Nyugati Fény

Szégyen, gyalázat! Friderikusz és Gerő 50 percen át mosdatta az erőszakoló Kiss Lászlót

Szégyen, gyalázat! Friderikusz és Gerő 50 percen át mosdatta az erőszakoló Kiss Lászlót

Nem, a cím egyáltalán nem túlzás. Sőt, inkább a finomítása annak a vérfagyasztó ámokfutásnak, amelyet Friderikusz Sándor rendezett az önmagáról elnevezett műsor keddi adásában.

A program egyetlen témája annak a Kiss Lászlónak a szerecsenmosdatása volt, aki a jogerős ítélet szerint tettestársaival megerőszakolt egy félájult fiatal lányt.

Friderikusz és vendége, Gerő András történész olyat műveltek ebben az 50 percben, hogy abba Aczél „szeretett kefélni” Endre is belepirult volna.

fridigero.png

Már a műsor beharangozója sokat sejtetett: „A múlt héten három nap alatt megsemmisítettek egy embert. Lenullázták az egész életét, mindenki szabad prédájává tették.” – írta ki Friderikusz a Facebookra.

A majdnem egy órás adásban aztán sikerült „szegény, meghurcolt Laci bácsit” úgy mosdatni, hogy a nemi erőszakra, valamint annak áldozatára egyetlen perc, egyetlen mondat nem jutott.

Laci bácsi borzalmas tette FIATALKORI BOTLÁSSÁ szelídült Friderikuszéknál (szó szerint elhangzott!), majd Gerő András egy blaszfém hasonlattal bagatellizálta az erőszakot: Kossuth is sikkasztott, mégis megbocsátottunk neki!

Friderikusz amellett érvelt vehemensen, hogy hiszen milyen sikeres életművet tudhat maga mögött Laci bácsi, az alapján kellene megítélnünk, nem az „ifjúkori hevessége” alapján. Ha tehát nagyon jó edző vagy, akkor erőszakolhatsz lányokat. Ha csak közepes, akkor inkább ne. Vajon hány olimpiai arany vált ki egy megerőszakolást Friderikusznál?

A műsorvezető hosszan és indulatosan HIÉNÁZTA azokat a sajtótermékeket, amelyek tényszerűen megírták az esetet és felháborodásuknak adtak hangot. Ez a hiénázás már csak egy lépésre van Bayer Zsolt patkányozásától.

Tömény gyalázat volt ez az 50 perc és őszintén nem értjük, hogyan sikerült ezt összehoznia Friderikusznak, akiről eddig azt feltételeztük, helyén van az erkölcsi és szakmai érzéke.

Ahogy ez a két, hatalommal bíró férfi mentegetett egy harmadik hatalommal bírót, miközben a megerőszakolt áldozatra egy szót nem fecséreltek, azzal minden rossz kommunista berögződést, macsó sztereotípiát megtestesítettek. Ezért kár volt rendszert váltani.

Támogasd a Nyugati Fényt - az ország cselekvő ellenzéki gerillamédiáját!

Kövess minket Facebookon!

361 komment kritika friderikusz sándor erőszak gerő andrás kiss lászló Tovább
Szégyen, gyalázat! Friderikusz és Gerő 50 percen át mosdatta az erőszakoló Kiss Lászlót Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
361 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Az LMP most eljátssza nekünk a nagy ellenzékit, de egy éve csúnyán lepaktáltak a Fidesszel Az LMP most eljátssza nekünk a nagy ellenzékit, de egy éve csúnyán lepaktáltak a Fidesszel
  • Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát! Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát!
  • 3 érv, hogy egy ócska blöff Botka legújabb "ajánlata" 3 érv, hogy egy ócska blöff Botka legújabb "ajánlata"
  • Leszakad az ember arca, amikor Botka vádol elvtelenséggel másokat Leszakad az ember arca, amikor Botka vádol elvtelenséggel másokat
  • Hatalmas blődli a Vágó Gábor-féle népszavazás - Elmondjuk, miért! Hatalmas blődli a Vágó Gábor-féle népszavazás - Elmondjuk, miért!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr438601948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (361)
Az utolsó 100 komment:

tantum verde 3 2016.04.13. 20:10:08

@Lengyel:
Seggfejkém, pedofíliáról még a büntetőperben sem volt szó, azt csak a hozzád hasonló agyatlan seggfejek hozzák elő.
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.13. 20:14:17

@Kelly és a szexi dög:
Vagy mennyire fújja fel a semmit a NANE és a többi femináci szervezet, és kiált erőszakot ott is, ahol nincs.

Ha van fiad, remélem, egyszer majd belekerül egy ilyenbe, amikor a semmiért vádolják meg nemi erőszakkal.
Gondolom, kérdés nélkül tolod ki a szemét a rohadéknak. Mármint a saját kölyködnek.
Hát mégiscsak azt mondta róla egy nő, hogy megerőszakolta.
Válasz erre 

Fánkevő Fáncsi 2016.04.13. 20:23:47

@tantum verde 3:
az a helyzet tantum, hogy Kiss megerőszakolt egy csajt, ezért jogerősen elítélték. Aztán csökkentették a büntetését, majd kegyelmet is kapott, összesen 20 hónapot ült olyan tettért amiért más 8 évet szokott, nyilván azért mert aláírt és jelentett, erről majd a jövőben lesznek újságcikkek, itt már utalgat rá az ürge:
www.youtube.com/watch?v=J9cfQfLpG8s

Az emberek nem akarják újra megbüntetni őt, nem akarják börtönbe küldeni, de azt sem akarják hogy az ország hőse legyen ezekután, Príma Primisszima díjjal, a szupermen milliós havi juttatásokkal (állami), a példakép, az ifjúság nevelője. Nem sorolom most a díjait és címeit, van neki ezer.
Ennek erkölcsi, morális okai vannak, még csak nem is az, hogy nem is olyan nagyon bűnhődött ő meg azért amit tett és elég jól megúszta.
Megbocsáthatsz neki, de kiállni mellette, vakon védeni, senkinek nem szabadna. Nem rád gondolok, mert a te véleményed senkit nem érdekel. De pl. az úszószövetség nem mondhatná azt, hogy a sok érem és az időmúlás annulálja a bűnt a nemi erőszakot. Az felháborító az ahogy a nagy emberek ekkoriban is, majd 50 éven keresztül, és most is takargatják és védik az egyébként védhetetlent.
Ez azért van mert a hatalomban lévők általában nem erkölcsös emberek, nem azért jutottak oda ahova. De azt tudják, hogy mit kell mondani, hogy annak látszódjanak. Ezt az ellentmondást nem mindig sikerül feloldaniuk, néha kilóg a lóláb.
Válasz erre 

MIx 2016.04.13. 20:25:18

Egy kozeleti embernek a birosag ES a kozosseg szabja ki a bunteteset. Ha ez az eroszakolo a borton utan elmegy pl. mozdonyvezetonek, ezt a megsemmisulest nem kapja. Hiba volt az akkori sportvezetestol, hogy tovabbra is foglalkoztattak. Hiba volt, hogy az eroszakolo az ugy kipattanasakor nem mutatott megbanast, nyegle valasza nem hozott neki bunbocsanatot. FS erkolcsi erzeke megdobbento! Oregedve ugy latszik meghulyulnek az ujsagirok (AE, FS..)?
Válasz erre 

Fánkevő Fáncsi 2016.04.13. 20:44:26

@tantum verde 3: "Mert 1968 előtt nagyon más volt...."
'68 Csehszlovákia szempontjábúl volt vízválasztó, de nem M.o.-on. A koncepciós perek szempontjából '68 nem egy kitüntetett időpont. A koncepciós perek kora az '50-es évek. Itt a wiki bevezetésnek :
hu.wikipedia.org/wiki/Koncepci%C3%B3s_per
El kellene olvasnod egy pár történelemkönyvet, de csak azért mert szereted a történelmet, és akkor megértenéd jobban hogyan zajlottak azok a dolgok.
Majd meglátod, de előrebocsátom, soha egyetlen rendőrtiszt sem volt elég hatalmas ahhoz, hogy koncepciós pert elrendeljen, ilyen nem is történt soha, ez a történelem nem ismerete, és egyszerű butaság.
Az hogy "kb. mindent eltudott intézni.." nagyon jól hangzik, de köze sincs a valósághoz.
Az hatalmi hierarchia még sokkal erősebb volt mint manapság, emlékezz vissza Bástya elvtársra, aki összecsapta a bokáját, amikor a főnökei hívták. Még Bástya elvtárs sem volt elég hatalmas egy koncepciós pert indítani, nemhogy egy egyszerű rendőrtiszt.
Az hogy sok rendőr önkényeskedik , hatalmaskodik (ezért is érezheted népszerónek azt amit mondasz) , még nem jelenti hogy valódi hatalmuk van, a világot nem ők formálják, a koncepciós pereket nem ők indítják.
Erről ennyit, vagy felfogod vagy nem. Az ismeretek hiányát nem lehet logikával pótolni.
Válasz erre 

pamut 2016.04.13. 20:51:19

@tantum verde 3:
nem jogról beszéltem hanem morálról. még ezt se sikerült dekódolnod?
(nem mellesleg jogilag sincs rendben az ügy.)
Válasz erre 

pamut 2016.04.13. 20:52:38

@tantum verde 3:
:DDD
pici troll, te csak védd a csoportos nem erőszakot elkövetőt, és mi, tisztességes emberek együtt undorodunk tőled.

látom ez egy új nikked, eddig hány tucat néven trollkodtál?
Válasz erre 

Arcade Macho 2016.04.13. 20:53:39

@tantum verde 3: "Erről hoznál valami bizonyítékot, hogy ügynök volt?"

mit kell magyarazni ezen?
kulfoldre jarni privilegium volt, ok voltak a kiralyok, raadasul kellett a megbizhato ember tudod mint az Aranycsapatban Novák Dezső
www.blikk.hu/sport/dalnoki-jeno-rettentoen-merges/emy0dw2
Válasz erre 

Andráska8 2016.04.13. 20:54:18

@tantum verde 3: Mitől lett volna ez koncepciós ügy, amikor a párttitkár fia volt az elkövetők egyike? Inkább az az érdekes, hogy Székely Éva és Kutas István el tudta intézni Kádáréknál, hogy alig kellett letölteniük a büntetés, ahol nyilván mód volt még edzésre is kijárni, s már hipp-hopp újra versenyezhettek, sőt edzhettek másokat. Na, ilyen egy koncepciós per :D hvg.hu/itthon/20160411_kiss_laszlo_partibadobas_nemi_eroszak_vadirat_amnesztiarendelet
Válasz erre 

Lengyel 2016.04.13. 20:56:16

@tantum verde 3:

A hangnemed nem tetszik.
Esetleg te voltál a 2. erőszakoló?
Válasz erre 

Fánkevő Fáncsi 2016.04.13. 21:02:34

@pamut: valahogy összekeveri a jogot és erkölcsöt, ez a kettő sehogy nem megy a fejébe.
Ezt már egyszer leírták, véletlenül pont te :
pamut 2016.04.13 11:46:2 komment
Valamiért mégis elferdítik ezt az emberek, és úgy tesznek mintha éppen Kiss lincselése folyna, és a halálán lenne szegény, a havi több millás fizetésével és tiszteletdíjával.
Válasz erre 

konrada 2016.04.13. 21:14:55

@tantum verde 3:
No utána néztem, mert amit én olvastam anno 40 éve, Nyomorultak néven futott magyarul. Akkoriban még úgy tanították, hogy a cím szavai nagybetűsek, mint a franciáknál is.
.(Tán ezért szerepelt ezzel a hibás móddal a filmplakáton is.)
...de a lényeg, akárhogy is írjuk, illene elolvasni az ide beíróknak is...
Válasz erre 

szdan 2016.04.13. 21:17:41

"Szerecsenmosdatta"??! Huuuuuha, nagy gondok vannak itt agyilag.
Válasz erre 

pamut 2016.04.13. 21:27:54

@Fánkevő Fáncsi:

Szörnyű "lincselés" hogy ne legyen elnök, meg ne kapjon havi egymillát, komolyan a spanyol inkvizíció ehhez képes esti mese! :D

Egyébként akinek vaj van a fején, az miért megy ki a napra? Ennyi esze sincs?
Nekem soha eszembe se jutna erőszakoskodni senkivel, pláne nem egy nővel, és végképp nem erőszakolnék meg senkit, inkább lőném főbe magam mint hogy ilyet tegyek, de ha mégis egy ekkora féreg lennék, még akkor is maradna utána annyi józan eszem, hogy nem kezdenék olyan karrierbe ami rendszeres médiaszerepléssel, közéleti megjelenéssel, konferenciászással, ilyenekkel jár...
Szóval ezt se értem, oké, erkölcsileg egy féreg, így sikerült, ez van, de józan esze sincs? Mi a faszé mászkál a napon ilyen múlttal, aztán meg még játssza a sértődőst amikor előkerül mit csinált?
Válasz erre 

Arcade Macho 2016.04.13. 21:34:16

@pamut: "Szóval ezt se értem, oké, erkölcsileg egy féreg, így sikerült, ez van, de józan esze sincs?"

nem az egyent kell ebben az esetben nezni hanem a rendszert
az Aranycsapatnal is ugy szerveztek be hogy eppen a legtakonygerincubbet megtalaltak a hataron a csempeszett szajreval
Válasz erre 

fizetekmegegysort 2016.04.13. 21:37:16

@tantum verde 3: az megvan, hogy hülyét a tükörben láthatsz?
Válasz erre 

Brother Love (törölt) 2016.04.13. 21:50:31

@tantum verde 3: Nem a konkrét ügyről beszéltem, hanem általánosságban. Majd ha olvasható lesz az ítélet teljes terjedelemben és az összes még meglévő irat, akkor érdemes a konkrét ügyről agyalni.
Válasz erre 

fizetekmegegysort 2016.04.13. 21:52:09

@tantum verde 3: vagy azt, hogy bántalmazták. Mondjuk kék-zöld mert lefogták a kezét. Megszorították a combját, aminek szintén több hétig nyoma van. Szárazon hatoltak belé, ami szintén komoly sérüléseket okoz. Hetekig fáj és baromi nehezen gyógyul. Beleélveztek egymás után 3an. Akár többször. Tudtad, hogy a sperma a női testen belül akár egy hétig is életképes lehet? Tudtad, hogy a bántalmazás nyomai hetekig látszanak, hogy ha valakit erővel ájulásig lefognak, az milyen véraláfutásokat oloz? Hogy a vagina nem tágul erőszak során, hanem szakad? Mint például szülésnél, ami 6 hétig gyógyul? Láttál te már megerőszakolt nőt? Azt hiszed, az olyan, mint mikor lekezeled az asszonyt, és a legnagyobb "sérülés", hogy kifolyik a sperma a combján? Te ennyire hülye vagy? Mit tudsz te a női testről, hogy ekkora
baromságokat írsz le? Főleg, hogy a lány 3 nap után tett feljelentést...de megnyugtatlak: egy ilyen erőszaknak három hét után is van nyoma! Ha nem hiszed, fogasd le magad három benga állattal, és kezeltesda popókádat szárazon, de erővel. Három hét múlva megnézzük, vígan ücsörögsz-e és már csak azt tudjuk megállapítani hogy nem vagy szűz, vagy még mindig darabokra van repedve a segged.
Válasz erre 

fizetekmegegysort 2016.04.13. 21:56:10

@tantum verde 3: ő lenne az első feleség akit megcsalnak, igaz? Guglizz apukám, guglizz!
Válasz erre 

fizetekmegegysort 2016.04.13. 21:58:47

@tantum verde 3: neked tényleg ennyire nem megy a szövegértés? Olvasd már vissza, mire írtam!
Válasz erre 

Lengyel 2016.04.13. 22:39:49

@consul:
Ha a kislányodat bedobnák a fiúk egy kis kedves partiba, mert épp úszó edzés után rányitottak a fürdőben részegen, vagy drogosan akkor mit mondanál? Leülik a harmadolt büntetést, és minden rendben?
Válasz erre 

a nemzet fogatlan provokátora 2016.04.13. 22:40:44

@fizetekmegegysort: Miért nem közölték le az egész aktát mondjuk a Fullánk.com-on? Megtehették volna nem? Nyilván azért, mert "nem illett a koncepcióba" az a számos mai szemmel nézve különös körülmény ami az eljárást jellemezte.
Válasz erre 

Grisman 2016.04.13. 22:43:02

Tényleg szégyen és gyalázat az hogy ilyen ökörségeket lehet összeírni egy blogban. Szégyen az hogy vannak akik úgy gondolják hogy egy fiatalkori ballépés soha nem tehető jóvá, hogy kevés 55 év példás élet, kevés a sok olimpiai arany ahhoz hogy kimondjuk Kiss László százszorosan jóvátette már az 55 év előtti botlást. Szégyen hogy egyesek úgy akarják meghurcolni mint valami tömeggyilkost, mint valami háborús bűnöst. Szóval van itt sok minden ami szégyen, de amiatt nem Kiss Laci bácsinak kell szégyenkeznie hanem azoknak akik próbálják bemocskolni egy réges-régi ma már jelentéktelenné vált ügy miatt.
Kiss László az ország hőse volt, maradt és lesz is!!! Nincs jelentősége annak ha egy törpe kisebbség másképp gondolja.
Minden tiszteletem Friderikusz Sándoré aki ki tudta mondani az igazságot és tett valamit a hisztériakampány ellen.
Válasz erre 

Szkuk 2016.04.13. 22:44:05

A demokrácia nem nekünk magyaroknak való rendszer.annak csendesebb,mérsékeltebb nemzetek jutalmának kéne lennie.:(
Válasz erre 

Arcade Macho 2016.04.13. 23:41:11

@Grisman: szeritnem a magadfajtat dobjuk be a GDP csokkentes erdekeben
lehetne egy kis BDSM Dubai -ban, csak van olyan arab aki sokat fizetne a seggedert
Válasz erre 

élhetetlen 2016.04.13. 23:45:10

Most, mielőtt elolvasnám a kommenteket. Megnéztem az adást. Friderikusz felháborodik a most három, négy napja sajtóban megjelent dolgokon, amik tönkretették Kis László feddhetetlen életét. Kis lászló már 75 éves. Függetlenül attól, hogy mit követett el, vagy mit nem anno, két hónapja az ország nyilvánossága előtt hazudozott Hosszúval kapcsolatban, de durván, és sokáig, és ezt a saját nyilatkozataiból láttam. Egyik nyilatkozata ütötte a másikat. Majdnem kicsinálta Hosszút azzal a szöveggel, hogy nem tudja, hogy hol van (miközben tudta), ami, ugye doppingvétség (mármint, ha nem elérhető), szerencsére a doppingellenőrök cáfolták Kist. Hogy ugyan már egy fél éve elengedték egy versenyre, de most hívja fel Kist, pitizzen, hogy elengedjék, stb. Ez most volt, és bőven elég lett volna ahhoz, hogy lemondjon. Öregkorára sem lett egy egyenes, gerinces ember. Nem érdemli meg, hogy egy ország példaképnek tekintse. Ha még most, egy „levezekelt élet” után is egy hazug simlis, akkor miért is kéne elhinni, hogy valaha is jobb volt. Friderikusz azon felháborodik, hogy mit írtak Kisről, hogy miért nem kellett volna női edzőként megdicsőülnie. Az nem zavarja, ha arról ír a sajtó egy halott nő kapcsán, hogy „szeretett kefélni”, és csak ennyi volt. Ez ugyan nem zavarja Friderikuszt, (mármint a véleményem), de most ő szállt alá, de nagyon a sz...ba.
Válasz erre 

élhetetlen 2016.04.13. 23:53:44

@CsekklisztNo.10Reloaded: Fridi nem okos, és felkészült volt, csak szemét. Érdekes módon az újságírás szakmaiatlanságára nem hozott olyan példát, hogy leírták egyesek, hogy az áldozat „szeretett kefélni”, és ennyi. Abban meg végképp felkészült volt, hogy kihagyta Kis kb. két hónappal ezelőtti hazugság cunamiját Hosszúval kapcsolatban, nem hozta fel, mint a „ragyogó szakmai tevékenysége” mintapéldáját.
Válasz erre 

élhetetlen 2016.04.14. 00:11:15

@Muad\\\'Dib: Hát neki sikerült a rehabilitáció. 55 év után, két hónapja az ország nyilvánossága előtt hazudozott Hosszúval kapcsolatban, de durván, és sokáig, és ezt a saját nyilatkozataiból láttam. Egyik nyilatkozata ütötte a másikat. Majdnem kicsinálta Hosszút azzal a szöveggel, hogy nem tudja, hogy hol van (miközben tudta), ami, ugye doppingvétség (mármint, ha nem elérhető), szerencsére a doppingellenőrök cáfolták Kist. Hogy ugyan már egy fél éve elengedték egy versenyre, de most hívja fel Kist, pitizzen, hogy elengedjék, stb. Ez most volt, és bőven elég lett volna ahhoz, hogy lemondjon. Öregkorára sem lett egy egyenes, gerinces ember. Nem érdemli meg, hogy egy ország példaképnek tekintse, de ez téged nem zavar. Na persze, és anno ártatlan volt, mert biztosan nem hazudik egy ilyen sikere élet után, bár tudjuk hogy bármikor hazudik, és olyan bután, hogy még a hazugsága koncepcióját sem képes felépíteni.
Válasz erre 

élhetetlen 2016.04.14. 00:23:43

@pamut: + 1!
Válasz erre 

élhetetlen 2016.04.14. 00:38:24

@mufflinca: Megnézte egy fiú lakását, ami különleges volt, mert ki lakik egy uszoda területén. Tetszett neki a fiú. Kis és a társa később érkezett, a nő nem három fiúval ment kéglire. Ha a lányod felmegy egy osztálytársához egy jegyzetért, és az odahív másik kettőt, anélkül hogy a lányod erre számított volna és megdugják, akkor ne vádaskodj, a lányod a hibás. Hülye muff.
Válasz erre 

élhetetlen 2016.04.14. 01:19:54

@Reszelő Aladár: Az elért eredmények. Tudod plagi bá álamfő összes juttatását elvenném, mert előtte csak annak az államfőnek járt, aki kitöltötte a szolgálati idejét. Neki hoztak olyan törvényt, hogy elég csak a bukásig eltöltött idő a palotához, titkársághoz, repi pénzhez, fizetéshez élete végéig. Kis nem egyetlen hibát követett el, az 55 évvel ezelőttit, hanem az ország elé tárta, ő maga, a Hosszú ügy kapcsán, hogy most is hazudik, simlis, erkölcstelen. Hát ezek aztán eredmények.
Válasz erre 

élhetetlen 2016.04.14. 01:41:00

@tantum verde 3: „A felesége úszó volt, szerinted hagyta volna szó nélkül, mi?” Ez komoly. Ismerek zenészt, (nem egyet) aki aztán az egyiket elvette, van egy, két gyerek, és a feleség birtokon belül, pontosan tudta, hogy mibe ment bele, és igen elnézte, elnézi. Beéri azzal, hogy ő a feleség, és a férj nem válik el tőle. Ez egy dolog. A másik, hogy hiába véded Kist, amit két hónapja az ország nyilvánossága előtt hazudozott Hosszúval kapcsolatban, de durván, és sokáig, és ezt a saját nyilatkozataiból láttam. Egyik nyilatkozata ütötte a másikat. Majdnem kicsinálta Hosszút azzal a szöveggel, hogy nem tudja, hogy hol van (miközben tudta), ami, ugye doppingvétség (mármint, ha nem elérhető), szerencsére a doppingellenőrök cáfolták Kist. Hogy ugyan már egy fél éve elengedték egy versenyre, de most hívja fel Kist, pitizzen, hogy elengedjék, stb. Ez most volt, és bőven elég lett volna ahhoz, hogy lemondjon. Öregkorára sem lett egy egyenes, gerinces ember. Nem érdemli meg, hogy egy ország példaképnek tekintse, de ez téged nem zavar. Na persze, és anno ártatlan volt, mert biztosan nem hazudik egy ilyen sikeres élet után, bár tudjuk hogy bármikor hazudik, és olyan bután, hogy még a hazugsága koncepcióját sem képes felépíteni.
Válasz erre 

élhetetlen 2016.04.14. 01:57:58

@Grisman: „Kiss László az ország hőse „ aki még két hónapja is az ország nyilvánossága előtt hazudozott, hosszan, bután, (még a hazugságai alá sem tudott egy koncepciót alá tenni, hogy valami hihető legyen) a Hosszú ügy kapcsán, egyik napi nyilatkozatával ütötte az előző napit, roppant jellemesen, és, ha 75 éves korára ilyen jellemóriássá fejlődött, akkor képzeljük el, milyen volt a fejlődési folyamat kezdetén. Friderikusz meg erről nyilván nem tudott, mert olyan felkészült, és tárgyilagos is. Ja,
Válasz erre 

Szúrófény 2016.04.14. 04:15:58

@borzimorzi:Cicero 2000 éve: ezt írta:
"A sidók egy sötét és visszataszító erő részei. Tudjuk, hogy klikkjük számos tagból áll, hogy mennyire összetartanak és szövetségeik milyen, hatalommal bírnak. Csirkefogók és gazemberek népe."
LISZT FERENC, már, vagy még? Tudta 1811-1886, Die Israeliten
"A zsidó folytatja a pénz kisajátítását, és az állam torkát pénzeszsákja szájának a szorosabbra vagy lazábbra engedésével fojtogatja. A sajtó minden eszköze a kezében van, hogy a társadalom alapjait szétzúzza. Ő az alapja minden olyan vállalkozásnak, amely a trón ledöntésére, az oltár széttörésére és a polgári jog megszüntetésére irányul.
Válasz erre 

2016.04.14. 05:51:49

Az erőszakolásért kapott börtönt, aztán x idő múlva tiszta erkölcsi bizonyítványt. Ennyi. Hogy nem verték nagydobra az érthető. Mentesült a büntetett előélethez fűződő hátrányok alól. Hogy a komcsi rendszerben csak ilyen rövid börtönt kapott, az nem csoda, hisz ez az a korszak, amikor kézivezérléssel hozták a politikai ítéleteket is. Kissnek meg volt protekciója, az a csoda, hogy egyáltalán elítélték.
Válasz erre 

2016.04.14. 05:57:09

@Grisman: azt nem mondanám, hogy Kiss jóvátette a botlást. Letöltött valamennyi szabadságvesztést, igen. Többet kellett volna kapnia? Valószínűleg igen. Politikai vonalon piha kézzel bántak vele? Igen. Emellett mentesült a büntetett előélethez fűződő hátrányok alól, kapott tiszta erkölcsit, mint bárki más is x idő után. Nem kell neki elfelejteni a bűncselekményt, csak még egyszer büntetni érte nem kellene. Szuper eredményeket ért el edzőként. Erre is lehet emlékezni, lehet hálásnak lenni érte. Ez nem semlegesíti a bűnét, a bűne nem nullázza le a sportedzői sikereit.
Válasz erre 

2016.04.14. 06:05:02

@val: egész életen át kitaszítottként élni? Hm. Ez a tuti recept arra, hogy antiszociális, aggresszív embereket gyártsunk a társadalom peremén, akiknek semmi vesztenivalójuk nincs. Egy megrögzött bűnözőt lehet, hogy nem kell, nem lehet visszaintegrálni a társadalomba, de egy első bűncselekményesnél talán még meg lehet próbálni. Kissnél nagyon is sikerült a társadalomba visszavezetés. Bár szörnyű bűnt követett el, nincs jele annak, hogy újra bűnözött volna. Sikeres edző lett.
Válasz erre 

lobster thermidor 2016.04.14. 06:20:12

Friderikusz mint "macsó"! Na ez igazán vicces volt.
Válasz erre 

Nzoltan 2016.04.14. 07:02:22

Ez az ügy már bőven túl van tolva.

Csak hát a "baloldalnak" kell valami téma, ami a felszínen tartja őket.
Válasz erre 

consul 2016.04.14. 07:05:41

@Lengyel: Nem lehet mai szemmel vizsgálni egy 55 évvel ezelőtti ítélet igazságosságát. Akkoriban az ilyen cselekményre ennyi büntetés járt. Nem az elkövető választotta ki, hogy milyen büntetést akar. Ő leülte, amíg bent tartották. Vagy szerinted azt kellene mondania, hogy ő inkább még maradna 10 évet?
Válasz erre 

2016.04.14. 08:07:55

@karandash:
Nem kellett volna kitaszítottként élnie. Egyszerűen nem kellett volna engedni, hogy ezek után edzősködjön. Neki pedig nem kellett volna közsszereplést vállalnia, ha tudja, hogy milyen a múltja.

Ja, hogy ha nem edzősködik, lehet hogy nincs annyi aranyérem? Lehet, persze nem tudhatjuk. Csak akkor fel kellene tenni a kérdést, mi fontosabb. Ja, hogy a magyar prolinak az úszóink sikerei mindenáron, mert a saját sikertelen életét így kompenzálja?
Válasz erre 

fizetekmegegysort 2016.04.14. 08:46:17

@a nemzet fogatlan provokátora: Szerinted hány oldal egy peranyag? Gondolkozz már! Miért közölték volna ? Hozzáférhető volt bárkinek akit érdekelt. Tudták előre, hogy titkosíttatni fogja az elkövető, mert.... miért is? Engem ez sokkal jobban érdekel. Miért titkosították? Az egyetlen bizonyítékot, ami tisztázhatná Kisst? CSak elő kéne kapni, megnézni a látleletet, megkeresni az akkori orvosokat, kórházat, látleletet kiállítókat... nem hiszem, hogy nem volt ott egy megvehető emberke, aki csicseregne a vizsgálat körülményeiről... oszt jónapot. Ennyi volna a feladat, és Kiss neve csillog-villog, bizonyítást nyert hogy koncepciós per volt. Szerinted kinek áll érdekében, hogy titkosítson egy aktát: aki lebukhat az akta által, vagy aki tisztázhatja a nevét az akta által? Ezen kéne törni a buksidat, nem tényként kiindulni abból, hogy semmi nem történt csak le akarják járatni a drága jó Lacibácsit, leváltani GYárfást, és igazából nincs is látlelet, mert te nem láttad a neten a per mint a 642 oldalnyi anyagát beszkennelve. :)
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2016.04.14. 09:01:19

Két idióta.
Bár ha nem kurvázzák le az áldozatot,akkor az még egy jobb eset.
Ezt még bajerben is becsültem.
Válasz erre 

Grisman 2016.04.14. 09:20:51

@karandash: Véleményem szerint volt egy bűncselekmény amiért megbűnhődött. 1963-ban lehetett volna azt mondani, hogy nem dolgozhat edzőként vagy a bíróság az ítéletében eltilthatta volna a tevékenységtől. Akkor nem történt ez meg. Ez után 55 évet dolgozott becsületben edzőként ami alatt olimpiai- és világbajnok úszókat nevelt ki. Méltatlan hogy ezek után 55 év elteltével így meghurcolják. Bizonyította hogy nem bűnöző, hogy egyszeri eset volt ez a súlyos bűncselekmény. Ne mondja nekem senki, hogy attól kell tartani visszaeső lesz a 76 éves kapitány.
A francia és német politikában is lehet találni olyan volt minisztert aki fiatalon szélsőjobboldaliként erőszakos bűncselekményt követett el. Ez köztudott volt és senki nem követelte hogy monnyon le.
Válasz erre 

high up! 2016.04.14. 09:21:46

Hábammeg ez a Kiss meg a bandája NEM VÓTT AKKORIBAN MIGRÁNCS? Na ezt kéne jó gyorsan kivizsgálni, mer há tuggyuk a fidesztől, tömeges nemi erőszakot csak a migráncs csinál, fajtiszta magyar ember ádehogysoha!

Oszt majd nézzétek meg, hogy majd ki fog derülni hogy Kiss László (eredeti nevén Mohamed Kisoui!!!) meg a bandája migráncs kecskepásztorok vóttak, akik a vasfüggönyön át másztak át illegálisan a mi Szüz-Mária országunkba.

Megint igaza vótt Orbaneszku Viktor Oberstummbannführer eftársunknak, hogy ezeket nem szabad beengedni a mi kútúr társadalmunkba mer ott asztán hordában erőszakojják meg a jányainkat meg asszonnyainkat.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

high up! 2016.04.14. 09:28:05

@Grisman: 2izonyította hogy nem bűnöző, hogy egyszeri eset volt ez a súlyos bűncselekmény.2

ugri vissza a tegnapi hozzászólásokra, oszt akkor láthatod, hogy igencsak nagy az esélye annak, hogy kicsibácsi (eredeti nevén Mohamed Kisoui!!!) valszeg évtizedekig üzte a hajlamait. Ha már nekem, a vadidegennek is megemlítette ezt anno egy úszó edző, akkor elkepzelheted, hogy micsoda nyílt titok lehet ez a bennfenntesek között. Meg az úszólányok között.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

mikerbiker 2016.04.14. 09:52:48

Az igazság és a józan ész az két nagyon különböző dolog.
Az igazság az hogy ha két napja már címoldalon van a blog akkor valakinek nagyon kell a lé,és persze nagyon kell hogy az úszószövetségnél összeomoljon a rendszer.
A legutóbbi (olimpia,VB?) nagy verseny előtt hirtelen előkerült a Szepesi Niki,aztán azt az öreg gyúrót találták meg.
Most kezdődött Bol-Dog-al,aztán Katinka,aztán ez.. nem gyanús..persze..kicsit sem...
A józan ész meg azt mondatja velem hogy ha valaki megerőszakolja egy kollégáját aztán viszonylag rövid idő múlva megy vissza ugyanarra a munkahelyre?
Nem hinném.És szerintem a közösség sem valószínű hogy visszafogadja.
De tegyük fel hogy mégis.
Tudja valaki hogy amikor ez a manus amnesztiával szabadult,beszervezték-e?
Mert asszem ezek az akták már nyilvánosak nem?
Mert ha beszervezték akkor jogos a felháborodás,ha meg nem akkor nem.
Ennyi.
Válasz erre 

CoolKoon 2016.04.14. 10:03:03

@wallenberg88051006: Te ostoba barom. Remélem, egyszer a "tieid" fognak falhoz állítani a vélt vagy valós "zsidóságod" miatt.....
Válasz erre 

2016.04.14. 10:06:47

@Grisman:
Nem az a baj, hogy visszaeső lehet. Hanem az, hogy így működött, sőt elég sok jel mutat arra, hogy ma is így működik az élsporzban a rendszer. De a legnagyobb baj, hogy te sem, és még jó sokan nem értik, vagy nem akarják érteni, hogy mi a baj.
Válasz erre 

2016.04.14. 10:08:35

@mikerbiker:
A legvalószínűbb, hogy abban a közösségben ez nem számított bűnnek...
Válasz erre 

Tamáspatrik 2016.04.14. 10:20:20

A blog ebben az írásában nem méltó a címéhez. Nyugati fény helyett inkább vadnyugati sötétség lehetne, ha még arra sem képes, hogy az övétől eltérő más véleményt fogadjon el és megbotránkozzon azon, hogy valaki teljesen máshogy lát egy kérdést mint ő. A fő baj, hogy a higgadt és precíz érvelés hiányzik. Ergó: A balkáni indulatokat támogató cikk.
Azt javaslom a cikk írójának, nézzen magába, ha polgári demokráciát akar.
Válasz erre 

a nemzet fogatlan provokátora 2016.04.14. 10:21:50

@fizetekmegegysort: Nem az egész peranyagról beszéltem, hanem a teljes ítéletről, és a hozzá kapcsolt bizonyítékokról. Ez azért nem olyan nagy mennyiség, valamiért mégsem hozták le, és innentől bűzlik az egész ügy.
Ja hogy Péterfalvi a múlt pénteken titkosította, nem gondolod, hogyha arról lenne szó, amit te akarsz belemagyarázni, akkor ezt már jóval korábban megtette volna?

Amit leközöltek, abban csak annyi olvasható, hogy megvizsgálta az orvos, de egyéb hivatkozás nincs a nemi erőszakot valószínűsítő látleletről.
Az is érdekes, hogy a hölgynek 5 nappal később jutott eszébe, hogy feljelentést tegyen, és az orvosi vizsgálat is ekkor történt..
Válasz erre 

CoolKoon 2016.04.14. 10:22:27

Üzenem a rengeteg, kommentekben szerecsenmosdató szellemi nyomoréknak, hogy remélem, hogy ha a jó édesanyátokat is megerőszakolta volna ez a cukros bácsi, akkor is az elévülésről meg az érdemekről pofáznátok itt.
Ami pedig a bűnözők visszaillesztését illeti, egy sikkasztó igenis ne lehessen többé cégvezető meg könyvelő, egy erőszakos fasz ne lehessen rendőr, egy pedofil ne lehessen semmi, ami kicsit is gyerekekkel kapcsolatos, és egy nemi erőszakért elítélt állat igenis NE dolgozhasson női sportolókkal, diáklányokkal, meg úgy általában SEMMI olyan helyzetben, ahol nők meg lányok felett hatalma van/függnek tőle. Soha többet. Felőlem lehet informatikus, kutató, sportoló, akárki, de nők közelébe igenis NE engedjék.
Amit pedig ezek ketten csináltak, ahelyett jobban tették volna, ha kussolnak. Ne pofázzanak arról, hogy fiatalkori botlás, meg hogy az újságírók így meg úgy, meg a többi. Ez nem szalámilopás a boltban, vagy egyéb apró stikli, és ezt ők is pontosan tudják. De nem, inkább bemondták a kamerába az ostobaságaikat, úgyhogy jogos a cikk (és az a megállapítás, hogy lejáratták magukat).
Válasz erre 

fizetekmegegysort 2016.04.14. 10:31:42

@a nemzet fogatlan provokátora: Igen. Neked, akinek látványosan fogalma sincs az áldozat pszicnhológiáról, a nemi erőszak sajátosságairól, arról, hogy milyen nagy arányban nem tesznek feljelentést és miért, neked valóban fura lehet. Egy olyan embernek, aki került már nemi erőszak közelébe, vagy foglalkozott behatóbban annak pszichológiájával, esetleg életében volt már a kezében kriminálpszichológia könyv, nos ilyen embernek egyáltalán nem újdonság, hogy a traumatizált áldozat csak napokkal az esemény után, és sokszor külső behatásra (szülői/baráti rábeszélésre) tesz feljelentést. Főleg, ha azok a "kedves úriemberek" akik mindezt tették vele, még fenyegetőznek meg megpróbálják rávenni, hogy ne tegye. Ugyanis ez újabb és újabb trauma az áldozatnak. Az ember ilyenkor gyakorlatilag lebénul, és elég sokáig nem is tud tisztán gondolkozni. Csak a félelem és a szégyen marad a társa. Hidd el, nem egy mókás állapot!
Válasz erre 

fizetekmegegysort 2016.04.14. 10:38:50

@mikerbiker: a közösség akkor veti ki az ilyen embert, ha a közösségi értékrenddel ellenkező amit tett. Dudi bácsi poharas performansza, Aczél Endre "szeretett kefélni" megjegyzése, Gyárfás áldozathibáztatása mind-mind arra utal, hogy ezek a hímek (bocs, de a szememben nem férfiak) ebben a közösségben elismert hőstettként tekintettek a nemi erőszakra, de ha nem is, akkor minimum erkölcsileg elfogadhatónak tartották. Így pedig semmi okuk nem volt arra, hogy kivessék maguk közül Kisst.
Válasz erre 

Azazel Anna 2016.04.14. 10:40:07

@tantum verde 3:

"Az pedig kimondottan a szűzies élet bizonyítéka, hogy a csaj felment a 2 (kettő) nappal azelőtt megismert férfi lakására. "

Te már csak tudod.

Menj vissza te az elmegyógyintézetbe, faszefjkém.
Válasz erre 

fizetekmegegysort 2016.04.14. 10:46:22

@Grisman: és az említett francia és német politikusok gyakran dolgoznak kiszolgáltatott gyerekekkel, akik felett hatalmuk van?
Válasz erre 

Gérard Duchemin 2016.04.14. 11:05:13

@tantum verde 3: Én nem vagyok erkölcscsősz csak nem kedvelem azt a mély mocskot, amit képviselsz.
Válasz erre 

Dorinda41 2016.04.14. 11:32:39

@tantum verde 3: Ha én megismerkedem veled és még aznap felmegyek a lakásodra, akkor te megerőszakolhatsz engem két haveroddal együtt???? Furcsa erkölcsi szabályokat tanítottak neked otthon a szüleid. Az ilyen büdös bunkó macsó alakok miatt tart ott ez a szerencsétlen ország erkölcsileg, ahol.
Válasz erre 

Lengyel 2016.04.14. 12:00:31

@consul:
Seggfejkém! A kérdésemre válaszolj!!
Válasz erre 

consul 2016.04.14. 13:01:54

@Lengyel: Ott van a válasz, ha nem érted meg belőle, akkor te vagy itt a seggfej...
Trágár tahó...
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.14. 15:06:14

@Fánkevő Fáncsi:
Valószínűleg nem erőszakolt meg senkit, csak a hozzád hasonló vérszomjas elmebetegek ezt nem tudják felfogni.
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.14. 15:10:58

@Fánkevő Fáncsi:
Tanulj történelmet, idióta.
1968 Magyarországon is egy kisebb rendszerváltás volt, új gazdasági mechanizmus mond valamit?
Mert persze politikailiag is volt egy akkora rendszerváltás, hogy után már nyugaton is elfogadottabbak lettek Kádárék.

Imádom, amikor a hozzád hasonló totál fogalmatlan hülyék vitatkozni kezdenek, ahelyett, hogy utánanéznének.
És bizony, egy magas rangú rendőr el tudott intézni bármit. Nem olyan korrupciómentes rendszer volt ám, mint most, az Orbán-kormány idején.

A tanú meg csak egy film, jó, hogy nem a Csillagok háborújából hozol fel példákat, te idióta.

"Az ismeretek hiányát nem lehet logikával pótolni."
Ez így van, csak neked az ismeretek mellett még logikád sincs.
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.14. 15:12:18

@Fánkevő Fáncsi:
A Wikipédiába meg minden hülye beleírhat, még te is.

Két napon át a Wikipédia szerint egy 17 éves srác volt Ausztrália elnöke. Gondolom, te azt is benyaltad volna, ha olvasod, és még idézted volna is.
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.14. 15:13:20

@pamut:
Te nem tisztességes ember vagy, hanem a vérszomja csürhe egy idióta tagja.
A társaiddal együtt.
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.14. 15:14:16

@Arcade Macho:
Mondom BIZONYÍTÉKOT.
Vagy hagyd abba a hazudozást és vádaskodást, mert amit most csinálsz, az az.
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.14. 15:15:37

@Andráska8:
Párttitkár?
Te idióta, egy uszodának volt a párttitkára - és egyben gondnok, kurva magas beosztás -, nagyjából nulla a társadalmi ranglétrán.
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.14. 15:16:36

@Lengyel:
Dehogy, én anyádat dugtam, de ő kérte.
Ezért tőlem nem is kért pénzt, mint a többi kuncsaftjától.
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.14. 15:18:06

@konrada:
Ne bassz, a magyarban a cím szavai sosem voltak nagybetűsek, ahogy a franciában sem.
És bizony az a címe, hogy A nyomorultak. Nekem is egy 70-es évekbeli kiadás van meg.
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.14. 15:20:30

@fizetekmegegysort:
Azért, mert te a te tükrödben elég egyértelműen azt látsz, mikor belenézel, én csak akkor, ha téged látlak a tükörben.
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.14. 15:24:57

@fizetekmegegysort:
Lefogásnál kék-zöld folt? Nem verekedés volt, te isten barma.
Ha megszorítanak, max. akkor lesz folt, ha valami hájas disznó vagy, nulla izommal.
Tudsz még több faszságot is írni?
Ja, biztos tudsz, mert eddig másra sem telt tőled, úgyhogy folytasd.

Spermát találnak? - És, bizonyítani tudják, hogy a nőt megdugta valaki. Ahogy minden egyéb nemi szervi sérülésnél is, amelyek mondjuk az általad írt baromságok helyett pár nap alatt gyógyulnak. Akkor még nem volt DNS-vizsgálat, hogy a faszba bizonyították, hogy ki dugta meg a nőt?

Ja, a gondolkozáshoz agy is kellene, az meg neked nincs, mi?
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.14. 15:28:54

@élhetetlen:
Ezt hányszor másolod még be, baromka?

Én pl. Hosszút nem is nevezném a viselkedése miatt az olimpiára.
Majd indulhat 2020-ban amerikai színekben, addig meg csókolom.
Nehogy már egy idióta picsa ugráltassa a teljes úszószövetséget!
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.14. 15:32:56

@fizetekmegegysort:
Baromka, nem Kiss titkosíttatta, hanem az adatvédelmi biztos.

Egyébként meg tök mindegy, hány oldal, az interneten elfért volna.
Simán csak nem illett a koncepcióba, és akkor a hozzád hasonló véresszájú idióták nem höröghetnének, mint ahogy most teszitek.
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.14. 15:37:34

@Azazel Anna:
Hiába mennék, téged már kiengedtek onnan, mikor bezárták a Lipótot.
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.14. 15:38:25

@Dorinda41:
Nem, az ország a hozzád hasonló faszfejek miatt tart itt.
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.14. 15:41:54

Elég röhejes, hogy ezek a véres szájjal hörgők tartják magukat felvilágosult demokratának, pedig valójában kb. annyira van közük a demokratikus értékekhez, mint az ISIS lefejezőosztagának.

Legyetek magatokra büszkék, seggfejek...
Válasz erre 

a nemzet fogatlan provokátora 2016.04.14. 16:11:43

@fizetekmegegysort: Az a helyzet, hogy kritikátlanul elfogadsz egy kora Kádár-kori bírósági ítéletet, miközben csak az ítélet egy részét láthattad. És nem vagy hajlandó elgondolkodni azon, hogy vajon akik az egész ügy mögött állnak, miért nem hozták nyilvánosságra az egész ítéletet a csatolt bizonyítékokkal együtt..
Válasz erre 

élhetetlen 2016.04.14. 16:22:45

@tantum verde 3: Annyiszor másolom be, baromka, ahányszor előkerül barmok bejegyzéseiből Kis nagyon okos, erkölcsös, viselkedését, és nagyon szavahihető megnyilvánulásait védelmező szöveg. OK? „Nehogy már egy idióta picsa ugráltassa a teljes úszószövetséget! „. Az az idióta picsa legalább nem hazudozik az egész ország színe előtt, és úgy emlékszem, mint írtam is, mintha Kisék akarták volna csicskáztatni Hosszút.
Válasz erre 

pamut 2016.04.14. 16:32:34

@tantum verde 3: te egy fröcsögő gyalázkodó troll vagy aki önmagát minősíti. szánlak.
Válasz erre 

Lengyel 2016.04.14. 16:36:55

@consul:
A jog és az igazság nem azonos. Akinek azonos, az egy deviáns félállat.
A kislányod, vagy a kisfiad partiba dobásáról beszélj!
Arról beszélj, mikor bocsájtanád meg, hogy a kis angyalkáidat egy életre tönktreteszi egy ilyen erőszakoló rohadék csapat!
Válasz erre 

consul 2016.04.14. 16:48:42

@Lengyel: Az elkövetéskor minden alapod meglenne arra, hogy ilyet írjál. 55 évvel később viszont semmi.
Válasz erre 

Lengyel 2016.04.14. 19:51:19

@consul:

A kérdésre sikerülne válaszolnod? Nem jellemes dolog kikerülni a kérdésre a választ.!

Kiss egy minimális büntetéssel élte le életét, és luxusnyugdíjjal megy el a szakmából, amelyet pl. arra is felhasznált, hogy megrontson egy, vagy több? kislányt.
Tegyük fel, hogy a kislány te kislányod volt, akit leszedáltak, és többen megerőszakoltak.
Volna-e neked jogod arra, hogy ne bocsáss meg neki 55 évvel később. Erre válaszolj!
Válasz erre 

Lengyel 2016.04.14. 21:32:54

kiskegyed.blikk.hu/kikapcsolodas/szines-hirek/a-baratja-megeroszakolta-a-lanyt-o-eloben-kozvetitette-akar-40-evet-is-kaphat-erte-151310
Válasz erre 

Krisz101 2016.04.15. 01:51:32

@Ilyes Balazs: nekem konkrétan volt olyan rokonom, aki abszolút feddhetetlen, és ugyanilyen erőszakváddal próbálták kicsinálni kádárék alatt, mert nem tetszett neki a rendszer beszólt a munkahelyi pártmuftinak stb! csak épp nem jött össze nekik, mert annyira röhejes volt h még a vádemelésig sem jutott el, arról nem beszélve, h annyi csaja volt mint égen a csillag, minden ujjára jutott egy kurvára nem volt szüksége rá. szóval kiszophatsz te hülye kis buzi white knight, most azt hiszed ettől lesz csajod mert nyalod a feministák seggét :D ??? lövésetek sincs arról h mentek akkor a dolgok, milyen mocskos lejáratásokkal tettek tönkre embereket, törték derékba a karrierjüket. szóval elmehetsz a picsába :D
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.15. 03:52:59

@pamut:
Jaja, édesanyád meg egy büdös kurva, aki a sarkon árulja magát, hogy neked enni tudjon adni.
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.15. 03:54:00

@élhetetlen:
Nem a faszt nem hazudozik. A tahó férjével együtt mást sem csinál. Egy pénzéhes ribanc, semmi egyéb.
Válasz erre 

Mészöly Kálmán (törölt) 2016.04.15. 07:30:00

A büdös úristenit!

Ezért köll a futbal, ott ilyem nem történik
Válasz erre 

pamut 2016.04.15. 07:38:29

@tantum verde 3:
"édesanyád meg egy büdös kurva"
oké, meggyőztél, mégsem egy szar tahó vagy aki a hányadékaival egyfolytában minősíti magát, hanem egy intelligens, kedves, kifinomult, nemes lélek :D
Válasz erre 

Lengyel 2016.04.15. 08:06:15

faktor.hu/faktor-ket-nemi-eroszakkal-is-megvadoltak-kiss-laszlot-a-masik-ugyet-nem-tudtak-rabizonyitani
Válasz erre 

fizetekmegegysort 2016.04.15. 10:32:48

@a nemzet fogatlan provokátora: a helyzet az, hogy te meg nyomod ezt a kora-Kádári dumát, és nem vagy hajlandó elgondolkodni azon, hogy vajon egy nő kiteszi -e magát egy ilyen folyamatnak, ha semmi nem történt? Én viszont pontosan tudom, hogy az ember lánya százszor is meggondolja, feljelentést tegyen -e, és ha tesz, akkor annak bizony oka van. Abban az összeesküvés elméletben, amit viszont semmi nem támaszt alá, meg hadd ne higgyek! Valakiknek valahol az volt az érdeke, hogy hatvanegyben hamis ítéletet hozzanak, hogy majd beszervezhessék Kisst, és majd egyszer más valakik máshol ezzel félreállítsák Gyárfást, meg ártsanak az úszósportnak...bla...bla...bla... Nem lenne rossz egy indíték, nem gondolod? :)
Valószínűleg az igazság szimpla dolog: elkövette (ítélet), minidig is erőszakos volt (tudjuk az uszodai vallomásokból, Szepesi Niki könyvéből - és ebből a szempontból tök mindegy, hogy Niki pl szeretett dugni vagy nem, nem hiszem, hogy egy dugni szerető hapsi kevésbé szavahihető mint egy dugni nem szerető, így aztán ez nőknél sem lehet releváns szempont), tudjuk, mennyire hímsovén kultúrát képvisel a nőkkel kapcsolatban (Hosszú lepicsázása, a barátok megnyilatkozásai megmutatják az erkölcsi mércéjüket). Szóval mindezek tudatában teljesen irreleváns, hogy ki és miért hozta nyilvánosságra, mint ahogy az is, hogy mit tett le az asztalra az elmúlt X évben. Ettől még egy erőszakos nemi közösülő. Pont. Mindenki a saját erkölcsi mércéje szerint ítélje meg, hogy van-e/volt -e helye gyerekek mellett, hatalmi pozícióban. Ez a lényeg A többi blablabla és szerecsenmosdatás.
Válasz erre 

consul 2016.04.15. 11:16:28

@Lengyel: Kiss nem pedofil tettet követett el, hanem egy kortársát erőszakolta meg. Teljesen más a megítélése, ha egy rábízott gyerekkel tette volna. Ha ilyet követett volna el, akkor semmi keresni valója nincs az uszodában, pláne gyerekek között. Kérdésedre válaszolva: nem lennék elégedett ekkora büntetéssel, de szerencsére nem a sértet és nem a társadalom ítélkezik, mert akkor az összes erőszaktevőt kivégeznénk.

Arról nem ő tehet, hogy a bíróságtól mekkora büntetést kapott. Akkoriban az ilyen cselekményért ennyi járt. Mai szemmel ez nem minősíthető.
Válasz erre 

a nemzet fogatlan provokátora 2016.04.15. 16:06:30

@fizetekmegegysort: Te alapvetően keversz két dolgot. Az áldozathibáztatás az, amikor bebizonyosodik a nemi erőszak ténye, viszont egyesek az áldozat kihívó viselkedését okolják a történtek miatt. Én nem ezt teszem.
Az én kritikám kizárólag arra vonatkozik, hogy egy finoman fogalmaza nem jogállam idején született ítéletet azért igen alaposan meg kellene vizsgálni, hogy pálcát lehessen törni az elkövető feje fölött. Az ügyet nyilvánosságra hozók pedig valamiért láthatóan nem voltak érdekeltek ebben, és csak néhány részt mazsoláztak ki az anyagból.
Ember, gondolj bele, hogy a korszak bíróságai pár évvel ez előtt az ítélet előtt '56-osokat ítéltek halálra vagy súlyos börtönre. Ezt a tényt nem lehet figyelmen kívül hagyni, amikor Kiss ügyét megítéljük..
Válasz erre 

fizetekmegegysort 2016.04.15. 16:40:09

@a nemzet fogatlan provokátora: Azok a perek, amikről beszélsz, politikai ellenfelek ellehetetlenítésének céljából születtek. Ezért ítéltek el benne ötvenhatoskat és nem úszópalántákat. Egyébként erről hosszan írt egy szakértő nem sokkal az eset kipattanása után. Épp az volt a lényeg, hogy ez tipkusan NEM koncepciós per volt, még a korszakot vizsgáló szakember szerint sem.
És az is áldozathibáztatás, mikor egy nemi erőszakban elítélt embert mentegetünk azzal, hogy dehát a lány szeretett kefélni, meg egyébként is magas rangú rendőrtiszt lánya volt, ezért aztán biztos nem is történt meg csak felfújták. És az is, ha ezzel egyetértve a per koncepciós mivoltát próbáljuk bizonygatni.
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.15. 16:51:00

@pamut:
Nem én kezdtem, faszfejkém...
Válasz erre 

tantum verde 3 2016.04.15. 16:52:16

@fizetekmegegysort:
Te ennyi ésszel még életben vagy?
Ez a világ 8.csodája.
Válasz erre 

Ádám 2016.04.15. 17:18:32

Én öt percig bírtam....
Válasz erre 

fizetekmegegysort 2016.04.15. 17:46:59

@tantum verde 3: óóóó, megszólalt tantum a LÁNGÉSZ, aki bölcs, megfontolt, és érvekkel megtámasztott hozzászólásairól híres. :) "Mi zavar jobban, a sötétség a fejedben vagy a zabszem a seggedben?"
Válasz erre 

fizetekmegegysort 2016.04.15. 19:33:36

@csentecsa: hol is írtam, hogy a peranyagot elemezte? Szövegértés? A szakértő az adott korszak jellemzőiről beszélt, történelmileg. Részben arról, hogy 61ben már azért nem voltak koncepciós perek, részben arról, hogy a koncepciós perek célja a politikailag veszélyes egyedek ellehetetlenítése, likvidálása volt. Kissék miért is voltak politikailag veszélyesek a rendszerre, amikor úgy éltek benne, mint hal a vízben? Egyetlen ok lehetett az elméletedre, az pedig, hogy be akarták őket szervezni, ezért gyártottak valamit, amivel zsarolhatók. De mint tudjuk, erre azt montda, nem így volt. És mint tudjuk, szerinted száz százalékig szavahihető... tehát akkor megint megkérdezem: kinek és miért állt volna érdekében "koncepciós pert" gyártani három úszóreménység ellen, ha azok tulajdonképpen simán a rendszer barátai/büszkeségei voltak? A nickedet meg váltsd már vissza...:)
Válasz erre 

gmihaly621 2016.04.16. 11:49:08

@Fánkevő Fáncsi: Nono! az 1963-as amnesztiáig Kádár is de facto "rákosizmust" gykorolt, az elhatárolódások ellenére is. Nézd meg az "Ávósok" c. dokfilmet a Youtube-on. És 22 évet kellett várni egy új Btk-ra, (1978. évi IV. törvény) kihirdetésére, és az 1951. évi III. törvénytől 1998-ig még több idő telt el, vagyis a rákosista jogalkotás érintetlen maradt.
Válasz erre 

Tamás Paitz 2016.04.19. 19:01:32

@mufflinca: A gondolkodásod kísértetiesen hasonlít a fa@kalap fundamentalista muzulmánokéhoz. A történet szerint egy fiú és egy lány ment be egy szobába, Kiss és társa csak később. Szerinted ha három férfi és egy nő egy szobában van a három férfinek joga van lefogni és megerőszakolni azt az egy szem lány? Ha így gondolod robbantsd fel magad, de lehetőleg szűk családi körben, vagy inkább teljesen egyedül a budiban.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard