Nyugati Fény

Bojkottálni kell Orbán kvótás parasztvakítását, hogy érvénytelen legyen!

Bojkottálni kell Orbán kvótás parasztvakítását, hogy érvénytelen legyen!

Bólogató János október másodikára írta ki a kvótás népszavazást.

Napnál világosabb, hogy a Fidesz a menekültellenes uszításban találta meg az utolsó lehetőséget, hogy túlélje azokat a korrupciós botrányokat (Rogántól Andy Vajnáig, az Orbán-kastélyoktól a Matolcsy-alapítványokig), amelyekbe minden tisztességes demokráciában hatszor belebukott volna egy kormány.

A másfél éve pörgetett hisztéria következő állomása egy velejéig hazug „népszavazás” lesz, amelyre 5 milliárdot szórnak el az adófizetők pénzéből. És amelynek célja, hogy újabb hónapokra eltereljék a szájtáti nép figyelmét az ország valódi, égbekiáltó problémáiról.

Azt az aljas szöveget sulykolják naponta huszonnyolcszor bele a kamerákba és mikrofonokba, hogy „a magyaroknak joguk van eldönteni, kikkel akarnak együtt élni”.

Tényleg? Emlékszik-e bárki arra, hogy Orbánék megkérdezték volna a magyar embereket, hogy akarnak-e együtt élni ismeretlen forrásokból meggazdagodott távol-keleti és harmadik világbeli milliárdosokkal, akik 350 ezer euróért letelepedési kötvényt vásárolnak azért, hogy ezen Rogán-közeli offshore-cégek darabonként 80-90 ezer eurót kaszáljanak? Mert eddig legalább 3000 ilyen migráns mossa tisztára a pénzét hazánkban...

Egyébként a francokat szól arról a népszavazás, hogy mi döntsük el, kivel akarunk együtt élni. Arról szól, hogy ebben a potyautas országban, amelyik tíz éve nem él másból, mint az Unióból, van-e annyi tisztesség, hogy átvállal 1300 darab rászorulót abból a több milliós tömegből, amely azokra a társadalmakra nehezedik, amelynek az adófizetői az összes magyar közberuházást finanszírozzák.

orban-hipnoo.png

És akkor tisztázzuk röviden, miért a bojkott az egyetlen tisztességes és okos döntés, hogy kikerüljük Orbán ravaszul felépített csapdáját.

A népszavazás szabályai szerint akkor lesz eredményes és érvényes a referendum, ha azon a választókorú magyar népesség 50 százaléka megjelent. Hazánkban 8 millió választókorú polgár él, 4 milliónak kell tehát elmennie az érvényességhez.

A kérdést furmányosan úgy tették fel, hogy arra jó szívvel nem lehet igennel válaszolni (Ugyan ki szeretné, hogy igenis Brüsszelből írják elő nekünk, kiket telepítsünk be), így aki nem most jött a Hold túlsó oldaláról, és picit is ismeri a magyar társadalmat, az pontosan tudja, hogy az igeneket lehetetlen megnyerni.  

Az egyetlen bölcs mód, hogy kifejezzük megvetésünket és elutasításunkat az orbáni gyűlöletpolitikával az, ha demonstratíve távol maradunk ettől a szemfényvesztő akciótól.

Így érvénytelenné tesszük a referendumot, és annak minden ódiuma Orbánra fog visszahullani, beleértve a rá kidobott 5 milliárd forint jelentette pazarlást.

Orbánnak létérdeke, hogy azt a látszatot keltse, hogy az ő kampánytémája egyben Magyarország legfontosabb ügye is – ebbe a csapdába az ellenzék azzal tud belesétálni, ha elmegy a kamunépszavazásra és legitimálja az orbáni parasztvakítást.

Nem véletlen, hogy Kósa Lajos megpróbálta pénzzel megvenni a hajlékonyabb gerincű „ellenzéki” pártokat, hogy agitálják a híveiket az Orbán népszavazásán való részvételre.

(Mindegy, hogy ők milyen választ adnak, hiszen a cél az érvényesség, ahhoz pedig 4 millió embernek kell elmennie.)

Ezért fontos, hogy Orbán bukja el a saját népszavazását – süllyedjen érdektelenségbe, hogy utána felmerüljön a személyes felelőssége a kudarc miatt. Elnök úr, ön kezdeményezte a referendumot a politikája legfontosabb eleméről, és megbukott vele, látja? Elfogyott önnel szemben a bizalom.

Üdvözlendő, hogy az eredetileg a DK által kezdeményezett bojkott mögé már a MSZP és az Együtt is felsorakozott, ezzel megszületett az ellenzéki összefogás.

Orbán kamuakcióján való részvételre már csak Fodor Gábor, a súlytalan LMP és pár bomlasztó megmondóember agitál, de ők már rég a Fidesz kottájából játszanak. A valódi ellenzék nem sétálhat bele a fideszes csapdába, nem asszisztálhat a kormány sunyi játszmáihoz és túléléséhez.

Teljeskörű bojkottal fogjuk érvénytelenné tenni Orbán játékát, hogy előbb csak az általa megemelt tétű népszavazás, utána pedig ő maga is megbukjon.

Ha tetszett a cikk, támogasd a Nyugati Fényt – hogy legyen egy valódi ellenzéki médiád!

101 komment orbán viktor népszavazás ellenzék menekültek Tovább
Bojkottálni kell Orbán kvótás parasztvakítását, hogy érvénytelen legyen! Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
101 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Újabb mocskos sztori bizonyítja: Orbán módszeresen vásárolja fel az MSZP-t Újabb mocskos sztori bizonyítja: Orbán módszeresen vásárolja fel az MSZP-t
  • 3 érv, amiért öngyilkos butaság bojkottálni a választásokat 3 érv, amiért öngyilkos butaság bojkottálni a választásokat
  • Jó reggelt kívánok, hány tüntetést is szervezett a Jobbik az elmúlt 8 évben? Jó reggelt kívánok, hány tüntetést is szervezett a Jobbik az elmúlt 8 évben?
  • Készül a Jobbik és az LMP összeborulása - De Vona zsebében ott lapul a kés is Készül a Jobbik és az LMP összeborulása - De Vona zsebében ott lapul a kés is
  • Itt a nagy szavazás: Botka László vagy Lattmann Tamás legyen az ellenzék miniszterelnök-jelöltje? Itt a nagy szavazás: Botka László vagy Lattmann Tamás legyen az ellenzék miniszterelnök-jelöltje?

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr598873224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (101)
Az utolsó 100 komment:

siriq111 2016.07.07. 21:21:24

@Silbermann: Majd lesz neked 250 ezer mashonnan mert a mostasi penzugyminiszter ezt szeretne :D
Válasz erre 

siriq111 2016.07.07. 21:21:54

ma nem megy a gepeles, ma mutottek a kezem.
Válasz erre 

H.Sandor 2016.07.08. 06:23:07

A Nemlétező Köztársaság elnökének egyre karikásabbak a szemei és gyűrött az arca.Közölték vele,hogy mikorra írhatja ki a kvótanépszavazást,és ő mint jó katona ki is irta,mégpedig a fidesznek legkedvezőbb időpontra. Persze,ha nem megy el 4 millió szavazó,Orbánék még mindig elkövethetik a B vagy a C terv szerinti egyéb "huncutságokat",és el is fogják követni.
Nem szabad elfeledni,hogy a fidesznek nincsenek etikai aggályai,sőt azt sem tudják,hogy mi az.
Válasz erre 

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.07.08. 07:43:49

Én biztos, hogy nem veszek részt ebben a gyalázatban, és a családomn sem.
Ennek mockos geci bandának, ha olyan rohadt fontos a zemberek véleménye, akkor miért nem írt népszavazásokat olyan kérdésekben, mint:
Az üzletek vasárnapi zárva tartása,
A Ligetprojekt,
A stadionépítések szükségessége,
A felcsúti kisvasút,
és a listát még tetszés szerint ki lehet egészíteni.
Válasz erre 

bolondok közt viktor a király 2016.07.08. 08:53:13

Szeptemberi első parlamenti össze jövetelen módosítani fogja a csúti geci a törvényt. Elég lesz majd a megjelentek többségének az igen szavazata. Így megy ez náluk, magukra szabják a törvényeket.
Válasz erre 

János Lipcsei 2016.07.08. 10:54:25

Valszeg nem megyek el szavazni mert tele van a hócipőm mindennel , de akkor is kikérem magamnak hogy én tíz éve az Unióból élnék . Mert dolgoztam mint az állat és a keresetem minden hasznát kivitték az Unió magánbefektetői . Az hogy Merkel ezt kevesli mert nem részvényese a TESCO-nak LIDL-ek ALDI-nak , az az Ő baja . Másik ; ugye senki nem gondolja komolyan hogy a nyugatra migrált nyomorultaknak csak fél ezrelékét akarják ránk tukmálni ? Számítok rá hogy több százezer arrogáns bunkót akarnak a nyakunkba varrni , csak azért hogy a mi munkásaink bérét is ezeknek a színvonalára ronthassák . Ezt bizonyítja hogy már most is külföldről hoznak varrónőket , pedig varrni már igazán minden magyar tud , csak nem mexikói bérért hajlandó !
Válasz erre 

Szalay Miklós 2016.07.08. 11:32:00

Egy alapos kis összefoglaló demokráciáról és diktatúráról, a demokrácia visszásságairól:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid076

(A legfelső sor a kép tetején, "Demokrácia és diktatúra". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)
Válasz erre 

Bajer Zsolt 2016.07.08. 11:35:34

A valasztas egyszeru. A libsik tobb millio terroristat akarnak ide importalni, mert 18-ban veluk akarnak valasztast nyerni. A nemzeti oldal meg, nem akar tobb millio terroristaval egyutt elni, ezert N E M -el szavazuk a kotelezo betelepitesre.
Válasz erre 

laci_52 2016.07.08. 11:44:20

Tipikus ballibes poszt. Mit lehetne elérni a bojkottal? Azt, hogy érvénytelen lesz a népszavazás, kidobunk 5 milliárdot az ablakon és feltett kézzel eltűrjük a kötelező betelepítést. Ezt akarjuk?

Nem! Minden épeszű magyar ember elmegy szavazni és nemet mond a kötelező betelepítésre.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.07.08. 12:00:35

"hazug „népszavazás” lesz, amelyre 5 milliárdot szórnak el az adófizetők pénzéből."

Szerintem a "kampányra" már többet elsikkasztottak.

Azt meg borítékolnám, hogy a végén nem lesz népszavazás.
Amikor látszani fog, és végre az orbán is megérti, hogy a saját szavazótáborából is olyan egy-másfél milka birka menne el neki szavazni, megijed aztán lefújja.

Ez egy oltári nagy öngól amit ezek a balfaszok csinálnak ezzel a népszavazással. Tétje valójában nincs, viszont qrva nagyot lehet vele bukni ha túl alacsony lesz a részvétel. Főleg jó 1 évvel a választások előtt.

Az az óvodás szintű érvelés meg, hogy aki nem megy el az a migráncsok mellett van, már megszokott a fidesztől. Tolvaj, lúzer, bűnöző bandától, ostoba, nevetséges agitációs propaganda. Csak magukból csinálnak hülyét vele, úgy is kell őket kezelni.

De mielőtt el nem felejtem, a rogántónit lecsukták már?
Meg ott a rengeteg, sokkal fontosabb mutyi amiről mindezzel el akarják terelni a figyelmet. Ami szintén egy ostoba lúzer védekezés a védhetetlen ellen.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.07.08. 12:02:24

@laci_52: Te csak ne libsizz- meg épeszűzzél! Aki ezt a tolvaj fidesz bandát védi annak a véleménye szart se ér. Ugyanolyan rongy ember vagy mint a fideszes "elit". Ennyi.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.07.08. 12:07:51

A Duma bojkottja. :) Mindenkinek kuss. :)
Válasz erre 

laci_52 2016.07.08. 12:15:12

@Tibi !: Nem védem a Fideszt, itt most az ország sorsáról van szó. Hogy világos legyen, kiegészítem az előző hozzászólásomat: PÁRTSZIMPÁTIÁTÓL FÜGGETLENÜL minden épeszű magyar ember elmegy szavazni és nemet mond a kötelező betelepítésre.

Október 2-ig még van idő, egy jó kampánnyal sok bizonytalan embert rá lehet még venni, hogy elmenjen szavazni és elutasítsa a migránsok betelepítését.
Válasz erre 

kalandfereg 2016.07.08. 12:15:51

A DK meg az MSZP, mint valódi ellenzék???
Miattuk van most a nyakunkon a Fidesz, elmozdíthatatlanul. Mert ők lennének az alternatíva.
Ééééébresztőőőőőőő!!! :))))))
Válasz erre 

Voznyák Pista2 2016.07.08. 12:16:14

@Tibi !:

"Azt meg borítékolnám, hogy a végén nem lesz népszavazás.
Amikor látszani fog, és végre az orbán is megérti, hogy a saját szavazótáborából is olyan egy-másfél milka birka menne el neki szavazni, megijed aztán lefújja.
"
Ennyit a ti realitásérzéketekről.

Szar lehet nektek, ahány laskát kaptok a közvéleménytől, ahányszor meghazudtol benneteket a valóság, annyiszor kel nicket váltanotok.

Csak halkan szólok, én nagyon sok balos meg libsi ismerősömtől hallottam már, hogy bizony elmegy szavazni, a kvóta ellen.
Tanuljátok meg már végre, közelíteni kell a realitásokhoz, és aszerint igazítani a politikátokat.
Válasz erre 

Voznyák Pista2 2016.07.08. 12:18:07

@kalandfereg:

Hagyd őket, menthetetlenek, hiába csettintgetsz az ujjaddal, a kiüresedett tekintetük előtt.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.07.08. 12:19:21

nem megyek el szavazni, mert minek?
Úgy is módosítani fogják a szavazásról a törvényt a kommunista "elvtársak", hogy ha legalább 1 ember elmegy szavazni, érvényes legyen az eredmény :)

De tökmindegy mi az eredmény, csak hisztériázik az egér.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.07.08. 12:21:01

@laci_52: Bla, bla, bla. Ez a fideszes hivatalos agitprop duma. A tolvaj fidesz mellett kampányolsz.

Qrvára melléfogtál, ha azt hiszed azért elmegyek szavazni, hogy a tolvaj orbán azt mondhassa, na ugye.

De derüljön csak ki mennyire alacsony a tolvaj bűnözőkből álló vezetésű fidesz támogatottsága! Ennek a felmérésére nagyon is alkalmas lesz ez a "nép" szavazás. Amit mint tudjuk nem is a nép kezdeményezett, hanem az orbán eldöntötte legyen, oszt lesz. Hát a qrva annyát neki is, meg a tolvaj cigány fajtájának!
(gyengébbek kedvéért, a nemzetiségi hovatartozás csupán ténymegállapítás, és nem rasszista célzattal történt)
Válasz erre 

Netuddki. 2016.07.08. 12:25:04

@Voznyák Pista2: Mégis KIKről dumálsz tolaj fideszes? Csak a tik egybites logikátok szerint van, hogy aki nem fideszes az ballib. Hát a jó qrva anyád ballib te szarcsimbók! Ezt üzenem, hogy ők is megértsék, a tolvaj fideszes trollok.
Válasz erre 

bulista 2016.07.08. 12:25:31

@Bajer Zsolt: EGYEZERHÁROMSZÁZ - ennyi az a több millió, és ők is csak azért jöhetnének, mert a g.ci gazdád Brüsszelben, ahol sokkal kisebb az arca, simán megszavazta azt, ami ellen most népszavaztatni akar cirka 5 milliárdért... No persze azok, akiknek az Arrogán Tóni árulja zsebre az állampolgárságot mindenféle kontroll nélkül, azok között biztosan nincs terrorista, hiszen az csak olyan "csórókból" lesz, mint a megboldogult Bin Laden.... Ja, és az megvan, hogy a narancsbolsik a Délvidékre is kiterjesztik a fáintos kis népszavazásukat? Így nyer értelmet az a néhány tízmilliárd, amivel megvették a vajdasági magyarok vezetőit, így pl.: a "tisztességben megőszült" Kasza Józsefét?
További jó ballibsizést kívánok a takonyárpi rohamosztagosainak! Csak aztán le ne zuhanjon az a helikopter a gazdival, mert nem lesz fizu, meglátjátok! :D
És ahhoz mit szóltok, hogy a Sorosgyuri is szalonképes lett a Lendvai utcában, mióta felszólalt a migráncsok ellen? No, remélem erős a gyomrotok, és bírjátok követni a felcsúti szélkakas minden fordulatát!
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.07.08. 12:27:32

?
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.07.08. 12:28:29

Azért felettéb érdekes ez a ballib mentalitás.

Itt nálunk azért kampányolnak, hogy ne szavazzanak az emberek.

Persze ha kell, akkor a balllibek képesek arra is, hogy az emberek 147%-át rávegyék arra, hogy szavazzanak a ballib jelöltre, mint ahogyan tették ezt Ausztriában meghamisított leválszavazatok esetén:

lovasistvan.hu/2016/05/25/ausztria-mar-szabad-beszelni-a-1469-os-valasztasi-csalasrol-vegkepp-megorult-az-eu-gazdaja-is/
Ausztria: már szabad beszélni a 146,9 %-os választási csalásról; végképp megőrült az EU gazdája (is):
Válasz erre 

bulista 2016.07.08. 12:33:42

@Ballib cenzúrázók réme 14: Ez az agyhalott narancsbolsi, mindenhova kopizd be a lovaspisti tömény hazugságát, még a főzős bloggokba is, hátha megemelik a javadalmazásodat!
Válasz erre 

Netuddki. 2016.07.08. 12:34:04

@Ballib cenzúrázók réme 14: Ostoba tolvaj fidesztroll! Az országgyűlési választásokra meg menjenek el minél kevesebben, mi? Mert az orbán bandának az az érdeke.
Nem picsogni kell fideszes tolvajok, hanem gyorsan törvényt hozni a népszavazásról is, hogy érvényes legyen bármennyien mennek el. A gombnyomogató droid fideszes képviselők biztosan megszavaznák. Csak akkor probléma ha 2/3 kell hozzá, mert mára olyanja nincs az orbánnak.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.07.08. 12:35:07

@Tibi !:

1. Arról kéne népszavazást tartani, hogy Mo. az EU tagja maradjon v. kilépjen belőle.
2. Orbán Viktor azt mondja, ha a kilépés győz, akkor le fog mondani.

Elképzelem amikor Kunhalmi Ágnes rángatózó arccal teszi az 'X'-et arra, hogy a patás Orbán maradjon a miniszterelnök :D

Na ez egy izgi népszavazás lenne és végre lenne értelme is.
Válasz erre 

Boost Boosted 2016.07.08. 12:35:32

@Silbermann: agymosott paraszt
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.07.08. 12:35:36

Az megvan ugye, hogy ez az 1300-as szám, arra a 40.000 migráns szétosztásából jön, akit a Görög és Olasz menekülttáborokból terveztek szétdobni 2015 júliusban ??

Jelenleg csak Németországban 2.000.000 azaz kettő millió migráns van, akik közül mindösszesen 50 azaz ötven darab dolgozik, és csak idén 19 milliárd Eurót költenek rájuk ?

888.hu/article-otven-migranst-sikerult-eddig-munkaba-allitani-a-2-milliobol-nemetorszagban
Ötven migránst sikerült eddig munkába állítani a 2 millióból Németországban.
...

magyaridok.hu/kulfold/19-milliard-eurot-koltenenek-nemetek-jovore-migransokra-815095/
Németországban a szövetségi kormány jövőre 19 milliárd eurót fordítana a menekültügyre a költségvetés szerdán elfogadott tervezete szerint.
---
az állástalan migránsok munkanélküli segélyére 4,1 milliárd eurót szánnak, és szintén 4,1 milliárd euró jut a menekültek beilleszkedését szolgáló programokra.
...
Válasz erre 

Boost Boosted 2016.07.08. 12:36:57

@Bajer Zsolt: hulye paraszt
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.07.08. 12:37:39

@Tibi !: @bulista:

Ennyire fáj az igazság ?

hir.ma/kulfold/szines-hirek/valasztasi-csalas-tortent-az-osztrak-elnokvalasztason-az-osztrak-sajto-hallgat/653657
Az osztrák belügyminisztérium hivatalos honlapja közölte a hivatalos választási eredményeket.

Az adatok mindenképp bizonyítékok a választási csalásra. A 11 ezer lakosú, festői Waidhofen an der Ybbs városkában a szavazók 146,9%-a adta le a szavazatot. Vagyis a maximum lehetséges szavazatok másfélszeres produkciója jelent meg.
Válasz erre 

Boost Boosted 2016.07.08. 12:37:57

@Ballib cenzúrázók réme 14: honnan szeded ezt a sok hulyeseget te paraszt
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.07.08. 12:42:49

@Boost Boosted:

Szerencsétlen Gyurcsány csicska..

Veletek ellentétben, én minden egyes állításom mellé linket adok, ami alátámasztja a mindanivalómat.

A linkekben találsz további linkeket adatokat, grafikonokat, más helyekről.

A tényeket már nem tudjátok letagadni, ez a ti bajotok, ezért vagytok egnnyire idegesek.. :DDD

A ballib cenzúra befuccsolt.
Válasz erre 

bulista 2016.07.08. 12:44:42

@Boost Boosted: Teljesen "megbízhatóak" a forrásai: Lovaspisti, szlovák rendszámos Bayerzsótti - és a többi hasonló hírhamisító. Abban persze joggal bíznak, hogy a magyarok többsége csak magyarul tud, így nem lepleződnek le az orbitális hazugságaik.
Válasz erre 

Voznyák Pista2 2016.07.08. 12:48:40

@Tibi !:

"Hát a jó qrva anyád ballib te szarcsimbók! "

:( Ez annyira szíven ütött.

Több tiszteletet, én se szidtam az anyádat, még ha qrva is volt.
Válasz erre 

MACISAJT 2016.07.08. 12:50:28

A Magyarország EU-csatlakozásáról
szóló népszavazás eredménye

(2003. április 12.)
A szavazásra jogosultak száma 8 042 272 fő 100%
A megjelentek száma 3 669 252 fő 45,62%

Ebből érvénytelen szavazat

17 998 a megjelentek 0,49%-a

Ebből érvényes szavazat

Válaszok száma százalék
Igen 3 056 027 83,76%
Nem 592 690 16,24%
Összesen 3 648 717 100%

Fenti adatokat a 2003-as EU csatlakozási népszavazásról azért idéztem be, hogy világos legyen.
Ha netán megismétlődne arányaiban az akkori részvétel (45%) és
a kérdést arányaiban is kábé 83-16% arányban szavaznánk meg(illetve nem)...

akkor is a kormány lenne nyerő helyzetben, bármikor prezentálhatná itthon és Brüsszelben hogy lám, most ugyanannyian szavaznak ellenük mint akkor mellettük...
Úgyhogy a ballibák a bojkottjukkal csak szívességet tesznek.
No meg szavazóiknak:"üljetek otthon, ennyit bírunk nektek mondani":P

Már csak azt várom, a 2018-as országgyűlési választásoktól mikor maradnak távol...

Nyihihi:P
Válasz erre 

2016.07.08. 12:53:55

@Tibi !: "
Qrvára melléfogtál, ha azt hiszed azért elmegyek szavazni, hogy a tolvaj orbán azt mondhassa, na ugye."

Akkor ne menj el szavazni és maradj otthon.

De utána ne okádd tele itt az internetet, hogy szar a kormány, szar az Orbán, minden szar, mert a saját balfaszságodnak köszönheted az egészet és egy kurva szót nem szólhatsz, ugyanis nem mentél el szavazni!
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.08. 12:56:46

@bulista:

Beindult a ballib cenzúra itt is, de találhatsz külföldi linkeket is dögivel az Ausztriai választási csalásról.
Már nem tudjátok letagadnai a tényeket, hiába a cenzúra. :DDDD
Válasz erre 

korni1010 2016.07.08. 13:00:28

Ez a cikk legalább olyan ellenszenves, mint az, ahogy most tönkreteszik a Ligetet. Lekövezik, vigalmi negyedet csinálnak belőle zeneházzal, léghajóval, stb., mindent kitalálnak, csak hogy az utolsó nyugalom szigete Pesten megszűnjön, és vircsaft legyen a helyén.
De azért a józan eszünket ne veszítsük el.
Nagyon szép a népek békés egymás mellet élése, ha az emberiség eljutott volna már erre a szintre.
Talán majd 500 év múlva.
Addig azonban azt kell, hogy lássam, a különböző kultúrák nem férnek meg békésen egymás mellett. Szilveszteri erőszakhullám Németországban, Párizs, Brüsszel és a többi...
Egyelőre szép álom a békés, egymást tisztelő multikulturális együttélés...
JÓ LENNE, DE AZ EMBERI FAJ NEM TART ITT.
Válasz erre 

bulista 2016.07.08. 13:21:37

@Ballib cenzúrázók réme 15: No, hát akkor tegyél velünk jót, és mutass nekünk pár külföldi hiteles linket, ami altámasztja az állításaidat.
Válasz erre 

ZX 2016.07.08. 13:23:29

Na csak szólok, hogy nemrég Berlinben járva alig pár tucat migránst láttam aból a több százezerből akik odavándorolta. Ha Mo-ra telepítenének 1.300-at, akkor vajon mekkora mikroszkóppal kellene keresni őket?
Ja és beültem közéjük. Nem erőszakoltak meg, nem lőttek le, de még csak fel sem robbantottak. Balfasz Fideszes bérrettegők.
Ezenkívül szó nincs kényszerített betelepítésről.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.07.08. 13:27:23

@ZX:

Balfasz Gyurcsanyista bérrettegő, migránsseggnyaló:

Az megvan ugye, hogy ez az 1300-as szám, arra a 40.000 migráns szétosztásából jön, akit a Görög és Olasz menekülttáborokból terveztek szétdobni 2015 júliusban ??

Jelenleg csak Németországban 2.000.000 azaz kettő millió migráns van, akik közül mindösszesen 50 azaz ötven darab dolgozik, és csak idén 19 milliárd Eurót költenek rájuk ?

Így integráld a migránsodat:

888.hu/article-otven-migranst-sikerult-eddig-munkaba-allitani-a-2-milliobol-nemetorszagban
Ötven migránst sikerült eddig munkába állítani a 2 millióból Németországban.
...

magyaridok.hu/kulfold/19-milliard-eurot-koltenenek-nemetek-jovore-migransokra-815095/
Németországban a szövetségi kormány jövőre 19 milliárd eurót fordítana a menekültügyre a költségvetés szerdán elfogadott tervezete szerint.
---
az állástalan migránsok munkanélküli segélyére 4,1 milliárd eurót szánnak, és szintén 4,1 milliárd euró jut a menekültek beilleszkedését szolgáló programokra.
...
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.07.08. 13:29:03

@bulista:

Parancsolj:
www.google.hu/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=austria+Waidhofen+146%2C9
Válasz erre 

blaubner 2016.07.08. 13:34:47

ez a poszt semmilyen érvet nem mutat be, csak azt, hogy utálja orbánékat. miért nem lehet értelmes, higgadt érvelést alkalmazni valami mellett és nem ellen?

a baloldal még mindig nem érti, hogy a választók legnagyobb része teljesen leírta őket, inkompetens, az országot tönkretévő formációknak tartja őket, és ez a vélemény 2010 óta sem változott sokat.

ennek megváltoztatásához teljes megújulás, korrekt, előremutató irány, hiteles személyek és a választókat felnőttként kezelő kommunikáció kellene. ezzel szemben mi történik: az mszp-ben visszajön a régi garnitúra, a pm / együtt / stb. képtelenek érdemben megszólítani a szavazókat, és minden baloldali párt politikai kommunikációjának középpontja csak és kizárólag az események után kullogó orbán-fóbia. lásd ezt a posztot is.

nem fogják fel, hogy az emberek nagy része tényleg utálja a jelenlegi kormányzatot, és alig várja, hogy valami másra tudjon szavazni, de ezt a várakozást a baloldal képtelen betölteni.

jelen posztra visszatérve: fogalmama sincs, hogy érvényes lesz-e a szavazás (szerintem nem, mert ez nem annyira fajsúlyos kérdés, hogy megmozgassa a többséget), de ha nem, akkor sem azért, mert a baloldal a távolmaradást súlykolja, főleg, hogy az egyetlen érvük erre az orbán-gyűlöletük. már elnézést, de ennél még a liberálisok véleményét is korrektebbnek tartom, amennyiben azért érvelnek az igenek mellett, mert tényleg az egységes, központosított eu-ban hisznek.
Válasz erre 

ZX 2016.07.08. 13:36:53

@Ballib cenzúrázók réme 14: Azért vagyok gyurcsányista mert nem hiszek a hazug Orbánéknak? Egybites fidesz droid vagy-e? Nem, mingránssimogató sem vagyok, csak emberként kezelem őket. Te meg rettegjél csak. :P
888.hu-val meg ne gyere, a Habony hazugsággyár nem érdekel.
Válasz erre 

Csuti Ördögüző 2016.07.08. 13:57:34

Lehet h érvénytelen lesz, de ha bojkott leszakkor nem 85 hanem 99 szazalekkal nyeri meg a fidesz.

A ballib ebbol csak rosszul johet ki.
Válasz erre 

saci02 2016.07.08. 14:24:34

El kell menni szavazni. Ezt a kormanyt csak az uti pofan, ha a 70% szavazatbol 30% ervenytelen lesz, akkor a kormanyrol szolt a szavazas nem a kvotarol...
Válasz erre 

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.07.08. 14:29:26

@laci_52: "Nem! Minden épeszű magyar ember elmegy szavazni és nemet mond a kötelező betelepítésre."

Faszarcú, halottad miről elmélkedett a minap Varga Miska? Szerinte több százezer EU-n KÍVÜLI bevándorlóra van szüksége az országnak, pótolva a kóros munkaerőhiányt. Miska meg nem beszél ilyeneket csak úgy saját kútfőből, Orbán személyes tudta nélkül.

Na erre varrjál gombot, mielőtt legközelebb migráncsozol.
Válasz erre 

glinolid 2016.07.08. 14:56:12

2004-ben, nemmel szavazás mellett kampányoltatok... szánalmas.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.07.08. 14:57:13

@nemecsekerno_007: Nem tudom követni a gondolatmenetedet. Az orbán olyat soha nem mondana, hogy lemond.
Válasz erre 

Csuti Ördögüző 2016.07.08. 14:58:31

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya: majd akkor tehetik be a labukat az orszagba amikor mar elnyertek egy konkret allast
Válasz erre 

Netuddki. 2016.07.08. 15:02:34

@blaubner: Olyan hülyék vagytok tik fideszesek mint a seggem! Ki az aki gyűlöli a szart ami kijön belőle? Nem gyűlölöd, de bottal se piszkálnád. Na, ez a helyzet az orbán gazdáddal is. Csak, hogy megértsd...
Válasz erre 

MR1 Lajos 2016.07.08. 15:11:47

Kár picsogni, a szavazás érvényes lesz, és legalább 80% fog a NEM-re szavazni.

Van nálunk 800 ezer korábbi bevándorló, akik már 500 éve újratermelik itt magukat, és a népnek azokról sincs jó véleménye. Nem kell mellé egy újabb sem. Megoldják ezek hazai gyártásban.
Válasz erre 

ColT · http://kilatas.great-site.net 2016.07.08. 15:18:22

Ez kivételesen most igaz, bármennyire is bután komcsi cucc ez a blog.
Válasz erre 

micsoda? 2016.07.08. 15:26:33

Már nem értem. Tegnap azt olvastam, hogy elég a szavazatok többségének a véleménye akárhányan is mennek el szavazni. Itt meg azt olvasom, hogy a szavazásra jogosultak több mint a felének menni kell szavazni, akkor lesz érvényes. Akkor hogy is van?

Német barátaim lakását az ottani önkormányzat vette bérbe migránsok részére. Két gyerekes iraki család, és bármelyik európaival külsőre állja versenyt. Nem dolgozhatnak, hiába lenne munkájuk, egyelőre oktatásban részesülnek, és segélyt kapnak. Sok segítséget kapnak az ott lakóktól, teljesen berendezkedtek, nagyon hálásak mindenért. Csak azért.
Válasz erre 

andrásúr 2016.07.08. 15:42:05

@bolondok közt viktor a király: Az rendben van hogy bolond vagy, de ez a szavazás nem ügydöntő lesz !
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.07.08. 15:48:24

@Tibi !: Azé nem tudod, mert nem látod Orbántól az erdőt. De nem baj, hátha eszébe jut a kormányak egy ilyen népszavazás. Vicces lenne :)
Válasz erre 

vezér01 2016.07.08. 16:31:15

Tavaly másfél millióan jöttek,a következő években se várható kevesebb. Nagyon naiv,aki elhiszi,hogy csak 1300 migránst kell majd eltartanunk. Ez az első tétel,jön majd a többi is,ha hagyjuk.
A távolmaradásra buzdítás viszont arra a bizonyos "négyigenes" parasztvakításra emlékeztet,ami a Szadesz kezdeményezése volt és akkor az MDF agitált otthonmaradásra.
Válasz erre 

hidroponi 2016.07.08. 16:36:11

@kalandfereg: idiota! miattad van nyakunkon a fidesz, mert az alcsuti gecire sdzavaztal!
Válasz erre 

Bogyó 2 2016.07.08. 16:48:51

@micsoda?:

Teljesen mindegy. Itt akámi lesz a vége, a kormány győzelmet fog hirdetni. Az nyilván nem játszik, hogy a többség igent mondjon, hiszen a kérdésfeltevés eleve olyan, amire hülyén néz ki igennel válaszolni. A liberálisok igenre buzdítása széplelkű naivitás, beleállnak Orbán csapdájába. A kifejezett bojkott azt üzeni, hogy rossz a kérdés, az ember olyan népszavazásra se menne el, hogy két vagy három pofont szeretne, mert úgy érzi, hogy más alternatíva is kellene, hogy legyen.
Válasz erre 

MACISAJT 2016.07.08. 16:50:02

@Csuti Ördögüző: ("A ballib ebbol csak rosszul johet ki. ")

Nem baj :P
Ezek az idióták még azt sem fogják fel, hogy a maradék szavazótáboruknak hogyan szól az az üzenet amelyet "felelős politikusaik" tesznek, miszerint "nyerésre esélyünk nincs, mert megmagyarázni a hazaárulásunkat nem tudjuk, ezért aztán csak üljetek otthon és nézzétek és reménykedjetek hogy nem lesz 50%-os a részvétel".....
Ennyit tehetnek, ennyire képesek...Nos, ha ettől nem jönnek lázba a népek, akkor semmitől...
És ezek szeretnének még valaha kormányozni.

Muhaha.
Válasz erre 

kalandfereg 2016.07.08. 16:54:20

@hidroponi:
Benézted.
De ekkora éleslátással nem is csoda.
Válasz erre 

Magentax 2016.07.08. 17:39:29

Ha nem lesz meg a megfelelő számú szavazat, majd jól átíródik hirtelen a választási törvény - bocs elírta a gépíró kisasszony, nem 4 millió, hanem 400 ember szavazata is elég.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.07.08. 18:02:22

@János Lipcsei: Egyrészt buta vagy, a CBA és a COOP tulajdonosai offshore cégeken át szívják ki a profitot.
Másrészt annyiban igazd van, hogy már egy is van pár száezer arrogáns bunkó az országban.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.07.08. 18:10:04

@Bajer Zsolt: A választás egyszerű: Bégető Bájer Zsótikától meg kell vonni az állampolgárságot, hogy a frissen megalakult felcsúti banánköztársaság állampolgárságát kérvényezhesse a többi szíriuszi magyarra egyetemben.
A szíriuszi magyarokat már az anatómiájukról is fel lehet ismerni: noha humanoidnak tűnnek, de nincs gerincük, és permanens hazudozásban vannak illetve a falkavezér gondolatainak újraböfögögése megengedett csak nekik.
További ismertetőjelük, hogy hitük mantrista hit, melynek során a bal kezükkel a egy orbánviktor szentképet szorongatnak a mellükhöz, a jobb kezükkel folyamatosan a gatyájukban matatnak, míg a szájszervükkel a következő szavakat ismételgetik:

Soros, Libsi, Soros, Liibsi,
Libsi Soros, Libsi, Soros,

Norvég!!!!

Soros, Libsi, Soros, Liibsi,
Libsi Soros, Libsi, Soros,

Norvég!!!!

Soros, Libsi, Soros, Liibsi,
Libsi Soros, Libsi, Soros,

Norvég!!!!

Mindezt addig teszik, amíg a el nem ájulnak.
A felcsúti állampolgár jó házörz.ő, bárkit megugat, akire a gazdija rámutat, bár hűsége értékalapú, ezért kétségbevonható, és bármikor köpönyeget forgat.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.08. 18:26:24

@Bajer Zsolt: Szavazz csak nemmel. Én meg beleszarok a fideszes gyűlöletkeltő pofádba. És nem, nem akarok ide migráncsokat (esetleg valódi menekülteken segíthetünk), de Viktor hatalommániás pszichodrámájához nem asszisztálok. És remélem még sok honfitársam így tesz majd. A szavazásnak amúgy sincs semmi hatása... ha csak a Putyinnyalonc Viktor nem az új Szovjetúnióba akar minket az EU-ból átvezetni. De ahhoz meg pláne nem asszisztálok.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.07.08. 18:39:58

A DK rájött hogy a népszavazás után csak úgy lehet sikerkommunikációt csinálni, ha érvénytelen lesz. Ez igaz is hiszen holtbiztos hogy migránsellenes lesz legalább 80%.

De a fidesz 2 millió, a Jobbik és némi apró ......ballib nélkül 3 milliónál nem lesz röbb résztvevő. Mondjuk az EU népszavazáson se volt több. Ha lesz bojkott akkor 95%os Orbán siker lesz, jogilag meg úgysem köti az EUt, akár érvényes akár nem.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.08. 18:56:58

A baloldalt akkor lehet majd egyszer komolyan venni, ha az aktuális álláspontját az emberek érdeke alapján határozza meg, és nem úgy, hogy mit mond Orbán, és annak ellenkezőjét hirdetik.

Amúgy az egész baloldal élete jelenleg Orbán kezében van: elég lenne reggel bemennie a Kossuth rádióba, és kijelentenie hogy egyetlen baloldali politikusnak sem szabad a Dunába ugrania, estére már mind ott lenne. :-D
Válasz erre 

v2peti 2016.07.08. 20:14:46

@laci_52: És ha érvényes lesz, és a nem győz? Ha elmegyek, akkor sem lesz olcsóbb!
Válasz erre 

torró 2016.07.08. 20:41:05

Nem!
Válasz erre 

ludwigvan 2016.07.08. 20:41:55

Elég hülye hozzáállás, hogy ha az a véleményed, hogy részt kell vennünk az EU menekült-elosztásában, akkor nem azt x-eled, hogy igen, hanem nem mész el, hogy azt lássa egész Európa, hogy milyen kicsinyes, önző és rasszista ez a nemzet.
A kedves cikkíró ugyanabból az alapvetésből indul ki, mint a kormány: mégpedig, hogy ez a nép hülyék gyülekezete.
Én például nem fogok a közös teherviselésre nemet mondani, mert nem gondolom úgy, hogy Németországnak kéne elcipelnie a hátán az összes bevándorlót.
Válasz erre 

torró 2016.07.08. 21:01:25

Csak próba volt! Na szóval, Ez úgy néz ki, mármint az elosztás, hogy én meghívok egy rakás embert hozzám, majd szólok a szomszédoknak, gyerekek adok át hozzátok a vendégeim közül, mert én nem tudok annyi kaját abszolválni. Szerintetek mit mondanának? Én értem, hogy benne vagyunk, /ráadásul nyakig/ , de Merkel mama nem kérdezhette volna meg a tagországokat előbb, hogy mire készül? Tudtommal nem diktatórikus rendszerhez csatlakoztunk, vagy igen? Mert köszönöm szépen én éltem a Rákosi, és Kádár rendszerben is. És akkor még a Soros úr azt mondja, hogy vessenek ki külön adókat, meg tud adni kedvezményes kölcsönt. Ó de aranyos! Ha ennyi pénze van, és szívén viseli a sorsukat, akkor egyszerűen adja egyenesen nekik, ne velünk, illetve az unokáimat adósítsa el mégjobban.
A 250 szakmunkás. Ki állította le a magyar szakmunkás képzést? Na azt kéne jól fenéken rúgni. Ilyen baromságot csak mi tudunk csinálni! Itt vagyok 70 évesen és még könyörögnek, hogy nehogy abbahagyjam az ipart, mert akkor kit fognak hívni! Ez nonszensz! Pedig előbb utóbb vége a dalnak! És még az sincs akinek átadjam a szakmai fogásokat, mert ha el is kezdik újra képzést, ezeknek a gyerekeknek ki fog szakmai fogásokat tanítani?Lassan szarul érzem magam amiért lelkesedtem a rendszerváltásért, mert ami itt azóta itt történik az országos tragédia! És itt nincs kivétel a politikusokat illetően! És úgy látom az EU vezetése is megkergült!
Válasz erre 

torró 2016.07.08. 21:16:39

Azt el is felejtettem, az egyik este az Atv -n Kálmán Olga két meghívott politológusa ezt a szavazási dolgot az ellenzéki hozzáállást teljesen ellen tétesen ajánlotta. Az egyik azt magyarázta mért szavazzanak igennel! Igen! A másik meg , miért nemmel. A bojkottot nem tartották jó választásnak. Na mondom gyerekek! Most aztán igazodjon el az ellenzéki tábor szavazó bázisa! Amúgy ők is mármint az ellenzék bajban van ezzel a kérdéssel, mert itt bizony, lehet szavazókat veszíteni.
Válasz erre 

blaubner 2016.07.08. 21:18:59

@Tibi !:
gratulálok, látom egyáltalán nem sikerült megértened, amit írtam. én, mint fideszes, ha-ha...

hogy a te stílusodban válaszoljak (mert eddig kulturáltan fogalmaztam, de te ezek szerint szereted a személyeskedést): te olyan buta vagy, hogy a feketét is fehérnek látod és viszont, mert a korlátolt szellemi képességeid képtelenek felfogni és értelmezni bármit, ami kicsit is átfogóbb képet próbál adni a baloldal primitív gyűlöletkampányánál.
Válasz erre 

Censored Trompf 2016.07.08. 21:31:07

Igazából tök mindegy mit mond a baloldal.

Amitóa határontúli honfitársaink megtagadására buzdítottak Erdélybenkinyomtatott szórólapokon, csak mert Orbán a KÁP mellett kampányolt, azóta már tudjuk, hogy tök mindegy mi a kérdés.

A válasz az ellenkezője annak amit Orbán mond.

Az más kérdés hogy Orbán ezzel visszaél, és rendre hülyét csinál a baloldalból.
Hogy triviális kérdésekre képtelenek jó választ adni pusztán dacból.

----

Orbán ezt is jobban csinálja. Ha a ballibek erőltetnek valamit, amit valamilyen csoda folytán a nép is éppen akar, akkor pártfordul és beelőzi a kezdeményezőt egy törvénymodósítással.
Lásd Boltzár.

---

Miért nem lehet azt mondani, hogy oké, ne jöjjön a migráns, szavazzuk le együtt és haladjunk tovább ?
Válasz erre 

Censored Trompf 2016.07.08. 21:34:02

@ludwigvan:

Németország meghívta a migránsokat, Merkellel készített szelfik folytán.
Nem véletlen ordibálták Röszkénél Merkel nevét, miközben féltéglákat hajigáltak a magyar rendőrök fejéhez.
Persze ma már se Ausztria, se a Németek nem engednék be a migránsokat.
Csakhát már ott tobzódnak a meghívás okán a Görögöknél, és fognak még jönni.

Vagy megvédjük a határt, vagy menjen mind a Németekhez, ha Merkel néni nem hajlandó bepiszkítani a kezét.
Válasz erre 

$pi$ 2016.07.08. 21:38:30

@Censored Trompf: "akkor pártfordul"

Ezen jót röhögtem. Pártfordulás... ezt honnan szedted?
Válasz erre 

$pi$ 2016.07.08. 21:46:31

@ludwigvan: "mert nem gondolom úgy, hogy Németországnak kéne elcipelnie a hátán az összes bevándorlót"

Ha egyszer ők hívták be, ők erőlködtek, hogy mindenki jöhet, ők acsarkodtak, hogy ne legyen kerítés, hogy engedjük őket hozzájuk, hozzájuk akarnak jönni, akkor miért nekünk kellene elcipelni?

Ha befogadok egy cigány családot hányat vállalsz át? Nehogy már nekem kelljen mindet elcipelnem, érted ugye?
Válasz erre 

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.07.08. 22:03:36

Egyetértek!
Válasz erre 

Reszelő Aladár 2016.07.08. 23:03:38

A matek nem megy de majd belejössz, ha gyakorlod.
Az 1300 bevándorlót még abból a virtuális 160 ezerből kanyarintották. De közben bejött még több mint egy millió. Ha csak 1% jönne ide az is 10000. És mi van ha kötelező mondjuk egy Uniós minimum zsebpénzt adni nekik? Havi 1000 €? A bruttó minimálbér háromszorosa mehet?
Unió pénzéből a GDP 4%-a jön be és 1% ki. Vagyis maradt három. Ha te keresel havi 100 forintot és anyádtól kapsz még 3-at akkor ugye téged is ő tart el?
Válasz erre 

ludwigvan 2016.07.08. 23:04:31

@Censored Trompf: @$pi$:
Az Európai Unió nem politikusokból, hanem európai polgárokból áll. Velük kell közösséget vállalni, nem az idióta vezetőikkel. Ha felháborít a "tartsatok el gazdag európaiak, de nekem ne kelljen semmit se tennem" hozzáállás, akkor ne viselkedj úgy. Vagy ne gondolkodj úgy!
Válasz erre 

kissiú 2016.07.08. 23:12:25

@MACISAJT: Többek közt az EU-s népszavazás alacsony részvételi aránya miatt sejti a Géniusz, hogy nem lesz meg az 50%. Amit egyébként pont ő szabott érvényességi küszöbnek (illetve trölte el a 25% azonos szavazat elegendőségét).
Válasz erre 

kissiú 2016.07.08. 23:17:55

@midnight coder: "Amúgy az egész baloldal élete jelenleg Orbán kezében van: elég lenne reggel bemennie a Kossuth rádióba, és kijelentenie hogy egyetlen baloldali politikusnak sem szabad a Dunába ugrania, estére már mind ott lenne. :-D"

Ez igaz, de akkor neki is hamarosan vége lenne. Szerinted miért van a táncos lábú exminiszterelnök szabadlábon? Hogy a pávatáncos tudjon kivel ijesztgetni.
Válasz erre 

mpl 2016.07.09. 07:33:19

@laci_52: azért azt ugye tudod, hogy a mi "népszavazásunk" az EU-t semmire sem kötelezi?
Vagyis mi majd jól megmondjuk a tutit, ők meg köszönik, oszt jónapot.
Azt csak halkan teszem hozzá, hogy a rogánhabony-művek fű alatt hozza be a fizetőképes bevándorlókat, vajon abból a pénzből mennyi landol Felcsúton?
Válasz erre 

alfacharlybravo 2016.07.09. 08:09:50

@H.Sandor: Ezeket a sommás ítéleteket honnan veszed?
Válasz erre 

Black_Knight · http://baltukor.blog.hu 2016.07.09. 08:14:51

Milyen demokratikus a népszavazástól való távolmaradásra buzdítani. Szép volt, taps...
Válasz erre 

bóvli ország jobban teljesít 2016.07.09. 09:15:47

Orbán valójában több millió bevándorlót akar Magyarországra!

Orbán Viktor több millió bevándorlót vár
MAGYAR HÍRLAP

Több millió bevándorlót kellene befogadnia Magyarországnak a következő öt évben, mert így tudja biztosítani a gazdasági növekedés ütemét - jelentette ki tegnap Orbán Viktor kormányfő. A társadalom elöregedésétől egész Európában tartanak.

Magyarország akár 14 millió embernek is megélhetést tud biztosítani - mondta tegnap a magyar kormányfő az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) üzleti ebédjén. Orbán Viktor a gazdasági növekedés fenntartását firtató kérdésre reagált úgy, hogy ehhez szerinte több millió külföldit kell foglalkoztatnia az országnak.
Válasz erre 

bóvli ország jobban teljesít 2016.07.09. 09:24:14

@Reszelő Aladár:

te reszelő, azt az 1300 -at a 200 ezer menekültből nem befogadásra és letelepítésre küldik ide, hanem elbírálásra. Aztán majd kap ebből az 1300-ból 2% menedékjogot (26 darab!), ezek maradhatnak, a többi meg mehet vissza. 2%-nál több sose kapott még menedékjogot.

Aztán majd ha ez a rendszer müködik, akkor az EU újabb javaslatot tehet, hogy a maradék 1 milliót is ezen kvóta szerint osszák szét, akkor meg majd jön 13 ezer elbírálásra. Amiből majd maximum 260 darab menedékkérő lesz pozitívan elbírálva, ennyi maradhat legálisan Magyarországon.

A fideszes fajvédő nácik ettől az alig 300 -tól vannak teljesen beszarva, ezek fogják elvenni a magyarok közmunkáját, ez a 300 fogja túlszaporodni az árja társadalmukat.

Orvoshoz gyorsan fideszes elme hibbantak!
Válasz erre 

$pi$ 2016.07.09. 10:14:24

@bóvli ország jobban teljesít: "A fideszes fajvédő nácik ettől az alig 300 -tól vannak teljesen beszarva"

A vizsgálatok azt mutatják, hogy magyarországon a baloldal támogatói rasszistábbak a jobboldal támogatóinál. Azazhogy több köztük a rasszista.

Ez nem csoda, hisz az átlagos életkoruk is jóval magasabb és az iskolázottak aránya is alcsonyabb.

Szóval a maboldali pártok és a megmondóembereik (mint te is) a választóik ellen beszélnek. Annak idején az SZDSZ is így semmisült meg. :D
Válasz erre 

vigyorex 2016.07.09. 10:21:35

A népszavazás rossz! A népszavazás ellentétes a demokratikus alapelvekkel, igazi demokrata nem mondja el a véleményét ha megkérdezik töle. Bojkottálni kell minden népszavazást!
Válasz erre 

vigyorex 2016.07.09. 10:25:19

@bóvli ország jobban teljesít: www.origo.hu/itthon/20150114-orban-mar-13-eve-sem-tamogatta-a-bevandorlast.html

"Hiába keringenek az interneten Orbán Viktor bevándorlást támogató mondatai, a Magyar Távirati Iroda már 14 éve pontosította a magyar kormányfő rosszul idézett szavait, amelyet az Amerikai Kereskedelmi Kamara üzleti ebédjén mondott 2001. június 8-án - hívta fel figyelmünket a Miniszterelnöki Hivatal.

"a soron következő néhány évben be kell fogadnunk néhány millió embert munkaerőként a szomszédos országokból. Több mint 4 millió magyar él a határokon túl, fontos, hogy olyan országot teremtsünk, amely vonzó a régióban."
Válasz erre 

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2016.07.09. 19:21:46

Szerintem ez jó ötlet. Ne menjetek, így 100%-ot kap a Miniszterelnök Úr.
Válasz erre 

2016.07.11. 10:29:10

@János Lipcsei: János, nem a te munkád, hanem az ó befektetésük hasznát vitték ki. Ja, hogy te hajlandó voltál annyiért dolgozni? Hát bocs!
Válasz erre 

2016.07.11. 10:30:30

@laci_52: Ország sorsa, lószart!
Válasz erre 

2016.07.11. 10:32:58

@Ballib cenzúrázók réme 14: Nocsak nocsak, az idő előtt felnyitott borítékokból máris hamisítás lett? Igaz, mindenki magából indul ki.
Válasz erre 

2016.07.11. 10:38:45

@Ballib cenzúrázók réme 14: A forrásaidról ennyit: bolond likból bolond szél fúj.
Válasz erre 

2016.07.11. 10:40:46

@Black_Knight: Mi a gond ezzel? A távolmaradás is lehet a véleménnyilvánítás módja, vagy a kívánt eredmény elérésére irányuló taktika.
Válasz erre 

János Lipcsei 2016.07.12. 22:36:55

@pityókabor sommelier: Csak én gondolom hogy az ő befektetésük haszna a sok átvert magyar munkájából származik ? Mivel anyag és energia nem vész el , a befektetéseknek haszna csak a beleadott munkából jöhet létre . Ez a haszon nekünk járna és nem a gyarmatosítóinknak .
Válasz erre 

Satyala 2016.07.13. 18:21:47

@Ballib cenzúrázók réme 14: "Veletek ellentétben, én minden egyes állításom mellé linket adok, ami alátámasztja a mindanivalómat."

Ezen besírtam...A linkjeid, köztudottan a kormány által fizetett hamis hírportálokra mutatnak, amit ráadásul a mi pénzünkből fizetnek. 888, vagy a Magyaridök, Pesti srácok, mióta számít megbízható hírforrásnak, amikor a Habony művek irányítja?
Válasz erre 

2016.07.18. 12:25:37

@János Lipcsei: János, ezzel kapcsolatban felteszek pár kérdést, kérlek, válaszold meg ezeket, magadnak.
1. Mi lett volna, ha a téged átverő multi nem itt, hanem egymásik országban telepedik le?
2. Önként döntöttél-e, hogy oda mész dolgozni?
3. Milyen alternatívák álltak, állnak rendelkezésedre a mostani munkahelyeddel szemben?
4. Ha esetleg félreteszel pénzt, és lekötöd (álampapírt veszel, nyugdíjpénztárba fizetsz be stb.), hogy némi hozama is legyen, nem érzed úgy, hogy kizsákmányolsz valakit?
Válasz erre 

János Lipcsei 2016.07.18. 23:08:57

@pityókabor sommelier: Hülye vagy fiam , leülhetsz .
Válasz erre 

2016.07.19. 09:59:17

@János Lipcsei: Sok szerencsét az osztályharchoz.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard