Nyugati Fény

Az MSZP fogja megnyerni Orbánnak a népszavazást?

Az MSZP fogja megnyerni Orbánnak a népszavazást?

Érdekes cikk jelent meg tegnap az Indexen. A legnagyobb hírportál a Závecz Research-csel közösen megkérdezte az embereket Orbán októberi „kvótás” népszavazásáról.

Az adatokat nem csak ömlesztve, hanem precízen a pártok szavazóira lebontva közölték.

A kutatásból kiderül, amit józan ésszel sejtettünk: A népszavazáson résztvevők között nagyjából TÍZSZER annyian vannak, akik Orbán szája íze szerint nemmel szavaznának, mint ahányan igennel.

nyakolukacs.png

Ebben semmi meglepő nincs: a kérdés szándékosan és rafináltan úgy van feltéve, hogy arra jó szívvel ne lehessen igennel szavazni.

Hát ki az a marha, aki kifejezetten azt akarja, hogy „az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését”?

Nyilván senki. A trükk az, hogy Orbánék egy burkolt hazugságot fogalmaztak bele a kérdésbe, majd úgy tesznek, mintha ez lenne a valódi kérdés. Megpatkolják a nyulat és ütik, mint a lovat.

De menjünk tovább, mert a java még hátra van.

A július utolsó hetében lekérdezett kutatás szerint az emberek 54%-a akar részt venni a népszavazáson. Vagyis ha cipőkanállal is, de épp érvényes lenne az egész cirkusz, hiszen a választókorúak 50 százaléka kell az érvényességhez.

Persze tudjuk, hogy telefonba, tét nélkül többen beígérik a részvételüket, mint ahányan ténylegesen elmennek majd október másodikán. Elég hozzá egy esős-szeles nap, hogy 5-10 százalékkal visszavesse a részvételt.

De azt is tudjuk, hogy Orbánék gyűlöletkampánya még nem járt a csúcsra, a legnagyobb mocsokságok vélhetően csak ezután jönnek. Gyakorlatilag korlátlan pénz és médiahatalom áll a rendelkezésükre, hogy a hisztériát és a pánikot felszítsák.

A kutatás részletezi a pártok szavazóinak viselkedését a népszavazáson.

A Fidesz és a Jobbik szavazói nem okoznak meglepetést: előbbiek 63, utóbbiak 62 százaléka ígéri biztosra, hogy elmegy és Orbánék szándékai szerint szavaz.

A demokratikus ellenzékről tudjuk, hogy bojkottot hirdettek. Legelsőként a DK (már idén februárban, amikor kiderült Orbán népszavazásos szándéka), majd később csatlakozott hozzájuk az MSZP, az Együtt, végül tessék-lássék módon az LMP is.

A kutatás azonban egész döbbenetes adatokat hozott ki: míg a DK szavazóinak 69-81 százaléka fogja bojkottálni az orbáni parasztvakítást, addig az MSZP szavazóinak mindössze 29 százaléka tartja magát a bojkotthoz, vagyis saját pártjának felhívásához!

(„A többi párt támogatottsága túl kicsi ahhoz, hogy a népszavazás kapcsán érdemit lehessen mondani a szavazóikról.” – írja még a kutatás.)

Nehéz ezt szétszálazni, de ebben az eredményben nyilván benne van, hogy az MSZP-sek túl későn, és akkor sem túl meggyőzően, félszívvel álltak csak bele a bojkottba. De a lényeg: az MSZP ott tart tekintélyben, hitelességben, hogy már a saját szavazói is ignorálják a szocialista politikusok kérését.

Orbán kvótás népszavazása semmi másról nem szól, mint a Fidesz politikai túléléséről. Mesterségesen felszítani az emberek legalattomosabb ösztöneit, és a gyűlölet hullámaival elfedni a lerohasztott iskolákat és kórházakat, a 3 millió koldust, az eszelős fideszes korrupciót.

És ezt a népszavazást bizony csak és kizárólag az MSZP szavazói  tudják megnyerni Orbánnak. A Fidesz és a Jobbik tábora együtt sem teszi ki a szükséges 4 milliót.

Ha Orbán végül triumfál októberben, az bizonyíthatóan annak lesz köszönhető, hogy a MSZP tragikusan elvesztette a hitelességét és a meggyőző képességét a saját választói szemében.

Kövess minket a Facebookon is!

Támogasd a Nyugati Fényt - a valódi ellenzéki médiát!

181 komment kritika mszp fidesz népszavazás menekültek Tovább
Az MSZP fogja megnyerni Orbánnak a népszavazást? Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
181 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Újabb mocskos sztori bizonyítja: Orbán módszeresen vásárolja fel az MSZP-t Újabb mocskos sztori bizonyítja: Orbán módszeresen vásárolja fel az MSZP-t
  • Nem csak a Fidesz, de a "közvélemény-kutatók" is hatalmas pofont kaptak Hódmezővásárhelyen Nem csak a Fidesz, de a "közvélemény-kutatók" is hatalmas pofont kaptak Hódmezővásárhelyen
  • Készül a Jobbik és az LMP összeborulása - De Vona zsebében ott lapul a kés is Készül a Jobbik és az LMP összeborulása - De Vona zsebében ott lapul a kés is
  • Az LMP most eljátssza nekünk a nagy ellenzékit, de egy éve csúnyán lepaktáltak a Fidesszel Az LMP most eljátssza nekünk a nagy ellenzékit, de egy éve csúnyán lepaktáltak a Fidesszel
  • Leszakad az ember arca, amikor Botka vádol elvtelenséggel másokat Leszakad az ember arca, amikor Botka vádol elvtelenséggel másokat

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr598944136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (181)
Az utolsó 100 komment:

Gábor Dombai 2016.08.05. 11:03:21

@$pi$: Kötelező kvóta van! Ahogy Te is leírtad "előírt létszám". Kvóta szó jelentése:" hányad, keret, megszabott rész, mennyiség. A kvóta jelenthet egy megszabott minimum részt,illetve maximum mennyiséget is. " Ugyan ezt írod Te is, csak nem azt, hogy zöld, hanem azt, hogy fűszínű! A 2. pedig ez a félremagyarázásod: " az EU nem illegális, hanem menedékjogot kapott azaz legalizált menekültek befogadásáról beszél. ". Akik illegálisan léptek az EU területére, ergo illegális bevándorlók!! Ha valaki elkövet mondjuk egy bűncselekményt, attól,hogy nem kapják el attól még elkövette, vagy ha elkapják és letölti érte a büntetését attól még mindig elkövette azt, csak meg is kapta érte a jog által meghatározott büntetést!!
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.08.05. 11:04:38

Ez az MSZP, DK, Együtt, PM, Liberálisok olyan egy balfasz alakulat, hogy nincsenek rá szavak.
Már nézni is rossz ahogy szerencsétlenkednek.
Válasz erre 

Kodomo 2016.08.05. 11:14:45

@midnight coder: "Az igazi kérdés az, hogy szeretnénk-e az Európai uniót 20 éven belül olyasfajta háborús övezetté alakítani mint Szíria ?"

Erre az igazi kérdésre kellett volna egy kampány, hogy gyűjtsünk 1 milla aláírást, hogy az EU illetékes szerve kénytelen lenne konkrétan ezt megválaszolni, esetleg EU-s népszavazást kiírni.

A magyar népszavazásnak még a fenti kérdésben sem lenne továbbra se semmilyen kényszerítő hatása az EU felé. (Miniszterelnökünk meg eddig is ezt képviselte.)
Válasz erre 

chrisred 2016.08.05. 11:22:01

@atomic power: A kérdésben a saját meglátásom szerint az a hazugság, hogy csak ké lehetőség létezik:

1. Az Unió az Országgyűlés jóváhagyása nélkül előírhat kötelező betelepítést.

2. Az Unió az Országgyűlés jóváhagyásával előírhat kötelező betelepítést.

Szerintem meg létezik egy harmadik verzió: "Az Unió az Országgyűlés jóváhyagásával sem írhat elő kötelező betelepítést." Erre a verzióra fogok szavazni október 2-án.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.08.05. 11:24:32

'
@Kodomo: 'A magyar népszavazásnak még a fenti kérdésben sem lenne továbbra se semmilyen kényszerítő hatása az EU felé.'

Jogilag nem. A valóságban meg igen. Juncker már tegnap kvóta kompromisszumról hadovált.

A legnagyobb veszély most az, hogy a törökök felrúgják a menekültmegállító egyezményt, mert októberig a németek nem fogják megadni a vízummentességet szvsz.
Válasz erre 

high up! 2016.08.05. 11:27:33

@new_boy_on_the_block: " Szaud-Arábia, Izrael, Jordánia, Irán, Örmények, Azeriek, Egyiptom, Szudán.. csak pár ország ahova még menni lehet."

Hú de penge nemzetközi szarértő vagy ahhoz képest, hogy a falud határánál messzébb még sose jártál. Jordánia pl tele van már egy félévszázada palesztinokkal, majd odaáramloott fél Irak, úgy hogy megnyugodhatsz, ott pl egy milliószor több menekült van, mint Birkanisztánban. Kurva frankó sátortáborokban és nyomortelepekké vált városokban élhetik le az életüket, a gyerekeik esetleg még olvasni is megtanulnak, vagy nem, de mi kell ennél tőbb? Nem lőnek rájuk, oszt ez akkor má élet, a magyarnak se kell több, nemde?

Ahhoz meg rendkívül hülyének kell lenni, hogy valaki aszongya, hogy Szaúd-Arábia vagy Szudán biztonságos ország. Ennél már csak az a nagyobb hülye, aki a szunnitákat a síta Iránba akarja küldeni, mint számára biztonságos helyre.

A te brilliáns logikáddal, ha az osztrákok nem engedik át 2 hétig az 56-os magyarokat, akkor azok meg mehettek volna 100 ezrével Jugoszáviába vagy Albániába, azok is biztonságos országok, ráadásul frankó perspektíva az emberi életre, nemde?

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.05. 11:32:10

@Gábor Dombai: "Kötelező kvóta van! "

Én azt írtam, hogy a népszavazás kérdésében nincs olyan kifejezés, hogy kötelező kvóta. Van? Nincs! Akkor?
Válasz erre 

high up! 2016.08.05. 11:32:53

@Kalmár:

ezt szeretem, amikor ingyen és bérmentve mutatod be magadon, hogy mennyire eszetlen lény is az Átlaghülyemagyar.
Igyál legközelebb kevesebb pályinkát Görögo-ban, oszt hátha az agyadban meggyúl valami halvány fény, hogy az EU Bíróság nem a turisták, hanem a menekültek számára nyilvánította Görögo-ot nem biztonságossá.
Majd ha megtanulod a google-t kezelni, akkor majd még azt is meg fogod érteni, hogy milyen kritériumok alapján.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

Kodomo 2016.08.05. 11:34:37

Tegyük fel:
Győznek a "nem"-ek. Az EU előírja a kötelező betelepítést.
Amíg nincs országgyűlési jóváhagyás, addig vagy mulasztásos törvénysértés van (nem teljesül a népakarat), vagy ha továbbra sincs jóváhagyás, EU-s kötelezettségszegés van, aminek az EU-s szankcióit vállalta a nép a szavazatával. (Ez lehet pénzmegvonás, vagy akár kilépés.)
Persze, még azon is lehet/kell vitatkozni, hogy az EU jogosan írhat-e elő egy szuverén tagállamának ilyen kötelezettséget.
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.05. 11:37:09

@high up!: "és nyomortelepekké vált városokban élhetik le az életüket"

A bolygón milliárdok élnek ilyen rossz körülmények között. Szerinted telepítsuk be mind Szeged határába vagy mi?! Mindenki akinek nehezebb a sora mint Zalakaroson joggal jön hozzánk?

Mégis hogy a francba gondoltad ezt megoldani?
Válasz erre 

high up! 2016.08.05. 11:39:07

@atomic power: " Akkor az összes kelet-europai unios orszag sem biztonsagos."

Orbaneszkunak ez lesz a következő húzása, miután megint hasrataknyol majd az EU-ban a menekült stratégiában.

Arra fog játszani, hogy ha már úgyis lesz kvóta, akkor addig fogja a menedékkérőket veretni a rendőrökkel, felrúgatni a László Petrákkal, fos körülmények között lebetegíteni őket a menekült szállásokon, amíg az EU Birkanisztánt is nem biztonságos országgá fogja nyilvánítani.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

Komodoi 2016.08.05. 11:44:53

Ez az egész helyzet azért állt elő, mert annak idején az MSZP-Fidesz-nagykoalíció előre olvasatlanul ratifikálta a parlamentben a Lisszaboni-szerződést, amivel lehetőséget teremtettek arra hogy néhány brüsszeli bürokrata különféle ötleteit rákényszeríthesse a tagállamokra.
Ennek is el kell hangoznia a népszavazási reklámfilmekben, hogy a nép tudja meg hogy kik a felelősök.
Válasz erre 

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.08.05. 11:48:29

@Komodoi:"... azt feltételezi, hogy a nemmel szavazók mind az Orbánt támogatják. Csakhogy a Jobbik-szavazók is nemmel szavaznak, de azok nem támogatják az Orbánt."

Olvasni ne tudsz?

"A Fidesz és a Jobbik szavazói nem okoznak meglepetést: előbbiek 63, utóbbiak 62 százaléka ígéri biztosra, hogy elmegy és Orbánék szándékai szerint szavaz."

-----

És mindegy is, hogy a nemmel szavazók egy része nem Orbán-szavazó lesz. Ikszükkel mindannyian Orbán ténykedését szolgálják.
Válasz erre 

high up! 2016.08.05. 11:49:58

@$pi$:

Azt se tudjátok, hogy a migránsok nem betelepülnek, hanem menedékjogot kérnek. 1%-uk fogja ezt megkapni, 30-40% átmeneti védelmet fog kapni amíg haza nem térhet, 60-70% meg el lesz utasítva.

Már ebben az évben se jön 1 millió új, azután se fog, ha az EU országok gyorsabban és transzparensebben hajtanáK végre az elbírálást és a kiuatsítást akkor a slepperek nem tudnák tovább hülyíteni a menekülőket. Oszt akokr majd tudnák a menekülők, hogy kurvára nem jó biznisz fizetni 5-10 ezer eurót, hogy félévig egy német falusi szálláson vagy, félév után meg már megint Izmirben.

5 éves távlatban marad évi átlag 200-300 ezer migráns az EU-ban, akik majd tudnak integrálódni (munka, iskola) és nem lesznek lapátra téve amikor majd lejár az átmeneti védettségük. Ennyien meg ráadásul Magyarországról is lassan elmenekülnek évente.

Úgyhogy mi a gond? Minden nap hisztiznie kell a fidesz birkáknak valami miatt?

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.08.05. 11:51:44

@Komodoi: Tökmind1 a lisszaboni szerződés aláírásának nem volt semmilyen alternatívája.

Ma is több rossz jönne egy eu kilépésből mint jó.
Válasz erre 

Reszelő Aladár 2016.08.05. 11:53:24

A bajok ott kezdődnek, higy egy politikai tömörülés kisajátítja magának a "demokratikus" jelzőt, majd a demokrácia ünnepének tartott népszavazáson távolmaradásra buzdít.
Hogy a szocik csak 29% kompatibilis, azt számomra azt bizonyítja, hogy a tisztlet ellenzeknek lövése sincs, mit is akarnak a szavazóik. Így lassan olvad a bázis és csak azok maradnak, akiknek minden mind1
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.08.05. 11:57:58

@high up!: Jó lenne ha így lenne, de a törökök bármikor megindíthatnak erefelé 3 millió szerencsétlent,

Merkel ugyanis vízummentességet ígért (október a határidő) nekik, a németeknek meg ez nagyon nem tetszik.index.hu/kulfold/2016/08/04/nagyot_zuhant_merkel_tamogatottsaga/

És akkor ebben még nincsenek benne a tutajos négerek.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.08.05. 11:59:52

@Reszelő Aladár: Ugyan már kit érdekelnek a szocik.

A NEMek 90% fölött lesznek, és még az is elképzelhető h érvényes lesz a népszavazás.
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.05. 12:03:23

@high up!: "5 éves távlatban marad évi átlag 200-300 ezer migráns az EU-ban"

Ez a szokásos ballib érvelés: ez lesz meg az lesz. Mindig elmondjátok, hogy mi lesz, onnan kezdve, hogy megvakulnak a magyarok a házipálinkától odáig, hogy "majd simán átmásznak a kerítésen". Aztán b+ soha egyetlen ilyen dumátok nem jött be! Egyetlen egy sem! Sem éhséglázadások, sem őrtornyok a munkatáborok közt, semmi!

"addig fogja a menedékkérőket veretni a rendőrökkel"

Mondom b+. Ez lesz, meg az lesz. Vallásos fanatizmussal vádolod az Orbánt olyanokkal, amiket majd ezután fog csinálni. Nem hiszem, hogy normális ember ilyet csinál!
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.05. 12:05:17

@Reszelő Aladár: "távolmaradásra buzdít."

Távolmaradásra buzdít? Hónapokon keresztül követelték, hogy a diktátor ne tartson népszavazást! Érted? A demokratikus ellenzék követeli a diktátortól, hogy ne legyen népszavazás!

ÁÁááááááááááááááá!
Válasz erre 

Lémusz 2016.08.05. 12:07:16

„Hát ki az a marha, aki kifejezetten azt akarja, hogy „az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését”?”
Ha a kérdés az, hogy ki akar migránsokat Magyarországra telepíteni, a válasz az Európai Bizottság. Ha a kérdés az, hogy ezt ki hagyná, a válasz az MSZP, DK, LMP.
„A trükk az, hogy Orbánék egy burkolt hazugságot fogalmaztak bele a kérdésbe, majd úgy tesznek, mintha ez lenne a valódi kérdés.” Mi a burkolt hazugság? Végigolvastam a cikket, hogy kiderüljön, de nem találom.
Próbáltam keresni a mögöttes gondolatokat is. Talán arra gondolhattak, hogy jó dolog-e ha az Európai Unió egyes intézményei önhatalmúlag olyan jogköröket von a hatáskörébe, amik a korábban nemzeti hatáskörbe tartoztak. A válaszom erre is nem. Szép gondolat az Egyesült Európai Államok, de valójában nem ezt akarják megvalósítani. Ehhez csak le kellene másolni az USA alkotmányát és törvényeit, és aláíratni a tagországokkal.
Az is lehet, hogy azt akarják megakadályozni, hogy Németországból nem ellenőrzött személyazonosságú személyeket toloncoljanak Magyarországra. Elméletileg erre is nemmel szavaznák, de ennek jelenleg semmi realitása, mert sem az ide szállítást, sem az itt tartást nem lehetne megoldani.
Vagy a „kötelező”-ben van elbújtatva a kérdés? Tény, hogy van választási lehetőség, méghozzá hogy horror áron kiváltsuk ezt a „vállalást”. Azonban ezzel sem kívánnék élni.
Tehát akár hogy boncolgatom ezt a kérdést számomra egyértelmű nem a válasz, és utólag senki nem tudja úgy kiforgatni a válaszom, hogy az a saját elveimmel ne lenne összhangban.
„De azt is tudjuk, hogy Orbánék gyűlöletkampánya még nem járt a csúcsra, a legnagyobb mocsokságok vélhetően csak ezután jönnek. Gyakorlatilag korlátlan pénz és médiahatalom áll a rendelkezésükre, hogy a hisztériát és a pánikot felszítsák.”
És azt is tudjuk, hogy a másik oldalon még több pénz, és médiahatalom áll. A migránsválság finanszírozásához szükséges hitelek óriási lehetőséget nyújtanak a világ nagy befektetőinek mind a további gazdagodásukhoz, mind a befolyásuk növeléséhez. Nyilván mindent megtesznek majd, hogy ezeket a „segélyhiteleket” minél több helyre eljuttathassák, ezért a reklámra is szívesen költenek.
Válasz erre 

grafjeno 2016.08.05. 12:13:53

...ha a jövőben nyugat európa ilyen idióta marad kelet európa választhat a PADISAH és a CÁR között...remélem nem élem meg...
Válasz erre 

konrada 2016.08.05. 12:20:26

@high up!:
...mintha arról szólt volna a Genfi szerződés, hogy egy háborús országgal közvetlenül határos országnak kell mérlegelés nélkül beengednie a veszélyeztetetteket.

Ez meg 56-ban Ausztria volt.
...tán nem véletlen felejtetted le a sorból akár Németországot, Hollandiát, Dániát, Nagy Britániát, USA-t ..., mert hogy oda speciel egy magyar sem menekült zöldhatáron át.
...pedig az akkori osztrák lágerek sem voltak leányálmok.
...igaz, a biztonságukkal nem volt gond, mert az oda bekerültek gondosan ügyeltek arra, hogy vigyázzanak a rendre, s nem is törekedtek arra, hogy pont tőlük-miattuk ne legyen nem biztonságos...
Válasz erre 

Komodoi 2016.08.05. 12:57:17

@Willkommenskultur:

Dehogynem. Az alá nem írása.
Válasz erre 

Singekém A Nyugati Fényről demokratikusan kititva (törölt) 2016.08.05. 13:25:19

@states1: "Se nyugati, se fény. Csak a középkori sötétség. "

Vigyázz ezzel, mert engem akkor tiltottak ki, amikor ugyanezt a véleményemet leírtam ide egy hozzászólásba! Tudod, ezek ilyen liberális demokraták! :-)
Válasz erre 

Singekém A Nyugati Fényről demokratikusan kititva (törölt) 2016.08.05. 13:34:14

@morph on deer: "Persze, tudjuk hogy miért van ez így, meg azt is tudjuk, hogy igazából csak erre kellenek a határon túliak, de nyilván kifizetődik.
Persze nem nekik, hanem az anyaországi adófizetőknek...
Aranyos, na!"

Gondolom annak idején te is rettegtél a 23 millió romántól....
Válasz erre 

Kalmár 2016.08.05. 13:59:53

@high up!: Ó te liberális felsőbbrendűségedtől megrészegült, nagyképű segg!

Ha te így eszed a szart, abban nem foglak megzavarni, de hogy velünk is megetessétek, azt nagyon sokan fogjuk megakadályozni!!
Volt is, lesz is a történelemben vallásháború!
Volt is, lesz is vak, megalkuvó és gyáva!

Migráns, turista......ez komoly?
110 milliárd hitelt kapott ez az ország.
A feltételek közt ott volt a menekültekkel való bánásmód?
Ja, nem, senkit nem zavart.
A megszorítás, a privatizáció bezzeg igen. A konc az fontos! Hagyjuk már az EU híres elveit!

Az ellenség a képünkbe mondja, mit akar és azt is teszi!
Ti pedig próbáltok, minden alkalommal valami nyakatekert módon kidumálni, hogy az nem is úgy akarta, meg persze gyilkol de nem úgy, meg más is meg blablabla.....
Amikor a T-Rex ette a Diplodocust, akkor annak a pici agya miatt még a fél úton is azon járt az esze, hogy vajon elég porhanyós e a farhúsija ennek a szegény éhes jószágnak....
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.05. 14:10:49

@Kalmár: "Az ellenség a képünkbe mondja, mit akar és azt is teszi!"

Soha sem tudtam megérti ezt hogyan képesek figyelmen kívül hagyni. Hogyan?!

"Amikor a T-Rex ette a Diplodocust, akkor annak a pici agya"

Német aktivista csajt három arab megerőszakolta. Azt hazudta a rendőrségen, hogy szín németek voltak, nem akarta a rasszizmust gerjeszteni.

Anyám borogass! Amikor olvastam azt hittem, hogy elütött valami és már a pokolban vagyok... ami azt illeti még ma sem vagyok meggyőződve, hogy nem így van. :D
Válasz erre 

Kalmár 2016.08.05. 14:37:45

@$pi$:

pestisracok.hu/tortenet-ferfirol-aki-megbocsatott-migransnak-aki-megeroszakolta/

Egy igazi liberális.....még tiltakozott is, hogy kiutasítsák a szomáliai erőszakolót.
Lehet, hogy simán csak élvezte?
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.08.05. 14:46:00

@$pi$: @Kalmár: Ezt nem értem. A szexuális erőszak nem közvádas, hanem magánvádas BCS.

Először feljelentették, aztán meggondolták a dolgot? Nem lehet hogy valami jogvédő szervezet győzte meg az áldozatokat egy kis adománypénzzel?
Válasz erre 

Kalmár 2016.08.05. 14:49:49

@Willkommenskultur:

Baloldali politikus. De bármi lehet. Talán féltette a seggét......vagyis őőőőő azt pont nem, de a munkáját igen!
Válasz erre 

atomic power 2016.08.05. 15:19:36

@chrisred: Ha a magyar parlament jóváhagyása kell a betelepítéshez, akkor az már nem kötelező. Ebben az esetben mar a parlament merlegelésen múlik, hogy az orszag szamara legelőnyösebb megoldast valassza. Kiket és mennyit fogadunk be, vagy teljesen eutasitunk mindenfele betelepítest. A kérdes nem hazug, hanem húsbavagó, arról szól, hogy marad - e még Magyarorszagnak jatektere az érdekei evenyesitésére.
Válasz erre 

atomic power 2016.08.05. 15:33:30

@high up!:
"Azt se tudjátok, hogy a migránsok nem betelepülnek, hanem menedékjogot kérnek. 1%-uk fogja ezt megkapni, 30-40% átmeneti védelmet fog kapni amíg haza nem térhet, 60-70% meg el lesz utasítva. " A mondat első része játek a szavakkal, valamennyien tudjuk, hogy mire kell gondolni migráns ügyben. A mondat masodik fele mar súlyos gondokat vet fel. Nem is tudom hogy komolyan vegyem, mert nagyon nagy szűklatókörűségre vall. Szamtalanszor elhangzott mar, hogy a menkültstatuszról szóló döntesnek az EU-n kívúl kellett volna megtörtenni. Az atmeneti vedelem azzal jar, hogy megszöknek. Jelenleg Nemetorszagban 300.000 migransnak bottal üthetik a nyomat. A kiutasitas meg embertelen. Ebben a helyzetben persze nem lesz mas megoldas. A tesze -tosza politika Europa destabilizaciojahoz vezet.
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.05. 15:40:01

@Singekém A Nyugati Fényről demokratikusan kititva:
Azoktól akkor sem és most sem.

A szerencsétlen agymosottaktól, akik nem akarnak tovább látni az orruknál, azoktól igen!
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.08.05. 15:49:29

@atomic power: A legtisztább be sem engedni egyet se.

Előnyük nulla.

Még a németek sem képesek rendet tenni, a baltás vonatos migránsgecit mo-n szabályosan ujlenyomattal regisztrálták, majd meglógott, de hiába ellenőrizték később németországban is 2x, szabadon kódorgott.

A vascsöves gyilkos bécsi nigger meg 2 éve ki volt utasítva Ausztriából.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.08.05. 15:53:46

@atomic power: Mivel az EU-n belül nincsenek határok, ezért elméletileg mindegy, hol lakik a befogadott menekült, szabadon mozoghat. A ránk jutó kontingens befogadásának elutasítása az EU szempontjából tehát csak pénzről szól, ezért is merült fel, hogy azok az országok, akik nem akarnak részt venni a közös feladatban, fizessenek. Szerintem jogos. Kíváncsi vagyok mit tesz majd a magyar kormány, ha tömegesen jönnek munkát vállalni, vagy a munkaerőhiánnyal küszködő multi hozza be őket.
Válasz erre 

atomic power 2016.08.05. 15:57:52

@Willkommenskultur: "A legtisztább be sem engedni egyet se." De mar megtórtent, s azok miatt orosz rulett az életünk.
Válasz erre 

DR. Smit Pal... 2016.08.05. 16:00:30

Eloszor is az ellenzek GYAVASAGAT kene tisztazni.
Mert csak az hajtogatjak, mint demokratak, hogy nem mennek el szavazni.
Oke de MI AZ ALLASPONTJUK egy ilyen fontos kerdesben ?????????
AKARNAK vagy NEM AKARNAK az orszag engedelye nelkul bevandorlokat ???????
Vagy nincs velemenyuk egy ilyen fontos kerdesben, ennyire leszarjak az orszagot ?????
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.08.05. 16:02:59

@nu pagagyí: 'Mivel az EU-n belül nincsenek határok, ezért elméletileg mindegy, hol lakik a befogadott menekült, szabadon mozoghat. '

A menedékkérők még Németországon belül se mozoghatnak szabadon, más kérdés hogyan fogják ezt betartatni.
Válasz erre 

atomic power 2016.08.05. 16:03:55

@nu pagagyí: A közös feladat az EU hatarainak védelme. Az elosztas nem közös feladat, hanem pótcselekvés, ráadasul rendkivül igazsagatalan es jogtalan.
Válasz erre 

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.08.05. 16:22:12

@nu pagagyí:

A cél éppen az EU döntéseire való hatás.
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.05. 16:24:07

@atomic power:
"Nem a szerencsetlenekre, henem a parlamentre. El kell olvasni a kerdest."

Na ez az!
Merthogy ahhoz, hogy a parlament állást foglaljon ebben a kérdésben - Orbán szerint - népszavazásra van szükség!
Miért?

Népszavazást normális esetben akkor kell/lehet alkalmazni, ha a döntés olyan súlyú, amihez össznépi felhatalmazás kell, és mert a kormány és/vagy a parlament döntése nem biztosítaná a kellő legitimációt.
Vagy, ha a "nép" akarna kikényszeríteni a kormány bizonyos lépését, stb, de ez magyarországi viszonylatban a csodával lenne egyenértékű. Ahhoz elsősorban gerinc kéne, az meg még nem fejlődött ki eléggé a cselédsorba nyomorodott alattvalók között...

Mivel ezek egyike sem áll fenn, ez az egész bohóckodás teljesen felesleges, mivel a parlament minden további nélkül hozhatna erről döntést - mindjárt maradna pénz legalább még egy stadionra!

Ha ezt az összeget, meg azt, amit a drótkerítesre meg a hülye és gusztustalan hirdetésekre költöttek inkább a közös, uniós határvédelemre és a menekültek normális körülmények között történő - ideiglenes! - ellátására fordították volna, akkor semmivel sem jártunk volna rosszabbul, csak éppen nem kéne szégyenkeznünk a bunkó és embertelen bánásmód miatt.

De nem így történik, mert sötét önző személyek ezt az egészet csak személyes, pitiáner célokra használják, kerül amibe kerül!
De legalább teli torokból, és teljesen legálisan lehet gyalázkodni, és gyűlölni mindenki mást - ahelyett, hogy azokat vonnánk kérdőre, akik ilyen ótvar módon lejáratják az országot!
Ez is valami, hát nem?
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.05. 16:32:37

@Max val Birca főszerkesztőhelyettes:
Ez egy rossz módszer, Birca!
Csak közösen kialakított megoldásoknak van hatása, ez a "nyomásgyakorlási kísérlet" csak a fekália felturbózására alkalmas - kizárólag belföldi használatra!
Ennek ez az egyetlen célja, és ez is lesz az egyetlen eredménye!
Azon felül, persze, hogy lehet a "zemberekre" mutogatni, hogy ők akarnak mindent, Orbán teljesen ártatlan, mint tudjuk...
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.08.05. 16:43:47

@morph on deer: Semmire sem vezet a gyáva hozzáállásod.

Ha mindenki így állna hozzá még mindig nyögnénk az IMF igát, még mindig nem adóznának a bankok, még mindig államilag garantált hasznot húznának a magán-közmüszolgáltatók.

Nem tetszik az EUnak a népszavazás, mert kényelmetlen helyzetbe kerülhet az eredmény miatt. De ez nem a mi problémánk.
Válasz erre 

atomic power 2016.08.05. 17:02:33

@morph on deer:"Merthogy ahhoz, hogy a parlament állást foglaljon ebben a kérdésben - Orbán szerint - népszavazásra van szükség!
Miért? Azért mert erős mandátumra van szüksege a migracióval kapcsolatos uniós targyalasokon. Tavolról sem egyszerű a jogi helyzet a migració ügyeben. A targyalasokon dől el, hogy milyen lesz az EU migranspolitikaja. Magyarorszag helyzete nagyon specialis. Rengeteg migrans haladt at orszagunkon, de Görögorszagban léptek be a schengeni övezetbe. Mégis ide akarjak viszatoloncolni őket, mert mi betartottuk az egyezmenyeket es regisztraltunk, a görögök meg nem. Ez az pelda is mutatja a helyzet fonak voltát. Teljesen termeszetes, ha ilyen helyzetben a kormany a lakossaghoz fordul mandatuma megerösítéséért, hisz évtizedekre eĺdől a sorsunk ezeken a targyalasokon. Vagy döntsön egyszemelyben a kormanyfő? Így is egyesek diktatornak tartjak. A parlament döntese sem elegendő ebben az esetben, mert akkor meg azzal tamadnak a kormanyt, hogy szavazógepezetet működtet. Annyira nem tiszta a jogi helyzet, hogy a Szlovak kormany is bírósaghoz fordult kvótaugyben.
Válasz erre 

burgener 2016.08.05. 18:14:49

Két eset lehetséges.
Nem telepítenek ide senkit.
Idetelepítenének, de nem akar jönni.

Két hónappal a szavazás után miről fog beszélni a kormánykommunikáció?
Válasz erre 

Larry Silverstein 2016.08.05. 18:26:16

@burgener: Szerinted majd megkérdezik, akarnak-e jönni?
Válasz erre 

new_boy_on_the_block 2016.08.05. 18:32:44

@high up!: Nem tudom, hogy megértetted-e de leírom újra: Nem érdekel, hogy nekik bajuk van a Görögökkel, Szaudiakkal vagy a tökömtudja kikkel, egyszerűen nem itt a helyük. Jöhetsz nekem azzal, hogy én 'mennyire buta vagyok' és te 'mennyire okos vagy' de ez sem érdekel. Gondolj amit akarsz, higgyél abban amiben szeretnél, ez a te dolgod.
Válasz erre 

porte 2016.08.05. 18:55:43

@nu pagagyí: Szia. Próbálok magamon uralkodni, bár néha elég nehéz. Mióta megindult a banda afrikából meg olyan területekről amikkel mi harcban állunk jo pár lövöldözés volt már. Mi az olyan baromi nehéz ezen felfogni hogy azt se tudjuk milyen emberek jönnek be, és minek engedjük be őket?NIncs semmi értelme,. A német titkos szolgálat is megmondta hogy kb 1000 bevándorlóból lehet 1-2 terorista.
Én kérdem azt hogy normális-e az az ember aki igennel szavaz hogy ezek az emberek akiről azt se tudjuk kik, háborúban áluk velük, mindenféle hivatalos átvizsgálás nélkül, törvénytelenül határt átlépve betelepüljenek ide.

Hát ki azaz elvetemült aki erre azt mondaná tárt karokkal várom???????
akárhogy tesszük fel a kérdést ..abszurd...
Ha Franciaország anno II. világháború idején megtámadja Németországot, és német menekültek milliói, erős férfiak akartak volna Franciországba "menekülni" szerintetek az lett volna a normális ha beengedik őket???
Válasz erre 

porte 2016.08.05. 18:57:02

@atomic power: teljesen igaz.
Válasz erre 

porte 2016.08.05. 19:01:45

@morph on deer: nem értek egyet. Jön egy népcsoport, aminek 5-10%, vagy x %-a állat birka népség. (láttunk már ebből bemutatót, legutóbb Németországban löttek le jó pár fiatalt).
Az EU-t a népszavazás talán vissza tudja fogni, ez teljesen egyértelmü. Láttuk a Brexitnél is.
De majd kiderül. Mindenesetre részemről bárki is kezdeményezte volna a népszavazást mszp dk jó ötletnek tartanám. Jahogy ők távolmaradásra szólitanak fel?
Jah hogy Gyurcsány beengedett a házába menekülteket...Igen ez abszolut nem volt hatás vadász, szerintem jóval nagyobb nemzet ellenesség volt az mint amit most Fidesz csinál.
Válasz erre 

atomic power 2016.08.05. 19:19:18

@high up!: " Jordánia pl tele van már egy félévszázada palesztinokkal, majd odaáramloott fél Irak, úgy hogy megnyugodhatsz, ott pl egy milliószor több menekült van, mint Birkanisztánban. Kurva frankó sátortáborokban és nyomortelepekké vált városokban élhetik le az életüket, a gyerekeik esetleg még olvasni is megtanulnak, vagy nem, de mi kell ennél tőbb? Nem lőnek rájuk, oszt ez akkor má élet, a magyarnak se kell több, nemde?"
Mely allamok voltak, amelyek ide juttattak ezeket a szerencsetleneket? Felsorolom: kezdődött a középkorral. Legalabb 7 nagy keresztes hadjarat folyt a Közel-Keleten a frankok vezetésevel. Folytatodott a gyarmatosítással: francia, angol uralom. Jelenleg: a korabban meg műkodő allamokat is szétzúztak az arab vilagban. USA, Uk, Franciaorszag, nehany kisebb nyugat-európai allam. Mindezek következtében lett egy csomó kivandorló, akiket szet akarnak osztani.
Azokba az allamokba is-szolidarítas cimszo alatt- amelyek nem felelósek a kialakult helyzetért. És mi van azokkal a gazdag arab allamokkal, akik egyetlenegy kivándorlot sem fogadnak be? Magyarorszag alljon jot helyettük is? Miert? Az agyakban egyeseknel meg mindig összemosodik a gazdasagi bevandorlo es a politikai menekúlt fogalma. Európa, minden múltban elkovetett hiba ellenere sem fogadhatja be a vilag ósszes szerencsetlenjet. Ehhez nem kell brilians logika, csak jozan ész.
Válasz erre 

BéLóg 2016.08.05. 19:22:48

Aki szerint hogy ne tegyen ide egy Felsőbb Hatóság muzulmán gazdasági menekülteket, kecskepásztor agykutatókat és négyfeleléges b..szógépeket, az gyűlöletkampány, annak a családját vele együtt ajándékozza meg egy kalifa a Kölnisch Fingers-szel, de legalább ötször.

Barmok, de barmok tényleg.
Válasz erre 

BéLóg 2016.08.05. 19:27:25

@atomic power: Ha ha ha. Összesen NÉGY keresztes hadjárat volt valamivel több mint két évszázad alatt MIKÖZBEN a muzulmánok évente egy őszi és egy tavaszi felvonulást tartottak, rabolva, térítve, hódítva, kalózkodva. Mondom évi kettőt.
Marha jó amikor ilyen bolsvista tudással felfegyverkezve igyexik valaki magyarázni a magyarázhatatlant.

MOST valóban Amerika fegyverzi fel (!) és egyben irtja is az országokat, a HÜLYE nem látja hogy ez az egész azért van, mert Európa mélg ellenáll a Nagy Büdös Világmegállapodásnak, nem hajlandó beállni az USA alá, nem hajlandó génmanipulált élelmiszert átvenni illetve jelenleg még megbaxhatják a mocsik amcsi cégeket európai jog megsértése miatt.
Ha holnap aláírnák ezt a szemét zsarolmányt, holnap plusz egy perccel később megdöglene az összes muszlim terrorista amerikai fegyverektől.
Válasz erre 

atomic power 2016.08.05. 19:40:11

@BéLóg: Azon nem fogunk vitatkozni, hogy hany keresztes hadjarat folyt, mert ez a tórtenelem tudomany teruletere tartozik. De, volt, az tagadhatatlan. Es volt inkvizició is. Vagy ez is csak egy bolsevista kitalació? Attol meg, mert valamit letagadunk, mert nem tetszik, az meg letezett. Az arabok nem felejtenek. Annyira nem, hogy az europaiakat evszazadok óta frankoknak nevezik, mert zómében ők vezettek a hadjaratokat. Mindezzel egyáltalan nem akarom felmenteni őket a nyugat-európaban es masutt elkovetett galad terrorcselekedetekért. De a "bolsevista" az nevetséges, nem idevaló.
Válasz erre 

grafoguru 2016.08.05. 19:41:54

Nekem a TV-ben menő egyik hirdetés tetszik legjobban:
'TUDTA?
Brüsszel egy városnyi illegális bevándorlót akar Magyarországra telepíteni."
Ennyi.

Csak egy-két kérdés:
Mennyi egy városnyi? 1700 ember? Szerintem az nagyon kis város.
Hogy lehet illegális bevándorlót betelepíteni? Hiszen ha már betelepítik, akkor nem illegális. Vagy mégis?
Melyik jogszabály, felvetés, EU javaslat vagy tervezet alapján jelenti ki ezt a kormány? Valaki be tudja idézni a jogszabályi helyet?

És akkor hadd idézzem a BTK-t:
Btk. 337. § Rémhírterjesztés
337. § Aki közveszély színhelyén nagy nyilvánosság előtt olyan valótlan tényt vagy való tényt oly módon elferdítve állít vagy híresztel, amely a közveszély színhelyén alkalmas az emberek nagyobb csoportjában zavar vagy nyugtalanság keltésére, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

Ennek a nagyon béna szerencsétlen ellenzéknek ez még nem jutott eszébe, vagy ezt is lesöpörték az asztalról?
Válasz erre 

paragrafus 2016.08.05. 20:10:01

Tessék végiggondolni, hogy mi lenne, ha minél többen elmennének szavazni és ÉRVÉNYTELEN szavazatot adnának le?
Válasz erre 

Az egész balodal RETTEG Habony Árpádtól 2016.08.05. 20:18:55

@grafoguru: "Brüsszel egy városnyi illegális bevándorlót akar Magyarországra telepíteni."
"

Valoban nem mindegy mekkora varosrol beszelunk, mert vannak par ezres, es 20-30 millios varosok.
Persze hozzank szinte biztos, hogy a 30 millios varosnyi arabot terveznek, mert kb ennyi jutna aranyossan, ha mind az 1 milliard arab elindul, aki utrakeszen varakozik.
Nem olyan reg buszkelkedett vele az Apple, hogy keszen vannak, legyartottak 1 milliard okostelefont az araboknak. Innen lehet tudni, hogy minimum 1 milliardan vannak.
Soros meg mar osztogatja nekik a 20 ezer euros bankkartyakat.
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.05. 21:11:02

@atomic power:
"Annyira nem tiszta a jogi helyzet, hogy a Szlovak kormany is bírósaghoz fordult kvótaugyben."

Is? Még ki más?
Mert én nem tudok róla, hogy a Magyar kormány - is - bírósághoz fordult volna, bár letséges, hogy megtette.

Két kérdés azért felmerül most, hogy szóba hoztad:
- Ha nem fordultak bírósághoz, miért nem?
- Ha netán bírósághoz fordultak, akkor miért nem várják meg a döntés eredményét, ahogy a - nyilvánvalóan civilizáltabban hozzáálló - szlovákok?

Értem én, hogy "erős mandátumra van szükség" - dehát az nincs meg neki???
Én meg azt hittem, hogy a nép széles rétegei, a "zemberek" mást sem csinálnak, csak támogatják..!

Elnézést, hogy tévedtem!
Mert az egész parádé egy ordas nagy kamu, felesleges és költséges felhajtásnak néz ki - így kívülről mindenképpen - de ezek szerint rá van szorulva..!

Szegénykém!
Nem lehet, hogy csupán csak egy kis szeretetre vágyik?
Válasz erre 

atomic power 2016.08.05. 21:37:42

@morph on deer: Kedves Morfondirozó Vitapartner! Csak olyan kérdesekben kellene nyilatkozni, amit biztosan tudunk, mert különben könnyen téveszmek rabjava valhatunk. Igen, a Magyar Kormany is megtamadta a birosagon a kótelező kvótat. A dolgot ket részre kell valasztani. Van egy korabbi dóntes a kotelező kvótaról, ez az a sokat emlegetett "varosnyi" migrans, s emiatt bagatellizaljak el a dolgot egyesek. A nepszavazas a tovabbi, meg keplekeny allapotban levő, de mar kiszivargott elkepzelesek megakadalyozasahoz kapcsolodik, ami a folyamatosan beerkező migransok, folyamatos, felső plafon nélkúli szetosztásarol szólna. A gúnyolódasnak nincs helye a népszavazas kapcsan! Ahhoz azonban fel kell nőni, hogy valaki, aki gyűlöli a mostani kormanyt, felre tudja tenni ezen erzeseit az orszag jövője érdekében. A zsigeri hozzáállas itt rendkívúl karos.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2016.08.05. 21:39:52

@morph on deer: 'Mert az egész parádé egy ordas nagy kamu, felesleges és költséges felhajtásnak néz ki - így kívülről mindenképpen'

A kerítésről is ezt hazudtad a fajtársaiddal. Takarodj az országból.
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.05. 21:49:58

@porte:
"Az EU-t a népszavazás talán vissza tudja fogni, ez teljesen egyértelmü. Láttuk a Brexitnél is."

Ezt azért elmagyarázhatnád kicsit bővebben is, lehetne?
Mit láttunk a BREXIT-nél?

Mert én azt láttam, hogy a Cameron blöffölni próbált, és sikerült úgy megszivatnia saját magát/magukat, hogy a fal adja a másikat..!
(A "Hogyan szaporodjunk szikes talajon" című tanulmány foglalkozik a tevékenység részletes leírásával, nem magyarázom el :)

Szóval szerinted menedéket adni a rászorulóknak, vagyis "befogadni" egy- vagy akárhány családot néhány éjszakára "nemzet ellenes"?

Szerintem emberhez méltó, tisztességes cselekedet! És ez független attól, ki teszi!
Én például becsülöm, hogy Lévai Anikó beállt segíteni a menekülő "migránsoknak", holott a család egyébként nem tartozik a kedvenceim közé..!

Igaz annak idején a lakásunkban nyolc NDK-s "migráns" töltötte az éjszakát, mi meg barátoknál, de ez már csak így van, ha az ember nem a pillanatnyi jelszavakból, hanem mondjuk "tartósabb" alapértékekből indul ki. A "Tízparancsolat" című irományt ajánlom figyelmedbe, - esetleg zsidó és/vagy keresztény barátaid tudnak segíteni, ha egyedül nem megy...
Tanulságos, és még nem vonták vissza, nem vesztette hatályát visszamenőlegesen, pedig már az átkos kommunizmus idején is érvényben volt.

Pssszt!
Azért a Viktor meg ne tudja, mert mire háromig számolunk, már hoznak egy törvényt ellene..!
Sajnálnám, mert az tényleg kőbe volt vésve, pedig még "asztala" sem volt..;)
Válasz erre 

atomic power 2016.08.05. 21:51:32

@paragrafus: Ez egy önmegsemmisítő kérdés! Erkölcsileg!
Válasz erre 

atomic power 2016.08.05. 21:56:08

@morph on deer: Mi ez Viktor fóbia. Perszeveració: kényszeres ismetelgetese egy adott szonak, kifejezesnek, névnek. Pszichologiai tünet.
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.05. 22:10:25

@Larry Silverstein:
Fajtársaimmal?

Úgy érted szivi, hogy az összes "homo sapiens sapiens" nemkivánatos elem Orbanisztánban?

Ne aggódj, ebből a szempontból megvan a kétharmados többségetek, semmi kétség!

A kerítés egy orbáni pótcselekvés eredménye, semmi több. Orbán ugyanis csak a tiltásban, verésben, erőszakban hisz. Azt hiszi, hogy ahogyan ő nevelkedett, az a normális!

Az sem!

Kerítés helyett közös európai - és kőkemény, tévedés ne legyen! - határőrizetre lett volna szükség, nem erre a bunkó ketrecre, amibe az országot akarja, és fogja zárni!

Ez csak egy dologra jó, hogy a magyarokat a szögesdrótról lehessen megismerni!

Az a bajusz pont a helyén volt - arról van szó ugyanis, nem másról!

Ugyanakkor ne tévedj: ha Viktorunk személyes érdeke úgy kívánja, akkor akár a mohamedán hitre is szemrebbenés nélkül át fog térni - egy vallással, egy pálfordulással több, vagy kevesebb, kit zavar - és nektek el fogja magyarázni, hogy az úgy helyes!!
Ami még rosszabb, ti ugyanúgy fogjátok isteníteni az ötödik fordulat után is, mert enged, sőt, bátorít benneteket a gyülölködésre, ami mindennél fontosabb, ugye?
Sok sikert, további szép álmokat, és óvakodjatok a felébredéstől, mert az megrázó élmény lesz, de tényleg!
Válasz erre 

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.08.05. 22:13:06

Úgy hallottam a baloldal megint integrációról hazudozik.

Még a cigányokat se tudtuk 500 év alatt se integrálni, pedig legalább értik mit hadoválunk, 500 évből 450ben verték őket a rendőrök, de írni-olvasni még mindig nem tudnak és egy hatalmas kolonc az ország ellátórendszerén az egész retkes banda enbloc (tisztelet a kevés kivételnek aki ír-olvas és ellopja a cigányintegrációs pénzeket).
Persze ugyanígy nem integrálta a cigányokat egyik müveltnyugati állam se 10x ennyi pénzből, és nem is fogja.

Ide se kommentelt még az indexre egy db. cigány se soha.

Namost, a migráncsok úgy néznek ki mint a cigányok és úgy viselkednek mint a cigányok. Ha ez kell európának akkor oké, de azért az csak nem baj, ha itt mo-n én októberben erről azért elmondom a véleményemet a népszavazáson?
Válasz erre 

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.08.05. 22:16:58

@morph on deer: 'A kerítés egy orbáni pótcselekvés eredménye, semmi több. Orbán ugyanis csak a tiltásban, verésben, erőszakban hisz.'

Az egész európai migránspolitikának 2 müködő eleme van eddig.

A) Kerítés - amiből a magyar volt majdnem az első (de némi bolgár és spanyol már volt előtte)

B) Török tüzparancs

Na jó, a szocsegélyek európai visszavágása is előremutató, mindenesetre emiatt az európai polgárok is ugynúgy szívnak.

A többi 'menekültpolitika' használhatatlan.
Válasz erre 

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.08.05. 22:26:17

@morph on deer: De én nem vk egy demagóg geci mint Junker, nem hiszek az erőszakos tukmálásban.

Döntsön a nép!

Leszarom én, hogy a német sajtó szerint müködik az integráció. Hajrá, sok sikert hozzá!

'A tudósítás szerint idén április vége előtt 92 500 lengyel vette fel a német munkanélküli-segélyt, ennél többen csak a szírek (242,4 ezer) és a törökök (296,3 ezer) voltak. Az összesen 1,54 millió segélyezett több mint 170 ezerrel haladja meg a tavalyi szintet.'

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/masfel_millio_kulfoldi_hawaiiozik_nemetorszagban.618932.html
Válasz erre 

atomic power 2016.08.05. 22:48:07

@morph on deer:
"A kerítés egy orbáni pótcselekvés eredménye, semmi több. Orbán ugyanis csak a tiltásban, verésben, erőszakban hisz. " Ezt így is lehetne mondani, analóg módon a mexicoi hatarra vonatkoztatva: A kerítés a liberális USA kormany pótcselekvése, semmi több. Obama /Clinton/ ugyanis csak a tiltásban, verésben, erőszakban hisz.
"Kerítés helyett közös európai - és kőkemény, tévedés ne legyen! - határőrizetre lett volna szükség, nem erre a bunkó ketrecre, amibe az országot akarja, és fogja zárni!" Ki szorgalmazta mar a kezdetektől a határvédelmet? A magyar kormany!
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.05. 23:08:59

@atomic power:
Igazad van, nem tudtam, hogy milyen jogi lépéseket tett a kormány - de bevallottan!

Amit variációként írtam, viszont továbbra is áll.

Szomorú, de nem tudok együttérzéssel viszonyulni a dologhoz. Részben az zavar, hogy a manipulatív szándék teljesen nyilvánvaló a kommunikációt nézve/hallgatva/olvasva (ezen inkább ne vitatkozzunk, mert le tudom vezetni, ha muszáj - üzleti kommunikációval/kommunikációs stratégiával töltöttem cirka tizenöt évet magyarul, aztán több mint húsz évet két másik nyelven - tehát tudom, hogy miért mondom, részben az a határtalan intelligenciahiány ami mindezt övezi.

Kezdve a bunkó plakátokkal, mint
"Üzenjük Brüsszelnek, hogy ők is megértsék!"
-Mit?
- Brüsszel egy város, tehát az "ők" személynévmás narhaság!
-Magyarul ez úgy hangzana, hogy "Üzenjük a Brüsszelieknek.." - de a mondat akkor sincs befejezve!

Nem beszél a kormányban senki magyarul, vagy mi a franc van?

Semmivel sem volt jobb a "Magyarország jobban teljesít" duma sem, mert ez egy (össze)hasonlítás első fele a második nélkül, mert a szerkezetből világosan következik, hogy a "mint" lenne a folytatás, onnantól lehet bármi.
Pl. "mint Ruanda!" "mint tavaly", stb.
Van itt valaki aki beszél magyarul?

"Ha Magyarországra jössz, nem veheted el a nagyarok munkáját!"
- Bárhol máshol igen?
-Kinek a munkáját veheted el akkor? A szlovákokét az Audi gyárban?
-Az a munka, amit az "afgán kecskepásztor" el tud venni, vajon milyen munka lehet? Pl Borsodban mekkora esélye van egy "migránsnak" elvenni valakinek is a munkáját? Nooormális?
-Hányan lehetnek a menekültek között, akiknek ez a magyar(nak szánt) mondat jelent valamit, ha meglátják???

Szóval ehhez én nem tudok komolyan viszonyulni, sajnálom!
Ez annyira sötét, mintha a Tiborcz (volt) cége szerelte volna a világítást..!

Véleményem szerint itt gonoszul visszaélnek az emberek jóhiszeműségével és hazaszeretetével egy sunyi cél érdekében, amelyik sokkal nagyobb károkkal jár hosszabb távon, mint amit az esetleges néhány ezer "menekült" befogadása jelenthetne.
Igen, menekültek, mivel azok akkor már ellenőrzött és státuszukban igazolt személyek lennének, legtöbbjük meghatározott idejű vagy feltételekhez kötött tartózkodási engedélyjel.

Igen, az orosz csatlósi szerepről beszélek, egy hatalmas kölcsönnel megtetézve, ráadásul olyasmiért, amiről egészen nyilvánvaló, hogy csak veszíteni kehet tajta.
Putyin csicskájának lenni mennyivel felemelőbb, mint egy olyan szervezet tagjának lenni, ahol még beleszólásunk is lehet, főleg, ha nem az asztalt csapkodni járunk oda..?

Bár az is igaz, hogy az "Auróra" újra üzemképes, és szépen felújítva várja a sorát, mikor megint szükség lesz rá.
Merthogy a "zemberek" egyszer csak csak magukhoz térnek és kiebrudalják ezt a sok, őket szipolyozó úrhatnám taplót az teljesen biztos, csak idő kérdése.
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.05. 23:20:02

@atomic power:
"Ki szorgalmazta mar a kezdetektől a határvédelmet? A magyar kormany!"

És ez miért nincs a kérdések között?
"Akarja e ön, hogy közös európai haderő védje Európa - benne Magyarország - határait?
Kicsi volt a papír, és nem fért rá?
Vagy erősebb volt a szögesdrót lobby?

Mellesleg nagy ívben teszek rá, hogy mit csinál az US. Bár, ha jól tudom nem mostanában húzták ki ott a drótot.
Egyébként az is eléggé "perforált", a mai napig zajlik a mászkálás, bár nem tudom, mennyiben változott a nagyságrend.
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.05. 23:36:27

@atomic power:
"Perszeveració: kényszeres ismetelgetese egy adott szonak, kifejezesnek, névnek. Pszichologiai tünet."

Hogyne!
Meg még amennyi ezen kívül is van, rá sem merek gondolni..!

Mit szólsz például ehhez:
"A nyakkendő kényszeres igazgatása, a társaságban vagy protokolláris helyzetben a zsebredugott kéz a bizonytalan, kissebbségi komplexussal küzdő személyre jellemző, amit általában modortalan, támadó viselkedéssel igyekszik kompenzálni"?

A helyzet az, hogy nem állom a képmutató, köpönyegforgató, önző és önhitt embereket.
Így valahogy.
Válasz erre 

atomic power 2016.08.06. 00:49:33

@morph on deer: Kedves morph on deeer!
"Részben az zavar, hogy a manipulatív szándék teljesen nyilvánvaló ....................az intelligenciahiány ami mindezt övezi."
A mondat első fele igaz lehet. A politika mar csak ilyen. A politikusok agitalnak egy adott cel elerese erdekeben. Ezen nincs mit csodalkozni.
A hirdetesnek, a reklamnak, / a politikiai reklamnak is / része az agitacio, manipulació. Nem ezzel van a baj. Baj akkor van, ha ez tarsadalmilag nem elfogadható cél erdekeben törtenik. Ebben különbözünk, mert a celt nem egyforman latjuk. A mondat masodik fele azert problemas, mert ha szerinted ez manipulació, akkor azt magas szinten vegzik, eleg ha a kozvelemenykutatasok, eredmenyeire gondolunk. De szerintem itt az emberek tóbbsege manipulacio nelkúl is eljutott a megfelelő döntesig.

"Üzenjük Brüsszelnek, hogy ők is megértsék!"
-Mit?
- Brüsszel egy város, tehát az "ők" személynévmás narhaság!
-Magyarul ez úgy hangzana, hogy "Üzenjük a Brüsszelieknek.." - de a mondat akkor sincs befejezve!

Brússzel itt nem a varost jelkepezi, hanem az Europai Bizottsagot. Nem hallottad még, hogy a politikai adminisztraciót így is szoktak jelölni? Pl.: "Washington tárgyalasokat kezdemenyez a szíriai tűzszünet érdekeben" A mondatot pedig befejezettnek kell tekinteni: "megértsék". Azaz megertsek, hogy masfajta migracios politikara van szúkseg, ami figyelembe veszi a kelet-európaiak erdeket is.

"Ha Magyarországra jössz, nem veheted el a nagyarok munkáját!"
- Bárhol máshol igen?
-Kinek a munkáját veheted el akkor? A szlovákokét az Audi gyárban?
-Az a munka, amit az "afgán kecskepásztor" el tud venni, vajon milyen munka lehet? Pl Borsodban mekkora esélye van egy "migránsnak" elvenni valakinek is a munkáját? Nooormális?
-Hányan lehetnek a menekültek között, akiknek ez a magyar(nak szánt) mondat jelent valamit, ha meglátják???

Ha nem hiszed el, hogy nyomas ala kerúl a magyar munkerő piac, akkor gyakorlatilag azt mondod, hogy ezekből az emberekből szimpla eltartottak lesznek. Ez jobb?

"Szóval ehhez én nem tudok komolyan viszonyulni, sajnálom! " Ez viszont igaz!
Válasz erre 

DR. Smit Pal... 2016.08.06. 02:28:24

@morph on deer: Azt kene megkerdezni: Akarja e, hogy a budos mocskos hazaarulo libsik elhuzzanak a picsaba az orszagunkbol ?
Az igenek aranya 100 szazalek lenne.
Válasz erre 

Namir 2016.08.06. 07:02:24

Vajon hány életveszélyes országon kell keresztüljönnie annak a gazdasági menekültnek, aki csak a fasiszta diktatúra legsötétebb bugyrában, Magyarországon lel ELŐSZÖR biztonságra a hazája (és sok esetben családja) elhagyása után?

Milyen lehet akkor a többi ország, ha velük szemben minket választanak?!
Ezt a totális diktatúrát, ahol a liberálisok szerint élni sem lehet!

Görögországban élni rosszabb lehet ennél a fasiszta, rasszista, idegen (ET) gyűlölő diktatúránál???
De hisz akkor Görögország maga a pokol!

Ha viszont így van, akkor miért nem szólítja fel a sok nyugat-európai kormány az állampolgárait, hogy ne menjenek oda NYARALNI?
Válasz erre 

chrisred 2016.08.06. 07:14:14

@atomic power: "Brússzel itt nem a varost jelkepezi, hanem az Europai Bizottsagot."

És miért pont az Európai Bizottságnak üzenünk, amikor nem törvényhozó szerv, a kvótarendeletet is a Miniszterek Tanácsa hozta?

"Ha nem hiszed el, hogy nyomas ala kerúl a magyar munkerő piac, akkor gyakorlatilag azt mondod, hogy ezekből az emberekből szimpla eltartottak lesznek."

Az a munkaerőpiac, ahol a kormány szerint is munkaerőhiány van?
Válasz erre 

chrisred 2016.08.06. 07:16:42

@Namir: Ki mondta azt, hogy Magyarországon biztonságra lelnek? Csak át akarnak utazni rajta a lehető leggyorsabban.
Válasz erre 

Wildhunt 2016.08.06. 08:15:50

@morph on deer: Döntsétek már el, hogy most mi van a nem Magyarországon élőkkel.
1. Aki nem rendelkezik magyarországi lakhellyel, ne ugasson
2. Az 5000000000 kivándorolt majd megdönti a fideSSSSSSt, ha személyesen felkeressük a szavazatokért.

Mi az aktuális program?
Válasz erre 

atomic power 2016.08.06. 09:06:21

@chrisred: Az Europai Bizottsagban keszülnek el a jogszabaly javaslatok, melyet az unio parlamentje fogadhat el. A jelenlegi informaciok szerint vannak olyan tervezetek, amelyek Magyarorszag és a többi kelet- európai orszag szamara rendkivül karosak. A nepszavazas ezt a folyamatot hivatott befolyásolni a magyar delegació mandatumanak erősitésevel.
A mar meglévő kötelező kvótaval szemben a Magyar Kormany az Európai Bírósaghoz fordult, ahogy Szlovakia is. Pontosan az újabb kvotak megakadalyozasa miatt szükseges a népszavazas.
Tudjuk, hogy a munkaerő hiány és a munkaerő képzettsege nem talalkozik. Regióként nagyon elterő a helyzet. Az elmaradottabb megyékben élő munkanelküliek munkahoz juttatasa is komoly feladat. Ezt megterhelni még migransokkal, melyeknek a jövőbeli ĺetszámat még nem is tudhatjuk, nem magyarorszag gazdasagi fejlettsegevel összemerhető feladat.
Válasz erre 

midnight coder 2016.08.06. 09:21:20

@Kodomo: Őszintén szólva, nem tudom, hogy az EU-ban van-e olyan intézmény, hogy közös népszavazás. Gyanítom hogy nincs - az EU-ban a nemzeti kormányok, illetve az EU-s képviselők döntenek.
Válasz erre 

porte 2016.08.06. 09:55:14

@morph on deer: Hogy te befogadtál pár NDK-st az teljesen más. Nem álltunk velük háborús viszonyba, ugyanabból a kulturából voltak mint mi, nem voltak közöttük terroisták. Egyébként semmi gond fogadd be ezeket is a lakásodba. Kiváncsi lennék rá mit csinálnál 3 év után.
Egyébként igazad van abban hogy aki menekül háború elől annak jár a segitség. De honnan tudod hogy ki honnan jött?
De kérdem én, ne adj' ég, ha Te menekülsz, átjössz 6 országon át, semmi sem jó neked?, én örülnék ha kijutnák a legközelebbi országba és ott biztonságban lehetnék.
Azt is kérdezem hogy szerinted ez normális hogy ezek a jó lelkü menekultek illegálisan léptek át a határon??Úgy gondolod ezeket kellett volna befogadjuk. Elárasztották az autópályát, tüntettek minden bajuk volt. Lassú a net az a baj. Nem mondom hogy 5 csillagos ellátást kaptak de ha akkor nagy szarban voltak otthon és normálisabban is viselkedhettek volna.
És különben is hol ennek a vége? MIkor mondjuk majd azt hogy állj?hány 100 millió után?
Nem tudjuk kik ezek, nem tudjuk mindegyik célját. Nem tudjuk mennyi a terrorista.
10 parancsolat korrekt. Csak hogy itt nem erről van szó.
Ez nem 10 parancsolat kérdése, ez önvédelem.
És sajnos aki ellenkezőleg cselekszik be akarja ezeket engedni mikor azt se tudjuk kik ezek. Azok a magyar lakosság érdekei ellen cslekszenek.
Mi lenne ha itt is lenne egy két lövöldözés a Westendbe??
Ezt akarjátok?
Miért kell ez nekünk?
Innentől jön az a kérdés hogy milyen alapos indokból akarjátok ti, meg a párt vezetőitek hogy beengedjük ezeket ?
Nekem is vannak szimpi baloldali politikusok, és unszimpatikus fideszesek is. Sőt nem is értek sok mindenben egyet fidesszel.
De itt most nem erről van szó. Ez teljesen más.
Válasz erre 

porte 2016.08.06. 10:01:56

@morph on deer: SIman kiirathatsz egy ilyen népszavazást is. Vagy a barátok a parlamentben. :)
CSak az a baj ha arra vártunk volna hogy europai közös haderő álljon fel a határon még most sem lenne ott senki sem. :)
Válasz erre 

DR. Smit Pal... 2016.08.06. 11:11:10

A kozos haderonek, csak ugy volna ertelme, ha az kozvetlenul Orban Viktor iranyitasa alatt volna, es egyedul donthetne a bevetesukrol. Akire ramutat, az halott.
Maskulonben ugyan ilyen teszetosza toketlenseg lenne, mint ami mar 2 eve folyik.
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.06. 11:14:42

@atomic power:
Igen manipuláció egészen magas szintű hozzáértéssel - bár mindenféle erkölcsi gátlás nélkül - zajlik, valakik megtanulták a szakmát alaposan. Vagy a Habony az a zseni, aki ösztönösen "jól" csinálja, nem tudom. Mindenesetre már régóta teljesen tudatában vannak a kommunikáció fontosságának. (Vermer kiváló szakember volt pl.)
Szemben a teljesen amatőr és nevetségesen béna kisérletekkel a másik oldalon - ez a helyzet, és igen, döntően ezért vezetnek, nálam semmi kétség ez ügyben.

Én elsősorban a plakátszövegek teljesen gagyi, magyartalan megfogalmazásán háborgok, az üzenetek tartalma már csak ráadás.
Egy magát "nemzeti"- nek valló, magyarságára tüntetően büszke kormány igazán adhatna magára annyit, hogy helyesen fogalmaz magyarul!

Hacsak nem arról van szó, hogy aki kitalálja és/vagy jóváhagyja mindezt annyira műveletlen tahó, hogy szerinte ez így helyes, a környezete pedig nem meri felvilágosítani..?

Persze, értem én, hogy meg lehet magyarázni, hogy ki hogyan gondolta, de ha már arra van szükség, akkor régen rossz. Szerintem elvárható lenne, hogy megtanulja világosan kifejezni magát valaki, ha meg magyar az anyanyelve, akkor szégyen, hogy ilyen alacsony szinten ismeri!

Igen, elmagyaráztad, hogy a "Brüsszel" hogyan értendő - de ettől még az egész mondat egy marhaság!
Mit üzenünk?
A válasz(ok)nak már rég meg kellett volna jelennie, - ha lennének - nem?
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.06. 11:23:00

@porte:
Sehol nem az összes menekült befogadását ajánlgattam, - a "nemzet ellenes" viselkedésre adtam egy másfajta magyarázatot, ha megfigyeled.

Az "ellenségek", sőt, kimondottan "terroristák" már mind letartóztatva és elitélve, szóval semmi gond!
Tovább már nem veszélyeztetik a kerekesszékes, vak és rokkant "terroristák" meseországot, meg kehet nyugodni!
Válasz erre 

chrisred 2016.08.06. 12:10:20

@atomic power: Magyarán tökmindegy, hogy az Európai Bizottságban milyen tervezetet készítenek elő, ha az Európai Parlamentben, ahol a Fidesz pártszövetsége, az Európai Néppárt van többségben, nem szavazzák meg. Tehát logikusan az EP felé kellene üzenni, és az történetesen Strasbourgban ülésezik.

"A nepszavazas ezt a folyamatot hivatott befolyásolni a magyar delegació mandatumanak erősitésevel."

Ezt a mondatot nem értem. Az Európai Bizottságban nincsenek országmandátumok, a biztosok nem a saját országukat, hanem az Uniót képviselik. Az Európai Parlamentbe nem az országok, hanem pártok delegálnak képviselőket. Ahol létezik magyar delegált, egyrészt az Európai Tanács, ahol a kormányfő képviseli az országot; másrészt van az Európai Unió Tanácsa, ami szintén döntéshozó szerv, viszont ott az egyes országok képviselőinek (minisztereinek) konkrétan meg van határozva a szavazat súlyszáma. A menekültek elosztásánál például a négy nemmel szavazó ország súlyozott szavazata 45 volt a 345-ből, a blokkoló kisebbség eléréséhez 91 kellett volna.
Válasz erre 

atomic power 2016.08.06. 12:45:29

@chrisred: "Magyarán tökmindegy, hogy az Európai Bizottságban milyen tervezetet készítenek elő, ha az Európai Parlamentben, ahol a Fidesz pártszövetsége, az Európai Néppárt van többségben, nem szavazzák meg. Tehát logikusan az EP felé kellene üzenni, és az történetesen Strasbourgban ülésezik. " Tévedesek vígjateka! Az Európai Néppart a legnagyobb frakció a parlamentben, de szavazaskor nincs többsege a szocialista, liberalis es zöld frakciókkal,szemben. Bonyolitja a helyzetet, hogy a migració helytelen kezeléséert felelós politikusok egy resze is part alapon a Népparthoz tartozik: Merkel, Junker. Egyebkent meg nem az a lenyeg, hogy Brússzel alatt, mit ertünk, ez csak egy szörszalhasogatas.

"A nepszavazas ezt a folyamatot hivatott befolyásolni a magyar delegació mandatumanak erősitésevel."

Ezt a mondatot nem értem. Ahol létezik magyar delegált, egyrészt az Európai Tanács, ahol a kormányfő képviseli az országot; másrészt van az Európai Unió Tanácsa, ami szintén döntéshozó szerv, viszont ott az egyes országok képviselőinek (minisztereinek) konkrétan meg van határozva a szavazat súlyszáma. A menekültek elosztásánál például a négy nemmel szavazó ország súlyozott szavazata 45 volt a 345-ből, a blokkoló kisebbség eléréséhez 91 kellett volna.
Válasz erre 

atomic power 2016.08.06. 12:51:34

@atomic power: A szavazasnal mar a kesz tervezetet sorsa fog eldőlni. Az, hogy az milyen lesz, azt befolyasolhatja egy eredményes népszavazas! Erőből persze sok mindent le lehet söpörni, de ha az EU demokratikusan működik, ezt figyelembe kell venni. Meg persze a többi kelet-euròpai orszàg àllaspontjat is.
Válasz erre 

chrisred 2016.08.06. 13:09:53

@atomic power: Ha jól értelek, akkor a magyar Országgyűlés sem működik demokratikusan, ha a jogszabálytervezetek elkészítésekor nem veszik figyelembe az MSZP-Együtt-DK-PM-blabla pártok álláspontját. Az ő listájukra szavazók aránya a magyar választók közül többszörösen felülmúlja a kelet-európai országok népességarányát az Unión belül.
Válasz erre 

atomic power 2016.08.06. 13:35:54

@chrisred: A demoracianak megvannak az ìrott es ìratlan szabalyai. Az, hogy egy politikai erő mit "eröltet" àt a parlamentben, az az Ö felelőssege, mert a helytelen döntesek következmènyeit viselni kell. Az uniònak is szerintem mèrlegelnie kell, hogy milyen döntèseket hoz, mert belathatatlan következmènye lehet egy "erőből" meghozott döntèsnek. /pl. Unio szètesèse, euròpai haborù veszèlye, stb./
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.06. 14:23:51

@DR. Smit Pal...:

"Az igenek aranya 100 szazalek lenne."

De csak miután már elhúztak, nem gondolod?
Aztán meg már minek szavazni erről?
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.06. 14:28:07

@DR. Smit Pal...:
"Akire ramutat, az halott."

Ez gyönyörűen működik hadsereg nélkül is!
Elég hozzá egy darab osztrák nyugdíjas, oszt jónapot..!
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.06. 15:04:17

Elég szórakoztató ez a DKs blog. A DK szidja a félhülye MSZMP maradványt, hogy nem eléggé Orbángyülölő.

Ez hagyján, de Bartusnak meg már ti se vagytok elég szélsőségesek, sőt hazaárulók vagy mik vagytok!

nepszava.us/blogs/news/bartus-laszlo-egy-velejeig-korrupt-ember

Priceless
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.06. 15:19:59

@Wildhunt:
"Döntsétek már el, hogy most mi van a nem Magyarországon élőkkel.
1. Aki nem rendelkezik magyarországi lakhellyel, ne ugasson
2. Az 5000000000 kivándorolt majd megdönti a fideSSSSSSt, ha személyesen felkeressük a szavazatokért.

Mi az aktuális program?"

- Nem biztos, hogy ezt jó helyre címezted, én ugyanis kizárólag saját magamat képviselem, a saját véleményemet mondom. Ráadásul az sem érdekel, hogy melyik "oldal" - ami szerintem idejét múlt meghatározás - vagy párt véleményéhez hasonlít, mivel egyikhez sincs közöm, sosem volt. Szóval az "aktuális program" kérdés értelmezhetetlen számomra.

Ezzel szemben véleményem szerint mindenki "ugathat", egy részük még bele is!
Viszon a "máséval verni a csalánt" szerintem nem tisztességes dolog.

Úgy általában:
Állítólag a határon túliaknak azért lehet szavazniuk az anyaországi választásokon, hogy azt támogathassák, aki jobban képviseli az érdekeiket.

A bennszülött magyar képviselőt választ, aki az érdekeit képviseli - több-kevesebb sikerrel, de ez mindegy - választókerületenként egy darabot, viszont a határon túliaknak NINCS képviselőjük! Ehelyett belavatkozhatnak az anyaországi választásba, ahol cserében úgy használják fel a szavazatukat, ahogy akarják!

Miért ne választhatnának és delegálhatnának számarányuknak megfelelően "X" darab képviselőt, akik "független" státuszban azt a programot/pártot/ügyet támogathatnák, amelyiknek tényleg van számukra jelentősége, képviselve a "saját" választóikat!

Mint tudjuk, most nem erről van szó.
Most a határon túli szavazóknak csak a szavazata kell, a fair, demokratikus eljáráshoz semmi esélyük!
Támogatást persze kapnak, ami nem igazán meglepő, mivel "vezetőink" legtöbbjének van határon túli kötődése, vagy érdekeltsége, de ezért "teljesíteniük" is kell, minden szavazáskor...

Érdekes, hogy nem ismerek burgenlandi pártokat, jut eszembe. Hogy lehet ez?
Válasz erre 

BéLóg 2016.08.07. 00:50:57

@atomic power:
Néhány link a segítségedre:
www.google.hu/search?q=mappa+delle+invasioni+islamiche&hl=hu&rlz=1T4GGHP_huHU686CH686&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj_4-nG7a3OAhULuxQKHVySA4cQ_AUICCgB&biw=1286&bih=757#imgrc=zPNfxjLpiPIoLM%3A
A keresztes hadjáratok és a muzulmán rablások aránya. Olaszul van, de használhatod a transzlétet is. Nézz utána az ott található többi dolognak.
Aztán itt van az inkvizícióról szóló rész, jó nagy magas labda, nem is értem hogy tudtál ekkora pofonba beleszaladni:
hu.wikipedia.org/wiki/Inkviz%C3%ADci%C3%B3
Ez hogy tetszik:
"...A spanyol inkvizíció 125.000 eljárást indított, melyből kb. 2.400 végződött halálos ítélettel. A Portugáliában megtartott 35.000 per 5, 7 százaléka hozott hasonló eredményt..."
...és akkor jöjjön ez:
hu.wikipedia.org/wiki/Francia_forradalom
"...A jakobinusok élükön Robespierre-rel rendkívül kemény diktatúrát vezettek be (1793. június – 1794. július). Semmibe véve az emberi és polgári jogokat, kíméletlen terrort alkalmaztak. Letartóztatták és tömegével küldték vérpadra a forradalom valós és vélt ellenségeit, valamint minden rendű és rangú politikai ellenfelüket is. Így a sok ezer életet kioltó véres jakobinus diktatúrával biztosították a belső rendet és szilárdították meg hatalmukat..."
"...A francia forradalom idején 40 000 embert küldtek nyaktiló alá, 200 000-et lőttek agyon, és 500 000-et zártak börtönbe..."
És tudod mi vicces? Hogy az Inkvizíció több mint négy évszázadon keresztül működött, miközben a Francia Forradalom néhány hónapot...
Válasz erre 

porte 2016.08.07. 04:31:35

@morph on deer: SOhasem mondtok semmi konretat, nem az összes beengedésről persze. Csak épp az lesz a vége. Ha most 2000 db-ra azt mondjuk gyertek legközelebbi adag mennyi lesz? Kérdem én van elképzelésed arról mikor mondjuk hogy elég ne jöjjön be több.
Még egyszer mondom aki menekült menjen 1-2 legfeljebb 3 országot. És akkor már biztos biztonságos országban lesz.
Utána találn könnyebben lehetne osztozkodásról is beszélni. Mert az a normális menekült gondolkodás. Átmegyek a szomszédba mert otthon háború van. Bár az is necces lenne, mert gőződ nincs kit fogadsz be.
Kik vannak letartoztatva?
Ti ilyenkor tudjátok hogy mit beszéltek?
Gondolom már csak mostani belgiumi machettés csávó maradt akit nem sikerült elkapni..vicc az egész amit itt összehadováltok.

Minek véded a védhetetlent???????????
Ez nem fideszről meg mszp-ről vagy dk-ról szól.
Kit érdekel ebben a pillantban Orbán vagy Gyurcsány.
A helyzet adja magát?
Magyarázd már meg minek fogadnál be ilyen lövöldözös, machettével kaszaboló ismertelen embereket??
Magyarázd meg kérlek milyen indidtatásból akarod ebbe a kalandba az ország lakosságát belecibálni.
Válasz erre 

chrisred 2016.08.07. 07:17:24

@BéLóg: "Így a sok ezer életet kioltó véres jakobinus diktatúrával biztosították a belső rendet és szilárdították meg hatalmukat..."

"The Committee of Public Safety came under the control of Maximilien Robespierre, a lawyer, and the Jacobins unleashed the Reign of Terror (1793–1794). According to archival records, at least 16,594 people died under the guillotine or otherwise after accusations of counter-revolutionary activities."

Ne keverjük a szezont a fazonnal. Ennyi a kivégzett, ellenforradalmárnak tartott személyek nyilvántartott száma. Ami tényleg elég durva, de eltörpül a vendée-i polgárháborús időszak három éve alatt meghalt 170 ezer emberrel összehasonlítva, akik között volt királypárti és köztársasági is vegyesen. Ami nyilvánvalóan tovább is tartott volna, ha nem szilárdul meg közben a közhatalom Franciaországban.
Válasz erre 

morph on deer 2016.08.07. 10:05:21

@porte:
Hát elég nagy a kavarodás, az biztos..!

- Akik már/még le vannak tartóztatva, és a magyar hatóságok szerint "terroristák" :

index.hu/belfold/2016/06/27/roszkei_osszecsapas_terrorista_vad_videofelvetel/

- Akiket esetleg itt helyeznének el, azok már hivatalosan tartózkodási engedélyt és/vagy menekült státuszt kapott, már ellenőrzött személyek.

- Tehát nem ömlesztve, az "illegális bevándorlókról" van szó!

- Akik elkecmeregtek a határig és a határátlépőknél várják, hogy valaki döntsön az ügyükben, azokkal nem büdös bunkó embertelen módon kéne bánni, mert EMBEREK, tudod...
Az pedig, hogy szándékosan mocsokban, sárban, a legelemibb feltételeket sem biztosítva, sőt, egyenesen megtiltva, hogy civil szervezetek segíthessenek, szégyen, és teljességgel elfogadhatatlan!
(Itt jön be a képbe akár a tízparancsolat is!)

- Ilyen bánásmód nem azt eredményezi, hogy "majd kevesebben jönnek, mert nem érzik jól magukat", hanem azt, hogy annyira frusztráltakká és elkeseredetekké válnak a szándékos szivatás eredménye képpen, hogy bármire képesek lesznek ezek után!

Ezt nem felismerni nagyfokú hozzá nem értésre vall!

De legalább vannak hülye plakátok meg hazug sajtótájékoztatók helyette, hogy "tájékoztassák" a lakósságot, mitől is kell rettegni ezen a héten..!
Válasz erre 

atomic power 2016.08.08. 08:16:39

@BéLóg: El kellett volna figyelmesen olvasni azt amit irtam, talan akkor relevansabb lett volna ez az iromany. Az ìrasomban nem volt semmi olyan, ami megcafolhatò. Semmifele aranyokrol, statisztikarol nem irtam, ez a nagy vehemenciaval megìrt szöveg nem az en ìrasomra valasz. Ùgyhogy maradjunk annyiban, hogy semmifele pofonba mem szaladtam bele, nem adtam magas labdat. Mindig nagyon ūgyelek arra, hogy amit àllìtok az igaz legyen. Javaslom olvasd el mègegyszer, amit irtam.
Válasz erre 

miniszterelnökjelöltúr 2016.08.30. 03:32:17

Erőteljes és boldog kvótaélményt kívánok azoknak,
akik nem mennek el szavazni!

Éljenek a magyarok! Éljenek a muszlimok!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard