Hogy ez a fejlemény - ami elég gyorsan nyilvánvalóvá vált - mennyiben hatott az eseményekre: töltetként a tüntetőkre, és ugyanakkor mennyire fogta ki a szelet a katonák vitorlájából, azt nem lehet tudni, de akár komoly lökést is adhatott az elnöknek és a mögé felsorakozó rendvédelemnek a fellépésre.
Válasz erre 

Conchobar 2016.07.18. 12:57:25

@a nagy hohoohooo: "'Orbán ha a békemenet nem lett volna én már nem lennék hatalomban'' - Ebben a mondatban se nyelvtanilag, se tartalmilag nem az van, hogy Orbán szervezte volna a békemeneteket. Ebben a mondatban implicit az van, hogy Orbán hálás a békemenet szervezőinek és résztvevőinek. Csak a te kedvedért: ebben a mondatban nem az van, hogy Orbán hálát érez önmaga felé
Válasz erre 

Conchobar 2016.07.18. 12:58:57

@a nagy hohoohooo: "aki hülye az marad..' - Nagy bohóc! A hülye te maradsz
Válasz erre 

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.07.18. 13:04:11

@Ballib cenzúrázók réme 15: Ahhoz mit szólsz, csahos, hogy Töröko. épp' az Unióba tart? Múlt hónapban nyitották meg a csatlakozási tárgyalások újabb fejezetét.

80 milliós ország! Iszlám!

Beengedik az unijóba a muszlimokat!!!!!

De te biztosan támogatod ennek a fasiszta rezsim által uralt országnak az eu-s tagságát, hiszen Orbánod is támogatja - lévén Erdogan elvbarátja. Márpedig amit Orbán gondol, és mond, az úgy van.
Válasz erre 

Csuti Ördögüző 2016.07.18. 13:20:12

Ásít

A fidesz 2/3ot szerez egyedül, 2018ban.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.18. 13:20:35

Segítség, már megint bevezette a diktatúrát a cigány Orbán?!
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 13:27:57

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya:

Én nem támogatom Törökország felvételét.

Parancsra csak nálatok kell gyűlölni, vagy gondolkodni.

Erdogánnak pedig jelenleg éppen Merkel Muttiék nyalnak be tövig, és ők nyitják meg a tárgyalást is.
Persze felvenni ők se fogják.
CSak amíg feltartja a többi muszlimot, adidg hagyják magukat zsarolni.
Válasz erre 

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.07.18. 13:36:07

@Ballib cenzúrázók réme 15: "Parancsra csak nálatok kell gyűlölni, vagy gondolkodni."

Ne terelj, csahos!! Migráncsozol ezerrel, visszaokádod ezt és minden hazug kormánypropagandát.
Válasz erre 

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.07.18. 13:38:07

@Ballib cenzúrázók réme 15: 80 milliós ország! Jönnek legálisan a muszlimok az unijóba! Ettől rettegj, fideszfasz, ne attól a pár ezer kvóta szerint ideérkező menekülttől!
Válasz erre 

Csuti Ördögüző 2016.07.18. 13:40:12

A ballibnek, a nyivákoláson kívül nem sok dolog maradt.

3 esélyük van kormányra kerülni:

1) brüsszel+soros katonai puccsot szervez orbán ellen

2) putyin elfoglalja a zországot

3) arab migránsok milliói foglaljak el az orszagot v. Lesznek idetolva nyugatrol.

A ballibek fő ellenségei a magyarok.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 13:43:00

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya:

Mi ebben a terelés, te szerencsétlen.

Erdogán zsarolta meg Merkelt, hogy csak akkor állítja meg a muszlim hordát a határnál, ha újranyitják a csatlakozási tárgyalásokat és fizetnek neki több ezer milliárd EURO-t.

Merkel meg fizet, és tárgyal, mert a piszkos munkát nem hajlandó ő elvégezni.

Márpediga muszlimokat meg kell állítani, és nem szabad felvenni az Unióba egyet sem.

Mert ha megtesszük mindennapos merényletek lesznek minden országban, nemcsak azokban, ahol már kísérleteztek a kudarcba fulladt muszlim integráció kérdéskörével, és terror alatt tartjáka muszlimok az Európai őslakosokat.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 13:44:56

@Csuti Ördögüző:

A ballibek már többször eladták az országot, és újra megtennék.
Ő verettek karhatalmistákkal ellenzékieket, és ők adták el a közmű cégeket, stratégiai ágazatokat bagóért.
Ők adósították rommá az országot, és duplázták meg a munkanélküliségi rátát.

SOHA TÖBBET MSZP-SZDSZ-DK diktatúrát !
Válasz erre 

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.07.18. 13:52:46

@Ballib cenzúrázók réme 15: Rettegj, takony!
Válasz erre 

pamut 2016.07.18. 13:55:11

Hé, orbáncsicska férgek, magyargyűlölő hazaáruló maffiózók!

KÉRDÉS!

Orbán muszlim példaképe, Erdogan mintájára mikor fog a gazdátok nálunk Magyarországon is kamupuccsot rendezni önmaga ellen, hogy annak ürügyén a kopaszgárdátok és ti bértrollok is véres rongycsomóvá verhessetek minden igaz magyart aki ki meri mondani hogy loptok mint a gép?
Válasz erre 

Advanced Flight 2016.07.18. 14:23:03

Sztem is csúnya dolog migráncsozni egy ilyen tragédia kapcsán. Inkább kívánjunk a derék franciáknak még sokmillió ilyen kedves muzulmán nénit-bácsit, mert ez a komilfó magatartás :-P
Válasz erre 

Szorgalmas mókus 2016.07.18. 14:32:36

@Botka Lajos: Én 1789-re nem hivatkoznék, mint a szabadság megtestesítőjére.
Minden volt ott, csak szabadság, igazság, egyenlőség nem. Persze a szavak szintjén ment a propaganda.
Ami ma van Fo-ban, bevándorlóügyben, az inkább a megszokás, beletörődés és a "nagy gyarmatbirodalom" iránti nosztalgia.
Ez lenne a minta, a követendő irány?
(És akkor még az algériai vérengzésekről nem is beszéltünk)
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 14:33:20

@Advanced Flight:

Itt egy remek írás ebben a témában:

magyarhirlap.hu/cikk/61087/Pillanat
A kamion volánjánál ott ül az arab. A muszlim. Nem, tudom én, hogy nincsen olyan, hogy „az” arab és „a” muszlim, de most nincsen már sok időm cizellálni, úgyhogy mégiscsak ő ül ott a volánnál. Belém hajt, a véreimbe hajt, két kilométer hosszan hajt belénk, közben lő is a fegyverével, és azt üvölti eksztázisban, hogy „Allah akbar!” – bármit is jelentsen ez azon kívül, amit amúgy jelent.
- See more at: magyarhirlap.hu/cikk/61087/Pillanat#sthash.eBpdK4SQ.dpuf
Válasz erre 

pamut 2016.07.18. 15:12:54

FIGYELEM!

Itt Magyarországon is lesz valami kamupuccs, kamu-zavargás aminek ürügyén Orbán a földbe tapossa a magyarokért, a magyar demokráciáért kiálló igaz magyarokat!

Eddig is Putyint-Erdogant utánozta, ezután is így lesz!
Válasz erre 

bobijub 2016.07.18. 15:14:17

@viragildi:
!!!!! tessék olvasni !!!!! : az a gyilkos rohadék nem illegális betolakodó, de mégcsak nem is a zöldhatáron érkezett szerencsétlen menekülő. útlevéllel, rendes határátlépéssel érkezett, satöbbi. az ilyenek ellen nem a határra rakott késesdrót, és nem is a gyalogérkezettek határon történő emberkínzása véd meg.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 15:18:49

@pamut:

De ha nem lesz ilyen, akkor 2018-ig cseréld le a nicked, mert ez már így is elég hiteltelen.. :DDD
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.07.18. 15:18:54

@Conchobar: Demost télleg nem volt jó neked a 20-as IQ?.......merígy leestél a 19-re ..hehehe azaz az idiótára...hálát mi ?....kik felé akik a FideSS pénzén,mint a kurvák,....Orbán kitartottjai a CÖF mindig alázatosan megszervezték ..hehee..természetesen önként ,...hehee óóóó..mily hasonlóság Erdogan "civiljeivel."...merugye a békemenet első sora Csizmadia,Bayer,Széles,Kerényi ..hehee..orbánbuzija..Fricz ,Stefka..hehee..ki sírt Brezsnyev temetésén? ,Bencsik a munkásőr stb.....a trafikos miskolci kórházigazgató.. Csiba Gábor...ááá ...

Ők harcolnak az első sorban Orbán Viktorért - Origo

www.origo.hu/valasztas2014/20140328-a-bekemenet-szervezoi.html

Úgyhogy elég neked azaz IQ 19 -is ,ami azt jelenti:
"Az IQ értéke 20-ig

Nehéz mentális retardációról (idióta) van szó. Az ilyen egyén nem művelhető és nevelhető. Gyakran a mások segítségére szorul, nem képes saját magával törődni, gyakran a saját maga világában él és a külvilágot nem észleli"
Válasz erre 

Advanced Flight 2016.07.18. 15:20:00

@pamut: "igaz magyarokat"

Te igazmagyarozol? Te akarod eldönteni, ki az igaz magyar és ki nem az? Náci vagy, rasszista és fasiszta.
Válasz erre 

pamut 2016.07.18. 15:24:35

@Ballib cenzúrázók réme 15:

Ja persze meg a városligetben meg a választási irodában meg kocsisnál sem álltatok neki a kopaszokkal a magyarok megfélemlítésének ugye te hazaáruló magyargyűlölő tolvaj?
Válasz erre 

Voznyák Pista2 2016.07.18. 15:25:09

@Botka Lajos:

"Franciaország 1789. óta szabad állam hirdeti az egyenlőséget és demokráciát.Nem tesz különbséget bőrszín ,származás alapján."

A franciák 50-60 éve még nyírták a fekákat a gyarmataikon.
Válasz erre 

pamut 2016.07.18. 15:26:03

@Advanced Flight:
:DDDD

na találd már ki hogy akik kirabolják-megalázzák-elnyomják a magyarokat, akik szétverik a magyar jogállamot és demokráciát azok nem magyargyűlölők :DDDDDD igaenis az az igaz magyar aki védi a magyarokat és Magyarországot a fideszes hazaáruló maffiától! de te nyilván velük vagy, ezért véded őket....
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.07.18. 15:38:06

@Ballib cenzúrázók réme 15: Csak nem a szarosszájú 5-ös számú FideSS párttagkönyv adócsaló ,szlovák rendszámos terepjárós személyesen?.....hehe vagyisinkább az egyik takonynáci szarcsimbókja..hehee...egy söpredék az egész....
Válasz erre 

2016.07.18. 15:38:44

@Advanced Flight: Előbb fizess rendesen adót zsúrpubi, aztán majd belebeszélhetsz etikai kérdésekbe! A f*szom kivan már veletek! Nem azért dolgozom látástól mikulásig, hogy a hozzád hasonló tanulatlan lumpenprolik segélyét fizessem. Az ilyen ingyenélő söpredéktől még a szavazati jogot is megvonnám, mocsadék paraziták vagytok, ugyanis a rendes magyar ember már életében legalább egyszer dolgozott! Szart sem értek!
Válasz erre 

Voznyák Pista2 2016.07.18. 15:41:12

@bobijub:

"az ilyenek ellen nem a határra rakott késesdrót, és nem is a gyalogérkezettek határon történő emberkínzása véd meg."

A hátrahagyott mobiltelefonokon hagyott információk arra utalnak, hogy az onnan illegálisan érkezők nem mindegyike "tiszta", azonkívül a Párizsi merénylet résztvevői között is vannak "friss migráns" szálak. Vagy mi a f.szt keres pl. a migránsok között menő Ciprusi moszlim vállalkozó ?

De ne kukacoskodjunk, mondjuk, hogy igazad van, ezért kéne az afrikából, és középázsiából érkező legális utasforgalmat is letiltani.

Azon itt élőknél, akiknek valamelyik családi kapcsolatuk révén közük van az iszlám államhoz, (távoli kapcsolat is számít) azoknál az állampolgárság megvonása, és anyaországba visszatoloncolása. Pont.

Van elég gondunk anélkül is, hogy itt európaiak százai haljanak meg lassan már heti szinten.

Esetleg még lehet opció az is, hogy ha kívánsz, vállalhatsz velük szolidaritást, és mehetsz velük te is.
Abban a "szabad" világban biztos jobban fogod érezni magad.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.07.18. 15:46:32

Szíjjártó ismét megnyerte a hülyeségmondó-versenyt.
"és Magyarország szolidáris a Törökországban demokratikusan választott kormánnyal és a török elnökkel is."
Törökország meg a demokrácia együtt???
Ez kicsit erős lett Petike.
"A török elnök hozzáállását a demokráciához remekül elmondja egy történet. Obamának a jordán király így írta le Erdogant:
Erdogan egyszer azt mondta nekem, számára a demokrácia olyan, mint egy busz. Ha odaér, ahova szeretné, majd leszáll róla."
Csak a szokásos alányalintás az illiberális szultánnak.Maximum a magyar kormány te kakadu...
Gondoltam, hogy a takongyerincű hülyegyerek is megszakérti a kérdést, az első adandó alkalommal. hamarosan Lázár János is elmondja miről van szó, Bakondi György meg kideríti, hogy valójában a puccsisták mind migránsterroristák voltak, akik beszivárogtak a török hadseregbe és kósalala elmondja, hogy a puccsiták nemcsak, hogy terroristák voltak, de az európai kultúrát és a vallást is megtámadták. különben is a háttérben ott rejtőzködnek a migráncsok.
Szulejmán és Hürrem ellen. Ez fontos a mihígmélymagyar betyársereg szavazóinak.
Egy demokráciában hadbíróság ítéli el a puccsista katonákat. Nem pedig halálra löveti őket azonnal, ahogy lehetősége nyílik rá.
Egy demokráciában egy vezető nem a lakosságot kéri arra, hogy fegyveresek elé vessék magukat, csak azért, hogy ő a hatalomban maradhasson.
De a magyar diplomácia (víz)feje a keresztcsontig benyal Erdogannak.
Ha egyszer kiderült, hogy a török diktátor rendelte és tervezte meg ezt az egészet, remélem Petikét szembesítik ezzel a nyilatkozatával.
Amivel elég szépen leradírozta Magyarország utolsó betűjét is a demokratikus berendezkedésű államok térképéről.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 15:55:12

@a nagy hohoohooo:

Az ugye nem zavar, hogy Ukrajna kapcsán is egy dolog derült ki, nevezetesen hogy nyakig benne volt az USA a puccsban.

Most akkor te elnézést kértél, vagy bárki a ballib bérrettegő trollok közül ?

Persze most is már részben kiderült hogy az USA áll a puccs mögött.
Hisz Erdogant ki akarta végezni 40 kommandós, és csak egy spicli miatt úszta meg, illetve lezártak egy Amcsik által felügyelt repülőteret a puccs alatt.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 15:56:04

@a nagy hohoohooo:

Ezerszer inkább Bayer, mint Eszterházy, és még csak a káromkodás se több.. :DDD
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.07.18. 15:57:13

@Ballib cenzúrázók réme 15: Nyugi takonynáci Münchhausen..hehe..
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.07.18. 16:01:35

@Botka Lajos: "Franciaország 1789. óta szabad állam hirdeti az egyenlőséget és demokráciát.Nem tesz különbséget bőrszín ,származás alapján."

Imádom az ilyeneket. A francia forradalomban kurvára nem foglalkoztak a kevés nigger rabszolgával, mert az egyenlőséget saját maguknak csinálták, és csak az volt a lényeg, hogy egyenlőek lehessenek a gazdag uralkodói réteggel. A náluk szegényebbekkel legfeljebb néhány elborult idealista törődhetett. Akkor bizonyára felmutattak néhány kikupált dísznégert, mint ahogy nálunk is felmutatnak néha pár díszkisebbségit, bár senki sem adna neki szállást a szomszéd házban.

A franciák véleményét érdekes volt megfigyelni az algériai felszabadítási háború idején az anyaországba érkező "menekült" arabokról. Égalité, ja, hogyne, meg kis bársonypárnán a város kulcsa, mindjárt hozzák. Az is hasznos lenne, ha idéznél pár statisztikát a Párizs és Lille külvárosaiban hemzsegő arabok általános megítéléséről. A sikeres integráció akkora, hogy a rendőrök helyett rendőröknek álcázott katonák vonulnak ki, ha kicsit szét kell csapniuk a gettóban.

Kaptam néhány linket érdekes cikkekre az angol és francia sajtóból a múlt héten. Akinek a "civilizáció" Nyugaton van, az mindössze egy kiváló alanya a nyugatimádó agymosásnak. Egy London középosztályi külterületén és egy Nantes környékén élő ismerős sok életszagú történetet tud, amelyek a liberó sajtó szűrőin nálunk valahogy fennakadnak.
Válasz erre 

pamut 2016.07.18. 16:02:40

@Ballib cenzúrázók réme 15:

"Ezerszer inkább Bayer, mint Eszterházy"

Na megírtad életed első igaz kommentjét, valóban a te szinted a féreg hazaáruló bájer, nem csoda hogy imádod, sőt nyilván példaképed is...
Válasz erre 

Advanced Flight 2016.07.18. 16:02:51

@pamut: szalmabáb-érvelésed egyenesen szánalmas, hiszen én nem védtem senkit, csak megállapítottam, hogy igazmagyarozol és náci vagy. Persze neked ez szokatlan, hisz te szoktál úton-útfélen mindenkit lenácizni, csak a nagy szeretet közben megfeledkeztél magadról és átvetted az általad annyira ostorozott náci szokásokat. A fagyi visszanyalt, nácika, van ilyen. Máskor olvasd végig a kommentedet, mielőtt ráböksz a küldés gombra.
Válasz erre 

pamut 2016.07.18. 16:14:36

@Advanced Flight:
"megállapítottam, hogy (...) náci vagy"

:DDD
nácizgatunk, nácizgatunk fideszeském? :DDD

"te szoktál úton-útfélen mindenkit lenácizni"
valóban te hazug szar? :DDD
na akkor mutass CSAK EGY példát erre :D

te nácizol pon miközben engem rágalmazol nácizással, kurvaára pofán rúgtad magad te hazug szar :DDD
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.18. 16:19:00

Miért van az, hogy az ismert fidesz párti nickek mind, kivétel nélkül védik Erdogant?
Válasz erre 

pamut 2016.07.18. 16:20:58

@Kampánymigráncs:

Azért védik a csicskák, mert Erdogan a török Orbán.

Sőt, Orbán be is vallotta hogy példaképe Erdogan (meg Putyin).
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.18. 16:22:44

@Ballib cenzúrázók réme 15: És persze miért van az, hogy az összes fideszes nick ilye marha nagy Korán olvasó? Hányszor olvastam már ezt az idézetes kommentet...

1.: Vajon műkdik a kollektív tudat és a fideszesek vonzódnak az autokrata vezetőkhöz,szeretik az elnyomást?

2.: A számosfideszes nick mögött 1-2 ember áll csupán, akik viszont főállásban, informálódva és tudatosan nyomják a habony szennyet ott (is), ahol erre nem kívácsiak?
Válasz erre 

K0nrada 2016.07.18. 16:32:47

@Kampánymigráncs:

Jajaja..
Minden bejegyzést én írok ami neked nem tetszik..

Egyszemélyben.

Mitöbb az összes Fidezses szavazatot is én adom le, és csak ti demokraták nem csaltok, mint mondjuk Ausztriában, ahol 147% szavazott a ballib jelöltre, azért veszítettek.

A közvéleménykutatók hazudnak, minden hónapban minden évben, és mindegyik.

Ti vagytok többen, csak rohadt nehéz egyszerre mind a 100 szarházi ballib hazaárulót megmozgatni, azért röhögök rajtatok évek óta, és folytatom majd 2018 után is.

Te szerencsétlen marha !
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 16:34:35

@pamut:

Bayer igazat ír, Eszterházy meg egy fizetett bérrettegő mint te.

Szerintem még apád is ugyanúgy III/III-as volt, mint Eszterházynak.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.07.18. 16:41:27

"ha történik egy tragédia a világban, akkor azt NEM használjuk fel a saját nyomorult politikai pecsenyénk sütögetésére"
De igen! Mindent es mindenkit arra hasznalnak fel a politikusok, tisztelet a kivetelnek. Mert vannak kivetelek.
Nalunk az a baj, hogy ezt a tomegek el is fogadjak, mig mashol (nem sok helyen, belatom) felhaborodas koveti azt, ha a politikai pecsenye sutogetese mar gusztustalanna valik.
Mi pont ezert nem tartozunk (lehet, sohasem fogunk) a fejlett Europahoz. Nem latjuk at, hogy a politikusok mit tehetnek meg, es mi az, ami mar ocsmany visszaeles. Es ezt sohasem fogom megbocsajtani Orbannak, mert nagyon klassz srackent kezdte, aztan ugy elkurvult, hogy mara egy igazi Orbanescu valt belole.
...Es vannak, akik ennek orulnek. Nem is kevesen. Oket aztan nem nagyon erinti meg sem tobb ezer szir halala, se a nizzai tragedia.
Válasz erre 

pamut 2016.07.18. 16:43:52

@Ballib cenzúrázók réme 15:

:DDDD
A patkány védi a társát :D azaz valójában önmagát....

Megmondom én mi a te bajod Esterházyval, akinek a nevét sem tudod leírni rendesen, ami nem is csoda hisz csak álmagyar vagy: Az hogy különb nálad. Nem kicsivel különb, hanem milliószor, sőt milliárdszor.

Magyarnak is különb nálad milliárdszor, embernek is különb nálad milliárdszor, szellemileg, erkölcsileg, műveltségben, civilizáltságban, mindenben különb nálad milliárdszor.

Te egy senki vagy, ő egy valaki, sőt: egy óriás. Kapálózhatsz egész életedben, agyvérzést kaphatsz az erőlködéstől, ez így volt mindig is és így is lesz mindig is. Esélyed sincs rá hogy akár a lába nyomában lévő porszemhez felérj. Ez fáj neked, meg a többi bajerféreg-féle újkommunista bolsevik hazaáruló tolvaj patkánynak.

Ti, mind emberségből, mind műveltségből, mind magyarságból megbukott véglények, mindig is gyűlöltétek a nálatok különbeket, és mindig is gyűlölni fogjátok. Pont azért, és csak azért mert ők különbek nálatok és mert soha nem érhettek még a nyomukba sem senkinek akiben akár csak egy pici emberség, pici nemzeti érzés, pici szellem, kultúra van, nemhogy egy olyan óriásnak, egy olyan nemzeti nagyságnak mint Esterházy.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.18. 16:47:52

@K0nrada: Kell hozzád a türelem.

1.: Nem vagyok demokrata, sohasem voltam. Oszták sem vagyok. Nem vagyok segg pártkatona, aki egy politikai pártnak kampányol. Annál nagyobb lúzerség nincs... persze ha keresel vele, akkor csak a gerinceddel van gond.

2.: Orbán le fogja másolni, amit Erdogan csinál. Én én akkor nagyon megkeresnélek és fellógatnálak, azért, amit most itt csinálsz. Ez persze nem lesz vigasz(és nem is fogom megtenni) amikor a gyermekeim egy olyan világban nőnek majd fel, amiből 1989-be magszabadultunk. Egyedül az EU tagságunk lassítja ezt a folyamatot, de Viktor nem véletlenü dörgölőzik az orosz, az azeri, vagy éppen a török vezetéshez. Tök egyértelmű. Tehát ehhez előbb majd az EU-ból kell kifarolni, akkor indulhat, amit Erdogan az utóbbi 6 évben hajtott végre. Lépésről lépésre ez fog bekövetkezni, és te ehhez asszisztálsz. Gondolkozzál már agitpropos, hogy mit művelsz a hazánkkal!
Igen gáz az EU, igen gáz az USA, de még így is sokszor inkább az ő szövetségük, mint újra egy diktátor a fejünkre, vagy éppen az orosz medve ölelése.
Válasz erre 

pamut 2016.07.18. 16:50:21

@Kampánymigráncs:

"Orbán le fogja másolni, amit Erdogan csinál."

Pontosan így van.
És akik ebben támogatják, azok mind hazaárulók.
Válasz erre 

Zsuzsi25 2016.07.18. 17:26:39

@a nagy hohoohooo: Te barom! Senki nem orul az europai emberek halalanak! De akkor is meg kell emliteni, es foglalkozni kell azzal a kerdessel,,hogy ez mind! az illegalis hataratlepok miatt. Kivetel nelkul muszlimok kovettek el. Ha ok nem lennenek itt, akkor ez nemntortent volna meg. Igen, tudom,,hogy az elkoveto nem most jott ide, de akik most jonnek ide azok potencialis terroristak, es 5 ev mulva megint itt fogunk kommentelni, hogy "dehatnemismostjottekeuropaba" - Magyarul: Nekunk, nem kellene elkovetni ezt a hibat,,hogy befogadjuk az arabokat. Es habezt nem igy latod,,egyszeruen buta vagy!
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.07.18. 17:31:51

@Zsuzsi25: Örülök,h bemutatkoztál:''barom''szép neved van,biztos örül a családod.,hehéé...
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.07.18. 17:36:00

@Ballib cenzúrázók réme 15: Mamost ezzel nem mondtál újat,kérdezd meg anyád miért őrizget egy lyukas kotont rajta Bayer nevével,..
Válasz erre 

dadddd 2016.07.18. 18:30:14

Mind ezt csinálja.
www.youtube.com/watch?v=0ay23coqpQg

Egyébként szerintem nem feltétlenül baj, ha megpróbálunk tanulni a más kárából. A franciáknak például a sajátjukból sem megy.
Válasz erre 

Az apokalipszis lovasa 2016.07.18. 19:19:21

@dadddd: Na ja. Inkább egy tragédiára rátehénkedő párt, mint egy tragédiát letagadó, másik irányba néző, fülét befogva lalalázó párt.
Válasz erre 

wolves84lb 2016.07.18. 19:41:03

@Ballib cenzúrázók réme 15: óh, én hülye, még rá is kattintottam...holott tudhattam volna, hogy a kampósorrú barom-bayerzsóti ír ilyen...aki az anyját megbaszná 5 forintért...és te, batyufasz, te vagy az a geciszájú troll, aki ide ezt bemásolta. A retkes kurva anyád. :)
Válasz erre 

Botka Lajos 2016.07.18. 19:41:14

@Szorgalmas mókus: A vélemény szabad és illik tiszteletben tartani.Én Párizsban azt tapasztaltam amit leírtam.Egyébként igazad van Algéria megér egy misét!További jó komment!
Válasz erre 

wolves84lb 2016.07.18. 19:42:48

@Ballib cenzúrázók réme 15: ez igen...gyalázz csak egy halottat, te patkány...remélem, visszaszáll rád, és az itt keresett forintokat a gyereked góygyszerére költöd.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.18. 19:45:01

@Botka Lajos: ".Franciaország 1789. óta szabad állam hirdeti az egyenlőséget és demokráciát.Nem tesz különbséget bőrszín ,származás alapján."

Most még igen. Majd 20 év múlva majd fog. Mi pedig fogadhatjuk a menekülő franciákat, németeket, akik hálásak lesznek Orbánnak, hogy maradt Európának egy olyan szeglete, ahol a fehér, nem muzulmán ember még biztonságban érezheti magát. Azt hiszed, hogy csak a fehér ember lehet rasszista ? Nézd meg, mi zajlik most Dél-Afrikában.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.18. 19:57:33

@Kampánymigráncs: "Ez persze nem lesz vigasz(és nem is fogom megtenni) amikor a gyermekeim egy olyan világban nőnek majd fel, amiből 1989-be magszabadultunk. Egyedül az EU tagságunk lassítja ezt a folyamatot"

Az EU pont a mostani KGST. Ma centire ugyanaz a helyzet, mint a 80-as évek elején volt. Akkor is benne voltunk a nagy szovjet érdekszférában, amiről mindenki azt mondta akkor hogy milyen hatalmas, erős, és soha nem fog összeomlani. Pedig egy rakás jel mutatott arra, hogy igen. Akkor is folyamatosan zajlott az ipar züllése, akkor is a Bécsi út túloldalára kellett menni, ha valamit venni akartál. Ma ugyanez van: a nagyon okos liberrált európai politikusok már 30 éve kiszervezték az ipart Kínába, jelenleg a szolgáltatások kiszervezése folyik Indiába ezerrel. Persze akkoriban is azt mondták a hazai okos szocialista politikusok, hogy a KGST milyen jó nekünk, és hogy csak még egy kicsit kell összehúzni a nadrágszíjat, és a következő öt éves tervben már minden jó lesz. Közben pedig pontosan tudták, hogy nem lesz következő öt éves terv - a háttérben már rég zajlott a spontán privatizáció. Ma Európa láthatóan komoly gazdasági, demográfiai, kulturális és etnikai problémákkal küzd. És ezek a problémák, hála az európát eláruló libbant politikusoknak bal és jobb oldalról egyaránt, csak egyre súlyosbodni fognak.
Válasz erre 

consul 2016.07.18. 20:14:14

Engem meggyőztek: én a kvóta ellen fogok szavazni. Nem érdekel milyen diktátor gyilkolássza őket, milyen szerencsétlen a sorsuk, dögöljenek meg a földnek azon a felén, ahol születtek, van nekem elég gondom, én nem akarok foglalkozni a problémájukkal...
Válasz erre 

Nbl 2016.07.18. 20:16:06

Rühellem a narancsférgeket, és akkor még nagyon finoman fogalmaztam ... de nem lehet letagadni, hogy a migránsok bejövetele Európába nagyon megkönnyíti a terroristák dolgát és azzal is nehéz vitatkozni, hogy az integráció általában kudarcot vallott ... viszont nem tudom nem észrevenni a párhuzamot a mostani migránsbeáramlás kontra terrorizmus és a cigányság kontra köztörvényes bűnözés között. Ahogy vannak nem bűnöző cigányok, úgy vannak nem terrorista migránsok is, de arányaiban mégis több terrorista, ill. bűnöző van közöttük, mint az európai lakosság esetében. Ráadásul mindkét jelenség a kulturális különbségekre és az integráció kudarcára vezethető vissza. Már csak az nem világos, hogy miért kezelik ennyire eltérő módon a két jelenséget már a kommunikáció szintjén is? Az egyik gyakorlatilag a Fidesz fő csapásiránya, a másik teljes tabu.
Válasz erre 

belekotty 2016.07.18. 20:38:47

@a BircaHang Média szerk.: Segítség, már megint olyan tiszták az orosz sportolók?
Válasz erre 

belekotty 2016.07.18. 20:40:16

@Ballib cenzúrázók réme 15: "Parancsra csak nálatok kell gyűlölni, vagy gondolkodni."

Senki sem hívott ide. Gyűlölködj parancsra a saját házad táján! A gondolkodás meg tőled idegen fogalom.
Válasz erre 

belekotty 2016.07.18. 20:43:40

@Ballib cenzúrázók réme 15: "De ha nem lesz ilyen, akkor 2018-ig cseréld le a nicked, mert ez már így is elég hiteltelen.. "
Te dumálsz a 60. nickeddel? Mindegyik az első megszólalásra hiteltelen lett. :-))
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.07.18. 20:57:56

@consul: Attól még jönnek,jönni fognak,hogy te hülyeséget akarsz elkövetni,egész addig amíg Európa államai,kormányai,népei összefogva ,ÖSSZEFOGVA ,hogy kiláss a fejedből az USA-val nem csinálnak,nem teremtenek rendet ott ahonnan a terrorizmus fészkel,kiindul,s ez nemcsak fegyveres katonai ,hanem gazdasági ,hogy megteremtsék a megélhetés,a békés élet feltétetelit azokban az országokban.
Aki ebben nem vesz részt,nem akar előre megfontolt szándékkal mert a hatalmát akarja bebetonozni a gyűlöletszítással,mint Orbán és bandája azoknak kívül tágasabb az Unióból.
A kvótaszavazás semmi másról nem szól minthogy Orbán felméri a híveinek állapotát,számát az Unióval való távozás esetére,még perpillanat nem időszerű ,még dől a lé az Unióból ,de ennek vége lesz,előbb nem adnak annyit a menekültkrízis rendezéséből kihúzó országoknak,aztán csap elzár,2020-tól pedig amúgy is leáll a támogatás,ehhez akarja felmérni az erőit Orbán.
Az már csak a hab a tortán ,hogy a szavazás eredménye semmire nem kötelezi az EU-t,önként vállalás az van.
Éppen ezért én a barátaim a szavazás helyett egy jó kis bulit rendezünk azon a napon...
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.18. 20:59:39

@midnight coder: Ok, és akkor ezzel most mit akarsz mondani? Mert írtál egy csomót de nem reagáltál arra, amit én írtam, pedig nekem válaszoltál vele.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.18. 21:01:06

@Nbl: A migránsáradatot csak összefogással lehet megállítani, és a helyzetet kezelni. A mostani vezetésünk azonban pillanatnyi belpolitikai érdekeitől vezérelve a széthúzást erősíti és bomlaszt, orosz és kínai érdekeket képvisel.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.07.18. 21:03:07

@midnight coder: Ezt a négylábú kérődzőt meg kísérje vissza valaki a jobber istállóba ,nyitva hagyták az ajtót elkódorgott ,ha a szavakat kicseréljük a Rákosi korban használtakra egy jó kis MDP szeminárium összejönne....
Válasz erre 

consul 2016.07.18. 21:10:19

@a nagy hohoohooo: Ha ide nem jön egy sem, nem érdekel, hogy a hülye németek mennyit invitálnak. De azt nem tehetik meg velünk, hogy behívják őket, aztán meg nálunk akarják letelepíteni a népeket. Bár formálisan nem kötelezi az uniós intézményeket egy magyar népszavazás, azonban nincs az a jogrend, amely figyelmen kívül hagyhatja egy nép akaratát! Az EU-ban meg addig érdemes bent maradni, amíg anyagilag megéri. Ha nincsenek támogatások, akkor helyénvaló felülvizsgálni a magyar tagságot.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.07.18. 21:24:47

@consul: Derága Baro...sajnállak,de így rád is érvényes:"hülyéket és mihígmélymagyar takonynácikat nem tanítok,de veled kivételt teszek mert 2 in 1-ben...".ezt soxor elmondtam,nálad az alapoknál van a hiba,beszoptad a hazug orbáni propagandát....

Höhööö...előre szólok a tegnapi "íkúvitéz"mihígmélymagyar trolloknak az EU-ban nincs kötelező kvóta és ezt a Viktor néphülyítő populizátor is pontosan tudja. A nagy Manipulátor csak azt szeretné megtudni, hogy valójában hány híve is lehet e honban. Ugyanis gondolkodó ember nem szavaz olyasmire, ami egyszerűen nincs.
Höhöö...,de az orbánhülyítette mihímélymagyarok erről azt hiszik az élő istenünk tanítja őket,mint:
Megy a"Mimagyar" a haverjával hazafelé, az árokparton észreveszik az asszonyt, amint három fidelitasossal hentereg.
- Nézd már Gyula, kurválkodik a feleséged!
Odamegy a "Mimagyar"
- Mit csinálsz te, baszomadta?!
- Tanítom őket, hogyan kell...
- Na látod, hát nem kurva ez, hanem pedagógus!

És mit szólsz az előzőhöz derága baro....?

Pedig még a jobbikuSS nyilastestvéreid is közölték:
Hozzájárulás van, kötelező kvóta nincs - Echo Tv - YouTube
Zárónyilatkozatban fogadták el az uniós és a török vezetők rendkívüli csúcstalálkozójuk keretében azt a közös akciótervet, amely a reményeik szerint kulcs lehet a menekültválság megoldásához. Törökország erőfeszítéseket tesz az Európába irányuló illegális migráció megfékezése érdekében, Brüsszel pedig 3 milliárd euróval támogatja a szíriai menekültek törökországi ellátását. Ehhez hazánk 18 millió euróval járul hozzá. - See more at: www.echotv.hu/.../Hozzajarulas_van_kotelezo_kvota...
Régóta mondom, hogy minden vallásos ember -mert a FideSS nem párt hanem szekta-pszichésen nincs rendben, mivel a vallás eleve bomlott elmét feltételez. Amikor az ember elér egy értelmi szintet, rájön, hogy nincs Mikulás. Egyesek meg sosem jönnek rá, hogy amiben hisznek, az nettó ökörség.
Én amondó vagyok hogy Magyarország nem járhat külön útvonalon, ha az Unió azt a döntést hozta hogy arányaiban be kell fogadnunk menekülteket, akkor azt nekünk el kell fogadni...az Unióban a döntések közös konszenzussal születnek,s nem nemzetthy inzultációs hamis kérdés-hazug előre megírt válaszokkal.
Még akkor is hogy ha az a döntés nekünk nem tetszik..amúgy nem lehet népszavazást tartani nemzetközi szerződésből eredő kötelezettségről...höhöö a FideSS saját takolmánya szerint,mostakkor mi van,szembehuggyozák magukat és a hívőket.Az EU egy nemzetközi szerződés (meg az általa létrehozott intézményrendszer). A szerződés alapján létrejövő kötelezettsgeket nem szerencsés népszavazásnak alávetni, mert így az ország szerződésszegővé válhat.
A menekültprobléma alapvetően nem EU-s ügy. Nem az EU okozza és ENSZ konvenciók szabályozzák. AZ EU csak harmonizálni próbálja a föllépést, mert a belső határokat lebontották. De ha ki akarod zárni a menekülteket, akkor az ENSZ konvenciókat kell fölmondanod, nem (csak) az EU tagságot.
A britek a kilépés mellett döntöttek, de nem a menekültek befogadása ellen. A menekültkérdés mellékszál volt. A belső migráció sokkal fontosabb volt:: A bugrisnak és haszonlesőnek tartott keletieket sokan nem komálják. Sokkal többen vannak, mint a menekültek. Egy másik fontos ürügy az EU-ba befizetett pénz volt, amivel Téged támogat a brit adófizető.
A magyar kormány propagandája varrja csak a menekülteket az EU nyakába. Kell az ellenségkép, hogy a nagyközönség ne az ország szétlopásával foglalkozzon. A trolloknak is nehezebb lenne a maffiózókat védeni, mint a csóró menekülteket és a távoli bürokratákat szapulni.
Aztán kiírni egy népszavazást arról hogy akarunk-e UNIO-s tagok lenni, vagy Anglia sorsát választjuk inkább...
Ebből következően, én ezen a " nem kell nekünk migráns " népszavazáson nem veszek részt, lévén UNIO-s párti vagyok...
Orbán nemzetthy hatalomféltő népszavazásáról nincs mit beszélni.
Ha valaki, feltétlenul, akarja, ott a brekekekexit...hehee..kivül tágasabb Európából.
Hajra, orbánhívő mihígmélymagyar "bozgorok", gyújtsátok magatokra a jurtát....heheee.
Válasz erre 

consul 2016.07.18. 21:30:08

@a nagy hohoohooo: A mi döntésünk rád is kötelező lesz, akár tetszik, akár nem. Rúgkapálhatsz, de így fogsz járni meglátod!
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2016.07.18. 21:43:35

@consul: Már nem sajnállak,kiröhöglek egy szerencsétlen szellemi nyomoronc vagy,úgy 19-es IQ-val,az az idióta...de, hogy szarban vagytok, azt tudja a világ.Nektek,nekünk az EU pozitív, nélküle végetek lenne.És vége Magyarországnak ,mert meglesz a"mag Európa"vagy másnéven a kétsebességes Európa és onnan Orbanisztánnak kívül tágasabb,lesz egy új"trianon"és Magyarország akkora lesz mint ma a legkisebb és legnyomorultabb megye,oszt akkor tenyészetek árvalányhajat abból biztos jól megéltek,szaporodni fogtok vérfertőzéssel ..na nem mintha nem a jobberek közt elég nyomi....magatok lesztek mert aki tanulni ,dolgozni valamire vinni akarja az életben mind -mind itthagyja Orbán illiberális uram-bátyám jobbágyi fasizmusát .
Egy mekegő kecskének nagyobb az öntudata mint neked.
Válasz erre 

heptakontanonaéder 2016.07.19. 00:50:59

@Conchobar:
Tudod, ha valami úgy hápog mint egy kacsa...
Jó, jó, tudom az lehet egy idegen nyelveket beszélő kárpáti barnamedve is!
Válasz erre 

szabi68 2016.07.19. 01:01:16

Sántit, de nagyon! Ki találta ki (agyalágyult) hogy nem a migránsokkal jött be ez a sok eszelős?!
De nekem nincs kifogásom ellenük, csak dobják le a csadort, és tagadják meg az eszement gyűlölködésüket!
Ez Europa! Nem szocializálhatók, még meg fogja bánni mindenki, hogy Erdogannak tapsolt, gratulált( Szijjártó is)
Kerry is. El se hiszem, muszlim hordák rohangálnak Istanbulban! Hello EU??!!
Válasz erre 

Censored Trompf 2016.07.19. 07:04:57

@a nagy hohoohooo:

Marhaságokat írsz.

A konvenciókat és törvényeket egyrészt meg lehet változtatni.
És ha a menekültügyi eljárás keretében pszichopata gyilkosok tömege érkezik az Unióba, akkor felül is kell írni ezeket az egyezményeket, és nem szelfizni kell vigyrogva a potenciális gyilkosokkal, mint ahogyan azt Merkel tette.

Tegnap óta, a Németeket is darabolt egy baltás őrült, így vélhetően egyre nagyobb társadalmi nyomás lesz a Németeken is, hogy a határvédelem, és a muszlimok kiutasítása mellett tegye le az egész EU a voksát.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.19. 07:27:15

@Kampánymigráncs: Dehogynem reagáltam. Ma egy csomó ember az oroszoktól fosik, és a volt szovjet éra visszatértétől tart. Nos, én éltem ebben a bizonyos Kádár-rendszerben. És ebben nem az oroszok voltak a probléma, hanem a szovjetek.

Másrészt pedig nem azért volt élhetetlen a rendszer, mert nem volt sajtószabadság, mert nem lehetett 4 évenként választani két-három tolvajbanda között, hanem mert gazdaságilag volt egy csőd az egész. Az EU ma is csőd, az átlag magyar pedig ma kb. annyival él jobban mint a Kádár-rendszerben, amekkorát azóta a technológia fejlődött. A másik oldalon pedig akkoriban volt normális oktatási rendszer, volt közbiztonság, viszont nem voltak tele hajléktalanokkal a városok.
Az MSZP amíg erős volt, pont abból a nosztalgiából élt, amit a 89 előtti időkre emlékező nyugdíjasok tápláltak a Párt iránt.

89-ben a gyorsan süllyedő hajóból átszálltunk a lassabban süllyedő hajóra, ennyi történt és nem több. De nincs értelme olyanokat írni, hogy nem akarom hogy a gyerekeim a 89 előtti érában nőjenek fel - 89 ez a hely azért sok szempontból sokkal élhetőbb volt.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.19. 07:30:28

@Kampánymigráncs: "A migránsáradatot csak összefogással lehet megállítani, és a helyzetet kezelni.".

A miránsáradatot csak egy Európa körül húzott aknazárral lehetne kezelni. Ehhez viszont a jelenlegi nyugat-európai politikusokban nincs meg a szükséges elszántság és bátorság. Ehhez szembe kellene nézni azzal, hogy az a szép lila köd, amire az 50-es, 60-as években az elveiket építették, a valóságban nem működőképes, és hogy Európának a saját érdekeit kell védenie, és nem a világ megmentésén munkálkodnia.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.19. 07:34:26

@consul: Helyes. Azokat a problémákat ugyanis ők okozták saját maguknak. És ha idejönnek, akkor pont ilyen problémákat fognak okozni itt is. Jó az bárkinek is, ha 20 év múlva Európában is az lesz az alternatíva, hogy egy-egy diktátor ül a nép fölött aki minden évben kivégzi a 2-3000 leghülyébb fanatikust, vagy megdöntik a csúnya gonosz diktátort és akkor az lesz mint Szíriában vagy Irakban jelenleg is van ?
Válasz erre 

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2016.07.19. 07:39:53

@Modor Tibi: :0
Miért, kire kellett volna?
Dopemanre?
Válasz erre 

gyokkkettto 2016.07.19. 10:57:01

"De nem fogunk bedőlni a szemfényvesztésnek. Minél jobban próbáljátok elterelni a figyelmet a szátokkal, annál inkább a kezeteket fogjuk figyelni."

Pontosan, az egesz bevandorlasi ugy, csak egy alproblema, a tegnapi baltas terrortamadast a Nemet vonaton is, csak az orbanrezsim talalta ki, hogy elterelje a figyelmet a korrupcirol, mert egyebbkent nincsennek bevandorlok, es folleg nincsennek koztuk terroristak.
AKKOR SEM, HA MOSTMAR MINDENNNAP TORTENIK EGY MERENYLET EUROPABAN.
Válasz erre 

excopp 2016.07.19. 11:39:27

"Franciaország 1789. óta szabad állam hirdeti az egyenlőséget és demokráciát.Nem tesz különbséget bőrszín ,származás alapján."
---

"Vérvörösre festett Szajna egy elfelejtett éjszakán

2011-10-17 FRANCIAORSZÁG
Vannak események, amelyek őszinte és teljes feldolgozásához fél évszázad is kevés. Ez a helyzet Franciaországban a „párizsi csataként” is emlegetett 1961. október 17-i mészárlással, amelynek hétfőn pedig már az ötvenedik évfordulója van".

- írta a Népszabadság...
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard