Nyugati Fény

Kellett ez neked, Hadházy Ákos? – Időben kérünk: fordulj vissza, ne légy áruló!

Kellett ez neked, Hadházy Ákos? – Időben kérünk: fordulj vissza, ne légy áruló!

Van itt ez a csúnya sztori: az LMP úgy döntött, hogy lepaktál Orbánnal és közösen megszavazzák a fideszes Alkotmánybíróság tagjait.

Az LMP most kipótolja azt a parlamenti kétharmadot, amit egyszer már sikerült kicsavarni a Fidesz kezéből az időközi választásokon.

Szél Bettiék húzása teljesen megmagyarázhatatlan – nem csoda, hogy az MSZP, a DK és az ellenzéki közvélemény árulónak tartja miatta az LMP-t.

Szél társelnökasszony nem is állt ki megvédeni a mocskos munkát, ehelyett beküldték az ATV-be szegény Hadházy Ákost, aki bár nem a szavak embere, de még mindig a párt legvállalhatóbb arca, aki a Korrupcióinfókkal szerzett magának némi népszerűséget.

hadhazy_cimlap.png

Hadházy a vitában két dolgot bírt ismételgetni: hogy néha meg kell hozni népszerűtlen lépéseket „az ország érdekében”, valamint hogy a 4 új alkotmánybíró szerinte majd megakadályozza a fideszes disznóságokat.

A leglogikusabb kérdést a műsorvezető is elfelejtette feltenni:

Ugyan miért szavazna meg a Fidesz olyan jelölteket, akik nem 100 százalékosan az ő kesztyűbábjai? (A vita megtekinthető itt.)

Eközben Hadházy vitapartnere, Molnár Csaba kíméletlenül sorolta az ellenérveket. Csak vázlatosan:

1. Az egyik LMP-s jelölt, Schanda Balázs annyira független, hogy a Fidesz-kormányban dolgozott, a Fidesz-kormánytól kitüntetést kapott, valamint a Fidesz-kormány jelölte őt a strasbourgi bíróságba.

2. A másik LMP-s jelölt, Horváth Attila a Morvai Krisztina-féle heccbizottságban dolgozott és arra kapott pénzt az Orbán-kormánytól, hogy megpróbáljon bebörtönözni ellenzéki politikusokat. Független az az ember, aki le akarja csukatni az ellenzéket?

3. Az Alkotmánybíróság teljesen eljátszotta a hitelét: hagyta, hogy elvegyék a magánnyugdíj-vagyont, hagyta a titoktörvényt, és megakadályozta, hogy a Londonban élő magyarok ugyanúgy levélben szavazhassanak, mint az erdélyiek.

4. A négy új fideszes ember újabb 12 évig (!) fog segédkezni az önkény fenntartásában, és a korábbi tagok miatt 2023-ig esély sincs rá, hogy tisztességes alkotmánybíráskodás legyen.

5. Az LMP húzása csak arra jó, hogy Orbán Viktor el tudja játszani kifelé a világnak, hogy ugyan kérem, nincs itt semmiféle önkény, nincs itt egypárti Alkotmánybíróság, hiszen egy ellenzéki párt is megszavazta a bírákat.

Az egész vita roppant kínos volt: Hadházyn kilométerekről látszott, hogy kényelmetlenül érzi magát, és a pokolba kívánja a helyzetet, hogy vérfideszes jelöltek „függetlensége” mellett kell érvelnie.

Nem is tudta hitelesen eljátszani a szerepét. „Érvelése” azokkal a nyakatekert dumákkal volt egy szinten, amikor Fodor magyarázta, miért kell besegíteni Orbánnak a népszavazás érvényességében.

Hadházy metakommunikációja elárulta a valódi érzéseit. Végig kerülte a szemkontaktust, tekergett jobbra-balra, a kezeit tördelte, és állandóan kifelé sandított.

Az érvek csatáját is csúfosan elvesztette: kiderült, halvány gőze nincs azokról a jelöltekről, akiket megszavaz majd a Fidesznek.

Ákos! Szerintünk te egy jóravaló ember vagy. Nem is passzol neked az áruló szerep, feszengsz benne nagyon. Ehhez olyan gátlástalan taposógépek kellenek, mint a főkolompos párttársaid. Ne hagyd, hogy Schiffer és Szél lehúzzon téged a posványba!

Mert a becsületet kivívni évekbe telik, de eljátszani elég egy pillanat. Ákos, még időben szólunk: fordulj vissza, ne légy áruló!

Kövess minket a Facebookon is!

A Nyugati Fény az ország egyik legolvasottabb tényfeltáró és véleményblogja.

Függetlenek vagyunk a pártoktól, de határozott értékrenddel bírunk: a demokratikus jogállamban, a nyugatos értékekben hiszünk.

Egy öntudatos társadalomért dolgozunk, amelyik jól tájékozott a tényekről és átlátja az összefüggéseket.

Oldalunkat nem támogatják sem pártok, sem oligarchák. Kizárólag becsületbeli "előfizetőink" adományaiból működünk.

Ha fontosnak tartod munkánkat, támogasd a Nyugati Fényt - hogy legyen egy karakán ellenzéki újságod! A lehetőségekhez kattints ide.

 

77 komment fidesz lmp hadházy ákos Tovább
Kellett ez neked, Hadházy Ákos? – Időben kérünk: fordulj vissza, ne légy áruló! Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
77 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Gyurcsány tiszta erőből nekiment a Fidesznek: Ukrán nyugdíjcsalók, határon túliak szavazójoga Gyurcsány tiszta erőből nekiment a Fidesznek: Ukrán nyugdíjcsalók, határon túliak szavazójoga
  • Az MSZP komplett hülyét csinált Balázs Péterből Az MSZP komplett hülyét csinált Balázs Péterből
  • Botka kiutálta Gyurcsányt az összefogásból: Külön listán indul a DK Botka kiutálta Gyurcsányt az összefogásból: Külön listán indul a DK
  • 3 érv, hogy egy ócska blöff Botka legújabb "ajánlata" 3 érv, hogy egy ócska blöff Botka legújabb "ajánlata"
  • Leszakad az ember arca, amikor Botka vádol elvtelenséggel másokat Leszakad az ember arca, amikor Botka vádol elvtelenséggel másokat

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8311973900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megamedve 2016.11.20. 05:39:46

Sírni fogok a szavazófülkében. Azt hiszem felírok majd a lap aljára egy új rubrikát, s azt fogom majd beikszelni.
Válasz erre 

Barragon 2016.11.20. 06:46:52

"SANDA" Ákos!
Válasz erre 

bakula 2016.11.20. 08:00:19

Hadházi Ákos! Te nem jó pártot választottál. Nagyon becsületes, tisztességes, dolgos, kitartó embernek ismertünk meg. Ne szeretném, ha csalódást okoznál. Gondold végig még egyszer! A LMP gondolkodásmódjával TE biztosan nem értesz egyet.
Válasz erre 

skribler200 2016.11.20. 08:09:28

az lmp CSAK AZT adta MI LÉNYEGE.......

KUKÁBA VELÜK / meg a szocikkal IS .../
Válasz erre 

Lajos Csánó 2016.11.20. 09:28:32

Az ATV-n mondta: megvizsgálják amiről eddig nem tudtak! !Remélem tényleg megnézik.és nem szavazzák meg a jelölteket!
Válasz erre 

werecke 2016.11.20. 09:54:17

Bebörtönzés ?
Nem baj elvtársak majd Soros apátok segítségével újraszervezitek a Vörös Segélyt !
Persze gyanítom hogy már jó ideje működik csak más néven.
Válasz erre 

Zsuzsa Kelemen 2016.11.20. 10:24:24

Kedves Ákos! Neked a PM-ben a helyed. Nem a Szél párttársad mellett.Minél előbb lépj át. Szerintem, Te még abban a pártban Miniszterelnök jelölt is lehetsz. Az LMP úgysem jut be a Parlamentben, ezek után pláne nem amiért elárultátok az ellenzéket. Még nem késő Ákos. Hagyd ott ezt a bandát. PM az igen.
Válasz erre 

Mariann19 2016.11.20. 10:45:03

A poszt szüzséje nem szól másról, mint az LMP lejáratásáról. Álságos, hogy szemforgatva félti Hadházy Ákost, miközben a poszt jelentős terjedelmében a TV szereplését bírálja.
Az árulózás azért marad meg a fröcsögés szintjén, mert nem derül ki, nincs is hivatkozás arra, hogy mi az LMP vétke. Az új alkotmánybírók szakmailag és emberileg alkalmatlanok? Netán szűnjön meg az Alkotmánybíróság, mert a bírák pótlása nélkül egyébként működésképtelen lenne?

Az MSZP és a DK ilyen fellépéssel bomlasztja az ellenzéki pártok egységét. Fontosabbnak tartja a saját pozícióit azzal a módszerrel erősíteni, hogy riváliasnak érzi az ellenzék pártjait, lenyomja őket a víz alá, hogy a saját feje kinnmaradjon.
Téves irányvonalat követ az MSZP és a DK, ha árulásnak tekinti az olyan állásfoglalást, amely nem egyezik az övével, egyben megtagadja a parlamenti pártok szereplésének alapvetését. Azt, hogy a pártok az őket preferáló embercsoportok akaratát képviselik, és nem valami kényszeres ellenzéki álláspont.
Mélyen sajnálom, hogy e két baloldali párt követi a Fidesz módszereit a lejáratás eszközeivel, hiszen e két párt hangoztatja az összefogást, miközben ellentétesen cselekszik.
Válasz erre 

Mariann19 2016.11.20. 10:54:03

@Zsuzsa Kelemen:
"Az LMP nem jut be a parlamentbe."
Csupán a pontosabb tájékozódás érdekében:
A Nézőpont Intézet - a fővárosban végzett - közvélemény kutatást a párt prefenciákról, az eredmény:
Fidesz 44%, DK 10%, LMP 9%, MSZP, Jobbik 7-7%, Együtt 6%, PM és Kétfarkú Kutyapárt 3-3%
No comment
Válasz erre 

klond 2016.11.20. 12:32:04

A Nézőpont Intézet a Fidesz házi közvélemény kutatója.
Válasz erre 

pamut 2016.11.20. 17:22:13

Ha ez így igaz, tényleg áruló.

"Az Alkotmánybíróság teljesen eljátszotta a hitelét: hagyta, hogy elvegyék a magánnyugdíj-vagyont, hagyta a titoktörvényt, és megakadályozta, hogy a Londonban élő magyarok ugyanúgy levélben szavazhassanak, mint az erdélyiek."

Ezek is hazaárulók, remélem megkapják majd ami jár nekik.
Válasz erre 

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.11.20. 17:22:14

@Zsuzsa Kelemen: ha O less a a miniszterelnok leadom a Magyar allampolgarsagomat
Válasz erre 

pamut 2016.11.20. 17:25:15

@Mariann19:
"nem derül ki, nincs is hivatkozás arra, hogy mi az LMP vétke."
akkor nem tudsz olvasni, ugyanis nem hogy benne van, de még pontokba is van szedve.
és még te fideszezel mást? a tények letagadása a fideszes módszer, kicsit nézz már tükörbe... inkább keresnél érveket miért is kellett lepaktálni a fidesszel? ja hogy arra neked sincs érved...
Válasz erre 

czjanos 2016.11.20. 17:37:21

Hadházy már nem zöldfülű politikus. Ha nem tiltakozott ellene, akkor egyetért a támogatással. Besegít,
a Fidesznek, hogy a megkurtított jogkörű-, saját káderekkel kitömött alkotmánybíróság még hosszú évekig működhessen. Nyilván arra senki nem gondolhatott komolyan, hogy Hadházy miniszterelnök lehet, de a hazai, politikai közéletnek rangos része, alakítója lehetett volna. Igen, lehetett volna, bár hálából a mostani támogatásért mért egyszer a Fidesz államgépezetben is megláthatjuk.
Válasz erre 

Xlendon 2016.11.20. 18:48:55

Az LMP NEM része a baloldali ellenzéknek, szép is lenne, ha az lenne! Úgyhogy nevetség a DK (és a többi), ha azt hiszi bármit is számon kérhet az LMP-n! Mondjuk sajnálom, hogy nincs már Schiffer, de egyértelmű, hogy ők a legjózanabb hang az ellenzékben.
Válasz erre 

Hörömpő cirkusz világszám 2016.11.20. 18:50:29

Kedves Váradi János! Személyre szólóan gratulálok színvonalas kommentedhez. Igazad van, a zemberek nagy többségének - ahogy neked is - fárasztó dolog a gondolkodás, ezért - ahogy te is - meghagyják ezt a luxust másnak.
Válasz erre 

Parasztlengő az imperialistáknak 2016.11.20. 18:52:28

nem lennék ballib
Válasz erre 

flobeer 2016.11.20. 19:47:43

Molnár Csaba a múltkor is hatalmasat ment, amikor kiállt egy sajtótájekoztatón , és borzasztó fenyegetően elmondta, hogy Rogán élete végéig szaraz kenyéren és vízen fog élni a rácsok mögött blabla, és majd kell egy bizottság, ami vizsgálódik blabla. Ezután begombolta a zakóját, és elegánsan távozott. Nagyjából ennyi a DK teljesítménye, amellett persze, hogy a valóban ügyeket felderítő, tényleges munkát végző ellenzéki politikusokat (Juhász, Hadházy ) árulózza. Hadházy nem a szavak embere, de teljesen jól érvelt. Ezeket a jelölteket egyáltalán nem lehet Fidesz-seggnyaloként beskatulyázni, és egyáltalán nem esélytelen, hogy fontos kérdésekben a kormány álláspontjával szemben szavazzanak. A DK-nak ezzel szemben fontosabb megint a kommunikáció, hogy ők látszódjanak a Fidesz legádázabb ellenfelének, és ezzel javítsák pozícióikat az ellenzéki térfelén. Mellesleg Molnár Csacsa ügyvédjeloltsegig vitte, tehát addig jutott a jogászi palyan,mint ahol most tart Zimány Linda. Mit kamuzgat mar, hogy ő alkotmányjogász?
Válasz erre 

anyadmajma 2016.11.20. 20:18:42

@Kón Bandit: nem is lehetsz, te hazaáruló bolsevik geci. Tudod, ahhoz legalább 2 számjegyű IQ is kell.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.11.20. 20:23:21

@skribler200:
"KUKÁBA VELÜK / meg a szocikkal IS .../"
Ha mar mindenkit kidobnal a kukakba, akkor minek megtartani a Fideszt? Ok sem jobbak a tobbieknel, ... legfeljebb tobbet artanak.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.20. 20:44:51

Nem Molnar Csaba volt, aki a legjobban beszopta, hogy a Juncker mar nem akar kvotakat? Honapokig azt mantrazta a DK, hogy aljas hazugsag, nem is letezik kvota. Aztan nagy mellennyel kiallt, hogy visszavontak, amit masnap a szovivo cafolt is :))))
Válasz erre 

illaim 2016.11.20. 20:57:45

@flobeer: Most ezzel azt akarod mondani, hogy Dr. Molnár Csaba ugyan olyan képzett jogász mint Dr. Orbán Viktor? Azaz Zimányi Linda szintjén állnak? LOL
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.20. 21:16:13

@illaim:

Csak se Orban se Zimany nem allitotta nagy mellenyben egy interjuban tobbszor is, hogy ok alkotmanyjogaszok....
Válasz erre 

morph on deer 2016.11.20. 21:17:09

Valaki tényleg komolyan gondolja, hogy az LMP olyasmit képvisel, ami - úgymond - mindenkinek jó?
Tényleg?

Szerintem ugyanis a legjobb esetben is egy opportunista, ámbár jelentéktelen egyesülés elképzelt ábrándjairól van szó, amelynek egyetlen célja, hogy végre komolyan vegye őket valaki.

Könyörgöm, mi a bánatnatért kéne?
Válasz erre 

morph on deer 2016.11.20. 21:36:07

@Zsoltbacsi:
Nem gondolod, hogy ez hülyeség?
De tényleg..?
Ugyanis Molnár Csaba hozzávetőleg fényévekkel intellingesebb mint bármelyik fideszes, beleértve téged!

Szóval akár ki is hagyhatnád, mert csak bukó a molnárcsabázás.

Próbálkozz inkább Németh Szilárddal..!
Sokkal megbízhatóbb a te szempontodból..!
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.20. 21:40:56

@morph on deer:

1 Nem vagyok fideszes
2 Az a frocsoges, amit molnar eloadott, semmivel se kulonb, mint a rezsiszilarde.... (meg ugy altalaban a dk "stilus")
Válasz erre 

Muad\\\'Dib 2016.11.20. 21:44:26

Igazán szórakoztató, ahogy a dk-sok, meg mszp-sek egymást hergelve kollaboránsoznak (a lobbik meg a távolból bólogat kutyust simogatva, mert már tündibündik). Azért jó tudni, hogy ha végre eltűnik ez a fityeszes slepp marad még itt bőven a szemétből. De hát keletbalkán, ne várjunk mást...
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.20. 22:30:27

@Attilajukkaja: "akkor minek megtartani a Fideszt? Ok sem jobbak a tobbieknel, ... legfeljebb tobbet artanak"

:)) Ja persze.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.20. 22:34:21

@Zsoltbacsi: "Nem vagyok fideszes"

:)) Ehehhehe, persze, hogy neeeeem.

Ha meg nem meggyőződésből tolod a szekerüket, hanem pénzért, az mégrosszabb.
Válasz erre 

lombozódó 2016.11.20. 22:41:40

@Mariann19: Végre itt a fidesz képviselete.
Ő majd megmondja kinek mit kell tennie :-)
Válasz erre 

anyadmajma 2016.11.20. 22:49:58

@Zsoltbacsi: "Nem vagyok fideszes"
ja, az áder se volt mszmp tag, meg a habony se fideszes:)
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.11.20. 23:20:29

Van ilyen, meg olyan ellenzék. Az lmp ilyen a maszop, dk meg olyan. Ez van, a fityisz meg némi trükkel, de lényegi szenvedés nélkül tartja a pozícióját, köszönhetően a dk és mszp kiemelkedő politikusainak. Tény, hogy az lmp gyakorlatilag csontig benyalt a vityának, de ez az ő döntésük, miért is kellene mindenképpen az ellenzék önjelölt vezetőivel tartani, ha nem akarnak? A döntésüket majd a szavazóik beárazzák.
Válasz erre 

átlátó 2016.11.20. 23:25:49

A lottószámokat nem tudná valaki csak nekem elárulni? Úgy értem előre, mert utólag annyira fölösleges, mint az áruló kifejezés használata minden utcasarkon...jut eszembe például a Mekcsey. Vagy a Geréb. :D
Válasz erre 

morph on deer 2016.11.20. 23:37:37

@Zsoltbacsi:
Ez csak a hozzáállásodból jött le, de örülök a hírnek!
Ezek szerint még normális beszélgetésre is van lehetőség?
Azaz nem vakhitű kretén vagy, hanem egy ember, eltérő véleménnyel!

Az LMP ettől még ugyanúgy gáz - már persze a fideszétől eltérő álláspontból nézve. Egyébként helyesek, meg fiatalok, meg még nem komprommitálták magukat.
Űberfasza.
Tényleg!
És?

Ugyanis egy ország vezetéséhez ez nem elég.

- Következő!
???
Válasz erre 

Orbán kormány DunábaLövetési minisztere 2016.11.21. 02:41:28

PUSZTULJANAK a lipsik
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.11.21. 06:02:12

Ez vmi olyasmi lehetett mint amikor Gyurcsány felmosta a padlót....az a trükk egyszer müködik.

A padlót mindenesetre bármelyik dk-s moshatná a börtönben, igény az vóna rá.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.21. 08:55:25

@Orbán kormány DunábaLövetési minisztere: "PUSZTULJANAK a lipsik"

orbán gazdád nem fog örülni, hogy a fodorék ellen uszítasz.
Válasz erre 

mojszipupi 2016.11.21. 09:10:20

Kifejezetten jó, hogy beálltak a fidesz mögé, így garantáltan kiesnek 2018 ban
Válasz erre 

szepipiktor 2016.11.21. 10:12:00

Tényleg ez izgat fel embereket?
Az lmp valólyában egy kamupárt, egy fedőszerv. Pontosan egy kategória a kdnp-vel, a társadalmunk egyik lágkárosabb alakulata. Már a megalakulásuk is genny volt, más párt ellopása, hazudozás, bukott senkik összegyűjtése: pénz és pénz és pénz!
Hadházy pedig... Ennek a ex-fideszes sérült és sértett szélkakasnak, aki kimaradt a trafikmutyiból, és most napi szinten hazudozik, ez lenne a legnagyobb hibája?
Egy állatorvos, rendezett egzisztenciával beül semmittenni milliókért a parlamentbe: lehet más a politika? Kálmánolga felszopásával gyalázza napi szinten a társadalom egyébként is gúszbakötött szereplőit, de eszébe sem jut egyetlen bizonyítékot letenni a kamujelentései mellé?
Mert az ő erkölcsi érzéke magasabb, mint egy egységes US-s előírás?
Ez az állatorvos jogot formál mérnökök, matematikusok, informatikusok, pénzügyi szakemberek tevékenységének a megítélésére! Ha őszerinte egy fejlesztés felesleges, akkor a világ mehet a picsába!
Ezt a senkit most berakták a hatalomba és azonnal visszatalált a fészkébe.
Posztot nem ér meg ez a lény!
Válasz erre 

szepipiktor 2016.11.21. 10:12:32

@szepipiktor: valójában... hogy most ne poénkodjunk..
Válasz erre 

Xlendon 2016.11.21. 10:16:15

@mojszipupi: Van aki olyan pártot keres, amelyik egyenlő távolságra van a fidesztől, baloldali ellenzéktől és jobbiktől is. De ügyek mellett politizálva időnként egyetért a fidesszel, a baloldali elenzékkel vagy akár a jobbikkal.
Válasz erre 

Xlendon 2016.11.21. 10:18:07

@szepipiktor: szerencsére nem így van
Válasz erre 

szepipiktor 2016.11.21. 10:21:16

Azt sem értem, hogy miért csak az lpm esetében meül fel, hogy kinek a pártja?
Az mdf-et a BM kreálta az MSZMP-vel. A fidesz mögött is a BM áll(t)...
A MIÉP feje BM-es besúgó volt... (és mdf gyökerek)
Az egyház évtizedekig állami kontroll alatt üzemelt, miért lenne független a hozzájuk tartozó kdnp?
A jobbik fidesz "találmány", szerintem csak kamu a mai konfliktus...
Akiket nem tudtak beszervezni (szdsz, kisgazdik, szocdemek) mára nincsenek...
Az induláskor az mdf volt a BM kiválasztottja, mára fidesz lett felépítve.
Az lmp és a jobbik a "csere", hogy szükség esetén a BM megint előhúzhasson egy nyulat a cilinderből.
Ma olyan párt vagy szervezet, mely az embereket képviseli, nincs!
Ma ugyanaz a politikai garnitúra uralkodik, mint 1990 előtt. Élükön a piacos pintérrel, a full MSZMP-s multú belügyminiszterrel és a Moszkvába mentett besúgó kartonokkal zsaroló rejtőzködőkkel...
De a lakótelepi tömeg eddig is beszopta, ezt követően is be fogja szopni.
A gondolkodók meg elvándorolnak az országból.
Válasz erre 

szepipiktor 2016.11.21. 10:27:08

@Xlendon: OK, de melyik részre írod?
Az lmp-re, Hadházyra?
lmp indulását testközelből láttam... Más akkor jeleztem, ez egy szervezett kamualakulat. Rés volt a hatalomban, csináltak egy tömítést.
Hadházy ámokfutásait pedig ma érzem testközelből, jelenleg azon megy a tárgyalás, hogy különböző szakmai körök egységesen lépnek fel ellene, de a jogi folyamat elől bemenekült a házba...
Szerinted az a más politizálás, hogy ciklusra nettó 48-50 millióért bemegyünk lufiteregetni, flashmovokat szervezni?
Még paks2 esetében sem tudtak egy valós, ésszerű és életszerű ötlettel előállni, mert a adok-kapok fontosabb számukra valóságnál, az embereknél....
Válasz erre 

Brix 2016.11.21. 10:50:57

Nem lehet nem észrevenni, hogy lejárató kampány folyik az LMP ellen...Az fáj a " demokratikus ellenzéknek" hogy az LMP nem akar beállni , a már egyszer megbukott , " összefogásba " Valójában amit a balliberális ellenzék csinál, az a hisztérikus politizálás, inkább eltaszítja az átlag választót, mintsem érvei elfogadására késztetné...Ezzel a szánalmas mocskolódással inkább felhozzák az LMP-t, mint eltapossák...A balliber ellenzék nem érti, nem érzi a korszellemet... Az Orbán-rendszer tagadásán kívül nem tud semmilyen alternatívát felkínálni...( Az LMP-nek van programja, by the way..) Azt is látni kell, hogy a konzervatív gondolkodás egyre nagyobb teret nyer Magyarországon, a " progresszív" ,balos meg teret veszít...Inkább legyen egy párt középen, mint a baloldalon, ahol már nem "cool" lenni, a migráns-tutujgatással és a többi , közmegvetésnek örvendő dologgal együtt...
Válasz erre 

Brix 2016.11.21. 10:58:32

@szepipiktor: " lmp indulását testközelből láttam... Más akkor jeleztem, ez egy szervezett kamualakulat.." Én is láttam az LMP indulását testközelből...és SOHA nem volt kamupárt..Másrészt , már egészen más politikusok vannak a párt vezetésében, mint anno...A lényeg: a konzervatívabb Schiffer-féle vonal határozza meg a pártot, a ballibák kiszorultak...
Válasz erre 

Mariann19 2016.11.21. 11:36:29

@pamut: @lombozódó:
Előre bocsájtom, hogy nem vagyok Fideszes! Nálam senki jobban nem kívánja, hogy eltakarodjanak az ország irányításából. Legszívesebben a sztratoszférában látnám őket, mert akkor tudnám, hogy soha többé nem mérgezik hazánkban a levegőt.
Kommentem egy bírálat, amely annak jegyében fogant, hogy a baloldal ezekkel a módszerekkel nem jó úton jár. Az ellenzéket nem bomlasztani kell, nem kiszorítósdit célszerű játszani, hanem a baloldalnak kell szintetizálni ideológiáktól függetlenül az ellenzéki pártokat. Hozzászólásomnak ez a lényege. Igen, védelmembe vettem az LMP-t, mint ennek a helytelen gyakorlatnak az egyik áldozatát.
Válasz erre 

Francois77 2016.11.21. 15:23:58

nem értem, miért hiba, hogy az LMP parlamenti pártként tárgyalóképes, a DK meg nem. De ezért legkevésbé az LMP-t kellene bántani :D:D:D
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.11.21. 15:48:36

@Francois77:
"miért hiba, hogy az LMP parlamenti pártként tárgyalóképes"
Mert itt nem errol van szo. Hanem arrol, hogy hozzajarulsz-e az orban-rezsim bebetonozasahoz meg plussz 12 evre vagy sem. Az LMP nyilvan hozzajarul. Ez sokaknak nem tetszik.
Válasz erre 

Francois77 2016.11.21. 16:15:25

@Attilajukkaja: baromság, hiszen nem tudjuk, alkotmánybíróként a jelöltek hogyan fognak működni. De fordítunk egyet a kérdésen: a dk-rá szavazók 2014-Ben vajon arra szavaztak, hogy NE képviseljék őket a parlamentben? Ugye, hogy a szavazáskor nem tudjuk, mire adjuk a szavazatot?
Válasz erre 

Titimataifaaaro 2016.11.21. 17:08:52

@Francois77: nyugi, a DK szavazók tudják mire adják a voksukat, olyanok, mint a fideszesek, örülnek mindennek, amit a főnöktől kapnak, ha éppen lóf*szt a seggükbe, azt is megbecsülik, nincsenek nagy elvárásaik.
Válasz erre 

Zsuzsanna Heltai 2016.11.21. 17:15:17

@Mariann19: Melyik ellenzéki egységet bontja a DK, mszp, pm...? Csak épp az lmp az, akik minden együttműködést visszautasítanak, csak a jobbikkal találják meg a hangot! Nem vette észre?
Válasz erre 

Zsuzsanna Heltai 2016.11.21. 17:16:46

@Attilajukkaja: Pontosan!
Válasz erre 

Zsuzsanna Heltai 2016.11.21. 17:30:25

@Mariann19: Ezek budapesti támogatottsági adatok! Míg a DK-nak teljes országos hálózata van, az lmp budapesti párt. Nincs országos lefedettsége. A DK-nak 11ezer felé jár a tagsága, hetente alakulnak a vidéki szervezetei.
Válasz erre 

Zsuzsanna Heltai 2016.11.21. 17:33:01

@Lajos Csánó: talán a jelelések előtt kellett volna tájékozódniuk!
Válasz erre 

Lajos Csánó 2016.11.21. 17:38:14

Talán jobb későn mint soha!@Zsuzsanna Heltai:
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.21. 17:48:09

@Zsuzsanna Heltai:

Ezert tudtak csak nehany100 delegaltat kuldeni a kvotaszavazasra....
Elotte bezzeg nekik volt a legnagyobb pofajuk, hogy majd ok fogjak ellenorizni a szavazast, nehogy csalas legyen....
Válasz erre 

Mariann19 2016.11.21. 17:56:07

@Zsuzsanna Heltai:
Kedves Zsuzsanna! Először az ellenzék fogalmát kéne értelmezni, azután adaptálni hazai viszonyokra.
Ellenzékként a kormánypárt ellenében szerveződő, legálisan működő pártokat értem, és ebben nálunk beletartoznak az ideológiailag még nem is azonosuló pártok. Abban nem lehet vitánk szerintem, hogy a hazai ellenzéki pártok mindegyike a kormány ellen dolgozik. Az ellenzékiség nem egy-egy erősebb párt hatalom gyakorlását jelenti, hanem az együttműködést. Abban a pillanatban, amikor ezen belül egy párt a saját döntését érvényesíti, és ezért a harcostárs párt elkezd árulózni, az bizony bomlasztása az egységnek. Az ellenzékben is demokrácia van, nem autoriter irányítás. Végezetül azt mondom önnek, hogy a Fideszt lesöpörném végleg, de a bírálatom pont az ellenzék egysége miatt került sorra, nagyon szeretném ha az ellenzék erős lenne.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.11.21. 17:56:20

@Francois77:
"baromság, hiszen nem tudjuk, alkotmánybíróként a jelöltek hogyan fognak működni."
TE talan nem tudod, de a tobbiek nagyon is jol tudjak. Na jo, nem tudjak, de minden okuk megvan arra, hogy rosszat sejtsenek.

"a dk-rá szavazók 2014-Ben vajon arra szavaztak, hogy NE képviseljék őket a parlamentben? Ugye, hogy a szavazáskor nem tudjuk, mire adjuk a szavazatot?"
Ismetlem, tudni nem tudjuk, de 99%-os biztonsaggal sejtjuk.
Ha pedig a Parlamenti bojkottra utaltal az elobb, az nem egy DK jelenseg volt.

@Zsuzsanna Heltai:
"Pontosan!"
:o)
Válasz erre 

Mariann19 2016.11.21. 18:14:47

@Zsuzsanna Heltai:
Zsuzsanna! Ne menjünk bele a pártok érdemeinek rivalizálásába, hiszen egy oldalon vagyunk. Ön láthatóan a DK felé elkötelezett, én a teljes ellenzéket preferálom pártpreferencia nélkül. Értse meg, hogy a kormányváltást szembenállással nem lehet elérni. Lehet, hogy szokatlan szenvedélyes elfogultság nélkül értékelni történéseket, próbálok higgadt állampolgárként értékelni helyzeteket. Ez nem szembenállás. Az LMP mellé állok most speciel, mert nem találok indokot az elmarasztalásukra sem konkrétum tekintetében, sem általánosan.
Válasz erre 

Zsuzsanna Heltai 2016.11.21. 18:24:04

@Zsoltbacsi: Pontosítok! a fidesz kitalálta, h csak frakcióval bíró pártok delegálhatnak...mi is ebben a logika? Épp az, h a DK ne delegálhasson, mert tudták, h aktívak ! csak az mszp-n keresztül tudtunk embereket küldeni! Az mszp meg nem jelentett le vagy 400 emberünket.
Válasz erre 

Zsuzsanna Heltai 2016.11.21. 18:28:02

@Mariann19: csak arra reagáltam, h a budapesti adatok nem vetíthetők ki országosan. Az lmp-ről: régebben pártoltam, de sajnos sokszor húznak a jobbikhoz.Senki mással nem működnek együtt. Ez a jelölési ügy pedig felháborító, mert újabb 12 évre szélsőjobbos lesz az AB. Sajnálom Hadházyt, nagyon becsültem eddig a munkáját.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.21. 18:43:09

@Zsuzsanna Heltai:

1: Tevedes, ha jol tudom mindig is igy volt, nem a fidesz talalta ki.
2: Tegyuk fel, hogy elhiszem a 400at, akkor mar megvan az osszes valasztokerulet kb harmada...

Ja, es pont a dk fikazza az lmp-t, hogy milyen tamogatottsaga van. Talan eloszor magatokba szallhatnatok, ugyanis az lmp legalabb vallalta a megmerettetest 14ben, a dk meg csak az mszp farvizen jutott be.... (mindenki 2-3 szazalekra merte, amikor megszuletett az egyezseg)
Válasz erre 

Mariann19 2016.11.21. 19:09:41

@Zsuzsanna Heltai:
Kedves Zsuzsanna! Nekem meg pont az a rokonszenves egy pártban, hogy az általa meghirdetett utat járja, megfelel a választóinak tett elveivel. Nézd meg a 2014. választás előtti összefogás kudarcos végeredményét, melyet a baloldali pártok szerveztek. Miért baj az, ha az ellenzéken belül a pártok a közös célon kívül tartják magukat egyéb területeken az elveikhez? A nyugati országokban rendre különböző célú pártok működnek koalícióban, miközben együttműködésük prioritása az ország érdeke. Miért jó az ellenzék rivalizálása egymás között? Mert most ez mutatkozott meg a DK és az MSZP együttes LMP elleni offenzívájában..
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.21. 19:17:19

@Mariann19:

Egyszeru: A dk egyedul akar maradni a bal oldalon, es fontosabb neki hogy kinyirja a konkurenciat, mint az esetleges kormanyvaltas.
KerekBarczy megirta reggel, delben mar nem volt a part tagja.... (Es ezek akarnak mindenkit kioktatni demokraciabol....)
Válasz erre 

Mariann19 2016.11.21. 19:33:14

@Zsoltbacsi:
Kedves Zsoltbácsi! Mint láttad, az érveléseimnek ez a tény az eredője, valamint a kártékonyságát próbáltam feltételezni. A konkurrencia harc a gazdaságban jelenti a progressziót, a politikában a rivalizálás mindkét fél számára egyenlő a vesztéssel. Sajnálatos, hogy a mi ellenzékünk nagyobb összefüggésekben néha nem tud gondolkozni, ehelyett elvtelen eszközökkel, a másik sárba tiprásával kíván fennmaradni.
Válasz erre 

Zsuzsanna Heltai 2016.11.21. 19:34:39

@Zsoltbacsi: A mérésekről annyit: '14. májusban az EP választáson pedig Budapesten 15%-ot ért el önállóan! Országosan pedig 10% körül , önállóan. Tehát önállóan a parlamenti választáson is legalább 8%-kal frakciójuk lenne.
Válasz erre 

Francois77 2016.11.21. 21:04:22

@Attilajukkaja: javaslom orvos felkeresését. a "kivonulunk, ha beszél a hazug kormányfő" nem egyezik meg a "nem veszünk részt a munkában egyáltalán, csak évente 1x szavazunk, hogy ne vesszen el a mandátumunk" esettel. ha szerinted igen, akkor sajnállak, de tökéletes példája vagy az ellenzék által megvezetett, hülyének nézett és átvert barmoknak.
Válasz erre 

Első Kézből 2016.11.21. 21:44:32

@Francois77: " tökéletes példája vagy az ellenzék által megvezetett, hülyének nézett és átvert barmoknak"
Az ilyen személyeskedéseket mellőzd plz, ha szeretnél még a jövőben kommentelni ide.
Válasz erre 

Francois77 2016.11.21. 22:20:51

@Első Kézből: csak, hogy be tudjam tartani a szólás- és véleményszabadság, plusz a helyi szabályok alkotta kereteket: melyik szót tartottátok nem megalapozottnak, súlyosan sértőnek?
és ha már ilyen jól elbeszélgetünk, hadd kérdezzem már meg, hogy a pamut-féle söpredéket, akik ennél sokkal durvábban nyomják, hány alkalom után tiltod ki? 10-es nagyságrendben elég, ha meghatározod a számot, kösz.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.11.22. 09:52:01

@Francois77:
"javaslom orvos felkeresését."
Nagyon kedves toled! Szoval szerinted MINDENKI beteg, aki nem ert veled egyet? :o))))

" a "kivonulunk, ha beszél a hazug kormányfő" nem egyezik meg a "nem veszünk részt a munkában egyáltalán, csak évente 1x szavazunk, hogy ne vesszen el a mandátumunk" esettel.
Milyen munkabol????? Ez a Parlament nem dolgozik, nem mukodik parlamentkent, csak bekotott fideszes szavazogepekbol all. Orban a fuggony moge bujik, ha kellemetlen kerdesekre kellene valaszolnia, vagy el sem megy az ulesekre. Ha az ellenzek akar felvetni valamit, akkor testuletileg bojkottaljak az ulest. Meg hogy munka!!!

"sajnállak, de tökéletes példája vagy az ellenzék által megvezetett, hülyének nézett és átvert barmoknak."
Szemelyeskedsz es mocskolodsz. Ennyi a tudomanyod?
Válasz erre 

Francois77 2016.11.22. 11:56:55

@Attilajukkaja: a véleményed és a tények kavarása nem célravezető... és nem mocskolódtam, csak éltem a véleményszabadságommal.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.11.22. 12:25:09

@Francois77:
"a véleményed és a tények kavarása nem célravezető"
Ezt eppen te mondod nekem? Vicces!

"... és nem mocskolódtam, csak éltem a véleményszabadságommal."
Na persze! Amikor az anyukadat elmondjak mindenfele ennek-annak, akkor is ugy gondolod, hogy csal elnek a velemenyszabadsagukkal?
Válasz erre 

Francois77 2016.11.22. 12:26:23

@Attilajukkaja: ez már annyira színvonaltalan, hogy fáj. Szép napot!
Válasz erre 

Bárdos Lilla 2016.12.02. 11:38:42

Beszélgetés Hadházy Ákossal korrupcióról, alkotmánybíró választásról (7:27), ellenzéki összefogásról, ellenzéki mediáról a 2018-as választás eselyeiről:

www.youtube.com/watch?v=L75I4WwjaZY
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.12.02. 11:53:58

@Francois77:
"ez már annyira színvonaltalan, hogy fáj"
Ugye, hogy nem erdemes mocskolodni?
Válasz erre 

Francois77 2016.12.02. 12:09:34

@Attilajukkaja: mocskolódtam? Én? Hozzád meg a dks rajongókhoz képest jól nevelt úrigyerek vagyok a vasárnapi iskolában. Se hagyjuk, úgysem érted.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard