Nyugati Fény

Ez volt a sunyi MSZP utolsó dobása - Tóbiáséknak bukni kell a Fidesszel

Ez volt a sunyi MSZP utolsó dobása - Tóbiáséknak bukni kell a Fidesszel

Hatalmas pofont kevertek le a választók az MSZP-nek: 9 százalékot kapott a jelöltjük Dunaújvárosban.

A szocialisták ocsmányul felrúgták az ellenzéki megállapodást: külön embert indítottak a DK-val szemben, pedig ebben a körzetben a DK joga lett volna adni a közös jelöltet.

Újpesten és Salgótarjánban a DK állt be az MSZP embere mögé, és közösen meg tudták verni a Fideszt. Most először a szociknak kellett volna a DK jelöltjét támogatni, de képtelenek voltak egyszer az életben korrekt módon viselkedni.

tobimszp.png

Ezzel a húzással Tóbiásék nagyon sok választó szemében örökre elásták magukat. Ők brutálisan megbüntették azt a pártot, amelyiknél sunyiságot, aljasságot láttak, és amelyik az összefogás kerékkötője volt. MSZP 9%, DK 23% - egyértelmű az üzenet.

Nem lehet a választókat hülyének nézni, nem lehet tovább a két pártot összemosni, nem lehet álszentül sopánkodva mindkettőt egyformán hibáztatni. Egyértelmű volt, ki a hunyó, és ezt az emberek is pontosan érzékelték.

Rögzítsük még egyszer, az összefogás-ellenes megmondóemberek kedvéért.

1. A választók összefogást akarnak, és lassan bárhol megverik a Fideszt, ha egy darab demokratikus ellenzéki jelölt van. Erről szólt a veszprémi, újpesti, salgótarjáni ellenzéki győzelem.

2. A választók durván büntetik azt, aki botot dug az összefogás küllői közé. Erről szólt Dunaújvárosban az MSZP ocsmány lebőgése. Egyértelmű üzenet - nincs az a Hont András vagy Ceglédi Zoltán, aki képes legyen félremagyarázni.

Fontos megjegyezni: pusztán ettől a választástól a DK még nem előzte meg országosan az MSZP-t, de simán benne van a pakliban, hogy ilyen tempóval egy éven belül a vezető ellenzéki erővé válik.

Egyre szembetűnőbb ugyanis a különbség a két párt között. Politikai kultúrában, lendületben, ambícióban, Fideszhez való viszonyban. Jelenleg nem látszik korlátja a DK növekedésének, és pláne nem olyan alacsonyan, ahogy azt korábban az „elemzők”, megmondóemberek sulykolták. Ha Gyurcsányék képes lesznek bizonyítani, hogy ők a legádázabb ellenfelei az Orbán-rezsimnek, bőven van még kifutása a pártjuknak.

Ami a rommá vert MSZP-t illeti: Tóbiás Józsefnek egy tisztességes országban még ma be kellene fejezni a kudarcos politizálást és valami civil állás után nézni. Ha Tóbiás szándékosan a Fidesz kezére játszott, akkor azért kell mennie, mert elárulta az ellenzéki választókat. Ha Tóbiás összefogást akart, de a helyi MSZP lenyomta rajta az akaratát, akkor azért kell mennie, mert egy erőtlen, pancser vezető. Akárhogy is: nem megy, Józsi, nem kell erőltetni.

A választóknak súlyos tanulság, hogy a sunyi, kollaboráns MSZP-t érdemes-e még valaha bármiben is támogatni. Egy pártot, amelyik igazán sem kormányváltást, sem elszámoltatást nem akar – és trafikokért, tyúkszaros kis helyi pozíciókért összejátszik a narancsmaffiával.

A „szomorú vasárnap” után egyre többeknek világos, hogy Tóbiásék nem a megoldás, hanem a probléma részei. Minden tisztességes ember ennek tudatában készüljön 2018-ra!

Támogasd a hiánypótló Nyugati Fényt - a legütőképesebb ellenzéki gerillamédiát!

 

102 komment Tovább
Ez volt a sunyi MSZP utolsó dobása - Tóbiáséknak bukni kell a Fidesszel Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
102 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Röhejesen túlméri az LMP-t, ezer sebből vérzik Gulyás Marciék közvélemény-kutatása Röhejesen túlméri az LMP-t, ezer sebből vérzik Gulyás Marciék közvélemény-kutatása
  • Megcáfoljuk a 3 leghazugabb "érvet", amivel a határon túliak szavazójogát szokták védeni Megcáfoljuk a 3 leghazugabb "érvet", amivel a határon túliak szavazójogát szokták védeni
  • Az MSZP komplett hülyét csinált Balázs Péterből Az MSZP komplett hülyét csinált Balázs Péterből
  • Vagy megállítod hazád putyinizálódását 2018-ban, vagy belenyugszol, hogy Magyarország a következő 30 évre elveszett Vagy megállítod hazád putyinizálódását 2018-ban, vagy belenyugszol, hogy Magyarország a következő 30 évre elveszett
  • Szocialisták állítják: Megsértették a titkos szavazást Botka megválasztásánál Szocialisták állítják: Megsértették a titkos szavazást Botka megválasztásánál

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr958783994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (102)
Az utolsó 100 komment:

tardosa 2016.06.06. 16:02:31

@Dani Dugi: Nem az MSZP, csak úgy amblokk, hanem az ötlettelen, pozíció-hajhász vezetőik. A többség nem ezt akarja, de birka módon eltűrik, felelőtlenül megválasztják, pozícióba helyezik az arra nem alkalmas személyeket, akik hallani sem akarnak más szervezetekkel, pártokkal való együttműködésről, mert akkor kevesebb konc jut nekik.
Válasz erre 

abcdefghabcdefgh 2016.06.06. 16:19:00

A tapolcai időközin közösen indult az MSZP, DK, stb, és harmadikok lettek.
Válasz erre 

gmiska 2016.06.06. 16:19:44

Nem ismerjük mélységében az alapszabályukat, nem tudjuk, hogyan is lehetett elnök a sunyin antigyzrcsányista TóbiJózsi.
Válasz erre 

Dani Dugi 2016.06.06. 16:32:56

@tardosa: Annak idején én munka mellett végeztem el a technikumot és utána jelentkeztem egyetemre!! Bár sikeresen felvételiztem ,de nem vettek fel mert a munkahelyem nem támogatott !! Nem volt rá keret / bár minden kedvezményről lemondtam / mert a főnököm a maci- lacira jelentkezett és ugyebár az fontosabb volt !! Ő volt a vállalati párt titkár aki fejlődése folyamán a nácik táborának lelkes hívévé fejlődött !!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.06.07. 08:58:37

Az emeszpének már régen a süllyesztőben lenne a helye.
Válasz erre 

Szamiz67 2016.06.07. 08:59:54

Akar a fene összefogást, egy tisztességes Mo.-ot akarok, az átláthatóság teljes megteremtésével, a közigazgatás kitakarításával, ez az MSZP-nek, a DK-nak egészen biztotosan nem fog menni.
Kit érdekel, hogy kit választottak meg bárhol, Mo. mint társadalmi rendszer működéséről van szó, igazságszolgáltatás, rendőrség, paralment, kormányzat, MNB, Alkotmánybíróság, média, stb.

Ezek működéséről, átláthatóságáról, szabályozásáról, a pártfinanszírozásról, a politikus családtagok vagyonáról, a bevallásukról kellene beszélni, az a párt amely nem ezt teszi 0-24-ban az csak egy mocskos Fidesz klón.
Válasz erre 

Philip F. Queeg 2016.06.07. 09:07:40

Vesztesek marakodása, felelősök keresése, egymásra mutogatás.

Semmi új, semmi különleges, csak amit az ellenzéktől már megszoktunk.
Mondjuk poénból szeretnék egy ilyen remekül összedolgozó és összefogó kormányt 2018 után, hogy lássuk mire képesek együtt, összefogva, egymásnak betartva, nulla hozzáértéssel.
Válasz erre 

Döntsük meg Orbán diktatúráját egy újabb blogbejeg 2016.06.07. 09:10:07

Itt az idő, hogy leszámoljatok egymással, elvtársak.
Válasz erre 

high up! 2016.06.07. 09:13:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Az emeszpének már régen a süllyesztőben lenne a helye"

Nem a süllyesztőben, hanem a börtönben. És nem egyedül, hanem a DinKákkal meg a fidesszel együtt. Hogy egész precízek legyünk büntetőjogilag.

Az álmodozás meg az Átlaghülyemagyarkodás helyett inkább arról kellene most már agyalnia a ballibáknak, hogy hogyan müködjenek együtt a Fosabbikkal és mi lesz azután.

Nagy marhának kell ahhoz ugyanis lenni, hogy a ballibsik abban higyjenek, hogy majd hozzájuk fog most 1,5 millió szavazó becsapódni, oszt 2018-ban megnyerik a választást. Lófaszt mama.
A fidesztolvajokat meg lehet verni, de csakis akkor, ha egyetlen ellenjelölt van minden szavazókörzetben. Ezt bizonyították be az időközik. A ballibáknak tehát azon kell agyalniuk, hogy hogyan kössenek választási szövetséget a Fosabbikkal, oszt ha 50-70%-ban nyernek a fidesz gengszterek ellen, akkor mihez kezdenek majd az eredménnyel. Meg egymással.

A veszély megvan, hogy a Fosabbik összeáll a fidesznáci Orbaneszkuékkal. A maszop viszont eljátszthatja az 1994-es szadesz formulát a Fosabbikkal, amikor is a szadesz összeállt a posztkomcsikkal: a szadesz nemzetközileg legitimálta a posztkomcsikat, cserébe azok elnézték, hogy a jómadarak annyit lopnak amennyit csak akarnak.

Persze azért reménykefjünk, hogy ezek helyett a mocsadék pártok helyett jön egy új formáció, ami börtönbe vágja az elmúlt 26 évet. Oszt akkor utána legalább megszabadulunk a fideszkomcsi meg ballibsi blog ajvékolásoktól meg agyhalott eszmefuttatásaiktól.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

Kivlov 2016.06.07. 09:31:43

sohatöbbébaloldalt...
Válasz erre 

Ember szól 2016.06.07. 09:35:31

Igazán jó a meglátás, ha valóban volt ilyen megállapodás a két párt között.
Válasz erre 

lavór 2016.06.07. 09:37:56

Pedig Tóbiás elmondta a jó megoldást: független jelöltek mögé kellett volna beállni az ellenzéki pártoknak. A bizalom visszaszerzéséhez nem elég mantraként hajtogatni, hogy "összefogás", mivel többször eljátszották a választók bizalmát a volt MSZMP utódpártok. A nagyszámú - mondhatni többségben lévő - nem szavazót nem fogja motiválni az elhiteltelenedett pártok korrupt és súlytalan jelöltjei.
Válasz erre 

Hangyasz58 2016.06.07. 09:38:58

Nekem jó vasàrnapom volt és annak a több millió embernek is akik fidesz szimpatizàns. És a következő vàlasztàst is meg fogja nyerni a fidesz, amíg gyúrcsànnyal és az mszpvel akartok vàlasztàst nyerni. Nem is értem, hogy lehet pozitívat írni ferikénkről!? Nem emlékeztek, hogy ez az ember mit művelt az országgal? Majd ha jön egy komoly ellenzéki erő, akkor van miről beszélni, addig meg marad a fidesz. Sok szár közül még ők a legjobbak
Válasz erre 

.Gordon Gekko. 2016.06.07. 09:51:36

Bukik a fidesz es a maszop

Csak a DK maradhat

Hehe
Válasz erre 

FF 2016.06.07. 09:54:46

Igazából nem érdekel most a poszt maga, se a kommentek - a címben benne van minden. Felnyerítettem olvastán - mi mást írna a DK pártmédiája? :D
Válasz erre 

.Gordon Gekko. 2016.06.07. 09:57:13

@lavór: az aztán qrva nagy siker lesz ha a balliba jelölteket mától mind függetleneknek nevezik....

A kommunista pártot meg demokratának....

Ez eddig is qrva népszerü volt....
Válasz erre 

lavór 2016.06.07. 09:59:32

@.Gordon Gekko.:

Szerintem nem írtam olyat, hogy a volt MSZMP utódpártok tagjai induljanak függetlenként. Ellenben arról írtam, hogy a a függetlenek mögé kell beállniuk az ellenzéki pártoknak.
Válasz erre 

sas70 2016.06.07. 10:06:43

ez nem pofon volt az MSZP-nek, hanem akkora tökön rúgás, hogy a golyók felmentek koronának!
Válasz erre 

Buchhalter 2016.06.07. 10:12:41

@Hangyasz58: szinte csak te írtál arról,hogy a DK-s Gyurcsány mit tett amíg hatalmon volt és sok hülye megint benne látja a jövőt.A nyugati fény ezzel lejáratta magát nálam: egyértelmű ,hogy honnan kapnak zsetont az ilyen dK-s reklámízű cikkecskére.Az összes baloldali párt egy nagy rakás trotty!Az MSZP a múltján sír és mereng és semmi új ötlete nincsen.Tavaly is nagyon rosszul jöttek ki a migráns pátyolgatásból.A párizsi és egyéb incidensek után a normális Európaiaknak ez vörös posztó és a választók nem felejtenek.A Fidesz pedig veszélyes ellenfél : választások közeledtével mindig talál valamit a szekrény mélyén amit eddig sikeresen bevetett az ellenfelei ellen.Gyurcsánynak pedig van bőven vaj a fején.Ő szerintem háttéralkut kötött a Fidesszel és simán csak elbohóckodik.Az MSZP-t már az amcsik és Soros sem tartja bevethetőnek a magyar társadalom manipulálására.A Jobbik meg most herélte ki magát ezzel a Novák üggyel.Ez a belső ellenség keresés nekem nem jött be pedig sokáig szimpik voltak.Nem vagyok szélsőséges de én és családom több tagja is megtapasztalta kisebbség gátlástalanságát és bűnözői hajlamát lopás és sajnos rablás valamint hamis vádaskodás formájában.A többi balos párt említésre se méltó LMP is bedobta törülközött ,Schiffer nélkül garantált,hogy kiesnek a parlamentből.Talán még szavaztam is volna rájuk ha marad.A PM meg az Együtt komolytalan : nem tudják megszólítani a tömegeket ,mert ahhoz túl arrogánsak és elszálltak.Szinte mindkét párt csak a fővárosba van jelen.És komolytalan választási ígéreteik vannak.Az ingyen pénzt hagyjuk!Ahhoz erős gazdaság kéne és Svájcban most hétvégén kaszálták el a választok. Szaud-Arábia is jócskán megnyirbálta az alanyi jogon járó olajpénzt . Az uralkodó család azon rágott be joggal,hogy a helyi férfi lakosság még katonáskodni se akar és csapni való katonák éles helyzetben.Nálunk amíg jönnek az eus pénzek 2020-ig ellébecol a gazdaság.És ezt még el lehet húzni 2-3 évig .Utána jön majd a fekete leves.Sok cég eus pályázatokból és pénzekből él.Személyes tapasztalat.Tenger,ásványkincs nélkül és külföldiek kezében lévő iparral és szolgáltató szektorral mit is akarunk?Igazán csak a termőföldjeinknek van értéke,de az nem tud eltartani ennyi embert.szóval a hosszabb távú jövő nem tűnik valami rózsásnak.
Válasz erre 

contractor 2016.06.07. 10:17:45

Az MSZP-re ma már csak az szavaz, aki soha semmilyen körülmények között nem szavazna Gyurcsányra. Ezért a két eredmény nem összeadható. (szerintem)
Válasz erre 

CyberPunK 2016.06.07. 10:22:37

Csókolom, a kötélre mikor lehet szavazni?
Válasz erre 

Jolka40 2016.06.07. 10:27:00

@Buchhalter: Tengerünk nincs, az igaz De ásványi kincseink vannak!!! Csak egyszerűbb importálni őket, amíg dotál minket az EU. Pedig addig kellene létrehoznunk a magyar bányászatot és feldolgozó ipart, nem hülyeségekre költeni a pénzt! Tiszta csoda, hogy a vizet még nem importáljuk.
Válasz erre 

.Gordon Gekko. 2016.06.07. 10:28:14

@lavór: szerinted egy független jelölt, akinek esélye is van, miért engedné a mocskos ballibeket oda?

Aki meg esélytelen a ballib nélkül az mitől független? Nem a ballibtől ugyi
Válasz erre 

nyelv-ész 2016.06.07. 10:31:02

Sírva röhögtem egy darabig a cikken, de miután rájöttem, hogy a cikkíró valóban komolyan gondolja, hogy a DK "demokratikus ellenzéki".... onnantól már csak sírtam.
Válasz erre 

lavór 2016.06.07. 10:32:51

@.Gordon Gekko.:

Egy független jelöltnek is a szavazatokra van szüksége, hogy mondjuk a Fidesz jelöltjét "legyőzze". Ha önálló indulóként csak 10 szavazattal is kevesebbet kap, már vesztet. Ha viszont az ellenzéki szavazók is őt támogatják, nagyarányú győzelemmel érheti el célját.
Válasz erre 

Kong.Kinga 2016.06.07. 10:42:17

Ez egy jókor kapott pofon.
Most még lehet korrigálni, 2017-2018-ra már egyenesbe kell jönni.
Válasz erre 

Kong.Kinga 2016.06.07. 10:42:53

@.Gordon Gekko.: Miért mocskosak a ballibek?
Válasz erre 

Kong.Kinga 2016.06.07. 10:43:25

Nem ballibek, hanem demokraták :D
Válasz erre 

martineden 2016.06.07. 10:58:36

@high up!:...,, a szadesz nemzetközileg legitimálta a posztkomcsikat, cserébe azok elnézték, hogy a jómadarak annyit lopnak amennyit csak akarnak."....Sorold mar fel legyszi,mik voltak azok a nagy lopasok?Most ,hogy latjuk a fideszet,jo volna osszehasonlitani.
Válasz erre 

Sir Galahad 2016.06.07. 10:59:29

"Jelenleg nem látszik korlátja a DK növekedésének" - ez volt a cikk egyetlen értékelhető mondata. Tényleg, van honnan növekedniük... hogy fognak-e, az más kérdés, de van honnan.
Válasz erre 

Zest 2016.06.07. 10:59:31

Mit jelent a "demokratikus ellenzék"? Ezt sosem értettem. Van másik ellenzék is, vagy mi?
Válasz erre 

konrada 2016.06.07. 11:01:11

@lavór:
A pártoknak érdekük, hogy olyant válasszanak meg, akik az ő érdeküket (legyünk megengedően naivak: elveiket, eszméiket;) képviselik.
Így meg független egy párt által támogatott jelölt csak annyira lehet, mint ez a blog!;))
Válasz erre 

konrada 2016.06.07. 11:07:41

@IT jegyzet:
...hát eléggé hiányosak a történelmi ismereteid annak a ténynek a figyelembe vételével, hogy a világháború előtt és közvetlen az után a gazdasági mutatókban közelebb áltunk európa nyugati feléhez, mint azok a déli és északi államok, amiket most messziről nézünk.

...s ha figyelembe vesszük, hogy ezen országok átlagos növekedését most hozzuk, akkor valamikor össze kellett szedni ezt a nagy különbséget: és ez az MSZmP kormányok idejére esett...
Válasz erre 

lavór 2016.06.07. 11:08:36

@konrada:

Akkor a mai pártok az elmúlásukra szavaznak.
Az MSZP brand értéke magas, a DK csak Gyurcsány és az ő hívei miatt van porondon, tömegtámogatottságuk szerintem kizárt, az LMP, Együtt jelentéktelen pártocskák, a Jobbik szép lassan átalakul s Fidesz "menekülőpártjává.

A Fidesz támogatóknak is tisztában kell lenniük azzal, hogy semmi nem tart örökké.
Így Orbán hatalma is véges. Szerintem a menekültválság normalizálódása után gyors amortizáció várható a párt népszerűségében.

Az ellenzék meg most dönthet további sorsáról. Az első lépés lehetne a függetlenek támogatása.
Válasz erre 

konrada 2016.06.07. 11:10:08

@Sir Galahad:
Még ez sem. Míg Fletó ott van, a plafon marad 20%-os támogatás körül, attól függően, mennyit tudnak még elszipkázni az MSZP fanatikusok táborából...
Válasz erre 

aeidennis 2016.06.07. 11:11:30

"a DK még nem előzte meg országosan az MSZP-t, de simán benne van a pakliban, hogy ilyen tempóval egy éven belül a vezető ellenzéki erővé válik."
Ez egy szép álom, de igen kicsi a valószínűsége annak, hogy a DK valaha lehagyja a jobbikot.
Válasz erre 

aeidennis 2016.06.07. 11:12:06

@Zest: Van. A Jobbik.
Válasz erre 

konrada 2016.06.07. 11:15:21

@lavór:
Ez olyan, mintha te arra szavaznál, hogy vegyenek fel helyetted rátermettebbet, hozzáértőbbet a munkahelyedere, mert neked jó lesz a közmunka is.;))
A pártok - és azok üzemeltetői - ugyanis az őket támogatókból élnek meg.

...egyébként meg: komoly szervezeti háttér nélkül függetlenek legfeljebb csak az olyan kistelepüléseken élhetnek meg, ahol mindenki ismer mindenkit.
Ezt mutatja az elmúlt 30 év történelme is, ahogyan a függetlenek a nagypolitikából gyakorlatilag kikoptak...
Válasz erre 

Zest 2016.06.07. 11:19:09

@aeidennis: miért is?
Válasz erre 

pamut 2016.06.07. 11:25:03

igaza van a posztnak, de ez a suttyó, bájerzsótis stílus...

pont egy tiszta szituációban tehetné meg egy jó tollú író hogy teljesen tényszerű, objektív, szinte csak helyzetleíró posztot ír, a tények bőven beszélnének helyette....
Válasz erre 

high up! 2016.06.07. 11:27:03

@konrada: "akkor valamikor össze kellett szedni ezt a nagy különbséget: és ez az MSZmP kormányok idejére esett..."

Meg köllene má barártkozni a tényekkel, miszerint:

1. Az ország lerángatását az EU konvergencia pályáról 2002-ben indították be a 100 napos és többi ámokfutással - ezeket a fideszkomcsik teljes frakcióval két kézzel megszavazták
2. GDP/fő alapon 2002-ben még 9 ország volt Magyaro mögött az EU 28-akat tekintve, 2010-ben még mindig 8, 2014-ben már csak 4.

De facto, a fidesz beteljesítette Bóvlisztán nullára amortizálását az EU-ban. A mostani növekedési adatokat és gazdasági IMpotenciálokat nézve 2018-ban már talán csak 2 ország lesz Bóvlisztán mögött a 28-ak között. De a lényeg, hogy a nömzöt a végén meg fogja nyerni a szabadságharcot Brüsszel, a aSoros, a norvégok na meg a Kunbéla ellen.

Európa meg hangosan röhög a mi kis Átlaghülyemagyar társadalmunkon.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

pamut 2016.06.07. 11:30:21

amúgy az EU csak 2020-ig finanszírozza az orbánmaffiát.

már idén is recesszió van, sőt a beruházások szintje 20 éves negatív rekordot döntött meg (bőven az amortizáció pótlása alatt szinten van) még az EU-segéllyel is pusztul le az ország a szarba, szóval el lehet képzelni mi jön majd amikor tényleg véget ér a manna.

szóval szerintem nyerje csak 18-ban a választást az orbánmaffia, aztán fulladjanak bele a saját szarukba amikor az Eu elzárja a pénzcsapot.

persze még megteheti Orbán hogy eladja az országot Putyinnak csak hogy hatalomban maradhasson, de akkor meg jön a polgárháború, szarom le.
Válasz erre 

lavór 2016.06.07. 11:32:09

@konrada:

Láthatjuk, hogy az "ellenzéki" pártok mire jutottak rátermettségükkel.
Az önmegsemmisülés szélére.
Válasz erre 

aeidennis 2016.06.07. 11:40:11

@Zest: Próbálj meg egy dk-s fejével gondolkodni.
Egyszerűbb, mint gondolnád. ;)
Válasz erre 

pamut 2016.06.07. 11:45:31

Figyelitek az orbánmaffia hogy oldja meg a fenntarthatatlan nyugdíjrendszert? :D

"Júliustól mindenki köteles a eltartani nem csak a gyerekeit, hanem a szüleit is. Ha valaki nem teszi, a szülők, de akár a nyugdíjas otthon, vagy kórház is perelheti és behajthatja a pénzt. Farkas András nyugdíjszakértő szerint a teljesen fenntarthatatlanná váló nyugdíjrendszer miatt tolja át az idős szülők eltartásának anyagi felelősséget az állam a családokra"

nesze bazdmeg hülye fideszes paraszt, beszoptad tövig ugye az állami egyéni nyugdíjszámlát? :DDD

mondjuk fideszest nem zavar ha átbassza a fejét orbán, sőt a fideszest az se zavarja ha a saját anyja hal meg egy kórházban egy sima fertőzésben, ő akkor is orbánra szavaz!! :D
Válasz erre 

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.06.07. 11:46:10

@Kong.Kinga: Hagyjad erre úgysem tud válaszolni, nála a mocskos ballibnél elakadt a lemez, ugyanúgy, mint Bircánál. Ő is csak ennyit képes hajtogatni.
Válasz erre 

konrada 2016.06.07. 12:07:00

@lavór:
A széle még mindig egy lépéssel beljebb van, mint ahová például az SZDSZ, MDF, FKGP jutott.
(És még azokból is kapaszkodnak azok, akik oda juttatták őket. Ezek is emberek, pénzből élnek.
....na jó politikusok is, így az emberek legaljából!;))
Válasz erre 

lavór 2016.06.07. 12:15:54

@konrada:

Na ja, bár nem hiszem, hogy az LMP és az Együtt, PM eléri újra az 5%-ot.
Max. átideologizálódnak 5 perc alatt és átülnek egy másik párthoz a képviselői minimálbérért...
A Nagy Magyar Zsákutca.
Válasz erre 

ob.szerver 2016.06.07. 12:47:58

@Hangyasz58:

"Nem emlékeztek, hogy ez az ember mit művelt az országgal?"

Nem. Mit művelt?
Válasz erre 

2016.06.07. 13:12:17

de simán benne van a pakliban, hogy ilyen tempóval egy éven belül a vezető ellenzéki erővé válik."

jaja, a baloldalt szétverő elmebeteg kúrcsibohóccal az élen, komolyan, az ember nem hiszi el hogy ekkora barmok élnek a világban
Válasz erre 

Netuddki. 2016.06.07. 13:23:03

A maszopnak és a többi, mostani parlamenti pártnak is. Mindenkinek, akik legitimálták az orbán rezsim tolvajlásait. Igen, a lobbiknak is.
Mégis mi a kisfaszomat akarnak ezek a pártok? Ha 2018-ban bukna a fidesz akkor beleülnének a fidesz által hátrahagyott mutyiszemétdombba? Annyukat! Húzzanak a versenyszférába dolgozni! Amelyik meg lopott lecsukni!
Válasz erre 

bobijub 2016.06.07. 13:43:51

@high up!: a nagyvezíristákat legyőzni a jelenlegi médiaviszonyok közepette, a jelenlegi választási matek közepette, és a masszív ténykerülő és gondolkodásgyűlölő kétmillió nagyvezírhatalombantartó szavazó megléte mellett csak egy olyan lénynek van esélye, amelyik még a nagyvezírnél is nagyobb szemét.

nem az az egyszerű baj áll fenn, hogy milyenek a jelenlegi jogi és gazdasági viszonyok, politikai szervezetek közötti erőviszonyok, hanem sokkal nehezebben leküzdhető baj van. az a baj, hogy a nagyvezír által az első hatalomranemjutása óta végeztetett országos szellemi kútmérgezés hatása olyan sok szavazójogoslultat juttatott el a szellemi sötétségnek a nagyvezír számára kívánatos fokára, hogy ennek a hatásnak a leküzdéséhez évtizedek kellenek.
Válasz erre 

bobijub 2016.06.07. 13:50:13

azt a jelszót, hogy akármit/mindent/bármit csak gyurcsányt ne, nem a nagyvezír találta ki, és a gyurcsányellenesség kezdetén nem a nagyvezír volt ennek a leghatékonyabb alkalmazója. gyurcsány hatalmának rendszeres nyílt és nem teljesen nyílt blokkolásával a maszop ott akasztott be a miniszterelnöksége idején gyurcsánynak, ahol csak tudott. a jelenlegi ellenzék körében ma is bőséggel tapasztalható mindentcsakgyurcsánytne alapelvnek sem kizárólag az ezt személyesen, őszintén, nyíltan hangoztató siffer volt a legfőbb ereje, hanem a csendben a háttérben szorgoskodó maszoposok.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.06.07. 13:51:03

Ahol Gyurcsány és az MSZP szóba kerül, ott nem lehet nem megemlíteni Azt A Bizonyos Beszédet.
Nem, most nem fidesz kampányautóiból (és kampány-Kossuthjából) ismételgetett 3 mondatra gondolok, hanem arra, ami azután következett: hogy fogják vissza magukat a pártban, mossák le az enyvet a kezükről, és csináljanak valamit "ebből a kurva országból", mert Orbán nem fog csinálni.

Nem hiszem, hogy ezt a részt az MSZP-n belül valaha újra elő fogja venni bárki, és azt sem, hogy hirtelen leesett volna a huszas az MSZP egykori és a DK új szavazóiban, de úgy néz ki, az események eredője mégis olyan irányba mutat, mintha világosabb volna, hogy mit is jelentett ez a második rész.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.06.07. 13:57:07

@pamut: "beszoptad tövig ugye az állami egyéni nyugdíjszámlát?"

Végülis az tényleg egyéni nyugdíjszámla, amit a zember a saját, egyéni gyerekeinek a kezébe tesz, és állami is, mert az kötelezi a gyereket, hogy fizesse is ki.

És van még itt valami.
Jó érzéke volt Viktornak, amikor a Szenátorasszonyra szignálta az átbaszáskampányt: a megvédett nyugdíjak és a kiflicsücsök. Az újmagyar feudalizmusban ebből még címere lesz a Selmeczi grófságnak.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.06.07. 14:02:07

@Zest: 'Mit jelent a "demokratikus ellenzék"?'

Mit jelent a Fiatal Demokraták Szövetsége? Létezik/ett Fiatal Antidemokraták Szövetsége is?

Nincs tautológia, korrekt elnevezések.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.06.07. 14:03:41

@WiteNoir: "a baloldalt szétverő elmebeteg kúrcsibohóccal az élen"

Ha Viktorból lehet No. 1 a jobboldalon az FKgP és az MDF retyón lehúzása után...
Válasz erre 

alfacharlybravo 2016.06.07. 14:10:10

Ha a választók használnák a józan eszüket, akkor MSZP=9% DK=1% lett volna a helyes arány.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.06.07. 14:16:34

@alfacharlybravo: Szerintem ne akard, hogy a választók elkedjék használni a józan eszüket. Jobb ez nektek ezen a szinten és ezt tudja Vajna is, meg az is, akitől a pénzt kapta csatorná(i)ra.
Válasz erre 

alfacharlybravo 2016.06.07. 14:25:54

@dr. mesterseges szinezek: Valamikor azért ki kéne húzni a homokból a fejet, vagy az arab tavasz módszeréhez nyúljunk? Itt a fő probléma, hogy egy ország vagy kettő nem tud semmit tenni az EU ban is csak a korrupció marakodás a koncon és a népbutítás folyik. Egy értelmes projekt sincs, csak költségek lefaragása a termelés kihelyezése az olcsó rabszolga munka, a kétlépcsős unió. A DK harcol a hátsóért amit nyalni szeretne, de válogatós a hátsó nem minden nyelvet fogad el, szereti a lelkes csontig benyalókat. Jó nagy kamu az egész világ tele ordas hazugságokkal csak néz az ember ki a fejéből , hogy ez meg mi a frász?
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.06.07. 14:46:16

@alfacharlybravo: "Valamikor azért ki kéne húzni a homokból a fejet, vagy az arab tavasz módszeréhez nyúljunk?"

Nem tudhatom, mi fordult meg Viktorék fejében, amikor elkezdték megfogalmazni, hogy mi mindent lehessen bevetni a lakosság ellen, ha pont ők, pont úgy látják, hogy bizony terrorizmus van.
Meg Vonáéban, amikor úgy döntött, hogy ezt mégis támogatni kéne.
Válasz erre 

alfacharlybravo 2016.06.07. 14:53:10

Migránsok nélkül lehet háborúzni, homogén környezetben is. Ahogy fogynak az erőforrások úgy nő a feszültség és csak idő kérdése, hogy nyílt erőszak lesz belőle. Érdekesek a dél amerikai országok ott már felbomlott a társadalom rablóbandák uralják az országokat. De itt van Ukrajna júliusban a fiammal és a haverjával megnézzük a II. -es fokozatú országot Munkácsra megyünk egy hétvégére. Izgalmas lesz, ha nagyobb probléma nélkül hazaérünk óriási siker lesz. Lakosságról beszélsz, melyikről? A belvárosiról vagy az országéról.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.06.07. 15:01:32

@alfacharlybravo: Hogy konkrétan melyik lakosságról, az majd kiderül az elfogadott passzus szövegéből.
Vagy majd egy salátáéből, amelyben alapjaiban írják át, akár segít a Jobbik, akár nem. Esetleg egy kormányrendeletben írják felül, az I. Orbán-kormány előtt főt hajtva.

És igen, a demokráciát (nem a csodált Erdogan-félét, hanem az a körbeutált liberálist, fékek meg ellensúlyok átkával verten) arra találták fel, hogy a hatalommal együtt ne kelljen főt is veszíteni, de akad, aki nem akar ezzel modernkedni.
Válasz erre 

Maszop Fidesz DK egykutya 2016.06.07. 15:22:49

Igaza van a posztolónak, aki Sorosozik az csak hazudik.

Soros GYuri nagyon helyesen el akarja kergetni a gaz fasiszta jobboldali söpredéket, mind a 2-3 milliót, és az igazat mondó Gyurcsány Ferencet szeretné kormányra juttatni.

Demokráciára van szükség, és arra, hogy a rendőrség rommá verje, aki nem tiszteli Gyurcsányt, és a liberális eszméket kellőképpen, mint ahogyan 2006-ban tették.

Szólásszabadságra van szükség, hogy végre az ilyen elnyomott bologok nyilvánosságra hozzák az igazságot.

Derék Pukli féle civilek támogatsáára van szükség, aki a gyermekeinket megtanítja a politizálásra, és a tiltakozásra a kormány ellen. Mert mi van ha ezek anyja vagy apja Fideszes vagy jobboldlai ??
El kell Pukli féle hősöknek magyarázni a gyereknek hogy merre hány méter, mert otthon ÁTVERHETIK a szülei.

Soros ezeket a becsületes embereket támogatja csupán, és az országot nagyon helyesen leminősítő szervezeteket.
Majd ha a baloldali liberális eszmék újra győznek, majd kapunk jobb osztályzatot Soros György megmentőnktől, és őrangyalunktól !
Válasz erre 

Hangyasz58 2016.06.07. 15:24:30

@ob.szerver: akkor biztos fiatal vagy, nyugodtan nézz utàna, de elég ha meghalgatod az öszödi beszédet, ott a haverod mondja el, hogy mennyire elk..ta. Mondjuk neked ez biztos szent, beismerő csoda vallomàs a kedvenc emberedtől. Sok millió magyar meg ebből jött rà, hogy egy sunyi, hazug àlszent, tehetségtelen nulla ember
Válasz erre 

alfacharlybravo 2016.06.07. 15:28:05

@dr. mesterseges szinezek: A jobbik megszavaz mindent. mert ha hatalomra jut nem kell bajlódni már vele.

Csak az a rohadék demokráciád (ami szerintem a legvadabb diktatúra) a fékek és ellensúlyokkal gúzsba kötött működésképtelen társadalmi berendezkedéssel.

Nagy kár, hogy nincs meg Dmitrij Bikov ZSD, avagy kié Oroszország, lehetne copy paste, Everstein demokrácia magyarázata. Meg a civil szervezeti aktivista kioktatása, aki a rombolása után várta a jutalmát, nagyon tanulságos a dolog.
Válasz erre 

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.06.07. 16:04:14

"Jelenleg nem látszik korlátja a DK növekedésének"

Dehogynem. Úgy hívják, hogy Gyurcsány.

fedor.blog.hu/2016/05/31/aki_peldat_vehetne_schifferrol
Válasz erre 

Flúgatlan 2016.06.07. 16:06:48

Hiába vergődtök egymással, kedves DK és MSZP, ha Gyurcsányok meg Tóbiások a vezetőitek. Egy-egy kis választást nyerhettek így, de a Fidesz ellen több kellene. Mert titeket annyira meggyűlölt a többség, hogy még a Fidesz nyilvánvaló lopásait is elnézi, de ti újra nem juttok uralomra Gyurcsány-félékkel.

Ami persze tragédia, mert a Fidesz csúnyán visszaél ezzel a helyzettel, de amíg Gyurcsány és egykori társai a 2002-2010-es vezetésnek vannak ott, addig ne reménykedjetek semmiben, max a Parlamentbe jutásban.
Válasz erre 

ob.szerver 2016.06.07. 16:07:11

@Hangyasz58:

A kérdés az volt, hogy mit művelt. Sorold már fel lécci címszavakban, szeretném tudni.
Válasz erre 

Zest 2016.06.07. 16:19:24

@Fedor: ki mondta hogy "el lehet menni Magyarországról, itt lehet bennünket hagyni. Tessék, lehet menni, majd mi elleszünk a nyugdíjasokkal."
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.06.07. 16:19:25

@alfacharlybravo: Természetesen demokrácia nélkül könnyebb működni (Churchill ne tudná!?), csak vigyázni kell a születéskor, hogy abba a társaságba kerülj, AKIK megmondják, hogy milyen szörnyű diktatúra az a demokrácia, és nem oda, AKIKNEK megmondják.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.06.07. 16:22:05

@Zest: A szöveg politikushoz méltatlan volt.
Olyan méltatlan, mint kontextus és hangsúly nélkül idézni.
Válasz erre 

micsoda? 2016.06.07. 16:24:13

A választók is megérdemelnének legalább akkora pofont. Abban a városban nem a baloldal nyert, amely létét neki köszönheti. Az a város amely a szocializmusban sok más település kárára született ipari nagyvárossá. Gondolom a nyertes ősei sem arisztokraták voltak:)
Válasz erre 

panteon 2016.06.07. 16:28:17

" A választók összefogást akarnak", ez helyesen Így hangzik: A hülye választók összefogást akarnak!
Az összefogással a pártok azért próbálkoznak, hogy a szavazatok összeadódjanak, és kormányra kerüljenek, ami után egymás torkának esnek.De a sok hülye úgy gondolja, hogy az összefogással majd lesz nagy baráti összeborulás, és vidám kormányzás!
Aki ezt gondolja az tényleg IQ negatív.
Válasz erre 

BéLóg 2016.06.07. 16:29:11

@abcdefghabcdefgh: Ne izgulj, ilyesmi sosem fogja őket zavarba hozni. Úgy tesznek mintha az ilyesmi valahol MÁSHOL történt volna.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.06.07. 16:50:00

@panteon: Hogy te mennyire tudod, hogy ki mit és miért gondol! Fantasztikus! Lázár személyesen?
Nem?
Akkor Szijjártó!
Válasz erre 

kissiú 2016.06.07. 17:10:02

@Buchhalter: "Igazán csak a termőföldjeinknek van értéke,de az nem tud eltartani ennyi embert.szóval a hosszabb távú jövő nem tűnik valami rózsásnak."

Na ilyenkor kellene tudásalapú társadalmat építeni. Helyette jött a klikkesedés...
Válasz erre 

kissiú 2016.06.07. 17:13:43

@panteon: "De a sok hülye úgy gondolja, hogy az összefogással majd lesz nagy baráti összeborulás, és vidám kormányzás!"

Azt jól látja a cikk, hogy egy ellenzéki kell minden kerületbe. Technikai koalíció kell a betonkáderek eltávolításához (KE, LÜ, KT, MNB, OBH, NVB-ről), és kiszedni néhány 2/3-os lopásvédelmi törvényt, utána lehet új választást kiírni, és összeborulás nélkül kormányozni és elszámoltatni.
Válasz erre 

2016.06.07. 17:20:11

@dr. mesterseges szinezek:

az a jobboldal.
gyurcsány nem jobboldali ebben az értelemben, és nem lesz viktor, ez a különbség
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.06.07. 18:12:04

@dr. mesterseges szinezek: Szerintem ez a szövege sem volt hülyeség, de a közönség értelmi színvonala úgy tűnik kevés egy egyszerű sarkítás befogadására.

Az "el lehet menni" szöveget az adóemelés miatt hőzöngő munkaadóknak címezte, akik csak kapni szeretnek az állambácsitól, de ha szar van, akkor nem hajlandók egy petákkal több adót sem befizetni, inkább rohadjon rá a szegénység a népre. Ez a kijelentése a reformok elkezdése előtt volt, aminek célja az újratermelődő hiányok helyretétele. És ez még az a korszak volt, amikor mindenki tisztában lehetett a tényadatokkal, mert nem titkolóztak, nem kézivezérelték sem a KSH-t, sem az egyéb szakmai szervezeteket.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.06.07. 18:17:56

@kissiú: Szerintem is ez kéne. Isten ments egy "széleskörű érdekegyeztetéstől". Csak és kizárólag egy új választási törvényben kell megállapodni, amit ha nyer a "technikai koalíció", azonnal elfogad és új választást ír ki. Az új választási törvénynek az arányos képviseletről kell szólnia, vissza kell állítani sok pártrendszert, a kormányzásban a konszenzus kényszert.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.06.07. 18:24:18

@nu pagagyí: Sajnos ez nem igaz. Ez a szöveg tíz éve, 2006. júniusában hangzott el; még bőven a Beszéd napvilágra kerülése előtt, de már bőven a Beszédben felidézett hazugságok és trükkök után - és ezekről a hazugságokról és trükkökről mindenki tudta, hogy azok, aki nem Totó sorsára fókuszált, az ÉT-ben lévő vállalkozók például nagyon tudták.
Szóval egyáltalán nem csoda, hogy felhívták Fletó figyelmét a középső ujjukra.

Mindez persze nem ok arra, hogy ne fogja fel az ember, hogy a reakciója mit jelentett, és arra sem, hogy hazug módon idézze.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.06.07. 18:30:40

@nu pagagyí: Szerinted milyen érdek nem egyeztetéssel lehetne elérne egy ilyen megállapodást, és milyen garanciával arra, hogy a résztvevők mind le is mondanának a győzelem után?
Nem állítom, hogy nem álmondtam már hasonlóról (tán le is írtam, franc se tudja), aztán elrontotta a játékot az a nyamvadt bili.
Az a baj, sőt PONT az a baj, hogy a Fidesz egy még sosem látott méretű bizalmi válságot kihasználva lett az, ami. Ezt a bizalmi válságot az az ellenzék teremtette, amelyik lehet ezerszer demokratikusabb, mint a Fidesz legnormálisabbja, azzal bizalmat nem fog kovácsolni. Pláne nem ilyen "bizisten lemondunk, amint gyűztünk, csak még most az egyszer, légy szíves" alapra.
Válasz erre 

BéLóg 2016.06.07. 19:04:25

Abszolút off...
De ha már egy meglehetősen ostoba ember idekeverte és megpróbálja szarnak beállítani, azért nyugodtan el lehet gondolkodni a dolgon:

A nyugdíjrendszer mindenki által tudott módon tarthatatlan. Tarthatatlan Nagybritanniában, Franciaországban, Németországban, de még a skandinávoknál is. Egyszerűen nem működik befizetők és országlétszám-fennmaradás nélkül a dolog.
Tehát MINDENKI tudja, hogy valamit tennünk kell.
A németek, akiknél az átlagnyögdíj havi 600 EUR miközben minden egyes menekültre havi 3000 (háromezer!) eurót költenek, éppen most próbálják hetven felé és hetven fölé tolni a határt. Ők és a többi nyugati ország, akik kilóra megveszik a képzett kelet-európai munkaerőt, megtehetik ezt. Mi nem.

A nyugdíjas katasztrófa tehát olyan biztosan eljön mint a világvége.

Márpedig -- legalábbis számomra -- mindazok, akik MAGASABB BÉRÉRT elmennek az országból, de hátrahagyják a szüleiket, mondván, én ugyan nem fizetek, FIZESSEN NEKIK MÁS, most talán elgondolkodnak azon, hogy nem tudnak ilyen egyszerűen maguknak a nagyobb bérből előnyt kovácsolni az EGYIK oldalon, valamint a kötelességüket szimplán hátrahagyva a problémájukat rálőcsölni a többiekre a MÁSIK oldalon. Hát éppen ezért számomra tökéletesen normális, sőt egyenesen zseniális húzás az, hogy a szülőtartásra mint gyermeki felelősségre és kötelességre ilyen módon is ráirányítják a figyelmet.
Ez a rendelkezés az összes kelet-európai államban mint a "magyarok újabb zseniális húzása" fog hamarosan futótűzként elterjedni.
Namármost ha rengeteg ember, aki egyrészt szarik MA arra, mi lesz a nyugdíjával, de természetesen fegyvert után nézne ha majd ha nem kap semmit a semmi befizetése után, talán kicsit elgondolkodik. Vagy ha ő nem képes rá, akkor a külföldre távozott gyerekei.
Válasz erre 

vajdasagi 2016.06.07. 19:41:19

@Flúgatlan: +1 Sajnos.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.06.07. 19:48:13

@BéLóg: "sőt egyenesen zseniális húzás az, hogy a szülőtartásra mint gyermeki felelősségre és kötelességre ilyen módon is ráirányítják a figyelmet."

Ez egy érdekes elgondolás.
Nagyon nem tudnám, mit is mondanék atyámnak, ha holnap betoppanna azzal, hogy megírta a szülőtartásra vonatkozó keresetét, de nem szeretné zord jogi útra terelni ezt a dolgot, inkább borítsunk fátylat a múltra, és felejtsük el az olyan apróságokat, hogy negyven évet végigpiálva elfolyatott pár egzisztenciányi zsetont, miközben édesanyánkkal nem hogy nulláról, de mínusz ötről volt lehetőségünk startolni, és fizessük önként, családiasan a piáját és cigijét, mert neki már nem fussa a nyugdjból.
Pontosabban tudnám, hogy mit mondjak, de mégsem akarnám mondani.
Válasz erre 

Francois77 2016.06.07. 20:31:29

mióta nyugati az, ha keleti múltunk kedvenc eszközével, a cenzúrával él egy blog? hogy a DK folyamatosan tiltja a más véleményen lévőket, vagy azokat, akik a DK-ra nézve kínos dolgokat feszegetnek, eddig is tudtam, de már egy blog is ezt teszi? Demokratikus ellenzék 2016 :)

és a technikai hozzászólás után egy érdemi: a sunyi MSZP utolsó dobása nem most vasárnap volt, hanem 2006-ban, amikor nem tüntette el a süllyesztőben a Fletó álnevű politikai kalandort.
Válasz erre 

Ad Dio 2016.06.07. 21:52:06

Az, hogy a Dk ilyen agresszívan reagál, tisztán mutatja, hogy 2018-ban Fidesz győzelemre készülnek és csak a baloldali szavazókért tülekednek.

Csak halkan kérdezi a jobber srác, hogy ez a hozzáállás okos dolog-e?...
Válasz erre 

Balt 2016.06.08. 15:39:41

"simán benne van a pakliban, hogy ilyen tempóval egy éven belül a vezető ellenzéki erővé válik"

Ha így lesz OVi nyugodtan hátradőlhet. Hajrá! :))
Válasz erre 

Balt 2016.06.08. 15:43:16

@Philip F. Queeg: :)) Na, azért ha lehet, a gyakorlatban ne próbáljuk ki, pláne ne újabb elkúrt 8 évre!
Válasz erre 

Balt 2016.06.08. 22:18:03

@konrada: Így valahogy.

@micsoda?: "Az a város amely a szocializmusban sok más település kárára született ipari nagyvárossá."

Talán éppen ezért.
Válasz erre 

Balt 2016.06.08. 22:23:47

@nu pagagyí: De aztán - hála a testvéri szlovák társszolgálatoknak, akikkel "kiváló volt a viszony, még a 2096-os kampányrendezvények terrorfenyegetéseire is figyelmeztettek - örvendetesen megszaporodtak a magyarverések Szlotákiában, és ez viszonylagos megfontoltságra késztette a kitelepülni kívánó vállalkozásokat.
Válasz erre 

Balt 2016.06.08. 22:26:43

@nu pagagyí: A mai szavazás után még mindig a Dzsobbik lesz a megmentőtök? Dzsezusz! :))
Válasz erre 

Balt 2016.06.08. 22:31:45

@BéLóg: @Francois77: +1 +1
Válasz erre 

Balt 2016.06.08. 22:42:48

kettosmerce.blog.hu/2016/06/07/nincs_ma_nagyobb_hazugsag_mint_az_osszefogas :))
Válasz erre 

fülesboci 2016.06.09. 05:58:35

@panteon: pontosan.
Válasz erre 

micsoda? 2016.06.09. 08:05:50

@Balt: Szerintem meg tükrözik a mentalitásunkat, arra hajlunk amerre a szél fúj. Szomorú.
Válasz erre 

heptakontanonaéder 2016.06.11. 15:14:25

@abcdefghabcdefgh: Tapolcán ha a budapesti 0 kilométerkövet indítja a Fidesz Aranyszájú Szent János ellen, akkor is győz. Van ez így.
Válasz erre 

BéLóg 2016.06.15. 19:32:05

@dr. mesterseges szinezek: Peched van öregem, ennyi. Perelj nyugodtan vissza! Szerintem nyerni fox. De azért az hogy TÉGED valamiféle hátrány ért valamely szülőd részéről, miért is lenne indok arra, hogy MÁSOK akik a nyakadon (!) hagyják az ő szüleiket, nevessenek a markukba?
Szerintem a te esetedből lesz kevesebb.
Válasz erre 

János Lipcsei 2016.07.02. 13:28:11

@lavór: Ezt az ötletet már a fidesz kilőtte . Nézd meg a vidéki Magyarország polgármestereit , pár nagy város kivételével mind függetlenként indult , aztán a tetteikből kiderült hogy simán fideszesek .
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard