Nyugati Fény

Homofóbia - a sikertelenek és suttyók sportja

Homofóbia - a sikertelenek és suttyók sportja

Kevés téma képes annyira megbízhatóan kihozni az átlagpolgárban lakozó vicsorgó fenevadat, mint a melegek ügye. Szelíd kisnyugdíjasok, keményen dolgozó kisemberek válnak gombnyomásra lila fejű dühöngővé, ha szóba kerülnek meleg honfitársaink.

Kidagadt nyaki ütőérrel megy a buzizás a kocsmában, a vasárnapi ebédnél, a cikkek alatti kommentekben. És a Budapest Pride sem szokta megúszni ellentüntetőknek becézett őrjöngő horda nélkül. Huszonhét év demokrácia után semmivel nem vagyunk toleránsabb, felvilágosultabb ország, mint ahonnan a rendszerváltáskor indultunk.

A megismerés és az elfogadás helyett inkább gyűlölünk, fröcsögünk és népszerű tévhiteket szajkózunk. Pedig néhány egyszerű tényt kellene csak megérteni ahhoz, hogy mindannyian jobban érezzünk magunkat az országban.

meleg-montazs2.png

Minden híreszteléssel ellentétben a melegek nem akarják rákényszeríteni a saját életmódjukat a heterókra, nem akarják „megrontani” a gyermekeket, nem akarják elszeretni a heterók párjait, és általában nem akarnak semmi olyan rémséget, amit önfeledten buzizó honfitársaink nekik tulajdonítanak.

A melegszcéna nem óhajt mást, mint egyenlő jogokat, gyűlöletmentes légkört és félelem nélküli életet. Olyan dolgokat, amelyek egy civilizált országban minden állampolgárt megilletnek.

Ha egy kicsit is komolyan vesszük, hogy valami nyugati típusú társadalmat építünk ebben az országban, akkor senkit nem érhet hátrányos megkülönböztetés olyan tulajdonsága miatt, amiről nem tehet, ami veleszületett.

A toleráns közhangulat kialakulását nyilván nem segíti, ha a felelős politikusok az elfogadás gesztusai helyett szándékosan hergelik a társadalmat. Ha Budapest polgármestere visszataszítónak nevezi a melegfesztivált, ha a miniszterelnöknek viccelni támad kedve a téma hallatán, vagy ha Kerényi Imre buzilobbiról, Semjén Zsolt aberrációról hadovál.

Persze tudjuk, honnan fúj a szél. Egy olyan szegény, félperifériás országban, ahol a kilátástalanság, a nyomor és az emiatti frusztráció jut millióknak osztályrészül, sokkal könnyebb dolog a gyűlölet parazsát felszítani honfitársaink lelkében, mint tiszteletre és elfogadásra bírni őket. Minthogy a melegeket következmények nélkül lehet gyalázni (nem fognak visszaütni, de általában visszaszólni sem), így aztán különösen „ízléses” és „bátor” cselekedet pofozóbábuként használni őket.

A politika jobboldali fertálya ezeket az alantas állampolgári igényeket igyekszik kiszolgálni a rendre visszatérő sunyi kiszólásokkal. A Fideszben és a Jobbikban úgy vélik: túl sokan vannak a homofóbok ahhoz, hogy lemondjanak róluk, mint potenciális szavazókról, ezért inkább teljes gőzzel ráálltak a megdolgozásukra.

Akinek nincs más büszkesége az életben, mint hogy magyar heteroszexuálisnak született, az könnyebben válik meleggyűlölővé. Hiszen akkor máris felsőbbrendűnek érezheti magát valami olyan tulajdonsága miatt, amiért a kisujját nem kellett megmozdítania. Nem kell erőfeszítéseket tenni, nem kell jól teljesíteni iskolában és munkahelyen, elég annyit mondani: heteroszexuális magyar vagyok, különb mindenkinél, aki más, mint én. Ez az az ingyenbüszkeség, amelynek csábítása könnyen elragadja azokat, akik képtelenek felmutatni egyéni sikereket.

Egy kiegyensúlyozott ember, aki békében él önmagával és a világgal, nem leli örömét abban, hogy nálánál védtelenebb társadalmi csoportokat gyalázzon. Akinek a buzizás a hobbija, annak az életében jó eséllyel valami más gond is van. A sötét homofóbia a sikertelen emberek szegénységi bizonyítványa.

Támogasd a Nyugati Fényt - hogy legyen egy valódi ellenzéki médiád!

163 komment társadalom melegek homofóbia Tovább
Homofóbia - a sikertelenek és suttyók sportja Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
163 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Rohamtempóban kinyírta magát az LMP április óta - Ez már a végjáték Rohamtempóban kinyírta magát az LMP április óta - Ez már a végjáték
  • Röhejesen túlméri az LMP-t, ezer sebből vérzik Gulyás Marciék közvélemény-kutatása Röhejesen túlméri az LMP-t, ezer sebből vérzik Gulyás Marciék közvélemény-kutatása
  • Az LMP most eljátssza nekünk a nagy ellenzékit, de egy éve csúnyán lepaktáltak a Fidesszel Az LMP most eljátssza nekünk a nagy ellenzékit, de egy éve csúnyán lepaktáltak a Fidesszel
  • 3 érv, hogy egy ócska blöff Botka legújabb "ajánlata" 3 érv, hogy egy ócska blöff Botka legújabb "ajánlata"
  • Hahó, TV2-sök! Meddig asszisztáltok még ehhez a gyalázathoz? Hahó, TV2-sök! Meddig asszisztáltok még ehhez a gyalázathoz?

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr428859986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (163)
Az utolsó 100 komment:

Willkommenskultur 2016.07.02. 16:01:02

@CoolKoon: Én ismerek homokosokat, és semmi bajom velük. A riszálókat ugyanúgy utálják mint a heterók.
Válasz erre 

strikt 2016.07.02. 16:09:47

Ez a poszt is csak arra jo, hogy gyuloletet keltsen, kirekesszen, minositsen embereket, embercsoportokat mindenfele info nelkul. Persze ezt az elfogadas jegyeben. Kvazi "csakannyal" hirdeti a szeretetet es a joerzesu toleranciat.
Válasz erre 

csakférfi 2016.07.02. 16:58:50

@eloi: Bölcs komment!
:) Tetszett a "harc" semmiért,hogy győzzünk "magunkért" (politikus gondolkodás) :)
@Apa(fej): Avagy??? Tehát mindenki hülye aki szélsőséges érzelmeket táplál!
Ilyentén módon szélsőséges a buzi aki önmagát mutogatja és az is aki ezt megdobálja .
Magyarul "nyugodjon le mindenki a picsába"-és győzzön a xanax,prozac,...stb!

-Hétköznapi statisztika

Becslések szerint Németországban mintegy 1,5 millió ember gyógyszerfüggő, nagy többségük receptköteles gyógyszereket szed. Minden hatodik felnőtt közérzetének javítása érdekében legalább heti egy alkalommal gyógyszert szed. Míg a franciáknál minden negyedik polgár szed rendszeresen antidepresszánst, nyugtató és pszichotikus gyógyszert.

Haláli logika!! :) A gyógyszercégek és pszichopapok legnagyobb megelégedésére!
Válasz erre 

Pan Modry 2016.07.02. 17:02:43

@Willkommenskultur:
Akkor mi a kulonbseg a bekemenet es a pride kozott?
Azokkal nincs bajod akik a bekemeneten ott vannak?

Akiknek baja van azzzal amivel nem ertenek egyet ugy hogy nincs kozvetlen hatranyuk azok csupan alacsony iq-val rendelkeznek es/vagy komplexusuk van. Ez tény!
Válasz erre 

Sir Galahad 2016.07.02. 17:45:04

A legnagyobb ostobaság éppen az, amit a szerző tesz, méghozzá a homofóbia szó alkalmazása. A fóbia félelmet jelent. Akikre a szerző gondol, általában nem fél a homoszexuálisoktól, inkább azt lehet mondani, nem ért velük egyet, nem kedveli őket. Nem nagyon értem, a megbélyegzés szándékán kívül mi értelme ezt a szót használni?
Válasz erre 

legvidámabb holokauszttagadó 2016.07.02. 17:46:11

MOCSKOS BUUUZIK !!!!!!
MOCSKOS BUUUZIK !!!!!!
MOCSKOS BUUUZIK !!!!!!
MOCSKOS BUUUZIK !!!!!!
MOCSKOS BUUUZIK !!!!!!
MOCSKOS BUUUZIK !!!!!!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Válasz erre 

legvidámabb holokauszttagadó 2016.07.02. 17:47:35

MOCSKOS BUUUZIK !!!!!!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
MOCSKOS BUUUZIK !!!!!!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
MOCSKOS BUUUZIK !!!!!!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
MOCSKOS BUUUZIK !!!!!!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
MOCSKOS BUUUZIK !!!!!!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Válasz erre 

Apa(fej) 2016.07.02. 17:48:16

@csakférfi: kb igen, de én nem hívnám őket hülyének, ez természetes jelenség. aki elfogad valamit (saját magát, egy társadalmi jelenséget stb) az vele tud élni gond nélkül. aki meg nem, az lázadni fog ellene. és ebből a szempontból tök mindegy, hogy amiért lázad, az a pillanatnyi társadalmi normák szerint pozitív avagy negatív. de addig elfogadni sem tudja, amíg meg nem érti. viszont addig nem érti meg, amíg csak támadni tudja az ellen oldalt. így marad az örök harc. bár nagy klasszikusunk megírta, hogy az ember célja a küzdés maga, de szerintem nem erre gondolt :)

a gyógyszerfüggők száma is növekedni fog. mert ez a mai világ nem való az embernek. illetve a világ túl gyorsan változik ahhoz, hogy az ember aklimatizálódni tudna hozzá tudatilag. témánál maradva, a társadalmunk nagy része úgy nőtt fel, hogy a másság az rossz. most ezeknek az embereknek a torkán akarják lenyomni, hogy az pedig jó. rugóznak a házasságon, a gyerek örökbefogadáson, provokatív magamutogatással hívják fel a figyelmet. ez persze hogy zavar másokat. azok ösztönös reakciója valamint hogy intoleranciában nőttek fel - és sajnos ma is többnyire azt látják, még azoktól is akik a tolereancia jegyében pride-olnak - nem is tudják kezelni.

a megoldás xanax helyett az lenne, ha senki nem homofóbozna és buzizna. a média meg nem lenne tele, elvileg a melegek jogaiért küzdő, de gyakorlatban csak a helyzetet tüzelő írásokkal. majd pár tíz év alatt talán enyhül a helyzet, a homó nem kérkedik, a heteró meg legfeljebb félrenéz. de addig aki közszemlére teszi másságát, az ne csodálkozzon hogy 'pofánverik'. aki meg 'pofánveri' az meg ha megkapja a büntetését ezért.
de nézve az emberi természetet, marad a xanax :(
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.07.02. 17:57:13

@Pan Modry: Ha a békemenetelők tollal a seggükben nyomnák azt mondanám hülye buzik..:)
Válasz erre 

2016.07.02. 19:00:26

Nem érdekelnek a melegek. Azonos jogaik vannak a heteró többséggel: gürcölsz és életed végén pedig megdöglesz. Azt egyébként nem értem, hogyan követelhetik, hogy azonosan kezeljem őket, mint a heterókat, a kérdés az, tudnak-e szaporodni egymással orvosi beavatkozás nélkül, mint egy egészséges heteró pár. Nyilván nem, emiatt mások. Akkor miért kéne azonosan kezelnem őket? Vagy beismerik, hogy betegek és orvosi segítséggel képesek csakmesterségesen szaporodni, vagy hagyjuk a fenébe az ügyet és rothadjanak meg, ahol vannak. Mint mondtam, nem érdekelnek, egyetlen dolgot várok el ezen bolygó minden lakójától, hagyjon békén, ha nem vagyok rá kiváncsi. Ha ezt nem érti, akkor vagy hülyének nézem, vagy velem szembeni agressziónak értelmezem és a megfelelő eszközzel válaszolok rá.
Válasz erre 

2016.07.02. 19:07:27

@1234567890987654321: Ami érdekes, a tavalyi és mostani munkahelyemen is pár hónap után - index cikk kapcsán, honnan máshonnan jönne a téma, az index tényleg ennyire buzikkal van tele??? - felmerült a buzikérdés és mindenki megkönnyebbülten sóhajtott, hogy na legalább buzi nincs közöttünk, egy problémával kevesebb... mostani melóhelyről nemrég lépett le egy kikent kifent hölgy, magassarkú, stb tüneményes volt, csak ne kellett volna beszélnie műszaki témákról, ki tudta borítani az embereket már egy szuperheteró nő is, csak a buzik kellenek még, hogy tényleg repüljenek a kisfejszék...
Válasz erre 

Benedetto Delmastro 2016.07.02. 19:09:22

Itt egyesek óriási tévedésben vannak a melegfelvonulások céljával kapcsolatban. A gay pride felvonulások nem a homoszexualitás celebrálása céljából jöttek létre, hanem annak a megünneplésére, hogy a melegek üldöztetés nélkül létezhetnek. Ezért lehetőleg egy hetero se hánytorgassa fel, hogy nincs hetero pride, hanem inkább örüljön neki, hogy sosem volt rá szüksége.
Sajnos Mo.-on valóban inkább polgárpukkasztás jellege van a pride-nak, de ez eredetileg nem erről kellene, hogy szóljon. Vagy pontosítok: felőlem akár erről is szólhatna, mert pont nem zavar, ha valaki egy teherautó platóján riszálja a fenekét (vagy ha zavar, nem nézek oda), de Mo.-on ez inkább csak olaj a tűzre.
Válasz erre 

csakférfi 2016.07.02. 19:15:25

@Apa(fej): Hm.....
Ez nálam a gondolkodás! :)

így marad az örök harc. bár nagy klasszikusunk megírta, hogy az ember célja a küzdés maga, de szerintem nem erre gondolt :)---Madáchra célzol? "Ember küzdj és bízva bízzál"
sajnos az ember tragédiája az hogy a korok változnak az évek évezredek jönnek mennek,maga a jellem mit sem változik.A változás nem látható. Sajna nem vagyunk ekkora mennyiségű negatív hír olvasására felkészülve.Ez maga az internet !4
A modernség az hogy nem szeretnék már félni sem nem szenvedni.Ezért gyógyszerhez paphoz fordulok aki lelki támaszt nyújt.Ez így működött régen és sajnos most is .Lényegtelen hogy miért kell tolerálni valakit akit győlölünk.A gyűlöletet mint emberi jellemzőt nem tudjuk elfogadni.Pedig kellene!!mert ez tart életben!!Meg az undor.A szeretet a szerelem pedig adja a célt és nyugtat.Azt viszont büntetni kell hogy aki gyülölet indítékkal cselekszik.Mivel az rossz.Ilyentén módon a buzik gyűlölik azt akiket homofóbnak tartanak.Ezáltal cselekszik a felvonulást.Moszkvában ezt 100 éves pride megvonással büntették.Ebben számomra nincs meglepő.Inkább az hogy én és a hozzám hasonlóak akik undorodnak a homokosoktól,ezért lebecsülnek és alázatra szólítanak.Nos ez az amitól hánynom kell ugyanis számomra ez emészthetetlen.Kénytelen vagyok a kamasz gyermekeim intenditását is felhozni mellettem.Ők is így éreznek.Ja meg a feleségem is .Akinek a munkatársa is meleg, néhányuk.Mégsem tesz vagy mond nekik ártót.Ez számomra a tolerancia.Mintahogy én sem teszek semmit azért hogy egykoron egy homokos erőszakoskodását megtoroljam."Ne mond megfizetek a rosszért"--salamon példabeszédek könyve! Kvázi isten nincs.Viszont a bibliát és Salamon írásait élvezettel olvasom.Legalább tudom mi a normális.Mert néha én is elbizonytalanodom.vagy Lao-ce bölcsességeit.
A buzik bizonyosan nem .Az mentális defekt.Hogy ezt a tudomány mikorra látja meg....bakker az is gyerekcipőben jár még.
Válasz erre 

Benedetto Delmastro 2016.07.02. 19:24:35

Ja és még valami: nyugodtan engedhetnék a melegeknek az örökbefogadást, mert sokkal inkább hajlandóak beteg, kiközösített vagy kisebbségi gyerekek (akik senkinek sem kellenek) bevállalására, mivel ők is nagyon jól tudják, milyen érzés outcastnek lenni.
Érdemes néha másik nézőpontba helyezkedni.
Válasz erre 

aeidennis 2016.07.02. 19:29:01

@Diorella Queen: Fantasztikus logika, eszerint aki megy a melegfelvonulásra az mind látens kereszténydemokrata.
Válasz erre 

2016.07.02. 19:31:05

@Diorella Queen: Ez mekkora nagy baromság...
Válasz erre 

aeidennis 2016.07.02. 19:44:37

Van aki imád meztelencsigákat szopogatni a tömegközlekedésen, de kedves ny.f. blog meg kéne érteni azokat az embereket is, akiknek ettől felfordul a gyomra.
Válasz erre 

ergerberger 2016.07.02. 19:51:55

Tudod, mi az okádék? A keresztények magamutogatása. Volt itt mellettünk egy kis templom. Most, húsz év után összekalapoztak egy valag pénzt, és harangtornyot rittyentettek hozzá. És attól fogva naponta többször kongatják a feltűnősködő, köcsög harangukat a fülembe, szombat reggel kilenckor is, a mocskos szarevők. Nyomatják a fogyatékos propagandájukat, az elmebeteg kitalált életstílusukat, pedig gecire nem vagyok kíváncsi az elmebetegségükre.
De nekik fontos, hogy ne tudjak hétvégén tízig aludni, mert majd ők fellármáznak engem, hogy ők a katkók, ők az elmebetegek, és ők ezt büntetlenül megtehetik.
Válasz erre 

kalbász 2016.07.02. 20:31:17

Arachnofóbia?

Nem lehet hasonlóság libsi barátom?
Válasz erre 

Apa(fej) 2016.07.02. 20:31:43

@Benedetto Delmastro: persze, hogy szegény gyerekek még betegebbek legyenek. természetesen nem arra gondolok, hogy homok lesznek, hanem arra, hogy egy gyereknek alapvető szüksége van példára. ha homo a gyerek, akkor klassz, megvan a példa. de sokkal nagyobb valószínűséggel lesz heteró (kb 10x) akkor vagy az apai vagy az anyai szerepet nem látja. sőt, a másikból kettőt lát. jobb esetben, mert rossz esetben azt sem.
Válasz erre 

kalbász 2016.07.02. 20:32:27

Ha valaki undorítónak talál valamit, azt rögtön elítéled és kirekeszted?

Kedves toleranciabajnok.
Válasz erre 

2016.07.02. 20:38:44

@Thou: +1
Válasz erre 

Apa(fej) 2016.07.02. 20:43:05

@csakférfi: igen Madách. bennem ez jobban megmaradt, mert ez Ádám szava, aki - elég későn - rádöbben hogy 'megvezette Isten'.
kikerestem:
"A célt, tudom, még százszor el nem érem.
Mit sem tesz. A cél voltakép mi is?
A cél, megszünte a dicső csatának,
A cél halál, az élet küzdelem,
S az ember célja e küzdés maga."

igazad van. ahogy már írtam, az emberek nagyja minimum undort érez. ha nem így lenne, az emberiség rég kihalt volna. kulturáltságtól, neveltetéstől, önuralomtól függően különböző ingerküszöbbel elviselik avagy nem viselik. viszont ha provokálják az embert, az ingerküszöb csúszik lejjebb. ha békén hagyják és időt adnak neki megemészteni a dolgokat, no meg ha nem tolják bele erőszakosan az arcába, akkor az ingerküszöb feljebb tolódik. szeretni akkor sem fogja, de elviseli.
ez is baja a 'Homofóbozásnak', hogy szinte bűntudatot keltenek azokban, akik ugyan nem szeretik, de elviselik. bűntudat -> lelkiismeretfurdalás -> düh. hát kell ez?
Válasz erre 

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2016.07.02. 20:50:06

csak ne legyen kötelező...
Válasz erre 

Kalap úrfi 2016.07.02. 20:53:36

nem történt semmi balhé. mit fognak a hisztiblogok holnapra írni?
Válasz erre 

William Kidd 2016.07.02. 20:56:54

Ti ratyik vagytok a casus belli, a provokacio, az ok, amiert hetkoznapi emberek kivetkoznek magukbol. Ha nem vinnetek ki az utcara a devians es aberralt szexualis szokasaitokat, amely zavarja az egeszseges tobbseget mindenki csendben es nyugalomban lenne. De ezt akarki, akarhanyszor elmondja nem ertitek meg. Illetve nem is akarjatok megerteni, mert szandekosan provokaljatok a normalis tobbseget, hogy a jogos felhordulesre meg hangosabban tudjatok ajvekolni kirekesztesrol, elnyomasrol, szelsosegesekrol, nacikrol stb. Ez egy jol kidolgozott es megtervezett koreografia szerint zajlo zsido cirkusz. Gratulalok.
Válasz erre 

belekotty 2016.07.02. 20:59:20

@William Kidd: Áááá!! :-)) Buzizás és zsidózás együtt. Mi van? Nem jut nő ma estére? Marad az ötcombú asszony? :-))
Válasz erre 

belekotty 2016.07.02. 21:00:51

@wmiki: Szia miki! Párolog már a víz?
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.02. 21:07:08

@Diorella Queen: "amelyik pasi tízezerrel tiltakozik a melegek ellen és húszezerrel bizonygatja hogy Ő mekkora hetero, az már eleve gyanús hogy nem e látens buzzancs!"

Nagy igazság.

@abrak_a_dabra: "szakállas "gyönyörűségek" csókolóznak teherautókon, és gusztustalan provokációként papnak öltözött "szépségek" lóbálják a farkukat."

Faszé nézed, ennyire érdekel? Engem egyáltalán nem zavar. Azért csinálják évente ezt a felvonulást, hogy a hozzád hasonlóknak folyjon ki a szeme.
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.02. 21:11:51

@Kalap úrfi: "a melegekkel kapcsolatban nem várod el, h igazodjanak a többségi társadalomhoz."

Dehgynem várjuk el. Egyenek, aludjanak, dolgozzanak, kiránduljanak, szeressenek, házasodjanak, örököljenek... Ja, az utóbbi kettőt nem tehetik, mert törvény tiltja. Szólj a parlamenti képviselődnek, hogy ne tiltsák a melegeknek a társadalomba való integrálódást.
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.02. 21:15:59

@karandash: "evolúciónál kellene reklamálni, hogy azonos neműek nem tudnak gyereket csinálni"

Óh, ezt nem mondod komolyan. Tudod, hogy hány melegnek van gyereke, és hány heterónak nincs? Elcsodálkoznál, te evolúció szakértő.

Egyébként meg gyakran nevel két hím pingvin egy fiókát, evolúciós előnyt jelent, olvass utána.
Válasz erre 

Jossarian 2016.07.02. 21:17:57

Kar, hogy a poszter szulei nem voltak buzik. Akkor most nem szennyezne a netet ez az undormany iromanya. Remelem, hogy a k. poszter buzi, legalabb eltunik a nyoma is a selejtes genallomanyanak. (A k. mindenkinek azt jelent amit beleolvas)
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.02. 21:23:11

@Tisztességes Természettudomány: "Ha így születtek, akkor miért büszkék rá?"

Te magyarnak születtél? Nem vagy büszke a magyarságodra? De ha németnek vagy hottentottának, akkor is.

A gyűlölködők azt szeretnék, ha a melegek szégyenkeznének. Ők erre nem hajlandók, a büszkeség ennek pont az ellentéte. Ha normálisan elfogadnák, békénhagynák őket, ilyen büszkeség menetre se lenne szükség.

Nekem mindegy, ha valaki hideg, meleg, néger vagy indián. Az számít, hogy milyen ember.
Válasz erre 

William Kidd 2016.07.02. 21:24:23

@Apa(fej): @belekotty: arra akartam ravilagitani mifele manipulativ cirkusz ez. Mindig a feher, europai, kereszteny, heteroszexualis tobbseg ellen. Mindig minden idegen, mas, aberralt, devians tamogatva van. Ha mindenki kussban lenne, nyugalom lenne. De nem, muszaj provokalni. Nah hogy teljes legyen a zsido cirkusz, Nyugat-Europat ellepetik a kozel-keleti migransokkal (muszlimok) na majd azok jol berobbantjak az ilyen burnyak fesztivalokat, meg fellogatjak az elso lampavasra a ratyikat. A kigyo a farkaba mar. ☺
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.02. 21:25:46

@Conchobar: "Mikor már senki fel nem akad azon, hogy ki hogyan élvez párjával, mikor már a heteró párok is gátlás közösülnek szájon és végbélen át,"

Én tuti nem akadok fenn, mert nem kérdezem, nem kukkolok. :))

Egyébként minden megengedett, ami a két fél közös megegyezésén alapul, mindkettőnek kellemes.
Válasz erre 

William Kidd 2016.07.02. 21:26:20

@atpijkamo112: en nem akarom hogy szegyenkezz, azt akarom hogy ne legy frusztralt es ne vonulj az utcara mert te buzi vagy. Kurvara nem erdekel senkit. A szexualitas maganugy.
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.02. 21:30:16

@János Lipcsei: "A melegeket védő törvényeket nem támadja senki , házasodhatnak"

Te melyik országról beszélsz?

"A magyarországi melegeknek és leszbikusoknak a törvény előtti egyenjogúság szempontjából alig jobbak a kilátásaik, mint Európa utolsó diktatúrájában, Fehéroroszországban élő LMBT-közösség tagjainak. Mindkét állam azon kevés európai országok közé tartozik, ahol az alkotmány a házasságot egy férfi és egy nő közötti kapcsolatra korlátozza. Magyarország annyiban emberségesebb, hogy nálunk legalább a regisztrált éllettársi kapcsolat engedélyezett."

index.hu/belfold/2013/07/04/melegjogok_europaban/
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.02. 21:32:04

@William Kidd: "A szexualitas maganugy."

Így van. Most magyarázd el ezt ennek a sok gyűlölködő látens buzinak, aki itt veri a nyálát.
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.02. 21:40:44

@Thou: "Na most az van, hogy a buzikat undorítónak tartom."

Mi undorító rajtuk? Csöpög az orruk, vagy mi?

Mondjuk sok buzit nem ismerek, talán azért, mert nem kutatom, nem vizslatom, nem kérdezem. Ugyanígy sok zsidót se ismerek, őket se kérdezem. Csak normális meg kevésbé normális embereket.

A szomszéd sráchoz (ő hetero), jön mindig a német haverja, aki meleg. Egy áldott jó lélek, gyönyörűen beszél angolul, jókat szoktunk dumálni. Semmi undorítót nem találok rajta. Itt az indexen is beszélgettem már pár meleg sráccal, teljesen normálisak voltak.

Egyébként a művészek körében messze átlag felett vannak reprezentlva a melegek, Freddie Mercury, Jon Anderson, stb, stb, kifejezetten kedvelem őket.
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.02. 21:44:35

@Tibi !: "zek a "kigyúrt" emberkék sehol sincsenek amikor egy tolvaj politikus felavat valahol valamit. Na, az a megbotránkoztató, nem a buzifelvonulás!"

:)) Jó meglátás.
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.02. 21:47:49

@Willkommenskultur: "A buzulás természetellenes"

És ha valakinek csak fél lába van, az is természetellenes? Őt is kirekesztenéd a társadalomból?
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.02. 21:51:27

@1234567890987654321: "a kérdés az, tudnak-e szaporodni egymással orvosi beavatkozás nélkül, mint egy egészséges heteró pár."

Meg fogsz lepődni, rengeteg hetero pár van, aki nem tud szaporodni orvosi beavatkozás nélkül. Kirekeszted őket? Na, erre varrj gombot!
Válasz erre 

abrak_a_dabra 2016.07.02. 21:51:35

@wmiki: de lesz. Hofi megmondta. :-)
Válasz erre 

abrak_a_dabra 2016.07.02. 21:55:04

@atpijkamo112: nézi a faxom de mivel még a vízcsapból is ez az undormány csöpög, áá mit csöpög, ömlik, nem tudom kikerülni.
A várost is elkerülöm az ÖSSZES vonulás idején. Csak időnként nekem sajnos dolgoznom is kell.
Válasz erre 

abrak_a_dabra 2016.07.02. 22:00:56

@atpijkamo112: Honnan kellene kirekeszteni? Tudomásul kellene venni, hogy oka van annak hogy nem tudnak összehozni egy gyereket. Attól még a társadalomnak lehetnek értékes tagjai. (a buzik is.) Azonban a "mások" nem attól lesznek értékesek, hogy minden évben egyre gusztustalanabbul reklámozzák magukat. Valaki írta vagy itt vagy egy hasonszőrű blogon, hogy ha a társadalom (aminek egyenjogú tagjai akarnak lenni) által konvencionálisnak elfogadott módon lennének "büszkék" nem pedig polgárpukkasztanának valószínűleg sokkal gyorsabb eredményre és kevesebb ellenkezésre találnának.
Válasz erre 

abrak_a_dabra 2016.07.02. 22:02:42

@William Kidd: sajnos teljesen igazad van
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.02. 22:19:21

@Jossarian: "nem szennyezne a netet ez az undormany iromanya"

Mi undormányt olvastál?

"Remelem, hogy a k. poszter buzi, legalabb eltunik a nyoma is a selejtes genallomanyanak."

Ismét egy evolúció szakértőhöz van szerencsénk? Nem akarlak feleslegesen edukálni, de elgondolkoztál már azon, hogy a te logikád szerint nem is lehetnének buzik? Szoktál néha gondolkodni egyáltalán?
Válasz erre 

Jossarian 2016.07.02. 22:32:24

@atpijkamo112: Elsosorban erezd megtisztelve magad, hogy valaszolok. Nem gyakran fog ez elofordulni. En tamogatom az u.n. coming outot, legalalabb nem szaporodnak a buzik. Amig nem volt lehetoseg erre, szaporodtak, mert meg akartak felelni az aktualis tarsadalmi normaknak. Es ujabb undormany buzikat nemzettek. Jo ez igy, hogy megnyilvanulhatnak, mert pont a szabadsak pusztitja ki oket, mert anuszbol meg nem szuletett gyerek es a nyelv sem nemzokepes. Kozben fogyasztanak, nagysagrendekkel tobbet mint a normalis emberek es ez jo a gazdasagnak, jo nekem. Ennek ellenere undoritoak es megvetem oket meg ha neked es a hozzad hasonlo latenseknek nem is tetszik. Hat igy van ez. Nem fogod megerteni es foleg elfogadni az igazsagot soha, de leirtam mert igy van ez.
Válasz erre 

Kalap úrfi 2016.07.02. 22:40:16

@atpijkamo112: ez elég gagyi példa, egyik sem alapjog
Válasz erre 

aeidennis 2016.07.02. 22:42:11

@atpijkamo112: Érdekes mód ezek a terméketlen párok nem felvonulnak és jogokat követelnek, hanem kezeltetik magukat orvossal.
Válasz erre 

CoolKoon 2016.07.02. 22:51:18

@Willkommenskultur: "Én ismerek homokosokat, és semmi bajom velük." - Ez a te szádból kicsit úgy hangzik, mint a nácikák szájából az, hogy "nekem is vannak zsidó barátaim, DE" és általában közvetlenül utána szokott jönni a zsidózó ömlengés (esetleg egy antiszemita összeesküvés-elmélet). Az érvelésed ugyanis ott bukott meg, hogy ha TÉNYLEG semmi bajod nem lenne velük (sőt, igazából le se szarnád őket), akkor talán a melegfelvonulást is azért bírálnád, amiért jogosan bírálni is lehet (hogy általában egy ízléstelen giccsparádé, hogy a felhozatal igazából csak unalmas nyugati koppintás, nincs is magyaros jellege stb. bár hozzáteszem, hogy az idei menet egészen kellemesen meglepett). De nem, te inkább hozzátetted a hagyományos homofób maszlagot, hogy ez természetellenes, gusztustalan, ne mutogassák (mit is?), és úgy általában tilcsákbe.
Válasz erre 

Kelly és a szexi dög 2016.07.02. 23:05:46

Idén már nem volt atrocitás - lassan be lehet fejezni a hangulatkeltést, tudomásul kell venni, hogy immár tolerancia és esélyegyenlőség van nálunk is!
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.02. 23:08:37

@aeidennis: "Érdekes mód ezek a terméketlen párok nem felvonulnak és jogokat követelnek"

Jó meglátás, csak vidd tovább! Miért? Mert nem rekesztik ki őket. Na látod!
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.02. 23:12:50

@Kelly és a szexi dög: "immár tolerancia és esélyegyenlőség van nálunk is!"

A kommenteket persze nem olvastad. A magyar törvényekkel nem vagy tisztában. De véleményed az van. Na mindegy, ne búsulj, az itt fröcsögő többi is hasonlóan "felkészült".
Válasz erre 

aeidennis 2016.07.02. 23:26:36

@atpijkamo112: A végét lehagytad.
Amúgy voltál már pároddal gyermektelenként olyan társaságban ahol már mindenkinek volt gyereke? Ha nem is rekesztik ki őket, de nagyon is ott van az a fal közöttük. Mindenesetre ők legalább tesznek valamit azért, hogy legyen gyerekük, nem csak a markukat tartják.
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.02. 23:31:39

@aeidennis: "nagyon is ott van az a fal közöttük"

Akkor nemtom miért járnak abba a társaságba.

Nekem mindenféle korú barátom van, a legtöbbjükkel nem szültük egyszerre a gyerekeket, nem lépünk egyszerre.

A maroktartásos megjegyzést nem értem. A melegek csak annyit kérnek, amit minden más halandó megkap, ne rekesszék ki őket, hagyják őket élni, kapják meg ugyanazokat a jogokat, amiket a többi állampolgár is megkap. Nem látok ebben semmi rendkívülit vagy undorítót.
Válasz erre 

Apa(fej) 2016.07.03. 00:15:00

@atpijkamo112: hogy melegek nem házasodhatnak, az nem jogból való kizárás, hanem nem felelnek meg az alapkövetelményeknek. a házasság intézménye eredendően férfi-nő kapcsolatára lett 'kitalálva' így teljesen jogos, hogy nem házasodhatnak. mert jó adag vallási alapja, vonatkozása is van a házasság intézményének, így egy meleg házasság sértheti egy vallásos ember hitét.
köztes megoldásként tökéletes a bejegyzett élettársi kapcsolat. minden olyan jogot megad, ami biológiailag lehetséges. aki tényleg csak együtt élni akar a párjával, nevelni gyerekét, annak tökéletes, aki elvekért hadakozni mások hitének legázolásával, annak kevés.
mert miről is szól a bejegyzett élettársi kapcsolat:
"3. § (1) Ha e törvény eltérően nem rendelkezik, vagy e törvény a rendelkezés alkalmazását nem zárja ki, megfelelően alkalmazni kell...."
és a kizárások:
"(2) A bejegyzett élettársakra a házastársak által történő közös gyermekké fogadásra vonatkozó szabályok nem alkalmazhatóak. A bejegyzett élettársi kapcsolat apasági vélelmet nem keletkeztet.
(3) A házastársak névviselésére vonatkozó rendelkezések nem alkalmazhatóak a bejegyzett élettársakra......
(4) Az emberi reprodukcióra irányuló, külön törvény szerinti eljárásoknak a házastársakra vonatkozó rendelkezései a bejegyzett élettársakra nem alkalmazhatóak."
vagyis házaspárként nem fogadhat örökbe és nem mehet mesterséges megtermékenyítésre, de önálló személyként igen. és nem értelmezhető a feleség-férj fogalma.

akkor most mi a hököm van? gyakorlatilag elvi vita hogy házasság vagy élettárs? és ezzel gázolni bele mások érzelmeibe? nekem mindegy, én se homo se keresztény nem vagyok. nem tartom helyesnek, de ha bevezetnék elfogadnám. viszont az ezért küzdők erőszakosságát nem tartom helyénvalónak.

az elnevezésen túl a másik problémájuk a közös gyerek. nem önmagában, hogy lehessen gyerekük, mert az lehet, hanem az elv, hogy közös legyen. gratulálok, megint egy elv.
mellesleg elég kétségesnek tartom, hogy úgy általánosságban, jót tesz egy gyereknek egynemű szülőkre alapozni a megfelelő szocializálódást. irtózatos nagy gondot fog okozni ezeknek a gyerekeknek a párkapcsolat, mert nem tanulja meg az identitásának megfelelő szerepeket. de ha mutatsz nekem olyan mértékadó pszichológiai véleményt, eszmefuttatást vagy vizsgálati eredményt, ami kimondja, hogy egynemű gondviselők megfelelően képesek szolgálni a gyerek identitás fejlődését, akkor elgondolkozok, hogy rosszul látom.

de addig marad az a véleményem, hogy homó párok egy része, a kirekesztés nimbusza mögé bújva, pusztán elvből belegázolnak mások vallási meggyőződésébe és tönkreteszik a 'gyerekük' identitását.
Válasz erre 

Apa(fej) 2016.07.03. 00:19:19

@Apa(fej): ez lemaradt, bocsi:
"3. § (1) Ha e törvény eltérően nem rendelkezik, vagy e törvény a rendelkezés alkalmazását nem zárja ki, megfelelően alkalmazni kell
a) a házasságra vonatkozó szabályokat a bejegyzett élettársi kapcsolatra,"
Válasz erre 

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2016.07.03. 00:25:37

És most itt a több tucat, szaporodásra képtelen echte magyarja kiordibálta magát, hogy mocskos buzik, miattuk hal ki az emberiség. Na meg a magyarság.

S közben a magyarság azért hal ki mert a nagy nemzeti nácija szaporodási rátája Európában rekord alacsony 1,2. S ahogy a nagy fajmegfigyelö cseh migráns leszármazott Novák Elöd Adolf mondta: az a baj, hogy a cigányok átlag termékenységi rátája 1 felett van, a hófehérszínü árja magyaroké meg 1 alatt.

Hát kérem ezért hal ki a magyar nép, mert a nagy nácijainknak, a nemzeti fajfennmaradásért vívott egész napos internetes küzdelme után már nincs erejük este a szerszámukat a nemzeti szaporodási célra felhasználni.

Lefogadnám, hogy ha nem lennének ezek e nemzeti náci csőcselék, akkor a szaporodási ráta egyből megugrana. Valahogy több értelme lenne ebbe az országba gyereket szülni, ahol nem a csőcselék mutatja a "szebb jövőt"
Válasz erre 

Az apokalipszis lovasa 2016.07.03. 00:38:38

@atpijkamo112: "A kommenteket persze nem olvastad."

Bazdmeg ha egy biciklis/BMWs autós sztorit olvasol, ott is az olvasók egyik fele az egyik oldalt akarja kiírtani, a másik a másikat. Akkor Magyarországon biciklisüldözés meg BMWüldözés is van!!
Válasz erre 

Az apokalipszis lovasa 2016.07.03. 00:42:31

@CoolKoon: "Ez a te szádból kicsit úgy hangzik, mint a nácikák szájából az, hogy "nekem is vannak zsidó barátaim, DE""

Értem, de most az jobb, hogy "nekem nincsenek buzi barátaim"? Nem, az nem jobb. A "Vannak buzi barátaim" szerinted magyarázkodás, tehát neked az se jó. Na ezért nem jó neked semmi.
Válasz erre 

Halálbüntetést a korrupt politikusokra! 2016.07.03. 00:52:00

DE HISZEN A BUZIK IS MAGYAROK, A MI VÉREINK!

El a kezekkel a mi magyar buzijainkjtól!
Különben Orbán Viktor le fog számolni az összes belső ellenforradalmárral és az összes külső erővel, aki a magyarság ellen támadnak!
Válasz erre 

-JzK- 2016.07.03. 01:39:06

deansdale.blog.hu/2016/03/21/lgbt_propaganda?full_commentlist=1

Minden degeneráció így teszi be a lábát, legyen szó a buzikról, vagy a muzulmán honfoglaláskor. Mint a mesében a farkas, aki először csak az egyik mancsát akarja beengedtetni a házikóba. Először még a szegény, szerencsétlen elnyomott hangján kér, nyüszörög, érzelmi zsarolásra apellál, amire a hajlítható igazságérzetű, és az "elesettek" szenvedéseit bekajáló naiv és buta nők egyből bevesznek. Aztán az így megkapott türelmet nem kegynek veszi, amiért hálás, hanem ugródszkának a további követelései benyújtásához, és természetesnek veszi, hogy az adott közösséggel azonos súlya van a szavainak. Szóval ha betette az egyik mancsát, már könnyű bedönteni az egész kaput, és onnantól nem könnyű visszafordítani a folyamatot, a szellemet szinte képtelenség visszatuszkolni a palackba.
Én amondó vagyok, hogyha az emberiség teljes civilizációs történelme során mindig is többé-kevésbé üldözte, megvetette, de legalábbis valami furcsának gondolt úri huncutságnak, szeleburdi művészek vagy unatkozó arisztokraták vadhajtásainak tekintette a homoszexualitást, semmi okunk másként tekinteni erre, és elfogadni kiindulópontnak azt, amit a kultúrmarxisták harcoltak ki. A "felőlem csinálhatják a négy fal között" szalonkonzervatív nézet (ami már nyugaton fasizmus-számba megy) is már túl van az origón, hiszen ezzel máris betette a farkas az egyik mancsát, elfogadtatta velünk azt, hogy homoszexuálisak lenni nem erkölcsi, hanem csupán ízlésbeli kérdés (ami után lecsapják a labdát, hogy pusztán azért, mert NEKED nem tetszik, nincs jogod megvetni, pláne tiltani).

www.ppek.hu/k527.htm

depositum.hu/homoszexualitas.html
Válasz erre 

-JzK- 2016.07.03. 01:40:15

tutiblog.com/buzisugarveto-homofobia-es-jegcsakany/

kiettemeg.pestisracok.hu/2016/06/homoszexualisok-es-buzik/

"A homoszexuális emberek nem kis része ugyanis más vágyaiban teljesen normális. Vágyik stabil érzelmi kapcsolatokra, saját gyermekre, másik nemű ember szeretetére is. Tehát a normális homoszexuálisok is heteronormatív metanarratívákban érdekeltek, mert normális társadalomban akarnak élni.
A normális homoszexuálisoktól nem várható el, hogy egyetlen atípusos vágyuk, viselkedési mintájuk miatt teljes személyiségüket rendeljék alá a homonormatív narratívának és egy hamis elfogadást erőszakoljanak ki a társadalomból.
A buzi szó jelentésmódosulása tehát úgy valósult meg, hogy az akcionista, destruktív, szektajellegű, az egyéni pszichiátriai problémáikat politikai program rangjára emelő, az emberi személyiséget elsősorban szexuális perverziói alapján kategorizáló és definiáló morális terroristákat értjük alatta."
Válasz erre 

Gery87 2016.07.03. 01:44:34

"Pedig néhány egyszerű tényt kellene csak megérteni ahhoz, hogy mindannyian jobban érezzünk magunkat az országban."

Például hogy nem kell mások orra alá dörgölni az aberrációkat, feltűnési viszketegségünket, meggyőződésünket!
Pláne nem olyan intim témában mint a szexualitás!

Ha meg ennek ellenére mégis az emberek képébe nyomjátok akkor el kell viselni a kritikát és nem vinnyogni.

Lehet mondani hogy "nem kell kimenni" de akkor meg én azt mondom "nem muszáj megrendezni", kb egy szinten van a két érvelés.

És miért ne zavarhatna bárkit a felvonulás elvi okokból, függetlenül attól látja e?
A vallási, nemzeti jelképek gyalázásnál sem követelmény hogy minden hívő lássa, mégis elítélik...stb.

A kép meg nagyon jó: mutatja mennyire kétszínűen gondolkoztok!
A meleg az csak vidám jófej lehet, a homofóbmeg egy fröcsögő náci!

Toleranciát és elfogadást tanulni nektek kéne!
Válasz erre 

2016.07.03. 01:58:56

@CoolKoon: "Abból, hogy verik őket? Esetleg a munkahelyükön tesznek rájuk végtelenül undorító és visszataszító megjegyzéseket (mint ahogy a buzikra szoktak)? Ezt azért erősen kétlem." - igen, lengyelként (vagy bármilyen kelet-európaiként) a UK-ban ma ezerszer rosszabb megítélés alá esik az ember, mint homoszexuális tősgyökeres brit állampolgárként.

"se a jobboldaliba (azok szerint ugyanis nem eléggé radikális, ráadásul szerintük abszolút elfogadható, ha az erőszakoló/nőverő férfi magyar, ha az áldozata is az)." - nem tudom milyen forrásból szopod ezt, de eddig én azt látom, hogy szépen kiközösítik a magyarok azokat, akik asszonyt vernek vagy erőszakolnak. Jellemzően elítéli őket a bíróság, de ez bizonyíthatóság függvénye, semmit se számít, hogy a társadalom mennyire veti meg az ilyen embert, a bíróság akkor tudja elítélni, ha bizonyítható.
Viszont az jellemző, főleg vidéken és romák közt, hogy az asszony kitart a férj mellett és nem vall ellene. Ez személyes döntésük. Máshol meg egy bók miatt szexuális zaklatással vádolnak férfiakat. Vagy például a nő által elkövetett erőszakos megnyilvánulások nem is ütik meg az ingerküszöböt. Mert ugye csak tüzes, temperamentumos a kislány... Aztán amikor újszülöttet gyilkolnak a nők, akkor mindenki keresi nekik a mentségeket... A világ nem fekete és fehér.
Válasz erre 

2016.07.03. 02:07:29

@PannonBoy: érdekes, az általam ismert lengyelek mind tökéletesen beszélték az angolt. Ja, azok orvosok, állatorvosok, mérnökök voltak és mivel Skóciáról van szó, olyan skót akcentust vettek fel, hogy alig értettem őket. Londonban talán más a helyzet zártabb lengyel kolóniákban, ahol egy házban csak lengyelek laknak együtt és egy raktárban dolgoznak egész nap, nulla kontaktussal a helyi társadalommal.
De az én egyetemet végzett lengyel ismerőseim Skóciában bármikor összetéveszthetők egy igazi skóttal. Ugyanúgy isznak, ugyanolyan akcentusuk van és teljesen beilleszkedtek.
Válasz erre 

lifecracker 2016.07.03. 02:31:11

Ez mar regen nem a buzeranciarol szol, de igazabol soha nem is arrol szolt. A valosag az, hogy Sorosista felforgato patkanyok probaljak szetverni a tarsadalmi normakat, hogy elhozzak az Antikrisztus uralmat.

Mar regota tudjuk, kik azok a szociopatak, akik a sajat buneiket vetitik ki masra. Akik allandoan naciznak, mikozben naluk nagyobb naci nincsen a Foldon. Akik allandoan a holokauszt miatt sirnak, kozben tortenelmuk es vallasuk masbol sem all, mint annak felsorolasabol, hogy hany nepet irtottak ki, csaptak be es tettek tonkre. Ebben a szellemben fogalmazodott meg a kovetkezo mondat.

"Akinek nincs más büszkesége az életben, mint hogy magyar heteroszexuálisnak született, az könnyebben válik meleggyűlölővé."

Szoval igen, itt nekunk, normalis embereknek nincsen mas buszkesegunk. Holott soha nem mi voltunk azok, akik buszkesegmenetet szerveztunk azert, mert kepesek vagyunk mas szaros seggebe a farkunkat betenni.

Azok, akik eletuk eme nagy tettere buszkek es pride-okat szerveznek, a sajat elaljasodott, allati szintre sullyedt ertekfelfogasukat vetitik ki rank, de a fajtajuktol megszokott kettos merce jegyeben mar forditott elojellel tortenik az ertekitelet akkor, amikor mi kerulunk gorcso ala.

Hiszen mig felfogasuk szerint ok joggal buszkek a maguk altal kozszemlere tett seggbekukira, addig az o altaluk elkepzelt belolunk fakado hetero buszkeseg - es itt jelzem, hogy semmi ilyen buszkesegrol nincs szo a mi esetunkben, hiszen normalisnak lenni egy allapot, nem ok a buszkesegre -, mar szurja a szemuket, mar negativ kontextusban jelenik meg a fent idezett mondat szerint.

Hogy egy eletkozelibb peldaval szemleltessem totalisan elmebeteg es onmagabol kifordult iteletalkotasi mechanizmusukat, ez korulbelul olyan, mint amikor Mose Kantor nacizmussal vadolta meg a nemet tarsadalmat, mert nem akarnak megtobb "menekultet" befogadni, holott az o fajtajanak orszaga volt az, amelyik egyet sem fogadott be a szinesek kozul, es a nemet tarsadalom volt az, amelyik millio szamra fogadta be oket.

Mint az anyagyilkosok, akik buszkek arra, hogy megoltek az anyjukat, majd minket vadolnak meg anyagyilkossagal. Az, hogy az mi anyank meg mindig el, egyaltalan nem szamit. A lenyeg a hir, nem a tenyek.

Ahogy Pap Gabor szokta mondani, ez a hazugsag mesterfoka, amikor lougrasban hazudnak.

Es akkor magarol a homoszexualtasrol a velemenyem:

Nem maga a homoszexualitas a problema. A problema az erre raszervezodott politikai mozgalom, amelyik Saul Allinsky utmutatsait kovetve parasztkent hasznalja fel ezeket az embereket. Egy beteg tudati allapotot idealizalva szubkulturat epitenek a tarsadalmon belul. Ezek a felhasznalt lenyek elszakadnak a tarsadalomtol, onnantol kezdve felhasznalhatok politikai akciokra es szavaztszerzesre.

Eleg vegignezi a kepeken. Itt mar regota nem az a fo tema, ami. Itt mar erosen megjelenik a vallas -es nemzetgyalazas, a betolakodok befogadasa melletti kiallas, es korulbelul minden mas, baloldahoz kotheto felforgato eszme.
Válasz erre 

2016.07.03. 02:32:59

@CoolKoon: "neked mégis mi közöd ahhoz, hogy ki mekkora műmelleket tettet be magának, vagy hogy levágatja a farkát?" - semmi kifogásom az ilyen öncsonkítások ellen, csak megjegyeztem, hogy ettől senki se válik nővé. Ne is tekintsük őket annak.

"A homofóbiának az a köze a sikeresség hiányához meg a suttyósághoz, hogy a homofóboknak nagyon gyakran (szinte mindig) suttyó megnyilvánulásai vannak. Ennyi." - a homofóbok közül mondjuk egy tucatnyi kimegy a pride-ra ordítozni. Ők a sutyerákok. De a homokosok szerint valójában azért szájhabzanak, mert ők látens homokosok. Tehát ők az öngyűlölő homoszexuálisok, akik suttyóskodnak, primitíven nyilvánulnak meg.

Ha viszont feltételezzük, hogy az a tucatnyi ordítozó ember igazi homofób és igaz az állításod, miszerint majdnem mindig suttyó módon nyilvánulnak meg a homofóbok, akkor leszögezhetjük, hogy Magyarországon összesen annyi homofób van, amennyi ott a Pride mellett a kordont rázza. Hol itt az elnyomás?
De a homofil vélemények szerint minden homofób látens homokos. Akkor tehát homokosok tüntetnek homokosok ellen. Tehát nincs is a heterok részéről homofóbia, csak a homokosok egy kis része gyűlölködik. Minden összeér...

"Tudtommal az ilyen szexuális kisebbségek jogaiért harcoló szervezetek semmi mást nem akarnak, mint azt, hogy ne alapból osztályellenségnek vagy leprásnak nézzék őket." - nincs senki leprásként kezelve társadalmi szinten a szexuális beállítottsága miatt. Egyéni ellenérzések vannak, de hát ez normális. Vannak, akik a kutyatartókat gyűlölik, mások a bicikliseket, mások a kisgyerekeseket, megint mások meg a hipsztereket. Sok homoszexuális, főleg a leszbikusok közül, mélységes gyűlöletet táplál a férfiak iránt és szélsőséges feminista nézeteket vall. Ezt mindenki normálisnak tartja. Pedig ez a társadalom legnagyobb kisebbségének, a férfiaknak (összességében kevesebben vannak, mint a nők) a kirekesztésére megy ki.
Egyesek a saját magzatukat gyűlölik és gyilkolják meg orvosi segédlettel (abortusz). Évente sok tízezer magzat esik ennek áldozatául, miközben hány zsidót, cigányt, magyart, kínait ölnek meg Magyarországon a nemzetisége, etnikuma vagy homoszexuálist a homoszexualitása miatt? Nem sokat.

Ja, hogy az abortusz legális, az állam jóváhagyja? Kéremszépen, a zsidók elgázosítását is az állam hagyta jóvá. Ettől még bűn volt.
Válasz erre 

Ot 2016.07.03. 03:55:33

A cikk szerzője megpróbálja bebizonyítani, hogy a melegellenesseg es a suttyosag azonos tőről fakad, látszólag szellemes módon von párhuzamot az életben kudarcot valló ferfi es a melegellenesseg között stb. Mindegyik pontja hazug, a szokásos agresszív homofóbozo vádaskodás helyett gondolkozni kellene a cikk szerzőjének.
Az emberek nagy része ellenérzésének oka egyszeruen az hogy természetellenesnek tartják. Ilyen egyszeru.
Válasz erre 

2016.07.03. 06:28:46

Egy pszichológia blogon olvastam épp most, hogy az emberek jó része fluid szexualitású. Összeadva a homokosokat, biszexeket, fluid szexualitásúakat ezek a csoportok együtt számosabbak, mint a tisztán heterok. Tehát valójában a heterok a kisebbség, akiket védeni kellene és pozitívan diszkriminálni. De érdekes módon ők nem vonulnak a szexualitásukat ünnepelve. Nagyon helyesen, ugyanis ebben semmi nyilvánosan ünnepelendő nincs.
Válasz erre 

Ybl 2016.07.03. 06:38:14

nyugati fény......ja, segglyukon át nézve.
Válasz erre 

2016.07.03. 08:13:59

NE BUZIZZ!!>>>>>MELEGEZZ!!
NE Cigányozz !!>>>> Romázz!! etc.
Válasz erre 

csakférfi 2016.07.03. 08:19:42

@Apa(fej): Jól eldiskuráltunk a lényegen!
További szép napot!
:) :) :)
Válasz erre 

Reszelő Aladár 2016.07.03. 09:15:30

Az a para, hogy a posztban leírtaknak pont az ellenkezőjét érzem.
Azt érzem, hogy melegnek lenni több és jobb, a mainstream média pedig követendőnek és irigylendőnek állítja be őket. Aki pedig élve demokratikus kogával nem így érez az nettó homofób, ha pedig jobbos is akkor pedig náci is.
Házasság: a kedevencem. Csak úgy ömlik, hogy mennyire idejétmúlt és felesleges intézmény, de melegeknél ez a Szent Grál, ott az élet értelme.
Ha már politika: akkor természetes, hogy a balos szavazók közül mindenki maxi toleráns.
Meg ugye van ez a belvárosi lenézés dolog, miszerint azon kívül mindenki bugris büdösbunkó.
A helyzet az, hogy a legtöbb ember nem nettó hülye: felismeri az anomáliákat! Felismeri hogy LMBTQRSTUVWXYZ-nek lenni minimum genetikailag defekt. Már amennyiben elfogadjuk, hogy az utódnemzés része a genetikai programnak. De persze a társadalomban túl kell ezen lépni.
Itt jön a vég amikor a normaszegés válik normává. Majd amikor mindenki csinál amit akar, akkor megint az erő fog számítani. Fájni fog.
Válasz erre 

William Kidd 2016.07.03. 09:16:30

@lifecracker: Reszletes es pontos megfogalmazas.
Válasz erre 

William Kidd 2016.07.03. 09:22:47

@atpijkamo112: A buzik teszik kozuggye a szexualis orientaltsagukat, ezert irom ez hogy maganugy.
Válasz erre 

Feca_ 2016.07.03. 10:16:30

1. A Herr Dr. posztoló úr vajon mitől olyan biztos abban, hogy mindenki suttyó vagy sikertelen, akinek nem tetszik a melegfelvonulás? Csak nem előítéletes az úr?
2. Arra nem gondol a kedves posztoló, hogy sokunknak semmi baja a melegekkel egészen addig, amíg a másságukat nem vágják pökkhendi módon a pofánkba?
3. Nem érzem homofóbnak, hogy ellenzem a melegek gyerekvállalását. A posztoló szerint egészséges egy gyereknek, ha anya-apa helyett apa-apa van itthon?
4. Vajon normális az, hogy annyira elfogadóak akarunk lenni, hogy egyenlőség helyett előnyben részesítjük a "degenerációt" és még követendő példaként mutogatjuk is pl.: Eurovízió, Mr. Vagy Ms.? Wurst. (Kicsit off, de pl. miért is jár plusszpont a felvételin a sérülteknek és hátrányos helyzetűeknek?)
Válasz erre 

Schmetterlingi 2016.07.03. 10:55:13

@Látens Inszinuáció: ja persze, mert csak a buzik csinálnak ilyet, ugye? Szerinted hány nöt molesztálnak, eröszakolnak meg hetero férfiak?? Kár hogy képtelen vagy különbséget tenni és mindenkit egy kalap alá veszel. Itt nem a nemi identitásról van szó, hanem az adott személyröl. Mindegy hogy milyen nem iránt érdeklödik valaki, fel kellene fogni, hogy a szex kölcsönösségen alapul... Elhiszem hogy szar élmény volt, de akkor is iszonyú bután gondolkodsz. Ha nö létemre engem molesztálna egy pasas, biztos rossz élmény lenne, de nem írnék le minden férfit... Ok, ok, tudom nem mindenki egyformán intelligens...
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.03. 10:55:18

@Apa(fej): "jó adag vallási alapja, vonatkozása is van a házasság intézményének,"

Hálistennek szekularizált államban élünk. Én is és a feleségem is elfogadjuk a világunk tudományos felfogását, nem hiszünk Jupiterben, Jáhvéban, Allahban, stb. A házasságot anyakönyvvezető előtt kötöttük, arra a PTK. törvényei vonatkoznak. Ellenzem bármilyen vallás erőszakos beavatkozását az életembe.

"így egy meleg házasság sértheti egy vallásos ember hitét."

Engem a szemforgató bigottok magamutogatása, társadalmunk tudományos eredményeinek figyelmenkívül hagyása sért, de nagyon. Az is sért, hogy a gyerekeket állami pénzből - mondjuk a számítástechnika oktatása helyett - vallásos maszlaggal bolondítják, hülyítik. Az is sérti az érdekeimet, hogy a bigott bálványimádó szektákat közpénzből támogatják.
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.03. 10:59:19

@Halálbüntetést a korrupt politikusokra!: "Orbán Viktor le fog számolni az összes belső ellenforradalmárral"

Hehe. A buzikat még valahogy túléli a Kedves Vezető. De ha hirtelen megszűnne Tranon, és egyik reggel nagymagyarországban ébredne, szerbekkel, tótokkal, bosnyákokkal, stb, azonnal felvágná az ereit, hogy kisebbségbe került az országában a magyar.
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.03. 11:11:08

@Reszelő Aladár: "Azt érzem, hogy melegnek lenni több és jobb, a mainstream média pedig követendőnek és irigylendőnek állítja be őket."

Hatás - ellenhatás. Ha valamit jóideig elfojtasz, és utána kiengeded, sokkal jobban megindul. A rendszerváltás után hirtelen megnőtt a vallásossság, kommunistaellenesség. Ez pár év alatt lecsengett, 4 év után az MSZMT tudott győzni a választásokaon. ... Kivétel jelenlegi Pártunk és Kormányunk fura érzelgős nosztalgiája a horty-éra után.

A másik, hogy te valószínűleg különösen érzékeny bagy erre a témára, ezért magadban felnagyítasz minden ilyen megjelenést. Megértelek, én pl. arra vagyok különösen érzékeny, ha valaki percenként a "történet" szót használja az "izé" helyett, mert nem tud gondolkodni, fogalmazni.
Válasz erre 

CoolKoon 2016.07.03. 11:30:18

@Az apokalipszis lovasa: "tehát neked az se jó. Na ezért nem jó neked semmi." - Én ezt egy szóval se mondtam. Csupán arra utaltam, hogy a "Vannak buzi barátaim" igazából nem érv. Viszont én ezt tudtommal nem neked írtam. Vagy neadjisten Willkommenskultur=Az apokalipszis lovasa?
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.03. 11:51:00

@CoolKoon: "@Az apokalipszis lovasa: ... Viszont én ezt tudtommal nem neked írtam. Vagy neadjisten Willkommenskultur=Az apokalipszis lovasa?"

Nyugi, itt mind egymásnak írunk, nincsenek privát párbeszédek. Ha nem tetszik, hogy neked ír, ne válaszolj.
Válasz erre 

CoolKoon 2016.07.03. 11:56:24

@karandash: "igen, lengyelként (vagy bármilyen kelet-európaiként) a UK-ban ma ezerszer rosszabb megítélés alá esik az ember, mint homoszexuális tősgyökeres brit állampolgárként." - Még egyszer megkérdezem: megverik őket Angliában csak azért, mert lengyelek?

"nem tudom milyen forrásból szopod ezt, de eddig én azt látom, hogy szépen kiközösítik a magyarok azokat, akik asszonyt vernek vagy erőszakolnak." - Ó, igazán? A marcelháziak újraválasztották Balogh "vak komondor" Józsefet Marcelházán (igaz, hogy csak azért, mert nem volt ellenjelölt), mert az, hogy arrafelé ő a góré, felülír minden erkölcsöt (bármekkora seggfej is az illető). Vagy ott van Kiss László esete, akinek a haveri köre majdnem tisztára sikálta őt aljas, gusztustalan hazugságokkal (hogy az áldozat imádott kefélni, már úgyis meghalt, és különben is koncepciós ügy volt, mert az apja rendőrtiszt volt az átkosban), aláírásokat gyűjtöttek a támogatására stb. mígnem megszólalt a Fókuszban az egykori áldozat. Na és csak EZUTÁN kussolt be mindenki. Addig simán elhitték az összes aljas hazugságot, amit az áldozatról terjesztettek. És igen, ez a jobboldal sara volt, ők biztosították támogatásukról Kiss Lászlót ezerszer. Kiközösítik? De csak akkor, ha már nagyon muszáj, addig körömszakadtáig védik őt, és utolsó férgek módján terjesztik az áldozatokról a hazugságokat ("biztos úgy öltözött", "biztos incselkedett a fiúkkal", biztos mindent megtett azért, hogy megerőszakolják, és biztos akarta->kurva; ezt a gondolatmenetet MILLIÓSZOR láttam a FB-on szinte minden nemi erőszakos ügy kapcsán a cikkekhez kapcsolódó kommentekben). Bezzeg ha a bevándorlókról van szó, elsőként riogatnak (amúgy jogosan) azzal, hogy a bevándorlók nőket erőszakolnak. A magyar leventéknek viszont suttyomban szabad. Ha nem egyértelmű, majd úgyis ráfogjuk az áldozat feslett erkölcseire ugye...

"Jellemzően elítéli őket a bíróság, de ez bizonyíthatóság függvénye, semmit se számít, hogy a társadalom mennyire veti meg az ilyen embert, a bíróság akkor tudja elítélni, ha bizonyítható." - Pontosan. A bírósági ítélet és a törvény szigora igazából nem sokat mond a jelenség társadalmi elfogadottságáról.

"Viszont az jellemző, főleg vidéken és romák közt, hogy az asszony kitart a férj mellett és nem vall ellene. Ez személyes döntésük." - Ez így igaz. Ezt láttuk a vak komondoros esetnél is, ahol lényegében az orvosi látleletek alapján kellett elítélni azt a majmot, mivel "Terike" nem volt hajlandó ellene vallani. Hiába, arrafelé vsz. nagy hatalma van annak a fasznak.

"Máshol meg egy bók miatt szexuális zaklatással vádolnak férfiakat." - Hol? Mert Mo-n biztos nem...

"Vagy például a nő által elkövetett erőszakos megnyilvánulások nem is ütik meg az ingerküszöböt. Mert ugye csak tüzes, temperamentumos a kislány.." - Ez is olyan dolog, hogy csak akkor jut el a bíróságig az ügy, ha az illlető feljelentést tesz. Csak hát egy férfinak sokkal nagyobb szégyen az, hogy egy nő bántotta, mint fordítva (talán).

"Aztán amikor újszülöttet gyilkolnak a nők, akkor mindenki keresi nekik a mentségeket... A világ nem fekete és fehér." - Érdekes, én speciel nekik se szoktam mentségeket keresni. És úgy tűnik, hogy a bíróság is szépen el szokta őket ítélni annak rendje és módja szerint (kivéve, ha az elmeorvosi szakértő megállapítja, hogy nem volt beszámítható, mert akkor jön a diliház és a kényszergyógykezelés).
Válasz erre 

CoolKoon 2016.07.03. 11:58:18

@atpijkamo112: "Ha nem tetszik, hogy neked ír, ne válaszolj." - Nekem tökmindegy, csak hát feltűnt, hogy mennyire magára vette. Tisztára mintha ő is mindig a "vannak meleg barátaim" bevezetővel kezdené a homofób fröcsögéseit...
Válasz erre 

Apa(fej) 2016.07.03. 12:25:16

@atpijkamo112: ha csak a vallásellenesség jött le általam írtakból, akkor joggal érezhetem úgy, hogy szerinted is igaz azon érvelésem, hogy egyes homo-k törvény előtti elnyomottságukra való hivatkozása, pusztán elvi kérdés, minden gyakorlati alap nélkül, és nyílt erőszak a társadalom jelentős része felé.

egyébként meg ne keverd bele a bigottságot. az pont olyan visszataszító nekem is, mint egy homo erőszakos jogkövetelése. te pont azon részét szidod a keresztényeknek, amelyik részét én a homo-knak. mindkettő figyelmen kívül hagyja mások érzelmeit, értékeit és csak a maga igazát keresi bármi áron. magamutogató és provokatív.
de sok keresztény nem akar megtéríteni, nem kér többlet jogokat, nem provokál, csupán azt szeretné, ha nem gázolnának bele hitükbe. pontosan mint a normálisan élni tudó homo-k.
Válasz erre 

CoolKoon 2016.07.03. 12:30:47

@karandash: "semmi kifogásom az ilyen öncsonkítások ellen, csak megjegyeztem, hogy ettől senki se válik nővé. Ne is tekintsük őket annak.

"Tehát ők az öngyűlölő homoszexuálisok, akik suttyóskodnak, primitíven nyilvánulnak meg." - Még ha tényleg buzik is, akkor is csak egyfajta társadalmi elvárásnak próbálnak meg megfelelni (amely társadalmi elvárás szerint a buzikat gyűlölni kell). Viszont ez abból a szempontból lényegtelen, hogy így is, úgy is megverik (megvernék) a felvonulókat, ami aljas dolog.

"leszögezhetjük, hogy Magyarországon összesen annyi homofób van, amennyi ott a Pride mellett a kordont rázza. Hol itt az elnyomás?" - Ott, hogy egyesek esetleg a homoszexualitásuk miatt packáznak velük? Hogy kirúgják őket, amint megtudják, hogy buzik, hogy utálatos megjegyzéseket tesznek rájuk, vagy eleve csak pokollá teszik az életüket csak azért, mert buzik? Amúgy meg az, hogy most nem voltak ott a kordont rázó ultrák, még nem jelenti azt, hogy "elfogytak". Attól még megmaradtak ugyanolyan erőszakos, bunkó homofóboknak, csak esetleg nem vonultak ki. Mert hát honnan veszed, hogy az összes erőszakos homofób kimegy a pride-ra hőbölögni?

"De a homofil vélemények szerint minden homofób látens homokos. Akkor tehát homokosok tüntetnek homokosok ellen. Tehát nincs is a heterok részéről homofóbia, csak a homokosok egy kis része gyűlölködik. Minden összeér..." - Nem tudom, te nem olvastad a fenti cikket? Write-only üzemmódban dolgozol, vagy mi van? Ugyanis maga a cikk is azt írja, hogy a homofób (a látens homoszexualitásán kívül) azért is lehet homofób, mert egy mihaszna, semmirekellő lúzer, aki SEMMIT nem tud felmutatni. Így legalább a heteroszexualitásával különb lehet valakiknél (ha már semmi másban nem az).

"nincs senki leprásként kezelve társadalmi szinten a szexuális beállítottsága miatt. Egyéni ellenérzések vannak, de hát ez normális." - Érdekes, én még sose hallottam olyat, hogy valakit kirúgtak vagy halálra szekáltak volna csak azért, mert kutyás, biciklis, kisgyerekes, vagy hipszter (olyat már hallottam sajnos, hogy valakit azonnal kirúgtak, mihelyst megtudták, hogy terhes, amiből szintén az jön le nekem, hogy lelki nyomorék és féreg a főnök). Ehhez képest a buzikról hallani ilyesmit.

"Vannak, akik a kutyatartókat gyűlölik" - Képzeld, én is utálom a kutyásokat. De nem azért, mert kutyások (sőt, lényegében nekem is van kutyám), hanem azért, mert szerintem agybajosak majdnem mind.,

"mások a kisgyerekeseket" - Na azoknak is valami baj van a fejükkel, ami azt illeti.

"Sok homoszexuális, főleg a leszbikusok közül, mélységes gyűlöletet táplál a férfiak iránt és szélsőséges feminista nézeteket vall." - Szerintem ez utóbbi nem feltétlenül az előbbi következménye.

"Ezt mindenki normálisnak tartja." - Érdekes, én liberálisként utálom a szélsőséges feministákat és kettyós picsáknak tartom őket (bár én mondjuk gyűlölöm és mélységesen megvetem az ostoba, agyatlan sötétzöldeket is). Vagy te esetleg már hallottál olyat, hogy valaki helyeselte volna az olyan klinikai esetek tevékenységét, akik pl. úgy gondolják, hogy MINDEN nemi aktus (amikor egy férfi behatol egy nőbe) valójában erőszak, még akkor is, ha a nő is akarja? Mert én személy szerint nem. És pl. PRK cikkjeitől is néha hülyét kapok, pedig ő még nem is annyira fundamentalista (bár kétségtelenül az).

"Egyesek a saját magzatukat gyűlölik és gyilkolják meg orvosi segédlettel (abortusz). Évente sok tízezer magzat esik ennek áldozatául, miközben hány zsidót, cigányt, magyart, kínait ölnek meg Magyarországon a nemzetisége, etnikuma vagy homoszexuálist a homoszexualitása miatt? Nem sokat. Ja, hogy az abortusz legális, az állam jóváhagyja? Kéremszépen, a zsidók elgázosítását is az állam hagyta jóvá. Ettől még bűn volt." - Igen ám, csakhogy a nem akart (lényegében az anyákra ráerőltetett) gyerekekből valahogy mindig aljas, gonosz söpredék lett, aminek Amerikában pl. óriási bűnözési ráta lett az eredménye. Arról nem is beszélve, hogy az olyan helyeken, ahol tiltott az abortusz, lényegében feketén csinálják, ami irtózatosan veszélyes (vagy külföldön/valamilyen környező országban csináltatják meg, ha van rá pénz). Ott vannak pl. a cigányok, akik valami miatt nem igazán használnak kotont. Mit szólnál ahhoz, hogyha hirtelen a jelenleginél kb. 2-3x több (cigány)gyerek születne? És mit szólnál ahhoz, ha ezeknek a 2/3-a amúgy is állami gondozásba kerülne (mert a szülők egyszerűen NEM akarnák őket)? Fasza dolog lenne, igaz? Mivel Isten (legalábbis a Biblia szerint) így akarja(ná)......
Válasz erre 

2016.07.03. 12:43:25

@CoolKoon: "A bírósági ítélet és a törvény szigora igazából nem sokat mond a jelenség társadalmi elfogadottságáról." - ez egy egetverő ostobaság, ugyanis a jog a társadalom terméke, mondhatjuk, hogy az erkölcsi minimum az adott társadalomban. Szingapúrban például, akármilyen dúsgazdag, technokrata, ateista, felvilágosult jogállam (bár nem egy liberális demokrácia), a jog szerint nincs házasságon belüli erőszakos közösülés. Egyszerűen a büntetőjoguk szerint nem lehet ilyen. Ez tehát ott a társadalmi felfogást tükrözi, hogy a gazdag férfi akkor dugja meg az asszonyt, amikor akarja. Oka persze az, hogy a szingapúri férgiak veszik a feleségüket (csóró thai, kínai, maláj, vietnami, kambodzsai lányokat), egy pénzen vett asszonynak meg nehogy már járjon a szája. Hasonlóképp tükrözi a jog a társadalom erkölcsi minimumát a muzulmán világban. Megerőszakolt nő meg lesz kövezve, mert házasságon kívüli szexuális kapcsolatot létesített. Vagg esetleg megkegyelmeznek neki, ha hozzámegy az erőszakolójához. Viszont elméletben minden feleséggel azonos módon kell bánnia a férfinak, nincs kivételezésre mód. A homokosokat meg felakasztják a muzulmánok. Ott ez a jog, a társadalmi minimum.

Magyarországon meg az a társadalmi minimum, hogy mindenki egyenlő, nincs diszkrimináció, a testi sértés büntetendő.

A jog a társadalom terméke, nem mondhatod, hogy semmi köze a társadalom értékítéletének a jogszabályokhoz meg az ítéletekhez.
Válasz erre 

2016.07.03. 12:55:31

@CoolKoon: "Amúgy meg az, hogy most nem voltak ott a kordont rázó ultrák, még nem jelenti azt, hogy "elfogytak". " - tipikus ballib rettegés, hogy elfogytak a nácikok. Jaj mi lesz, nincs mitől bérrettegni. Magyarországon nincs rasszizmus, nincs kirekesztés, nincs homofóbia, de igény az volna rá. A ballibek részéről. Mert ha meghal az utolsó auschwitzi SS-szakács vagy postás, ha eltűnnek a kordonok mögül az ordító kopasz homofóbok (akik valójában homokosok, tehát az egész homo-homo cicaharc), ha a cigánygyerekek hegesztő és kőműves szakmát tanulnak és elhúznak nyugatra dolgozni és nem szociológia szakon szereznek kamudiplomákat, akkor baj van. Elfogytak a ballibek játékszerei (elnyomott romák) meg a képzelt ellenségek (nácikok, homofób homoszexuálisok) és ezzel az egész ballib kártyavár alapjai dőlnek ki.

Bajban vagytok, mert már a homofó-homokos kopaszokat se érdekli a homo-vonulás. Jövőre tuti lesznek bértüntetők, akiket Norvégiából küldenek vagy fizetnek hogy bizonyítsák a médiának, hogy Magyarországon nácifasizmus van. Közben a nyugatra ész nélkül beengedett kétmillió muzulmán nem fog megállni a csúnya szemmel nézésnél, ha smároló homokosokat lát...
Válasz erre 

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.03. 13:06:31

@Apa(fej): "homo-k törvény előtti elnyomottságukra való hivatkozása, pusztán elvi kérdés, minden gyakorlati alap nélkül"

Nem a törvény előtti elnyomásról van szó, hanema társadalom kirekesztéséről.

Annyiban igaz csak, hogy a PTK. nem tud a bejegyzett élettársi viszonyról, és az alkotmány tiltja nekik a házasságot.

"magamutogató és provokatív."

Az évenkénti egyszeri meleg felvonulásra gondolsz, vagy a mindennapi életre? Mert az utóbbira ez egyáltalán nem igaz. Az itt elhangzott sok sületlenség ellenére sem.
Válasz erre 

2016.07.03. 13:30:08

@CoolKoon: "egyesek esetleg a homoszexualitásuk miatt packáznak velük" - több helyen éltem Magyarországon, amíg külföldre nem költöztem. Sehol se volt téna az, hogy ki kibe élvez, illetve mindenhol pont annyira volt téma a másik ember szexuális élete. Biztos vidéken kiközösítik a homokosokat, de éltem rövid ideig olyan magyarországi kisvárosban is, ahol azért is kiközösítették a fiatal tanítónőt, mert eljárt aerobicozni a közeli nagyobb városba hetente kétszer és velem eljárt reggelente futni (mert milyen ember már az, aki fut, rövid nadrágban mellette meg egy tanítónő, aki nem szégyelli magát testhez tapadó nadrágban mutogatni, a szégyentelen!), az is nagy baj volt, hogy nem jártam a kocsmába és nem köszöntem minden, a kapuja előtti padon ücsörgő számomra tök ismeretlen öregasszonynak. Ott gyakorlatilag mindenre és mindenkire ferde szemmel néztek. Ha rózsaszín tollboába tekeredett feltűnősödő homokos lettem volna se lehettem volna kitaszítottabb. Egy szellemi sivatag volt, szerencsére én hamar megléptem onnan.

Volt leszbikus osztálytársam gimiben (nem tegnap volt) meg leszbikus egyetemi évfolyamtársam is egyetemen. Tipikus Butch leszbik voltak mindketten, maszkulinok, tenyeres-talpas lányok, leszorított mellekkel. Senkit se érdekelt, hogy ők leszbik.
Viszont volt egy osztálytársam általános iskolában, fiú és hányatott családi élete volt, komoly pszichés beteg volt és homoszexuális lett, de direkt úgy viselkedett, hogy botrányt okozzon. Fizikailag gyenge volt, de erőszakoskodott, nyilvánosan verte a farkát, neki nagyon súlyos pszichés gondjai voltak, amit örökölt az egyik szülőtől. Nála a homoszexualitás a provokáció eszköze volt. De a homokossága lett volna a legkisebb gond vele, ugyanis késeket hordott a táskájában és használta is őket alkalomadtán, dührohamai voltak és konkrétan közveszélyes volt. Azóta valahogy nem vagyok abban biztos, hogy a homoszexualitás minden esetben örökölt dolog (ahogy ma a ballibek próbálják beállítani) és néha vajon nem csak egy zaklatott lélek segélykiáltása, egy provokatív akció, amivel egy szeretetet és figyelmet se kapó ember próbálja magát különlegessé tenni. Főleg ha még vonul is.

"a homofób (a látens homoszexualitásán kívül) azért is lehet homofób, mert egy mihaszna, semmirekellő lúzer, aki SEMMIT nem tud felmutatni. Így legalább a heteroszexualitásával különb lehet valakiknél (ha már semmi másban nem az)." - pont ugyanez elmondható a homokosokról. Semmi értéket nem tudnak felmutatni, csak azzal tudnak kitűnni, hogy ők látványosan mások. Figyeleméhes, önmagukkal viaskodó emberek. Pont mint a homofób(látens homo) arcok a kerítés másik oldalán. Most, hogy a homofób kordonrázók nem jelentek meg, elkezdtek hiányozni a figyelemre éhes ballibeknek és homokosoknak.

A ballibek bevezették azt a tévtézist, hogy a másság meg a sokszínűség önmagukban is értékek. Nem azok. A szexuális beállítottság meg pont magánügy és semmi büszkélkedésre nem ad okot. Nekem az állatos szex kedvelőivel meg a pedofilokkal sincs bajom, de semmi ok ezekre a vonzalmakra büszkének lenni. Egy esetleges hetero büszkeség menetét is egy figyeleméhes csapat akciójának tartanám.

"Mivel Isten (legalábbis a Biblia szerint) így akarja(ná)" - ateista vagyok, nem bibliai mesék miatt utasítom el az abortuszt.
Válasz erre 

CoolKoon 2016.07.03. 13:40:14

@karandash: "Szingapúrban például (...) Hasonlóképp tükrözi a jog a társadalom erkölcsi minimumát a muzulmán világban. " - Milyen érdekes, hogy valahogy nem liberális demokráciákat, hanem jobboldali diktatúrákat, vagy legalábbis félteokratikus berendezkedésű országokat emlegetsz. Sokatmondó.... Nekem kapásból inkább India jut eszembe, ahol annak ellenére "megesik", hogy többedmaguk megerőszakolnak, aztán megölnek egy épp arra járó lányt, hogy az elkövetők végül a törvény szerint halálbüntetést kapnak érte (és az bizony szintén demokrácia). Magyarország is hasonló helyzetben van: van az elitnek egy "felvilágosodott" része, amely (részben saját lelkifurdalásból, részben értelmiségi körök nyomására, részben nemzetközi szerződésekben lefektetett kötelezettségeknek engedve) elfogadott egy-egy törvényt, amely tiltja a csőcselék reflex-szerű beidegződéseit (gyűlöletbeszéd, nemi erőszak, állatkínzás, kiskorúak sérelmére elkövetett aljasságok stb.). Gondolod, hogy a csőcselék ehhez hozzáidomul? "Lófaszt, mama!" A Balogh József-féle csőcselék (de említhetném a gólyatábori erőszakolót vagy azt az aberrált elmebeteget is, aki a fiatal rendőrpszichológust erőszakolta majd ölte meg, esetleg az olaszliszkai cigánytetveket, akik meglincselték a tanárt) egyáltalán nem akarja betartani az ilyen és ehhez hasonló törvényeket. Ezért aztán megpróbál úgy tenni, mintha nem lenne egy kolosszális baromállat, és egyfajta kettős játékot játszik. Természetesen néha "nem figyel", és olyankor kibukik a valós énje (pont mint az agyatlan tetű biztonságiaknál pl.). Aztán ilyenkor vagy van ellene elég bizonyíték, vagy nincs. Ha van (mint a vak komondoros esetnél, meg a többinél), akkor jöhet a börtön, ha nincs, akkor garázdálkodik tovább. Ergo az, hogy "a jog a társadalom terméke, mondhatjuk, hogy az erkölcsi minimum az adott társadalomban" még egyáltalán nem jelenti azt, hogy a társadalom ezeket a törvényeket be is tartatja. Ha Kiss László áldozata nem szólalt volna meg a tévében, akkor a társadalom simán elhitte volna a haverjai által terjesztett hazugságokat. Ha Balogh "vakkomondor" József esete nem kapott volna akkora sajtónyilvánosságot, talán másodfokon is simán megúszta volna némi pénzbüntetéssel, hiszen "Terike" megbocsátott neki. Még az az ostoba Raffael Sándor is megpróbálta a médiában elhitetni az emberekkel, hogy mekkora egy "faszagyerek", hátha akkor nem kap életfogytot.....De említhetném az ostoba Stohlbuci esetét is, akiért konkrétan a Bodrogi Gyula is kiállt a tévében (hogy utáltam őt ezért akkor, pedig színészként tisztelem), hiába okozott akkor már MÁSODSZOR bedrogozva csúnya autóbalesetet. És ajnározta a médiában mindenki, pedig a törvény eléggé világosan fogalmaz.
Válasz erre 

CoolKoon 2016.07.03. 13:51:20

@karandash: "tipikus ballib rettegés, hogy elfogytak a nácikok." - Nem tudom, te nem értetted, hogy mit írtam?! Do you speak English by any chance? Épphogy azt írtam, hogy attól még, hogy nem voltak kint a nácik, nem fogytak el (sőt!).

"Jaj mi lesz, nincs mitől bérrettegni. Magyarországon nincs rasszizmus, nincs kirekesztés, nincs homofóbia, de igény az volna rá." - Nincs kirekesztés? Érdekes, ezt az állításodat a kisvárosi millliő leírásával te magad is megcáfoltad....

"A ballibek részéről. Mert ha meghal az utolsó auschwitzi SS-szakács vagy postás, ha eltűnnek a kordonok mögül az ordító kopasz homofóbok (akik valójában homokosok, tehát az egész homo-homo cicaharc), ha a cigánygyerekek hegesztő és kőműves szakmát tanulnak és elhúznak nyugatra dolgozni és nem szociológia szakon szereznek kamudiplomákat, akkor baj van. Elfogytak a ballibek játékszerei (elnyomott romák) meg a képzelt ellenségek (nácikok, homofób homoszexuálisok) és ezzel az egész ballib kártyavár alapjai dőlnek ki." - Ez eléggé összeesküvéselmélet-szerűen hangzik, nem gondolod? Azt hiszed, hogy hogyha az utolsó cigány is elmegy valami szakmát tanulni és RENDESEN fog dolgozni (erről jut eszembe, mi a bajod a CEU-val? Irigyled, hogy mások kaptak az ottani tanulmányokra ösztöndíjat, te meg nem?) meg ha eltűnnek az ultrák (a stadionokból és a melegfelvonulásokról is), akkor nem marad több megoldandó társadalmi probléma? Azt hiszed, hogy ez mindenkinek (főleg a "ballibeknek", bárkik is legyenek azok) az összes baja? Sokmindent nem érthetsz ezek szerint.......

"Bajban vagytok, mert már a homofó-homokos kopaszokat se érdekli a homo-vonulás. Jövőre tuti lesznek bértüntetők, akiket Norvégiából küldenek vagy fizetnek hogy bizonyítsák a médiának, hogy Magyarországon nácifasizmus van. Közben a nyugatra ész nélkül beengedett kétmillió muzulmán nem fog megállni a csúnya szemmel nézésnél, ha smároló homokosokat lát..." - Hát dilidoki látott-e már?
Válasz erre 

CoolKoon 2016.07.03. 14:04:16

@karandash: "Sehol se volt téna az, hogy ki kibe élvez, illetve mindenhol pont annyira volt téma a másik ember szexuális élete. Biztos vidéken kiközösítik a homokosokat, de éltem rövid ideig olyan magyarországi kisvárosban is, ahol azért is kiközösítették a fiatal tanítónőt, mert eljárt aerobicozni a közeli nagyobb városba hetente kétszer és velem eljárt reggelente futni (mert milyen ember már az, aki fut, rövid nadrágban mellette meg egy tanítónő, aki nem szégyelli magát testhez tapadó nadrágban mutogatni, a szégyentelen!), az is nagy baj volt, hogy nem jártam a kocsmába és nem köszöntem minden, a kapuja előtti padon ücsörgő számomra tök ismeretlen öregasszonynak." - Én abszolút elismerem, hogy a homoszexuálisok esetleges kiközösítése messze nem a legfontosabb probléma. Sőt! Elhiszem, hogy a legtöbb falu pont ilyen, mint amilyennek azt a bizonyos mo-i kisvárost leírtad. Csak hát ettől még a melegek talán joggal érzik a saját elfogadottságukat a legfontosabb témának.

"Viszont volt egy osztálytársam általános iskolában, fiú és hányatott családi élete volt, komoly pszichés beteg volt és homoszexuális lett, de direkt úgy viselkedett, hogy botrányt okozzon. Fizikailag gyenge volt, de erőszakoskodott, nyilvánosan verte a farkát, neki nagyon súlyos pszichés gondjai voltak, amit örökölt az egyik szülőtől. Nála a homoszexualitás a provokáció eszköze volt. De a homokossága lett volna a legkisebb gond vele, ugyanis késeket hordott a táskájában és használta is őket alkalomadtán, dührohamai voltak és konkrétan közveszélyes volt." - Igen, minden bizonnyal az illetőnek súlyos lelki bajai vannak/voltak. De gondolod, hogy minden buzi ilyen?

"Azóta valahogy nem vagyok abban biztos, hogy a homoszexualitás minden esetben örökölt dolog (ahogy ma a ballibek próbálják beállítani) és néha vajon nem csak egy zaklatott lélek segélykiáltása, egy provokatív akció, amivel egy szeretetet és figyelmet se kapó ember próbálja magát különlegessé tenni." - Érdekes, ehhez képest becslések szerint minden társadalomban nagyjából ugyanannyi a buzik aránya, még ott is, ahol amúgy felakasztják őket. Nem több, de nem is kevesebb.

"Főleg ha még vonul is." - Ezekbe azokat is beleveszed, akik nem viselnek a felvonulás alatt se semmi kihívót vagy giccseset, csak azért, mert buzik?

"Semmi értéket nem tudnak felmutatni, csak azzal tudnak kitűnni, hogy ők látványosan mások. Figyeleméhes, önmagukkal viaskodó emberek." - He? Képzeld, a cégben, ahol dolgoztam, szintén volt egy buzi, és nem volt se feltűnő, se látványos, se figyeleméhes. Abszolút átlagos volt. Szóval nem szerencsés egy beteg ember allűrjeiből levezetni azt, hogy minden buzi olyan....

"Most, hogy a homofób kordonrázók nem jelentek meg, elkezdtek hiányozni a figyelemre éhes ballibeknek és homokosoknak." - Tényleg? Érdekes, sehol nem láttam még csak nyomát se annak, hogy hiányoztak volna bárkinek is....

"A ballibek bevezették azt a tévtézist, hogy a másság meg a sokszínűség önmagukban is értékek. Nem azok. A szexuális beállítottság meg pont magánügy és semmi büszkélkedésre nem ad okot." - De mégis honnan veszed, hogy bárki is büszkélkedik vele? A felvonulás miatt?

"ateista vagyok, nem bibliai mesék miatt utasítom el az abortuszt." - Érdekes, általában keresztények szoktak vadul az abortusz ellen érvelni (természetesen) érzelmi érvekkel meg Biblia-idézetekkel. Másokra ez általában annyira nem jellemző...
Válasz erre 

CoolKoon 2016.07.03. 14:07:36

@atpijkamo112: "A buzikat még valahogy túléli a Kedves Vezető. De ha hirtelen megszűnne Tranon, és egyik reggel nagymagyarországban ébredne, szerbekkel, tótokkal, bosnyákokkal, stb, azonnal felvágná az ereit, hogy kisebbségbe került az országában a magyar." - Ne félj, abban a pillanatban MINDEGYIK elkezdené bizonygatni ezerrel, hogy ő márpedig magyar, mindig is az volt, és a szülei is azok voltak......
Válasz erre 

2016.07.04. 06:34:36

@CoolKoon: "általában keresztények szoktak vadul az abortusz ellen érvelni (természetesen) érzelmi érvekkel meg Biblia-idézetekkel. Másokra ez általában annyira nem jellemző..." - rengeteg ateista is elutasítja az abortuszt.

"Szóval nem szerencsés egy beteg ember allűrjeiből levezetni azt, hogy minden buzi olyan" - nem minden homokos feltűnősködik, de az a két csoport, akik a pride-ra járnak, azok igen. Az egyik az igazi homokosok, akik vonulnak, a másik a látens buzik, akik a kordon mögött vergődnek. Normális ember a közelébe se megy (akár homo, akár hetero).

"Elhiszem, hogy a legtöbb falu pont ilyen, mint amilyennek azt a bizonyos mo-i kisvárost leírtad. Csak hát ettől még a melegek talán joggal érzik a saját elfogadottságukat a legfontosabb témának." - az emberi kapcsolatok minden pontján jelen vannak előítéletek, ellenségeskedések. Plvasgasd az index biciklis, kerékagy című rovatát és nézz bele a kommentekbe. A kerekes patkány, kerekes cigány a legszelídebb megnyilvánulások biciklisgyűlölő autósok részéről. Kb úgy vannak vele az autósok, hogy a kerékpározás nem zavarja őket, amíg nem nyilvános helyen csinálják, a közúton. Amúgy neg minden bicajos perverz, naplopó mert aki ráér tekeregni a városban az tuti nem dolgozik. Az érvek pont mint a homofóbok legtöbbjénél, hogy mindegy, hogy ki kibe veri a pöcsét, csak ne nyilvánosan csinálja. De ilyen ellenérzések minden csoporttal szemben megvannak. A kerékpárosoknak is megvolt egy időben a maguk Pride-ja, a Critical Mass. Pont olyan magamutogató, forgalomkorlátozó buli, ami másokban felnyomta a pumpát.
Közben meg az a buzi és kerékpáros, vagy kerékpáros buzi, aki szabályokat betartva, normálisan viselkedve, közlekedve él, az kb. senkit nem zavar, kivéve a bolondokat.

"Igen, minden bizonnyal az illetőnek súlyos lelki bajai vannak/voltak. De gondolod, hogy minden buzi ilyen?" - nem, de pont a Pride-on az ilyenek érzik elemükben magukat, akiknek a buziság az egyetlen attribútumuk, ami alapján kitűnhetnek. A teljesen normális leszbikus gimis osztálytársam meg egyetemi évfolyamtársam nem hiszem, hogy prideoztak valaha is. Náluk egy mellékes dolog volt, hogy leszbikusok. Ami meglepő így utólag belegondolva, mert rengeteg gimis korú csaj pont feltűnőségi viszketegségből kifolyólag leszbizik látványosan.

A kordonrázók hiánya fájdalmas pont ballib megmondóembereknek. Nincsenek nácik, akikkel lehet riogatni másokat. A posztba is beszúrt a szerző egy képet az öklüket rázó kopaszokról, de azt nem teszi hozzá, hogy mikor készült a kép és hogy idén már nem volt ilyen. És hogy régen is kb egy-két tucatnyi ilyen arc volt. Egy tízmilliós országban. És van pofája leírni, hogy "Huszonhét év demokrácia után semmivel nem vagyunk toleránsabb, felvilágosultabb ország, mint ahonnan a rendszerváltáskor indultunk." LOL! Ez az igazi bérrettegés, amikor elfogytak az ököl- és kordonrázó kopaszok, akik korábban is egy tucatnyian lehettek (gyakorlatilag több újságíró, fotóriporter volt ott körülöttük, mint ellentüntető), akkor is siránkozás megy meg a félelemkeltés. Ha elfogynak a nácik, akkor van igazán bajban a ballib, nincs ellenségkép, kell kelteni egy kis félelmet.

Közben a ballib által pátyolgatott muzulmánok abban hisznek, hogy a buzikat meg kell kövezni.
Válasz erre 

Apa(fej) 2016.07.04. 15:03:29

@atpijkamo112: te a törvény előtti szélsőséges hátrányról beszéltél, ami nincs, ezért próbáltam azt cáfolni. a társadalmi kirekesztésről nem tudok nyilatkozni, de amikor kb 5 éve elhagytam mo-ot, akkor nem volt jellemző. minden homo élte életét, aki nem provokálta ki, hogy elismerjék másságát. és ezeknek el is fogadták ellentétben azzal, aki ezt követelte.

" Annyiban igaz csak, hogy a PTK. nem tud a bejegyzett élettársi viszonyról, és az alkotmány tiltja nekik a házasságot."

az első felében nem is tudom igazán értelmezni, hogy mi a probléma. a ptk szabályozza többek között a házasságot. a 2009. évi XXIX. törvény pedig a bejegyzett élettársi kapcsolatot. most nehogy már megint azon az elven rugózzunk, hogy miért nem a ptk-ba van az élettárs is leírva csupán egy vele egy szinten lévő másik törvényben?!
az alaptörvény (ugyanis jelenleg jogilag nincs alkotmányunk) nem tiltja a házasságot senkinek. meghatározza, hogy mit hív házasságnak. ahogy a budhizmust sem tiltja azzal, hogy a magyar jogrendet a keresztény erkölcsre alapozza.
a házasság különben sem alapjog, még a heterók között sem. egy adható polgári intézmény, ami keresztény alapokon nyugszik.

mit hívok provokációnak és magamutogatásnak? minden olyant, amikor mások erkölcsi érzékét borzoló tevékenységet végeznek illetve amikor az indokoltnál nagyobb mértékben tesznek közre valamit. általában ez öncélúsággal is párosul, bár nem törvényszerűen.
pl. a pride önmagában egyik sem. az ott megjelenő emberek ruházatukkal, jelszavaikkal, megnyilvánulásukkal lehetnek mindkettő, attól függően, hogy mondjuk a másságot hangsúlyozó extrém ruhában jelennek meg, vagy a keresztény értéket gúnyoló transzparenst vagy közjátékot mutatnak be.
nyilvános helyen szexuális jellegű kapcsolat (csókolódzás, egymás simogatása) provokatív.
magamutogatás pl. egy olyan cikk, amiben a tájékoztatáson túlmenően mutatja be valaki a homo kapcsolatot.
provokáció, amikor homofóbozza azt, aki nem ért egyet a homo kapcsolattal.

ellenpélda:
önmagában egy női vagy nőies ruhában lévő férfi egyik sem. (igazándiból ez még nem is homoszexualitás törvényszerűen, de a jelenség hasonló, ezért hozom példának) itt angliában, lehet látni ilyet és homo-t is sokat, de ők természetességel 'viselik' másságukat. ez nem is zavaró.
nem tartom provokatívnak és magamutogatónak pl. alföldit vagy kulkát, függetlenül attól hogy látszik rajtuk a másság és nem is rejtették véka alá. de ők nem is vergődnek alkotmányos alapjogokon, csak élik életüket.
Válasz erre 

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.05. 04:29:55

@Apa(fej): "a törvény előtti szélsőséges hátrányról beszéltél"

Idézd, ha olyat mondtam, ami nem igaz.

"miért nem a ptk-ba van az élettárs is leírva"

Miért is nem?

"alkotmányunk) nem tiltja a házasságot senkinek"

Játék a szavakkal.

"provokációnak és magamutogatásnak"

Évente egyszer felvonulnak, hogy megmutassák, nem félnek a gyűlölködőktől. Nekem nem tetszik különösebben, hát nem megyek el megnézni. Másnak is csak ezt tudom ajánlani. Valahogy túléljük.

"aki nem ért egyet a homo kapcsolattal."

Nem kell egyetértened a meleg párok kapcsolatával, nem kérdeznek. Beleszólhat a táradalom - és törvényieg bele is szól - egy kiskorúval vagy gyermekkorúval akarna valaki szexuális kapcsolatot létesíteni, ha valakit megerőszakolnak, stb. Két felnőtt önkéntes kapcsolatába ne szóljon bele.
Válasz erre 

Apa(fej) 2016.07.05. 13:40:32

@atpijkamo113: úgy válaszolsz mintha nem olvasnád amit írtam. kiragadott részletekhez biggyeszted a mondandódat. semmi ésszerű indokot nem írsz, csak ismételgeted, hogy 'kirekesztés'.
így köszi a beszélgetést.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard