Nyugati Fény

Betti! Ugye tudod, hogy a gyurcsányozással csak a Fideszt segíted? - Nyílt levél az LMP társelnökének

Betti! Ugye tudod, hogy a gyurcsányozással csak a Fideszt segíted? - Nyílt levél az LMP társelnökének

Amikor Schiffer András otthagyta az LMP-t, sokan remélték ebben az országban, hogy a méregzöld párt életében egy békésebb, együttműködőbb időszak következik.

Hogy csitul az az ingerült gyűlöletkeltés, ami a schifferi „politizálás” lényegét jelentette. Minden józan ember látta, hogy ezzel a stílussal és ezzel a tartalommal olyan gettóba zárta magát az LMP, ahonnan egy árva százalékot nem lehet bővülni.

Schiffer távozásában benne volt a lehetőség, hogy kilépjenek a patológiás gyűlölségek mocsarából. Hogy a hátralévő másfél évben kitörlődjön az emberek fejéből az a mélyen beégett kép, ahogy Schiffer feláll a parlamentben, és szó szerint ordítva, kocsmai színvonalon gyalázza az ellenzéki társait.

szel_detti.jpg

Úgy tűnik, Szél Bernadett nem vonta le a tanulságot az LMP elhúzódó válságából, és mindent ott folytat, ahol Schiffer abbahagyta. A fideszes országdúlás hetedik évében még mindig ott tart, hogy az „ellenzék ellenzékének” szerepét próbálja eljátszani.

Ma például az ATV-ben adta elő a legócskább kocsmafilozófiát arról, hogy „Orbán és Gyurcsány egykutya”, „össze vannak kötve”, „együtt kell eltűnniük”, stb., stb., - ismerhetjük ezeket a buta dumákat a rákosrendezői pályaudvar söntéspultja mellől.

Mintha a 2010 előtti kormányok (a hibáikkal együtt) bármilyen szempontból összevethetők lennének a mai rezsimmel. Mintha az MSZP-SZDSZ kormány is a demokrácia tudatos lerombolásán fáradozott volna, mintha a nyugati partnerség helyett ők is az Unió ellen hergeltek volna és a keleti diktatúrákkal bratyiztak volna. Mintha Gyurcsányék szállták volna meg az ügyészséget, a számvevőszéket, az alkotmánybíróságot, mintha ők lopták volna szét maffiamódszerekkel az uniós milliárdokat, mintha ők uszítottak volna a melegek, romák, szegények, menekültek ellen. És folytathatnánk reggelig az égbekiáltó különbségeket.

Sötét, kártékony, aljas duma egyenlőségjelet tenni Orbán és Gyurcsány, vagy a kormányaik közé. Mindenki, aki ezt teszi: az ellenzék esélyeit rombolja, a kormányváltást gáncsolja, Orbánékat segíti.

Másrészt mélyen antidemokratikus Szél Bernadett hozzáállása, amellyel kizárná egyes konkurenciáit a versenyből. Nem, Betti, mindenkinek ugyanannyi joga van politizálni az ellenzéki térfélen, és majd a választópolgárok eldöntik, hogy kiben látnak erőt, tehetséget, hogy képviselje az érdekeiket.

Az nem úgy van, hogy te majd eldöntöd, kinek van joga elindulni egy mérkőzésen és kinek nincs. Hát ki vagy te ahhoz? Tessék tehetségesnek, okosnak lenni, vonzó programot kínálni és azzal 40-50%-os LMP-t építeni!

Olyan opció nincs, hogy a többiek kizárását követeljük egy futóversenyről, mert miattuk nem tudunk elsőként célba érni. Ez a diktatúra logikája és nem a demokratikus pártversenyé. Érted már, Betti?

Kövess minket a Facebookon is!

Kérjük, támogasd a Nyugati Fényt - a valódi ellenzéki médiát!

 

107 komment lmp schiffer andrás szél bernadett gyurcsányozás Tovább
Betti! Ugye tudod, hogy a gyurcsányozással csak a Fideszt segíted? - Nyílt levél az LMP társelnökének Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
107 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Újabb mocskos sztori bizonyítja: Orbán módszeresen vásárolja fel az MSZP-t Újabb mocskos sztori bizonyítja: Orbán módszeresen vásárolja fel az MSZP-t
  • Megcáfoljuk a 3 leghazugabb "érvet", amivel a határon túliak szavazójogát szokták védeni Megcáfoljuk a 3 leghazugabb "érvet", amivel a határon túliak szavazójogát szokták védeni
  • Készül a Jobbik és az LMP összeborulása - De Vona zsebében ott lapul a kés is Készül a Jobbik és az LMP összeborulása - De Vona zsebében ott lapul a kés is
  • Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát! Kovács László: Az MSZP ne követelje magának a miniszterelnök-jelölés jogát!
  • Az MSZP komplett hülyét csinált Balázs Péterből Az MSZP komplett hülyét csinált Balázs Péterből

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatifeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7011815593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (107)
Az utolsó 100 komment:

István Tamasi 2016.10.17. 15:32:22

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Miért? Talán a csúti surmó vezeti az országot? Szerintem csak fosztogatja.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 15:40:04

@István Tamasi: Ne kérd, hogy a két fasz közül kelljen választanom!
Válasz erre 

Levin111 2016.10.17. 15:41:34

Gyurcsány nevétől főleg a fidessesek lázadnak be, mert tudják, hogy a mai napig ő a legveszélyesebb Orbánra. Ha nem 18-ban akkor 22-ben, ti. majdnem egyidősek.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 15:41:56

@István Tamasi: A gyurcsány helyett kormányozhatott voln egy sültkrumpli is. orbán aktívan tönkreteszi az országot. Ja, és persze tolvajkodik is.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.10.17. 15:57:02

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Én is szeretném, hogy a következő 1 évben felbukkanjon egy új, potens név.
Válasz erre 

Drizari 2016.10.17. 16:53:54

Kocsis Zoltánt idézem: “két magyar az három párt. Ez borzalmas.”
Válasz erre 

Kristóf Tarnay · http://fegyvertelen.blog.hu 2016.10.17. 17:04:36

Szerintem ha Bernadett, akkor Detti, de mindegy is. Mindezt az a párt írja a blogján, amelyik 2006-ban Orbánnak ajándékozta az országot. Bár az LMP-nek sok mindenben nem adok igazat az ellenzéki együtt nem működés terén, de egy dologban mindenképpen igaza van. Sokak szemében nem is leszek emiatt népszerű, de ezért nem megyek október 23-án sem Budapestre tüntetni, mert Gyurcsánnyal nem tüntetek.
Válasz erre 

Margit Némedi 2016.10.17. 17:10:28

Még mindig nem fogjátok fel,Gyurcsány miniszterelnök volt nem egyszemélyes diktátor,Ő hiába akart bármit,ha az SZDSZ.MSZP kihátrált nem szavazta meg amit akart,hátba szúrták,mit tehetett volna egyedül nem dönthetett,azóta egyfolytában mocskolják amit ti meg beszoptok.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 17:31:00

@Margit Némedi: Ha olyan tehetlen volt, akkor minek hoznád vissza, hogy megint tehetetenkedjen?
Válasz erre 

Bryan élete 2016.10.17. 17:37:18

Most komolyan, miért gondolja azt bárki, hogy Gyurcsány köpködésével megerősítheti a saját pártját, vagy annak pozícióját?
Gyurcsány a mínuszból egy pártot alapított, a DK egyedül és orbitális ellenszél, mit ellenszél: gyűlölettájfun mellett vitte végbe az eddig elért helyezését.
Gy. kutyázása csak a fidesz az érdeke, amíg lehet vele riogatni. És lehet, amint látható némely ellenzéki politikus kórustag részéről. Mára ez már kontraproduktív, vegyétek észre Bernadettek.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 17:44:20

@Amelanchier: "a DK egyedül és orbitális ellenszél, mit ellenszél: gyűlölettájfun mellett vitte végbe az eddig elért helyezését."

Igen. Ezt kivívta már 2006-ban az öszödi beszéddel. Ezt nem felejtette el neki az agynélküli 98% tíz év alatt se. Gondolod, hirtelen elfelejti? Ha gyurcsánynak egy fikarcnyi realitásérzéke lenne, régen távozott volna a politikából.
Válasz erre 

Bryan élete 2016.10.17. 18:04:26

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: hogy van az, hogy GY-nak tíz éve még mindig az öszödi beszédet róják fel legnagyobb bűnéül /persze ez is irányított és állandóan turbózott/, a dagatt pedig kilopja a szemünket és röhög rajtunk. Lop, csal, hazudik, már degeszre zabálta magát közpénzből és hat éve a mai napig MEGTEHETI!!!!!
Én elhiszem, hogy vannak emberek, sokan, akiknek az a legnagyobb élvezetük aznap, ha gyurcsányozhatnak egy epéset, de ez a mai ámokfutás fényében már kit érdekel? Elavult.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.17. 18:23:24

Azert az lesz az evszazad poenja, amikor 2018ban az LMP tobb szavazatot kap mint a dk. Megneznem a csotany fejet. Egyebkent is, az utolso valasztason az lmp sajat jogan jutott be a parlamentbe, mig a dk kullancskent az mszpbe kapaszkodva.
Válasz erre 

DrFisham 2016.10.17. 18:30:14

@Amelanchier:
Ez így van, ahogy mondod. De én meg erre azt kérdezem, hogy hogy van az, hogy a legrosszabb opció (Orbán) helyett nekem a második legrosszabb opcióra kellene szavaznom (Gyurcsány)? Mert azért Gyurcsány 'bűneiből' is könyvet lehetne írni. Kezdve a 2006-os 9%-os költségvetési hiánnyal, ami csak a szeptemberben induló megszorítások miatt nem kúszott 10% fölé. Az ország eladósítása egy alapvetően prosperáló gazdasági időszakban. Hát ehhez teljesítmény kellett. Vagy a hatalomért mindent szabad? Én köszönöm szépen, inkább kihagynám Orbánt és Gyurcsányt is.
Válasz erre 

Lilla50 2016.10.17. 18:38:36

Egyáltalán ne csodálkozzunk ! Az lmp 2014-es választási programjából :"LMP ökopolitikai párt, a sokféleség pártja. Zöld. Globalizáció- és kapitalizmuskritikus.
A természeti környezetért és a sokszínű társadalomért felelősséget vállaló,
patrióta párt.,
A társadalmi és az ökológiai válság nem független egymástól, hanem egy tőről fakad.
Mindkettőben a kizsákmányolás és a közérdeknek a csoportönzéssel szembeni
kiszolgáltatottsága nyilvánul meg."

Ezért aztán önmagát igazi baloldalinak tartja.

Azt viszont nyilvánvalóvá kéne tennie, hogy mit gondol a kapitalizmus kritikáján. Ez a kulcs ugyanis. Gyurcsány az Őszödön elhangzott beszédével azt mondta el, hogy végre a kapitalizmus keretei között kellene a lehető legjobbat elérni. Mindezt azért, hogy a gazdaság teljesítménye fedezze a kiadásokat. Ezt tényleg negálja a 98%--
Ha ezt fel nem fogjuk mi mind, akkor Marad minden sok évig! Közben legatyásodunk. Az egészségügy , az oktatás, a nyugdíj, a közösségi közlekedés, a szociális ellátások, a közös adminisztráció nem tartható fenn a ma befizetett adókból.Nem Gyurcsány a figura az oka annak, hogy ez így van! Ha Ő nincs a politikában a probléma még itt marad! Ostoba az, aki a problémát egy szavazattal rendelkező figura létében látja.
Válasz erre 

A tettetett tettek tettetett tettese 2016.10.17. 18:59:59

A magyar baloldal azért gyenge és erőtlen, mert töredezett és darabokban van.
A szervezeti töredezettség azonban csak tünet, ami leképezi a valódi problémát, azt, hogy a szavazótábor nem egységes. Amíg a szavazótábort nem sikerül egyesíteni, addig minden olyan kísérlet, ami szervezetileg igyekszik valamilyen formában integrálni a baloldalt, kudarcra van ítélve.
Két nagy törésvonal vonul végig a baloldali táboron.
Az elsőt ismerjük jól az MSZP-SZDSZ korszakból: egyik oldalon a klasszikus baloldali, a másikon a neoliberális gazdaságpolitika támogatói állnak.
Tapasztalatból tudjuk, hogy ez a törésvonal nem teszi lehetetlenné, hogy a baloldal kormányra kerüljön, habár a jó kormányzásra való képességet igen erőteljesen akadályozza (állandó viták és kompromisszumos félmegoldások).
A másik törésvonal viszont a Gyurcsány Ferenchez fűződő viszony (tágabban: a 2010 előtti kormányzáshoz való viszony, bár ez talán már akár egy harmadik törésvonalként is felfogható).
Nézzük csak meg a jelenlegi pártokat. Liberális (gazdaságpolitikai értelemben) és Gyurcsány-párti: DK. Baloldali és Gyurcsány-párti: MSZP (tudjuk, hogy vannak Gyurcsány-ellenesek az MSZP-ben, de azt is tudjuk, hogy az MSZP összességében inkább nyitott a DK-val való együttműködésre). Liberális és Gyurcsány-ellenes: Együtt. Baloldali és Gyurcsány-ellenes: LMP (és PM, de a PM-et pont az különbözteti meg az LMP-től, hogy habár Gyurcsány-ellenes, de összeszorított foggal hajlandó valamifajta együttműködésre). A Liberálisok és a MoMa természetesen politikai értelemben nem léteznek (vagy csak annyira, amennyire még Fodor Gábor és Bokros Lajos érdemi politikai szereplők).
Azt kell látni és érteni, hogy amíg Gyurcsány Ferenc a porondon van, amíg ő aktívan politizál, amíg ő tényező, addig ez a törésvonal létezik, és addig a magyar baloldal nem lehet újra egységes és ütőképes. És ez nem arról szól, hogy kedveljük-e Gyurcsány Ferencet, hogy egyetértünk-e a politikájával. Ő egy szimbólum, sokak számára szimbolizál valamit, amit elutasítanak, és éppen ezért képtelenek olyasmire jó szívvel szavazni, aminek ez a szimbólum a része. És tudomásul kell venni, hogy őket nem lehet ennek az ellenkezőjéről meggyőzni. Nem is ez a feladat. Gyurcsány Ferenc egyetlen egy személy, akinek a renoméja valójában nem az ország központi kérdése. Lehet, hogy Gyurcsány Ferenc tapasztaltabb, lehet, hogy jobban tudna kormányozni, mint tette azt korábban, de ezek a kérdések érdektelenek. Nem ér annyit az ő személye, hogy abba ölje a baloldal az energiáit, hogy az ő megítélését javítsa, vagy neki próbáljon összehozni egy második esélyt.
Mi következik mindebből? Ha győzni akar a baloldal, Gyurcsánynak mennie kell. Fog menni magától Gyurcsány? Nyilvánvalóan nem fog. Egyetlen út marad tehát: ki kell szorítani. Jó közelítéssel senki nincs ebben az országban, aki csak azért szavazna egy egységes baloldalra, mert ott van Gyurcsány. Gyurcsány hívei mindenképpen a baloldalra fognak szavazni. Ők már megvannak, nem kell őket megnyerni.
Viszont nagyon is sokan vannak, akik szavaznának egy egységes baloldalra, ha annak nem lenne része Gyurcsány, ha ez az egységes baloldal nem hordozná (szimbolikusan) a 2010 előtti időszak terhét. Innentől kezdve az a baloldali politikus dolgozik valójában (szándékaitól függetlenül) Orbán leváltásán, aki Gyurcsány Ferencnek (politikai és nem emberi értelemben) hátat fordít. Juhász Péterek, Harangozó Tamások, Schiffer Andrások. Lehet persze továbbra is reménykedni abban, hogy majd valahogy talán Gyurcsánnyal is sikerül megszerezni a többséget, és akkor majd megint lesz egy újabb 2014, lehet ezt még csinálni újabb négy évekig, csak akkor továbbra sem lesz változás. Nem elég Orbánt szidni, a házi feladatot is el kell már végre végezni.
Válasz erre 

midnight coder 2016.10.17. 19:05:02

@Lilla50: "az oktatás, a nyugdíj, a közösségi közlekedés, a szociális ellátások, a közös adminisztráció nem tartható fenn a ma befizetett adókból."

Ha viszont még több adót szedsz be, még több olyan ember hagyja el az országot, akinek a munkaereje értékes. Innentől kezdve pedig egy büdös fillért nem fog befizetni, azaz semmivel nem járul hozzá ezeknek a rendszereknek a fenntartásához.
Válasz erre 

Pattaya 2016.10.17. 19:05:28

Eddig is elkapcsoltam, ahol Bettit láttam, mert irritált a rendkívüli rondasága. De, hogy a főnökének Schiffernek kedvezve rugdossa Gyurcsányt, most már utálom is!
Válasz erre 

midnight coder 2016.10.17. 19:06:14

Amúgy Orbán hatalmának egyik fő pillére Gyurcsány.
Válasz erre 

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.10.17. 19:09:34

Az biztos, hogy nem Gyurcsány a gátja, hogy az LMP 30-40%-os nagypárttá váljon..

Ez azért nem megy, mert a választók szemében ugyanolyan hiteltelen, semmirekellő tárasaság, mint az összes többi.
Válasz erre 

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.10.17. 19:12:30

@midnight coder: Ócska duma.

Orbán hatalmának fő pillérei az Alaptörvény, a választási törvény, a házi legfőbb ügyész, és a pártharsonaként működő közmédia.
Válasz erre 

5perc 2016.10.17. 19:23:52

Hát ha a demokrácia alapkritériuma, hogy Gyurcsány Ferenc indulhasson a választáson, akkor pár évig elvaracskolunk még a diktatúrában. Ha ez Gyurcsány Ferencnek még mindig megfelel, azt kell hogy higgyem, a fidesz fizeti.
Válasz erre 

Pattaya 2016.10.17. 19:52:23

Kedves Bernadett ! Hány éve is Gyurcsányoznak? Ebből mennyit profitáltak ?
Válasz erre 

Ferenc52 2016.10.17. 19:57:19

@János Lipcsei: Tragikus ostobaságot írtál!
Válasz erre 

midnight coder 2016.10.17. 20:04:14

@fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya: Az alaptörvény ez ügyben nem sokat oszt vagy szoroz, ahogy a legfőbb ügyész sem: kis hazánkban komoly politikust még nem ültettek le a mindkét oldalon eltűnt százmilliárdok ellenére sem. A választási tv max 1-2%, a közmédia pedig mindig az aktuális kormány seggét nyalta. Orbán hatalmának forrása az ostoba, korrupt, lejáratódott baloldali ellenzék, Fletóval az élen.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.10.17. 20:14:38

@Zsoltbacsi:
Az lesz az évszázad poénja amikor 2018-ban az összefogás több szavazatot kap mint a fitymasz.
Megnézném a csúti surmó fejét na meg az agyatlan fitymaszbirkákét is.
Válasz erre 

Philip F. Queeg 2016.10.17. 20:17:29

@midnight coder:
Úgy módosítanám, hogy a Fidesz legjobb és leghatékonyabb kampányaktivistája Gyurcsány Ferenc.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.17. 20:20:57

@István Tamasi:

Hat en arra befizetek. De remenykedni lehet...
Válasz erre 

balfék 2016.10.17. 20:32:41

Ha ennyire nulla politikusnak tartjátok Gyurcsányt , akkor miért nem sikerült találni egy őt felülmúlni képes arcot az ellenzék vezetésére? Nincs itt valami ellentmondás? Még egy ilyen gyűlölt politikust sem vagytok képesek felváltani! Egy demokrata , ha valóban az, rábízza a választókra , hogy kit rúg picsán és kit emel magasra. Valóban azt hiszitek, hogy , ha Gyurcsány eltűnik rögtön szárnyallásba kezd az ellenzék? Nem látom a valós alternatívát.
Válasz erre 

M1nd3gy 2016.10.17. 20:49:50

Egyik kutya, a másik eb, agyarországban ez így működik: magyarnarancs.hu/belpol/megerik_a_penzuket_-_gyurcsany_es_orban_gazdagodasa-64169
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 20:56:25

@Amelanchier: A gyurcsány kimondta nagy nyilvánosság előtt, hogy hazudott. A Bonsai Duce mikor kérdezték, azt mondta, hogy sose hazudott. Ilyen egyszerű ez az agyatlan 98%.

Az a gyurcsány bűne, hogy ezt nem érti meg, és a jelenlétével blokkol bármilyen esetleges lehetőséget az orbán leváltására.

Az, hogy az orbán szétlopja az országot, és tönkreteszi a gazdaságot senkit nem érdekel. Az a fé, hogy ne a gyurcsány kormányozzon. Ezt föl nem foghatom.
Válasz erre 

Brix 2016.10.17. 20:58:43

@Lilla50: Az LMP soha nem deklaràlta magàt baloldali pàrtnak, sőt , Schiffer önmagàt a középtől enyhén jobbra pozícionàlta...A baloldali pàrtok elve vesztésre vannak ítélve, mert az àtlag magyar inkàbb konzervatív szemléletű, így a DK és az MSZP soha nem lesz hatalmon Magyarorszàgon.
Válasz erre 

Kalmár 2016.10.17. 21:00:13

Az a baj, hogy nem akarják látni a valóságot!
Létrehoznak egy alternatív valóságot de közben nem értik, hogy miért nem aszerint működik a világ. Időnként rácsodálkoznak, hogy ez most hogy???
Ezt tették az öszödi beszéd után is. Mindenféle nyakatekert mosdatás ment. Lett is belőle 2/3!
Ez volt a migránsok első hullámánál is! Ez csak egy álprobléma, egy hullám, nem lesz több migráns...stbstb
Ugyanez megy most is egy átlag fölötti részvétel mellett létrejött 98% népszavazást próbálnak semmissé tenni.
Miért csodálkoznak, hogy képtelenek egyről a kettőre jutni?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 21:01:29

@balfék: "Ha ennyire nulla politikusnak tartjátok Gyurcsányt"

Gyurcsányt ügyes politikusnak tartom. Sajnos alkalmatlan az ország vezetésére. Nem az öszödi beszéd miatt, hanem mert 5 évig bizonyította az alkalmatlanságát. Függetlenül attól, hogy jó politikus-e, vagy alkalmas-e az ország vezetésére, az öszödi beszéddel kiírta magát a magyar politikai életből. Lehet bármilyen irányban érvelni, ez megmásíthatatlan tény.

"ha Gyurcsány eltűnik rögtön szárnyallásba kezd az ellenzék?"

Amíg nem tűnik el, addig nem szárnyalhat.

"Nem látom a valós alternatívát."

Ez a tragédia.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 21:09:08

@Lilla50: "Az egészségügy , az oktatás, a nyugdíj, a közösségi közlekedés, a szociális ellátások, a közös adminisztráció nem tartható fenn a ma befizetett adókból."

Az újraelosztás 50%-nál nagyobb. Ilyen a világon nincs.
Válasz erre 

arturdent 2016.10.17. 21:24:53

Üdv
Szerintem nem Gyurcsányon múlik a Bal oldal sikere. bár baloldalinak nevezni az Mszp-t vagy a Dk-t az erős túlzás. Egyenlőre se programjuk, se karizmatikus vezetőik nincsenek. Nem látom milyen képet képzelnek el Magyarországról, egyenlőre beragadtak abba a vájatba, hogy Orbánt démonizálják, de ezt csinálják már x éve és nem jön be, tehát ideje lenne valami kreativat, önnállót kitalálni. Ezzel a taktikával, hogy a fideszt fasiztázzák, Orbánt démonizálják nem lehet előbbre jutni. Ezzel max azt a pár százezert embert lehet fanatizálni aki megmaradt az un bal oldal táborában és velejéig gyűlőli Orbánt, de ezzel nem lehet választást nyerni. Ahhoz értelmes és hiteles emberek, értelmes célok és egy valamire való vonzó világkép kellene, nos ezzel sem a DK sem az Mszp nem rendelkezik. Szóval ez irányba kéne elmozdulni. Remélem az lmp megmarad függetlennek és kínál a tömeg pártok mellett egy különutas alternatívát.
Szerintem ezt Bernadett is látja és nem fog egy eleve vesztes oldalhoz csatlakozni, akármennyire is szeretné a bal oldal.
Válasz erre 

morpho 2016.10.17. 21:45:05

Gyurcsány és Orbán közt egy hatalmas különbség van. Gyurcsány demokrata, Orbán pedig nem az. Ez persze önmagában nem jelenti azt, hogy Gyurcsány lenne Magyarország megmentője. Sok demokrata van még az országban, aki sokkal hitelesebb, mint Gyurcsány. Kár, hogy nem ismerjük őket...Legalább is egyenlőre.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.17. 21:51:29

@morpho:
Gyurcsany a demokrata? Ez meg viccnek is rossz. Sorolni lehet az ugyeket, amikor nemcsak az egesz tarsadalommal ment szembe, hanem meg a sajat valasztoival is! Orban se sokkal jobb, de o legalabb neha belatja, ha teved es modosit. Gyurcsanyrol meg ezt se lehet elmondani.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.17. 22:01:31

@morpho:
De lehet hogy tevedek, akkor megkoszonom a segitseged. Szoval mondj eseteket legyszi, amikor Orban szembemet az emberek 80-90 szazalekanak akarataval (tobb kozvelemenykutatas alapjan is) es nem tagitott tole. Mert en a gyurcsanytol tobb ilyet is tudok. Marpedig azt en nem neveznem demokratanak, aki ilyen szinten szarja le a választók akaratat!
Válasz erre 

bgp 2016.10.17. 22:09:23

@DrFisham: rájöttem, hogy az LMP-től kell távolságot tartanom, mert semmi értelme nincs annak amit csinálnak. Az LMP épp 5%-kal rombolja a fidesz leváltásának esélyét. Ha lenne értelme annak amit csinálnak, nőtt volna a támogatottságuk 2014-re.
Válasz erre 

Gábor2000 2016.10.17. 22:10:37

@morpho: Persze, Gyurcsány a demokrata. Ez viccnek is rossz. Ha szét nem esik a Szovjetunio, akkor ma ő lenne az Mszmp főtitkára. A demokrata, na látjátok, ez az igazi tragédia. 25 év, s máris feledésbe merül a közelmúlt egyesek fejében.
Válasz erre 

buzindex 2016.10.17. 22:12:06

Az LMP addig volt normalis part amig A Siffer Andras benne volt . Azota teljessen elhujultek. Illetve valoszinuleg a Siffer is azert hagyta ott oket, mert latta hogy remenytelenul hulyek, es mar csak egy lepesre vanak a Gyurcsanytol.
Válasz erre 

TizenötmiIIió Magyarok 2016.10.17. 22:17:59

"Mindenki, aki ezt teszi: az ellenzék esélyeit rombolja, a kormányváltást gáncsolja, Orbánékat segíti."

Baromsag az egesz. Vegre van egy kivallo nemzeti kormanyunk, NINCS szukseg kormanyvaltasra. Meg legalabb 20 evig maradnia kell az Orban kormanynak, hogy orszag megerosodjon annyira, hogy akar a fidesz nelkul, ellen tudjon allni a libsik kulfoldi, es belfoldi tamadasanak.
Válasz erre 

dare 2016.10.17. 22:26:11

Ha már kocsmafilozófiának nevezzük azt, amit a Bernadett mondott, akkor nem ártana elgondolkodni azon a tényen, hogy bizony egy igencsak masszív tömeget képes mozgósítani mind a 2 jobboldali párt hasonló filozófiával. A baloldali értelmiség meg úgy viselkedik, mintha makulátlan jellemű emberek lennének mindannyian, és megvetik, elutasítják gőgösen azokat a kritikákat, ami a vezérükbe vetett hitüket egy pillanatra bepiszkolja.
Nem, a vezér szent és sérthetetlen, csak ő képes felvenni a harcot a korrupt rezsimmel.
Ha megint elkezdik ezt az összefogás témát amit bemutattak már nekünk 14-ben, akkor szerintem itt komoly bajok vannak.
Csak egy opció: összeáll az összes ellenzéki párt.
Legyőzhetik a Fideszt, ha Gyurcsány is ott van?
Nem kéne ezt átgondolni, talán egy kis időre háttérbe vonulni (mint Schiffer, akitől azért láttam különb kocsmai felszólalást), és nem parádézni egy kis ideig a szeretett vezérnek, mert ezzel csak még jobban kiábrándítja az embereket a politikából.
Minden tiszteletem az övé, de nem lenne ésszerű lépés ha egy rövid időre kivonná magát a politikából.
Persze hogy nem, majd jön az összefogás, azzal majd megint jól megmutatják (talán emelkedik egy pár százalékot a támogatottságuk, nekik az is bőven elég).
Válasz erre 

dare 2016.10.17. 22:41:24

@bgp: A Dk is kb 5%-al rontja a Fidesz leváltási esélyeit.
Mégis mindenki az Lmp-t tenné süllyesztőbe, pedig semmivel sem kevesebb a támogatottságuk.
Fura egy gondolkodás, csak ebben az összefogásban hinni (élen Gyurcsány Ferivel), de kötni kell az ebet a karóhoz, igazad lehet, talán most sikerülhet.
Csak én olyan pesszimista vagyok...
Válasz erre 

TizenötmiIIió Magyarok 2016.10.17. 22:47:19

@Gábor2000: Meg nincs 10 eve, hogy a Gyurcsany belelovetett az ellene tunto tomegbe, meg agyba fobe veretett barkit, aki kimereszkedett az utcara.
Es ezek a gyilkosok mereszelnek demokraciarol szonokolni.
Es az amerikaiak akik mostansag rendszeressen kitalalt vadakkal illetik az orszagot, akkoriban semmilyen kifogast nem emeltek a "demokratikus " kormany ellen.
Válasz erre 

morpho 2016.10.17. 22:48:53

@Zsoltbacsi: @Gábor2000:

No nézd csak egyem azt a kényes zúzátokat! A demokrata azt jelenti, hogy hisz a demokráciában és a demokratikus intézményrendszerben. Orbán teljesen lenullázta a fékek és ellensúlyok rendszerét és sokkal inkább mutat az autokrácia felé, ami most Magyarországon van. Gyurcsány viszont ilyesmit sosem tett. Orbán közben meghekkelte magát a parlamentarizmust, az alkotmányt és a választási rendszert is. Egyedül. Horn sem tett ilyet, pedig tehetett volna. Egy demokrata így szokta, igazatok van, hagyjuk is.
Válasz erre 

morpho 2016.10.17. 22:51:01

@TizenötmiIIió Magyarok: "Baromsag az egesz. Vegre van egy kivallo nemzeti kormanyunk, NINCS szukseg kormanyvaltasra. Meg legalabb 20 evig maradnia kell az Orban kormanynak, hogy orszag megerosodjon annyira, hogy akar a fidesz nelkul, ellen tudjon allni a libsik kulfoldi, es belfoldi tamadasanak."
Na ezért nem érted te a demokráciát. Nem is fogod soha. De nem baj, szóra sem...
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.17. 22:58:41

@morpho:
Ok, csak van egy kis bokkeno az eszmefuttatasban. Orban kozben elvezi a bizalmat. Lehet hogy nem vetted eszre, de történelmi magassagban van a tamogatottsaga, es ezt nem tudod se a fekek ellensulyok rendszerevel se a valasztasi rendszerrel megmagyarazni. Egyebkent meg szamomra az a demokrata, aki pontosan tudja, hogy mire kapott felhatalmazast,es minel kisebb aranyban el vissza vele, es nem megy szembe azokkal akiknek a poziciojat koszonheti. Foleg akkor ha meg igaza sincs!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 23:03:49

@Zsoltbacsi: "nem tudod se a fekek ellensulyok rendszerevel se a valasztasi rendszerrel megmagyarazni"

Bizony nem. Ezt a gyűlöletkeltéssel, rasszista uszítással lehet megmagyarázni. Nagyon szomorú, hogy ilyen gonoszak az emberek.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 23:05:35

@TizenötmiIIió Magyarok: "a Gyurcsany belelovetett az ellene tunto tomegbe"

Nem szívesen védem a fasz gyurcsányit, de ez városi legenda.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 23:07:18

@TizenötmiIIió Magyarok: "ezek a gyilkosok mereszelnek demokraciarol szonokolni."

orbán hazaáruló tömeggyilkos, minden évben ezrek halnak meg kórházi fertőzéstől, mert stadionra költi a gumikesztyű, fertőtlenítőszerek árát, meg a nővérkék fizetését.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 23:09:56

@Zsoltbacsi: "mondj eseteket legyszi, amikor Orban szembemet az emberek 80-90 szazalekanak akarataval (tobb kozvelemenykutatas alapjan is) es nem tagitott tole"

Vasárnapi boltzár.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.17. 23:10:49

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Nincs itt semmifele gyuloletkeltes, rasszizmus meg foleg nem. Csak a tgm es soros fele rettegok terjesztik.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 23:10:56

@Zsoltbacsi: "mondj eseteket legyszi, amikor Orban szembemet az emberek 80-90 szazalekanak akarataval (tobb kozvelemenykutatas alapjan is) es nem tagitott tole"

Netadó.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.17. 23:11:30

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
1: sose volt akkora tamogatottsaga, akar mennyire is szeretned ugy bemutatni
2: vissza is vonta
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.17. 23:12:32

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Bocs, nem arra gondoltam.
Szoval a netadot kb 1-2 het utan visszavonta, mert ranezett a kozvelemenykutatasi szamokra! Ez az ami a csotanynak nem nagyon jott oszze tobbszor is
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 23:14:58

@Zsoltbacsi: Most soros vagy párhuzamos? Döntsd már el!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 23:17:19

@Zsoltbacsi: Igen, véres fejjel meghátrált, mert csak az erőből ért ez a gyáva féreg. Kérted, hogy mondjunk példákat, mikor szembement az emberek akaratával a hazaáruló. Máskor jobban vigyázott, mindig csak egy kissebbséggel szúrt ki a geci, hogy ne legyen országos ellenállás.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.17. 23:22:40

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Azert rossz pelda, mert vegulis csak megszondaztatta a kozonseget. Nem volt erdemi akcio. Olyat mondj, mint gyurcsanynak a befogadaspartisag. Most mar nem olyan buszke ra, de en meg emlekszem, hogy nagy derrel-durral alairasokat is elkezdett tavaly gyujteni. Mikozben minden kozvelemenykutatas azt mondta, hogy az emberek 90 szazaleka nem akar itt boxosokat latni.
Válasz erre 

morpho 2016.10.17. 23:27:02

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Most soros vagy párhuzamos? Döntsd már el! :))) Ez jó! :))
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.17. 23:27:08

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Azt hiszem a dk szavazok kozott 70 korul volt ez az arany
Válasz erre 

morpho 2016.10.17. 23:28:42

@Zsoltbacsi: Putyin is élvezi a bizalmat. Erdogan is. Ők is demokraták. Értem.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.17. 23:33:37

@morpho:
Sajat orszaguk szempontjukbol jol csinaljak. Ez nem tetszik nekunk, mert nyilvan serti az erdekunket. Peldaul Erdogan hulye lenne ha nem hasznalna ki a migransokkal valo zsarolas lehetoseget. Vagy inkabb balek. Ez persze nekunk faj, de onnan nezve teljesen ertheto. Raadasul az is az EU balfaszsaga, hogy kemenykedni tud. Le kellett volna zarni gorogorszagot rogton az elejen, ahogy Orban is javasolta, es azota mar senki se beszelne errol, mar reg tortenelem lenne az egesz migranstema.
Válasz erre 

TizenötmiIIió Magyarok 2016.10.17. 23:59:49

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: "Nem szívesen védem a fasz gyurcsányit, de ez városi legenda"

Szazaval vannak font a video megosztokon felvetelek errol legendarol. Ahol utik, vagjak, gyilkoljak az embereket a gyurcsanyistak.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 00:04:32

@TizenötmiIIió Magyarok: Ha a gyilkolásról mutatnál egy csöppnyi részletet, hálás lennék, mert a habonymédia ezt elhallgatta.
Válasz erre 

Pál Madácsi 2016.10.18. 00:30:36

Ideje lenne a kosztümöt bohóc ruhára és csengős sapkára cserélni. Orvbán mellett tökéletesen tölti be az udvari bolond szerepét.
Válasz erre 

morpho 2016.10.18. 00:46:09

@Zsoltbacsi:
Továbbra sem értem, hogy ettől miért demokraták, de te biztos...
Válasz erre 

morpho 2016.10.18. 00:47:14

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Nem emlékszel, amikor Fletó elkötötte a tankot és belehajtott a zemberek közé?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 00:50:19

@morpho: :)) Hülye.
Válasz erre 

morph on deer 2016.10.18. 00:53:29

@dare:
"Legyőzhetik a Fideszt, ha Gyurcsány is ott van? "

Helyénvaló kérdés.
Viszont azon sem ártana elábrándozni, hogy ki is le(het)ne az, aki minimum Gyurcsányi nagyságrendben képes lenne vezetni - mondjuk bármit?

Mert tényleg vannak kedves és tehetséges emberek itt, ott, meg amott, csak épp nagyságrendi a különbség, ha tetszik, ha nem!

A jelenlegi helyzetben megfelelő gyakorlat nélkül próbálkozni enyhén szólva is bátor gondolat, bár lehet, hogy a 'botor' szó jobban illene rá.

Egyetértek a poszttal: le lehet/kell győzni, be kell bizonyítani, hogy én-te-ő valóban jobb választás, és innentől lehet 'vezetni'!

Az LMP Schifferrel, vagy nélküle sem bizonyított - nekem - semmit.
Most meg nagyon úgy néz ki, hogy vagy nyíltan beállnak a Fidesz mellé, ami amúgy a tisztességesebb megoldás lenne, vagy tovább nyomják az "én egyedül, mert csak" vonalat, és akkor nagy valószínűséggel a házba sem jutnak be.
Ezen próbál ezzel a kapálózással változtatni a hölgy, hogy legalább kissé hitelesebbnek nézzenek ki, kerül amibe kerül!

Nem működött!
- Következő..!
Válasz erre 

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.10.18. 01:25:21

Nem tett neki jót a Hitgyüli Tv önkontroll nélküli műsorvezetőjével "produkált" arc film! A magyar zöld pártnak még kicsit érnie kell. Nagy baj van már, ha egy gyenge középpályás folyamatosan szidja a balszélsőjét!
Válasz erre 

2016.10.18. 03:38:53

@DrFisham:
A szükséges +:
évente 10.000-nél is több diplomás végez, magyar egyetemeken. Kiből lesz „vezér ember” miniszter, országos potentát? Most a legegyszerűbb benősülési esettől tekintsünk el! Ma már ugródeszka lehet, valamely pártban történő törtetés, szélhámoskodás! De a jó kapcsolatok szerzésére, a titkos szolgálati szolgaság, vitt és visz a magasba! Ez a láthatatlan, titkos lépcső! Ez a leleplező! Ha ezt tudod, ez a feltétel aki ott virít, arról meglehetsz győződve ha ott van, megfelel a feltételeknek! Akkor amikor, művezető se lehettél a gyárban a párt tagsága nélkül, ajánlása nélkül. Akkor Állam Miniszter, igazgató, média munkatárs, vagy külföldi egyetemista lehettél? Ha nem voltál a „mi kutyánk kölyke”? Ha meg később dezertál, akkor áruló, vagy sunyi lélek! Melyiket vállaljátok, hős FIDESZ-esek? Az ilyen jellem megfelelő alap az ország vezetéséhez? Akad félrevezethető ember, aki rátok szavaz? Mára az is nyílt titok, Antall kormány alatt nem születhetett ügynöktörvény, maguk ellen? Annyira azért nem voltak hülyék! „Az új képviselőházban, csupa ismeretes arcot látni! Petőfi 1849 aug, 1989 dettó! „Az uralkodó réteg forradalma, csak arra jó, vég nélkül fenntartsa saját uralmát!” 1902, Beszoptuk!
Törvényszerűen mondhatjuk ki: hitvány idősebb nemzedékek mellett felnőtt ifjúság még hitványabb. Szabó Dezső 1921!
"A kommunizmus tragédia, de az igazi ellenfél mindig a „nemzeti” jelmezbe öltöztetett képmutató kapzsi jobboldali." (Márai Sándor)
Válasz erre 

L.A.M. 2016.10.18. 04:08:32

A cikk hülyeség. Nem a gyurcsányozás segíti a Fideszt, hanem Gyurcsány maga. Aki nem 2000 után lett született, az pontosan tudja, hogy Gyurcsány miatt van kétharmada a Fidesznek és amíg Gyurcsány - az ember, aki soha nem gondolta egy hónapnál tovább ugyanazt ugyanarról - politizál, addig a Fidesz nyer. Nem azokat kell baszogatni, akik ezt kimondják, hanem azon elgondolkodni, hogy miért még mindig ez a középszerű segg a baloldal reménye.
Válasz erre 

Zoltán Lukács 2016.10.18. 05:56:26

Az én problémám az, hogy nem kell ide LMP, Gyurcsány saját magát is képes elásni. ma már ott tartunk, hogy a DK törzsközönségében alig lehet találni nyugatos, polgári, demokratikus hajlandóságú elemeket, mindent elönt a primitív birkaszellem és a Gyurcsány-imádat. A kritikai gondolkodás nyomait is kiírtották a DK-ban. Az a rapid eljárás, ahogy KNSz-t kirakták, a harmincas évek moszkvai világát idézi. Ilyen körülmények között a DK legambíciózusabb vágya az lehet, hogy lopjon még egy pár százalékot a szociktól. A nyugatos kultúrájú, demokratikus, polgári Magyarországtól semmit nem fog kapni, márpedig más tartaléka az ellenzéknek nincs.
Válasz erre 

megamedve 2016.10.18. 06:28:40

Mondok valamit:
Kiba.ottul rühellem az egész fideszt, de a mai ellenzék egyszerűen egy töketlen bagázs. Nem fogok a köztörvényes gusztustalan fideszmaffiára szavazni, de sírva állok majd a szavazófülkében...
Válasz erre 

kjanik 2016.10.18. 07:16:43

Igaza van Szélnek, én is azt gondolom, hogy addig alhat nyugodtan Orbán, amíg ez az akadály a választási térben fickándozik.
Válasz erre 

gmihaly621 2016.10.18. 07:42:19

Sifike azért lépett le, hogy ne rá boruljanak a csontvázak a szekrényből kiesvén. Már a párt megalakulása, a TASZ-os jogvédősdi után, az sem volt egészen kóser.
Válasz erre 

bst1 2016.10.18. 07:57:21

Márpedig Széll Bernadettnek igaza van. Lehet Orbán maffiózó, Gyurcsány viszont abszolút inkompetens. Orbánék mikor uszítottak a romák ellen? Nyugodjon bele mindenki a rasszizmus a jelen ellenzéki pártokban is ugyan úgy megvan. EUs pénzeket loptak bőven MSZP kormány alatt is. Ezzel Orbánékat nem akarom védeni. Nem fekete - fehér a világ, nem gonosz Orbánokból és kis hibákkal rendelkező, de amúgy jó Gyurcsányokból, Mesterházykból, ... áll, hanem érdekcsoportokból . A magyar politikusok olyanok, mint a magyar emberek, mint mi. Zsák a foltját. És Széll Bernadett szerintem a "javát" képviseli, még akkor is, ha nem Lehet Más a Politika.
Válasz erre 

Tibor G. 2016.10.18. 08:05:13

bloggerke!..
te pedig először a nevedet tanuld meg odaírni a véleményedhez, észosztás helyett..
ez az egész blog egy névtelenül gyűlölködő okádék és még te vádolsz másokat gyűlöletkeltéssel?..
Válasz erre 

2016.10.18. 08:06:23

Kedves Gyurcsány Bloggerek,
Értsétek már meg, hogy vele nemhogy nem lehet nyerni, de sehova sem lehet jutni. Értelmes, diplomás emberként soha nem fogok egy olyan baloldali összefogásra szavazni, amiben benne van ez az ember. És ezzel így van a diplomás értelmiség 4/5-e. Nem vesztitek észre? Mit gondoltok miért nincs annyi ember a tüntetéseteken, mint amennyit a békemenet elvisz? megmondom: a Dk és a tróger MSZP miatt. Értelmes emberek ezekkel nem tudnak azonosulni
És igen Gyurcsány és Orbán egykutya. Együtt kell eltűnniük.
Válasz erre 

2016.10.18. 08:10:05

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: és jegyezzünk meg még egy dolgot: az lmp nem vesz el szavazatot se gyurcsánytól, se a maszoptól. ők a fideszben csalódot, de a baloldalra soha nem szavazóktól veszik el a szavazatokat.
Válasz erre 

Andor Hajnal 2016.10.18. 08:11:20

@János Lipcsei: Handabandázás, részegség ?stb, ilyet csak az állíthat aki ott volt hallotta látta mert anélkül teljesen hiteltelen az állítás, avagy bedőlt a propagandának
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.10.18. 08:14:44

Gyurcsány és a fidesz egy csapatba tartoznak, az mszmp-kisz csapatba. Úgy játsszák a szerepeket, hogy a lopás folytatódhasson, a birka magyart meg beetessék a demokrácia illúziójával. Működik.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.10.18. 08:15:48

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
ez a legnagyobb baromság, egyben pontosan az orbáni politika veleje. Ócska és káros az a gondolkodás, ami azt helyezi a középpontba, hogy Orbán le legyen váltva minden áron. Nem Orbánnak kell veszítenie, hanem egy olyan politikai erőnek fellépnie, amelyik megnyeri a választást és utána hatékony és jó kormányzást tud folytatni.

Nem a többi ellenzéki pártot kell megnyerni, hanem a szavazókat.
Válasz erre 

John Doe3 2016.10.18. 08:37:15

@A tettetett tettek tettetett tettese: "Jó közelítéssel senki nincs ebben az országban, aki csak azért szavazna egy egységes baloldalra, mert ott van Gyurcsány." Ez egy premissza. Ha hamis a premissza, hamis a konklúzió is. Azt viszont sehonnan sem látom, mi támasztaná alá ezt a premisszát. Mert az, hogy három sorral később még egyszer elmondod ugyanezt kifordítva, az nem érv.
Válasz erre 

John Doe3 2016.10.18. 08:42:30

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Sajnos, most tudok egyet mondani: kijött az új tv-számla a 300 Ft-os Andy-adóval. Ennél kevesebbért állt Budapest 2006-ban lángokban. Mi meg fizetünk, hogy Andy még gazdagabb lehessen.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.10.18. 08:44:47

A gyurcsány egyvalamire jó, megosztani az úgynevezett ellenzéki szavazókat. Pár nyugger majd rá szavaz 2018-ban, ennyivel kevesebben szavaznak az orbán ellenes, még egyelőre nem tudni melyik másik pártra.
A parlamentből már kivonult, jobb lenne ha a "politikától" is visszavonulna! Egy kétszeresen is bukott, volt miniszterelnök. Normális ember meg bukott miniszterelnökökre még egyszer nem szavaz. Ennyi.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.10.18. 08:46:32

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: "Orbán le legyen váltva minden áron."

Még hányszor kell elmondani, nem leváltani kell hanem lecsukni!
Válasz erre 

Mérnork 2016.10.18. 09:20:22

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Vasárnapi boltzár van? Basszus, akkor én tegnapelőtt betörtem a Tescoba... ;-)))
Válasz erre 

HaD 2016.10.18. 09:47:29

Ahol csak lehet elmondom leírom. gyurcsány és orbán és az un. rendszerváltó politikusok mind az mszmp kb.(elsösorban pozsgai) termékei. A közös pont az a stumpf istván akinek a feladata az volt hogy az elvtársak békésen nem el hanem áttolhassák a biciklijüket ugyanazon pályán belül egy másik sávba,kineveljenek egy nekik kellemes "ellenzéket". Majd 10-15 év elteltével ugyanazon módszerekkel vezethessenek 10(9?8?7?) millió embert amit azt az elvtársak, a nagy Le(v)nin(konkrétan zsidó) technikákkal tettek korábban a szociban. gyurcsány öszödi beszéde egy elökészített provokáció volt, majd a tv elötti jelenetek szintúgy. Ennek a trükknek az eredmény az egyik rendszerváltó banda teljhatalma. A demokrácia az kb. akkora látszat ma mint volt a szociban a hazafias népfronttal. Vannak szatelit pártok(pl. kisgazda/miép/jobbik)akiknek afeladata a radikalizálható emberek összegyüjtése, megfigyelhetövé tétele(majd kiiktatása) vannak akiknek a feladata az hogy ha kimondják a nevüket akkor minden amivel kapcsolatba vannak az piszkos lesz(gyucsány és a baloldalnak nevezett tolvajbanda) van egy konszlidált ellenzéknek kikiáltott része a rendszernek akik minimum opportunisták de leginkább az a dolguk hogy a korábban lerabolt vagyonukun ülve pangjanak(esetleg váltópártként ha kell feltuningolhatóak legyenek) ez az mszp. Ès van a fidesz aki gyakorolja a tényleges hatalmat ami nekik arról szól hogy amilyen gyorsan csak lehet lerabolják a területet mert ki tudja mikor jönnek értük mikor jelöl valakit helyettük a cár a szultán a PÀRT.Ezek kérem képzett politikusok(stumpf iskola) akik egy ázsiai termelési módban gondolkodnak. Nagyon nagyon nehéz valós ellenzéknek megélni mellettük....ügyes ,ahogy soros gyuri bácsi mosolyogva mondaná!
Válasz erre 

Pop40 2016.10.18. 12:55:08

Kedvelem Bernadettet, sok ilyen politikus kéne, mint ő. Ez a megszólalás viszont most nem volt szerencsés. Valóban, Fletó teher a baloldalnak, és félre kéne állnia - csak nincs más. Onnantól fogva viszont, hogy nincs más, nem szerencsés ellenzékiként ellenzékit szidni, mert csak a saját esélyeit rontja vele a baloldal, illetve a fidesz malmára hajtja a vizet. MAJD HA LESZ ALKALMAS JELÖLT a baloldalon, akkor el lehet kezdeni követelni, hogy Fletó álljon félre. Na de most? Oké, félreáll. És ki jön helyette?
Válasz erre 

Francois77 2016.10.18. 13:27:34

szóval úgy van az, hogy nincs olyan, hogy nincs más. ha a baloldal 10 év alatt nem tud kitermelni mást, és nem tud félreállítani egy Fletót, akkor el kell ismerni, hogy vége, és fel kell oszolni.
Válasz erre 

Lilla50 2016.10.18. 14:33:02

@Brix: m.facebook.com/schifferandras/posts/10153873474433668 Ha itt nem klasszikus baloldalinak vallja magát, akkor semminek! "" Schiffer András lehetne az egyik meghatározó vezetője, hiszen ő úgy baloldali politikus, hogy közben egy mérsékelt jobboldali szavazónak sem a kommunista,"" velemenyvezer.blog.hu/2012/01/16/schiffer_megmenekult_az_lmp_veszelyben
Szomorú ez rendesen, hogy a csevely a felszínene folyik, és nem érinti soha a lényeget!
Mit is tartunk fenn közösen működtetve? Alacsony bérek sok állami visszaosztás vagy magasabb bérek , de kevesebb visszaosztás. Ebben senki soha állást nem foglalt.(szdsz belebukott) dk most a programjavaslatába elrejtve --Más senki! soha. Pedig nincs más kérdés. A többi mind álvita
Válasz erre 

Lilla50 2016.10.18. 14:42:24

@Francois77: Azért nem tud kitermelni mást a baloldal, mert GyF elmondta anno az Őszödi Beszédét, amely mérföldkő lett. Abban felvázolt minden eldöntendő kérdést. Azok máig nincsenek megoldva se, de még megkisérelve sem választ keresni azokra. A lényegét tekintve máig állami visszaosztás van--(oktatás, egészségügy, közös adminisztráció stb. terén--bár fű alatt működik a párhuzamos fizetős rendszer is, amelyet Orbán teljesített ki kevesek jólétére--a többi legatyásodása mellett)
Amíg ez kérdéssé sem fogalmazódik, addig nincs baloldali megoldás se más, ha GyF megoldása , amely igazán csak felvetett kérdéseket -máig a háttérben van! GyF "száműzhető, de az általa felvetett probléma nem!
Válasz erre 

Francois77 2016.10.18. 15:00:59

@Lilla50: én inkább úgy mondanám, hogy 10 éve tologatják a felelősséget, hogy ki döntötte be az országot. és amíg valaki nem viszi el a balhét, addig nem tustok továbblépni. nem baj ez, csak tény :)
Válasz erre 

patyuka 2016.10.20. 16:41:47

Fölöttébb gyanús, hogy a Gy. F. ellen itt ágálók többsége még 6 esztendő múltával sincsenek tisztában az őszödi történésekkel. Gőzük sincs azt illetően, hogy miről is szólt ott az első Gyurcsány-beszéd, hogy a lényeget az tartalmazta; hogy a frakcióvitában az abban foglaltak ellen miképpen szólaltak meg némely frakciótagok, merthogy a választókat partnerként tekintés szükségessége - "nem hazudhatjuk tovább, hogy csak ránk kell szavazni, mi majd mindent bajt megoldunk" -, a megtisztulás, a megújulás , a valódi reformpolitika az ő privilégiumaik jelentős megnyirbálásával járt (volna)... Majd szét vet a düh, amikor a magukat az igazság rohadtul elhívatott harcosainak tartó álszent kóklerek vagy/és korlátolt krakélerek még mindig az akkori ellenzék által ki- és összeollózott, olykor valóban fésületlen és vulgáris retorikai fordulatokat, töltelékszavakat szajkózzák a 2. Gyurcsány-beszéd lényegeként. Az meg aztán a tájékozatlanság csimborasszója, amikor olyan okosságokkal állnak el, mely szerint az ominózus beszédet: 'nemottnemakkormeganagynyilvánosságnak' kellett volna elmondani....
Válasz erre 

patyuka 2016.10.20. 16:54:19

Folyt.: 'Nóómális" Hát hol a francban, mikor és kinek kellett volna a frakcióvita fel- és ellenvetéseire konkrétan reagáló, tehát teljességgel spontán - ezért aztán némiképpen indulatosabb és fésületlen - vitazárót elmondania Gy. F.-nek?!
Én még nem hallottam sem jobb-, sem a balliboldalról - mert a valóság az, hogy a legártalmasabb és legalattomosabb támadások éppen az utóbbiból eredtek -, hogy az első beszédet citálták volna, vagy a második azon gondolatait, amelyek a jobbító változás melletti kardoskodás tanúbizonyságai lehetnének! Vajon miért is?
Válasz erre 

pomázi olga 2016.11.23. 20:23:06

Donald Trumpot szinte minden politikus hevesen ellenezte. Mondtak rá különbeket mint Gyurcsány Ferencre, s a választók mégis őt választották meg elnöknek. Tehát az LMP sürgősen hagyja abba, hogy ki tűnjön el a politikai életből, majd a választók eldöntik.
Válasz erre 

Bárdos Lilla 2016.12.09. 01:27:11

Beszelgetes Hadházy Ákossale.
Ellenzéki összefogásról (9:27, 14:01):

www.youtube.com/watch?v=L75I4WwjaZY
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kövesd a Nyugati Fényt!

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Címkék

2017 (1) 888 (1) agresszió (1) alapfizetés (4) alcsút (1) alkohol (1) andy vajna (4) angyalföld (1) anyaság (1) ápolók (5) átlátszó (1) átverés (1) bajnai gordon (2) balatonszárszó (1) balog zoltán (1) baloldal (21) bayer zsolt (5) bencsik andrás (2) bene krisztián (1) besúgók (1) betegség (1) bevándorlás (7) bíróság (1) biszku béla (1) bitskey bence (1) bkv (1) blődség (1) bodnár zoltán (1) bojkott (1) botka lászló (4) botrány (4) bróker marcsi (1) budaházy györgy (1) budapest (2) budapesti fesztiválzenekar (1) bukás (2) bűnözés (2) cigányság (1) cigaretta (1) civilek (5) csepel (1) csőd (1) csok (1) david cameron (1) demagógia (3) demokratikus koalíció (4) demonstráció (1) deutsch tamás (2) dk (2) dohány (1) dolgozók (2) dopeman (1) egészség (1) egészségügy (4) együtt (9) életmód (1) ellenzék (28) erőszak (1) európa (3) európai parlament (1) európai unió (3) exkluzív (4) fagyhalál (1) farkasházy tivadar (1) farkas flórián (1) feminizmus (3) fertőzések (1) fidesz (104) fischer iván (2) fodor gábor (7) főkétüsz (1) friderikusz sándor (1) futball (1) gábor györgy (2) gazdaság (2) gerő andrás (1) görögország (1) graz (1) gulyás gergely (1) gyanús figurák (3) gyermekéhezés (1) gyermekvállalás (1) gyökérség (5) gyűlölet (5) gyurcsányozás (1) gyurcsány ferenc (10) hadházy ákos (1) halál (1) halálbüntetés (1) hatvanpuszta (1) havas henrik (1) hazugság (15) hírtv (1) homofóbia (1) horn gyula (1) horthy istván (1) horthy miklós (1) hosszú katinka (1) humor (5) húsvét (1) időközi választás (3) ingyenpénz (1) interjú (3) jobbik (12) jobboldal (7) juhász péter (2) kampány (4) karácsony gergő (2) kdnp (2) kész zoltán (3) kétfarkú kutya párt (1) kirekesztés (1) kisember (1) kiss lászló (1) kommunikáció (2) kórházak (2) korrupció (50) kovács ákos (4) kovács balázs (1) kövér lászló (3) közvélemény (2) kritika (73) külpolitika (1) kunfalvi nóra (2) lakástámogatás (1) lánczi andrás (1) lancz tibor (1) lázadás (1) leleplezés (8) lengyelország (1) letelepedési kötvény (1) liberálisok (2) lmp (6) london (1) lopás (6) maffia (3) magyarország (30) magyarság (3) magyar hírlap (1) magyar liberális párt (1) manipuláció (17) matolcsy györgy (1) medgyessy péter (2) média (11) melegek (3) menekültek (12) mesterházy attila (3) mészáros lőrinc (2) metró (1) mikola istván (1) molnár gyula (1) momentum (1) mostmi (1) mszp (34) mutyi (1) nagy-britannia (1) németh szilárd (3) nemi szerepek (1) népszabadság (1) népszavazás (11) nógrádi györgy (1) nők (1) nők a feminizmus ellen (1) nyíregyháza (1) nyomor (3) nyugat (1) oktatás (2) olimpia (6) önkény (1) orbán viktor (55) ORÖ (1) oroszország (1) orvosok (1) összefogás (2) őszödi beszéd (1) paksi bővítés (2) papcsák ferenc (1) párbeszéd magyarországért (2) parlament (1) paródia (1) pazarlás (1) pesti srácok (1) pm (1) polt péter (1) populizmus (3) portik tamás (1) pride (1) prognózis (1) propaganda (5) pszichózis (1) pukli istván (1) putyin (1) quimby (1) rendőrség (1) robbantás (1) rogán antal (6) rtl klub (1) salgótarján (1) schiffer andrás (8) schiffer anna (1) schmidt mária (1) schmuck andor (1) semjén zsolt (1) simicska lajos (1) simon gábor (1) soros györgy (1) sport (1) stadionok (2) stumpf andrás (5) sukoró (1) szabó lászló (1) szabó tímea (2) szakdolgozat (1) szalai balázs (1) szalai vivien (3) szanyi tibor (3) szeged (1) szegénység (2) széles gábor (1) szélkakas (1) szélsőbal (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (2) szepessy zsolt (1) szexualitás (1) szigetvári viktor (5) szijjártó péter (1) szikszai péter (1) szili katalin (1) sziriza (1) szponzoráció (1) sztárok (2) támogatás (1) tanárok (7) tarlós istván (4) társadalom (30) tasz (1) taxisok (1) tek (2) telekom (1) terror (2) tiltakozás (2) tóbiás józsef (8) tóth bertalan (1) tóth józsef (1) tóth péter (1) tüntetés (10) tusnádfürdő (2) tv2 (4) uber (1) ujhelyi istván (2) választás (3) vasárnapi zárvatartás (4) vona gábor (4) xiii. kerület (1) zsófi claudia (1) zuschlag jános (2) Címkefelhő

Egyéb

süti beállítások módosítása
Dashboard